Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Zojuist bij de MM in Cruquius langsgeweest en jawel, daar had men 2 stuks beschikbaar van de 16Gb inclusief docking system. Nu nog eentje dus,...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connections
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-07 19:58
Effe een vraagje,

kan ik beter wachten bij een MM zodat ik hem daar kan kopen, of beter in een webshop kopen?
zoals alternate.

bij mij in de beurt zijn btw 2 MM's, Hengelo en Enschede :P, dus 2 keer zoveel kans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Dat hangt natuurlijk af van hoe snel je hem wil hebben.... voorraad bij MM is vrijwel leeg ( uitzondering daargelaten ) en ze worden over een week of twee weer verwacht.
Als jij dicht bij die twee MM's woont en het geduld hebt om twee weken te wachten dan is de keuze makkelijk, wat wel prettig is in de winkel is dat je ( als je de goede verkoper treft, je kunt checken of het apparaat goed is, dus backlight bleeding en eventuele kraak van de tablet ).
Anderezijds heb je bij alternate ( en elke andere webshop ) recht om binnen twee weken na aankoop zonder reden te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderfox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 15:39
Iemand enig idee waar de tablet (16g)+dock combi nog te koop is op het moment? De meeste webwinkels waar ik gekeken heb geven ofwel geen status ofwel een langere levertijd aan. Mediamarkt (iig bij mij in de regio) heeft ze niet meer op voorraad en verwacht ze mogelijk volgende week weer, maar dat kan ook later zijn. Mycom weet ook nog steeds van niets (vast een deal met Acer :P). Enig idee? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

@ btrdossantos Jammer dat je niet in de buurt woont anders had ik wel interesse. Mocht je je TF hebben verkocht dan zou ik als ik jou was je mail adres even verwijderen en anders aan te passen. De kans op spam wordt anders steeds en steeds groter (dit topic komt namelijk ook voor op zoeksites als Google.nl)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik Asus EEE Pad 32 GB met docking(QWERTY) vinden? Ik woon in Belgie maar ik kaan naar NL rijden om dit te kopen.
Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Hallo,

Ik weet niet of dit het goede topic voor is maar ik heb tijdens een inkoop actie uit de VS een aantal producten laten komen waaronder ook een Asus transformer. Uiteindelijk hebben wij (lees vrouw) er toch voor gekozen om een Ipad 2 aan te schaffen en heb ik dus een Asus Transformer over (16 GB zonder dock). Als er interesse is hij staat ook bij V&A.

Als dit bericht niet in dit topic mag staan, graag even aangeven dan verwijder ik het direct.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik een docking (AZERTY) zou kunnen vinden? Liefst webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:31:
Iemand een idee waar ik een docking (AZERTY) zou kunnen vinden? Liefst webshop.
er zijn heel veel mensen die wachten op de QWERTY-versie. Die zijn in Nederland noch niet leverbaar. Dat zal voor de AZERTY-versie wel niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autarkie
  • Laatst online: 30-05-2022
ASUS Benelux meldt op Facebook dat 16GB+dock versie zou in België pas tegen juli verschijnen. In Nederland is deze naar schijn op dit ogenblik al beschikbaar. Ik kon deze echter niet vinden (online).

Dit wordt een beetje vervelend. Misschien toch een nieuwe laptop ipv transformer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:06
RoyMcCoy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:00:
Zojuist ook een Transformer besteld via ritel.nl.
Ik kon mijn gsm-abonnement verlengen en ritel.nl biedt de Transformer aan icm een gsm-abonnement. (onder kado's -> laptops (??!!))

Het gaat (nagevraagd) om de 16GB + Dock.
Volgens ritel.nl wordt hij deze week geleverd. Hierbij heb ik mijn twijfels gezien de reacties op dit forum.
Ben net gebeld door Ritel, dock krijg je er niet bij.
Was een vergissing, dus maar geanulleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebed met Mycom, had daar 10 juni de tf (16gb) met dock besteld, en sinsdien niets van hun weer gehoord.
De man aan de telefoon kon mij vertellen dat de tf's morgen binnenkomen en dat ze dan ook dezelfde dag nog verstuurd worden, hij kon mij niet vertellen of die van mij ook al geleverd kon worden.

Maar Mycom begint dus morgen met verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strike_2
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:49:
Zojuist bij de MM in Cruquius langsgeweest en jawel, daar had men 2 stuks beschikbaar van de 16Gb inclusief docking system. Nu nog eentje dus,...... ;)
Nu niet meer =)
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strike_2
  • Laatst online: 08-09 20:17
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:48:
De man aan de telefoon kon mij vertellen dat de tf's morgen binnenkomen en dat ze dan ook dezelfde dag nog verstuurd worden, hij kon mij niet vertellen of die van mij ook al geleverd kon worden.

Maar Mycom begint dus morgen met verzenden!
Ik had vanmiddag Mycom Ceintuurbaan gebeld en hij kon mij niets vertellen over levertijden...
Ik moet ze nog bellen om mijn reservering te anniuleren ( zie boven =) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 14:53
De4launch heeft een kleine voorraad tabs zonder docks. Dus degene in omgeving eindhoven kunnen na het bestellen meteen hun tab halen :) de 16gig had er vanmiddag nog 3.

Edit:het gaat snel helaas, de voorraad is al leeg zie ik nu

[ Voor 15% gewijzigd door ranjo op 16-06-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Ben benieuwd of Mycom vandaag met uitleveren gaat beginnen :) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:04
Voor de belgen: bij Tones en Codima kan je ze nu ook bestellen, levertijd onbekend.
Gisteren in de MM Roeselare geweest en daar waren er nog 2 16 GB zonder dock, wanneer er komen met dock kon men mij niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VFRRijder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:10:
Ben benieuwd of Mycom vandaag met uitleveren gaat beginnen :) :).
Ik ook :) , maar heb zelf nog niets van hun vernomen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:02
Bij de mm groningen hebben ze nog plenty zonder dock liggen. Op de vraag wanneer ze met dock komen kon men geen antwoord geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
  • Laatst online: 20-07 09:30
Woensdag een bestelling gedaan voor een 16GB+Dock bij 4launch. Gisteren heb ik gemaild met de verkoopafdeling van 4launch, er werd aangegeven dat de tablet dezelfde dag nog verwacht werd vanuit de leverancier. Dit is blijkbaar niet gelukt, ik hoop dat ze 'm vandaag nog binnen krijgen! :)

Overigens is de 16GB+Dock weggehaald van de website van 4launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
  • Laatst online: 03-12-2023
Heb 10 juni de 32G + Dock bij MyCom besteld. Zou eerst 14 juni binnen komen. Heb net gebeld en mevrouw MyCom kon mij vertellen dat deze 21 juni bij MyCom binnen moet komen. :|

Had na voorgaande berichten stiekum gehoopt op vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHVR schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:39:
Heb 10 juni de 32G + Dock bij MyCom besteld. Zou eerst 14 juni binnen komen. Heb net gebeld en mevrouw MyCom kon mij vertellen dat deze 21 juni bij MyCom binnen moet komen. :|

Grr wat een onduidelijkheid bij mycom, we wachten gewoon maar weer af, en mocht in de tussentijd bij een andere webwinkel wel op voorraad zijn, dan bestel ik hem daar en cancel ik de order bij mycom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11-2023
Heb gisteren alternate gemaild over de 32GB+dock.

Reactie Alternate:

We verwachten dat deze maandag 20 juni bij ons binnen komen.

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stikz
  • Laatst online: 14-04 15:58
Bij www.komplett.nl is er nog genoeg voorraad. Zowel de 16gb als de 32gb. De dock zou daar over 6 dagen moeten binnenkomen.

Mijn ervaring is in ieder geval goed met Komplett!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

TF + Dock is denk ik overal wel onzeker als ik het zo lees. Men kan pas iets over de levertijd zeggen als deze op dat moment binnen is. De leveranciers bied deze combinaties denk ik zelfs random aan. Waarschijnlijk krijgt de winkel die het hardst roept, de tablets als eerste binnen. In dit geval met name Paradigit groep* en Mediamarkt.
Ondanks dat blijft het gissen naar de uiteindelijke levertijd. Hierdoor kunnen winkels als BCC, 4Launch, Alternate en Mycom niet precies zeggen wanneer het artikel binnen komt/wordt verstuurd.

*ParaDigitComputers groep is o.a.: Komplett, Paradigit, Dunnet, Computerland en Skool automatisering

[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 17-06-2011 16:55 . Reden: pdc uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke MM kan ik 32GB+dock(qwerty) vinden?
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bcc staat de 16gb op voorraad, lijkt mij toch een goed moment om mijn bestelling af te leveren? Eerst de bestaande bestellingen afronden alvorens nieuwe bestellingen aan te nemen...

Vandaag geleverd. Duurde niet eens heel lang maar communicatie van bcc is niet goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Kreeg van 4launch een mailtje dat de 16GB versie + dock in de loop van de komende week wordt verwacht (mijn order) hopelijk klopt dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Ik had afgelopen woensdag ook een 16GB versie met dock besteld, bij mij zeiden ze dat ze in het begin van deze week aangeleverd worden, laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHVR schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:39:

Ik heb zojuist de order van mycom geannuleerd, want heb vrijdag bij MM zwolle de 16gb met dock gekocht :*) :*) :*) Was op dat moment de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:32
Iemand enig idee of MM Arnhem nog 16GB + Dock heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig vanavond nog in Arnhem geweest. Nee, ze hadden alleen nog de 32GB versie zonder dock en geen idee wanneer er weer nieuwe voorraad zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:13
Heb gister in een voorstad van Los Angeles een losse dock gescoord bij Fry's. Hier liggen de docks gewoon al gestapeld in het schap :) Man wat een super ding dat dock,ben erg blij met die extra power de rest van de vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i_machine
  • Laatst online: 29-07 08:16
CopyCatz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 05:59:
Heb gister in een voorstad van Los Angeles een losse dock gescoord bij Fry's. Hier liggen de docks gewoon al gestapeld in het schap :) Man wat een super ding dat dock,ben erg blij met die extra power de rest van de vakantie :)
Hoeveel heb je hem daar betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
iemand al losse docks gespot?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
Vandaag gebeld met 4Launch, waar ik afgelopen woensdag mijn TF heb besteld (levertijd toen was 3-5 werkdagen). Nu werd mij verteld dat de levertijd van de leverancier onbekend is, geschat wordt dat hij aan het einde van deze week binnen is, of volgende week. Nog even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
Phyla schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:06:
Vandaag gebeld met 4Launch, waar ik afgelopen woensdag mijn TF heb besteld (levertijd toen was 3-5 werkdagen). Nu werd mij verteld dat de levertijd van de leverancier onbekend is, geschat wordt dat hij aan het einde van deze week binnen is, of volgende week. Nog even wachten dus...
Ook ik heb mijn Transformer woensdag besteld, ik ben benieuwd hoe het zal verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
Heb net weer gebeld met vriendelijke man van klantenservice van MyCom. Levering (iig van mijn 32G + Dock) is helaas weer uitgesteld. Nu verwacht donderdag 23 juni. Hij gaf aan dat er toch nog een slag om de arm gehouden moest worden, omdat het mogelijk was dat donderdag slechts een deellevering werd gedaan...

Dussssss.......

Succes aan alle wachtenden met mij.... :9

[ Voor 3% gewijzigd door MHVR op 21-06-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
Zojuist heb ik met Databyte gebeld, zij hadden er vanochtend 10 ontvangen. Helaas net allemaal weer uitverkocht... Dan maar op 4launch wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcdejong
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03-2024
Net bij Databyte besteld toen op de website stond dat er nog 1 op voorraad was. Teller staat inmiddels op 0. Hopelijk heb ik de laatste. Gaat om de 16Gb met dock trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Zojuist 16GB+Dock bij Yorcom besteld. Daar hadden ze ze binnen gehad en status "ruim eigen voorraad". Toch eerst even gebeld of ze ze echt binnen hadden. Ja dus. Als het goed is morgen binnen!! :9~

Inmiddels staat de teller op "beperkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:04:
Zojuist 1 op Yorcom besteld. Daar hadden ze ze binnen gehad en status "ruim eigen voorraad". Toch eerst even gebeld of ze ze echt binnen hadden. Ja dus. Als het goed is morgen binnen!! :9~

Same here, bestelling bij 4launch heb ik stopgezet. Hopelijk morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:04
Shizzar schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:20:
[...]

Same here, bestelling bij 4launch heb ik stopgezet. Hopelijk morgen binnen :D
voor mij idem,
16:23 besteld
17:20 al een track en trace in de mail.

Ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 21:42

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Mediamarkt Utrecht heeft geen docks, alleen wel nog een voorraad 16GB versies van 399 euro.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03-2016
Ik heb net (17:55) Informatique aan de lijn gehad en ze hebben net een 16GB+dock voor me appart gelegd.

Er schijnt net een voorraad binnengekomen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
Voxxie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:33:
[...]

voor mij idem,
16:23 besteld
17:20 al een track en trace in de mail.

Ben benieuwd !
16:13 besteld
17:19 track en trace

Mooi gedaan door Yorcom! Morgen vrij genomen hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21
Zojuist ook mijn bestelling op Alternate geannuleerd en besteld bij Informatique. Bij mijn bestelstatus wordt aangegeven dat het uitleverbaar is en het product is nu nog steeds op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:04:
Zojuist 16GB+Dock bij Yorcom besteld. Daar hadden ze ze binnen gehad en status "ruim eigen voorraad". Toch eerst even gebeld of ze ze echt binnen hadden. Ja dus. Als het goed is morgen binnen!! :9~

Hier ook T&T binnen 17:19 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:04
Shizzar schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:21:
[...]

16:13 besteld
17:19 track en trace

Mooi gedaan door Yorcom! Morgen vrij genomen hiervoor :)
Ik dat niet ;) ...
Maar ben wel super benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21
Om 18:45 besteld bij Informatique, nu een T&T binnengekregen dus morgen binnen! EINDELIJK. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 17:56
Bij Saturn "the wall" wel de eee pad transformer beschikbaar en zelf uit te proberen. Ze hadden alleen geen pads met Docks.

Ik moet wel wennen aan die bruine kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:13
[quote]i_machine schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:54:
[...]

Hoeveel heb je hem daar betaald?
[/quot

Ze zijn hier 149,99 dollar, met tax 162 ofzo. Dus ik schat zo'n 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnacht
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08 14:32
SaphireFalcon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:01:
Ik heb net (17:55) Informatique aan de lijn gehad en ze hebben net een 16GB+dock voor me appart gelegd.

Er schijnt net een voorraad binnengekomen te zijn.
De voorraad is al weer op volgens hun site.
Gisteren ben ik even bij de Scheer & Foppen binnengelopen. Ze hadden hem niet in de winkel maar een check bij hun centrale magazijn gaf aan dat er nog 5 waren (De 16GB met dock). Gelijk maar besteld en ik krijg hem morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50
collega van mij heeft net (20 minuten geleden) de TF met dock opgehaald bij de MM Arena.

wat blijkt hij heeft een serienr met B5, maar er staat android 2.2 op 8)7
kernel version 2.6 android@labamba

iemand dit al eerder gezien???

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:03

Barrycade

Through the...

En dat ding is niet een geretourneerde TF waar iemand een andere Kernel op geflashed heeft en daarna weer teruggebracht?

Ik zou er sowieso mee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
lijkt me stug, zegel was niet verbroken

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
eerst Asus gebeld, kan niet geupgrade worden, dus omruilen of opsturen ter reparatie 8)7 8)7

maar gelukkig net omgewisseld bij de MM ze hadden er nog één, nu wel de juiste versie :9

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
op xda laatst ook 1 gezien die dat had. heel bizar :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse docks bij Salland stonden vorige week nog op 1-10 dagen levertijd. Nu 10-20 dagen. De reactie van mijn vraag aan Salland wanneer ze verwacht worden: "Het door u genoemde product wordt 8 Juli verwacht bij ons.".

Dat wordt dus na de vakantie. Als ik terugkom staat Honeycomb 3.2 klaar (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Zojuist de 32GB + dock besteld bij Yorcom. Ze hebben ze op voorraad
Wel beperkt nu op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
Mister I schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:39:
Zojuist de 32GB + dock besteld bij Yorcom. Ze hebben ze op voorraad
Wel beperkt nu op dit moment.
Heb net weer vriendelijke mevrouw van MyCom aan de telefoon gehad over de 32Gig + Dock. Verwachte leverdatum was vandaag, helaas dus weer uitgesteld naar 27 juni :'(

Dus snel naar de site van Yorcom (na het lezen van bericht hierboven), levertijd >7 dagen. Ben dus net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Gisteren is er een batch combo's bij Coolblue binnen gekomen, ongeveer 30 minuten later was alles weer uitverkocht.

Coolblue kan vanaf heden dus tablets en docks leveren.

Als het goed is heeft Paradigit de combo vandaag weer op voorraad. Helaas heeft Paradigit hem momenteel toch niet op voorraad. Waarschijnlijk begin volgende week, maar als de datum 1maal wordt verzet, dan is het nog maar de vraag of hij bij de 2e kans er wel bij zit.

Heeft iemand de combo al bij MM Eindhoven gespot?

[ Voor 34% gewijzigd door Kiswum op 23-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Vanmorgen de laatste 2 van Yorcom besteld :P topclub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlander78
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12-2021
Zo net gebeld met Yorcom en de medewerker gaf aan dat ze waarschijnlijk morgen en anders maandag nog een kleine levering krijgen van de Asus EEE Pad Transformer 16GB + Dock. Verkoper adviseerde mij om te reserveren. Dus gelijk een reservering aan laten maken.

KAN GEWOON NIET WACHTEN !!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Westlander78 op 23-06-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudefal
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik sta voor een klein dilemma. Ik heb al tijdje een reservering staan bij MyCom (32GB + Dock), maar die leveringsdatum wordt telkens uitgesteld. Nou heb ik vandaag te horen gekregen dat ik op korte termijn ben aangenomen voor een zomerstage in New York.
Wat denken jullie? Is het verstandiger om mijn reservering te cancelen bij MyCom en mn TF in Amerika te kopen, of kan ik beter bestelling hier gewoon door laten gaan. (zodat ik dus de TF heb als ik terug kom van mn zomerstage)

Wat ik mij afvraag is, of er een verschil is tussen de leveringen van TF's in Amerika en Europe (Nederland), ook met taal en dergelijke. (of is dat met Android update te verhelpen)
Ik hoorde ook dat er nog foutjes (Hardware) in de eerste batch van TF's waren, die bij nieuwe leveringen opgelost waren. Klopt dat?
man_rot schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:44:
collega van mij heeft net (20 minuten geleden) de TF met dock opgehaald bij de MM Arena.

wat blijkt hij heeft een serienr met B5, maar er staat android 2.2 op 8)7
kernel version 2.6 android@labamba

iemand dit al eerder gezien???
Is er dan een verschil met versies van TF's? Zo ja, zou dat uitmaken of ik het dan in Amerika of Nederland haal? Waar moet ik op letten?

[ Voor 4% gewijzigd door dudefal op 23-06-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Kiswum schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:58:

Als het goed is heeft Paradigit de combo vandaag weer op voorraad. Helaas heeft Paradigit hem momenteel toch niet op voorraad. Waarschijnlijk begin volgende week, maar als de datum 1maal wordt verzet, dan is het nog maar de vraag of hij bij de 2e kans er wel bij zit.
Apart, want de verwachte leverdatum staat al een tijdje op 24-6 bij Para.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan een verschil met versies van TF's? Zo ja, zou dat uitmaken of ik het dan in Amerika of Nederland haal? Waar moet ik op letten?
Maakt niets uit. Alle transformers zijn gemakkelijk te flashen naar WW met nvflash. Uiteraard moet je voor jezelf uitmaken welk toetsenbord je wil. Zelf heb ik graag een azerty en moet dus geduld hebben. Veel geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Capa schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:07:
[...]

Apart, want de verwachte leverdatum staat al een tijdje op 24-6 bij Para.
Vorige week donderdag had ik hem laten reserveren, toen stond er nog 24-6.

Verder is het niet meer aan de orde voor mij, ik heb zojuist de combo uit MM Eindhoven gehaald, ze kwamen schijnbaar net binnen, zowel 16 als 32GB. Ik heb helaas niet gevraagd naar de aantallen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik heb zojuist de 16 gb versie met dock besteld op http://www.tabletcenter.nl/. Daar staat dat ie nog voorradig is, en voor 22 uur bestellen is, volgens de site, de volgende dag bezorgen. Hoop dat jullie wat aan de info hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struikrover100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Morgen wordt het bezorgd na besteld te hebben bij PDAshop of Coolblue. voor 22:00
Het is al ingepakt.

Het gaat om de Mobile Dock 16 GB. Ben nieuwsgierig en dat vlak voor de vakantie.
Als TNT mee werk kan alleen een Tsumani nog roet in het eten gooien.

P.s. Bedankt Luc

>:) :P :P :P >:)

[ Voor 15% gewijzigd door struikrover100 op 23-06-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Weet iemand misschien of de transformer met docking nog ergens verkrijgbaar is, bij de webshops lijken ze uitverkocht. Vanavond was ik ook bij de mediamarkt in eindhoven geweest maar daar hadden ze alleen maar de transformer zonder docking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Pricewatch goed in de gaten houden, er is elke dag wel een shop die wat binnekrijgt volgens mij. Gister was het Yorcom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Blueone schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:44:
Weet iemand misschien of de transformer met docking nog ergens verkrijgbaar is, bij de webshops lijken ze uitverkocht. Vanavond was ik ook bij de mediamarkt in eindhoven geweest maar daar hadden ze alleen maar de transformer zonder docking.
Mijn reservering bij Paradigit heb ik nog niet afezegd, waarschijnlijk krijg ik maandag een mailtje dat hij klaar ligt. ik laat het op deze site nog even weten.

p.s. damn wat een lag tussen mijn toetsenborddock en de tijd dat het getypte op het scherm verschijnt met de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Hoe kan je het reserveren bij paradigit? Als ik dat nu probeer op de webshop krijg je gewoon de melding dat het product niet beschikbaar is en kan je de reservering ook niet afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
voor wie snel is:

http://azerty.nl/0-2335-3...pad-transformer-tabl.html

Ik had de ena laatst al besteld :P

Edit:
en hij is alweer weg, iemand van hier toevallig?

[ Voor 19% gewijzigd door Avvd op 24-06-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep75
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 23:03
...Alternate gaf aan dat de 32gb plus dock pas 22 juli komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alkmaar: binnenkort heb ik een eepad transformer + dock 16G per ongeluk 1 teveel,
af te halen voor e499 rondom maandag/dinsdag. weinrederberry@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 19:15
Vrijdag bij yorcom de tablet 16Gb met docking besteld, en vanmorgen stond de pakjesmeneer op de stoep. Tablet ligt te laden. Nog een uurje en hij mag er af en kan dan eindelijk er lekker mee gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
MM Amsterdam Arena had er vanochtend nog 6 16gb met dock op voorraad. (Nadat ik de mijne aangeschaft had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docterc
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 08:54
Mediamarkt in amsterdam-noord had er nog een hele stapel liggen(16gb). Zelf een met dock gehaald, daar hadden ze er ook nog een paar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
Zojuist opgehaald bij MM adam Noord, 16 GB met dock

Ze hebben gisteren laat een voorraad binnen gekregen, nu nog 13 x 16GB met dock en ook 32GB met dock,

Zonder dock 16gb liggen er zo'n 15

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:43:
voor wie snel is:

http://azerty.nl/0-2335-3...pad-transformer-tabl.html

Ik had de ena laatst al besteld :P

Edit:
en hij is alweer weg, iemand van hier toevallig?
Ja vage lui daar. Heb al 5 weken een 32gig+dock in de 'preorder' staan.
In een mail gaven ze aan dat de leverancier deze week een aantal binnen kreeg...
thumbs crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Tip: In de folder bij Staples de Asus Transformer 16GB Wifi voor 339,-

Actie geldig 24 juni tot 7 juli

excl BTW...

[ Voor 14% gewijzigd door SgtCaffran op 27-06-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 22:40

FlipFluitketel

Frontpage Admin
SgtCaffran schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:17:
Tip: In de folder bij Staples de Asus Transformer 16GB Wifi voor 339,-

Actie geldig 24 juni tot 7 juli
Hou je er wel rekening mee dat het excl. btw is. :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
FlipFluitketel schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:20:
[...]

Hou je er wel rekening mee dat het excl. btw is. :P
Ai dan is het de normale prijs! Ik heb nog gekeken of ik incl BTW prijzen zag maar niet goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Hmz... Heb de mijne al aantal weken terug gereserveerd bij Mycom... Zij zieden dat ze preferred supplier (of iets) waren en dus als eerste weer voorraad zouden hebben... Dat lijkt toch niet helemaal waar te zijn zo te zien... de grote winkels gaan toch voor. Jammer is dat...

Levertijd is niet erg - maar maak het dan niet mooier dan het is!! Ik ga nog wel voor Mycom (want dichtbij en 3 jaar garantie), maar eerst minpuntje hebben ze nu al!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 01-07-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
losse docks zouden vorige week in de winkels liggen, Asus Benelux zegt nu dat het deze week gaat gebeuren

eerst zien, dan geloven, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj na lang wachten eindelijk bericht van Mycom, verzonden!

16 gb + dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:42
Er stond nog een 16GB met dock bij de MM in Den Haag (centrum) De zegels waren echter verbroken dus het zou een terugbrenger kunnen zijn. Ik wacht nog wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:19:
losse docks zouden vorige week in de winkels liggen, Asus Benelux zegt nu dat het deze week gaat gebeuren
Zijn dat dan ook de belgische azerty toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
daar hebben ze niks over gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
Net weer vriendelijke man van Mycom aan de lijn. Er is gisteren een levering TF's binnengekomen, echter in te kleine aantallen om iedereen uit te leveren. Mijn bestelling van 10 juni zat er dus niet bij. Nieuwe leverdatum voor de 32G+Dock (verwacht) 6-juli... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin101990
  • Laatst online: 07-06-2024
Zojuist een tweet van MyCom mogen ontvangen met betrekking tot de bestelling van een Transformer 32GB + Dock. Ze verwachten mijn order binnen twee weken te kunnen leveren.

Eerder werd echter gemeld 14 juni en later werd gemaild 23 juni. Maar ja geduld is een schone zaak.
Mijn bestelling trouwens 8 juni geplaatst, dus het valt nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zie in de pricewatch: Asus Eee Pad Transformer 16GB TF101-1B174A dat intenetshop.nl binnen 24 uur een 16GB TF met dock kan leveren. Klopt dit dan niet of willen jullie niet online bestellen of hebben jullie hier gewoon niet gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 12:36
martynvs schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:45:
Ik zie in de pricewatch: Asus Eee Pad Transformer 16GB TF101-1B174A dat intenetshop.nl binnen 24 uur een 16GB TF met dock kan leveren. Klopt dit dan niet of willen jullie niet online bestellen of hebben jullie hier gewoon niet gekeken?
Boshop en internetshop zitten naast elkaar, danwel zijn 1 en dezelfde. Check reacties hier in topic aangaande bobshop eens...
Strekking: Zijn te optimistisch aangaande levertijden

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Ik snap ook niet helemaal waarom je nog zou wachten op je reservering bij Computerland, Paradigit, Mycom, etc, terwijl de TF's bij de verschillende Mediamarkten toch echt wel regelmatig in de schappen liggen. Was vorige week nog in de MM Ede en zag er daar nog genoeg liggen, zowel met als zonder dock. Beetje goed rondkijken en je kan er vanavond al mee spelen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibus69
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Vandaag een TF 16GB met dock op de kop kunnen tikken bij Scheer en Foppen. Eigenlijk was ik er heen gegaan omdat op hun website stond dat ze er in hun filiaal op Emiclaer een hadden liggen als showmodel.
Die gozer keek me aan of ie water zag branden en had nog nooit een TF gezien maar ging voor de zekerheid maar eens in het magazijn kijken.
En tot zijn (en mijn) stomme verbazing lag er inderdaad één exemplaar verzegeld in de doos.

Denk dat ik straks ook nog maar een staatslot ga kopen want dit moet mijn geluksdag zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autarkie
  • Laatst online: 30-05-2022
Vanmiddag lag er nog een losse TF bij MM Antwerpen.

Heeft iemand al een dock gezien (qwerty of azerty maakt niet uit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Laatst online: 14-09 16:04
Morgen komt de mijne met azerty dock.
Besteld bij Tones
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste