Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 21:57
Kiswum schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:08:
[...]Denk dus wel even na voordat je met de beschuldigde vinger gaat wijzen.
Probeer inzicht te krijgen in de positie van de klant, lijkt me vanuit BCC gezien toch redelijk essentieel. Indien een klant een pre-order plaatst en deze kan niet worden geleverd, lijkt het me een kleine moeite om de klant op de hoogte te houden van de status van de order. Als je vervolgens niets van je laat horen terwijl een klant 400 euro(!!!!!!) betaalt zonder ook maar iets te ontvangen(!!!!!) in goed vertrouwen dan dien je dat vertrouwen te koesteren.

Je kan eindeloos veel winnen met goede communicatie en service, geef klanten het gevoel dat je ze serieus neemt, is echt niet veel gevraagd. Helaas voor BCC hebben ze het stevig verknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:09
PulsatingQuasar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:26:
Ik heb hem inmiddels ook binnen van Alternate. Echt een fantastische tablet. Werkt lekker snel en het scherm heeft een goede kijkhoek.

Dock werkt ook goed samen. Het scharnier zit goed en robuust in elkaar.

Het volgen van het forum en het erop zien duiken van mensen was ook leuk om te volgen. ;)
Dat laatste inderdaad, dit topic escaleert echt volledig uit de klauwen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 10:51
mm den haag
32gb+doc -1

op 20:00
4-1 = 3 op voorraad

op naar het asus transformer ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Vanmiddag opgehaald bij alternate. Geweldig aparaat. Ervaar nu idd lag bij typen. Accu bijna op 50 procent. Daarna direct naar 3.1 en verder in ander topic :-)

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-07 13:42

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Vanavond tien minuten voor sluitingstijd van Mediamarkt en voordat mijn trein vertrok vanaf Utrecht CS toch nog even gekeken, bleek nergens een demomodel te staan. Ik toch nog maar voor de zekerheid nagevraagd, blijkt dat er vanmiddag een verse voorraad binnen gekomen is, alle soorten en maten. Precieze aantal weet ik niet, maar verwacht toch wel een dozijn. Zelf net dus gelijk de 32GB + dock gekocht, waar vandaan ik nu ook dit bericht typ. Morgen gelijk mijn bestelling bij Bobshop annuleren.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjeerd op 09-06-2011 21:47 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376876

PulsatingQuasar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:26:
Ik heb hem inmiddels ook binnen van Alternate. Echt een fantastische tablet. Werkt lekker snel en het scherm heeft een goede kijkhoek.

Dock werkt ook goed samen. Het scharnier zit goed en robuust in elkaar.

Het volgen van het forum en het erop zien duiken van mensen was ook leuk om te volgen. ;)
Helemaal met jee een,zeker met de 3.1 update...en eignelijk is de TF net zoń hot item als destijds de iPad, alleen dook daar de media massaal op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Laatst online: 17-07 08:15
Anoniem: 167829 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:50:
[...]

Heb er veel over gelezen, ze leveren vaak niet op tijd, klantenservice is sh!t en geld terug krijgen duurt ook weken. Ze reageren pas na dagen of een vraag of issue.
Dus geen aanrader.
op de site, klik op de chatknop
binnen 1 minuut ben je aan het chatten met een medewerker en heb je reactie op wat dan ook :)

ik hoop dat bobshop de 10 juni leverdatum waar maakt ... anders voor niks zo trouw gewacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 21:36
Iemandervaring met MM in Rotterdam Zuid? Anders wip ik daar morgenochtend even langs.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:48
Werkelijk ongelofelijk en ik ben er compleet klaar mee.

http://www.bobshop.nl/nl/computers/tablets/c3909

Bobshop heeft net enkele minuten geleden zijn leveringen gewijzigd naar 8-12 werkdagen :@
Bobshop zal een hele mooie review te wachten staan :)

Ter onderbouwing voordat ik geflamed wordt van deze reactie:

- Leveringstijd veranderd van 10 naar 7 juni.
- Op 7 juni de leveringstijd terug veranderd naar 10 juni.
- Op 10 juni de leveringstijd veranderd naar 8-12 werkdagen.

(terwijl er op zat andere plekken de TF al massaal op voorraad is en de verkopers mij telkens hebben gezegd 'ja we verwachten hem op de 7e/10e' )

[ Voor 42% gewijzigd door Junia op 10-06-2011 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:43
Jaap-Jan schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:11:
Volgens mij heb ik zojuist de laatste 16GB met dock besteld bij Alternate. Tenminste, ik hoop dat ik op tijd was. O-)
En hij ligt als het goed is over een paar uur klaar om afgehaald te worden. Op tijd en retesnelle service van Alternate. *O*

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:40
Junia schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:37:
Werkelijk ongelofelijk en ik ben er compleet klaar mee.

http://www.bobshop.nl/nl/computers/tablets/c3909

Bobshop heeft net enkele minuten geleden zijn leveringen gewijzigd naar 8-12 werkdagen :@
Bobshop zal een hele mooie review te wachten staan :)

Ter onderbouwing voordat ik geflamed wordt van deze reactie:

- Leveringstijd veranderd van 10 naar 7 juni.
- Op 7 juni de leveringstijd terug veranderd naar 10 juni.
- Op 10 juni de leveringstijd veranderd naar 8-12 werkdagen.

(terwijl er op zat andere plekken de TF al massaal op voorraad is en de verkopers mij telkens hebben gezegd 'ja we verwachten hem op de 7e/10e' )
Toen ik mijn oorspronkelijke order bij de bobshop plaatste was de levertijd op de website zelfs 24 mei (voor de 16GB+Dock). Ik ben blij dat ik niet afgewacht heb en intussen al een week van mijn 16GB (weliswaar nog zonder dock) geniet van Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunaguna
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
Oeh, ben ik ff blij dat ik mijn order bij Bobshop.nl heb gecanceled zeg. Mijn TF 16GB+dock lag gisteravond in Sliedrecht (PostNL), nadat hij (of zij?) de oversteek vanuit het VK had gemaakt, dus verwacht 'em vandaag aan de deur! Gelukje via Amazon UK reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenberg2021
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-07 19:53
Ik heb ook een order voor TF 16 gb + dock, 5 juni geplaatst. Via de live chat van Bobshop blijkt nu de de levertijd voor nieuwe orders geld en dat de bestaande orders (voor het grootste deel) uitgeleverd gaan worden vandaag.

[ Voor 164% gewijzigd door Heisenberg2021 op 04-02-2021 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07 21:00
Onderweg naar MM groningen om daar mn TF + Dock te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
kasdewit schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:48:
Ik heb ook een order voor TF 16 gb + dock, 5 juni geplaatst. Via de live chat van Bobshop blijkt nu de de levertijd voor nieuwe orders geld en dat de bestaande orders (voor het grootste deel) uitgeleverd gaan worden vandaag.
zelfde verhaal hier.
levertijd van order is onaangepast, medewerker in de chat vertelt me dat mijn order vandaag écht verwacht wordt.
nieuwe orders zullen wél moeten wachten.

geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410200

Weet iemand of er ergens al losse transformer docks op voorraad zijn?

Emile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
  • Laatst online: 06-07 22:27
Net contact gehad met een medewerker van Bobshop. Ze weten niet hoe veel tablets ze binnen krijgen dus konden niet met zekerheid zeggen of ik (32gb besteld op 1 juni) bij de eerste lichting zit. (Komt overigens vandaag wel een lading binnen, zoals Kasdewit schreef)

Baler, weet iemand hoe het met MM Utrecht staat? Anders laat ik de NS mij er straks heenrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Gisteren bij Alternate mijn TF met dock opgehaald. Heb de 16gb versie.

Weet niet hoeveel ze er (nog) hadden. Ben er tot nu toe zeer tevreden over,

Dus, cu in het andere topic!

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd

Tjeerd

KevinSon schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:41:
Net contact gehad met een medewerker van Bobshop. Ze weten niet hoe veel tablets ze binnen krijgen dus konden niet met zekerheid zeggen of ik (32gb besteld op 1 juni) bij de eerste lichting zit. (Komt overigens vandaag wel een lading binnen, zoals Kasdewit schreef)

Baler, weet iemand hoe het met MM Utrecht staat? Anders laat ik de NS mij er straks heenrijden ;)
Gisteravond om vijf minuten voor negen was er nog een redelijk verse voorraad die 's middags geleverd was, alle maten en soorten.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
Tjeerd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:56:
[...]
Gisteravond om vijf minuten voor negen was er nog een redelijk verse voorraad die 's middags geleverd was, alle maten en soorten.
Bij de MM neem ik aan? Dat zal mooi zijn, dan ga ik daar zo eens kijken en cancel ik bij Bobshop.

Edit: net gebeld naar MM, ze "kon hem niet vinden". Baler #2 haha

[ Voor 9% gewijzigd door KevinSon op 10-06-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd

Tjeerd

KevinSon schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Bij de MM neem ik aan? Dat zal mooi zijn, dan ga ik daar zo eens kijken en cancel ik bij Bobshop.

Bij Mediamarkt inderdaad, maar bellen is ook niet altijd een succes volgens mij, maar net wie je aan de lijn krijgt qua informatieverschaffing. Ik stond in de winkel en vroeg bij de eerste medewerker die er niets vanaf wist, even later een ander die er meer over wist en er heel enthousiast erover vertelde en wist dat er net een verse voorraad binnen was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257427

KevinSon schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Het helpt ook als je het typenummer 'TF101' erbij kunt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Hier in groningen kun je uitzoeken... Zowel MM al mycom en CL hebben ze allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• persyval
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-07 09:30
Toch apart hoe die uitleverstrategie is dan.
In Rotterdam kan ik er niet aankomen.
Bij MM alexandrium waren 15 exemplaren geleverd die de deur uit zijn gevlogen.
Heeft wellicht te maken met de gedecentraliseerde opzet van de verschillende mediamarkten.
Volgens mij hebben ze allemaal een eigen inkoop afdeling en is dat niet (geheel) centraal geregeld.
Er is natuurlijk wel een overkoepelende landelijk inkoop beleid maar elke afzonderlijke vestiging bepaalt zelf hoeveel ze daar van af willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Zojuist de 16gb + dock in mn handen... Applaus voor MM groningen!
Hij moest van ver komen maar uiteindelijk heel erg blij... Even snel met een demo in de winkel zitten kloten...
TF is niet super zwaar! Mooi scherm! Geluid is redelijk!

Was het wachten echt waard! Thuis even opladen en spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-07 21:58
fx500 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:
Zojuist de 16gb + dock in mn handen... Applaus voor MM groningen!
Hij moest van ver komen maar uiteindelijk heel erg blij... Even snel met een demo in de winkel zitten kloten...
TF is niet super zwaar! Mooi scherm! Geluid is redelijk!

Was het wachten echt waard! Thuis even opladen en spelen!
Hebben ze er nog veel liggen bij de MM groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
persyval schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:42:
Toch apart hoe die uitleverstrategie is dan.
In Rotterdam kan ik er niet aankomen.
Bij MM alexandrium waren 15 exemplaren geleverd die de deur uit zijn gevlogen.
Heeft wellicht te maken met de gedecentraliseerde opzet van de verschillende mediamarkten.
Volgens mij hebben ze allemaal een eigen inkoop afdeling en is dat niet (geheel) centraal geregeld.
Er is natuurlijk wel een overkoepelende landelijk inkoop beleid maar elke afzonderlijke vestiging bepaalt zelf hoeveel ze daar van af willen nemen.
Vanochtend mijn 32GB+Dock bij MM alexandrium gehaald! (De laatste)
Ze hebben geen 32GB+dock maar nog wel 2x 16GB+dock en heeeel veel losse tabs (32/16gb volgens mij)

Ik had ook MM Utrecht nog even gebeld, kreeg een meisje aan de lijn:

ik: hebben jullie de EEE Pad Transformers + dock nog?
Meisje: Nee die zijn uitverkocht
Ik: Weet je het zeker?
Meisje: Ja
Ik: Echt?
Meisje: Ja....
Ik: een vriend van me was gisterenavond langs geweest en die zei dat ze net een flinke lading binnen hadden gekregen....
Meisje: Oh... dan zal ik je even doorverbinden....

Kreeg toen een jongen aan de telefoon die me vertelde dat ze er nog best veel hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Weet ik niet... Die van mij moest van achter komen....
Wel genoeg losse TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retska
  • Laatst online: 12-07-2022
Na twee weken dit topic gevolgd te hebben maar op goed geluk ff naar de Mediamarkt in Middelburg gereden.

En ben nu twee 8) Transformers rijker een 16GB en 32GB en ook nog een toetsenbord.
Ben wel gelijk arm, maar ja.

Ze hebben er nog volop. Volgens de verkoper ca 20st in de verschillende uitvoeringen.

Dus doe er je voordeel mee >:) .

Mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408942

aan iedereen die al een versie met dock in nederland gekocht heeft waar hebben jullie hem gekocht ik heb hem bij bobshop besteld en daar zijn dit de levertijden:

16gb: 8 tot 12 werkdagen
32gb: 17 juni
16gb + dock: 8 tot 12 werkdagen
32 gb + dock: 8 tot 12 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 15:50
draak1, waarom post je dit twee keer, zowel in het transformer topic alsmede dit topic... heb dit nu al twee keer gezien, maar je hoeft niet te crossposten als je maar het juiste topic gebruikt! krijg je zeker antwoord... hier zit je wel goed voor deze vraag!

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd

Tjeerd

Welke tweaker zit nu in de stoptrein op Utrecht CS richting Den Haag, ongeduldig een TF uit te pakken? ;) Die krengen gaan echt hard de winkel uit. Blijkbaar heeft Utrecht Mediamarkt ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• persyval
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-07 09:30
Junia schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Vanochtend mijn 32GB+Dock bij MM alexandrium gehaald! (De laatste)
Ze hebben geen 32GB+dock maar nog wel 2x 16GB+dock en heeeel veel losse tabs (32/16gb volgens mij)
Lang leve het internet en communities.
Gelijk even gebeld met de MM alexandrium en ze hadden nog 1 16GB + dock over, gelijk gereserveerd en opgehaald en nu dus ook in het bezit de transformer.
Ze hebben daar nu geen transformers met docks meer (onbekend wanneer die weer geleverd worden), maar nog een heel schap met losse tablets (16 + 32) dus wellicht voor iemand nog interessant.

Nu eerst maar eens gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
persyval schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:26:
[...]

Lang leve het internet en communities.
Gelijk even gebeld met de MM alexandrium en ze hadden nog 1 16GB + dock over, gelijk gereserveerd en opgehaald en nu dus ook in het bezit de transformer.
Ze hebben daar nu geen transformers met docks meer (onbekend wanneer die weer geleverd worden), maar nog een heel schap met losse tablets (16 + 32) dus wellicht voor iemand nog interessant.

Nu eerst maar eens gaan spelen :)
Geen dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bij Saturn zuidplein (Rotterdam) stuk of 4 16gb en stuk of 6 32gb op voorraad (zonder dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
Tjeerd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:03:
Welke tweaker zit nu in de stoptrein op Utrecht CS richting Den Haag, ongeduldig een TF uit te pakken? ;) Die krengen gaan echt hard de winkel uit. Blijkbaar heeft Utrecht Mediamarkt ze nog op voorraad.
Shit, busted. Ze hadden nog hele ladingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-07 18:19
Nou, de Bobshop heeft het feest voor mij weer een weekje uitgesteld... :(

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer XXXXX. Een of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x Eee Pad Transformer 16G + dock *, verwachte leverdatum: 17-6-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Azerty geeft nog steeds geen levertijd...

Pfff |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-07 21:58
Bij de MM Leeuwarden is vandaag 1 TF met dock binnen gekomen. Maar deze is er al niet meer >:) Ze weten niet waneer de rest komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
symp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:44:
Nou, de Bobshop heeft het feest voor mij weer een weekje uitgesteld... :(

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer XXXXX. Een of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x Eee Pad Transformer 16G + dock *, verwachte leverdatum: 17-6-2011
Cancellen en naar dichtsbijzijnde mediamarkt! Vanmiddag ook gedaan en zit er nu mee te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik heb ook net diezelfde mail gehad en mijn order bij Bobshop geannuleerd.

Lang leve de community inderdaad! Want mijn exemplaar van CD-Rom Land wordt as we speak hierheen gechauffeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
  • Laatst online: 24-05-2024
Kreeg net een mail van Bobshop dat mijn bestelling alsnog wel binnen was. Misschien door andere annuleringen?

Edit: Sorry, ben een beetje een noob! Had natuurlijk mijn vorige bericht moeten editen 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door junkje op 10-06-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167829

ctrl-tab schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:30:
[...]

op de site, klik op de chatknop
binnen 1 minuut ben je aan het chatten met een medewerker en heb je reactie op wat dan ook :)

ik hoop dat bobshop de 10 juni leverdatum waar maakt ... anders voor niks zo trouw gewacht :)
Bobshop heeft de levertijd verlengd met 1 week......ik zou het opgeven daar koop het ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Weet iemand nog of ze bij MM in Utrecht losse 16gig versie hebben?? Zo ja dan ren ik de deur uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:05
RomaniusDranius schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:35:
Weet iemand nog of ze bij MM in Utrecht losse 16gig versie hebben?? Zo ja dan ren ik de deur uit :P
Je kan altijd vragen aan een medewerker of er nog een ligt in het magazijn. Heb ik vorige week ook gedaan en op die manier eentje kunnen krijgen! Ik was net nog in de Mediamarkt en zag de Transformer niet liggen in de winkel zelf... Of anders eerst even bellen voordat je die kant op gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
RomaniusDranius schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:35:
Lagen er nog toen ik er om 1 uur was. Ze hadden er nog veel.
Bellen heeft geen zin, vrouw zei dat ze op waren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenberg2021
  • Laatst online: 17-07 19:53
Ik kon het niet laten, en heb bij MM zwolle een tf 16gb +dock gehaald. Mijn order bij bobshop toch gecancelled. Typ dit dan ook vanaf de tf, heerlijk apparaat. Er is daar nog meer dan voldoende voorraad, van alle versies, behalve de 16gb dock. Daarvoor moest ik even graven, maar er waren er nog zeker nog twee meer. anderen kochten de tablet gelijk met mij dus opschieten is wel aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSon
Geweldig om dit allemaal te lezen haha, Bobshop baalt zeker nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:20
Ik wacht nog op Mycom....hoop volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyata
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-11-2024
Heeft Media Markt (ook) al de beschikking over de losse docks en de Asus sleeves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
helaas, bobshop heeft de levertijd verlengd ... GRR
order gecancelled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
3G versie komt in augustus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin3
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Net bij mm breda 16mb+dock gekocht.Hebben nog 10+ in magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07 19:20
Net de 16GB+ dock geleverd bij de deur via Alternate. Wat een gaaf ding zeg.
Alternate heeft het goed voor mekaar. Woensdag besteld vrijdag geleverd. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
Heb donderdagmiddag bij NoRRoD besteld en mijn bestelling is vandaag op de post gedaan en komt in principe zaterdag thuisbezorgd. Snelle goede afhandeling en communicatie. Service waar de BCC nog heel wat van leren!

NoRRoD = d:)b
BCC = :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125234

Vanavond bij MM Alexandrium geweest ze hebben nog heel veel losse transformer maar ik w8 op 16GB+Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murazor4096
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-04 21:19
Net in MM Zoetermeer 16 gig met dock gehaald. Dr was iemand die er naar vroeg, en die gast achter de balie van "volgens de computer moet ik er nog 1 hebben", dus ik baalde al. Na lang heen en weer lopen toverde ie er twee tevoorschijn uit t magazijn, ik geloof dat hij zei dat het de laatste waren. Zonder dock lagen ze er nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambriks
  • Laatst online: 28-04 14:56
Ik heb gisteren de EEE Pad 32 GB + dock gekocht bij de Media Markt in Maastricht. Ze hadden net een zending binnen en er lagen er nog genoeg! Vannacht is 'ie helemaal opgeladen, dus vandaag kunnen we aan de slag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet iemand iets over de voorraad van MM Rotterdam centrum.
(Ze nemen de telefoon niet op, op zaterdag) 8)7

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:40
Sabian schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:53:
Weet iemand iets over de voorraad van MM Rotterdam centrum.
(Ze nemen de telefoon niet op, op zaterdag) 8)7
Hahaha, kan ik mij iets bij voorstellen dat ze de telefoon vandaag niet opnemen. Ben je wel eens op zaterdag in de MM Rotterdam Centrum geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 20:40
Haay schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:27:
Heb donderdagmiddag bij NoRRoD besteld en mijn bestelling is vandaag op de post gedaan en komt in principe zaterdag thuisbezorgd. Snelle goede afhandeling en communicatie. Service waar de BCC nog heel wat van leren!

NoRRoD = d:)b
BCC = :N
Ik had hem ook geannuleerd bij BCC. Geld is inmiddels ook alweer teruggestort. Ik ben echt zo blij dat ik iets meer heb uitgegeven, maar dan wel al van kunnen genieten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408856

Smarron schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:46:
[...]
Ik had hem ook geannuleerd bij BCC. Geld is inmiddels ook alweer teruggestort. Ik ben echt zo blij dat ik iets meer heb uitgegeven, maar dan wel al van kunnen genieten.
Hoe lang duurde het om het geld teruggestort te krijgen, vanaf moment van annuleren (per mail of telefoon?) totdat het bedrag op je bankrekening ligt?

Ik heb sinds afgelopen dinsdag dat bcc mij belde om te vertellen dat ik het deze week binnen zou krijgen niks meer van bcc vernomen. Dat men het product niet heeft, heeft uiteraard met leveranciers te maken. Duidelijkheid naar de klant toe heeft bcc zelf in de hand.

Ik wacht nog maximaal 2 weken op bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik zag bcc de tf op de site staan. Nu kost de 16GB 399 in plaats van 350 toen.
Slechte winkel als je het mij verteld. Gelukkig heb ik de 16GB + dock al in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evertt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:35:
Ik zag bcc de tf op de site staan. Nu kost de 16GB 399 in plaats van 350 toen.
Slechte winkel als je het mij verteld. Gelukkig heb ik de 16GB + dock al in bezit.
Ik heb hem gekocht voor €350 daarom wacht ik. Uiteraard heb ik hem liever eergisteren dan vandaag of morgen maar hoewel ongeduldig blijft het een luxe probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 01:31
Er waren gisteren nog een hoop Transformers 32GB+docking in de MM Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410200

Ik wil tzt nog graag een dock hebben. Zijn die al ergens op voorraad gezien?

Emile

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 410200 op 11-06-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
Gisteren mijn 16gig zonder dock bij MM Utrecht opgehaald. En ze hadden nog best veel in voorraad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Trolando schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:55:
Er waren gisteren nog een hoop Transformers 32GB+docking in de MM Enschede.
Bedankt voor de tip! In Deventer en Hengelo hadden ze vanochtend helemaal geen voorraad meer, maar bij Media Markt Enschede hebben ze inderdaad de tablet met dock (alleen 32GB) nog genoeg op voorraad. Overigens checken ze voor 10 euro extra direct op dode pixels, maar volgens de medewerker valt daar stof onder het beeldscherm buiten ("dat verdwijnt na verloop van tijd vanzelf" - ik betwijfel het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Net mij andere bestelling bij Yorcom annuleert. 16GB +dock. Ik hem hem al via Alternate.

Als je bang bent voor dode pixel. Kan je beter kopen via een webshop en daar laten verzenden naar je adres. Kan je zonder reden terug sturen binnen 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125234

Net Saturn Rdam gebeld en ze hebben wel losse TF's maar geen setje.

Iemand nog info over MM Rdam Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-07 12:13
Gisteren een 16 Gb zonder dock opgehaald bij Paradigit in Arnhem was de laatste.

Vandaag een 16 Gb zonder dock opgehaald bij MM in Arnhem was de laatste 16 Gb maar verder stond er nog best wat op voorraad, ik weet niet welke versie's precies er stonden wat mensen voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 410200 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:19:
Ik wil tzt nog graag een dock hebben. Zijn die al ergens op voorraad gezien?
Volgens Mediamarkt Amsterdam zouden die over 4 weken leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 06:53
Vanmiddag bij MM Almere geweest. Zonder dock hadden ze voldoende voorraad. 16GB+dock heb ik de laatste van meegenomen (ene medewerker gaf aan niets meer te hebben, maar zijn collega wilde maar al te graag even naar het magazijn lopen). De 32GB+dock hadden ze er toen nog 3 van gaf hij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
msx2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:38:
[...]

Volgens Mediamarkt Amsterdam zouden die over 4 weken leverbaar zijn.
Paradigit krijgt ze op de 23e binnen volgens de site, nog even 11 dagen wachten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Is het bij iemand bekend of de TF setjes een Europese/NL versie zijn of dat dit geimporteerde uit Amerika zijn? Ik wil dit graag weten voor eventuele updates die wellicht wel/niet op diverse continenten worden uitgebracht.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

The Wizard

Moderator Mobile
Gewoon NL setjes, alle stickers zijn in NL. De updates zijn de WW versie.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 10:54

ralfbosz

xm create bosz -c

bllb schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Bedankt voor de tip! In Deventer en Hengelo hadden ze vanochtend helemaal geen voorraad meer, maar bij Media Markt Enschede hebben ze inderdaad de tablet met dock (alleen 32GB) nog genoeg op voorraad. Overigens checken ze voor 10 euro extra direct op dode pixels, maar volgens de medewerker valt daar stof onder het beeldscherm buiten ("dat verdwijnt na verloop van tijd vanzelf" - ik betwijfel het).
Bij de MM mag je toch zonder reden je aangekochte spul weer ruilen, dus waarom 10 euro verspillen ?

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen2203
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-03-2024
Kiswum schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:45:
Is het bij iemand bekend of de TF setjes een Europese/NL versie zijn of dat dit geimporteerde uit Amerika zijn? Ik wil dit graag weten voor eventuele updates die wellicht wel/niet op diverse continenten worden uitgebracht.
Ik was zelf van plan er een mee te nemen uit de US volgende week. Is er een verschil in het OS tussen NL/EU en de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
bllb schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet of ik stof onder het beeldscherm heb, maar ik ben de gelukkige bezitter van een tf met vlekken onder het glasplaat (midden in het scherm boven asus logo, 3x verlichte rondjes). Pas vrijdag opgehaald bij MM in Utrecht. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Asus is nu natuurlijk druk bezig te voldoen aan de grote vraag naar de Transformers, dus de fabrieken draaien overuren. Is het zo dat de tablets steeds wat verbeterd worden? Stel dat bij de eerste tablets iets blijkt te mankeren, dan verhelpen ze dat bij een volgende batch? Of kun je beter een Transformer van de eerste lichting hebben ivm slordige productie door snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

TomasE schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:43:
Asus is nu natuurlijk druk bezig te voldoen aan de grote vraag naar de Transformers, dus de fabrieken draaien overuren. Is het zo dat de tablets steeds wat verbeterd worden? Stel dat bij de eerste tablets iets blijkt te mankeren, dan verhelpen ze dat bij een volgende batch? Of kun je beter een Transformer van de eerste lichting hebben ivm slordige productie door snelheid?
Waarschijnlijk het laatste, of gewoon slechte kwaliteitscontrole. Mijnus is van de week teruggegaan naar Asus (gaat naar Tjechie, pickup & return). Hopelijk wordt hij snel gerepareerd/vervangend exemplaar gestuurd.
Heb er zelf voor gekozen om het via Asus te doen, met hopelijk minder kans op een TF met gebreken. Ik had het linker speaker probleem en niet gecalibreerde g-sensor.

edit: Ik had een B5 trouwens ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408714

TomasE schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:43:
Op xda is te lezen dat de tablets waarvan het s/n begint met B5 een betere QC hebben dan de batch met B4. Waarschijnlijk maar speculaties. Dus wat ervan aan is weet ik niet. Mijn s/n begint met B5 en ik heb nog met niets problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

The Wizard schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:23:
Gewoon NL setjes, alle stickers zijn in NL. De updates zijn de WW versie.
Thnx, mocht ik er geen in Curacao kunnen vinden, dan koop ik er alsnog 1 met dock in NL bij de MM.
coen2203 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:14:
[...]

Ik was zelf van plan er een mee te nemen uit de US volgende week. Is er een verschil in het OS tussen NL/EU en de US?
Ik weet niet of er een verschil in zit, maar met het aanbieden van updates kan ik me goed voorstellen dat er wel gekeken wordt naar bijv. het serienummer en daarmee dus ook land van herkomst.
Een adapter opzetstukje is zo gekocht natuurlijk.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 408714 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Op xda is te lezen dat de tablets waarvan het s/n begint met B5 een betere QC hebben dan de batch met B4. Waarschijnlijk maar speculaties. Dus wat ervan aan is weet ik niet. Mijn s/n begint met B5 en ik heb nog met niets problemen ondervonden.
Mijn tablet is B4 en de dock B5. Ik heb totaal geen problemen, alleen de lightbleed, maar daar stoor ik mij niet aan.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavro
  • Laatst online: 14-01-2018
Vanochtend toevallig in MM Breda en gevraagd of ze de 32 GB + dock op voorraad hadden. En jawel hoor ! De 16GB + dock was uitverkocht maar de 32 GB + dock nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i_machine
  • Laatst online: 18-07 10:50
Kent iemand een Belgische winkel die de 16GB versie in voorraad heeft (incl. of excl. dock)? En of de dock ook afzonderlijk geleverd zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Heb vorige week nog met Alternate Belgie aan de lijn gehangen voor te vragen of ze een bestelling konden laten aankomen in Belgie vanuit hun NL winkel.
Zeiden dat ik gewoon weekje moest wachten, dan zouden ze sowieso ook in BE geleverd worden ... dus deze week hebben ze daar elk model zowel met als zonder docking.

Edit:
Prijs zou gelijk moeten zijn aan NL werd vermeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Graviton12 op 13-06-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Bobshop meldt me net dat ze mijn bestelling hebben ontvangen en dat ze deze vandaag opsturen.
Ik begon me al een beetje zorgen te maken vanwege de telkens veranderde "verwachte" levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Laatst online: 18-07 13:44
i_machine schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:35:
Kent iemand een Belgische winkel die de 16GB versie in voorraad heeft (incl. of excl. dock)? En of de dock ook afzonderlijk geleverd zal worden?
Vanaf morgen te koop in de Mediamarkt?
Staan nu in de nieuwe folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:01
Vandaag was er in de MM Eindhoven alleen nog maar een showroom model, er waren geen Transformers meer leverbaar. Komt omdat ze aan het verbouwen zijn en de voorraad dus niet al te hoog hebben. Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-07 18:19
ralfbosz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:30:
[...]

Bij de MM mag je toch zonder reden je aangekochte spul weer ruilen, dus waarom 10 euro verspillen ?
Kan iemand dat bevestigen? Ik ben vrijdag naar de MM gerend omdat Bobshop de datum weer had uitgesteld. Helaas hadden ze ze daar alleen nog zonder dock maar ik heb deze toch gekocht. Schijn ik nu net te laat te zijn met het annuleren van mijn order bij Bobshop want TNT komt morgen een TF MET dock brengen! Nu twijfel ik of ik deze moet aannemen (is onder rembours) om de andere dan weer bij MM terug te brengen.

Dus als iemand ervaring heeft met het retourneringsbeleid van MM dan hoor ik dat graag. (Heb er wel het hele weekend al mee lopen spelen natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelgort
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-06 21:45
Vanmiddag weer eens even in de BCC geïnformeerd naar de status van de bestelling. Verkoper zag in de computer dat er 621 besteld zijn door centraal magazijn. Er waren er 4 gereserveerd (waaronder die van mij). Hij kon geen garanties geven over de levertijd, maar zei wel dat over ca. 2 weken ook een levering Asus notebooks binnen kwam. Het zou hem niet verbazen als de Transformers daar ook bij zouden zitten.

Logische aanname, we zullen zien. Ik kan nog steeds wel even wachten, maar 't duurt wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

michelgort schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:31:
Vanmiddag weer eens even in de BCC geïnformeerd naar de status van de bestelling. Verkoper zag in de computer dat er 621 besteld zijn door centraal magazijn. Er waren er 4 gereserveerd (waaronder die van mij). Hij kon geen garanties geven over de levertijd, maar zei wel dat over ca. 2 weken ook een levering Asus notebooks binnen kwam. Het zou hem niet verbazen als de Transformers daar ook bij zouden zitten.

Logische aanname, we zullen zien. Ik kan nog steeds wel even wachten, maar 't duurt wel lang.
2 van de 4 gereserveerde zijn te vinden op de tweakersforum 8) . Misschien sta ik wel op een andere lijst aangezien ik het al meteen via ideal heb betaald. Apart hoor bcc steeds die 2 weken. Op 25 mei besteld en het is nu 3 weken verder. Het lijkt mij dat het standaard antwoord van bcc "over 2 weken is"

Ik maak eruit op dat bcc nog steeds niks heeft en wacht op levering. Zou aardig zijn als de medewerker die mij vorige week belde, mij terugbelt met dit keer de juiste informatie. Had die medewerker gelijk dan zat ik nu heen en weer te swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_gijbels
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07-2023
Voor de geïnteresseerden in België:

Net naar Media Markt Hasselt geweest en er zijn nog 6 transformers op voorraad.

Allemaal 16GB en zonder dock.

[ Voor 12% gewijzigd door de_gijbels op 15-06-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Laatst online: 18-07 13:44
Met dock? 16 of 32 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 21:27

Barrycade

Through the...

Iemand al de Asus sleeves al op voorraad gezien?
Ze zijn wel te koop en voorradig in de engelse store op asus.co.uk maar verzenden alleen naar GB. En dat terwijl ze uit Duitsland worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86022

gegegege, zojuist de laatste 32 GB met dock in MM Breda weggekaapt, sorry .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jianryu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09-2020
Jaap-Jan schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 01:17:
[...]
En hij ligt als het goed is over een paar uur klaar om afgehaald te worden. Op tijd en retesnelle service van Alternate. *O*
Same here,

ma 6 juni 2011[iDEAL] Preparing-
ma 6 juni 2011[iDEAL] betaaldTeruggekoppelde informatie vanuit iDEAL: Status: SUCCESS Naam klant: J. ZHANG Reknr klant: 0184139686 Plaats klant: 'S-GRAVENHAGE
ma 6 juni 2011Wordt verwerktUw bestelling is ontvangen en wordt verwerkt
ma 6 juni 2011Wordt verwerkt1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 7-6-2011
di 7 juni 2011Wordt verwerkt1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 10-6-2011
vr 10 juni 2011Wordt verwerkt1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 15-6-2011
wo 15 juni 2011Wordt verwerkt1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 17-6-2011

de 3e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btrdossantos
  • Laatst online: 03-10-2021
Is al verkocht bedankt voor de reacties. Check bij alternate daar zullen ze vast wel een paar hebbn

[ Voor 83% gewijzigd door btrdossantos op 15-06-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android16
  • Laatst online: 16-07 01:59
btrdossantos, wat is de locatie van het item? Of issie al verkocht? :)
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste