MM rdam centrum heeft nog niets binnen.
Kom net terug van MM Alkmaar. Daar stonden er om 19.45 nog 4 stuks, nu dus nog maar 3 
Voor de snelle beslissers c.q. mensen die in de buurt wonen, ze zijn tot 21.00 uur open.
Voor de snelle beslissers c.q. mensen die in de buurt wonen, ze zijn tot 21.00 uur open.
apollo13
Zit vlakbij Eindhoven (Belgie), kan iemand me vertellen welke MM in de buurt nog 16GB + dock heeft of waar ze morgen binnenkomen, uurtje rijden is niet erg 
Edit:
Heerlen, Breda, Maastricht en Utrecht zijn dichtsbij voor zover ik zie
Edit:
[ Voor 20% gewijzigd door Graviton12 op 08-06-2011 20:26 ]
Graviton12 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:22:
Zit vlakbij Eindhoven (Belgie), kan iemand me vertellen welke MM in de buurt nog 16GB + dock heeft of waar ze morgen binnenkomen, uurtje rijden is niet erg
Edit:
Ik zou ze even bellen of ze nu nog wat hebbenlord_fornax schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:19:
Bij MM Heerlen hadden ze vanmiddag 4 stuks van de 16GB met dock, toen nog maar 3
[ Voor 42% gewijzigd door junkje op 08-06-2011 20:33 ]
Konden me niet vertellen of er nog op stock waren, misschien nog 1, hoe zit het met hun "niet tevreden geld terug" garanties, ik HAAT stofjes achter het scherm
Bij de MM Breda waren er vandaag van elke versie te koop.
Om 19:15 waren er van elke versie nog, behalve van de 16 GB+Docking, daar had ik de laatste van.
Vlak voor me ging de een na laatste weg.
Dus mensen in de buurt van Breda, die morgenochtend tijd hebben....
Ze reserveren hem niet telefonisch zeiden ze, dus je kan alleen bellen om te vragen of ze ze hebben.
van de 16 zonder dock hadden ze er nog zo'n 10 liggen zeiden ze.
Ray...
Om 19:15 waren er van elke versie nog, behalve van de 16 GB+Docking, daar had ik de laatste van.
Vlak voor me ging de een na laatste weg.
Dus mensen in de buurt van Breda, die morgenochtend tijd hebben....
Ze reserveren hem niet telefonisch zeiden ze, dus je kan alleen bellen om te vragen of ze ze hebben.
van de 16 zonder dock hadden ze er nog zo'n 10 liggen zeiden ze.
Ray...
Morgenochtend komt er in ieder geval weer een TF 16Gb zonder dock beschikbaar bij Computerland Rotterdam, omdat ik daar mijn reservering ga annuleren. Dus dan weten jullie dat... want volgens mij is er verder in de buurt van Rotterdan nog weinig kans van slagen (MM centrum en alexandrium zijn uitverkocht, Paradigit, Computerland ook, Alternate ook, Coolblue en Informatique hebben 'm nog niet).
Verwijderd
MM Rdam centrum heeft tot nu toe 1 stuk binnen gekregen (volgens de verkoper) en deze is nu demo.
Hoezo uitverkocht?
Hoezo uitverkocht?
Ok, correctie: niet beschikbaar dan. MM Alexandrium had ze wel, maar daar zijn ze uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:26:
MM Rdam centrum heeft tot nu toe 1 stuk binnen gekregen (volgens de verkoper) en deze is nu demo.
Hoezo uitverkocht?
Zojuist bij mm zwolle een tf gescoord en daar hadden ze er nog een stuk of 10-15 liggen, van de 16gb zonder dock. Ze hadden ook een tf dock als showroom liggen, dus die hebben ze waarschijnlijk ook in stock, maar daar heb ik niet op gelet.
Wel een top apparaatje trouwens
Wel een top apparaatje trouwens
Verwijderd
Ik zou gewoon rond 16 a 17 uur elke dag rond bellen of ze bij mm op voorraad zijn en direct ophalen.
Ik was ook net voor iemand anders in zoetermeer die ook een 32g met dock wou, maar net te laat.
In een half huur zijn er 2 16g met dock verkocht. Gaat razendsnel dus.
Ik was ook net voor iemand anders in zoetermeer die ook een 32g met dock wou, maar net te laat.
In een half huur zijn er 2 16g met dock verkocht. Gaat razendsnel dus.
Heb de bevestiging gekregen van alternate, de TF 16gb+Dock is onderweg en land morgen op mijn deurmat, hulde
Goedzo !
same here....thank god voor Alternate!!!!
Ik hem ook bestel bij Alternate. Kijken of ik hem deze week binnen heb. Er staat nog steeds leverbaar binnen 2 werkdagen.
Ik heb geen zin op Yorcom of op Informatique te wachten ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het binnen hebben.
Ik heb geen zin op Yorcom of op Informatique te wachten ze kunnen mij niet vertellen wanneer ze het binnen hebben.
^ nogmaals vreemd?!?!fx500 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:46:
Wel frustrerend dat bij veel MM filialen al wel de dock versie binnen is.
En dat ik juist bij MM leeuwarden besteld had... En daar hebben ze ze nog niet.
word zo langzamerhand jalours

Verwijderd
Er stonden er al een paar bij Saturn Groningen stond alleen nog geen prijs bij, er stond zeker een doos of vier waarmee ik zo naar de kassa had kunnen lopen. Heb er even mee gespeeld, was wel mooi en veel beter dan de archos die er naast stond. Het was de variant zonder keyboard.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 23:13 ]
Momenteel zit ik nog in de US, maar type dit wel op mijn 32gb transformer, 499,- dollar, geen geld
I'm not bothered by those who think they are right.
De dock versie???Gearjunkie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:24:
Momenteel zit ik nog in de US, maar type dit wel op mijn 32gb transformer, 499,- dollar, geen geld
Beide keren goedkoop. Maar hoe is de voorraad daar?
Verwijderd
499 is zonder dock in de usa.fx500 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:53:
[...]
De dock versie???
Beide keren goedkoop. Maar hoe is de voorraad daar?
Verwijderd
Had gisteren rond 18.30 gebeld naar MM Breda. Ze hadden toen van alles nog wel wat in stock.Graviton12 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:22:
Edit:
Ben dan onmiddellijk in mijn auto gesprongen en vanuit Antwerpen vertrokken, om daar een 32GB + dock te scoren...
Bedankt aan iedereen voor de tips... eindelijk kan ik met de EEE Pad TF spelen...
De 16 + dock is er niet meer in breda.
ik had gisteren de laatste.
de rest was er nog wel.
ik had gisteren de laatste.
de rest was er nog wel.
Gisteren bij MM Amsterdam Arena 2 stuks opgehaald. 16GB met dock en 32GB met dock. Ze gingen erg snel, was niet de enige die er 1 kwam halen.
Wat een super device, je krijgt meteen een system update naar Android 3.1, ook niet verkeerd.
Keyboard dock is ideaal, zit ook batterij in waardoor device 16 uur mee moet kunnen. Op keyboard zit touchpad die werkt als muis, zeer handig bij typen van mailtjes.
Echt waar, top apparaat!!!
Wat een super device, je krijgt meteen een system update naar Android 3.1, ook niet verkeerd.
Keyboard dock is ideaal, zit ook batterij in waardoor device 16 uur mee moet kunnen. Op keyboard zit touchpad die werkt als muis, zeer handig bij typen van mailtjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Stephan Oudmaijer op 09-06-2011 08:40 ]
Verwijderd
23 juni is er een nieuwe batch voorraad Transformers 16/32GB+ Dock en ook zonder dock bij Paradigit.
Dus gelijk reserveren want ze gaan op dat weet ik zeker.
Dus gelijk reserveren want ze gaan op dat weet ik zeker.
Verwijderd
Yep... volgens mij is alles wat Asus Benelux hiereen heeft weten te krijgen inmiddels binnen nog geen 24 uur weer verkocht... Appleiaanse taferelen bij de diverse MM's
Ik heb gisteravond bij de MM in Roermond gehaald. Stond nog niet in de winkel maar het liep toch erg hard werd me verteld.
Heb de 16GB versie met Dock.
Gisteravond eerst alles opgeladen en wat apps bekeken. Ziet er goed uit
MM Roermond heeft gisteren van iedere versie 5 binnen gekregen zoiets, en inderdaad ze vliegen de winkel uit.jbcyber schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:12:
Ik heb gisteravond bij de MM in Roermond gehaald. Stond nog niet in de winkel maar het liep toch erg hard werd me verteld.
Waarom staat dit topic eigenlijk onder telecomproviders?
Waarom is Bobshop niet te vertrouwen?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:43:
Ohja Bobshop is niet te vertrouwen, ik zou het daar niet bestellen.
Heb een 16Gb versie gekocht bij Paradigit, koop wel een SD kaart erbij als ik meer opslag nodig heb.
Ga echt niet 100 euro meer betalen voor 16GB extra....dat is gewoon bullshit.
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Nou, azerty heeft zojuist uit zichzelf mijn order eigenlijk geannuleerd? Stond er al 2 maanden! 
Nou, ok, prima, dan niet? Maar dan wil ik er wel vandaag ergens anders eentje vinden! Iemand nog tips voor in de buurt van Oss? Ga ook richting zoetermeer vandaag verwacht ik.
Nou, ok, prima, dan niet? Maar dan wil ik er wel vandaag ergens anders eentje vinden! Iemand nog tips voor in de buurt van Oss? Ga ook richting zoetermeer vandaag verwacht ik.
Pff. Wat een forum! Ik ben nauwkeurig op de hoogte van elke TF in elke winkel in Nederland!
Gisteren ben ik 2x de mediamarkt binnengevallen (door berichtgeving alhier): den haag 10:00 en zoetermeer 15:00. 2x gaven verkopers aan dat ik meer wist dan zij. Breng ik mijn kinderen naar sport: komen er 2 transformers + dock in de verkoop in zoetermeer! Tja. Ik moest noodgedwongen tot 19:00 uur wachten. En toen waren beiden al weer weg natuurlijk
Maar weer afwachten op de volgende batch. Ik heb nog een reservering lopen bij computerland (dat gaat pas over 2 weken wat opleveren, maarja dat kan ik eventueel ook nog wel afwachten). Ik vraag me af hoe hard de TF zou lopen als er echt tientallen per filiaal in de verkoop zouden liggen. Nu kopen alleen de medetweakers er een. Ipads krijgen doorgaans meer media-aandacht (en dus meer verkoop) en trekt dus ook andere publiek.
@ de kopers van gisteren: welk batchnummer hebben jullie? en krijgen jullie de indruk dat jullie transformers een andere batch zijn dan de TF die eerder in de verkoop zijn gegaan (en waar klachten over waren mbt backlight bleeding, kraken, stofjes, geluidinbalans etc) ?
Gisteren ben ik 2x de mediamarkt binnengevallen (door berichtgeving alhier): den haag 10:00 en zoetermeer 15:00. 2x gaven verkopers aan dat ik meer wist dan zij. Breng ik mijn kinderen naar sport: komen er 2 transformers + dock in de verkoop in zoetermeer! Tja. Ik moest noodgedwongen tot 19:00 uur wachten. En toen waren beiden al weer weg natuurlijk
@ de kopers van gisteren: welk batchnummer hebben jullie? en krijgen jullie de indruk dat jullie transformers een andere batch zijn dan de TF die eerder in de verkoop zijn gegaan (en waar klachten over waren mbt backlight bleeding, kraken, stofjes, geluidinbalans etc) ?
Zoetermeer had wel losse Transformers gisteren (een stapel, ik heb niet geteld). Alleen niet meer met dock.Quindor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:51:
Nou, azerty heeft zojuist uit zichzelf mijn order eigenlijk geannuleerd? Stond er al 2 maanden!
Houd wel rekening met invoerkosten en BTW, dat kan zomaar 90 euro worden!!!! (heb dit al eens gehad met een tablet uit ChinaVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:50:
Als je echt geduld hebt dan kun je het importeren uit US is goedkoper.
Als je zelf de tablet meeneemt mag je tot 430,- meenemen door de douane zonder BTW. En op computers zit geen import heffing.
Verwijderd
Zolang je onder de 430 euro (omgerekend) blijft en je neemt hem gewoon mee in je handbagage dan hoef je geen invoerrechten te betalen. Ok, je moet dan wel zelf erheen om het ding te gaan kopenmarcodegraaf schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:09:
[...]
Houd wel rekening met invoerkosten en BTW, dat kan zomaar 90 euro worden!!!! (heb dit al eens gehad met een tablet uit China)
Invoerrechten betaal je inderdaad alleen als je online iets koopt en het vanuit de USA hierheen laat sturen.
MM groningen nog docks op voorraad????
Versie 16gb + dock dan...
[ Voor 27% gewijzigd door fx500 op 09-06-2011 10:35 ]
Bel fffx500 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:25:
MM groningen nog docks op voorraad????
Wat betreft Bobshop, ik las dat deze en andere webwinkels via een centraal distributiecentrum van Scheer en Foppen werken. Op hun site is ook de leverdatum van 10 juni terug te zien.
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Is het dock eigenlijk ook ergens los te koop in NL?
Verwijderd
Heb er veel over gelezen, ze leveren vaak niet op tijd, klantenservice is sh!t en geld terug krijgen duurt ook weken. Ze reageren pas na dagen of een vraag of issue.
Dus geen aanrader.
Zover ik weet niet...Pierre_nr1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:48:
Ik probeer al een tijdje een TF (16gb) + dock te bemachtigen maar zelfs die zijn schaars!
Verwijderd
23 juni bij Paradigit 149 euro, maar ze gaan waarschijnlijk een actie houden.Pierre_nr1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:48:
Miss een gratis MicroSD kaartje erbij ofzo.
Verwijderd
23 juni op voorraad bij Paradigit, 16/32GB met en zonder dock en dock los verkrijgbaar.fx500 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Zover ik weet niet...
Ik probeer al een tijdje een TF (16gb) + dock te bemachtigen maar zelfs die zijn schaars!
Heb nog €500 cadeaubonnen van de MM liggen dus doe mij maar een 16gb+dock bij een MMVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:52:
[...]
23 juni op voorraad bij Paradigit, 16/32GB met en zonder dock en dock los verkrijgbaar.
Verwijderd
Ja dan zou bij MM gaanfx500 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:53:
[...]
Heb nog €500 cadeaubonnen van de MM liggen dus doe mij maar een 16gb+dock bij een MM
Wat ik wel minder vind is dat je 100 meer betaald voor de 32GB versie 100 euro meer voor 16GB.
Haha ik koop wel een SD kaartje als ik meer opslag nodig heb.
Idd... maar dat is hetzelfde voor de dock als je die los koopt! 50,- extraVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:03:
[...]
Ja dan zou bij MM gaan![]()
Wat ik wel minder vind is dat je 100 meer betaald voor de 32GB versie 100 euro meer voor 16GB.
Haha ik koop wel een SD kaartje als ik meer opslag nodig heb.

Koop liever alles in 1 keer en dan een los sd-kaartje!
Hoeveel zou die aan kunnen... micro-sd 32gb en in de dock een sd-kaart van 64gb
Verwijderd
Oh dat weet ik niet maar een SD kaartje van 16GB kost rond de 30 euro.fx500 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Idd... maar dat is hetzelfde voor de dock als je die los koopt! 50,- extra![]()
Koop liever alles in 1 keer en dan een los sd-kaartje!
Hoeveel zou die aan kunnen... micro-sd 32gb en in de dock een sd-kaart van 64gb
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 11:21 ]
Mijn pakketje van Alternate is net binnen, de 16Gb + dock. Het is bezorgt bij een oom van mij. Hij zei dat op de verpakking stond dat het toetsenbord niet voorradig was, maar dat het dock wel aanwezig was in de doos. Beetje raar dat ze dat er op zetten, maar zo te horen is alles gewoon compleet en heeft Alternate het goed voor elkaar.
Verwijderd
Hmmm, al sinds 1 mei pre-order bij MYCOM, had goede hoop, maar geen info over wanneer er een levering komt, ga daar dus niet meer pre-orderen....Stephan Oudmaijer schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:38:
Gisteren bij MM Amsterdam Arena 2 stuks opgehaald. 16GB met dock en 32GB met dock. Ze gingen erg snel, was niet de enige die er 1 kwam halen.
op naar MediaMarkt

Net laatste TF bij MyCom Den Haag gehaald.
Hebben dus voorlopig niks meer op voorraad.
In Leiden trouwens ook niet
Hebben dus voorlopig niks meer op voorraad.
In Leiden trouwens ook niet
Nice, thnx's! Die gaan we eens eventjes halen. Net gebeld, ze hebben er nog 9. Eentje apart laten leggen voor me (16GB+Dock).Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:56:
cd-romland breda heeft voorraad 16gb, met en zonder dock
net bij MM groningen besteld waren nog 2 op voorraad! (16gb + dock)... en nu nog 1 
Morgen even ophalen!!
Morgen even ophalen!!
Net een gehaald bij de MM Hengelo.
Een 32GB met dock.
Een 32GB met dock.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Ik ga wellicht vandaag of (als ze er nog zijn) morgen een Transformer 16GB+dock halen bij CD-Romland in Breda. Ben alleen wel benieuwd naar het volgende: hoezeer zal de prijs dalen de komende tijd? Een maandje wachten zou voor mij geen probleem zijn, maar zonder prijsdaling heb ik 'm toch liever zo snel mogelijk.
Gezien de vraag zal de prijs van de Transformer de komende maand zeker niet dalen...
[ Voor 8% gewijzigd door Folkert op 09-06-2011 13:29 ]
Verwijderd
net 16GB + dock gekocht bij MM Amsterdam Noord. Staat nu te laden. Ik ga over naar het ervaringen topic!
Dit slaat echt nergens op naar mijn mening, elke MM in Nederland schijnt TF + dock te hebben gekregen behalve die in Leeuwarden. Ben benieuwd of ze daar nog aan hun belofte kunnen voldoen dat ze deze week de 16g + dock leveren.
Eindhoven heeft ze ook niet met dock
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Had het zelfde... Gereserveerd de 16gb+dock... nog niks gehoord, 4x gebeld... ze weten van niks...AWitteveen schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:38:
Dit slaat echt nergens op naar mijn mening, elke MM in Nederland schijnt TF + dock te hebben gekregen behalve die in Leeuwarden. Ben benieuwd of ze daar nog aan hun belofte kunnen voldoen dat ze deze week de 16g + dock leveren.
Dus even groningen gebeld... hadden ze nog 2 16gb+dock dus daar maar een ophalen morgen!
Net gebeld door de klantenservice van de BCC. "bla bla ... leveringsproblemen ... bla bla .... niet vóór week 25 .... bla bla .... bestelling maar cancelen?"
Pfffff, kutwinkel!
Mogen van mij in de stront zakken! "Veel beloven, weinig geven, doet een dwaas in vreugde leven" is wel van toepassing hier. Met zo'n houding naar klanten toe zijn ze goed op weg om Megapool en IT's te volgen naar faillissement.

Pfffff, kutwinkel!
Vanmorgen naar Heerlen gereden, ze hadden nog 16GB en 32G met docks liggen, hoeveel weet ik niet maar ze hebben er in ieder geval meerdere.
Happy
Happy
Verwijderd
Ik ga er zo even kijken!edjeed schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:56:
Iemand info over MM Deventer (ze nemen niet op....)
MM leeuwarden heeft nog 1 16gb los
Groningen heeft nog 1 16gb dock en 3 32gb dock en nog wat losse tabs
Verder geen idee
Groningen heeft nog 1 16gb dock en 3 32gb dock en nog wat losse tabs
Verder geen idee
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:56:
cd-romland breda heeft voorraad 16gb, met en zonder dock
Zojuist bericht gekregen dat mijn TF 16GB + dock verzonden is door CD-Romland!!!TomasE schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:28:
CD-Romland in Breda is inmiddels uitverkocht. Die dingen gaan als warme broodjes.
Friggin' helden! Het zou zomaar kunnen dat ik morgen een lovende review schrijf
@hans: bedankt voor de tip!
Zometeen mijn TF16=dock ophalen bij Alternate....
Alleen jammer dat er allerlei huishoudelijke verplichtingen op mij wachten thuis...
Alleen jammer dat er allerlei huishoudelijke verplichtingen op mij wachten thuis...
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
23 op voorraad Mediamarkt Hengelo (16Gb zonder dock)
Koffie en meer...
Volgens mij heb ik zojuist de laatste 16GB met dock besteld bij Alternate. Tenminste, ik hoop dat ik op tijd was.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ga dus nooit weer naar de MM Leeuwarden... ik bellen en vragen waarom hun als (bijna) enigste MM nog geen TF+dock hadden! Die gast een beetje kortaf doen! WTF?!?!
Maarja wou ik dus mijn bestelling annuleren... "Ja dat kan dus niet. U moet maar even langs komen"
Dus blij dat ik morgen even naar Groningen moet voor mijn TF+dock
Maarja wou ik dus mijn bestelling annuleren... "Ja dat kan dus niet. U moet maar even langs komen"

Dus blij dat ik morgen even naar Groningen moet voor mijn TF+dock
Schrale troost MM Alkmaar heeft ze ook niet met dock, dus iig niet de enige mm waar het niet beschikbaar is....
Wederom gechecked... kortom dus nog even de pad zonder dock gebruiken... ook geen schande overigens.
Wederom gechecked... kortom dus nog even de pad zonder dock gebruiken... ook geen schande overigens.
[ Voor 31% gewijzigd door GrandPuba op 09-06-2011 15:23 ]
Nouja waarschijnlijk doen ze daar wel normaal!GrandPuba schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:22:
Schrale troost MM Alkmaar heeft ze ook niet met dock, dus iig niet de enige mm waar het niet beschikbaar is....
Dat is zeker waar, hangt er vast en zeker ook vanaf wie er staat of aan je telefoon krijgt, geen problemen.
Konden mij iig zeggen dat ze niet weten wanneer er e.a. binnen gaat komen omdat er niets in bestelling staat voor het filiaal.... dat maakt het dus ook waarschijnlijk dat zij niets hebben of wellicht nog gaan krijgen bij deze levering... pas vanaf de volgende batch zal er een stuk meer liggen... maar who knows komt er toch nog een bestelling binnen ;-)
Konden mij iig zeggen dat ze niet weten wanneer er e.a. binnen gaat komen omdat er niets in bestelling staat voor het filiaal.... dat maakt het dus ook waarschijnlijk dat zij niets hebben of wellicht nog gaan krijgen bij deze levering... pas vanaf de volgende batch zal er een stuk meer liggen... maar who knows komt er toch nog een bestelling binnen ;-)
Cdromland net gebelt ze hadden er 10 binnen en allemaal binnen Half uur verkocht. Was de 2e besteller vanavond ff erheen en ophallen, morgen computerland bellen en daar annuleren. 16gb + docking bestelt.
Ik hoop het voor je...GrandPuba schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:29:
Dat is zeker waar, hangt er vast en zeker ook vanaf wie er staat of aan je telefoon krijgt, geen problemen.
Je kan natuurlijk ook even bij een andere MM in de buurt gaan kijken... heb ik ook gedaan en daar had ik wel prijs
Iemand die toevallig een idee heeft hoe het met Mediamarkt Utrecht er voor staat?
Net trouwens nog even chat gehad met Bobshop en deze verwachten/bevestigden dat morgen de Transformers binnen komen. Zal wel net niet voor het weekend gaan lukken, jammer zo met een extra lang weekend
Net trouwens nog even chat gehad met Bobshop en deze verwachten/bevestigden dat morgen de Transformers binnen komen. Zal wel net niet voor het weekend gaan lukken, jammer zo met een extra lang weekend
[ Voor 56% gewijzigd door Tjeerd op 09-06-2011 16:36 ]
Dat snap ik, maar ik heb de TF tablet zelf al, zoek dus een dock ( en die zijn er nog niet ).
Maar ik kan mijn TF tablet binnen 14 dagen omruilen voor een combi tf+dock, dit kan bij elke MM, maar die zijn hier niet altijd heel makkelijk mee! en dat ligt aan de medewerker die je treft!
Tevens staat een losse dock ook in bestelling, dus ik gok het even zo, tablet kan ik sowieso gebruiken en later omruilen...
Bovendien is bijna overal waar ik heen zou kunnen gaan denk ik uitverkocht... kortom ik wacht wel even.
Maar ik kan mijn TF tablet binnen 14 dagen omruilen voor een combi tf+dock, dit kan bij elke MM, maar die zijn hier niet altijd heel makkelijk mee! en dat ligt aan de medewerker die je treft!
Tevens staat een losse dock ook in bestelling, dus ik gok het even zo, tablet kan ik sowieso gebruiken en later omruilen...
Bovendien is bijna overal waar ik heen zou kunnen gaan denk ik uitverkocht... kortom ik wacht wel even.
Fijne vent ben jij, voordat je zo begint te tieren is het mischien goed om te weten dat er vanuit Asus Benelux de verspreiding van de TF+Dock dusdanig is geregeld dat in eerste instantie de mediamarkt de apparaten krijgt. Ik heb hier zelf over gebeld met 1 van de medewerkers van Asus benelux en ook onze hofleverancier moest ons teleurstellen. Onze eigen leverancier gaf hetzelfde aan als de Asus medewerker, dat de meeste apparaten in eerste instantie naar de mediamarkt gingen. Wat overigens knap achterlijk is, aangezien veel mensen die een apparaat bij een andere keten hebben gereserveerd hier min of meer de dupe van zijn. De BCC kan hier dus niet echt wat aan doen, aangezien men bij BCC deze wazige beslissing niet genomen.Haay schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:04:
Net gebeld door de klantenservice van de BCC. "bla bla ... leveringsproblemen ... bla bla .... niet vóór week 25 .... bla bla .... bestelling maar cancelen?"![]()
Pfffff, kutwinkel!Mogen van mij in de stront zakken! "Veel beloven, weinig geven, doet een dwaas in vreugde leven" is wel van toepassing hier. Met zo'n houding naar klanten toe zijn ze goed op weg om Megapool en IT's te volgen naar faillissement.
Overigens voor de mensen die ik er alsnog blij mee maak, in zwolle zag ik inieder geval nog 2 showmodellen liggen en 1 dock.
Het ging mij niet om een versie met dock maar om de 16GB tablet, die ik inmiddels bij NoRRoD heb besteld. Wel op voorraad, en als het goed is zaterdag in mijn handen.Ducar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:48:
Fijne vent ben jij, voordat je zo begint te tieren is het mischien goed om te weten dat er vanuit Asus Benelux de verspreiding van de TF+Dock dusdanig is geregeld dat in eerste instantie de mediamarkt de apparaten krijgt. Ik heb hier zelf over gebeld met 1 van de medewerkers van Asus benelux en ook onze hofleverancier moest ons teleurstellen. Onze eigen leverancier gaf hetzelfde aan als de Asus medewerker, dat de meeste apparaten in eerste instantie naar de mediamarkt gingen. Wat overigens knap achterlijk is, aangezien veel mensen die een apparaat bij een andere keten hebben gereserveerd hier min of meer de dupe van zijn. De BCC kan hier dus niet echt wat aan doen, aangezien men bij BCC deze wazige beslissing niet genomen.
Overigens voor de mensen die ik er alsnog blij mee maak, in zwolle zag ik inieder geval nog 2 showmodellen liggen en 1 dock.
Had alleen bij de BCC besteld vanwege die 50 euro kortingsactie, die blijkbaar ongepland was. Denk dat de BCC erg blij is dat ik gecancelled heb, zodat ze weer een tablet voor de volle prijs kunnen verkopen ipv met een 'verlies' van 50 euro. Oh well....
Het begint bij communicatie. Veel frustratie wordt veroorzaakt door het gebrek daaraan. Ik mag hopen dat BCC hieruit een les leert en beseft dat mensen die een pre-order plaatsen het erg waarderen om goed op de hoogte te worden gebracht van eventuele status wijzigingen. Indien er dus niet wordt gereageerd op vragen van de klant tav de status is het niet verwonderlijk dat dergelijke reacties tzt worden geuit. Ik kan de frustratie goed begrijpen.Ducar schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:48:
[...]Fijne vent ben jij, voordat je zo begint te tieren is het mischien goed om te weten dat er vanuit Asus Benelux de verspreiding van de TF+Dock dusdanig is geregeld dat in eerste instantie de mediamarkt de apparaten krijgt. Ik heb hier zelf over gebeld met 1 van de medewerkers van Asus benelux en ook onze hofleverancier moest ons teleurstellen. Onze eigen leverancier gaf hetzelfde aan als de Asus medewerker, dat de meeste apparaten in eerste instantie naar de mediamarkt gingen. Wat overigens knap achterlijk is, aangezien veel mensen die een apparaat bij een andere keten hebben gereserveerd hier min of meer de dupe van zijn. De BCC kan hier dus niet echt wat aan doen, aangezien men bij BCC deze wazige beslissing niet genomen.
Het betrof dus een betaalde pre-order! BCC, shame on you,koester je klanten!
Mediamarkt den haag had 1 uur geleden nog 5 (4
) TF 32 gb met dock en 13 TF 16 gb met dock. Waren net binnen...
Vanmiddag gebeld naar Alternate wanneer ik de 16GB +dock kan verwachten. Ik belde om 2 uur toen melde hij dat dat ze binnen waren en de medewerkers de verpakking aan het controleren waren.
Hij zei erbij dat waarschijnlijk vanavond een track en trace nummer kan verwachten dan heb ik hem morgen in huis. Maar in het ergste geval morgen dan heb ik ze zaterdag in huis.
Ik hoop dat ik hem morgen in huis heb.
Hij zei erbij dat waarschijnlijk vanavond een track en trace nummer kan verwachten dan heb ik hem morgen in huis. Maar in het ergste geval morgen dan heb ik ze zaterdag in huis.
Ik hoop dat ik hem morgen in huis heb.
Ik hoop ook dat ik geluk heb. Om 15:00 besteld bij Alternate en de status staat nu op: "Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt."
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Raar 17:15 was er geen een meer op de shelfsoltk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:19:
Mediamarkt den haag had 1 uur geleden nog 5 (4) TF 32 gb met dock en 13 TF 16 gb met dock. Waren net binnen...
Klopt. Je moet er naar vragen. Ze liggen achter....Nexxexium schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:58:
[...]
Raar 17:15 was er geen een meer op de shelfs
Damn, ik hoop echt dat ze morgen bij Bobshop.nl binnen komen (vroeg) moet namelijk na 2 uur weg en zaterdag ben ik ook niet thuis en maandag wordt er niet bezorgd dus moet ik wachten tot dinsdag T_T
hopen dat ze morgenochtend binnenkomen
maandag wordt er bij mij gewoon bezorgd hoor tenminste TNT dan.Junia schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:32:
Damn, ik hoop echt dat ze morgen bij Bobshop.nl binnen komen (vroeg) moet namelijk na 2 uur weg en zaterdag ben ik ook niet thuis en maandag wordt er niet bezorgd dus moet ik wachten tot dinsdag T_T
Je moet eigenlijk blij zijn dat je order niet direct is geannuleerd, want de gehanteerde prijs is ver onder de verkoopprijs die overal wordt gehanteerd.Haay schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:54:
[...]
Het ging mij niet om een versie met dock maar om de 16GB tablet, die ik inmiddels bij NoRRoD heb besteld. Wel op voorraad, en als het goed is zaterdag in mijn handen.
Had alleen bij de BCC besteld vanwege die 50 euro kortingsactie, die blijkbaar ongepland was. Denk dat de BCC erg blij is dat ik gecancelled heb, zodat ze weer een tablet voor de volle prijs kunnen verkopen ipv met een 'verlies' van 50 euro. Oh well....
De "actie" prijs is m.i. verkeerd, maar bij BCC proberen ze zich aan hun woord te houden door de bestelling alsnog voor die prijs te leveren. Dat je daardoor niet bij de 1e groep zit is niet de schuld van BCC, maar door de importeur die tussen BCC en ASUS zit. Deze importeur heeft namelijk geen voorraad waar BCC wat van kan krijgen.
Denk dus wel even na voordat je met de beschuldigde vinger gaat wijzen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ach, is gewoon frustratie die spreekt, ik begrijp dat volledig, heb er ook af en toe last van, zeker bij winkels die geen real time update op hun stock hebben of zeggen dat iets deze week geleverd wordt en je dan nog 1 maand kan wachten bv.
Er zijn ondertussen genoeg TF verspreid over heel NL, denk dat je met beetje bellen en mss een 30-60 minuten rijden altijd wel 1 zal vinden.
Er zijn ondertussen genoeg TF verspreid over heel NL, denk dat je met beetje bellen en mss een 30-60 minuten rijden altijd wel 1 zal vinden.
Normaal wel, echter is het komende maandag 2e pinksterdag waardoor er volgens mij geen post pakketjes geleverd worden.Michel242186 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:08:
[...]
maandag wordt er bij mij gewoon bezorgd hoor tenminste TNT dan.
[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 09-06-2011 19:14 ]
Verwijderd
Prijs is niet verkeerd of onder de "marktprijs". Zoals ik eerder al zei, in de week van 26 mei was er een "btw" en "vakantiegeld" actie van respectievelijk mediamarkt en saturn. Bcc met haar laagste garantie actie kon niet achterblijven daarom €350 i.p.v. €400 voor de 16gb. Tevens werd met mij (dinsdag) contact opgenomen dat het deze week geleverd zou werden. Dus ik begrijp de frustatie van mijn mede bcc bestellers volledig. Mis communicatie bij bcc.Kiswum schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:08:
[...]
Je moet eigenlijk blij zijn dat je order niet direct is geannuleerd, want de gehanteerde prijs is ver onder de verkoopprijs die overal wordt gehanteerd.
De "actie" prijs is m.i. verkeerd, maar bij BCC proberen ze zich aan hun woord te houden door de bestelling alsnog voor die prijs te leveren. Dat je daardoor niet bij de 1e groep zit is niet de schuld van BCC, maar door de importeur die tussen BCC en ASUS zit. Deze importeur heeft namelijk geen voorraad waar BCC wat van kan krijgen.
Denk dus wel even na voordat je met de beschuldigde vinger gaat wijzen.
mm eindhoven had het demo model iig nog liggen. Verkoper had het te druk om me te woord te staan, dus ik weet de voorraad niet
Zojuist een track en trace ontvangen van Alternate. Ik hoop dat ik hem morgen heb. Na zeker 2,5 maand gewacht te hebben.
Ik heb hem inmiddels ook binnen van Alternate. Echt een fantastische tablet. Werkt lekker snel en het scherm heeft een goede kijkhoek.
Dock werkt ook goed samen. Het scharnier zit goed en robuust in elkaar.
Het volgen van het forum en het erop zien duiken van mensen was ook leuk om te volgen.
Dock werkt ook goed samen. Het scharnier zit goed en robuust in elkaar.
Het volgen van het forum en het erop zien duiken van mensen was ook leuk om te volgen.
[ Voor 18% gewijzigd door PulsatingQuasar op 09-06-2011 20:27 ]