Wellicht als ze de enige zijn die hebben wat ik wil en ik het zeer snel nodig heb. Voor alle andere zaken zal ik wel twee keer nadenken. Een RMA procedure hoort niet zo lang te duren, en stel dat mijn product binnen de garantie EOL gaat (wat mijns inziens zeer regelmatig voorkomt) ben ik tijd-wise met de procedure die 4launch hanteert hoe dan ook de sjaak.
Verder is mij niet de vervangingswaarde uitgekeerd, maar 20 euro minder dan dat. De vervangingswaarde op de dag dat ze mij de oplossing boden was 515 euro (nou was die tijdens het moment van inleveren echter 550 en heb ik vervolgens ruim 'n maand zonder gezeten, maar dat terzijde.) Ze hielden voet bij stuk dat dit echt het bedrag was wat ze van de leverancier hadden gekregen. Nou was ik het al wel beu en voor die 20 euro ga ik niet nog 'n maand steggelen, dus ben ik akkoord gegaan. Opzich is de oplossing best netjes, maar het is ook wel een beetje "net-niet".
Er is per telefoon gezegd "onze excuses dat onze reactie zo lang geduurd heeft", maar verder heb ik geen schriftelijk excuus gehad via mail en/of brief. Ik denk niet dat ook nodig was geweest, ik hoef ze niet door het slijk te halen.
Overigens is het misschien nog niet helemaal afgelopen, want mijn nieuwe HD6990 heeft een verschikkelijke luide cap/coil-whine. Na wat rondzoeken bleek dat de Sapphire tech iemand anders met hetzelfde probleem aanraadde de kaart zsm te RMA'en. Ik heb nu ook Sapphiretech gemaild, en wacht nog even hun antwoord af, maar wellich mag ik straks nog een keer het RMA circuit in.
Pal naast 4Launch is een nieuwe shop geopend,
PCStraat Wellicht dat ik het daar de volgende keer ga proberen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Boxman op 11-04-2011 17:44
]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm