Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:17:
[...]
Paradigit Amstelveen en Amersfoort heeft nog een paar van 32GB op voorraad.
En de 16GB Amsterdam Koningsplein, Rotterdam, Breda, Eindhoven, Roermond en Apeldoorn....ook een paar op voorraad.
Let wel even op bij die "Beperkte voorraad" van Paradigit. Heb afgelopen zaterdag een poging gewaagd bij de vestiging Breda, en die "Beperkte voorraad" betreft volgens de medewerker die in aan de telefoon kreeg meestal demo modellen die in de vitrine liggen, en die niet beschikbaar zijn voor de verkoop. Blijkbaar telt de ijzeren voorraad van Paradigit ook als consumenten voorraad.

Dus als je het zeker wil weten moet je echt eerst even bellen...is alleen wel weer een betaald 0900 nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:20:
[...]
Vreemd, ik bel net en mij werd verteld dat het onduidelijk is wanneer deze deze binnenkrijgen. Er was geen indicatie te geven.
Mijn statussen zijn niet veranderd (zou wel gebeuren) maar ik vertrouw erop dat de medewerker van bcc het bij de juiste eind heeft, en het deze week wordt geleverd. Ik had een webformulier ingevuld van bcc met daarop de vraag hoe het zit met mijn reeds betaalde bestelling. Naar aanleiding daarvan werd ik gebeld met de info dat het deze week zou komen. Nog los van het feit of het eerst naar hoofdkantoor/distributiepunt wordt verstuurd en daarna naar mijn adres.

Ik had natuurlijk de tegenwoordigheid van geest moeten hebben om direct te vragen of men die transformers daadwerkelijk op voorraad hebben, of ze hem deze week verwachten... bij verwachting weet men dat uiteraard niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:43:
[...]

Ja maar die kun je enkel afhalen (voor 18:00, althans, ik zie als enige optie op de site ophalen, bij 'gratis thuisbezorgd' staat er dat het 4~10 dagen kan duren)
Ohja jammer, heb je een Paradigit in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacklam schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Let wel even op bij die "Beperkte voorraad" van Paradigit. Heb afgelopen zaterdag een poging gewaagd bij de vestiging Breda, en die "Beperkte voorraad" betreft volgens de medewerker die in aan de telefoon kreeg meestal demo modellen die in de vitrine liggen, en die niet beschikbaar zijn voor de verkoop. Blijkbaar telt de ijzeren voorraad van Paradigit ook als consumenten voorraad.

Dus als je het zeker wil weten moet je echt eerst even bellen...is alleen wel weer een betaald 0900 nummer...
Ik mail ze gewoon, ze zijn best snel met reageren maar dat hangt af van de locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ik had die van mij 1 week voor de release van 1 juni bij Paradigit gereserveerd, en begin van de middag mocht ik het ophalen.
Heb er nu totaal 2 uur meegespeeld en nu denk ik euhm wat moet ik ermee haha, maar ik moet nog van alles en nog wat instellen. Geen tijd gehad ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Ohja jammer, heb je een Paradigit in de buurt?
Hahah ookal geprobeerd :P die gaven aan dat geen enkele vestiging ze meer op voorraad had (enkel demo modellen zoals iemand anders ook al zei) en diegene kon me niet precies vertellen wanneer ze wel weer binnen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boercjd
  • Laatst online: 22-12-2022
:) Net een 16GB met dock bestelt bij Alternate. De verkoper zei dat ze morgen worden geleverd en vanaf donderdag (misschien morgen laat in de middag) in de verkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:20:
[...]

Hahah ookal geprobeerd :P die gaven aan dat geen enkele vestiging ze meer op voorraad had (enkel demo modellen zoals iemand anders ook al zei) en diegene kon me niet precies vertellen wanneer ze wel weer binnen kwamen.
Oh jammer ja ik zou geen demo kopen. ;)
Ik weet dat Paradigit 20 juni het op voorraad heeft en de docks komen 23 jun binnen.
Heb de 16GB gehaald ga echt niet 100 euro meer betalen voor de 32GB....100 euro voor 16GB extra. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:03
graaf404 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:42:
[...]

Ik heb wel interesse, maar ben een forum noob wat posten e.d. betreft.
ik ben meer een "lezer" zeg maar.
Dus het zal wel erg stom overkomen, maar ik kan de PM knop nergens vinden.
Ik weet niet of je de gegevewns ondertussen al weggegeven hebt, maar anders.........

Ray...
Ik heb 'm nog niet weg gegeven. Rechts boven kies je voor 'MY TNET', dan shortcuts 'Voorkeuren', tabblad 'Forum', dan by 'Privacy' het volgende aanvinken: 'Direct messages'. Dan kan je mij PM'en en andersom ik jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 20:22
Op de site van Alternate staat dat de 16GB +dock binnen 2 dagen bij hun is.
Hopen dat het ook bij de andere ook zo is.

[ Voor 22% gewijzigd door Evertt op 07-06-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 17:47

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Daarnet nog even langs Saturn en BCC gefietst bij The Wall in Utrecht, omdat ik nieuwsgierig was of ze daar misschien werden verkocht, maar daar was (nog) niets te bekennen van de Asus Transformer.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:19
rfolkers schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:50:
Iemand enig idee of de MM in Zwolle voorraad heeft van de Asus TF? Zonder dock bij voorkeur, zo ja dan rij ik er vanavond nog heen om er één te scoren :)
Net even gebeld met MM Zwolle, maar ook daar zijn ze opper-de-pop.
Een verwachte levertijd kon die man me ook niet geven, maar nu was die man sowieso al niet zo heel vriendelijk over de telefoon, dus misschien had hij ook gewoon geen zin om het op te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

Neo

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:59:
[...]

Mijn statussen zijn niet veranderd (zou wel gebeuren) maar ik vertrouw erop dat de medewerker van bcc het bij de juiste eind heeft, en het deze week wordt geleverd. Ik had een webformulier ingevuld van bcc met daarop de vraag hoe het zit met mijn reeds betaalde bestelling. Naar aanleiding daarvan werd ik gebeld met de info dat het deze week zou komen. Nog los van het feit of het eerst naar hoofdkantoor/distributiepunt wordt verstuurd en daarna naar mijn adres.

Ik had natuurlijk de tegenwoordigheid van geest moeten hebben om direct te vragen of men die transformers daadwerkelijk op voorraad hebben, of ze hem deze week verwachten... bij verwachting weet men dat uiteraard niet zeker.
Het probleem is bij mij dat ik telefonisch besteld had en dus geen status kan inzien. Maar aan de andere kant heb ik ook nog niet betaald. Kan je een update geven als jij iets meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennertG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 13:40
Net een smsje van coolblue gekregen: TF32 is ingepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 15:01
LennertG schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:57:
Bij mij staat er vanaf 1 juni: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden, per telefoon is mij aangeven dat ze week 23 binnen komen vrijdag ben ik jarig dan zou ik hem toch graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennertG
  • Laatst online: 02-05 13:40
rai_rob schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:44:
[...]

Bij mij staat er vanaf 1 juni: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden, per telefoon is mij aangeven dat ze week 23 binnen komen vrijdag ben ik jarig dan zou ik hem toch graag hebben :)
Ik hoop het ook voor jou!
Net mailtje gehad dat ze ingepakt is en dat ze om 22:30 wordt verzonden. Hopen dat ik het pakketje morgen heb dus!
ps: Coolblue België trouwens. Weet niet hoe het met de Nederlandse zendingen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 01:57

Patje040175

Zwarte koffie !!!

:Heb ook de TF + dock besteld bij Alternate, ook nog ff gebeld. Zouden ze morgen krijgen, ben benieuwd of t klopt.......... :P

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
LennertG schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:49:
[...]

Ik hoop het ook voor jou!
Net mailtje gehad dat ze ingepakt is en dat ze om 22:30 wordt verzonden. Hopen dat ik het pakketje morgen heb dus!
ps: Coolblue België trouwens. Weet niet hoe het met de Nederlandse zendingen gaat.
Oke nee ik heb hem in NL besteld 16 Gb zonder dock veel plezier met de TF er wordt dus nog wel geleverd door Asus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar Asus schrijft in een comment op hun facebook pagina over de TF16gb + dock dat deze morgen waarschijnlijk bij MM Amsterdam Arena binnenkomt..
Moet ik nou net morgen daar zijn voor een tentamen :) mooi erna (of ervoor?!) even kijken!
quote: ASUS Benelux Facebook
Dan kun je het beste even contact opnemen met Media Markt ArenA in Amsterdam, ik verwacht dat zij deze morgen binnen zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunaguna
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
gunaguna schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:50:
De 16GB+dock is In Stock via een reseller op amazon.co.uk. Normale prijs.
Verwachte dispatch: 8 juni, verwachte levertijd: 10-11 juni.
Update van Amazon UK: "Delivery #1: Dispatching Soon We are preparing these items for dispatch and this part of your order cannot be cancelled or changed. Need information on returning an item?"

Zou mooi zijn als er dan eindelijk 1 (bijna) op weg is naar me. NB mijn order van 29 mei bij Amazon UK regulier staat nog steeds op levertijd onbekend. Dit was een hele kleine partij die toevallig op het juiste moment (lees: toen ik weer eens keek) beschikbaar kwam via een reseller op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 10:04
Gister ook wat rond gebeld of ergens in de buurt van Deventer / Apeldoorn de 16gb nog op voorraad was. Helaas niets gevonden en heb ik bij Paradigit in Deventer een vrijblijvende reservering gedaan. Ik vind het ook een beetje triest staan om die winkels elke dag te bellen, maar ik heb er nou eenmaal mijn zinnen opgezet en dan wil ik hem ook zo snel mogelijk. :)

Mocht iemand toevallig er nog 1 weten te liggen in de buurt van Deventer of Apeldoorn. Ik heb vandaag ook een afspraak staan in Den bosch dus EIndhoven en de alles wat op de weg ligt is ook goed.

[ Voor 8% gewijzigd door GAEvakYD op 08-06-2011 08:19 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjeed
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
GAEvakYD schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:19:
Gister ook wat rond gebeld of ergens in de buurt van Deventer / Apeldoorn de 16gb nog op voorraad was. Helaas niets gevonden en heb ik bij Paradigit in Deventer een vrijblijvende reservering gedaan. Ik vind het ook een beetje triest staan om die winkels elke dag te bellen, maar ik heb er nou eenmaal mijn zinnen opgezet en dan wil ik hem ook zo snel mogelijk. :)

Mocht iemand toevallig er nog 1 weten te liggen in de buurt van Deventer of Apeldoorn. Ik heb vandaag ook een afspraak staan in Den bosch dus EIndhoven en de alles wat op de weg ligt is ook goed.
Je hebt een PM ontvangen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Mycom staat de 16GB + dock leverbaar binnen 3 dagen, weet iemand of dit accuraat is bij hun en of ze dan bij alle winkels op te halen zijn, hiervoor stap ik de auto wel ff in naar Eindhoven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LennertG schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:57:
Net nog eens gebeld naar Coolblue België... mijn bestelling is er nog altijd niet... en kan nog 2 weken duren... ziet er dus niet goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 16:05
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:59:

Heb hetzelfde zojuist ook maar gedaan, en het Contact-webformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn reeds betaalde bestelling kan verwachten. Ben benieuwd of ik gebeld ga worden en te horen zal krijgen dat m'n bestelde Transformer deze week geleverd zal worden... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodegraaf
  • Laatst online: 16-11-2023
Net besteld bij Alternate, telefonisch is mij verzekerd dat de 16GB+Dock vandaag arriveren en dus morgen uitgeleverd worden.... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Bedoel je dan NL of BE? :p Helaas te ver voor me anders reed ik er morgen naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodegraaf
Graviton12 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:38:
Bedoel je dan NL of BE? :p Helaas te ver voor me anders reed ik er morgen naartoe.
NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op advies van Asus Benelux contact gehad met MediaMarkt, daar zij alle modellen vandaag binnen zouden krijgen, dus ook de 32GB+dock...
Om 9:30 werd dit bevestigd door MediaMarkt Alexandrium, echter was er nog niets fysiek binnen, ook wist hij niet zeker of alle modellen binnen kwamen omdat alleen de 16Gb in de folder stond, maar wel alle modellen besteld zijn.
Tip was dus om eind van de middag nog even te bellen voor de actuele status ;)

Zou het dan toch nog gaan lukken om een 32Gb+dock te kopen vandaag? :P
marcodegraaf schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:25:
Net besteld bij Alternate, telefonisch is mij verzekerd dat de 16GB+Dock vandaag arriveren en dus morgen uitgeleverd worden.... Ben benieuwd!
Op de website staat de 16Gb+dock in elk geval op 2 dagen levertijd... dat geeft hoop, echter de door mij gewenste 32Gb versie is nog steeds levertijd onbekend. :(
Had liever bij Alternate gekocht ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodegraaf
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:49:
Op advies van Asus Benelux contact gehad met MediaMarkt, daar zij alle modellen vandaag binnen zouden krijgen, dus ook de 32GB+dock...
Om 9:30 werd dit bevestigd door MediaMarkt Alexandrium, echter was er nog niets fysiek binnen, ook wist hij niet zeker of alle modellen binnen kwamen omdat alleen de 16Gb in de folder stond, maar wel alle modellen besteld zijn.
Tip was dus om eind van de middag nog even te bellen voor de actuele status ;)

Zou het dan toch nog gaan lukken om een 32Gb+dock te kopen vandaag? :P
Hmmmmm... een half uur geleden nog gebeld en toen duurde het nog minimaal 2 weken voordat ze weer voorraad kregen zowel op Alexandrium als Rotterdam Centrum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcodegraaf schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:51:
[...]

Hmmmmm... een half uur geleden nog gebeld en toen duurde het nog minimaal 2 weken voordat ze weer voorraad kregen zowel op Alexandrium als Rotterdam Centrum!
Tja, klinkt vreemd, de man die ik sprak van MM Alexandrium vertelde dat vandaag de transformers (alle modellen) verwacht werden op Alexandrium, iets wat ook door Asus Benelux op facebook werd aangegeven.... vanmiddag dus gewoon even langswaaien, moet toch in de buurt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50
Om teleurstellingen te voorkomen zou ik bij voorbaat ervan uitgaan dat de berichten die je krijgt van de MM met een klomp zout mag worden genomen. Ik heb het idee de verschillende afdelingen echt volledig langs elkaar heen werken en totaal niet op de hoogte zijn van actuele voorraden en leveringen.
Je kan het beste zo nu en dan langs gaan.

Ik ben inmiddels 2 keer teleurgesteld en bel ze daarom ook maar niet meer.

Net Coolblue gebeld, ze verwachten de Transformers vandaag(staat vermeld op de website) momenteel hebben ze echter nog niets binnen. Eind van de middag misschien?

[ Voor 2% gewijzigd door Folkert op 08-06-2011 10:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkert schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:57:
Om teleurstellingen te voorkomen zou ik bij voorbaat ervan uitgaan dat de berichten die je krijgt van de MM met een klomp zout mag worden genomen. Ik heb het idee de verschillende afdelingen echt volledig langs elkaar heen werken en totaal niet op de hoogte zijn van actuele voorraden en leveringen.
Je kan het beste zo nu en dan langs gaan.

Ik ben inmiddels 2 keer teleurgesteld en bel ze daarom ook maar niet meer.

Net Coolblue gebeld, ze verwachten de Transformers vandaag(staat vermeld op de website) momenteel hebben ze echter nog niets binnen. Eind van de middag misschien?
ik had een bestelling voor de 32gb zonder docking staan bij Coolblue. En de status stond dat het zal geleverd worden op 8/6/2011. Ik had daarstraks even gebeld voor de zekerheid... en daar zeiden ze me dat ze deze week zeker niet meer kunnen leveren en dat het eerder pas binnen 2 weken zal zijn... :(

Ben eigenlijk voor de eerste keer echt teleurgesteld in Coolblue, meestal zijn ze vrij snel in het verschaffen van de juiste info. Ook wordt je meestal keurig op de hoogte gebracht als er verandering zijn in de leveringsperiode etc... Dit keer, moet je zelf meerdere malen mailen, bellen etc...
Dat ze het op hun website als verwachte data 8/6 blijven hanteren, wetende dat ze toch niet kunnen leveren is ook al zo misleidend natuurlijk... zoals ik al zei, dit is voor de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben in hun service... ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkert schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:57:
Net inderdaad ook gebeld omdat ik de versies zonder docking ineens in pre-order zag staan op 21-6, docking wordt pas eind van deze maand verwacht... kortom Asus roept iets op facebook, en de onduidelijk viert hoogtij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:18:
[...]

Net inderdaad ook gebeld omdat ik de versies zonder docking ineens in pre-order zag staan op 21-6, docking wordt pas eind van deze maand verwacht... kortom Asus roept iets op facebook, en de onduidelijk viert hoogtij :P
Ook net met Tabelcenter (CB) gebeld het wordt nu pas 21-06-2011 :'( :'( :'( :'( :'( Ik mag mijn order annuleren maar heb niet het idee dat ik hem ergens anders wel ga krijgen.

Wel vreemd dat je van nu wel weer kan preorderen zou houd je wel veel mensen aan het lijntje :-(

[ Voor 8% gewijzigd door rai_rob op 08-06-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:48
heeft iemand al iets gehoord over mycom 32gb+dock waarneer die geleverd word ?
bij mij staat ie nog op in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:07
Ook ik heb op de Facebook pagina gevraagd hoe of wat betreffende Almere, volgens ASUS Benelux zouden alle modellen behalve het losse dock vanmiddag bij MM Almere moeten zijn. Ik heb de vestiging gebeld, daar werd gereageerd met 'eerst zien dan geloven,', ze hadden de vorige beloofde zending ook nog niet binnen. Ga voor de zekerheid vanmiddag toch even langswapperen, 'you never know' ;-P Nadeel is wel dat de verkoper mij maandag melde dat er al 12 pre-orders zijn, weet alleen niet of het de versie met of zonder dock betreft, ik ga er eigenlijk maar vanuit dat ik het ding pas eind van de maand on handen krijg.. Beter voor mijn gemoed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
DonDalton schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:30:
heeft iemand al iets gehoord over mycom 32gb+dock waarneer die geleverd word ?
bij mij staat ie nog op in behandeling
Het zelfde voor de 16GB met dock, ik zag vanochtend wel een 16GB zonder dock beschikbaar in filiaal Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoosW schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:38:
Ook ik heb op de Facebook pagina gevraagd hoe of wat betreffende Almere, volgens ASUS Benelux zouden alle modellen behalve het losse dock vanmiddag bij MM Almere moeten zijn.
Zojuist met MM Zoetermeer gebeld, alle modellen staan inbestelling en er is best veel telefonische vraag naar de eee pad.
Ze gaf me als tip om langs te komen en hem te reserveren (met kleine aanbetaling), dan krijg je een belletje zodra ze binnen zijn, en zit je in ieder geval bij de eersten.
Voordeel is dat je bij MM nog niet online kunt pre-orderen, dus alles wat binnenkomt is of wel al gereserveerd door mensen die langs zijn gegaan, of voorraad voor vrije verkoop in de winkel.

Ik ga de gok denk ik maar wagen, want ook MM zoetermeer werd genoemd door Asus op facebook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Van de verkoper bij MM Almere had ik begrepen dat de colega's van de electronica afdeling zelf verantwoordelijk zijn voor behoorlijk wat van de reserveringen, en om de een of andere reden weet niemand hoeveel er gaan komen, dus met 12 pre-oreders die al staan acht ik mijn kans heeeel klein :-(
Bij Mycom wordt je ook niets wijzer, die hadden 1 zonder dock op voorraad, maar daar waren al reserveringen voor.. Wanneer die met dock dan kwamen, probeer het eind van de week of volgende week eens.. pff

[ Voor 25% gewijzigd door RoosW op 08-06-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Eerder vanmorgen met Alternate.nl gesproken. Zij verwaxchten de docks+16GB's ieder moment binnen en ze komen vanaf morgen in de verkoop.

Gelukkig heb ik al sinds eind mei een bestelling lopen die ik dan ws. morgen mag afhalen!

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Gisterenmiddag heb ik twee Asus transformer's 32gb. bij Reggestad Automatisering (http://www.reggestadshop.nl) besteld, en die werden vanochtend al thuisbezorgd. Je wordt hier echt ontzettend goed geholpen en netjes te woord gestaan. Mijn bestelling werd zelfs nog apart naar het postkantoor gebracht, ondanks dat de tijdslimiet (16:00 uur) hiervoor al verlopen was. Dat vind ik nu service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 13:14

Masselink

Voor de dorst

Mediamarkt Hengelo heeft ze wel in de folder staan maar niet op voorraad. :-(

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Laatst online: 20-03-2021
Heb gisteren een reservering geplaatst bij Media Markt Arena voor de Asus Eee Pad Transformer 16gb + docking. Ben net opgebeld met het goede nieuws. Mijn Asus Eee Pad Transformer 16gb + dock versie is binnen gekomen. Vanmiddag maar even afhalen na mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 16:58
In MM leeuwarden nog 1 16gb op voorraad.
Volgens de medewerkers niet aan te slepen!

Dock nog deze week op voorraad!

Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodegraaf
Zojuist weer even gebeld met MM Alexandrium (Rdam), nog geen transformers + Dock in de verkoop... Advies gekregen om vrijdag nogmaals te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Laatst online: 11-10 09:18
collega van mij heeft zojuist de transformer 16gb met dock opgehaald bij de MM Arena, en hij is mooooooiiiiii _/-\o_ _/-\o_

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Gisteren met Zercom gebeld. Deze gaven aan dat ze (met vrij veel zekerheid) vandaag 5x de 32GB zonder dock binnen krijgen.

Ikzelf was eigenlijk van plan om er hier ééntje te halen maar ik zag dat het +- 2 weken duurt voordat ik mijn geld terug heb van bobshop.nl waardoor ik toch maar even wacht....

Veel slechte reviews + vreemd vermoeden dat ze maar wat aanklooien met de voorraadleveringen (enige shop die beweerd dat ze op 10 juni de 32gb+dock binnen krijgen)

Dus als Bobshop de levertijden van 10 juni weer aanpast ga ik hem wel echt cancelen waarna ik lekker een poos op mijn geld mag wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man_rot schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:20:
collega van mij heeft zojuist de transformer 16gb met dock opgehaald bij de MM Arena, en hij is mooooooiiiiii _/-\o_ _/-\o_
Hebben ze daar ook 32GB versies?
Ik heb geprobeerd te bellen, maar ze nemen gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dccmaster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2024
Waarschijnlijk heeft alternate ze nu binnen, want bij mijn bestelling op de website staat nu: Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt. En dat stond er vanochtend nog niet dacht ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
2 weken op je geld wachten?

ik had 1 dag na het cancelen bij Azerty het geld alweer op m'n rekening staan

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Laatst online: 11-10 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Hebben ze daar ook 32GB versies?
Ik heb geprobeerd te bellen, maar ze nemen gewoon niet op.
om 13:30 wel. ;)

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordieNelson
  • Laatst online: 01-02-2021
Ik heb net mijn ASUS transformer bij MMBijlmer Arena opgehaald, 16GB met docking. Nu de updates en de rest installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Cool, ben benieuwd naar de 1e ervaringen vd Asus icm dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 10-10 16:05
Intussen zwijgt de klantenservice van de BCC in alle toonaarden, hoewel de TF inmiddels wel weer op hun website staat. Zowel op mijn DirectMessage Tweet naar @bccnl (waar ze zelf om vroegen: BCCNL Als u ons in een DM uw gegevens doorgeeft zullen wij contact met u opnemen. Alvast bedankt.) als op het ingevulde webformulier met informatieverzoek komt geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodegraaf
Net even gebeld met Alternate, en mijn 16GB+Dock wordt morgen bezorgd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Hmmm. Nog helemaal geen sein van salland over de losse dock. Zou het dan echt tot 30 juni duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
JarlSX schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:28:
2 weken op je geld wachten?

ik had 1 dag na het cancelen bij Azerty het geld alweer op m'n rekening staan
Kwaliteit van elke webshop is weer verschillend é.
Maar het klopt dat ik misschien een beetje overdreef, letterlijk staat er :

Als je een overeenkomst ontbindt, wordt het bedrag dat op de factuur vermeldt staat binnen 14 dagen door Bobshop.nl terug betaald op het rekeningnummer wat je op de factuur moet vermelden.

Maar gezien de slechte reviews ga ik uit van het ergste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
  • Laatst online: 24-05-2024
MM Den Haag gebeld over TF+dock: nog geen nieuws.

Alternate gebeld over TF+dock: de batch van vandaag is geleverd en uitverkocht, ze krijgen morgen weer een levering maar hebben nog ca. 40 back-orders, dus als je nu zou bestellen krijg je er een van de levering die volgende week verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Al iemand een 32GB+dock gespot?

Azerty is nog steeds stil over levertijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
Tazz@NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:01:

mycom ook helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia

Ik vindt het best merkwaardig waarom alleen de 16GB + dock op sommige plekken (schaars) leverbaar is....
de 32GB + dock heb ik echt nog nergens gezien... behalve bij Bobshop die beweert ze komende vrijdag binnen te krijgen terwijl andere webshops ze in ? eind juni /begin juli verwachten?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:11
Net gebeld met Alternate: Ze hebben er 20 binnengekregen (16GB met dock) en ik was nr 19 op de wachtlijst. Gisteravond besteld (met dank aan de tipgever in dit topic), morgen is hij binnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
tharonald schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:00:
Hmmm. Nog helemaal geen sein van salland over de losse dock. Zou het dan echt tot 30 juni duren?
Asus Benelux zegt op hun facebookpagina dat ze de losse dock omstreeks week 25 in Nederland verwachten. Voor het laatste nieuws wordt aangeraden hun facebookpagina in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er in MM Arena 32GB versies met dock te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:41
Junia schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Kwaliteit van elke webshop is weer verschillend é.
Maar het klopt dat ik misschien een beetje overdreef, letterlijk staat er :

Als je een overeenkomst ontbindt, wordt het bedrag dat op de factuur vermeldt staat binnen 14 dagen door Bobshop.nl terug betaald op het rekeningnummer wat je op de factuur moet vermelden.

Maar gezien de slechte reviews ga ik uit van het ergste :P
Valt mee hoor. Op 2 juni heb ik mijn order via email gecancelled bij de boshop (na dat ik mijn TF van Paradigit echt in handen had....) Op 3 juni bevestiging. Op 7 juli mail dat er terugbetaald was. Geld staat vandaag op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50
Krijg net van Alternate te horen dat de Transformers morgen binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junkje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:21:
[...]

Asus Benelux zegt op hun facebookpagina dat ze de losse dock omstreeks week 25 in Nederland verwachten. Voor het laatste nieuws wordt aangeraden hun facebookpagina in de gaten te houden.
Asus zegt wel meer op facebook, met altijd het woordje waarschijnlijk erin.
Gisteren nog geroepen dat alle MM's in Rotterdam en omstreken alle modellen zouden binnenkrijgen.
10 minuten geleden de laatste van de drie bezocht, en alsof ze water zagen branden... nog niets bekend meneer, met als meest duidelijke MM Alexandrium die riep, Ja, ze hadden er al moeten zijn maar er is nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 13:14

Masselink

Voor de dorst

Ben net bij azerty geweest voor een andere bestelling, en toen ook gevraagd naar de Transformers. Inderdaad nog steeds geen duidelijkheid.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Masselink schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:57:
[...]

Ben net bij azerty geweest voor een andere bestelling, en toen ook gevraagd naar de Transformers. Inderdaad nog steeds geen duidelijkheid.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Zwolle heeft ze!! Was verbaast dat ze er lagen (met dock!) Toen ik vroeg of ze ook met 32 gb er al waren, gaf aanvankelijk de verkoper aan dat dat helaas nog niet zo was...keken we goed op de doos, was het wel met 32 gb!! Kortom. daar hebben ze de TF+ dock op voorraad, ze hadden ze vanmiddag binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:04:
MM Zwolle heeft ze!! Was verbaast dat ze er lagen (met dock!) Toen ik vroeg of ze ook met 32 gb er al waren, gaf aanvankelijk de verkoper aan dat dat helaas nog niet zo was...keken we goed op de doos, was het wel met 32 gb!! Kortom. daar hebben ze de TF+ dock op voorraad, ze hadden ze vanmiddag binnen gekregen!
Morgen dus maar eens opnieuw sjekken bij de MM's hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren erop gegokt dat ALTERNATE de TF 16gb met dock inderdaad snel zou kunnen leveren. Net gebeld; hij is onderweg :) Ook mijn dank aan de tipgever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
mmm misschien naar MM zwolle vanavond dus hoeveel lagen er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinus
  • Laatst online: 23-09 18:03
Vandaag de eee pad transformer + dock bij mediamarkt te breda gekocht. Ze zijn daar vandaag binnen gekomen (alle versies). EINDELIJK heb ik hem :). Ze hadden er daarvan 5 op voorraad. Niet heel veel dus. Dus wees er snel bij mocht je hem willen halen bij de mediamarkt, ze hebben maar een beperkte voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 21:18
MM Amsterdam Bijlmer Arena had er nog een aantal +/- 20 in "normale" verkoop 16GB+Docking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM Zwolle waren er nog genoeg zonder dock, en met dock iets meer dan 10 ofzo. Weet niet heoeveel met 16 GB of 32 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Iemand een idee over Den Haag probeer die knakkers al de afgelopen uur te bellen maar het nummer is in gesprek :(

thanks

misschien een beetje in mijn eigen voeten schieten maar de MM in zoetermeer heeft ze wel :P

[ Voor 28% gewijzigd door wdulli op 08-06-2011 17:14 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 01-10 16:50
MM Alkmaar heeft ze iig niet, en ze zouden ook niet in bestelling staan en wist iig ook niet zeker of ze wel zouden komen! Hoewel ik er vanuit ga dat elk filiaal ze vandaag of morgen binnen krijgt.
En dit terwijl ik de transformer pad wel zaterdag heb gekocht, ze liggen iig niet in de winkel nu met dock.

[ Voor 17% gewijzigd door GrandPuba op 08-06-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Laatst online: 10-10 21:14
Weet iemand of ze ook al bij Saturn zijn geleverd, aangezien mm en Saturn de zelfde holding zijn lijkt het me dat ze daar ook zijn.
Computerland/Paradigit/Komplett weten nog van niks. (zelfde holding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Net de mijne (16GB met dock) bij MM Almere gehaald, er stonden nog 4 doosjes op de palet.. Hij hangt nu aan de lader, en melde me al dat er een update was, maar dat ie eerst 50%+ accu lading wilde zien ;-)
Het ziet er gelikt uit, de gemelde kraakjes etc. heb ik gelukkig niet, ook geen dode pixels kunnen ontdekken (althans nog niet met leesbril op gekeken)
Mycom had nog geen idee van leverdatum :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Laatst online: 07-05-2024
RoosW schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:23:
Net de mijne (16GB met dock) bij MM Almere gehaald, er stonden nog 4 doosjes op de palet.. Hij hangt nu aan de lader, en melde me al dat er een update was, maar dat ie eerst 50%+ accu lading wilde zien ;-)
Het ziet er gelikt uit, de gemelde kraakjes etc. heb ik gelukkig niet, ook geen dode pixels kunnen ontdekken (althans nog niet met leesbril op gekeken)
Mycom had nog geen idee van leverdatum :-(
Wat op zich wel grappig is want MyCom heeft BAS Computers als hoofdleverancier en toen ik nog bij MyCom werkte in 2004 hadden ze een soort exclusieve deal met Asus :D

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Laatst online: 09-10 16:58
Wel frustrerend dat bij veel MM filialen al wel de dock versie binnen is.
En dat ik juist bij MM leeuwarden besteld had... En daar hebben ze ze nog niet.

Er werd gezegd de 10e dus misschien?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlalex
  • Laatst online: 09-03-2024
Ik had de 16GB met dock gereserveerd bij Mycom. Vanmiddag nagevraagd wanneer ze geleverd zouden worden. Ze werden 20 juni in het centrale magazijn verwacht.
Dus ik ben net maar even naar MM Zwolle toegereden. Daar stonden er nog een stuk of 10/15 met dock op een pallet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
@#$%$%, vorig week de Transformer 16 gb ZONDER dock gepre-ordered bij Tabletcenter (Coolblue). Levertijd 7-6. Krijg nu een mailtje dat het 21 juni wordt en dat zelfs dat niet zeker is? Iemand een site waar hij zeker op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sato schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:57:
mmm zie dat bij mycom 3 jaar garantie krijg ipv 2 en pixel garantie [...]

quote van een reactie:
Die 3 jaar garantie geld alleen voor laptops, Niet voor PC's en Tablets.
het staat op mycom.nl nog steeds bij de transformers bij de garantie. Geven ze bij mycom nu wel of geen 3 jaar garantie, etc wat er op mycom.nl staat? Wat geven ze bij de andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Bij Alternate geven ze maar weer 1 jaar. Voor consumenten zijn ze sowieso 2 jaar verplicht, maar ik heb zakelijk besteld, dus daar kunnen ze ook weer moeilijk over gaan doen. 3 jaar zou helemaal netjes zijn, maar dat gaat dan echt van Mycom uit. Asus zelf geeft vermoed ik 2 jaar garantie, maar dat staat ook nergens op schrift (voor zover ik kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 17:47

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Net bij Mediamarkt Den Haag geweest, uitverkocht, alleen demomodel. Verwachten volgende week pas nieuwe lading.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:
[...]
Het probleem is bij mij dat ik telefonisch besteld had en dus geen status kan inzien. Maar aan de andere kant heb ik ook nog niet betaald. Kan je een update geven als jij iets meer weet?
Update van vandaag. Nog niks, ondanks dat bcc mij gebeld heeft met de mededeling dat ik het deze week zou ontvangen. Status op mijn account is niet veranderd. Week is nog niet voorbij.... status van bcc is simpelweg "wanneer wij het weten hoort u van ons". Woorden van die strekking. Ben wel benieuwd waarom ik gebeld ben als er op het oog niks is veranderd ten op zichte van de dag dat ik heb besteld en betaald op 26 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
Bij MM Heerlen hadden ze vanmiddag 4 stuks van de 16GB met dock, toen nog maar 3 >:)

Geen kraakje, wel een stofje achter de glasplaat.

Heb nu een losse tablet over, gaat retour afzender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:08:
[...]

Update van vandaag. Nog niks, ondanks dat bcc mij gebeld heeft met de mededeling dat ik het deze week zou ontvangen. Status op mijn account is niet veranderd. Week is nog niet voorbij.... status van bcc is simpelweg "wanneer wij het weten hoort u van ons". Woorden van die strekking. Ben wel benieuwd waarom ik gebeld ben als er op het oog niks is veranderd ten op zichte van de dag dat ik heb besteld en betaald op 26 mei.
Thanks! Ik heb ook een bestelling bij Alternate gedaan en ik krijg zojuist een mail dat deze net verzonden is. Dus morgen even een belletje naar BCC. Ik ga daar niet op wachten zonder concrete update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Foon gehangen met MM Eindhoven, daar wisten ze nog totaal niks van zelfs maar een bestelling???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik type dit vanaf mijn transformer 32GB + dock. :-)
Bij de MM Arena waren er nog 12!

Ps. De lag valt me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
DonDalton schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:24:
mmm misschien naar MM zwolle vanavond dus hoeveel lagen er ?
En tegen de adviesprijzen, neem ik aan? Kan ze op de site niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:34:
Ik type dit vanaf mijn transformer 32GB + dock. :-)
Bij de MM Arena waren er nog 12!

Ps. De lag valt me alles mee.
amsterdam is een stuk dichterbij ga er nu naar toe :Pwordt er nu 1 gehaald

[ Voor 3% gewijzigd door DonDalton op 08-06-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Laatst online: 10-10 21:14
Voor de mensen in omgeving tilburg saturn kreeg net een batch binnen. 25 stuks van de 16gb en 15 Van de 32gb. Allemaal zonder docking dus pech voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooooot
MM Zoetermeer, om vijf uur binnen.
Ik zit dan ook op de 32Gb met dock te kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
Enig idee hoe het met de 16GB+dock zit bij MM Z'meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 32g + dock in zoetermeer MM opgehaald.
Was de laatste.
16g met en zonder dock waren al weg gereserveerd.

Rijswijk waren ook alleen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 10-10 20:22
MM heeft een paar geleverd gekregen. Maar helaas kan Informatique en Yorcom nog niets zegen wanneer de tf + dock op voorraad zijn.
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste