Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 23:03
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Motorola Atrix en dan met de nadruk op de daarbij horende beschikbaarheid, levertijden, abonnementen en aanbiedingen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Motorola Atrix.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Motorola Atrix kunnen verwachten in de winkels en internetshops.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Motorola Atrix horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het Motorola Atrix tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
geopend op verzoek van de moderator in het Motorola Atrix tech topic.

ben benieuwd of en zoja wanneer ie in NL gaat uitkomen. kan er nog niets over vinden, en ook de telecomzaken weten nog niks (twijfelen zelfs OF ie ooit zal komen). het enige dat ik "in de buurt" kon vinden, was dit artikel, waarin staat dat de verwachting voor duitsland april is. dus wie weet binnenkort ook in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
De Atrix staat nu in de pricewatch, voor 838 euro bij Simpel.nl. De enige shop die hem nu nog aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Sagaris schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:59:
De Atrix staat nu in de pricewatch, voor 838 euro bij Simpel.nl. De enige shop die hem nu nog aanbiedt.
klopt, al enkele weken. met levertijd "future". niet echt concreet dus. en ook de prijs is niet realistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Als ik het goed heb, is dit een 4G toestel. Dit is in Nederland toch niet beschikbaar? Lijkt me niet dat distribiteurs ze zelf voor Nederland gaan inkopen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:40

K4F

Skann schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:27:
Als ik het goed heb, is dit een 4G toestel. Dit is in Nederland toch niet beschikbaar? Lijkt me niet dat distribiteurs ze zelf voor Nederland gaan inkopen dan...
Ik geloof dat de canadese versie ook een gewone "atrix" is zonder "4g". Geen idee of er hardware verschillen zijn of een softlock. Was er niet een nederlandse provider die in ieder geval ging investeren in hsupa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
ikzelf vroeg me eerst ook af of dit toestel in NL bruikbaar zal zijn, maar in het atrix tech topic en het atrix review topic lees ik dat meerdere mensen m inmiddels hebben. dus blijkbaar wel. maar vraag me niet de tech details. ben daar niet zo in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Omer schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:52:
[...]

ikzelf vroeg me eerst ook af of dit toestel in NL bruikbaar zal zijn, maar in het atrix tech topic en het atrix review topic lees ik dat meerdere mensen m inmiddels hebben. dus blijkbaar wel. maar vraag me niet de tech details. ben daar niet zo in thuis.
Ja maar wel geïmporteerd vanuit Amerika...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Klopt, maar alle andere techniek die wij hier ook gebruiken zit er ook in. Dus 4G zal niet werken nee, want dat hebben we hier inderdaad niet. De rest werkt wel gewoon. Daarom kun je dus ook zonder problemen er een uit Amerika importeren en er hiermee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Occy74 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:02:
[...]
Ja maar wel geïmporteerd vanuit Amerika...
klopt, maar dat was niet t punt. t punt was of ie hier in NL bruikbaar is :)

en sagaris: thanx voor de uitleg. ik vermoedde t al, maar fijn dat t bevestigd wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Omer op 01-04-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
op de duitse site van motorola wordt ie inmiddels genoemd (al staat er nog geen releasedatum bij). zie hier.

een nl-site heeft motorola zo te zien echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat nu ook op de Orange UK site als comming soon
http://shop.orange.co.uk/mobile-phones/motorola-atrix

Availability
Motorola ATRIX is expected to be available to Orange UK customers in Q2 2011.

http://newsroom.orange.co...ture-of-mobile-computing/

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
Omdat ik er niet op kon wachten...

Heb ik hem nu besteld op simplyelectronics.net
http://www.simplyelectron...ct.php?pid=13376&sd=specs

Nu hopen op een snelle levering :D

[ Voor 22% gewijzigd door Adrenaline op 06-04-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ook gesignaleerd bij Expansys: http://www.expansys.nl/motorola-atrix-eu-208291/

Leuker daar is de accessoires pagina met prijzen: http://www.expansys.nl/a.aspx?i=208291

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 10:35

Diablo_GT

nbx

Adrenaline schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:00:
Omdat ik er niet op kon wachten...

Heb ik hem nu besteld op simplyelectronics.net
http://www.simplyelectron...ct.php?pid=13376&sd=specs

Nu hopen op een snelle levering :D
Adrenalinee, is je telefoon al geleverd? Zo niet is er iets bekend over de levertijd?

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo_GT schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:28:
[...]

Adrenalinee, is je telefoon al geleverd? Zo niet is er iets bekend over de levertijd?
ik heb em vanmiddag ook daar besteld als het goed is moet ie over 2 tot 5 dagen binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
Nou, ik heb hem vorige week woensdag besteld (en ondertussen is de telefoon alweer met 30 euro in prijs gedaald :s) maar ik denk dat ik nog wel tot volgende week moet wachten, vooral ook omdat mijn order status nog niet is veranderd, want hij staat nog steeds op "new". Daarom heb ik ze maar even een mailtje gestuurd over het hoe en wat en ik kreeg dit terug:

"Thank you for contacting us.

We are currently experiencing a higher than expected demand for our services and it is going to take a short moment to process everything. However, please be assured that we are working diligently to clear out our backlog of orders to minimize any further delays.

We apologise for the unexpected delay.

In addition, we would like to assure you that we will be upgrading your order to Express Delivery once your order is ready for dispatch.

Meanwhile, we will closely monitor the delivery process and will send you a notification email as your parcel has been dispatched.

Should you have further query, please feel free to email us again."

Mja ze hebben dus teveel orders... Klinkt een beetje vaag vind ik. Vooral ook als je deze shop gaat googlen, dan krijg je bijna een rolberoerte van alle slechte ervaringen die je soms leest. Maar goed, even hoop houden he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em vorige week dinsdag besteld met een levertijd van 2-5 dagen en op zondag was me order status nog steeds niet veranderd dus ik een e-mail gestuurd hoelang het nog ging duren en krijg dit als antwoord:
Thank you for the email and we would like to sincerely apologise for the delay on your order.
After checking your order, we would like to inform you that the parcel is currently awaiting our courier's pick up and should be dispatched today. Once order has been dispatched, a notification email shall be sent to you with the tracking details and delivery is on the next working day.

In the meantime, if you have any other queries or concerns, please let us know and we'll be happy to help.

Thank you.

Best Regards,
Jim
Customer Service Executive
ik keek vanmorgen in me inbox en zag dat ik me track and trace nummer had ontvangen hij is nou onderweg vanuit londen-gatwick naar rotterdam :D dus misschien heb ik em vandaag nog of anders morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
Yep!

Hier issie ook verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
hmm hij is nu 520 daar, ik wacht nog wel een maand,28 mei ga ik naar orlando:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat ik kon uitslapen vanmorgen maar nee hoor kwartiertje geleden is ie dan eindelijk afgeleverd :D ben nu wel een paar dagen zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
hahhah, gefeliciteerd, veel speelplezier! kwamen er trouwens nog kosten bij? (invoer/shipping/...)

inmmiddels gezakt naar net onder de 500 zag ik. nog een honderdje eraf, en ik bestel m óók daar. tenzij roflexx er eentje voor me uit FL meeneemt natuurlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Omer op 21-04-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omer schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:52:
hahhah, gefeliciteerd, veel speelplezier! kwamen er trouwens nog kosten bij? (invoer/shipping/...)
neej als je op simplyelectronics besteld betaal je boven de 100 euro geen verzendkosten en aangezien het via Engeland gaat betaal je ook geen invoer rechten (vrij verkeer van personen en goederen binnen de EU )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
aight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Effe een hele domme vraag...maar als ik deze in Engeland zou bestellen, kan ik hem dan gewoon op Nederlandse taal zetten ? Gewoon Android 2.2 en dus NL ? EN hoe is dat in de webtop ? Heb je dan een NL Firefox ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:45:
ik dacht dat ik kon uitslapen vanmorgen maar nee hoor kwartiertje geleden is ie dan eindelijk afgeleverd :D ben nu wel een paar dagen zoet
zou je een soort van review kunne schrijve en in ander topic kunne plaatsen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:20:
Effe een hele domme vraag...maar als ik deze in Engeland zou bestellen, kan ik hem dan gewoon op Nederlandse taal zetten ? Gewoon Android 2.2 en dus NL ? EN hoe is dat in de webtop ? Heb je dan een NL Firefox ?
Ik heb er een van AT&T ik kan op die van mij alleen maar Engels,Spaans,Frans en portugees als et goed is krijgt ie binnenkort ook 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Omer schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:52:
inmmiddels gezakt naar net onder de 500 zag ik.
hoppa, inmiddels wéér wat gezakt: €479.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:50:
[...]

Ik heb er een van AT&T ik kan op die van mij alleen maar Engels,Spaans,Frans en portugees als et goed is krijgt ie binnenkort ook 2.3
ik zag op je foto's dat er inderdaad een at&t logo op de achterkant zit. waarom is dat eigenlijk? maar hij is verder wel gewoon simlockvrij en zo, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omer schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:39:
[...]

ik zag op je foto's dat er inderdaad een at&t logo op de achterkant zit. waarom is dat eigenlijk? maar hij is verder wel gewoon simlockvrij en zo, toch?
hij is wel simlock vrij idd, volgensmij staat er AT&T op omdat dat op dit moment de enige provider in de VS is die hem aanbied(zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:25:
[...]

hij is wel simlock vrij idd, volgensmij staat er AT&T op omdat dat op dit moment de enige provider in de VS is die hem aanbied(zover ik weet)
ja, een soort verplichting waarschijnlijk. zo van 'ok, jullie mogen m los verkopen, maar alleen met logo'. kan me er iets bij voorstellen. ok, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Omer schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:55:
[...]

hoppa, inmiddels wéér wat gezakt: €479.95.
hoppa, inmiddels wéér wat gezakt: €465.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Omer schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:14:
[...]

hoppa, inmiddels wéér wat gezakt: €465.95.
Waar zie je dat? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
op die simplyelectronics site waar een paar lui m vandaan hebben. link staat ergens naar boven toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
hm 449,95 nu,hoe lang duurde het voor diegene die em hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:01:
hm 449,95 nu,hoe lang duurde het voor diegene die em hebben besteld?
lees dit maar ff :P
Ik heb em vorige week dinsdag besteld met een levertijd van 2-5 dagen en op zondag was me order status nog steeds niet veranderd dus ik een e-mail gestuurd hoelang het nog ging duren en krijg dit als antwoord:
quote:
Thank you for the email and we would like to sincerely apologise for the delay on your order.
After checking your order, we would like to inform you that the parcel is currently awaiting our courier's pick up and should be dispatched today. Once order has been dispatched, a notification email shall be sent to you with the tracking details and delivery is on the next working day.

In the meantime, if you have any other queries or concerns, please let us know and we'll be happy to help.

Thank you.

Best Regards,
Jim
Customer Service Executive
ik keek vanmorgen in me inbox en zag dat ik me track and trace nummer had ontvangen hij is nou onderweg vanuit londen-gatwick naar rotterdam dus misschien heb ik em vandaag nog of anders morgen
het enige wat ik adviseer als je em via simply electronics besteld is dat je goed oplet dat ze em optijd versturen

Edit:
ik lees net dat de Atrix vanaf morgen bij orange UK beschikbaar is

http://www.tracyandmatt.c...erfeed&utm_medium=twitter

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:03:

ik lees net dat de Atrix vanaf morgen bij orange UK beschikbaar is
maar da's toch met een UK-abo of zie ik dat verkeerd? daar heb je in hier in NL toch niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:02:
[...]

maar da's toch met een UK-abo of zie ik dat verkeerd? daar heb je in hier in NL toch niks aan?
je zal em toch wel los kennen krijgen bij orange die van mij komt ook van AT&T en doet het perfect nu, maar ik weet niet wat goedkoper is die uit de UK of US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:06:
[...]

je zal em toch wel los kennen krijgen bij orange die van mij komt ook van AT&T en doet het perfect nu, maar ik weet niet wat goedkoper is die uit de UK of US
los kon ik zo 1-2-3 niet vinden op die orange site, vandaar.

offtopic: "doet t perfect nu": ja, nu je op t-mobile bent overgestapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:32:
[...]
offtopic: "doet t perfect nu": ja, nu je op t-mobile bent overgestapt :P
haha ja wel een beetje jammer van vodafone hun klantenservice schoot nogal tekort maar ja hij doet et eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
hmm twijfel nu wel heel erg,overstappe naar andere provider is geen optie,heb vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 05:29:
hmm twijfel nu wel heel erg,overstappe naar andere provider is geen optie,heb vodafone.
ik heb altijd vodafone boven de rest verkozen maar zoals ze me behandelen met het probleem met me atrix voel ik me gewoon een kleuter ik leg mijn probleem netjes uit en dan krijg ik antwoorden zoals dit:
Het feit dat het direct werkt op het t-mobile simkaart geeft aan dat de instellingen niet juist staan. Een t-mobile verbinding werkt namelijk niet met de juiste Vodafone instellingen.
alsof ik dat zelf nog niet wist :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:48:
[...]

quote:

Het feit dat het direct werkt op het t-mobile simkaart geeft aan dat de instellingen niet juist staan. Een t-mobile verbinding werkt namelijk niet met de juiste Vodafone instellingen.

alsof ik dat zelf nog niet wist
ik vind t wel knap dat jij snapt wat daar staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
inmiddels wéér wat gezakt: €429.95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
hmm maar ik blijf er toch mee zitte dat vodafone internet waarschijnlijk niet werkt.
Pagina: 1