Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:00
Tutti-frutti schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:12:
[...]

MM heeft de totale batch met docking stations gekocht wist Paradigit me te vertellen, dus die zullen ws het eerste zijn met docks. Paradigit zou nog een leuke aanbieding met losse docks gaan doen, maar wat is niet bekend (zou wel een geheugenkaart bij zitten ofzo).
Way to go MM...
Mijn 16gb met dock is in bestelling... Kan niet wachten.
Denk wel dat het pas zaterdag of maandag wordt.
Ze zullen ze wel niet direct vrijdag hebben?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik wil degene die op maandag hopen een TF+dock krijgen niet teleurstellen, maar dan is het 2e pinksterdag in NL ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennertG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 13:40
Coolblue.be zegt morgen.. ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
MM Alkmaar had ze gisteren ook op voorraad, weet alleen niet hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Kiswum schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:36:
Ik wil degene die op maandag hopen een TF+dock krijgen niet teleurstellen, maar dan is het 2e pinksterdag in NL ;)
Nu je het zegt...
Nouja dan maar hopen op vrijdag/zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
MM Alkmaar had er niet zo heel veel liggen, 1 demo model andere in nieuwe doos ( weet niet wat er nog op voorraad was verder )... ik heb die met doos meegenomen ;) en moet zeggen wat een tof apparaat!
Wat mij betreft mag de dock vrij snel worden geleverd! om het compleet te maken, ben zeer benieuwd naar de userexperience met dock! zonder dock werkt het iig al erg goed! en ook nice is HC 3.1! ze hadden het al beloofd en dat maken ze waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
liggen er ook tablets bij MM eindhoven?

edit: ja dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door JarlSX op 06-06-2011 13:27 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik kom net weg bij de MM Leeuwarden en terwijl ik bij de ene verkoper mijn TF + Dock reserveerde, trok de andere verkoper naast mij een net binnengekomen doos met TF (zonder dock dus) open. Waren een stuk of 10 dus waarschijnlijk liggen er nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
AWitteveen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:15:
Ik kom net weg bij de MM Leeuwarden en terwijl ik bij de ene verkoper mijn TF + Dock reserveerde, trok de andere verkoper naast mij een net binnengekomen doos met TF (zonder dock dus) open. Waren een stuk of 10 dus waarschijnlijk liggen er nog wel een paar.
Hebben ze jouw ook een datum verteld...
Bij mij zeiden ze TF 16gb + Dock 10 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Weet iemand of er voorraad is bij MM Den Haag of Zoetermeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWitteveen
  • Laatst online: 17-09 21:32
fx500 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:36:
[...]

Hebben ze jouw ook een datum verteld...
Bij mij zeiden ze TF 16gb + Dock 10 juni
De verkoper vertelde mij dat ze ergens deze week verwacht worden, precieze datum kon hij niet zeggen. Maar kan ook morgen zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Pierre_nr1 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:38:
Weet iemand of er voorraad is bij MM Den Haag of Zoetermeer?
MM Zoetermeer gebeld, die had alles in bestelling, maar wist niet wanneer e.e.a. binnen zou zijn. Hun advies is om langs te komen om te reserveren/bestellen.

MM Den Haag gebeld, daar staat de 16GB zonder dock deze week in de flyer. Ze hebben vandaag enkele exemplaren binnengekregen. Over de dock hadden ze nog geen info.

[ Voor 7% gewijzigd door junkje op 06-06-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Ik heb hem eindelijk gisteren mogen ontvangen, met hartelijke dank aan coolblue! Ze gaan de pre-orders vanaf deze week uitleveren heb ik begrepen.

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
bij Azerty kunnen ze nog steeds geen datum geven

heb mijn order net geannuleerd (tablet+dock) en een losse tablet bij MM Eindhoven gehaald

nu hopen dat er snel iemand komt met een leuke aanbieding voor de losse dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:38
Heb net mijn reservering bij computerland eindhoven gecancelled, dus wellicht is er daar nu 1 op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Hmm wat is handig/slim om gelijk met docking te kopen of later los wanneer beschikbaarheid beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ja, even goed e.a. in de gaten houden voor de docks en deals!
Was overigens zeer verbaas dat TF zaterdag al lag bij MM Alkmaar, gezien het redelijk slecht leverbaar was vorige week bij veel shops ( wilde hem toch even zien en vasthouden voor ik tot koop overging ).... Ik was iig één van de eerste die ervoor kwam

[ Voor 15% gewijzigd door GrandPuba op 06-06-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:38
RomaniusDranius schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:10:
Hmm wat is handig/slim om gelijk met docking te kopen of later los wanneer beschikbaarheid beter is?
Ik had vorige week geen geduld om zo lang te wachten, maar nu de docks volgende week blijkbaar al komen zou ik een set kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Romanius: hangt er vanaf wat je onder "handig" verstaat :)

als je 'm nu wil hebben, net als, een losse gaan halen en later de dock erbij kopen

maar de dock gaat los meer kosten, dus als je geld wil besparen is het handiger om te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
@Jaris exactly, daar dacht ik ook net aan. In US schijnt dock los rond $150 te kosten. Dus denk ook dat het los duurder zal worden. Nog even geduld denk ik dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
Klopt, gebaseerd op Nederlandse adviesprijzen zou je 50 euro goedkoper uit zijn als je de tablet en dock als package koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:30
Niet dat deze e-mail gigantisch veel zegt maar het geeft mij het vermoeden dat ze toch daadwerkelijk morgen binnen komen bij bobshop.nl

Het vreemde is, is dat op het moment dat ik de bestelling had geplaatst er ook al 7-6-2011 stond dus een beetje vreemd dat ik een mail krijg dat de levertijd veranderd is naar 7-6-2011 :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer *******. Een of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 7-6-2011

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.

[ Voor 14% gewijzigd door Junia op 06-06-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 19:13
iemand al wat gehoord van BCC? waarneer hun uitleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 15:00
Ik krijg net een mailtje van MyCom dat mijn bestelling klaar ligt in Breda om op te halen (16GB versie, geen dock)

Ik heb echter al een transformer in Amerika gekocht tijdens mijn vakantie.

Misschien is er een mede tweaker in de buurt van Breda die ik blij kan maken met mijn bestelling?

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al welke winkels in België de bundel zal hebben? Coolblue zal in eerste instantie enkel de bundel met Qwerty toetsenbord hebben. De Azerty toetsenbord zouden ze ook kunnen leveren, alleen weten ze niet wanneer?! En ik zou toch wel graag een Azerty toetsenbordje hebben...
Ik lees hier verschillende webshops in NL, maar niks in België? Misschien moeten we (= Belgen) eens uitkijken naar Frankrijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
DonDalton schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:31:
iemand al wat gehoord van BCC? waarneer hun uitleveren ?
Contact gehad met BCC.nl via Twitter. Wacht nog op terugkoppeling mbt. mijn bestelling... Wanneer ik wat weet laat ik het wel weten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunaguna
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
Nav berichtje hierboven net even telefonisch contact gehad met Bobshop.nl
Datum van 7 juni is nog steeds verwachte datum, ze kon niet meer zekerheid geven op dit moment.
Heb ondertussen 1 besteld en betaald bij hen (16GB + dock), nu duimen dat 'ie morgen inderdaad binnenkomt (al zou ik na al dat gezoek al blij zijn met deze week).
Heb bij Amazon.co.uk ook nog steeds een bestelling lopen voor 16GB + dock, maar daar is nog geen nieuwe levertijd bekend na de eerste batch van 1 juni (waar ze doorheen waren voor ze aan mijn pre-order van 29 mei toe waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice one... zit ik hier met de klantendienst van redcoon.be te chatten. Vraag ik aan hen wanneer ze de bundel konden leveren en gaven ze als antwoord binnen de 2 weken. Dan vraag ik of dit dan in een azerty of qwerty uitvoering is die dockingstation... krijg ik als antwoord, dat dit instelbaar is, en dat ik dus zelf kan kiezen...??? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Je zult de knoppen zelf om moeten zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ze gaan wel als warme broodjes over de toonbank é 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:52:
nice one... zit ik hier met de klantendienst van redcoon.be te chatten. Vraag ik aan hen wanneer ze de bundel konden leveren en gaven ze als antwoord binnen de 2 weken. Dan vraag ik of dit dan in een azerty of qwerty uitvoering is die dockingstation... krijg ik als antwoord, dat dit instelbaar is, en dat ik dus zelf kan kiezen...??? :s
Hij zal wel het onscreen TB bedoelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:33:
[...]
Hij zal wel het onscreen TB bedoelen ?
idd... ondertussen hebben ze bevestigd dat ze enkel de qwerty versie gaan kunnen leveren... dus mijn zoektocht naar een azerty versie gaat verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkje
Uurtje geleden bij MM Den Haag geweest, daar hebben ze nog 2 à 3 exemplaren liggen van de 16G zonder dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dock besteld bij techonweb toen ze daar voorradig waren, ook mail na de betaling gehad dat de dock op weg was naar het centrale punt, deze mail kreeg ik NA de vraag waarom de status niet veranderde.

This product has been on backorder for the past 2 months. Asus has
delayed shipment to a number of distributors and resellers around the
world with an ETA date of 7/15.

Echt heel slecht dus.
Gaat sowieso niet lekker, eerst de TF zelf die de RMA in moet omdat de stekker kapot is, en dan nu dit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:26
Alfa Helix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:33:
Ik krijg net een mailtje van MyCom dat mijn bestelling klaar ligt in Breda om op te halen (16GB versie, geen dock)

Misschien is er een mede tweaker in de buurt van Breda die ik blij kan maken met mijn bestelling?
Grrrr.. ik zit nog te wachten op mail van ze.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
Alleen bodshop zegt dat de TF + dock morgen er is. Maar ik betwijfel het.
Geen één winkel heeft tegen mij kunnen vertellen de levertijd.

Ik ben bang dat Asus levering problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Ja hoor TF + dock is binnen van ebay gehaald en dikke week moeten wachten voordat hij geleverd werd maar goed hij is binnen.
5 min mee kunnen spelen en nu aan het werk helaas.

wat me opviel was de kleur van het dock een beetje champagne kleur was mij op de filmpjes niet opgevallen.

nu werken tot 22.00 en dan ff spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
bij BCC(amersfoort) geweest verwees me eerst naar een acer :S en toe zei ie nee minimaal 2 weken nog voor losse tablet en combo wist hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDalton schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:45:
bij BCC(amersfoort) geweest verwees me eerst naar een acer :S en toe zei ie nee minimaal 2 weken nog voor losse tablet en combo wist hij niet.
Viel mij op dat de transformer weer via de website kan worden besteld (2 weken levertijd), gaf mij hoop dat de eerste partij transformers binnen zijn. Zit niks anders op dan wachten. Ik heb het al betaald en bij annulering duurt zo'n 10 werkdagen om het geld teruggestort te krijgen. Gezien de beperkte voorraad bij iedereen lijkt het mij beter om te wachen tot einde van deze week. Bcc moet echter wel een keer met een indicatie komen. Op 26 mei was de levertijd al 2 weken, vandaag 6 juni kan uiteraard niet de levertijd weer 2 weken zijn.

Naar de mediamarkt gaan en kopen is beter voor mijn gemoedstoestand. Ik ga in ieder geval geen maand wachten op bcc.

.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:56:
Niet dat deze e-mail gigantisch veel zegt maar het geeft mij het vermoeden dat ze toch daadwerkelijk morgen binnen komen bij bobshop.nl

Het vreemde is, is dat op het moment dat ik de bestelling had geplaatst er ook al 7-6-2011 stond dus een beetje vreemd dat ik een mail krijg dat de levertijd veranderd is naar 7-6-2011 :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer *******. Een of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 7-6-2011

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.
Ik ken het bestelproces bij bobshop. De regel: 1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 7-6-2011 wordt aangemaakt bij bestelling. die leverdatum is dus de datum op het bestelmoment en wordt niet bijgewerkt bij vertraging. Ik had exact hetzelfde toen bobshop de eerste lichting TF + dock op 23 mei j.l. zou krijgen. Er zag de hele tijd: verwachte leverdatum: 23-5-2011, ook na met jou vergelijkbare mails over vertraging. Je mail duidt op een vertraging dus langer dan 7 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunaguna
De 16GB+dock is In Stock via een reseller op amazon.co.uk. Normale prijs.
Verwachte dispatch: 8 juni, verwachte levertijd: 10-11 juni.

EDIT: en alweer out of stock. Waren er nog 5 toen ik er 1 bestelde (via Amazon regulier ook een bestelling staan, maar daar nog geen levertijd van bekend).

[ Voor 59% gewijzigd door gunaguna op 06-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Ik zag vanochtend dat bij Mycom volop voorraad was, en nu helemaal niets meer, Iemand enig idee waar de TF morgen leverbaar is? Via de pricewatch is het nergens meer op voorraad. Ik heb net MM Rijswijk en Zoetermeer gebeld, maar die hebben ook niets meer. MM Den Haag kreeg ik helaas niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:40
Ik krijg net een update van de verwachtte levertijd van mijn dock van Salland. Het wordt nu 30 juni. Gelukkig heb de Transformer zelf al binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
Zojuist een statusupdate ontvangen van Salland over de dock. Deze is van 17 juni naar 30 juni gegaan ...

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:15:
[...]

Ik ken het bestelproces bij bobshop. De regel: 1x Eee Pad Transformer 32G + Dock *, verwachte leverdatum: 7-6-2011 wordt aangemaakt bij bestelling. die leverdatum is dus de datum op het bestelmoment en wordt niet bijgewerkt bij vertraging. Ik had exact hetzelfde toen bobshop de eerste lichting TF + dock op 23 mei j.l. zou krijgen. Er zag de hele tijd: verwachte leverdatum: 23-5-2011, ook na met jou vergelijkbare mails over vertraging. Je mail duidt op een vertraging dus langer dan 7 juni.
Zou goed kunnen kloppen. Zonder communicatie is het nu weer verschoven naar 10 juni (vrijdag) dus met geluk zaterdag binnen... anders dinsdag...
Daarbij zal het me niet veel verbazen als 10 juni ook weer opschuift. Zover ik zie hebben bijna alle winkels moeite om iets binnen te krijgen, met name de TF+Dock is zeer zeldzaam op het moment.

Erg jammer dat de levertijden zo bagger zijn :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Junia op 06-06-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
Alfa Helix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:33:

Niemand intresse? Anders annuleer ik de bestelling gewoon maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Was net nog even bij de Mediamarkt te Utrecht. Daar is de Transformer niet meer op voorraad. Kon ook niet zeggen wanneer ze weer binnen kwamen. Ook tablet+dock wist ie niet te zeggen. Ze waren wel allemaal in bestelling.
Ik zag wel de doos van de Optimus pad staan, dus die ff erbij gepakt. Ook een erg mooi tab. Qua formaat lijkt ie me iets handelbaarder, is een 8.9 inch. ook ff een 3d filmpje gemaakt en gekeken, maar dat is echt een gimmick.. maar wel cool haha. Kon geen topic vinden over de LG tab, maar MM Utrecht heeft er op dit moment 2 op voorraad voor een vriendelijk prijsje van €999,-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Helix
[b][message=36172816,noline]voor een vriendelijk prijsje van €999,-...
Jeuh...die was in de US toch echt wel stukke goedkoper lol

Ontopic: Toen ik in de states was waren de combi pakket nog nergens te bekennen. Eerste weken van mei druppelden de TF's binnen en halverwege mei veel meer TF's en kwamen de docks langzaam op gang.

De TF+dock dozen had ik nog niet gesignaleerd toen ik daar 1 juni vertrok. Mogelijk dat we hier in NL hetzelfde gaan zien?

[ Voor 52% gewijzigd door Alfa Helix op 06-06-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
haha

Bobshop: Verwacht: 10 jun 2011

worden die dingen van sterrenstof gemaakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Nexxexium schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
haha

Bobshop: Verwacht: 10 jun 2011

worden die dingen van sterrenstof gemaakt ofzo?
Ik vermoed dat ASUS de batches terug heeft geroepen met het aantal problemen (enkel een vermoeden)
Vrijwel overal ter wereld zijn ze 'niet' leverbaar op het moment en als ik kijk naar alle verschillende fora dan begin ik toch wel bang te worden.....

PSU problemen
Scherm bleeding/stof achter scherm problemen
Pad waarvan de behuizing niet heel stevig is (krakerig geluid)
Audio speakers die niet goed gekalibreerd zijn door een hardware fout
USB poort problemen

(natuurlijk lees je veel meer over mensen die problemen hebben dan mensen waarbij het goed gaat maar goed is het niet....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ook een mailtje van Salland, eerst stond er levertijd 1-5 werkdagen. Besteld. Toen een mailtje dat het 17 juni zou worden. Nu een mailtje dat het 30 juni wordt. En op de website staat nog steeds dat de levertijd 1-10 werkdagen is, vind ik een slechte zaak. Ik ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Vanmorgen voldoende 32GB's by MyCom. Ik heb nog een reservering lopen bij Alternate met dock. Vorige wek zeiden zij mij per E-mail 'week 23', net als Asus Benelux zegt via hun Facebook-pagina.

Ik overwoog de 32GB toch maar te bestellen en keek eerst even bij Alternate op de site. De levertijdenverwachting voor de combi met dock stond inmiddels op juli. De levertijd zonder dock op juni.

Een mail er aan gewaagd en helaas nog geen antwoord. Nu zie ik op de site van MyCom geen vooraad meer. Een tikkie spijt heb ik wel....

Ben heel benieuwd wanneer alle shops nu beleverd worden. Als ik de postst in deze thread zo lees moeten we allen vrezen, MM die de hele voorraad opgekocht heeft, veronderstellingen dat Asus batches heeft teruggeroepen etc. etc. Ik ben zeer benieuwd wanneer ik mijn slag kan slaan.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Staat nu ook eindelijk in de MM folder (pagina 5)
http://www.mediamarkt.nl/...storeId=10264&layer=flyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyMcCoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Zojuist ook een Transformer besteld via ritel.nl.
Ik kon mijn gsm-abonnement verlengen en ritel.nl biedt de Transformer aan icm een gsm-abonnement. (onder kado's -> laptops (??!!))

Het gaat (nagevraagd) om de 16GB + Dock.
Volgens ritel.nl wordt hij deze week geleverd. Hierbij heb ik mijn twijfels gezien de reacties op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximillion
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik heb de asus eee pad transformer zowaar in een Nederlandse winkel gezien! :o in de Mediamarkt in Rotterdam centrum, uiteraard eventjes met het demomodel zitten kloten (viel me op dat ie geen haptic feedback heeft met het onscreen keyboard) de mediamarkt had geen keyboarddocks en slechts 4 transformers binnengekregen vandaag, en toen ging er een of andere Jap met het laatste doos vandoor x(

[ Voor 13% gewijzigd door Maximillion op 06-06-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
Ik ga me steeds meer erger aan de levertijden. Hoe moeilijk kan het zijn om een levertijd om te noemen elke week wordt het weer verschoven.

En wat ik ook niet snap dat MM,Komplett en Computerland de tablets wel heeft maar de andere shops niet. En als je het vraagt wanneer hun op voorraad hebben weten ze het niet.

Ik denk dat Asus grote levering problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag had ik een transformer gehaald bij Mediamarkt eindhoven, ze hebben er daar 7 op voorraad.

De mijne heb ik vandaag terug gebracht, de linker achterzijde zat wat losjes en maakte krakende geluiden als je de tablet in de hand hield.
Daarnaast was de afwerking van de zwarte kuststof rand aan de voorzijde bar slecht, het leek wel alsof de tablet had klemgelegen waaroor de rand is fijngeperst op enkele plekken.

Het demo model in de winkel voelde veel degelijker aan, maar had ook 1 slecht plekje op de afwerking aan de voorzijde.

Wellicht dat ik een refurb te pakken had ondanks de factory seal...

Ik wacht geduldig enkele maanden op de galaxy 10.1, geeft graag wat extra uit voor kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-07 15:54
Ik had zowel een reservering geplaatst bij Paradigit als bij MyCom. En via Paradigit had ik vorige week inmiddels mijn transformer 16GB opgehaald. Mijn bestelling bij MyCom kon ik echter niet online annuleren. Vanmiddag dan ook het bericht gekregen dat de Transformer voor mij klaar ligt in Eindhoven:
Goed nieuws! Onderstaande producten liggen voor u klaar bij de MyCom Eindhoven Montgomerylaan 331. Om de bestelling af te halen heeft u uw e-mail adres en/of dit ordernummer: **** nodig. U kunt bij ons betalen met PIN, creditcard of gewoon contant. Wat u het prettigst vindt. Mocht u verhinderd zijn, de bestelling kunt u binnen 8 dagen alsnog afhalen.

Artikel nrOmschrijvingAantalBedrag
1167141Asus EeePad Transformer1€ 399,98
Aangezien ik er nu al één heb, ben ik niet meer van plan de transformer bij de MyCom in Eindhoven op te halen ;). Maar ik gun het een mede tweaker natuurlijk van harte. Aangezien de transformer nog niet op voorraad is bij de MyCom in Eindhoven. Stuur maar een PM bij interesse, dan kan ik het reserveringsnummer overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 14:23
Gisteren gebeld met MM Utrecht waar ik te horen kreeg dat ze er 5 op voorraad hadden. Bij aankomst bleken ze deze dus helemaal niet te hebben. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Kreeg een mail dat 4Launch de 16GB zonder dock in stock heeft voor 399.
http://www.4launch.nl/shop/product/109645/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Ben benieuwd of bobshop inderdaad vandaag de dock versie kan leveren!!
Denk het niet, hoop het wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Ik heb mijn tablet (16Gb) + dock besteld bij Alternate. Daar stond tot eergisteren dat de leverdatum "eind mei" was en sinds gister is dat veranderd naar "juli". Ik had Alternate een tijd geleden al een mailtje gestuurd over de levertijd, mij was toen verteld dat in week 23 (deze week dus) alle versies van de tablets binnen zouden komen.

Vandaag nog even gebeld (ook gemaild maar dat gaat een stuk langzamer), de helpdesk wist mij een paar dingen te vertellen:
- Hun was oorspronkelijk verteld dat ze alle tablet versies op 26 mei zouden krijgen
- Toen was hun verteld dat het 4 juni zou worden
- Op dit moment is er wat onduidelijkheid: De verkoop afdeling verteld dat ze binnen een paar dagen "de levering" binnen krijgen, maar tegelijkertijd is niet bekend of de tablets nu wel kunnen worden geleverd of pas later (juli volgens de site).

Ik weet het zelf niet echt meer. Ik kan de tablet + dock bij Alternate kopen en dan het btw terug krijgen (scheelt 80 euro ongeveer) en ik wil de dock er graag bij hebben. Echter kan ik nu, op dit moment ook gewoon de tablet kopen en wachten op de dock. Scheelt zo 140 euro, maar "juli"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 10:04
Afgelopen woensdag 's avonds online besteld bij Norrod. Vrijdag gebeld wanneer ik kan ophalen (volgens de site was ie toen op voorraad) antwoord "dinsdagmiddag meneer". Dit weekend was ik in Den Haag en bij mycom geen TF, mediamarkt geen TF, paradigit geen TF. Status van mn online Norrod bestelling is niet gewijzigd, status voorraad TF op de site nog steeds groen. Vanmorgen met Norrod gebeld, als het goed is kan ik vanmiddag mn 16gb TF zonder dock ophalen, ben benieuwd!

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
fx500 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:37:
Op de site is de levertijd alweer veranderd naar 10 Juni dus het lijkt me sterk dat ze vandaag worden verzonden.

P.s. aan de mensen die zich afvragen waar ze hem moeten kopen.
bij PCstraat hebben ze op DIT moment 2x de 32GB zonder dock. (2 uur geleden heb ik dit bevestigd gekregen door een medewerker dus wie weet heb je nog geluk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
[...]

P.s. aan de mensen die zich afvragen waar ze hem moeten kopen.
bij PCstraat hebben ze op DIT moment 2x de 32GB zonder dock. (2 uur geleden heb ik dit bevestigd gekregen door een medewerker dus wie weet heb je nog geluk)
Ik heb die 2 net besteld, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

fx500 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:37:
Dus niet veranderd naar:
Verwacht: 10 jun 2011
|:(

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, gebeld door bcc. Komt deze week mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
JEV schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Dus niet veranderd naar:

[...]
|:(
Probeerde ze nog te pakken te krijgen via de 'Online Live Chat' wat 3x niet wilde werken en vervolgens verdween de gehele button van de site :P

Ik ben sowieso zeer benieuwd of Bobshop (n.m.w.) de enige shop is die binnen deze week de pads + docks binnen krijgt (lijkt me sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Hallo allemaal,

Ik zou ook graag een TF willen kopen, maar ik heb er nog een paar vragen over:

Is hij ook buiten te gebruiken?
Ik bedoel dan eigenlijk of het scherm dan nog goed af te lezen is.
M'n laptop is buiten zeer moeilijk te lezen, ook als ik niet direct in de zon zit.

Ik zou hem graag meenemen op vakantie eind juni, maar als ik alles zo lees kan ik dus beter een TF zonder dock proberen te bemachtigen.
Hoewel me het dock wel gemakkelijk lijkt voor het remote inloggen en werken op het werk, of is dit toch minder gemakkelijk?

Ray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
weet iemand iets over levertijden van Expert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
graaf404 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:57:
Hallo allemaal,

M'n laptop is buiten zeer moeilijk te lezen, ook als ik niet direct in de zon zit.
Als jij nu een spiegelscherm hebt op je laptop, kun je het daar mee vergelijken. Ik heb er persoonlijk niet zoveel last van, maar er zijn er genoeg bij die het wel lastig vinden.
DonDalton schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:01:
weet iemand iets over levertijden van Expert?
Nee, jij wel ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hallo allemaal,

Ik zou hem graag meenemen op vakantie eind juni, maar als ik alles zo lees kan ik dus beter een TF zonder dock proberen te bemachtigen.
Hoewel me het dock wel gemakkelijk lijkt voor het remote inloggen en werken op het werk, of is dit toch minder gemakkelijk?

Ray...
ik heb begrepen dat de werking buiten en in zonlicht slecht is.
Kijk anders in het Transformer topic, gisteren is er nog iets over jouw vraagt gezegd.
Als je op vakantie gaat eind juni, dan heb je nog even de tijd, ik zou dus 1 weekje wachten met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:40
Ik heb de mijne buiten comfortabel kunnen gebruiken op een zonnige dag onder de schaduw van een grote boom. Ik vond het zeker niet tegen vallen. In de volle zon heb ik hem nog niet gebruikt, maar ik denk dat hij dan vrijwel onbruikbaar is.

[ Voor 26% gewijzigd door EricEric752 op 07-06-2011 13:06 . Reden: type en verminderen quoted tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Hallo allemaal,

Ray...
Tja, n.m.w. is het net zoals bij elke smartphone, in de volle zon is het niet te doen echter als je met je lichaam een 'schaduw creëert' is het altijd prima te doen (dus met je rug naar de zon zitten).
Tevens is het ook prima te doen in de schaduw van een boom/huis/iets :P

p.s. als je meer informatie wilt hebben over de functionaliteiten etc moet je een kijkje nemen hier

Dit topic is meer bedoeld voor de levertijden en niet de specificaties :)

[ Voor 12% gewijzigd door Junia op 07-06-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
Bedankt allemaal voor jullie snelle antwoord.
en idd eigenlijk het verkeerde topic, sorry daarvoor.

Ray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:34
Iemand enig idee of de MM in Zwolle voorraad heeft van de Asus TF? Zonder dock bij voorkeur, zo ja dan rij ik er vanavond nog heen om er één te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
nog maar 's (via facebook) gevraag aan Asus Benelux, wanneer de combi komt.
Ze melden weer dat ze deze week moeten komen en de losse dock week 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Heb zelf gisteren een 32 GB + dock besteld en betaald en daarnet een e-mail met bijgewerkte status gekregen van Bobshop waarin ook 10-6-2011 wordt aangegeven als leverdatum, met als begeleidende tekst o.a.:
De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunaguna
@Tjeerd: ik hoop het. Zelf ook gisteren daar besteld (16GB + dock). Let echter wel op:
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Bij Alternate hebben ze de levertijd vandaag tot nu toe 2 keer aangepast:
- Van Juli naar Juni voor de "met dock" versies
- De 16Gb met dock zou binnen 2 werkdagen leverbaar moeten zijn

De overige varianten staan nog steeds op "verwacht in juni".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
Kan echt niet nog een week wachtenwel dus

MM leeuwarden geef mij een belletje! :9~
Alsje... Alsjeblieft!

Ik MOET mijn TF + dock nu hebben!

edit
Hoop dat ze mee lezen en even die bestelling uit hun reet vissen!

[ Voor 44% gewijzigd door fx500 op 07-06-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:26
hierboven, doe normaal.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

fx500 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:28:
Hoop dat ze mee lezen en even die bestelling uit hun reet vissen!
In plaats van een het Asus Transformer levertijden topic te bevuilen zou je beter eens aan je eigen website kunnen gaan werken.

Dit is geen reclame voor je:
Geen toegang
403

Je hebt op dit moment geen toegang tot /contact/.
Ben je via het gebruikers paneel hier gekomen? Dan moet je hier opnieuw inloggen!

Of klik hier om terug naar de vorige pagina.

Excusses voor het ongemak

Fx500 Design.
www.fx500.nl
Pagina niet gevonden
404

De pagina met het adres /grafisch/ bestaat helaas niet (meer).
Je kunt hier terug naar de vorige pagina.

Fx500 Design.
www.fx500.nl
Pagina niet gevonden
404

De pagina met het adres /fotografie/ bestaat helaas niet (meer).
Je kunt hier terug naar de vorige pagina.

Fx500 Design.
www.fx500.nl

[ Voor 8% gewijzigd door JEV op 07-06-2011 15:40 ]

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
JEV schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:48:
[...]

In plaats van een het Asus Transformer levertijden topic te bevuilen zou je beter eens aan je eigen website kunnen gaan werken.

[onzin]
[...]
Over het bevuilen van het Asus Transformer levertijden topic gesproken... waarom quote je al die rommel dan in dit topic?

Ontving net mijn afhaalbericht van Computerland Rotterdam. Ze hebben waarschijnlijk mijn annulering niet ontvangen/verwerkt. Ik had 'm al gehaald bij de MM Rotterdam Alexandrium. Wie er in de buurt van Rotterdam woont en nog op zoek is naar een 16Gb TF zonder dock, PM me maar.

Geachte heer/mevrouw,

Uw reservering ligt klaar om opgehaald te worden.
Het adres en routebeschrijving kunt u terugvinden op onze website.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Computerland Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Laatst online: 18-09 11:56
JEV schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:48:
[...]

[...]

[...]

[...]
over nuttige on-topic niet-vervuilende posts gesproken ... 8)7 8)7
oeps nou doe ik het zelf ook ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Net een mailtje ontvangen van Alternate:

De 16GB uitvoering wordt morgen bij ons op voorraad verwacht. De 32GB uitvoering wordt op 16-06 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Laatst online: 18-09 11:56
iemand ervaring met levertijden van bobshop?
Ik zie dat ze op 10 juni daar op voorraad moeten zijn (net als 75% van alle andere shops dus zal wel kloppen)

Sturen zij het normaliter diezelfde dag op (ontvangst via TNT zou dan op 11 jun moeten zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net bericht van de winkel dat ik hem kan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde al wachten op de 32GB versie met dock, maar werd door alle verhalen nogal ongeduldig.
Maar als ik alle berichten lees de laatste dagen over alle problemen, dan ben ik blij dat ik nog even gewacht heb.
Hopelijk zijn die met dock van een andere serie en 'beter'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Heeft iemand enig idee of de 16 en/of 32GB versies nog op voorraad zijn bij MMalexandrium? ik probeer ze te bellen maar ze nemen niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dccmaster
  • Laatst online: 27-10-2024
Net de 16gb + Dock besteld bij alternate, nu nog even hopen dat hij morgen binnenkomt bij hen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tussen de middag nog bij MM Alexandrium geweest, TF is daar uitverkocht.
MM Eindhoven had er gisteren nog 7.

Ik wacht nog even, de TF tabs die ik tot nu toe heb gezien hadden allemaal wel iets.
Losse achterkant, kraken, of slechte afwerking.
Heb er zelfs een uit een verzegelde doos zien komen waarvan de metalen behuizing een beschadiging had.
Lijkt erop dat ze nogal haast hadden om de apparaten in de markt te zetten, of zijn alle refurbs vanuit de US deze kant op gekomen?

Hoop echt dat volgende batches degelijker gaan worden, anders maar wachten op de Galaxy 10.1

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:52:
Heeft iemand enig idee of de 16 en/of 32GB versies nog op voorraad zijn bij MMalexandrium? ik probeer ze te bellen maar ze nemen niet op :P
Zie mijn post, 5 posts boven die van jou. Ik heb (dankzij jou, want jij maakte mij erop attent) er zaterdag één gescoord bij MM Alexandrium. Ze hadden er toen nog 5 op voorraad, maar ik vermoed dat die er redelijk snel doorheen zijn gegaan. Ik had ook een reservering bij Computerland Rotterdam lopen en heb net bericht ontvangen dat hij daar klaar ligt en afgehaald kan worden. Ik had hem wel per mail geannuleerd, maar dat is kennelijk niet doorgekomen.

PM me maar als je het reserveringsnr wilt hebben. Dan kan je die afhalen (16gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:26:
[...]

Zoals welke en hoe weet je dat? Ben al bij een paar filialen geweest maar tevergeefs. En via de telefoon werd me verteld dat er nergens meer voorraad is. De volgende levering voor hun is de 20ste.
Paradigit Amstelveen en Amersfoort heeft nog een paar van 32GB op voorraad.
En de 16GB Amsterdam Koningsplein, Rotterdam, Breda, Eindhoven, Roermond en Apeldoorn....ook een paar op voorraad.

Mycom 32GB 1x in Den Bosch op voorraad.
Mycom 16GB 1X in Nijmegen op voorraad.

Dus je kan ze krijgen je moet wel moeite doen.
Ik had die van mij op 1 juni bij de Paradigit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:21

Neo

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:25:
Fijn, gebeld door bcc. Komt deze week mijn kant op.
Vreemd, ik bel net en mij werd verteld dat het onduidelijk is wanneer deze deze binnenkrijgen. Er was geen indicatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Het probleem wat ik heb is dat ik hem niet voor 18:00 uur kan komen afhalen waardoor ik dus geforceerd wordt om hem online te bestellen/laten afleveren of naar een winkel moet die tot 9 uur open is (zoals de MM).

zover ik zie is de 32GB variant nergens online te bestellen (waarbij hij dan ook echt op voorraad is).
Op het moment heb ik nog mijn bestelling lopen bij Bobshop maar ik heb daar erg weinig vertrouwen in. Naast alle slechte reviews is bobshop.nl ook de enige webshop in heel nederland die beweerd dat ze op 10 Juni de 32GB + docking hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:38:
Het probleem wat ik heb is dat ik hem niet voor 18:00 uur kan komen afhalen waardoor ik dus geforceerd wordt om hem online te bestellen/laten afleveren of naar een winkel moet die tot 9 uur open is (zoals de MM).

zover ik zie is de 32GB variant nergens online te bestellen (waarbij hij dan ook echt op voorraad is).
Op het moment heb ik nog mijn bestelling lopen bij Bobshop maar ik heb daar erg weinig vertrouwen in. Naast alle slechte reviews is bobshop.nl ook de enige webshop in heel nederland die beweerd dat ze op 10 Juni de 32GB + docking hebben...
Er is 1 32GB zonder dock op voorraad bij Mycom in Den Bosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
hostje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:03:
Wie er in de buurt van Rotterdam woont en nog op zoek is naar een 16Gb TF zonder dock, PM me maar.
Ik heb wel interesse, maar ben een forum noob wat posten e.d. betreft.
ik ben meer een "lezer" zeg maar.
Dus het zal wel erg stom overkomen, maar ik kan de PM knop nergens vinden.
Ik weet niet of je de gegevewns ondertussen al weggegeven hebt, maar anders.........

Ray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja Bobshop is niet te vertrouwen, ik zou het daar niet bestellen.
Heb een 16Gb versie gekocht bij Paradigit, koop wel een SD kaart erbij als ik meer opslag nodig heb.
Ga echt niet 100 euro meer betalen voor 16GB extra....dat is gewoon bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:40:
[...]

Er is 1 32GB zonder dock op voorraad bij Mycom in Den Bosch.
Ja maar die kun je enkel afhalen (voor 18:00, althans, ik zie als enige optie op de site ophalen, bij 'gratis thuisbezorgd' staat er dat het 4~10 dagen kan duren)
Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste