Netwerkstoring T-Mobile? 28-3

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 14.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan de provider aan doen...
Netwerk valt in een keer uit.
Daar kan jij, ik en hun niks aan doen.
Ze proberen het ook te verhelpen dus ben blij dat ze voor je bezig zijn.
Ben je dit niet bel met je vaste lijn naar hun leg uit wat je probleem is hun geven meteen antwoord terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
^^ klopt, echter vind ik het dan toch frapant dat als 1 van je 5 centrales uitvalt of whatever de reden dan ook mag zijn, dat er nergens failover fallback of opgeschaald wordt. Is ons mobiele netwerk dan slechts berekend op het aantal gebruikers en is er geen ruimte voor overcapaciteit? 8)7

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan best zijn dat ze dat over het hoofd hebben gezien.
Naja ben nu 5 jaar al klant bij t-mobile en door 1 storing sinds mijn tijd ga ik echt niet overstappen.
En iedereen kan wel wat overkomen...

Net als je pc die het op eens begeeft bij voorbeeld.
Die probeer je dan ook te maken met backup of iets nieuws erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 08:45
Ik heb ook heel de dag geen last gehad van de storing. Een vriendin in de trein zat 7 uur 's ochtends al te klagen dat het niet lekker liep, terwijl ik nergens last van had.

Toen ik las dat er een storing was had ik ook nergens last van. Pas toen ik besloot 3G aan te zetten, omdat ik de trein in moest kreeg ik geen verbinding meer. Vreemd genoeg wel de volle 5 streepjes.

Nu heb ik sinds half 6 geen verbinding meer, maar dit is de eerste storing van T-Mobile waar ik last van heb in de zeven jaar dat ik klant van ze ben.

Jammer dat het moet gebeuren, maar het is niet alsof KPN en Vodafone perfect zijn. Zeker als ik ook mijn kosten meeneem en vergelijk met die twee, vind ik niet dat ik veel te klagen heb.

Overigens regio Zeeland en West-Brabant waar ik was deze dag.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
apNia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
Vind dat echt maf, ik hoor non-stop mensen klagen over hoe belabberd mobiel internet van T-mobile is. Wat ook mijn ervaring is.
T-Mobile internet werkt normaal uitstekend, alleen nu even niet maar dat kan bij elke provider een keer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 13:43
Tis niet alleen T-Mobile, ik heb Ben. Zal wel het netwerk huren.

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Grr kom van Amsterdam, Weesp en ben nu weer thuis in Apeldoorn en heb gewoon nergens bereik, WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Nijmegen: kan wel bellen/smsen, niet gebeld/gesmst worden met Ben (gaat via Tmobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Allubz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:03:
Tis niet alleen T-Mobile, ik heb Ben. Zal wel het netwerk huren.
Ben is van T-mobile.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Lelystad, kan niet bellen/sms'en en internetten. Getest met een SonyEricsson Xperia10i en een Nokia 6100.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik ook sinds ongeveer half drie no service op mijn 3GS
Begrijp ik nou goed dat 20% van de klanten hier last van heeft?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Schiphol en Adam nog steeds niks. Zit min. al vanaf 15.30 zonder enige bereik.

Dat opstarten van de backup server duurt ook wel erg lang. Zoiets heb je toch standby staan?

Goed bezig Tmobile :(

En als schadevergoeding krijgen we zeker van die ´geweldige´ Tmobile puntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
sinds circa 14.00 niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:07
Ik heb bereik maar kan nog steeds niks ontvangen...

[ Voor 43% gewijzigd door Stroopwafels op 28-03-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
"De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn. "

Hopen maar dat ze het back-up systeem wel regelmatig getest hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Helmond is ook al de hele avond onbereikbaar :(

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanavond is bijna voorbij ;)

hier ook nog niks omgeving capelle. 2906

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
accountabc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:06:
Nijmegen: kan wel bellen/smsen, niet gebeld/gesmst worden met Ben (gaat via Tmobile)
Idem dito, behalve dat ik niet in Nijmegen zit.
Storing is ook niet locatie-afhankelijk.

Op de storings-website staat niet duidelijk uitgelegd of uitgaande sms-jes bezorgd worden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Cheesy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:37:
[...]

Op de storings-website staat niet duidelijk uitgelegd of uitgaande sms-jes bezorgd worden. Iemand een idee?
Lijkt me niet echt logisch als dit wel zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:07
Op de site van T-Mobile:
Worden verzonden en te ontvangen smsjes afgeleverd

Ja. De sms-jes worden tijdens de storing bewaard en worden weer verzonden als de storing verholpen is. Het kan zijn dat het enkele uren duurt voordat u alle sms-berichten ontvangen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Had tot 20u gewoon bereik, nu is het geen service. We wachten rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 19:42
Al erg lang thuis slecht bereik en alweer een een aantal weken (ook bij vol bereik) haperende internetverbinding (en in tegenstelling tot de eerdere problemen niet alleen bij 3G, maar ook 2G). Na melding totaal geen reactie gekregen.

Verder viel me vannacht tijdens het luisteren naar het radioprogramma Echte Jannen op dat de stem van veel van de inbellende bellers haperde. Toevallig zei één van de presentatoren voor de grap "je moet ook niet met T-Mobile bellen!". Misschien begonnen toen de problemen al?

Vanmiddag viel me op dat ik de hele dag nog niet gebeld of gesmsd was, terwijl ik wel een belangrijk telefoontje/sms'je verwachtte. Ik bleek geen bereik te hebben. Nu gebeurt het hier thuis wel vaker dat ik slecht/geen bereik heb, dus zette ik m'n telefoon bij het raam neer en was er enige tijd later wél verbinding gemaakt.
Vervolgens kwamen m'n sms'jes echter niet aan. Toen ik ook niet bleek te kunnen bellen viel het kwartje.

Dit is al de zoveelste keer is dat T-Mobile niet doet wat het beloofd. Aangezien deze storing mij vandaag € 500,- heeft gekost, is de maat nu vol. Tenzij T-Mobile het écht goedmaakt ga ik m'n contract ontbinden.

EDIT: overigens woon ik op IJburg in Amsterdam (1087)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Dit is inderdaad offtopic.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 21:47 . Reden: bbcode typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 21:55

AdLentis

Gadget Inspector

Hier (Harderwijk) deed GPRS het prima, maar 3G wil totaal niet. Bellen wil op dit moment even als gebeld worden prima. Of dat vandaag overdag problemen ondervonden heeft weet ik niet.

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Xolon schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:46:
[mbr]Dit is inderdaad offtopic.[/]
offtopic:
gast het is in je eigen voordeel. Tis wat cryptisch geformuleerd, maar er zijn nu juist strengere voorwaarden vooraleer T-Mobile je kan afsluiten als je je premiumdienst niet hebt betaald oid. Iig, je bent er bij gebaat, en positieve verandering kan nooit lijden tot contractbreuk.

Helaas hier in Rotterdam ook nog altijd. En we blijven wachte...

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 28-03-2011 21:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Helaas hebben we nog geen aanvullende informatie voor jullie.
Wel zien we een diversiteit aan vragen binnen komen en op deze pagina vind je meer informatie.
Ook hier vind je updates over de storing terug.

T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

WHiZZi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:36:
Helmond is ook al de hele avond onbereikbaar :(
Jep, en ben net van Beek en donk terug. Daar ook geen bereik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Crazymonkey schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:03:
[...]

Jep, en ben net van Beek en donk terug. Daar ook geen bereik....
De storing is niet locatie afhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 15-09 16:48
Cheesy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:37:
[...]

Ik ontvang ze nog wel van t-mobile klanten maar zij niet van mij dus volgens mij werkt het nog gewoon, net als het bellen naar andere providers.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Zit nu ook al vanaf 2 a 3 uur in de middag zonder bereik.
Nu had ik zoiets dergelijks ook op een donderdag middag, op het terras :P
Een vriend van me had ook tmobile en kon ook niet bellen.

Misschien was dat een voorbode ^^

Hoop dat het snel is opgelost en een dame niet boos op me word haha :P
Nog een tandje erbij zetten t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Het ligt inderdaad niet aan de lokatie. Op mijn werk was ik de enige van de 5 T-mobile klanten welke geen bereik had. Ik ben wel de persoon die het laatst een nieuwe sim kaart heeft gehad. Dus misschien alle nieuwe(re) simkaarten die de storing hebben ofzo?

EDIT: Ook met een nieuwe iOS (4.3.1) op de iPhone 4 werkt het niet :+ :P

[ Voor 12% gewijzigd door WHiZZi op 28-03-2011 22:19 ]

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Het begint een beetje op het prorail/ns verhaal te lijken. Al jaren een grote puinzooi op de klantenservice en dan nu blijkt ook dat ze de primaire systemen gewoon niet op orde hebben, en tja als er dan iets onverwachts gebeurd donderd het hele kaartenhuis in elkaar. En dan spreken ze over 2 miljoen klanten die "in een zekere mate last hebben van de storing"? Tmobile kennende zou dit weleens een understatement kunnen zijn, en is het misschien wel het dubbele aantal klanten.

Zonder hier al teveel te gaan bashen, maar qua betrouwbaarheid ben ik wel klaar met Tmobile. In de grote steden (vooral rond het centrum) is het allemaal huilen met de pet op, internet werkt gewoon niet of enorm traag. En regelmatig signaalverlies. Het begint echt een 3e rangs netwerk te worden.
Tuurlijk je kan overmacht hebben maar dit zijn systemen die er toch niet zolang uit mogen liggen? Ik zit niet meer te wachten op compensatie in de vorm van gratis smsjes, spaarpunten etc. Gelukkig was ik op tijd vorige maand met het eerste abonnement op te zeggen, benieuwd of het tweede nu ook opgezegd kan gaan worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:12
Ik had een half uur geleden SOS in display staan, Nu 3g vol berijk.
Ik heb 1 telefoontje kunnen plegen, die werd verbroken en toen stond er alleen GSM, en verder deed ie niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdjaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:30
hier ook in groningen, postcode 9714
vanaf vanmiddag geen bereik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:18:
Het ligt inderdaad niet aan de lokatie. Op mijn werk was ik de enige van de 5 T-mobile klanten welke geen bereik had. Ik ben wel de persoon die het laatst een nieuwe sim kaart heeft gehad. Dus misschien alle nieuwe(re) simkaarten die de storing hebben ofzo?

Mijn SIMkaart wordt in september 4 jaar. En ik kan vanaf vanmiddag 2 uur ook niet meer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb sinds vanmiddag al geen bereik meer (geen idee vanaf hoe laat precies). Dat was eerst in Utrecht centrum, maar nu thuis in Gouda is er geen verbetering.
Als ik mijn telefoon laat scannen op netwerken, wordt T-Mobile wel gevonden, maar als ik in wil loggen krijg ik een server fout...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 14:27

netblade

Sunrise

WHiZZi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:18:

Ik heb zo'n oude simkaart dat het T-Mobile logo amper meer te zien is, denk dat als we morgen wakker worden alles weer prima werkt. Zolang de wekkerfunctie van m'n telefoon maar werkt vind ik het goed, bevalt me wel die rust eigenlijk hehe

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

2801(gouda) geen 2g signaal.
3g wel(100% zelfs) maar geen data.

sms'en werkt wél prima, ook naar andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linuxpro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 08:46
Rotterdam ook niets, zou volgens ingewijden gaan om een probleem met de HLR in Amsterdam.. Zou ook verklaren waarom t-mobile klanten in het buitenland niet kunnen roamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

linuxpro schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:32:
Rotterdam ook niets, zou volgens ingewijden gaan om een probleem met de HLR in Amsterdam.. Zou ook verklaren waarom t-mobile klanten in het buitenland niet kunnen roamen..
Volgens mij heeft dat te maken dat je sim niet lekker geregistreerd wordt op het netwerk en daarom dus ook geen roaming toegang heeft.
Ik wordt hier nonstop geswitched tussen 3G GPRS en niks. Dus soms werkt het wel en soms niet. Weet niet of dat ook voor het buitenland opgaat tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smste net iemand, schijnt dat die persoon de sms in 20voud kreeg. Iemand anders zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:34:
Smste net iemand, schijnt dat die persoon de sms in 20voud kreeg. Iemand anders zelfde probleem?
Houd je volgende rekening goed in de gaten dan..... :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
UPDATE (22.25): We hebben zojuist contact gehad met Hennie van der Heijden van de PR afdeling vaan T-Mobile. Er zijn vanavond twee teams aan het werk gegaan. Team 1 hield zich bezig met het terug zetten van een backup van het systeem en team 2 met het achterhalen en oplossen van het probleem. Het laatste team is het meest succesvol gebleken. De systemen zijn rond 22.00 uur aangezet en klanten zullen gefasseerd aangesloten worden. Dit om overbelasting van het systeem te voorkomen, de verwachting is dat dit 2 uur kan duren. Als alles mee zit, dan zal iedereen rond middernacht weer kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Zit voor werk al een maand op sicilië en heb sinds vanavond geen verbinding meer. Simkaart kan niet inloggen op de Italiaanse netwerken van TIM , WIND, Vodafone en ITA3.

Het probleem is dus niet lokaal. Ik hoop dat ze dit snel fiksen. Ben blij datik nog een KPN bedrijfs gsm heb!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Yor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:41:
Zit voor werk al een maand op sicilië en heb sinds vanavond geen verbinding meer. Simkaart kan niet inloggen op de Italiaanse netwerken van TIM , WIND, Vodafone en ITA3.

Het probleem is dus niet lokaal. Ik hoop dat ze dit snel fiksen. Ben blij datik nog een KPN bedrijfs gsm heb!
t is al gefikst

Nu zijn ze iedereen weer aan het toelaten in fases.

2 miljoen klanten in 1 keer lijkt me ook teveel van het goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:37:
[...]

Houd je volgende rekening goed in de gaten dan..... :X
Zal ik doen :)
Zal er ook aan kunnen liggen dat android automatisch probeert de sms erdoor te trappen, terwijl het netwerk er erg lang over doet om een bevestiging naar mijn telefoon te sturen. Weet niet super veel af van mobiele netwerken maar klinkt enigszins logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Belangrijke update!

We hebben net vernomen dat de storing is opgelost!
Nogmaals bieden we alle T-Mobile klanten excuses aan voor alle ongemak van de afgelopen uren.
Ook zie ik dat sms'jes die de afgelopen uren verstuurd zijn nu afgeleverd gaan worden.

Meer informatie over de storing vind je op deze pagina.

T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Opgelost nog niet (nog steeds geen verbinding hier) maar waarschijnlijk draaien de systemen en laat men nu inderdaad gefaseerd alle SIM kaarten weer toe om overbelasting te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ook hier nog geen service.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hier ook nog steeds "No service" ondanks dat tmobile zegt dat het is opgelost

edit: wel gsm maar nog geen gprs of 3G

[ Voor 21% gewijzigd door Madcat op 28-03-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs get a life, geef het een paar minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 20:13
Voor het eerst weer verbinding sinds een uur of 16. Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Volgens hun eigen storingspagina:
Belangrijke update over netwerk storing
We hebben de oorzaak van de storing achterhaald en deze is inmiddels verholpen. De klanten die last hebben ondervonden van de storing zullen in de loop van vanavond weer volledig gebruik kunnen maken van ons netwerk.

Waarom in de loop van de avond, en niet direct? Het kost de getroffen systemen enkele uren om te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 03:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik heb de hele dag geen last gehad van de storing. Ik ben dan ook heel benieuwd naar het technische verhaal van de storing.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

Milo.

klik

*jeej*
Ik heb weer bereik, heeft even geduurd (erg veel ergernis) maaajaaa we zijn weer in business hehe.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 11:56
Heb weer ontvangst heb net me huisgenoot gebeld hij heeft KPN abbo en hij deed het. Alleen nog geen internet verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr!ts
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-01-2024
Hurray! Al 20 minuten weer verbinding!
En meteen een enorme sloot van smsjes dreef binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:20
Yup! Hier ook weer bereik na bijna 8 uur! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Aurora op 28-03-2011 22:58 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Same ook weer bereik :)
Sms-jes doen het ook weer gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hier ook weer bereik.
Op het forum van T-Mobile liep de tijd 1 uur achter, nu 2..... Heeft daar iemand de grote wijzer een tikje de verkeerde kant op gegeven.... >:) 8)7

(En nu weer 1 uur uit sync.... :? )

[ Voor 10% gewijzigd door Coach4All op 28-03-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Hier werkt het ook weer. Een snel testje met naar de mobiel van m'n werk bellen (Vodafone) was succesvol :D

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

Milo.

klik

Iemand problemen met bb service? die lijkt het als enige niet te doen nog..

oke nu knippert alles weer, dus dat is ook opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door Milo. op 28-03-2011 23:22 . Reden: rood lampje licht op ]

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Het leek dat het werkte, kan wel bellen. Maar als ik naar mijn mobiele nummer bel krijg ik direct de voicemail (waar ik nu overigens wel weer een sms van ontvang vanwege gemist gesprek)

Edit: En nu doet alles het weer.... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Coach4All op 28-03-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Gelukkig, hier op Sicilië ook weer bereik!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 20:13
Hmm de verbinding lijkt wel instabiel te zijn nu. Met andere woorden hij valt weg en komt weer terug..
Als ik 3G aanzet valt de verbinding weg, komt even later weer terug, maar krijgt geen ip-adres.

Nog even geduld hebben blijkbaar!

[ Voor 27% gewijzigd door hpt870 op 28-03-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
ik heb er eigenlijk niks van die storing gemerkt. Totdat ik een uur geleden een stack of sms ontving die in de middag verstuurd waren O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Even vraagje... sms'jes die tijdens de storing naar je toe zijn gestuurd... komen die nog ooit aan of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:52
Ja, maar het duurt waarschijnlijk een paar uur. SMSjes staan tot 72 uur in de queue (normaal gesproken), eerste paar minuten probeert hij om de zoveel seconden te bezorgen. Als dat niet lukt gaat het over naar enkele minuten en vervolgens enkele uren tussen de afleverpogingen. Maar ze komen wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen maar eens kijken naar een andere provider. dit was toch wel de druppel. Het laatste jaar niks anders dan gezeur. Geen of wegvallende verbindingen in grote steden, internet is super traag en soms komen gesprekken niet eens aan en gaat hij direct naar voicemail, opbouwen van gesprekken kan soms ook minuten duren.. voor mij nooit meer t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:46:
Morgen maar eens kijken naar een andere provider. dit was toch wel de druppel. Het laatste jaar niks anders dan gezeur. Geen of wegvallende verbindingen in grote steden, internet is super traag en soms komen gesprekken niet eens aan en gaat hij direct naar voicemail, opbouwen van gesprekken kan soms ook minuten duren.. voor mij nooit meer t-mobile.
Ik stap pas over als er meerdere netwerken zijn dan die 3 van nu, minimaal 5miljoen klanten per netwerk is gewoon teveel.
Ik heb met elk netwerk wel negatieve ervaringen, van de facturatie tot aan leugens tot aan storingen (zakelijk vodafone). Dus dat lost voor mij geen bal op, ben tot dusver het meest tevreden met T-Mobile.
Gelukkig heeft de staat nog 2 licenties liggen, nu er nog wat mee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Hier(Haarlem-Oost) pas sinds vanochtend 05:05 pas weer verbinding, Gister tot uurtje of 22:00 geen last daarna kreeg ik no service en sinds vanochtend 05:05 pas weer leven op me telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door devil-strike op 29-03-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Is de ontvangst bij iedereen een beetje goed? ik heb maar een streepje terwijl ik normaal vol bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

N00bi3 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:29:
Is de ontvangst bij iedereen een beetje goed? ik heb maar een streepje terwijl ik normaal vol bereik heb.
Midden Limburg geen problemen meer (op dit moment....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb hier in Dordrecht weer gewoon vol bereik. Maar gister gaftie tijdens de storing ook gewoon aan dat ik vol bereik had :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 23:49
Mijn telefoon zegt nog steeds geen bereik te hebben, zo maar eens proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
ShitHappens schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:51:
Mijn telefoon zegt nog steeds geen bereik te hebben, zo maar eens proberen te bellen.
Al je telefoon opnieuw opgestart? dit moest ik vanochtend ook doen namelijk daarna werkte het wel weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 11:09

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik heb nu wel t-mobile in mijn iPhone 4 staan, maar nog geen bereik streepjes?

en is een overschakeling naar vliegtuigmodus ook genoeg, of moet je echt rebooten?

ik probeerde mijn t-mobile nummer net te bellen, maar kreeg voicemail.
en bellen met de telefoon deed het niet.

heb nu de netwerk instellingen hersteld, kijken of dat wat helpt....

update, dat heeft het dus opgelost

[ Voor 22% gewijzigd door jpm.lensen op 29-03-2011 11:02 . Reden: extra info ]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Hier helpt geen van beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Ervaar je nog problemen n.a.v. de netwerkstoring?

Mocht je nog problemen ervaren, dan willen we jullie vragen om het toestel minimaal 10 minuten uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten. Restoren van je iPhone is niet nodig.

Indien je dan nog de volgende problemen ervaart:
- plotselinge terugval van netwerkdekking
- geen 3G-verbinding kunnen maken
- 'geen service' in het display

Vermeld in je email de volgende informatie:
- 06 nummer
- Zelfde probleem of ander probleem dan gisteren
- in welk gebied/postcode
- binnen of buiten
- merk en type toestel
- 2G, 3G of beide
- internet, bellen of beide

Dit kan je dan sturen naar webcare@t-mobile.nl en als onderwerp geef je aan: t.a.v. Richard / Storing 28 maart T-Mobile / ervaar nog steeds problemen.
Het probleem wordt dan onderzocht en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie

* E-mails zonder bovenstaande informatie kunnen we niet in behandeling nemen.
* Heb je het al doorgegeven via T-Mobile Klantenservice, Twitter of T-Mobile forum dan is het niet nodig om een email te sturen. Je krijgt dan nog een reactie.

Wij zijn ons ervan bewust dat de storing van gisteren voor ongemakken kan hebben gezorgd en bieden nogmaals hier onze excuses voor.

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Zeer spijtig dat er geen compensatie gaat plaatsvinden. Zelfs iets symbolisch als 20 gratis sms'jes was al een stap in de goede richting geweest.

Denk niet dat ik mijn abbonement ga verlengen bij T-Mobile als er op deze manier met klanten wordt omgegaan.

Weet iemand misschien of dit een aanleiding kan zijn voor het vroegtijdig opzeggen van het abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Tja, ze hebben het bij Tmobile echt niet begrepen hoe je met je klanten moet omgaan. Wat grapefruit zegt, iets symbolisch is het minste wat ze hadden kunnen doen. Het is een enorm arrogant bedrijf en ik heb ook echt te doen met de mensen die daar op de klantenservice werken.

Voor mij is dit ook de laatste druppel, ik ben klant sinds 2002 en het boeit ze helemaal niets. Ik heb de eerste jaren slechte dekking gehad (na 3 jaar was dat eindelijk opgelost). Daarna eindelijk een paar jaar een prima netwerk (dat gaf vertrouwen). En nu de laatste 1 a 2 jaar zijn er om de haverklap problemen (wegvallende gesprekken, internet wat niet werkt, facturen die niet kloppen). Bellen met Tmobile heeft weinig zin, je krijgt daar geen poot aan de grond. Als je mailed over een factuur die niet klopt, wordt er doodleuk gezegd dat het wel klopt volgens hun systeem. Ze hebben altijd standaard argumenten klaar, elke keer je verhaal herhalen, het frustreerd je gewoon en op een gegeven moment moet je gaan afwegen heeft het nog zin om te bellen/mailen over een klacht. Nee het kost je teveel tijd en uiteindelijk ook geld, wat Youp al zei ze hebben echt een geraffineerd systeem om klanten met problemen op afstand te houden. Je wordt dus gewoon niet serieus genomen als klant, en deze afhandeling van de storing is weer het zoveelste voorbeeld wat het bevestigd. Ik ben er klaar mee, ik ga uitzoeken of ik mijn huidige abonnement kan opzeggen en kijken of het gras echt groener is bij de buren (kpn, het logo iig wel ;)). Ik ben iig blij dat ik mijn tweede abonnement al 3 maanden geleden heb opgezegd, dat scheelt.

(Ik moet zeggen, dit van je af schrijven heeft een therapeutische werking... een echte aanrader :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 14:05

tweakraiser

I have such sites to show you

Omgeving Den Haag.
Ik heb ook nog steeds een probleem met de bereikbaarheid. Terwijl ik altijd goed bereik heb qua netwerk en internet ben ik als ik gebeld wordt vaak niet bereikbaar. Mensen moeten soms wel 2 of 3 keer bellen voordat mijn telefoon overgaat. Anders krijgen ze direct mijn voicemail. Dit terwijl mijn toestel gewoon staat ingeschakeld.

Heb al eerder compensatie van dit probleem ontvangen in de vorm van reducering van maandlasten, echter blijft het probleem aanwezig.
Ook zijn er al eerder meldingen gemaakt bij de technische dienst van T-Mobile waarna ik verteld ben dat ik terug gebeld zou worden. Dit is echter tot op heden niet gebeurd.

Dit probleem speelt al sinds een jaar. Ik wordt er inmiddels echt helemaal gek van. Zeker geen verlenging als dit probleem niet wordt opgelost.

@ superstudent. Misschien dat we een apart topic kunnen openen om meerdere mensen te verzamelen met klachten en een collectief kunnen beginnen van het opzeggen van je T-Mobile abbo.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakraiser op 29-03-2011 13:08 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 23:49
OK, bij mij werkt alles weer, inderdaad dor de telefoon even uit te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:05

polthemol

Moderator General Chat
Coach4All schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:30:
[...]

Midden Limburg geen problemen meer (op dit moment....)
midden limburg hier geen 3G ontvangst meer sinds vanmorgen 11:00 uur zowat
-update-
en opeens is 3g weer terug, problem solved :D

[ Voor 10% gewijzigd door polthemol op 29-03-2011 13:58 . Reden: oepdate ]

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
En dan na een 8 uur durende storing die zo'n 2 miljoen klanten heeft getreft, doodleuk zeggen dat een compensatie niet op zijn plaats is.

Het moet niet gekker worden.. :(

Welke instantie kan hier druk op uitoefenen? Opta? Consumentenbond? Misschien dat wij als klant maar eens 8 weken onze rekeningen neit moeten betalen...tja.....overmacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

grapefruit schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:08:
Weet iemand misschien of dit een aanleiding kan zijn voor het vroegtijdig opzeggen van het abbonement abonnement?
Nope.

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 29-03-2011 15:03 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Xolon schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:49:
En dan na een 8 uur durende storing die zo'n 2 miljoen klanten heeft getreft, doodleuk zeggen dat een compensatie niet op zijn plaats is.

Welke instantie kan hier druk op uitoefenen? Opta? Consumentenbond? Misschien dat wij als klant maar eens 8 weken onze rekeningen neit moeten betalen...tja.....overmacht 8)7
Gewoon bellen. Zeggen dat je een tevreden klant was, en dat je dat weer bent als je een maandje geen vaste kosten hoeft te betalen. Klantenservicemedewerkers mogen sowieso een maandje geven en die krijg je ook. Gewoon een beetje aardig doen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:34
Ze hebben eerder hun klanten gecompenseerd toen bleek dat de dekking niet goed was, een paar maanden geleden. OK, dit is vervelend, maar Vodafone had er nog geen week ook last van. Het is altijd wel wat. Ik geef ze dit keer gewoon gelijk. Ik ben en blijf klant bij T-mobile, altijd erg goed behandeld, al 10 jaar. Dan mag er ook wel eens wat fout gaan. Jammer dat iedereen direct ongelofelijk gaat klagen/blaten dat het ergens anders altijd beter is etc etc etc. Onnodig en onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Vraag me af of de belstatus en andere delen van de site hier ook iets mee te maken hebben.
Heb nu toch wel erg veel kosten staan bij de belstatus, net of ze geen rekening houden dat ik sms maximaal heb...

Meer mensen daar last van sinds de storing of is het al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:49:

Ik zie dat je deze enorme ramp hebt overleefd. Wel goed kunnen slapen afgelopen nacht? Gaat het verder op dit moment al weer wat beter met je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 14:05

tweakraiser

I have such sites to show you

Wat voor de een een ramp is is voor de ander misschien niet erg.
Ik heb er wel flink last van gehad. Familielid is overleden we (ik en mijn vriendin) waren beiden niet bereikbaar. Daarnaast is elk gebaar in tegemoetkoming van zo'n grote organisatie wel op z'n plek.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

tweakraiser schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:34:
Ik heb er wel flink last van gehad. Familielid is overleden we (ik en mijn vriendin) waren beiden niet bereikbaar. Daarnaast is elk gebaar in tegemoetkoming van zo'n grote organisatie wel op z'n plek.
Inderdaad. Kan me uit het verleden nog wel herinneren dat er soms kleine verrekeningen op facturen stonden vanwege storingen (weet niet zeker of dat T-Mobile was of Orange). Voor particulier gebruik is het over het algemeen niet echt rampzalig, hoewel het verhaal van jou toch behoorlijk vervelend klinkt, maar er zijn ook bedrijven die T-Mobile gebruiken. Zelf heb ik een zakelijk abonnement (en daar mag flink voor in de buidel worden getast) en omdat ik veel op de weg zit ben ik min of meer afhankelijk van mijn mobiel (met enige regelmaat ben ik tijdens mijn terugreis aan het bellen met collega's of klanten), een kleine compensatie (al is het maar 1/30ste van het abonnement) zal door mij, maar ook door velen andere zeker gewaardeerd worden. Dat doet zelfs Ziggo, als je een dag plat ligt door een storing en je meldt dat wordt die dag gewoon van je factuur "afgehaald", je hebt tenslotte geen gebruik kunnen maken.

Nu gaat het niet om die paar euro, maar vind zou het wel een mooi gebaar vinden als men geen kosten in rekening brengt voor momenten dat je het niet kunt gebruiken. Zal er geen hele klachten procedure voor opstarten, maar kan wel een signaal van T-mobile richting klanten zijn zodat deze weer happy zijn. Een blije klant blij houden is makkelijker dan een gefrustreerde klant later nog blij te moeten maken. En desnoods geef je iedereen 1/30ste van zijn abonnement terug, zijn de mensen zonder directe problemen nav de storing ook blij (niet direct is dat zij wel verbinding hadden, maar goed deze konden dan weer niet bellen met andere T-Mobile nummers die wel last hadden zoals bijvoorbeeld collega's).

Maar ja, klantenbinding is schijnbaar niet iets wat T-Mobile hoog in het vaandel heeft staan (wat mij voor de zakelijke markt sowieso gevaarlijk lijkt). Sommige gillen wel om een "schadevergoeding" (op basis van wat?), maar als je een kleine compensatie geeft (en eventueel een mooi sms/mail/briefje met je excuses) maak je veel mensen al gelukkig lijkt mij.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
.Gertjan. schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:46:
[...]

Maar ja, klantenbinding is schijnbaar niet iets wat T-Mobile hoog in het vaandel heeft staan (wat mij voor de zakelijke markt sowieso gevaarlijk lijkt). Sommige gillen wel om een "schadevergoeding" (op basis van wat?), maar als je een kleine compensatie geeft (en eventueel een mooi sms/mail/briefje met je excuses) maak je veel mensen al gelukkig lijkt mij.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik op Tmobile's forum wel goed ben geholpen toen ik een probleem had, en hetzelfde geld voor de klantenservice.

Desondanks ben ik ook wel teleurgesteld door de storing, en dan vooral de afhandeling. "Overmacht", terwijl je in een press release zegt dat je engineers een server hebben laten conflicteren (zelfde IP adres?). Een kleine tegemoedkoming naar je klanten lijkt me dan toch wel op zijn plaats. Ik neem zelf in ieder geval nog wel contact op t-mobile.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
tweakraiser schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:34:
Als bereikbaarheid essentieel is dan neem je twee verschillende providers of je controleert wat vaker je email als je telefoon het niet doet.

Je kunt ook gewoon bellen met de klantenservice en dan stel je voor dat je tevreden bent als je een maand geen vaste kosten moet betalen. Dat mogen de klantenservicemedewerkers gewoon geven en vaak doen ze dat ook gewoon. Ik heb een keer 6 keer onafgebroken een maand geen vaste kosten hoeven betalen. Gewoon elke maand gebeld over een klacht en een maand geen vaste kosten was hun standaardcompensatie. T-Mobile hoeft mijns inziens niet met een gebaar te komen, de klant kan het zelf ook even proberen bij de klantenservice.

[ Voor 6% gewijzigd door Trommelrem op 30-03-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
is er weer iets aan de hand niemand hier heeft bereik in rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Megamind schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:31:
is er weer iets aan de hand niemand hier heeft bereik in rotterdam
zit ook in rotterdam, heb nog wel bereik maar nog steeds dat ene streepje en 3G(D109kBs/U50kBs). Is de bereik bij anderen al wat verbeterd? ik kom niet verder dan dat ene streepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
FlorisB schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:00:
Ja, maar het duurt waarschijnlijk een paar uur. SMSjes staan tot 72 uur in de queue (normaal gesproken), eerste paar minuten probeert hij om de zoveel seconden te bezorgen. Als dat niet lukt gaat het over naar enkele minuten en vervolgens enkele uren tussen de afleverpogingen. Maar ze komen wel aan ;)
Hmmm klopt toch niet hoor. Ik heb vandaag gehoord dat vrienden tijdens de storing me nog zo'n 4x gesms't hadden maar geen enkel nog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik mis er hier ook nog een lading, heb namelijk 6x geprobeerd een TAN code van ING op te vragen, alleen de laatste 2 zijn aangekome (om 11 uur, verstuurd rond 8:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

De betreffende storing van T-Mobile is opgelost, dit topic is daarom gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.