Tja, ze hebben het bij Tmobile echt niet begrepen hoe je met je klanten moet omgaan. Wat grapefruit zegt, iets symbolisch is het minste wat ze hadden kunnen doen. Het is een enorm arrogant bedrijf en ik heb ook echt te doen met de mensen die daar op de klantenservice werken.
Voor mij is dit ook de laatste druppel, ik ben klant sinds 2002 en het boeit ze helemaal niets. Ik heb de eerste jaren slechte dekking gehad (na 3 jaar was dat eindelijk opgelost). Daarna eindelijk een paar jaar een prima netwerk (dat gaf vertrouwen). En nu de laatste 1 a 2 jaar zijn er om de haverklap problemen (wegvallende gesprekken, internet wat niet werkt, facturen die niet kloppen). Bellen met Tmobile heeft weinig zin, je krijgt daar geen poot aan de grond. Als je mailed over een factuur die niet klopt, wordt er doodleuk gezegd dat het wel klopt volgens hun systeem. Ze hebben altijd standaard argumenten klaar, elke keer je verhaal herhalen, het frustreerd je gewoon en op een gegeven moment moet je gaan afwegen heeft het nog zin om te bellen/mailen over een klacht. Nee het kost je teveel tijd en uiteindelijk ook geld, wat Youp al zei ze hebben echt een geraffineerd systeem om klanten met problemen op afstand te houden. Je wordt dus gewoon niet serieus genomen als klant, en deze afhandeling van de storing is weer het zoveelste voorbeeld wat het bevestigd. Ik ben er klaar mee, ik ga uitzoeken of ik mijn huidige abonnement kan opzeggen en kijken of het gras echt groener is bij de buren (kpn, het logo iig wel

). Ik ben iig blij dat ik mijn tweede abonnement al 3 maanden geleden heb opgezegd, dat scheelt.
(Ik moet zeggen, dit van je af schrijven heeft een therapeutische werking... een echte aanrader

)