Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:08
Iemand een idee over de levertijd uit UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Normaal gesproken 2 en 3 dagen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
Damn... Ik dacht te gaan orderen, maar mn creditcard is geblokkeerd vanwege die PSN hack bij Sony. Nu kan ik hem niet betalen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Black Sparrow schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:36:
Damn... Ik dacht te gaan orderen, maar mn creditcard is geblokkeerd vanwege die PSN hack bij Sony. Nu kan ik hem niet betalen daarmee.
Had je die zelf geblokkeerd of heeft de bank dat automatisch voor je gedaan?

Ze zijn trouwens al weer uitverkocht, 20 mei komt de volgende voorraad.

[ Voor 10% gewijzigd door The Wizard op 04-05-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
The Wizard schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:48:
[...]

Had je die zelf geblokkeerd of heeft de bank dat automatisch voor je gedaan?

Ze zijn trouwens al weer uitverkocht, 20 mei komt de volgende voorraad.
Had ik zelf gedaan voor de zekerheid, ook op aanraden van Interhelp (ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:44
net nog even getwittert met tabletcenter.nl en die geven aan begin Juni (voor alleen de tablet) dus zolang laat ik mijn pre-order met Dock nog wel even staan bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmmm als ze nu nog in stock waren had ik er wel eentje bij Amazon besteld... het lijkt er nu toch op dat er in de benelux geen pack komt met de docking erbij, dus die moet er toch apart bij gekocht worden... dan kan ik hem evengoed in de UK bestellen.... magoed als ik nu alweer tot 20 mei moet wachten... :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
"het lijkt er nu toch op dat er in de benelux geen pack komt met de docking erbij"

waar lees je dat dan?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Op de asus benelux facebook pagina, maar daar staan een hoop tegenstrijdige berichten van Asus.

Lees nu dit weer:
ASUS Benelux ‎@Richard (Update) De Eee Pad Transformer met dock verschijnt zoals het er nu naar uitziet half juni in NL en eind juni in BE. Wil je het prijsvoordeel van deze bundel, dan kun je daar het beste op wachten.
half juni zou mij nog meevallen! zou ook betekenen dat ik hem net voor mijn vakantie kan kopen. Een losse dock schijnt 150,- euro te gaan kosten... vindt ik nogal een prijsverschil met de bundel, als 6 juni de tablet uitkomt en half juni (dus rond 15 juni?) de bundel dan kan ik die 2 weken ook nog wel wachten.

tegelijk lees ik ook dit:
ASUS Benelux: De docking bundels komen naar onze huidige info ongeveer 2 weken na de Eee Pad beschikbaar.
daarnaast heb zijn er ook berichten voorbij gekomen in de zin van "de docking zal apart verkocht worden en is ergens in juli beschikbaar" dus nogal wat tegenstrijdigheid... eerlijk gezegd denk ik dat asus benelux ook niet veel met zekerheid kan zeggen... ik denk niet eens dat ze weten hoeveel tablets er begin juni naar NL komen etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 05-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lees ik nu op hardware.info, goed nieuws zou ik zeggen. Heb op facebook de vraag al gesteld of het waar is:

http://nl.hardware.info/n...rraad-eee-pad-transformer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als dat waar is zou het heel mooi zijn, maar weer zoveel tegenstrijdigheid vanaf 23 mei is toch aardig eerder dan de 6 juni die asus aangeeft :P dat er dan gelijk een groot aantal Transformers is ook positief... want als er maar een paar 100 naar NL komen zijn ze gelijk weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Die van mij is onderweg naar NL :). Geschatte aankomstdatum: 10-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nu maar hopen dattie niet te lang bij de douane blijft liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Zal niet gebeuren, EU ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Wilde net een pre-order plaatsen bij komplett.nl die aangeeft hem op 20 mei te hebben. Echter bij de 1 na laatste stap van het bestel proces stond opeens bij de geschatte levertijd "20 werkdagen", wat dus neer komt op 4 weken en dan zijn we al rond 5 juni. Iem anders dit ook opgemerkt? Heb mijn pre-order nog maar niet geplaatst en ze een mailtje gestuurd voor wat verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat laatste is ook ongeveer wat asus aangeeft. Er zijn een paar shops die 20 mei aangeven maar dat is "wishfull thinking" ben ik bang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
Ik heb hem gisteren bij Mycom besteld en daar kreeg ik 27 mei als datum. Dus dat zou wel eens goed kunnen als ik de bovenstaande berichten lees. Ik heb hem zonder dock besteld omdat ik die wel later erbij kan kopen.
Alleen jammer dat de dock apart 150 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Hmm, misschien is mycom dan nog een betere optie inderdaad. Het is wel een beetje krom dat komplett.nl 20 mei laat staan als lokkertje dan. Ben benieuwd wat ze als antwoord geven op mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Norrod is ook een optie, maar die geeft 23 mei aan :P het is echt een zootje ik vermoed dat niemand incl. Asus zelf de exacte lever datum weet..

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2011 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
een bestelling gedaan bij Mycom zojuist, de 32GB variant zonder dock, en direct een mail ontvangen:
Beste heer,
Bedankt voor uw bestelling op onze website. We houden u op de hoogte over de status van uw bestelling via email. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom winkel op: dinsdag, 7-6-2011

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Hier in Hong Kong beginnen de Transformers zonder dock langzaam op voorraad te komen, had er vanmorgen nog een paar gezien in verschillende winkels. Het prijsverschil is echter niet heel groot vergeleken met NL. Hier kost de 16GB versie (zonder dock) omgerekend ongeveer EUR 360,-. Maar voor die 40 euro verschil loop ik wel het risico gezeik te krijgen bij de douane, vandaar dat ik nog twijfel en het nog niet gekocht heb. Andere reden is dat ik stiekem natuurlijk wel de versie met dock wil hebben.

De Acer A500 32GB versie kost omgerekend ook EUR 360,- en is daarmee scherp geprijsd (in NL kost die EUR 500,-). Maar ik vind de Acer gewoon niet zo mooi als de Asus, plus de Acer voelt wat stroperiger aan vergeleken met de Asus, maar dit kan te maken hebben met het aantal openstaande programma's, widgets enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ted_W schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:18:
Hier in Hong Kong beginnen de Transformers zonder dock langzaam op voorraad te komen, had er vanmorgen nog een paar gezien in verschillende winkels. Het prijsverschil is echter niet heel groot vergeleken met NL. Hier kost de 16GB versie (zonder dock) omgerekend ongeveer EUR 360,-. Maar voor die 40 euro verschil loop ik wel het risico gezeik te krijgen bij de douane, vandaar dat ik nog twijfel en het nog niet gekocht heb. Andere reden is dat ik stiekem natuurlijk wel de versie met dock wil hebben.

De Acer A500 32GB versie kost omgerekend ook EUR 360,- en is daarmee scherp geprijsd (in NL kost die EUR 500,-). Maar ik vind de Acer gewoon niet zo mooi als de Asus, plus de Acer voelt wat stroperiger aan vergeleken met de Asus, maar dit kan te maken hebben met het aantal openstaande programma's, widgets enz.
Als je het ding zelf meeneemt uit HKG, dan mag je tot 430 "invoeren"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maar als je zo'n apparaat gewoon uit de verpakking haalt, in gebruik neemt en in je handbagage doet dan lijkt de kans me überhaupt erg klein dat je gedoe bij de douane krijgt?

Verder wel een goed teken dat ze nu op voorraad beginnen te komen in HK, hopelijk geld dat binnenkort ook voor de docking versies.

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Uit ervaring weet ik dat ze bij de douane er een gewoonte van maken om chinezen van vluchten uit Hong Kong eruit te pikken voor controle. Maar die 430 'gratis' invoeren was ik even vergeten, thanks for the reminder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maar gaan ze dan daadwerkelijk het serienummer van je device controleren om na te gaan in welk land het apparaat gekocht is? Lijkt me stug dat de gemiddelde douna beamte weet welk spul allemaal in NL te krijgen is of niet.

magoed met die 430 zitje altijd goed :) beetje jammer dat de docking los 50,- duurder is als je die er toch bij wilt.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Mijn contact in Taiwan meldde mij dat de Asus Transformer daar omgerekend 355 Euro kost (16GB, zonder dock). Niet echt de moeite dus, en ik wacht wel tot ik hem voor 400 Euro hier in NL kan kopen over een paar weken.

Mocht de losse keyboard-dock WEL een groot prijsverschil met NL zijn (wanneer die ook hier in NL los te krijgen zal zijn), dan zal ik die misschien nog wel laten versturen. Mits er geen Chinese characters op de toetsen staan natuurlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dan kunje het beste gewoon op de Nederlandse docking bundel wachten lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
De versie met dock kost hier in Hong Kong omgerekend ongeveer EUR 430,-, dus ongeveer 70 euro verschil met NL. Alleen is de versie met dock hier overal uitverkocht.

De prijzen van HK en TW liggen dicht bij elkaar, dus aan jou de overweging om het wel of niet te doen. De prijs van een losse dock wordt hier geschat op HK$ 1000,-, dat is omgerekend ongeveer 90 euro tegen de huidige wisselkoers. Maar die prijs is niet officieel omdat de losse dock nog niet te koop is.

[ Voor 51% gewijzigd door Ted_W op 06-05-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Chaoss schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:50:
dan kunje het beste gewoon op de Nederlandse docking bundel wachten lijkt me
Nee, ik wil de (losse) tablet gewoon zo snel mogelijk en ga niet nog eens een maand (ofzo) langer wachten tot de docking bundel ook beschikbaar komt. Het toetsenbord-dock koop ik er t.z.t. wel eens bij maar is niet noodzakelijk om meteen te hebben. Ik wil tenslotte een tablet, en niet een netbook! ;) Dat de tablet via die toetsenbord-dock in een Honeycomb netbook getransformeerd *LOL* kan worden is een leuke bijkomstigheid die ik op termijn graag wil toevoegen. Maar geen reden om speciaal op te wachten.

Geeft me de ruimte om tegen die tijd rond te shoppen waar ik de losse toetsenbord-dock zo goedkoop mogelijk aan kan schaffen. :) Als de losse dock in NL voor €150 in de schappen komt te liggen, terwijl ze in Taiwan ongeveer €90 euro gaan kosten, dan is het erg interessant hem NIET in NL te kopen!

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 06-05-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nouhja volgens de laatste berichten komt de docking versie 2 weken na de tablet versie in NL uit... in hoeverre dat ook haalbaar zal zijn weet je niet met Asus :P

maar snap je punt, kvin het erg jammer dat de Asus geen USB op de tablet zelf heeft.... dan had ik ook gewacht met de docking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Voor mij is de docking juist wel belangrijk maar het wordt wel heel moeilijk zo om te wachten met het idee dat er eind deze maand waarschijnlijk stock in Nederland is van alleen de tablet....maar aangezien er zelfs in Taiwan geen combinatie dock+tablet op voorraad is...zal het amazon ook nog wel even duren voordat ze daar voorraad hebben dock+tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Korras schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:40:
een bestelling gedaan bij Mycom zojuist, de 32GB variant zonder dock, en direct een mail ontvangen:

Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom winkel op: dinsdag, 7-6-2011
[...]
Ik heb dezelfde besteld en in mijn mail stond 27-5-2011 wat dat ook waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Asus gaat nu eindelijk eens de productie op voeren is te lezen op androidpolice.

http://www.androidpolice....up-production-to-meet-it/

Gaat het er dan toch eindelijk van komen om een Android tablet te krijgen. Voor mij heeft dit nu bijna een jaar geduurd en ben blij dat ik de Adam niet kon pre-ordenen omdat ie de mastercards niet kon verwerken. Ik heb zelfs de Folio overwogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmmm 100.000 stuks in mei... ik heb eigenlijk geen idee "hoeveel" dit is... hoeveel zijn er bv tot nu toe uitgeleverd aan klanten en hoeveel staan er nu nog in pre-order? Maar 100.000 klinkt wel als veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Als het zo doorgaat met de slechte leverbaarheid, dan kan ik net zo goed nog even wachten op de Tegra 3 tablets die vanaf augustus op de markt komen. Ook Asus is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van een Tegra 3 tablet (Transformer 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De mijne is vannacht verzonden door Amazon.co.uk. Verwachte leverdatum is aankomende dinsdag.

Ja je kan wachten, maar het is een beetje zoals de eerste jaren van de PC, als je er een koopt is hij al verouderd, dat zal de komende jaren voor de tablets ook gelden denk ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:29
Ted_W schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 04:33:
Als het zo doorgaat met de slechte leverbaarheid, dan kan ik net zo goed nog even wachten op de Tegra 3 tablets die vanaf augustus op de markt komen. Ook Asus is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van een Tegra 3 tablet (Transformer 2)?
LOL laat Asus eerst deze gewoon maar eens uitleveren. Ik zie trouwens nergens echt hele goede user reviews met info over de snelheden, batterij en usability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
op deze site staat veel userinfo over de genoemde punten: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Wybo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 07:06:
De mijne is vannacht verzonden door Amazon.co.uk. Verwachte leverdatum is aankomende dinsdag.

Ja je kan wachten, maar het is een beetje zoals de eerste jaren van de PC, als je er een koopt is hij al verouderd, dat zal de komende jaren voor de tablets ook gelden denk ik.
Dat klopt, maar augustus is niet ver weg, dan zal er wel meer duidelijkheid zijn over de Tegra 3 tablets. En als dan blijkt dat het nog lang gaat duren of erg duur gaat worden, dan kan ik alsnog besluiten om de huidige Transformer (of Samsung) te nemen. Ik heb het niet direct nodig, het is en blijft 'maar' een hebbe hebbe dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik zou de tegra 3 niet nemen want de tegra 4 schijnt beter te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De Tegra 5 die in maart 2012 uitkomt heeft betere videoprestaties en kan echt goed multitasken. Ook is android 6.2 daar pas echt goed geschikt voor :)

Ach ja. soms is het wachten wel slim als je echt iets wil wat in de volgende versie wel zit. Maar als je niet zoiets specifieks hebt maakt het allemaal bar weinig uit. Ja wachten levert iets beters op, nog langer wachten levert weer iets beters op. Deze markt zit in watervalsnelheid. En ik heb echt niet het idee dat het einde snel in zicht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Volgens Nvidia liggen er ook daadwerkelijk tablets in de winkels met Tegra 3, dat is het verschil. Het gaat er niet om dat het aangekondigd gaat worden of zo, dat is allang gebeurd.

Dus leuke voorbeelden over Tegra 4 en 5, maar dat gaat hier niet op. Plus wat ik al eerder aangaf, voordat deze Transformer goed leverbaar is, zitten we ook al in midden juni zo, dus wachten moeten we sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

NVIDIA kan wel meer roeien. Maar de fabrikanten moeten die dingen maken en die gaan echt niet hun eigen glazen ingooien door te snel met een opvolger te komen en met het huidige productie proces verlies te draaien.

@Michiel23 er zijn voldoende reviews voorbij gekomen in het "echte" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:43:
Volgens Nvidia liggen er ook daadwerkelijk tablets in de winkels met Tegra 3, dat is het verschil. Het gaat er niet om dat het aangekondigd gaat worden of zo, dat is allang gebeurd.

Dus leuke voorbeelden over Tegra 4 en 5, maar dat gaat hier niet op. Plus wat ik al eerder aangaf, voordat deze Transformer goed leverbaar is, zitten we ook al in midden juni zo, dus wachten moeten we sowieso.
geloof niet wat Nvidia zegt over de leverbaarheid van tablets. Daar hebben ze geen invloed op
In 2009 werden al demos gegeven over de tegra 1 met HD films en werd vermeld dat ze in oktober 2009 geleverd zouden worden. Nu in 2011 komen pas de eerste producten met tegra 2 die niet eens mkv films vloeiend kan afspelen. Het is in mijn ogen nog steeds een mooi processor maar Nvidia heeft in mijn ogen het allemaal te mooi voorgesteld en met de tegra 3 kan dat wel eens niet anders zijn. Tegra 3 producten? die komen denk ik pas in 2012.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:56:
[...]

geloof niet wat Nvidia zegt over de leverbaarheid van tablets. Daar hebben ze geen invloed op
In 2009 werden al demos gegeven over de tegra 1 met HD films en werd vermeld dat ze in oktober 2009 geleverd zouden worden. Nu in 2011 komen pas de eerste producten met tegra 2 die niet eens mkv films vloeiend kan afspelen. Het is in mijn ogen nog steeds een mooi processor maar Nvidia heeft in mijn ogen het allemaal te mooi voorgesteld en met de tegra 3 kan dat wel eens niet anders zijn. Tegra 3 producten? die komen denk ik pas in 2012.
In 2009 een tablet uitbrengen had geen enkele zin aangezien er nog geen OS klaar voor was, zelfs nu is Honeycomb nog niet 100% volmaakt als tablet OS en platform. Inmiddels is het natuurlijk anders en is er genoeg ruimte voor zowel Tegra 2 als Tegra 3 tablets, zie het als een soort segmentering. Ik bedoel Asus brengt ook niet alleen maar 1 model netbook uit.

Maar goed, augustus neem ik natuurlijk ook met een korreltje zout, die voorbehoud had ik al gemaakt. Als er in augustus blijkt dat er nog helemaal niks bekend is over Tegra 3 tablets of het nog erg lang op zich laat wachten, dan heb ik nog steeds het geld in mijn portemonnee en kan ik alsnog een Transformer of Galaxy Tab gaan halen (Acer Iconia en Xoom vallen in ieder geval af). Zoals het er nu naar uitziet moeten we allemaal sowieso tot half juni wachten, dus die paar maanden extra kan er wel bij. Ik hoef niet perse de eerste van de eerste te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik lees op xda dat de bundels met dock binnenkort op voorraad komen bij Comet UK dus dan zal Amazon ook wel snel volgen.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag de Nederlandse presentatie van de Transformer.
Ik denk dat we dan wel meer zullen horen over de lanceer datum in Nederland.
Mijn gevoel zegt dat dit niet ver weg meer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Even wat info over de productie, het lijkt erop dat Europa in juni voldoende tablets gaat krijgen zie het onderstaande artikel:
http://www.allaboutphones...ormer-volop-op-stoom.html

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Soort gelijke info is 15 posts boven je ook geplaatst (ander artikel zelfde info) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Wybo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 07:06:

Wat is de status van je verzending? Waar is ie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nog steeds in Engeland... sinds 6 mei 20:00 niks veranderd.

Maar heeft geloof ik nog de tijd tot vanavond een uur of 11 om bij TNT in het sorteercentrum te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dit is die van mij:

6 May 2011 07:00:00 PM GRIMBERGEN Arrival Scan
5 May 2011 06:42:28 PM Crymlyn Burrows Swansea UK Order has been handed over to the carrier and is in transit

Grimbergen ligt toch in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dan ben je een dag sneller dan ik :)

ik heb gekozen voor FREE Super Saver Delivery, jij ws voor die versie 1 duurder?

Latest Event: Ridgmont Bedfordshire
Order has been handed over to the carrier and is in transit - May 06, 2011 7:48:19 PM
---
die van jou heeft een verwachte bezorgdatum van vandaag?

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-05-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Idd, heb voor de normale verzending gekozen. Bij de vorige bestellingen zat er maar 1 dag tussen de Free en de normale delivery. Wat is de vermoedelijke aankomstdatum? Staat bij mij nog op 10-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij ook 10-5

Als hij via TNT bezorgd wordt kan hij pas morgen komen omdat TNT op maandag geen pakketdienst heeft.

/edit: mijn vrouw zegt dat ze wel op maandag pakketten doen.

/edit2: alleen herbezorging op maandag staat op de website.

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-05-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
De TNT bezorgt hier gewoon op maandag. Maar ik vermoed niet dat hij hier vandaag komt, tracktrace.nl heeft hem nog niet "gezien".

Edit: Slimme vrouw ;)

[ Voor 8% gewijzigd door The Wizard op 09-05-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
even ook als nieuwe post, had net ge-edit ;)

volgens http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/ is er alleen herbezorging op maandag en dus geen nieuwe pakketten zoals jouw pakket. (ik hoop voor je dat die website foute info heeft hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Heel vreemd, ik krijg zeer regelmatig pakketjes op maandag... Nou ja, morgen is het de 10e, ik hoop dat ie dan binnenkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03
Ben benieuwd wie de eerste NL user-review heeft geschreven. Ik kan niet wachten in elk geval! :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Chaoss schreef op zondag 08 mei 2011 @ 23:27:
Soort gelijke info is 15 posts boven je ook geplaatst (ander artikel zelfde info) :P
Oh ja klopt en dan te bedenken dat ik die post al snel had bekeken (wellicht te snel bekeken :))

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@The Wizard ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar bij mij is de status via de amazonsite nog ongewijzigd terwijl ik via track and trace van TNT zie dat hij gesorteerd is in het sorteercentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier ook geen wijziging op de amazon site, maar blijkbaar wel in NL gesorteerd, dus hetzelfde als bij jou :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok het wachten kan beginnen de chauffeur is onderweg.

Ik ben slecht in reviews schrijven, maar als iemand vragen heeft kan ik kijken of ik die vandaag al kan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier is ie ook onderweg :), Moet helaas werken, misschien dat ik vanmiddag vrij neem. Moet toch wel even kunnen spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

amazone.co.uk heeft nu weer 2 stuks op voorraad, blijkbaar krijgen ze af en toe wat voorraad binnen. ook hebben diverse resellers op amazon.com hem "in stock", lijkt vrij positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Chaoss schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:14:
amazone.co.uk heeft nu weer 2 stuks op voorraad, blijkbaar krijgen ze af en toe wat voorraad binnen. ook hebben diverse resellers op amazon.com hem "in stock", lijkt vrij positief :)
inderdaad 2 op voorraad maar heb je de prijs gezien die erbij staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is dan toch niet amazon zelf, maar andere bedrijven die partner zijn van amazon?
----------
hij is binnen, voelt goed aan, moet zo alleen eerst even UK -> EUR stekker halen omdat er maar 30% op zit nog en de stekker die ik heb niks doet

[ Voor 48% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-05-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Wybo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:
Dat is dan toch niet amazon zelf, maar andere bedrijven die partner zijn van amazon?
----------
hij is binnen, voelt goed aan, moet zo alleen eerst even UK -> EUR stekker halen omdat er maar 30% op zit nog en de stekker die ik heb niks doet
Das balen. Moet zeggen dat hij snel oplaad, na 20 minuten spelen is ie naar 50% gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door bllb op 10-05-2011 15:26 . Reden: Excuus, dit past beter in het algemene topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@The Wizard

waar had jij die dock besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Via Ebay, maar ik zie nu net dat de pre-order leveringen uitgesteld zijn tot halverwege juni, dus ik ga hem daar weer annuleren, dan maar wachten op de NL leveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ok, dank je... dan wacht ik daar ook maar gewoon op ja :)

Vrees wel dat we hem dan later hebben dan de combideals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat denk ik ook... Maar als de VS hem niet voor 15 juni krijgt, dan krijgt NL hem zeker niet eerder, is mijn verwachting... En een UK dock wil ik niet, daar is ie trouwens ook niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP twitter: week 23 in Nederlandse winkels!! bron Tabletworld. Maar Asus _benelux facebook moet dit nog wel bevestigen. Dus nog een maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat is die 6 juni die Asus benelux al eerder bevestigd heeft..

(staat nu ook weer op de Asus facebook) Wel iets later dan verwacht, ik had nog een beetje de hoop dat ze ergens eind mei leverbaar zouden zijn in NL.

[ Voor 59% gewijzigd door Chaoss op 11-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:04:
Dat is die 6 juni die Asus benelux al eerder bevestigd heeft..
Mét Dock/toetsenbord nog 2 weken later helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Zit er aan te denken om toch ook maar een tablet aan te schaffen binnenkort..
Mijn stiefvader zit tot 25 mei in de VS.. Maar lees overal op internet dat ie daar niet te krijgen is (zoals overal op de wereld zo ongeveer).
Maar het prijsverschil is dan op dit moment wel heeel aantrekkelijk.. voor $400,- heb je m, in euros is dat op dit moment ±280,- En als ik me het goed herinner mag mij er best 1 meenemen zonder in moeilijkheden te komen bij de duane..
Iemand ervaring mee? Tips? Heb dus nog 2 weken om het eventueel te regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Gewoon meenemen in de handbagage zonder doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
The Wizard schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:45:
Gewoon meenemen in de handbagage zonder doos.
Niet nodig.
Je mag van buiten de EU tot een waarde van € 430 invoeren zonder heffingen of btw te betalen als ik me niet vergis. (Als je het zelf meeneemt dan. Bij verzenden gaat dit niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
M a r c o schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:42:
[...]

Niet nodig.
Je mag van buiten de EU tot een waarde van € 430 invoeren zonder heffingen of btw te betalen als ik me niet vergis. (Als je het zelf meeneemt dan. Bij verzenden gaat dit niet op)
Oh kijk dat zou geweldig zijn. Mocht ik de Transformer toch niks vinden dan kan ik m altijd nog verkopen zonder al te veel verlies te lijden :)
Nu maar hopen dat ie te leveren is in de VS komende weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
linkje naar douane.nl
http://www.douane.nl/part...e/reizigersbagage-05.html
Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:

-andere goederen met een waarde van maximaal € 430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:57
Naad schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:47:
[...] Nu maar hopen dat ie te leveren is in de VS komende weken...
Over 2 weken ga ik naar de US :P Ik hoop idd dat ze dan leverbaar zijn, want momenteel ziet het er nog niet best uit. Alle winkels staan nog op "out of stock..."

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
M a r c o schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:42:
[...]

Niet nodig.
Ok, dan was ik in de war met een bestelling :P...

De meeste VS bedrijven krijgen pas half juni weer voorraad, dan kun je hem net zo goed in NL halen. Het voordeel wel is dat ie in de VS goedkoper is. Garantie is geen probleem aangezien dit bij Asus wereldwijd.

Let wel even op bij de Firmware, er zijn 3 verschillende in omloop:
- VS - Alleen voor VS TF's
- WW - De rest van de TF's
- CH (?) - Aparte versie voor Aziatische landen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is tussen de VS en de WW, zal wel een rechtenkwestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Gearjunkie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Over 2 weken ga ik naar de US :P Ik hoop idd dat ze dan leverbaar zijn, want momenteel ziet het er nog niet best uit. Alle winkels staan nog op "out of stock..."
Op XDA is wel te lezen dat mensen 'm nu toegestuurd krijgen.. Las dat in de UK er ook weer verstuurd wordt, dus ik ga het denk ik maar proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Proberen kan altijd :) las idd ook dat er in de US af en toe nog transformers uitgeleverd worden... en dat webshops af en toe weer een paar of voorraad hebben... die dan weer direct uitverkocht zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Naad schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:25:
Op XDA is wel te lezen dat mensen 'm nu toegestuurd krijgen.. Las dat in de UK er ook weer verstuurd wordt, dus ik ga het denk ik maar proberen :)
Dat zijn kleine hoeveelheden helaas... Die van mij heb ik ook uit de UK, maar die was wel weer binnen no-time uitverkocht. Ben er wel erg blij mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:31
Zojuist besteld bij MyCom, verwachte leverdatum is nu donderdag 9-juni.
Aangezien ik op vakantie ga van 22-mei t/m 14-juni hoop ik dat hij op me ligt te wachten als ik terug kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:03:
Zojuist besteld bij MyCom, verwachte leverdatum is nu donderdag 9-juni.
Aangezien ik op vakantie ga van 22-mei t/m 14-juni hoop ik dat hij op me ligt te wachten als ik terug kom :)
Dat is grappig. Ik had hem iets eerder besteld bij Mycom en kreeg toen te horen dat hij 7 juni op mij lig te wachten. Blijkbaar schuift de leverdatum steeds iets op, of ze laten niet iedereen tegelijk ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 08:56:
[...]

Dat is grappig. Ik had hem iets eerder besteld bij Mycom en kreeg toen te horen dat hij 7 juni op mij lig te wachten. Blijkbaar schuift de leverdatum steeds iets op, of ze laten niet iedereen tegelijk ophalen.
Ik laat hem ook afleveren aangezien ik zelf op vakantie ben dan en hem dus niet kan afhalen.
Dit kan natuurlijk ook de reden zijn dat jij hem eerder hebt aangezien verzenden ook weer een dag kost (geen 2 trouwens dat is dan wel weer raar).

Ach ja we kunnen gissen wat we willen, 2e week juni zullen we het zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Alhoewel bij Norrod eerst 23 mei op de site stond, zijn ze nu wel erg negateif geworden:
De Asus Eee Pad Transformer TF101 is leverbaar vanaf 30 juni 2011
denk dat ze maar het zekere voor het onzekere hebben genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Cool, de Asus Transformer staat nu ook op de BCC site. En een BCC winkel is voor mij nog dichterbij dan een MyCom winkel, dus ga ik mijn aankomende Asus Eee Pad fijn bij de BCC halen wanneer die daar op voorraad is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Al iemand ergens toevallig gezien waar je de docks los kunt pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Wybo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:38:
Ja en wat de prijs dan is.....

Ik heb op dit moment 2 orders staan, 1tje met dock en 1 zonder. Ik wil gewoon niet nog een maand wachten omdat de dock slecht leverbaar is :O . Wat een geduld moet je hebben zeg om een asus te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Wybo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:38:
Genoeg op Ebay, maar allemaal ergens half juni release datum, dus ik wacht wel wanneer ie in NL uit komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja ik bedoel ook vooral Nederland, buitenland wil ik alleen als directe order doen ;)

@tharonald, het is het waard. Ik ben absoluut tevreden met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb de de tablet incl dock nog steeds bij amazon.co.uk in pre-order staan hopelijk gaat deze nog voor Juni leveren....er zijn wel shops die hem al leveren in de UK maar die leveren dan weer niet aan Nederland helaas.

[ Voor 29% gewijzigd door Michel242186 op 16-05-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

heb je dan geen probleem met het toetsenbord indeling? BV de plaats van @.
Vind een engels toetsenbord niet fijn. Of kan je hem ook in us international layout bestellen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
DarkSide schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:11:
heb je dan geen probleem met het toetsenbord indeling? BV de plaats van @.
Vind een engels toetsenbord niet fijn. Of kan je hem ook in us international layout bestellen?
dan heb je inderdaad UK indeling maar voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mij 1 besteld bij pixmania-pro.be. Had ze in voorraad. Gisteren besteld, verzonden en zou morgen geleverd worden. Pixmania-pro is wel normaal voor zakkelijke klanten, dus als je een BTW nummer hebt kan je er zonder moeite bestellen.
Hier is de Nederlandse versie : http://www.pixmania-pro.n...nsformer-tf101-16-gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:17:
heb mij 1 besteld bij pixmania-pro.be. Had ze in voorraad. Gisteren besteld, verzonden en zou morgen geleverd worden. Pixmania-pro is wel normaal voor zakkelijke klanten, dus als je een BTW nummer hebt kan je er zonder moeite bestellen.
Hier is de Nederlandse versie : http://www.pixmania-pro.n...nsformer-tf101-16-gb.html
Klinkt goed, bedankt voor de tip. Maar ik zie geen 32gb versie, en waar zie je dat er een dock bij zit?
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste