Ik sta voor een klein dilemma. Ik heb al tijdje een reservering staan bij MyCom (32GB + Dock), maar die leveringsdatum wordt telkens uitgesteld. Nou heb ik vandaag te horen gekregen dat ik op korte termijn ben aangenomen voor een zomerstage in New York.
Wat denken jullie? Is het verstandiger om mijn reservering te cancelen bij MyCom en mn TF in Amerika te kopen, of kan ik beter bestelling hier gewoon door laten gaan. (zodat ik dus de TF heb als ik terug kom van mn zomerstage)
Wat ik mij afvraag is, of er een verschil is tussen de leveringen van TF's in Amerika en Europe (Nederland), ook met taal en dergelijke. (of is dat met Android update te verhelpen)
Ik hoorde ook dat er nog foutjes (Hardware) in de eerste batch van TF's waren, die bij nieuwe leveringen opgelost waren. Klopt dat?
man_rot schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:44:
collega van mij heeft net (20 minuten geleden) de TF met dock opgehaald bij de MM Arena.
wat blijkt hij heeft een serienr met B5, maar er staat android 2.2 op
kernel version 2.6 android@labamba
iemand dit al eerder gezien???
Is er dan een verschil met versies van TF's? Zo ja, zou dat uitmaken of ik het dan in Amerika of Nederland haal? Waar moet ik op letten?
[
Voor 4% gewijzigd door
dudefal op 23-06-2011 14:45
]