Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Neo

Inderdaad bedankt, alleen heeft dat dock dan ook een Azerty toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Die 16gb heb je trouwens zo vol. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, enkel de 16gb versie te koop daar. Ik ga ervan uit dat het met docking is (foto's tonen apart het docking station aan + de prijs komt overeen met de versie + docking).
Maar goed dit kan ik nu nog niet bevestigen. ik zal het morgen laten weten als ik mijn gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drumstickNL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:01:
dat is waar, maar dat is net het negatieve van de Samsung tab 10.1 (wou eerst die kopen), daar kan je het geheugen niet uitbreiden, bij deze wel. En dan liever de 16 gb versie dan 100 euro meer voor de 32gb versie. (sd kaartjes kosten niet zo veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:02:
Hoi, enkel de 16gb versie te koop daar. Ik ga ervan uit dat het met docking is (foto's tonen apart het docking station aan + de prijs komt overeen met de versie + docking).
Maar goed dit kan ik nu nog niet bevestigen. ik zal het morgen laten weten als ik mijn gekregen heb.
Volgens mij is het de versie zonder Dock.. aan het gewicht te zien. Er wordt aangegeven dat het 680 gr. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tzou behoorlijk lullig zijn als het een versie zonder dock is want dan is 500,- veel te duur...

aan de andere kant erg apart als het wel een versie met dock is want die is nog nergens te krijgen.

[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 17-05-2011 08:43 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
drumstickNL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:01:
Ik gebruik nu gewoon een 32 GB kaartje, veel gemakkelijker dan dat hele ding telkens aan de computer te koppelen :P.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

The Wizard schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:19:
[...]Ik gebruik nu gewoon een 32 GB kaartje, veel gemakkelijker dan dat hele ding telkens aan de computer te koppelen :P.
Wat voor een class is dat kaartje? En in het algemeen, heeft het veel zin om een class 10 te gebruiken in je Transformer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ach voor 30 euro hebje een 16GB 10x Transcend kaartje en een 2x kost 20 euro dus zo groot is het verschil niet. 32gb in 10x zie ik niet eens in de pricewatch staan... alleen maar 2x en 4x.

Jammer dat in de tablet zelf alleen maar microSD past... gewoon SD is nog wat goedkoper en meer keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Chaoss schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:00:
Jammer dat in de tablet zelf alleen maar microSD past... gewoon SD is nog wat goedkoper en meer keuze.
Gewoon SD past wel weer in de dock, dus daarmee kunnen we NOG meer geheugen toevoegen op termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah maar daar heb je imho niet zoveel aan... ik ga de transformer toch voornamelijk als tablet gebruiken dan wilje die data dus bij je hebben. die SD-card in de docking zie ik meer als gegevens overdracht medium, niet als permanente uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:26:
Tzou behoorlijk lullig zijn als het een versie zonder dock is want dan is 500,- veel te duur...

aan de andere kant erg apart als het wel een versie met dock is want die is nog nergens te krijgen.
Zonet aangekregen. het is inderdaad de versie zonder Docking. Heb hierover een mailtje gestuurd naar Pixmania-pro voor uitleg. Als er geen docking bijkomt voor die prijs dan gaat hij retour. (wel een mooi apparaatje hoor :-p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb een Class 4, hij schrijft met ca. 3,5 MB/s, lezen heb ik nog niet getest, is meestal sneller. Dus snel zat voor 720p films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Zonet aangekregen. het is inderdaad de versie zonder Docking. Heb hierover een mailtje gestuurd naar Pixmania-pro voor uitleg. Als er geen docking bijkomt voor die prijs dan gaat hij retour. (wel een mooi apparaatje hoor :-p)
ben benieuwd wat ze reageren... hun website was aardig misleidend door een afbeelding MET docking te plaatsen en er stond nergens in de tekst of het met of zonder dock was.

Tzal ook nog eens een geïmporteerd exemplaar zijn want asus benelux heeft nog niets uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Chaoss schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:19:
[...]hun website was aardig misleidend door een afbeelding MET docking te plaatsen en er stond nergens in de tekst of het met of zonder dock was.
Zeer misleidend, inderdaad. En in de tekst wordt het docking station wel genoemd, er staat: "De naam van dit product spreekt voor zich: wanneer het op de docking station met bijhorend toetsenbord wordt geplaats, is het een netbook. Handig!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Zeer misleidend, inderdaad. En in de tekst wordt het docking station wel genoemd, er staat: "De naam van dit product spreekt voor zich: wanneer het op de docking station met bijhorend toetsenbord wordt geplaats, is het een netbook. Handig!".
Ik geef jullie gelijk. Ook als je de foto's bekijkt (meer foto's) staan er zelfs 2 aparte foto's bij van alleen het toetsenbord. Ben in afwachting van hun antwoord (heb al eens geprobeerd te bellen, maar na 10 minuten wachten het opgegeven). De prijs is ook de richtprijs van het toestel met docking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 09:59
Ik heb hem vandaag ook besteld bij Pixmania-Pro in de veronderstelling dat het om de versie met docking ging. Als dat niet het geval blijkt te zijn is de website inderdaad erg misleidend. Waarschijnlijk gaat hij dan terug, want dan is de prijs echt te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
inmiddels op voorraad bij pixmania belgie met dock en ook op ebay met dock maar op ebay is de prijs nogal wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lol lees nu even bovenstaande berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Chaoss schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:07:
lol lees nu even bovenstaande berichten...
doelde op http://www.pixmania.be/be/nl/r/asus-transformer dus niet de pixmania pro...hoewel daar weinig verschil in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Michel242186 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:13:
[...]

doelde op http://www.pixmania.be/be/nl/r/asus-transformer dus niet de pixmania pro...hoewel daar weinig verschil in zal zitten.
Zelfde prijs en zelfde afbeeldingen als op pixmania-pro. Als het bij pixmania-pro zonder docking is zal het bij de normale dan ook wel zo zijn. De twee pagina's zijn namelijk identiek aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hij staat ook op de NL site van Pixmania: http://www.pixmania.nl/nl...t-eee-pad-transforme.html en er staat expliciet bij dat je er een adapter (UK --> NL) bij krijgt: Om dit artikel in Nederland te kunnen gebruiken heeft u een elektrische adapter nodig. Deze wordt u gratis verstrekt door Pixmania.

Is dus een import exemplaar uit de UK, en daarom een veel hogere prijs. Kan je hem net zo goed meteen bij Amazon UK bestellen! 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Haay op 17-05-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
nooit een hoge pet opgehad van pixmania (wordt nu dus weer duidelijk) maar er staan duidelijk foto's bij van het dock en dan leveren zonder....zucht.

edit: inmiddels uitverkocht...backorder 8-10 dagen en als hij dus zonder dock is wordt het terug sturen en wachten op je geld :-(

[ Voor 31% gewijzigd door Michel242186 op 17-05-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

In het krantje van de mediamarkt staat dat ze hem in de Mediamarkt Zoetermeer verkopen:

http://flyer.redblue.de/N...JP1/NL_MM_ZOE_1605JP1.pdf

399,- voor de 16GB versie.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Wiebbe schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:11:
In het krantje van de mediamarkt staat dat ze hem in de Mediamarkt Zoetermeer verkopen:

http://flyer.redblue.de/N...JP1/NL_MM_ZOE_1605JP1.pdf

399,- voor de 16GB versie.
wow met 160gb opslag???...en de 23gb is zelfs duurder?....(slechte fotoshop?)

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 17-05-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Zucht..

je kan ook gewoon zelf de flyer van de mediamarkt site afhalen, kan je het zelf zien..

http://www.mediamarkt.nl/...toreId%3D%26layer%3Dflyer

Dan op Zoetermeer drukken op Pagina 8.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Wiebbe schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:
Zucht..

je kan ook gewoon zelf de flyer van de mediamarkt site afhalen, kan je het zelf zien..

hehe geloof je wel...maar staan nogal wat drukfouten in.
misschien hebben ze een paar uit het buitenland gehaald zou altijd ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Toch goed nieuws... het moet wel import zijn, maar dan zijn er toch redelijke voorraden in het buitenland te krijgen want een bedrijf als mediamarkt gaat echt geen 10 tablets importeren en apart in een folder vermelden... lijkt me dat ze dan toch een aardige partij hebben kunnen krijgen.

Ben benieuwd of er binnenkort meer MM komen met de asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik daar mijn transformer haal voor 399 e en later ergens een losse keyboard ( prijs ? ), ben ik dan duurder uit? Met keyboard zou dat standaard 499 e zijn. Weet iemand dat?
Wiebbe schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:
Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah de losse docking gaat waarschijnlijk 149,- kosten.

imho nogal een behoorlijk verschil 100 of 150 voor een docking... dat laatste is ook echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Tja, wat zouden de verzendskosten zijn als je deze (misschien met een groepje hier op tweakers) importeert uit de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah ding kost in amerika een dikke 100 euro als je daar BTW + verzendkosten bij op telt zitje ook op de 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik had er eentje in bestelling via Ebay VS, in totaal (incl. verzendkosten) was ik 157 euro kwijt. Ik heb hem geannuleerd ivm langere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gaat er nog iemand uit omgeving Zoetermeer tjsekken of de asus daadwerkelijk leverbaar is bij die MM? ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
iemand een idee of die usb accessoire om zonder dock usb te kunnen aansluiten al beschikbaar is, en wat deze dan kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
tharonald schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:23:
iemand een idee of die usb accessoire om zonder dock usb te kunnen aansluiten al beschikbaar is, en wat deze dan kost?
Ook ik ben hier naar op zoek! De dock is leuk, maar heeft voor mij alleen toegevoegde waarde door de USB-poort die er in zit. Het lijkt me toch dat je met een simpel verloopje van 40-pins naar USB prima een USB-poort kan creëren?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Voor zover ik weet zijn er nog totaal geen accessoires beschikbaar, alleen de sleeve, maar die is ook moeilijk verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Net gebeld met mediamarkt zoetermeer. De mevrouw aan de lijn zei dat ze hem niet hebben, maar als je langskomt kan je em reserveren, maar het is niet bekend wanneer hij op voorraad is. Toch vaag dat je het dan in je krantje plaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spawngamer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 11:23
Ik ben gisteren langs geweest bij de MediaMarkt. De verkoper zei idd dat het even kan duren.
Ze hadden hem eigenlijk verwacht, maar de levering zoals bij veel winkels kan nog 2 weken of langer gaan duren.

Dus ik moet nog even wachten en dat is niet mijn sterkste punt als het om speeltjes gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Ach, ik wacht al meer dan een jaar totdat er een fatsoenelijke android tablet uit en normaal in NL te koop is. Die 2 weken.. Dat overleef ik denkik nog wel.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
In de folder van Mediamarkt Cruquius staat de 32gb versie.. vast ook nog niet leverbaar haha. Idd vaag dat ze m dan in de folder zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlalex
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:15:
Als ik daar mijn transformer haal voor 399 e en later ergens een losse keyboard ( prijs ? ), ben ik dan duurder uit? Met keyboard zou dat standaard 499 e zijn. Weet iemand dat?
[...]
De losse docking staat bij Salland op de site voor 121,- http://www.salland.eu/pro...oard-90-ok06dk10060y.html
Nog niet op voorraad uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En de lossing docking gaat waarschijnlijk nog langer duren dan de Tablet + dock combinatie.

Wel jammer dat die tablet bij de MM Zoetermeer gewoon niet op voorraad is... valse hoop enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
op amazon is de tablet weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Salland vraagt wel iets meer dan andere shops. 639 voor 32GB met dock.
http://www.salland.eu/pro...2-gb-90ok06w2100910y.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
dit klinkt wel goed, de Transformer zou dus met een paar weken goed verkrijgbaar moeten zijn \o/

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
pixmania geeft nu aan 31 mei en amazon(UK) ook....dus hij zit er aan te komen met dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

stuur even een dagelijkse air-shipment naar schiphol ipv amerika zou ik zeggen ;) maargeod dit nieuws is al eerder bekend gemaakt door Asus, hopelijk kunnen ze het waarmaken!

pfff nog een maand wachten op de dock versie... klinkt lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Tsja, alleen ze hebben het Engadget alleen over Noord-Amerika. Blijkbaar leggen ze daar toch een prioriteit... Ik hoop voor jullie dat de EU ook een redelijke voorraad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:38
Michel242186 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:
pixmania geeft nu aan 31 mei en amazon ook....dus hij zit er aan te komen met dock.
Idd 31 mei, zou heel erg mooi zijn! Is deze Asus Eee pad dan ook in de Nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 00:49
Edit, Sorry verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door Sato op 18-05-2011 17:31 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
"Is deze Asus Eee pad dan ook in de Nederlandse taal?"

De mijne (gekocht in de UK) is gewoon op Nederlands te zetten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Yep, dat is het voordeel van Android, alle talen zijn (voor zover ik weet) gewoon standaard aanwezig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:19:
[...]

ben benieuwd wat ze reageren... hun website was aardig misleidend door een afbeelding MET docking te plaatsen en er stond nergens in de tekst of het met of zonder dock was.

Tzal ook nog eens een geïmporteerd exemplaar zijn want asus benelux heeft nog niets uitgeleverd.
Nou, ik had er niet veel van verwacht van de reactie en klantvriendelijkheid van Pixmania, maar nu zijn ze toch wel heel ver gegaan in hun bedrog vindt ik persoonlijk.
Ik had dus een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn docking station was en dat ik ervan uitga da dit erbij zat (foto's + beschrijving)
Krijg ik na 2 dagen een heel korte email terug met de melding dat deze er niet bij is, conform hun beschrijving en er steekt een printscreen van de beschrijving bij.

Echter is de beschrijving lichtjes aangepast en heeft men bij het stukje tekst over het docking station nu tussen haakjes het volgende erbij gezet (optioneel verkrijgbaar).
Iets dat er niet stond daarvoor. Is toch wel heel straf, dat men hun beschrijving snel gaat aanpassen en dan tegen de klant durft zeggen dat dit toch wel duidelijk vermeld was. Nou gelukkig heb ik screenshots genomen van hun oorspronkelijke beschrijving.

Ik stel nu trouwens ook vast dat men de foto's van het toestsenbord (oorspronkelijk stonden er 2 fotos bij met alleen maar het toetsenbord) zijn verwijderd. Ook hier heb ik gelukkig screenshots genomen.
Nou gelukkig?? heb uiteraard direct gerageerd, maar of het iets gaat uithalen? Ik hoop dat Pixmania hier correct op zal reageren.

Ik hou jullie op de hoogte.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Nou deze tekst is nu snel door Pixmania aangepast naar " De naam van dit product spreekt voor zich: wanneer het op de docking station met bijhorend toetsenbord wordt geplaats (optioneel verkrijgbaar), is het een netbook. Handig!" en dan durven ze mij antwoorden dat het toch duidelijk is :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spawngamer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 11:23
Ik zeg ''consumentenbond''.
Dit soort malafide bedrijven moeten aangepakt worden.
In dit geval is het duidelijk dat de klant hier gelijk heeft.
Veel beterschap alvast aan de mensen die misleid zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Spawngamer op 19-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlalex
  • Laatst online: 09-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Nou deze tekst is nu snel door Pixmania aangepast naar " De naam van dit product spreekt voor zich: wanneer het op de docking station met bijhorend toetsenbord wordt geplaats (optioneel verkrijgbaar), is het een netbook. Handig!" en dan durven ze mij antwoorden dat het toch duidelijk is :-s
Dat is wel heel nasty! :( Ik zou even een shopreview invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen reactie gekregen van iemand van Pixmania dat ze ook de indruk had dat er iets gewijzigd is geweest en ze heeft gevraagd om de screenshots door te sturen.
Misschien komt het dus toch nog goed. (hoewel je je natuurlijk kan afvragen of het normaal is dat een klant een internetbedrijf bewijs moet sturen dat ze hun site hebben aangepast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
heb iemand op twitter gesproken die gewoon 100 euro cashback kreeg van pixmania omdat het de verkeerde prijs was.

edit is @kennethdee op twitter.

plaatje van toetsenbord staat er nog steeds alleen nu inderdaad de aanpassing optioneel verkrijgbaar....erug slecht van pixmania....maar ik mag toch hopen dat iemand die hem gekocht heeft wel screenshots heeft gemaakt.

[ Voor 55% gewijzigd door Michel242186 op 19-05-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Michel242186 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:20:
heb iemand op twitter gesproken die gewoon 100 euro cashback kreeg van pixmania omdat het de verkeerde prijs was.
Heb je daar een bron bij? Ik heb besteld bij Pixmania-Pro en kwam dus van dezelfde koude kermis thuis. Zelfde verhaal als csmmits: de tekst en thumbnails zijn snel aangepast. Ik heb echter nog geen reactie gehad op m'n mail naar de servicedesk.

Edit:
Bedankt voor de verwijzing naar 't twitter account. Dit precedent schept weer enig hoop en vertrouwen in Pixmania. Nu nog even afwachten wanneer de rest van ons er wat over hoort.

[ Voor 16% gewijzigd door Rolandp op 19-05-2011 17:52 . Reden: edit hierboven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Ondertussen toch maar de Asus Transformer op amazon.co.uk besteld. Ik kon het wachten niet meer aan :P. Daar lijkt hij telkens wel weer op vooraad te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Comgenie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:34:
Ondertussen toch maar de Asus Transformer op amazon.co.uk besteld. Ik kon het wachten niet meer aan :P. Daar lijkt hij telkens wel weer op vooraad te zijn.
De 16 of 32 editie? Met of zpnder dock? Die van mij komt 6 juni, gewoon uit de nl. Ik heb er 2 besteld. 1 met dock en 1 zonder. Degene die ik. als 1e krojg hou ik. De andere annuleer ik of iemand anders hier moet hem willen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
tharonald schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:23:
[...]

De 16 of 32 editie? Met of zpnder dock? Die van mij komt 6 juni, gewoon uit de nl. Ik heb er 2 besteld. 1 met dock en 1 zonder. Degene die ik. als 1e krojg hou ik. De andere annuleer ik of iemand anders hier moet hem willen.....
met dock gaat langer duren toch?

ik zie dat een paar shops inderdaad begin juni al aangeven dat er voorraad komt met dock.

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 19-05-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Michel242186 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:25:
[...]

met dock gaat langer duren toch?
Dat zeggen ze ja. Ik merk het wel. Als de 1 geleverd wordt dan informeer ik naar de andere of die dan al geleverd kan worden. Tot nu toe heeft asus nog nooit bevestigd dat de docks slechter leverbaar zijn. Maar ik kan echt niet nog langer wachten. Heb vanaf december al geld klaarliggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Asus benelux heeft wel aangegeven dat ze verwachten dat de dock versie 2 weken na de release van de tablet leverbaar is. Alles wijst er ook op dat de productie van de dock het meest vertraging opgelopen heeft, bij de press-release in Taiwan stonden ze nota bne met een "niet-final" versie van de dock in hun handen en daarna zijn er maar weinig dock versie uitgeleverd.

Maargoed Asus heeft er flink aan gewerkt om de productie op te schroeven, er zijn nu regelmatig tijdelijke voorraden bij US en UK shops dus verbetering is er zeker.

Voor nl kunnen we alleen maar afwachten... ik heb nog nergens gereserveerd, ik zie wel hoe het verloopt. Hoop wel heel erg dat ik een dock versie kan kopen voordat ik 27 juni op vakantie ga :).

@ronald waar heb je hem gereserveerd waar ze 6juni aangeven?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Chaoss schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:57:
Asus benelux heeft wel aangegeven dat ze verwachten dat de dock versie 2 weken na de release van de tablet leverbaar is. Alles wijst er ook op dat de productie van de dock het meest vertraging opgelopen heeft, bij de press-release in Taiwan stonden ze nota bne met een "niet-final" versie van de dock in hun handen en daarna zijn er maar weinig dock versie uitgeleverd.

Maargoed Asus heeft er flink aan gewerkt om de productie op te schroeven, er zijn nu regelmatig tijdelijke voorraden bij US en UK shops dus verbetering is er zeker.

Voor nl kunnen we alleen maar afwachten... ik heb nog nergens gereserveerd, ik zie wel hoe het verloopt. Hoop wel heel erg dat ik een dock versie kan kopen voordat ik 27 juni op vakantie ga :).

@ronald waar heb je hem gereserveerd waar ze 6juni aangeven?
Bij norrod zonder dock en bij Azerty met dock. Ik hoop dat at usb host kabeltje een beetje betaalbaar/leverbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door tharonald op 19-05-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 15-09 19:46
Ik zie al bij aantal shops staan dat de Eee pad 3 juni te leveren is met of zonder dock.
Dus dat is zeker nog 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

tharonald schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:23:
[...]

16gb editie, zonder dock. 4 Juni ga ik zelf op vakantie dus ik wou het daarvoor graag al hebben, Dit leek me de enige manier om daarvan zeker te zijn. Zo'n dock is wel leuk hoor, maar die koop ik later dan wel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Via Amazon.co.uk heb je hem eerder. Je hebt toch wereldwijde garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 15-09 05:12
The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:12:
Via Amazon.co.uk heb je hem eerder. Je hebt toch wereldwijde garantie.
Hmmm, ben ook wel geneigd m daar te bestellen... is amazon.co.uk de enige waar hij redelijk te krijgen is?

Is namelijk wel weer zo'n 40 euro duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
In Europa wel. Hij is idd wel duurder, maar je hebt hem dan wel op tijd voor je vakantie :).

Wybo en ik hebben hem daar vandaan en spelen er al een tijdje mee. Dat is die 40 euro wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
En hier is de dock op voorraad, in de VS! Voor zolang het duurt natuurlijk, maar 123 dollar is niet duur, nu de verzendkosten nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
The Wizard schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:58:
In Europa wel. Hij is idd wel duurder, maar je hebt hem dan wel op tijd voor je vakantie :).

Wybo en ik hebben hem daar vandaan en spelen er al een tijdje mee. Dat is die 40 euro wel waard.
Thanks, op zich ook niet zo'n probleem maar ik vind t meer een beetje matig dat ik niet het geduld op kan brengen om 2 weekjes te wachten tot ie gewoon verkrijgbaar zou zijn en liever 40 euro meer betaal :P

Grote kans dat ie toch voor het weekend alsnog besteld is hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolandp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:25:
[...]

Heb je daar een bron bij? Ik heb besteld bij Pixmania-Pro en kwam dus van dezelfde koude kermis thuis. Zelfde verhaal als csmmits: de tekst en thumbnails zijn snel aangepast. Ik heb echter nog geen reactie gehad op m'n mail naar de servicedesk.

Edit:
Bedankt voor de verwijzing naar 't twitter account. Dit precedent schept weer enig hoop en vertrouwen in Pixmania. Nu nog even afwachten wanneer de rest van ons er wat over hoort.
Inderdaad bedankt voor de verwijzing naar de twitter account. Als ze het voor 1 klant doen dan moeten ze het voor allemaal doen in principe.
Ik werd gevraagd om mijn screenshots door te sturen (dus de klant moet bewijzen aan een internetbedrijf dat ze hun website hebben aangepast 8)7 ). Als je wil ronaldp wil ik ze je wel eens doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
_gibeon_ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:09:
En hier is de dock op voorraad, in de VS! Voor zolang het duurt natuurlijk, maar 123 dollar is niet duur, nu de verzendkosten nog ;)
Geprobeerd te bestellen... Maar nergens inderdaad betalingsmogelijkheid of verzendkosten. Eens afwachten hoe dit verder gaat. Voor deze prijs en een verzending binnen een week zouden de verzendkosten geen probleem mogen zijn :)

Die 40 euro die ik extra betaald heb voor mijn TF eerder vanuit de UK te halen heb ik geen seconde spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Als je besteld als international order krijg je binnen 48 uur een mailtje met de verzendkosten, dan kun je betalen en wordt ie verstuurd. Tenminste, zo heb ik het geïnterpreteerd :).

Aangezien het nog nacht is in de VS kan het nog wel even duren voordat je een reactie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Wybo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:48:
[...]

Geprobeerd te bestellen... Maar nergens inderdaad betalingsmogelijkheid of verzendkosten. Eens afwachten hoe dit verder gaat. Voor deze prijs en een verzending binnen een week zouden de verzendkosten geen probleem mogen zijn :)

Die 40 euro die ik extra betaald heb voor mijn TF eerder vanuit de UK te halen heb ik geen seconde spijt van gehad.
Whehe, njah... we zullen zien, hij is net besteld in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, ik wacht het gewoon allemaal wel af inderdaad. In dit tempo heb ik hem gewoon met dock voordat hij los in Nederland te koop is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Als 'ie inderdaad niet uitverkoopt voor je een offerte hebt voor de verzendkosten... Maar dan zou je wel een van de eerste in NL zijn met de combi, in ieder geval! *een beetje jaloers is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Heb de tablet nu ook maar los besteld bij amazon....denk dat het dock vast wel ergens op voorraad komt.
kan nu ff niet langer meer wachten.

edit: ik zie net dat ebuyer.com voorraad heeft transformer incl: dock...zal je net zien dat amazon straks ook voorraad heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Michel242186 op 20-05-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Welkom alvast bij het kleine clubje dat er eentje heeft. (in NL uiteraard) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 15-09 15:12
Ook besteld, ben benieuwd

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Amazon heeft alleen de 16gb versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
Ik net nog maar eens gebeld met Mycom.
Toen ik hem op 4 mei bestelde was de levertijd 27 mei, nu is dat al 17 juni.
Terwijl andere shop begin juni noemen.
Tjaaa wat is nu wijsheid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
mytheory schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:37:
Ik net nog maar eens gebeld met Mycom.
Toen ik hem op 4 mei bestelde was de levertijd 27 mei, nu is dat al 17 juni.
Terwijl andere shop begin juni noemen.
Tjaaa wat is nu wijsheid :?
Asus heeft gezegd week 23 dus ga er vanuit dat ze dan leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
tharonald schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:14:
Amazon heeft alleen de 16gb versie toch?
Klopt, maar 16GB wifi only is het enige wat ik hoef... Heb op mn pov nu ook alleen een 16GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandp
Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Pixmania-Pro omtrent de misleidende productpagina. Nu in afwachting van hun reactie. Zou zo snel mogelijk per e-mail komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolandp schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:49:
Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Pixmania-Pro omtrent de misleidende productpagina. Nu in afwachting van hun reactie. Zou zo snel mogelijk per e-mail komen.
Heb antwoord gekregen van Pixmania dat ik mijn toestel mag terugsturen en dat ze het zullen terugbetalen om me zo tegemoet te komen (is uiteraard dikke BS want de wet op online aankopen voorziet zoiezo een periode waarin dit kan).
Heb hen nu verwezen naar het bovenvermelde twitter account en gevraagd (ge-eist?) om het zo op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Geachte heer,

De verwachte leverdatum is 25-05-11
Hopelijk heb ik u hierbij voldoende geïnformeerd.

Komplett Salesdesk

[ Voor 7% gewijzigd door tharonald op 20-05-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Cool! Zou ERG gaaf zijn als de Nederlandse winkels volgende week al leveringen krijgen! *duim duim duim*

Eens bij BCC vragen of zij al een indicatie hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lijkt me stug, denk eerder dat komplett even een status update bij asus benelux moet opvragen, 25 mei was een eerdere leverdatum die meerdere webshops gebruikt hebben maar inmiddels al aangepast hebben.

ik zou maar gewoon van week 23 uit gaan... eerder is mooi meegenomen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
tharonald schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:48:
Geachte heer,

De verwachte leverdatum is 25-05-11
Hopelijk heb ik u hierbij voldoende geïnformeerd.

Komplett Salesdesk
Ik heb vanmorgen ook even gebeld met Komplett (Dunnet) en daar kreeg ik 6 juni te horen.
Dat lijkt me veel realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Wybo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:48:
[...]

Heb je ook een mail gekregen? Je kunt alleen een wired transfer gebruiken. Ik sla deze over, heb liever cc of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja heb ik ook liever, maar heb het wel gedaan. De enige shop tot nu toe die internationaal die dingen levert die ik gezien heb.

Heb er alleen niet heel veel ervaring mee, hoop dat het goed gegaan is. Rare is dat ik de betaling nergens terug zie bij de rabobank. Maar mijn moeder had laatst ook zoiets toen ze geld naar mij overmaakte geloof ik, dus ik wacht even tot dinsdag of zo om te kijken of hij er dan wel bij staat.
Heb al wel alvast teruggemaild dat ik betaald heb... Kzal het wel zien hoe het verder gaat :)

/edit: ah ik heb het gevonden op de rabosite. staat gewoon op een heel andere plek :)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-05-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Michel242186 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:42:
Heb de tablet nu ook maar los besteld bij amazon....denk dat het dock vast wel ergens op voorraad komt.
kan nu ff niet langer meer wachten.

edit: ik zie net dat ebuyer.com voorraad heeft transformer incl: dock...zal je net zien dat amazon straks ook voorraad heeft.
plannen toch maar weer gewijzigd....order bij amazon gecanceld en opnieuw een order geplaats maar dan met dock...sta nu weer achter in de rij...zucht.
werd me toch allemaal te duur om dock en tablet apart te kopen terwijl deze over een paar weken gewoon te koop zijn in nederland voor de gewone prijs.

op ebay staat een verkoper die de transformer incl. dock verkoopt voor 640 euro veels te duur natuurlijk maar dan heb je hem volgende week wel in huis....nah ja ik wacht nog maar even... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Laatst online: 06:38
Michel242186 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:42:
[...]

Asus heeft gezegd week 23 dus ga er vanuit dat ze dan leverbaar zijn.
Geduld is een schone zaak......

Ik ga er vanuit dat ik hem wel ergens in augustus heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kielkiel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:43:
[...]

Geduld is een schone zaak......

Ik ga er vanuit dat ik hem wel ergens in augustus heb....
Augustus is een realistische verwachting overigens!
Ik snap niet dat Asus ons zo lang laat wachten. Blij maken met dooie mus strategie. Erg jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:05
Als Asus zou kunnen leveren zouden ze dat echt wel doen hoor. De transformer is ontzettend goed ontvangen, de recencies zijn geweldig, de prijs is laag, dus de vraag is gewoon heel groot. Vast ook groter dan ze hadden verwacht. Op het moment dat ze het ding introduceerden wisten ze natuurlijk niet precies waar de concurrentie mee bezig was. Als je productie plant voor een paar honderduizend van de dingen per maand en plotseling komen concurrenten als Samsung, HTC en Motorola met een vergelijkbaar product tegen een lagere prijs dan blijf je er mee zitten. Nu blijkt dat Asus in vergelijking met de concurrentie met een hele goede aanbieding is gekomen kost het ze wat tijd om de productiecapaciteit te regelen om de productie op te kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
EricEric752 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:56:
Als Asus zou kunnen leveren zouden ze dat echt wel doen hoor....<cut> Nu blijkt dat Asus in vergelijking met de concurrentie met een hele goede aanbieding is gekomen kost het ze wat tijd om de productiecapaciteit te regelen om de productie op te kunnen voeren.
Bovendien, als ASUS Benelux op dit moment week 23 roept (da's over twee weken), dan geloof ik dat wel. Waarschijnlijk staat er een container op een schip dat onderweg naar hier is, van welke de dienstregeling redelijk nauwkeurig vast te stellen is...

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste