Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Een voeding vind het meestal niet fijn als je niks qua belasting aansluit op de andere aansluitingen,
Ik bedoel dus, probeer is een fan aan de 5 volt aan te sluiten en tegelijkertijd eentje op 12 volt. waarschijnlijk zal het nu wel werken zonder problemen.
moet minimaal 1 HDD aansluiten
Kan ik daar nog onderuit komen of???
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
helaas kan ik niet onder een hdd uitkomen voor belasting
Euh, er komen toch lampjes op?MrMilco schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:23:
thnx
helaas kan ik niet onder een hdd uitkomen voor belasting

Er is ook nog ergens een thread waar precies instaat welke waarde's en hoe dit te doen
prop er iets anders aan dan een HDD ?
zoals de lampjes waar je het over had. das immers ook belasting
Verwijderd
is het dan niet veel zinniger een losse 12V adapter aan te schaffen?
is meer voor de modding spul wat ik in mn case wil
Had je zelf ook binnen een halve minuut kunnen vinden
beetje overbodig lijkt mij,
Bedoel je dat de voeding het dan niet meer trekt of dat je geen genoeg aansluitingen heb?MrMilco schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:36:
op de voeding die ik al in mn kast heb daar kan niet meer op
Een casefan en een paar lampjes (neem aan LEDs) trekken niet zoveel stroom, mischien dat je een verloopkabeltje kan gebruiken.
Edit: om hoeveel stroom gaat t dan wel niet?
[ Voor 5% gewijzigd door marquis op 03-04-2011 12:45 ]
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
maar ik wil gwn beetje spelen met t spul ":p
Maar wil je die er dan nog bijhangen in je kast?
Lijkt me toch een stuk makkelijker met maar 1 voeding
Vind het wel een beetje apart concept, heb alles toch liever in de kast zitten
Oke, nee, dan is t duidelijk. Dat is ook wel makkelijker om zo te testen. Ik doe dat vaak ff met wat batterijtjes.MrMilco schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:49:
gewoon led strips e.d
maar ik wil gwn beetje spelen met t spul ":p
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
en daat een led strip om maken
maar voeding is ook wel nice hoef ik niet telkens op te laden
probeer de draden overigens wel kort te houden. uit een computervoeding komt een prachtige hoogfrequent rimpel die icm lange draden ene mooie zender vormen. alleen zorgt deze zender niet voor muziek, maar stoort juist van alles
iets op de 5v lijn zetten en iets op de 12v lijn zetten
Thnx voor de comments