Is al iemand die de tablet heeft met de dock die hem heeft gekocht in Nederland??
Verwijderd
Nee vanaf volgende week pas of nog laterEvertt schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:24:
Is al iemand die de tablet heeft met de dock die hem heeft gekocht in Nederland??
Verwijderd
Waw, das nogal een beetje een leuk gadget!
Ik heb nu maar één probleem. Ik heb er eerst kweetni hoe lang moeten op wachten. En nu dat ik hem heb is ie al ingepalmd door mijn vriendin.. Gans de tijd angry birds!
Ik heb nu maar één probleem. Ik heb er eerst kweetni hoe lang moeten op wachten. En nu dat ik hem heb is ie al ingepalmd door mijn vriendin.. Gans de tijd angry birds!
Verwijderd
Whahaha hier hetzelfde, maar dan door de kids.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:24:
Mensen die hem nog niet hebben kunnen bemachtigen, hij is echt het wachten waard.
Mensen die hem wel hebben, de jacht op docking/toetsenbord is geopend!
Hahaha, gelukkig liggen er hier sinds gisteren mooi twee Transformers.. Ben er nu al zo aan verknocht dat mijn vriendin hem uit mijn handen had moeten rukken als ze er even mee had willen spelen. Gelukkig wilde zij er gelijk ook eentjeVerwijderd schreef op donderdag 02 juHahahani 2011 @ 12:24:
Ik heb de transformer nu 2 dagen in huis en het is echt een voorteffelijk ding.
Vanochtend kreeg ik een update naar 3.1, dus asus is actief bezig met updates.
Ik wil bij deze nog kudos geven aan Computerland
Zij zorgen ervoor dat de meeste van ons snel een Transformer krijgen.
Goodluck to you all die ernog 1 zoeken.
Vanochtend kreeg ik een update naar 3.1, dus asus is actief bezig met updates.
Ik wil bij deze nog kudos geven aan Computerland
Zij zorgen ervoor dat de meeste van ons snel een Transformer krijgen.
Goodluck to you all die ernog 1 zoeken.
Verwijderd
Ga naar Paradigit daar hebben ze het op voorraad....ligt er wel aan waar je woont.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:02:
Heeft iemand 'm al bij de Mediamarkt gezien?
Paradigit was de eerste winkel in NL waar ze het binnenkregen, ik heb zelf de 16GB versie gehaald.
Heb zelf de 16gb+dock hier bij mediamarkt leeuwarden besteld.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:02:
Heeft iemand 'm al bij de Mediamarkt gezien?
Volgens hun 10juni op voorraad!
Verwijderd
Bij de media markt in Alphen aan den Rijn wisten ze vorige week nog te vertellen dat ze geen transformers gingen krijgen! Maandag maar weer eens langs gaan en eentje met dock reserveren...fx500 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:20:
[...]
Heb zelf de 16gb+dock hier bij mediamarkt leeuwarden besteld.
Volgens hun 10juni op voorraad!
Geen TF???Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:47:
[...]
Bij de media markt in Alphen aan den Rijn wisten ze vorige week nog te vertellen dat ze geen transformers gingen krijgen! Maandag maar weer eens langs gaan en eentje met dock reserveren...

Niet echt handig... die dingen gaan als zoete broodjes!
Maar toch echt... Bewijs:

Verwijderd
Ik zie het! Dan ga ik niet riskeren om hem ergens te bestellen en moet wachten tot ie geleverd wordt of dat ik net niet thuis ben! Maandag gelijk navragen of Alphen hem toch gaat krijgen.
1 week kan ik nog wel wachten.
1 week kan ik nog wel wachten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 22:18 ]
Media Markt Groningen heeft helemaal geen data over levertijden.
Antwoord op de vraag over de levertijden van de Eee Pad's 16GB/32GB, bundels en losse docks:
Antwoord op de vraag over de levertijden van de Eee Pad's 16GB/32GB, bundels en losse docks:

Verwijderd
Ik heb ook contact gehad met Mediamarkten in de buurt.
Bij de eerste (Breda) : staan nog niet in bestelling en dus levertijd onbekend.
Bij de 2de (Middelburg) : in bestelling, maar helaas ook levertijd onbekend.
Vervolgens heb ik er 1 bij Paradigit ( Breda ) besteld. Levertijd: 1 dag.
En net als bij de Mediamarkten ook op rij afstand. Voor ophalen en mocht ik garantie moeten claimen o.i.d.
.
En net als bij de Mediamarkten ook op rij afstand. Voor ophalen en mocht ik garantie moeten claimen o.i.d.
.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 00:23 ]
Had idd eerst ook even een mailtje verzonden... Wisten ze ook niks te vertellen.Jansenn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:08:
Media Markt Groningen heeft helemaal geen data over levertijden.
[afbeelding]
Toen maar even gebeld... Ja 2e week van juni.
Er naar toe... Ja nog niet op voorraad maar je kunt ze el reserveren.
Dus gedaan.
Word verwacht op 10 juni
Ik heb hem de 16 GB + dock bij Informatique liggen. Maar hun kunnen niet zeggen wanneer hij er is.
Ik wil hem graag volgende week hebben ik weet niet welke winkel mij die zekerheid kan vertellen.
Ik wil hem graag volgende week hebben ik weet niet welke winkel mij die zekerheid kan vertellen.
Verwijderd
Helaas is Paradigit ook al door de Transformers heen. De website is volgens de servicedesk ook niet actueel zolang er reserveringen staan. Ik heb m'n reservering dus maar geannuleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:22:
Ik heb ook contact gehad met Mediamarkten in de buurt.
.
Verwijderd
Net eentje gereserveerd bij paradigit zoetermeer. Er staat op de website dat ze nog een beperkte voorraad hebben. Ga de transformer zo ophalen.
Heeft iemand al informatie over de zending van TF + docking uit de UK (Amazon.co.uk) van 31 mei? Mijn tracking van TNT staat nog steeds op vooraangemeld.
MyCom heeft ze nu ook op voorraad, 16GB en de 32GB.

[ Voor 4% gewijzigd door Jansenn op 03-06-2011 14:26 ]
Zal mij benieuwen wanneer ik bericht krijg dat ik de mijne op kan komen halen.Jansenn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:26:
MyCom heeft ze nu ook op voorraad, 16GB en de 32GB.
[afbeelding]
Ik heb verleden week een 16Gb gereserveerd bij MyCom.
Mijn orderstatus is (nog) niet veranderd.
Ik was net bij Yorcom in Vlaardingen die vertelde mij dat de combo pack van de 16 gb en de 32 gb over 2-3 weken worden verwacht.
heb ik ook gedaanlittlejoannes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:33:
[...]
Zal mij benieuwen wanneer ik bericht krijg dat ik de mijne op kan komen halen.

Vandaag Mijn TF binnengekregen via amazon met Dock 16GB
Eerste indruk in een woord geweldig!!!!
heb zelf ook een Ipad 2 mar de mogelijkheden op de TF zijn gewoon veel beter en de dock is ook een zinvolle toevoeging
Eerste indruk in een woord geweldig!!!!
Had je hem ook van de zending van 31 mei?arko010 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:38:
Vandaag Mijn TF binnengekregen via amazon met Dock 16GB
Eerste indruk in een woord geweldig!!!!heb zelf ook een Ipad 2 mar de mogelijkheden op de TF zijn gewoon veel beter en de dock is ook een zinvolle toevoeging
Ja deze is inderdaad van de bestelling datum 31 mei
Verwijderd
Paradigit:
Ik kreeg een email van Paradigit dat er alleen nog showroom modellen zijn.
Dus geen EeePads om uit te leveren aan de klant.
Mycom:
Na de bestelling bij Mycom heb ik gebeld. Ik wilde het toch zeker weten voordat ik me blij maakte.
Degene die ik aan de lijn kreeg, zei dat er vandaag een partij binnen gekomen was op het hoofdkantoor.
En dat deze vanmiddag verstuurd worden naar de winkels.
Zo ook die van mij
Ik kreeg een email van Paradigit dat er alleen nog showroom modellen zijn.
Dus geen EeePads om uit te leveren aan de klant.
Mycom:
Na de bestelling bij Mycom heb ik gebeld. Ik wilde het toch zeker weten voordat ik me blij maakte.
Degene die ik aan de lijn kreeg, zei dat er vandaag een partij binnen gekomen was op het hoofdkantoor.
En dat deze vanmiddag verstuurd worden naar de winkels.
Zo ook die van mij
Verwijderd
Sommige Paradigit filialen hebben ze nog op voorraad, docks komen 23 juni.
Mycom heeft voldoende vorraad Transformers.
De Mycom site was net even erg slecht bereikbaar, maar de bestelling is er doorheen.
- NAC Breda -
Ik heb zojuist twee Transformers geannuleerd bij Komplett. Sla je slag zou ik zeggen.
Zoals welke en hoe weet je dat? Ben al bij een paar filialen geweest maar tevergeefs. En via de telefoon werd me verteld dat er nergens meer voorraad is. De volgende levering voor hun is de 20ste.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:01:
Sommige Paradigit filialen hebben ze nog op voorraad, docks komen 23 juni.
Verwijderd
Wat doet Asusbenelux eigenlijk? Als CL, paradigit, komplett het kunnen, waarom duurt het bij de "officiele"aanbieder zolang?
Ondertussen is mijn order gewijzigd, hij staat klaar voor verzending (naar de winkel).littlejoannes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:33:
[...]
Zal mij benieuwen wanneer ik bericht krijg dat ik de mijne op kan komen halen.
Dus morgen is het zover (als TNT meewerkt)
Vandaag een bij paradigit winkel in amersfoort gekocht. Thx voor de tips op dit forum.
@Honingdrop: volgens Asus Benelux moet de tablet/dock combi nog steeds volgende week komen
of shops als Azerty dan ook gaan uitleveren weten ze natuurlijk niet
en bij Azerty blijft het angstvallig stil...
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Zojuist heb ik ook een besteld bij Mycom, nu hopen dat ie morgen wordt uitgeleverdlittlejoannes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:42:
[...]
Ondertussen is mijn order gewijzigd, hij staat klaar voor verzending (naar de winkel).
Dus morgen is het zover (als TNT meewerkt)
Verwijderd
Ik lees het toch anders bij Asusbenelux: "Verwachting op dit moment is ongewijzigd, dus volgende week in NL. Wellicht hebben sommige shops de Transformer wat later op voorraad, dat is mogelijk."JarlSX schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:14:
@Honingdrop: volgens Asus Benelux moet de tablet/dock combi nog steeds volgende week komen
Volgende week geleverd maar het kan ook later. Dus het is niet ruimschoot op voorraad. Ik heb alleen een tablet besteld, tenzij bcc vriendelijk doet en ook de dock erbij doet voor €350 maar dat verwacht ik niet.
Ook bestelling geplaatst bij mycom. betalen ging in eerste instantie niet.
Hoop dat deze bestelling goed gaat, ervaringen zijn niet super.
Hoop dat deze bestelling goed gaat, ervaringen zijn niet super.
Bizzarro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:16:
[...]
Zojuist heb ik ook een besteld bij Mycom, nu hopen dat ie morgen wordt uitgeleverd
Dat is ook raar. Vanmiddag vertelde de medewerker van Yorcom dat de 16GB dock versie 2-3 weken kan gaan duren. Ik heb hem daar gelijk besteld. Krijg ik net een mail dat ik mij bestelling op voorraad is en deze kan ophalen.
Ik heb gelijk een mail terug gestuurd of dit wel klopt.
Wordt vervolgd.
Ik heb gelijk een mail terug gestuurd of dit wel klopt.
Wordt vervolgd.
Track & Trace van mycom ontvangenBizzarro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:16:
[...]
Zojuist heb ik ook een besteld bij Mycom, nu hopen dat ie morgen wordt uitgeleverd
Alleen Wanneer kan ik het afhalen? staat opeens op dinsdag 7 juni. stond dacht ik ook op 4 juni ?.
Vanmiddag de 16GB versie gecancelled bij Paradigit Eindhoven, dus wie weet heeft er iemand nog geluk.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Komplett staat er nog 1 op voorraad ...
Verwijderd
vanmiddag besteld bij mycom, staat nu klaar voor transport. ik hoop dat hij morgen bezorgt wordt
Klopt het dat er nog geen beschikbaarheid is binnen Belgie ?
Zijn er al leverdata bekent voor mediamarkt (belgie) ?
Vanmorgen naar het algemene nummer gebeld van Paradigit. Er zouden nog 3 stuks liggen in Apeldoorn.
Daar aangekomen (9:15) was dus alles weg, lekker systeem.
Gelukkig was de medewerker zo vriendelijk om het filiaal in Arnhem te bellen en er 1 voor mij klaar te laten leggen. Die heb ik om 17:00 opgehaald en heb er inmiddels al een uurtje of 2 mee gespeeld en diverse apps er op gezet.
Geweldig apparaat, alles werkt vlot en heel mooi.
Daar aangekomen (9:15) was dus alles weg, lekker systeem.
Gelukkig was de medewerker zo vriendelijk om het filiaal in Arnhem te bellen en er 1 voor mij klaar te laten leggen. Die heb ik om 17:00 opgehaald en heb er inmiddels al een uurtje of 2 mee gespeeld en diverse apps er op gezet.
Geweldig apparaat, alles werkt vlot en heel mooi.
Heb nu ook de transformer binnen, geweldig apparaat, maar ik wil nu toch het dock erbij. Klopt het dat dat nog niet te vinden is in de pricewatch, en nog nergens te pre-orderen is?
Even zoeken op: 90-OK06DK10060Ypimjai schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:34:
Heb nu ook de transformer binnen, geweldig apparaat, maar ik wil nu toch het dock erbij. Klopt het dat dat nog niet te vinden is in de pricewatch, en nog nergens te pre-orderen is?
Is bij redelijk wat winkels te pre-orderen. Maar hij wordt inderdaad pas aan het einde van de maand verwacht. De meeste winkels verkopen hem voor 149 Euro, maar er zitten er ook een paar bij die ongeveer 3 tientjes goedkoper zijn.
http://www.salland.eu/pro...oard-90-ok06dk10060y.html
http://www.takeitnow.nl/product/6342649
http://www.itwijdemeren.n...6f9b832eeca4c4b839821ca92
Laatste info die ik heb, is dat Salland hem op z'n vroegst verwacht op 17 juni.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Net afgehaald bij de Mediamarkt Rotterdam Alexandrium. Gisteravond binnengekomen daar. En ze hadden er nog 3 op voorraad. Dus sla je slag als je in de buurt van Rotterdam woont en je nog zoekende bent. En dan heb ik het uiteraard over de TF (16Gb) en niet over de dock, want die is nog nergens leverbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door hostje op 04-06-2011 10:16 ]
Netjes!hostje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:14:
Net afgehaald bij de Mediamarkt Rotterdam Alexandrium. Gisteravond binnengekomen daar. En ze hadden er nog 3 op voorraad. Dus sla je slag als je in de buurt van Rotterdam woont en je nog zoekende bent. En dan heb ik het uiteraard over de TF (16Gb) en niet over de dock, want die is nog nergens leverbaar.
Heb die van mij de media markt in leeuwarden gereserveerd dus ben benieuwd wanneer ik een belletje krijg!
edit
Die van is met dock nog even geduld dus
[ Voor 5% gewijzigd door fx500 op 04-06-2011 10:32 ]
Verwijderd
Levering van Mycom Almere (hoofdkantoor) naar Breda is volgens T&Trace in Breda aangekomen.
Ik verwacht dat iedereen, die bij Mycom besteld heeft, zijn/haar Eee Pad vanmiddag kan ophalen
.
Ik verwacht dat iedereen, die bij Mycom besteld heeft, zijn/haar Eee Pad vanmiddag kan ophalen
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 10:37 ]
Blijkbaar niet een lijn bij Mediamarkt (Leeuwarden). Gast vroeg mij allereerst wat er vlg mij nou zo bijzonder was aan het ding. Daarna probeerde hij mij een Acer Iconia te verkopen. Tot slot vertelde hij mij dat hij nog niks over de levertijd kan zeggen en dat ik a.s. woensdag maar ff moet bellen, dan weet hij meer. Geen reservering aangenomen.
Heb net mn bestelling van Amazon binnen, TF met docking. Super mooi dingetje, nu nog een adapter.
Verwijderd
ik neem aan dat je daar nooit meer terug komt? Bestel lekker online, daar kom je dit soort types niet tegen.gunaguna schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:37:
Blijkbaar niet een lijn bij Mediamarkt (Leeuwarden). Gast vroeg mij allereerst wat er vlg mij nou zo bijzonder was aan het ding. Daarna probeerde hij mij een Acer Iconia te verkopen. Tot slot vertelde hij mij dat hij nog niks over de levertijd kan zeggen en dat ik a.s. woensdag maar ff moet bellen, dan weet hij meer. Geen reservering aangenomen.
Zeker niet een lijn... die verkoper van de MM Rotterdam prees die TF de hemel in. Ze hadden er zelf ook al mee lopen spelen in de winkel en waren allemaal zeer enthousiast zei hij. De Iconia heeft exact dezelfde hardware, maar is 100 euro duurder en in my opinion 10x lelijker...gunaguna schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:37:
Geen GPS en volgens my ook geen IPS scherm dus ze zijn zeker niet gelijk qua hardware....TF blift de winnaar!hostje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:14:
[...]
Zeker niet een lijn... die verkoper van de MM Rotterdam prees die TF de hemel in. Ze hadden er zelf ook al mee lopen spelen in de winkel en waren allemaal zeer enthousiast zei hij. De Iconia heeft exact dezelfde hardware, maar is 100 euro duurder en in my opinion 10x lelijker...
Weet iemand waar je makkelijk een stekker haalt (in een echte winkel) die een engelse stekker naar een nederlandse laat verlopen. De standaard reisstekkers doen enkel VS/EU naar UK, maar niet andersom...
Verder vraag ik me af hoeveel het kwaad kan om de TF ipv aan zijn 15V adapter nu aan een 5V adapter te hangen...
Verder vraag ik me af hoeveel het kwaad kan om de TF ipv aan zijn 15V adapter nu aan een 5V adapter te hangen...
Ok, van die GPS wist ik niet dat de Iconia die niet had. IPS heeft ie zeker weten niet, dus klopt dat de TF het wint van de Acer.marcodegraaf schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Geen GPS en volgens my ook geen IPS scherm dus ze zijn zeker niet gelijk qua hardware....TF blift de winnaar!
Ik had trouwens nog een reservering lopen bij Computerland Rotterdam. Afgelopen maandag besteld en zou volgens de algemene reserveringslijn vrijdag worden geleverd in filiaal in Rotterdam. Belde ik ze gisteren op, kreeg ik te horen dat ze alleen dinsdag en donderdag leveringen kregen in Rdam. En aangezien afgelopen donderdag Hemelvaart was kon ik dus wachten tot volgende week dinsdag... ja,... dacht het niet. Dus die reservering ga ik annuleren nu ik hem bij de Mediamarkt heb gehaald. Dan weten jullie dat er weer ééntje vrijkomt en dinsdag af te halen is bij Computerland Rotterdam.
Heeft MediaMarkt rotterdam ze op voorraad?hostje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:56:
[...]
Ok, van die GPS wist ik niet dat de Iconia die niet had. IPS heeft ie zeker weten niet, dus klopt dat de TF het wint van de Acer.
Ik had trouwens nog een reservering lopen bij Computerland Rotterdam. Afgelopen maandag besteld en zou volgens de algemene reserveringslijn vrijdag worden geleverd in filiaal in Rotterdam. Belde ik ze gisteren op, kreeg ik te horen dat ze alleen dinsdag en donderdag leveringen kregen in Rdam. En aangezien afgelopen donderdag Hemelvaart was kon ik dus wachten tot volgende week dinsdag... ja,... dacht het niet. Dus die reservering ga ik annuleren nu ik hem bij de Mediamarkt heb gehaald. Dan weten jullie dat er weer ééntje vrijkomt en dinsdag af te halen is bij Computerland Rotterdam.
Gisteren 32 gb versie besteld bij mycom. Vandaag om 09:30 binnen. Ben er erg blij mee.
Met dank aan dit forum voor het attenderen van de voorraad bij mycom.
Met dank aan dit forum voor het attenderen van de voorraad bij mycom.
Centrum weet ik niet, maar zie mijn eerdere post: MM Alexandrium had er vanochtend nog 3 (waarvan één demo model, dus heb er ook nog even mee kunnen spelen voordat ik hem aanschafte).marcodegraaf schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:10:
[...]
Heeft MediaMarkt rotterdam ze op voorraad?
Die jokers van MM alexander nemen gewoon niet de telefoon op!!!hostje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:28:
[...]
Centrum weet ik niet, maar zie mijn eerdere post: MM Alexandrium had er vanochtend nog 3 (waarvan één demo model, dus heb er ook nog even mee kunnen spelen voordat ik hem aanschafte).
Zullen ze het wel druk hebben...marcodegraaf schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:24:
[...]
Die jokers van MM alexander nemen gewoon niet de telefoon op!!!
Heb omstreeks half 11 vanochtend 1 transformer gehaald. Dat was na gisteren gebeld te hebben naar MM Alexandrium. Er was er 1 gereserveerd en nog 2 op voorraad.
Succes allen.
Greetz.
D.
PS nu nog op zoek naar de case, iemand voorkeur en/of ideeen?
Succes allen.
Greetz.
D.
PS nu nog op zoek naar de case, iemand voorkeur en/of ideeen?
[ Voor 18% gewijzigd door ZooYork74 op 04-06-2011 14:32 ]
Die gereserveerde was voor mij 
Ik zit er nu meer te spelen, ben benieuwd.
Veel plezier ermee, ik zit er ook mee te spelen.OrbitZ schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:33:
Die gereserveerde was voor mij
Initiele gedachten : 1. jammer dat het scherm zo slecht reageert (hopelijk met een update op te lossen) 2. jammer dat het scherm zo stroef aanvoelt, misschien met een schuurpapiertje langs gaan??.
Voor de rest, aparte experience vergeleken met de Galaxy SII (honingraat tov peperkoek).
Have a nice weekend.....
Zojuist Mycom Breda aan de lijn gehad. De pallet waar ze op zitten is niet geleverd vandaag.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:36:
Levering van Mycom Almere (hoofdkantoor) naar Breda is volgens T&Trace in Breda aangekomen.
.
Waarschijnlijk wordt deze maandag pas geleverd. Dus ik ga de stad in
- NAC Breda -
Dat schuurpapiertje zou ik niet doen. De laag die er nu overheen zit slijt er vanzelf af.ZooYork74 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:44:
[...]2. jammer dat het scherm zo stroef aanvoelt, misschien met een schuurpapiertje langs gaan??.
Mocht er nog iemand een 16gb nodig hebben: er ligt eentje klaar op mijn naam bij mycom rotterdam. Ik ben al voorzien dus als iemand hem wilt mag hij het gaan ophalen. Pm voor naam.
[ Voor 4% gewijzigd door FlipFlink op 04-06-2011 17:30 ]
LOL.. met een schuurpapiertjeZooYork74 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:44:
[...]
Veel plezier ermee, ik zit er ook mee te spelen.
Initiele gedachten : 1. jammer dat het scherm zo slecht reageert (hopelijk met een update op te lossen) 2. jammer dat het scherm zo stroef aanvoelt, misschien met een schuurpapiertje langs gaan??.
Voor de rest, aparte experience vergeleken met de Galaxy SII (honingraat tov peperkoek).
Have a nice weekend.....
Ik had hetzelfde "probleem" maar het is gelukkig gewoon de nieuwigheden hoor. Na twee dagen gebruiken is mijn scherm al een stuk minder stroef door alle vingerafdrukken. Komt goed dus
MM Zwolle heeft er ook een aantal liggen. De verkopers hadden ze daar nog niet een uitgepakt.
Lijkt er op dat de verkoop nu op gang begint te komen. Ben benieuwd hoe groot die voorraden zijn.
Zelf heb ik deze week een gehaald in Hongkong met dock. Dus ik ben al voorzien.
Lijkt er op dat de verkoop nu op gang begint te komen. Ben benieuwd hoe groot die voorraden zijn.
Ik heb hem besteld bij Coolblue België, en de transformer is verzonden deze week woensdag. Moest BPost wat sneller zijn zoals dat ze beloven (24h) zou ik hem al gehad hebben...wouter.u schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:24:
Klopt het dat er nog geen beschikbaarheid is binnen Belgie ?
Heb je dan ook chinese tekens op de toetsen (naast de normale letters) van de dock staan? Op ebay staan er een aantal hiervan, net op het nippertje achter gekomen, anders had ik chinees kunnen leren..MeO schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:48:
Media Markt Groningen heeft er op dit moment nog 4 liggen.
Dock's worden volgende week verwacht, maar dat is niet 100% zeker.

Hierna dus alleen nog voor een budget (slaapkamer tv) naar MM!Jansenn schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:45:
Media Markt Groningen heeft er op dit moment nog 4 liggen.
[afbeelding]
Wtf willen die gasten nu... Heb er een besteld met dock móet 10 juni komen.
Maar als ik dit lees worden sommige mensen gewoon vertelt dat je niet eens iets kan reserveren??
Gek allemaal!
Nouja mijn 16gb + dock is in bestelling bij MM leeuwarden.
Hopelijk dus de beloofde 10 juni
Verwijderd
Ik neem aan dat mediamarkt ze binnen heeft via asusbenelux? of net als paradigit, cl en mycom via een andere kanaal? Kunnen wij stellen dat afgezien van bovenstaande winkels, de rest via asusbenelux gaat?
Heh heh, je wacht net als ik ook met SPANNING tot we eindelijk bericht van de BCC krijgen dat onze bestelling daar op datum x geleverd zal worden... De stilte van BCC mbt. de Asus TF is oorverdovend....Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:03:
Ik neem aan dat mediamarkt ze binnen heeft via asusbenelux? of net als paradigit, cl en mycom via een andere kanaal? Kunnen wij stellen dat afgezien van bovenstaande winkels, de rest via asusbenelux gaat?
Vraag me af ... Zou de BCC toevallig een customer-care team hebben dat Twitter monitored op #bcc ?
[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 04-06-2011 23:03 ]
Ik ben vandaag naar Media Markt rotterdam centrum en Rotterdam Bijerlandselaan geweest. Daar hadden ze heb nog niet, bij Bijerlandselaan moest ik zelfs uitleggen wat het was...
Ze konden mij helaas niet vertellen wanneer ze hem binnen krijgen.
Ze konden mij helaas niet vertellen wanneer ze hem binnen krijgen.
Verwijderd
Yep, Ik had heb al kunnen hebben want ik had pre-orders via paradigit en mycom. Maarja BCC kwam erlangs met hun €350 voor de transformer 16gb wat overigens geen fout is want bcc hanteert een laagste bedrag garantie. In de week van 26 mei hadden zowel mediamarkt als saturn een "btw" actie of iets dergelijks. Je leest weleens dat het een foutje is van bcc en dat daarom het niet meer te vinden is op hun website. Wisten wij veel dat bepaalde shops de transformer eerder kon krijgen dan notabene Asusbenelux!!Haay schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:01:
[...]
Heh heh, je wacht net als ik ook met SPANNING tot we eindelijk bericht van de BCC krijgen dat onze bestelling daar op datum x geleverd zal worden... De stilte van BCC mbt. de Asus TF is oorverdovend....
Vraag me af ... Zou de BCC toevallig een customer-care team hebben dat Twitter monitored op #bcc ?
Het knaagt wel dat iedereen de transformer in huis heeft. Aan de andere kant die €50 is ook aardig voor 2 weken geduld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 23:11 ]
MM alkmaar ook 2 stuks binnen gekregen, even snel mee gespeeld, scherm vind ik niet onaardig. 'webcam' camera leek wel beter als de ipad 2 iig, veel minder ruis, de 5MP front facing camera vond ik niet heel spectaculair.
399,- is toch knap prijspunt, weer 8 tientjes minder als de ipad...
399,- is toch knap prijspunt, weer 8 tientjes minder als de ipad...
Idem voor mij. Volgde de prijzen al weken, en was er al helemaal klaar voor om hem bij MyCom te bestellen. Tot ik ineens die aanbieding bij de BCC hier in dit topic langs zag komen en meteen bestelde. 50 euro korting op 400 euro is niet niks!Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:09:
Yep, Ik had heb al kunnen hebben want ik had pre-orders via paradigit en mycom. Maarja BCC kwam erlangs met hun €350 voor de transformer 16gb wat overigens geen fout is want bcc hanteert een laagste bedrag garantie. In de week van 26 mei hadden zowel mediamarkt als saturn een "btw" actie of iets dergelijks. Je leest weleens dat het een foutje is van bcc en dat daarom het niet meer te vinden is op hun website.
Het knaagt wel dat iedereen de transformer in huis heeft. Aan de andere kant die €50 is ook aardig voor 2 weken geduld.
Maar ja, aan de andere kant baal ik nu wel een beetje dat zo veel hier hem nu al in huis hebben. En als we nou iets van de BCC hoorden, bv dat we hem eind komende week kunnen verwachten ofzo, dan weet je wat voor termijn je moet wachten. Wachten in onzekerheid is zwaarder....
Uiteindelijk zijn het hier de uitzonderingen die er al een hebben. Zou er ook heel graag een willen hebben maar behoor nog niet tot de gelukkigen. Helaas. Nog een week, verwacht ik, dan komt de grote lichting!
Geduld mensen... nog even...
Check http://twitter.com/bccnlHaay schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:01:
[...]
Vraag me af ... Zou de BCC toevallig een customer-care team hebben dat Twitter monitored op #bcc ?.... Nope, #BCC is een te algemene term internationaal.
En bedankt hè, voor de typering "uitzondering".Folkert schreef op zondag 05 juni 2011 @ 08:06:
Uiteindelijk zijn het hier de uitzonderingen die er al een hebben. Zou er ook heel graag een willen hebben maar behoor nog niet tot de gelukkigen. Helaas. Nog een week, verwacht ik, dan komt de grote lichting!
Had ik die typering maar...littlejoannes schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:37:
[...]
En bedankt hè, voor de typering "uitzondering".Maar ik ben er blij mee hoor.
Zojuist één besteld bij NoRRod, schijnt nog op voorraad te zijn.
16gb zonder dock is nu op voorraad bij de MM Amsterdam noord. MM Arena heeft ze nog niet. Dozen stonden nog in het magazijn.
Ik wil ook graag een Transformer gaan kopen, maar voor ik dat doe wil ik er eigenlijk even mee spelen. Zijn er winkels waar het apparaat al als demo ligt en zo ja: waar?
[ Voor 0% gewijzigd door RogierG op 05-06-2011 17:37 . Reden: typo ]
Mediamarkt bijvoorbeeld moet je wel even naar vragen of de computershops.
Ik hoop dat volgende week mij 16 GB + dock kan ophalen. Ik ben benieuwd ik zet er wel vraagtekens voor omdat nog niemand weet wanneer die binnen komen. Alleen Asus zegt in week 23 te kunnen leveren.
Ik hoop dat volgende week mij 16 GB + dock kan ophalen. Ik ben benieuwd ik zet er wel vraagtekens voor omdat nog niemand weet wanneer die binnen komen. Alleen Asus zegt in week 23 te kunnen leveren.
Verwijderd
volgens bobshop 10 juniEvertt schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:43:
Mediamarkt bijvoorbeeld moet je wel even naar vragen of de computershops.
Verwijderd
Zo, heb de 32GB versie besteld. Bij mycom, scheen er nog één op voorraad te zijn. Mij benieuwen of ik hem dan ook echt morgen kan ophalen
10 juni is de geplande datum dat de TF+Dock aankomt op de hoofddistributiekantoren (Scrabble +1), hierna moeten ze verscheept worden naar de verschillende winkels.... Ik gok dat het maandag (13juni) of dinsdag (14juni) wordt, voordat ze afgehaald/geleverd kunnen worden.
Verwijderd
de leverdatum bij bobshop van de versie met dock was eerst 10 juni, nu 7 juni. laat maar komen.edjeed schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:01:
10 juni is de geplande datum dat de TF+Dock aankomt op de hoofddistributiekantoren (Scrabble +1), hierna moeten ze verscheept worden naar de verschillende winkels.... Ik gok dat het maandag (13juni) of dinsdag (14juni) wordt, voordat ze afgehaald/geleverd kunnen worden.
MM heeft de totale batch met docking stations gekocht wist Paradigit me te vertellen, dus die zullen ws het eerste zijn met docks. Paradigit zou nog een leuke aanbieding met losse docks gaan doen, maar wat is niet bekend (zou wel een geheugenkaart bij zitten ofzo).Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:03:
Ik heb er een tijdje mee gespeeld bij Paradigit Utrecht. Daar ligt een demomodel.RogierG schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:37:
Ik wil ook graag een Transformer gaan kopen, maar voor ik dat doe wil ik er eigenlijk even mee spelen. Zijn er winkels waar het apparaat al als demo ligt en zo ja: waar?
[ Voor 3% gewijzigd door oltk op 05-06-2011 22:00 ]
Was vandaag in mm Breda even gespeeld met de transformer en gevraagd naar de beschikbaarheid, hij wist me te melden (na inzicht in zijn computer) dat alles eind van de week zou komen(alle versies) maar dat dit een beperkte voorraad zou zijn per filiaal.
Volledige batch zou eind week 24 komen, en de dockings zouden dan ook meteen leverbaar worden.
Heb de mijne (16gb + docking) in ieder geval bij computerland gereserveerd kijken wanneer hij daar binnen komt, volgens hun rond de 23 juni maar kon ook eerder/later worden omdat ze niet precies wisten.
Volledige batch zou eind week 24 komen, en de dockings zouden dan ook meteen leverbaar worden.
Heb de mijne (16gb + docking) in ieder geval bij computerland gereserveerd kijken wanneer hij daar binnen komt, volgens hun rond de 23 juni maar kon ook eerder/later worden omdat ze niet precies wisten.