Nu sinds 10 minuten is het ook bij mij in Eindhoven / Valkenswaard plat.
No Service in Zaandam...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik dacht al dat er wat aan de hand was, ik had GPRS zonder dekking, sommige stukken HSDPA maar dan kon ik alleen internetten, toen weer geen dekking. Eerst dacht ik dat het bereik in Limburg waar ik vandaag voor werk zo belabberd was maar nee. Toen dacht ik aan m'n simkaart gezien vodafone in mn desire z wel werkte.
Maargoed dit is er dus aan de hand -> vodafone prepaid sim er dan maar in. Hopelijk wordt het snel opgelost
Maargoed dit is er dus aan de hand -> vodafone prepaid sim er dan maar in. Hopelijk wordt het snel opgelost
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik zie dat veel iPhone bezitters de sjaak zijn maar kan aan mij liggen m'n eigen iPhone heeft ook nog niks de bb en nokia wel
There is no sadder sight than a young pessimist.
Denk niet dat het alleen de iphone bezitters zijn, ik heb met mijn samsung nexus s ook problemen. Aan de andere kant is het wel een iphone abonnement dus misschien ligt er wel een verband
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Eindhoven - Veghel - Geen bereik meer sins 1500
Galaxy S relax abbo
Galaxy S relax abbo
[ Voor 19% gewijzigd door peerke1987 op 28-03-2011 17:37 ]
Ook hier, Bodegraven, vol bereik maar geen verbinding...
Niet bellen, niet SMSen, geen internet, helemaal niks....
Is al een paar uur zo, heb geen iPhone maar een Desire, maar dat haalt niks uit.
Fijn
Vraag me af of hier een compensatie voor komt ^^
Niet bellen, niet SMSen, geen internet, helemaal niks....
Is al een paar uur zo, heb geen iPhone maar een Desire, maar dat haalt niks uit.
Fijn
[ Voor 19% gewijzigd door R.ik op 28-03-2011 17:38 ]
Zelfde verhaal Groningen. 9718
Vol bereik / No access to network
Vol bereik / No access to network
[ Voor 38% gewijzigd door Allubz op 28-03-2011 17:37 ]
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Verwijderd
hier Amsterdam (1103) ook geen bereik wel via wifi kan ik op internet en pingen met me BB
Tweet van @arnoudwokke:
"
Storing #tmobile komt doordat 1 van de 5 centrales van Tmobile plat ligt. Daarom treft storing deel klanten, locatie maakt niet uit
"
Storing #tmobile komt doordat 1 van de 5 centrales van Tmobile plat ligt. Daarom treft storing deel klanten, locatie maakt niet uit
Hier in zeeuwsvlaanderen (4571 axel) (4531 centrum terneuzen) en (4532 terneuzen) ook geen bereik
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Inmiddels wel. 0 bereik hier.Wijnands schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:57:
Niks aan de hand hier in Amstelveen. Heb ook eigenlijk nooit last bij die grote storingen.
Hier in Leek (Groningen) ist ook weg. 
9351
Gelukkig boeit het me niet. Als internet maar werkt.
9351
Gelukkig boeit het me niet. Als internet maar werkt.
[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 28-03-2011 17:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik weet niet precies vanaf hoelaat, maar ook hier geen bereik.
Zit in Didam, das dicht bij Arnhem (Oost-Gelerland dus)
Zit in Didam, das dicht bij Arnhem (Oost-Gelerland dus)
Net een rondje Tiel-Den Bosch-Utrecht-Amersfoort-Ede-Arnhem-Tiel gedaan; nergens verbinding.
Geen verbinding in Schagen (0224). Dacht dat het aan mijn lag het hem voor tentame even in vliegtuig modus gezet dus ik van alles al proberen..

geen verbinding sinds 2 uur. Zit in bawu, duitsland! Kan sinds die tijd niet aanmelden op netwerk.
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
lekker.... had de hele ochtend als last, dus dacht ik... even restoren... alle moeite voor niks dus.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik had eerder gepost dat ik nergens last van had maar heb geen bereik meer op het moment, "Geen Service" in beeld. 9721 Groningen
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Daarom heb ik altijd een 2e sim van een andere provider, alhoewel ik dit nog nooit heb meegemaakt bij T-Mobilekmf schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:23:
lekker.... had de hele ochtend als last, dus dacht ik... even restoren... alle moeite voor niks dus.
Ik heb in spijkenisse(Rotterdam) verbinding, maar alleen uitgaande verbinding. Bellen kan ik , maar ontvangen niet... Ben dus niet bereikbaar voor de wereld.
Ik Heb geprobeerd mezelf te bellen via een andere telefoon natuurlijk, maar geeft aan dat er network failure onstaat...
Daarnaast werkt mijn 3G gewoon normaal .. Echt vreemd
Ik Heb geprobeerd mezelf te bellen via een andere telefoon natuurlijk, maar geeft aan dat er network failure onstaat...
Daarnaast werkt mijn 3G gewoon normaal .. Echt vreemd
Ben benieuwd of we nog compensatie krijgen van T-Mobile.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zat de hele dag in Duitsland, kom ik de grens over weg bereik. Dus ik denk, chips rekening niet betaald afgesloten, collega zit met zijn Duitse telefoon gewoon op t-mobile.
Maar gelukkig gewoon een storing, nou ja wel een waar ik dus nu veel last van ondervind gezien ik dus thuis geen vaste lijn meer heb,
Van af Arnhem tot Amsterdam helemaal niks.
Maar gelukkig gewoon een storing, nou ja wel een waar ik dus nu veel last van ondervind gezien ik dus thuis geen vaste lijn meer heb,

Van af Arnhem tot Amsterdam helemaal niks.
[ Voor 6% gewijzigd door TUX2K op 28-03-2011 18:33 ]
Hier ook niks, postcode 5721 (omgeving Helmond/Eindhoven). Geen mobiel/3G sinds een uur of 4.
Verwijderd
Dat hoop ik voor de mensen die er last van hadden.Gunner schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:25:
Ben benieuwd of we nog compensatie krijgen van T-Mobile.
Btw me tel begint moeilijk te doen nu
Kan internet en gebeld worden maar smsen en bellen gaan soms wel soms niet
Ik kan bellen en gebeld worden in Bussum, nergens last van.
It takes one to know one...
Hier ook 9721, internet werkt nog wel... Rare is dat ik in Sappemeer nog wel gewoon gebeld kon worden en kon bellen... Zelfs eerst thuis werkte het nog, nog een sms ontvangen en verstuurd....Kassad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:24:
Ik had eerder gepost dat ik nergens last van had maar heb geen bereik meer op het moment, "Geen Service" in beeld. 9721 Groningen
We zien het wel, zal vanzelf wel weer gaan werken.
Al sinds vanmiddag 3 uur geen verbinding meer met het netwerk, kan alleen nog SOS oproepen doen. Via wifi werkt ook niks, maar dat komt doordat ik een blackberry heb. (Zeeland 4353)
Amsterdam ZO alleen noodoproepen zegt mijn telefoon, ik dacht al bijna dat het aan mijn telefoon lag.
Iets voor 16u kon ik nog internetten (nog wat verstuurd), wanneer het precies plat ging geen idee.
Yup zowel mijn abbo als prepay van T-Mobile werken niet
Iets voor 16u kon ik nog internetten (nog wat verstuurd), wanneer het precies plat ging geen idee.
Yup zowel mijn abbo als prepay van T-Mobile werken niet

rm -r *
Ik heb nu vol bereik in Rotterdam 3022 maar dan wel de melding geen service... precies zoals vorig jaar toen met de dekkings problemen in rotterdam. Dan wil je bellen en gaat ie niet een keer over....
Ik werk in hengelo, en woon in zwolle vanaf vanmiddag al helemaal geen bereik meer.
Kan ook niet registreren op het netwerk
Kan ook niet registreren op het netwerk
Live by the drop
Hier vollop 5/5 streepjes bereik 3G met Iphone 4 8072 Regio
Speedtest
Ping 167ms
Download: 239.8 kb/s (1.87mbit)
Upload:55 kb/s (0.41 mbit)
Wat relatief normaal is voor deze regio
Echter heeft een vriend van mij en mijn broer beiden met Iphone 3gs en tmobile wel problemen. Die hebben ook geen service sinds 2 uur a half 3 vanmiddag
Speedtest
Ping 167ms
Download: 239.8 kb/s (1.87mbit)
Upload:55 kb/s (0.41 mbit)
Wat relatief normaal is voor deze regio
Echter heeft een vriend van mij en mijn broer beiden met Iphone 3gs en tmobile wel problemen. Die hebben ook geen service sinds 2 uur a half 3 vanmiddag
[ Voor 15% gewijzigd door marco282 op 28-03-2011 18:43 ]
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
Godzijdank dit topic, ik heb er ook last van. Kom net uit binnenstad A'dam Centrum. Nu thuis randstad, nog steeds No Service.
iPhone 3GS hier.
iPhone 3GS hier.
Apeldoorn-Centrum hetzelfde probleem. Toenet in Arnhem-Presikhaaf hetzelfde. M'n moeder heeft vreemdgenoeg wel bereik, ook in het Centrum van Apeldoorn.. vreemde storing dit.
Hier in ZW-Friesland geen bellen mogelijk tussen T-Mobile telefoons, verder is er niets aan de hand. Bellen/sms naar vaste lijn of andere providers lukt wel.
[ Voor 22% gewijzigd door LieveNiels op 28-03-2011 18:53 ]
Route Zwolle -> Oss, totaal geen bereik. Kom thuis en denk even de T-Mobile zakelijk customer service te bellen (uiteraard via een vast lijn omdat mijn mobiel het niet doet, zo slim was ik nog wel
) om te vragen of er storing is (had geen tijd om achter de PC te kruipen want moest weer weg) krijg ik in eerste instantie het callcenter ook niet te pakken
, duurde ontzettend lang voordat hij overging om vervolgens een storingstoon te geven. 2de keer lukte wel en kreeg meteen in de welkomstboodschap te horen dat het mis was...
Al eens eerder gehad dat het in een bepaalde regio niet werkte, en een dorp/paal verderop weer wel, maar de route Zwolle -> Oss kruist behoorlijk wat regios. En net nu ik zat te wachten op een telefoontje van iemand...
Al eens eerder gehad dat het in een bepaalde regio niet werkte, en een dorp/paal verderop weer wel, maar de route Zwolle -> Oss kruist behoorlijk wat regios. En net nu ik zat te wachten op een telefoontje van iemand...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Vanmiddag rond 15:00 had ik hier in 9403 nog prima bereik, en 3G. Ik las het toen van de storing en heb m'n broertje nog even gebeld en bellen was geen probleem.
M'n vriendin had een SMS gestuurd, en die heb ik nogsteeds niet gekregen. Maar ik heb nu ook helemaal geen bereik meer...
M'n vriendin had een SMS gestuurd, en die heb ik nogsteeds niet gekregen. Maar ik heb nu ook helemaal geen bereik meer...
Update netwerkstoring 28 maart 19:00
Op dit moment is er een storing in een deel van het netwerk. Daardoor kan een gedeelte van onze klanten (zowel abonnee's als PrePaid klanten) niet bellen en sms'en of gebeld worden. We schatten in dat ongeveer 2 miljoen mensen in een zekere mate last hebben van de storing. Uiteraard werken we met man-en-macht aan het verhelpen van deze situatie. Vooralsnog kunnen veel mensen weer bellen, alleen nog niet gebeld worden. De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn.
Via de T-Mobile website, via Twitter en via het T-Mobile forum in het topic Netwerkstoring 28 maart zullen we jullie op de hoogte houden.
Namens T-Mobile excuses voor het ontstane ongemak!
T-Mobile webcare
@diviance42
Hoogstwaarschijnlijk zullen Tele2 klanten hier ook hinder van ondervinden.
Op dit moment is er een storing in een deel van het netwerk. Daardoor kan een gedeelte van onze klanten (zowel abonnee's als PrePaid klanten) niet bellen en sms'en of gebeld worden. We schatten in dat ongeveer 2 miljoen mensen in een zekere mate last hebben van de storing. Uiteraard werken we met man-en-macht aan het verhelpen van deze situatie. Vooralsnog kunnen veel mensen weer bellen, alleen nog niet gebeld worden. De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn.
Via de T-Mobile website, via Twitter en via het T-Mobile forum in het topic Netwerkstoring 28 maart zullen we jullie op de hoogte houden.
Namens T-Mobile excuses voor het ontstane ongemak!
T-Mobile webcare
@diviance42
Hoogstwaarschijnlijk zullen Tele2 klanten hier ook hinder van ondervinden.
T-Mobile Netherlands BV
om 17.46 nog gebeld in Breda, uurtje later in eindhoven (iig. centrum en noord eidnhoven) zag ik dat ik "geen service" heb. tot heden.
Valt dit eigenlijk onder contract breuk vanaf zijde t-mobile? Ik ben al langer ontevreden over t-mobile dus zou mooi zijn als ik nou over kan stappen.
Valt dit eigenlijk onder contract breuk vanaf zijde t-mobile? Ik ben al langer ontevreden over t-mobile dus zou mooi zijn als ik nou over kan stappen.
Dan moeten er toch wel ernstige en veelvuldige gebreken zijn, ik denk dat 1x een middagje geen verbinding daar nog niet onder valt?Tweak-Freak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
om 17.46 nog gebeld in Breda, uurtje later in eindhoven (iig. centrum en noord eidnhoven) zag ik dat ik "geen service" heb. tot heden.
uncle_sjohie
Mmm komt net klote uit, moet een overschrijving doen via de ing, maar tan codes krijg ik via sms....
helpt het om over te schakelen op gsm?
helpt het om over te schakelen op gsm?
[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 28-03-2011 19:34 ]
Burp
Dit lijkt mij geen geldige reden om je contract (kostenloos) op te zeggen. Het smsje dat ik vanmiddag kreeg dan weer wel:Tweak-Freak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
''Beste klant, uw algemene voorwaarden zijn per 1 april aangevuld i.v.m. premium sms diensten. Kijk op: http://tmnl.nu/av voor meer informatie. Groeten, T-Mobile.''
Als ik me niet vergis, kun je bij veranderingen in de AV kostenloos je contract op zeggen...
Overigens ook hier (5032TV) geen enkele dienst beschikbaar...
Probeer voortaan aub wat inhoudelijks toe te voegen.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 19:48 ]
*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 19:49 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
*weg*
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 19:49 ]
*weg*
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 19:49 ]
Ik vind het netjes dat ze een berichtje achter laten hier, al kan ik niet ontkennen dat ik het langzamerhand irritant begin te vinden nu. Hoop dat ze het snel opgelost hebben.
Ik heb op dit moment ook hinder van de storing. Ik ben ook niet bereikbaar voor mijn klanten. Dus ik heb er ook zeker hinder van.apNia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:44:
Nee? Jouw mobiel internet loopt zeker als een zonnetje? Gek hoor.
Maar als alles gewoon werkt, heb ik geen enkel probleem. Ook niet op het gebied van mobiel internet
Vind dat echt maf, ik hoor non-stop mensen klagen over hoe belabberd mobiel internet van T-mobile is. Wat ook mijn ervaring is.
Vanmiddag in Tilburg nergens last van gehad. In de trein terug naar Nijmegen merkte ik echter dat het versturen van e-mail lange tijd in beslag nam. Pas nadat ik een dekkingsloos gebied in en uit reed met de trein, kon ik geen verbinding meer maken en gaf mijn HTC Desire Z aan dat min simkaart mij geen toestemming gaf om met het T-Mobile netwerk verbinding te maken, terwijl ik toch echt al 4 jaar klant ben.
Verwijderd
Wat kan de provider aan doen...
Netwerk valt in een keer uit.
Daar kan jij, ik en hun niks aan doen.
Ze proberen het ook te verhelpen dus ben blij dat ze voor je bezig zijn.
Ben je dit niet bel met je vaste lijn naar hun leg uit wat je probleem is hun geven meteen antwoord terug...
Netwerk valt in een keer uit.
Daar kan jij, ik en hun niks aan doen.
Ze proberen het ook te verhelpen dus ben blij dat ze voor je bezig zijn.
Ben je dit niet bel met je vaste lijn naar hun leg uit wat je probleem is hun geven meteen antwoord terug...
^^ klopt, echter vind ik het dan toch frapant dat als 1 van je 5 centrales uitvalt of whatever de reden dan ook mag zijn, dat er nergens failover fallback of opgeschaald wordt. Is ons mobiele netwerk dan slechts berekend op het aantal gebruikers en is er geen ruimte voor overcapaciteit?

Verwijderd
Kan best zijn dat ze dat over het hoofd hebben gezien.
Naja ben nu 5 jaar al klant bij t-mobile en door 1 storing sinds mijn tijd ga ik echt niet overstappen.
En iedereen kan wel wat overkomen...
Net als je pc die het op eens begeeft bij voorbeeld.
Die probeer je dan ook te maken met backup of iets nieuws erin..
Naja ben nu 5 jaar al klant bij t-mobile en door 1 storing sinds mijn tijd ga ik echt niet overstappen.
En iedereen kan wel wat overkomen...
Net als je pc die het op eens begeeft bij voorbeeld.
Die probeer je dan ook te maken met backup of iets nieuws erin..
Ik heb ook heel de dag geen last gehad van de storing. Een vriendin in de trein zat 7 uur 's ochtends al te klagen dat het niet lekker liep, terwijl ik nergens last van had.
Toen ik las dat er een storing was had ik ook nergens last van. Pas toen ik besloot 3G aan te zetten, omdat ik de trein in moest kreeg ik geen verbinding meer. Vreemd genoeg wel de volle 5 streepjes.
Nu heb ik sinds half 6 geen verbinding meer, maar dit is de eerste storing van T-Mobile waar ik last van heb in de zeven jaar dat ik klant van ze ben.
Jammer dat het moet gebeuren, maar het is niet alsof KPN en Vodafone perfect zijn. Zeker als ik ook mijn kosten meeneem en vergelijk met die twee, vind ik niet dat ik veel te klagen heb.
Overigens regio Zeeland en West-Brabant waar ik was deze dag.
Toen ik las dat er een storing was had ik ook nergens last van. Pas toen ik besloot 3G aan te zetten, omdat ik de trein in moest kreeg ik geen verbinding meer. Vreemd genoeg wel de volle 5 streepjes.
Nu heb ik sinds half 6 geen verbinding meer, maar dit is de eerste storing van T-Mobile waar ik last van heb in de zeven jaar dat ik klant van ze ben.
Jammer dat het moet gebeuren, maar het is niet alsof KPN en Vodafone perfect zijn. Zeker als ik ook mijn kosten meeneem en vergelijk met die twee, vind ik niet dat ik veel te klagen heb.
Overigens regio Zeeland en West-Brabant waar ik was deze dag.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
T-Mobile internet werkt normaal uitstekend, alleen nu even niet maar dat kan bij elke provider een keer gebeuren.apNia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
Vind dat echt maf, ik hoor non-stop mensen klagen over hoe belabberd mobiel internet van T-mobile is. Wat ook mijn ervaring is.
Tis niet alleen T-Mobile, ik heb Ben. Zal wel het netwerk huren.
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Grr kom van Amsterdam, Weesp en ben nu weer thuis in Apeldoorn en heb gewoon nergens bereik, WTF!
Nijmegen: kan wel bellen/smsen, niet gebeld/gesmst worden met Ben (gaat via Tmobile)
Ben is van T-mobile.Allubz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:03:
Tis niet alleen T-Mobile, ik heb Ben. Zal wel het netwerk huren.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Lelystad, kan niet bellen/sms'en en internetten. Getest met een SonyEricsson Xperia10i en een Nokia 6100.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik ook sinds ongeveer half drie no service op mijn 3GS
Begrijp ik nou goed dat 20% van de klanten hier last van heeft?
Begrijp ik nou goed dat 20% van de klanten hier last van heeft?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Schiphol en Adam nog steeds niks. Zit min. al vanaf 15.30 zonder enige bereik.
Dat opstarten van de backup server duurt ook wel erg lang. Zoiets heb je toch standby staan?
Goed bezig Tmobile
En als schadevergoeding krijgen we zeker van die ´geweldige´ Tmobile puntjes
Dat opstarten van de backup server duurt ook wel erg lang. Zoiets heb je toch standby staan?
Goed bezig Tmobile
En als schadevergoeding krijgen we zeker van die ´geweldige´ Tmobile puntjes
Ik heb bereik maar kan nog steeds niks ontvangen...
[ Voor 43% gewijzigd door Stroopwafels op 28-03-2011 21:37 ]
"De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn. "
Hopen maar dat ze het back-up systeem wel regelmatig getest hebben...
Hopen maar dat ze het back-up systeem wel regelmatig getest hebben...
Helmond is ook al de hele avond onbereikbaar
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Idem dito, behalve dat ik niet in Nijmegen zit.accountabc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:06:
Nijmegen: kan wel bellen/smsen, niet gebeld/gesmst worden met Ben (gaat via Tmobile)
Storing is ook niet locatie-afhankelijk.
Op de storings-website staat niet duidelijk uitgelegd of uitgaande sms-jes bezorgd worden. Iemand een idee?
Lijkt me niet echt logisch als dit wel zou werken.Cheesy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:37:
[...]
Idem dito, behalve dat ik niet in Nijmegen zit.
Op de storings-website staat niet duidelijk uitgelegd of uitgaande sms-jes bezorgd worden. Iemand een idee?
Op de site van T-Mobile:
Worden verzonden en te ontvangen smsjes afgeleverd
Ja. De sms-jes worden tijdens de storing bewaard en worden weer verzonden als de storing verholpen is. Het kan zijn dat het enkele uren duurt voordat u alle sms-berichten ontvangen heeft.
Had tot 20u gewoon bereik, nu is het geen service. We wachten rustig af!
Al erg lang thuis slecht bereik en alweer een een aantal weken (ook bij vol bereik) haperende internetverbinding (en in tegenstelling tot de eerdere problemen niet alleen bij 3G, maar ook 2G). Na melding totaal geen reactie gekregen.
Verder viel me vannacht tijdens het luisteren naar het radioprogramma Echte Jannen op dat de stem van veel van de inbellende bellers haperde. Toevallig zei één van de presentatoren voor de grap "je moet ook niet met T-Mobile bellen!". Misschien begonnen toen de problemen al?
Vanmiddag viel me op dat ik de hele dag nog niet gebeld of gesmsd was, terwijl ik wel een belangrijk telefoontje/sms'je verwachtte. Ik bleek geen bereik te hebben. Nu gebeurt het hier thuis wel vaker dat ik slecht/geen bereik heb, dus zette ik m'n telefoon bij het raam neer en was er enige tijd later wél verbinding gemaakt.
Vervolgens kwamen m'n sms'jes echter niet aan. Toen ik ook niet bleek te kunnen bellen viel het kwartje.
Dit is al de zoveelste keer is dat T-Mobile niet doet wat het beloofd. Aangezien deze storing mij vandaag € 500,- heeft gekost, is de maat nu vol. Tenzij T-Mobile het écht goedmaakt ga ik m'n contract ontbinden.
EDIT: overigens woon ik op IJburg in Amsterdam (1087)
Verder viel me vannacht tijdens het luisteren naar het radioprogramma Echte Jannen op dat de stem van veel van de inbellende bellers haperde. Toevallig zei één van de presentatoren voor de grap "je moet ook niet met T-Mobile bellen!". Misschien begonnen toen de problemen al?
Vanmiddag viel me op dat ik de hele dag nog niet gebeld of gesmsd was, terwijl ik wel een belangrijk telefoontje/sms'je verwachtte. Ik bleek geen bereik te hebben. Nu gebeurt het hier thuis wel vaker dat ik slecht/geen bereik heb, dus zette ik m'n telefoon bij het raam neer en was er enige tijd later wél verbinding gemaakt.
Vervolgens kwamen m'n sms'jes echter niet aan. Toen ik ook niet bleek te kunnen bellen viel het kwartje.
Dit is al de zoveelste keer is dat T-Mobile niet doet wat het beloofd. Aangezien deze storing mij vandaag € 500,- heeft gekost, is de maat nu vol. Tenzij T-Mobile het écht goedmaakt ga ik m'n contract ontbinden.
EDIT: overigens woon ik op IJburg in Amsterdam (1087)
Dit is inderdaad offtopic.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 21:47 . Reden: bbcode typo ]
Hier (Harderwijk) deed GPRS het prima, maar 3G wil totaal niet. Bellen wil op dit moment even als gebeld worden prima. Of dat vandaag overdag problemen ondervonden heeft weet ik niet.
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
Xolon schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:46:
[mbr]Dit is inderdaad offtopic.[/]
offtopic:
gast het is in je eigen voordeel. Tis wat cryptisch geformuleerd, maar er zijn nu juist strengere voorwaarden vooraleer T-Mobile je kan afsluiten als je je premiumdienst niet hebt betaald oid. Iig, je bent er bij gebaat, en positieve verandering kan nooit lijden tot contractbreuk.
gast het is in je eigen voordeel. Tis wat cryptisch geformuleerd, maar er zijn nu juist strengere voorwaarden vooraleer T-Mobile je kan afsluiten als je je premiumdienst niet hebt betaald oid. Iig, je bent er bij gebaat, en positieve verandering kan nooit lijden tot contractbreuk.
Helaas hier in Rotterdam ook nog altijd. En we blijven wachte...
[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 28-03-2011 21:59 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Helaas hebben we nog geen aanvullende informatie voor jullie.
Wel zien we een diversiteit aan vragen binnen komen en op deze pagina vind je meer informatie.
Ook hier vind je updates over de storing terug.
T-Mobile Webcare
Wel zien we een diversiteit aan vragen binnen komen en op deze pagina vind je meer informatie.
Ook hier vind je updates over de storing terug.
T-Mobile Webcare
T-Mobile Netherlands BV
Jep, en ben net van Beek en donk terug. Daar ook geen bereik....
De storing is niet locatie afhankelijkCrazymonkey schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:03:
[...]
Jep, en ben net van Beek en donk terug. Daar ook geen bereik....
Ik ontvang ze nog wel van t-mobile klanten maar zij niet van mij dus volgens mij werkt het nog gewoon, net als het bellen naar andere providers.Cheesy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:37:
[...]
Idem dito, behalve dat ik niet in Nijmegen zit.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Zit nu ook al vanaf 2 a 3 uur in de middag zonder bereik.
Nu had ik zoiets dergelijks ook op een donderdag middag, op het terras
Een vriend van me had ook tmobile en kon ook niet bellen.
Misschien was dat een voorbode ^^
Hoop dat het snel is opgelost en een dame niet boos op me word haha
Nog een tandje erbij zetten t-mobile
Nu had ik zoiets dergelijks ook op een donderdag middag, op het terras
Een vriend van me had ook tmobile en kon ook niet bellen.
Misschien was dat een voorbode ^^
Hoop dat het snel is opgelost en een dame niet boos op me word haha
Nog een tandje erbij zetten t-mobile
Het ligt inderdaad niet aan de lokatie. Op mijn werk was ik de enige van de 5 T-mobile klanten welke geen bereik had. Ik ben wel de persoon die het laatst een nieuwe sim kaart heeft gehad. Dus misschien alle nieuwe(re) simkaarten die de storing hebben ofzo?
EDIT: Ook met een nieuwe iOS (4.3.1) op de iPhone 4 werkt het niet
EDIT: Ook met een nieuwe iOS (4.3.1) op de iPhone 4 werkt het niet
[ Voor 12% gewijzigd door WHiZZi op 28-03-2011 22:19 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Het begint een beetje op het prorail/ns verhaal te lijken. Al jaren een grote puinzooi op de klantenservice en dan nu blijkt ook dat ze de primaire systemen gewoon niet op orde hebben, en tja als er dan iets onverwachts gebeurd donderd het hele kaartenhuis in elkaar. En dan spreken ze over 2 miljoen klanten die "in een zekere mate last hebben van de storing"? Tmobile kennende zou dit weleens een understatement kunnen zijn, en is het misschien wel het dubbele aantal klanten.
Zonder hier al teveel te gaan bashen, maar qua betrouwbaarheid ben ik wel klaar met Tmobile. In de grote steden (vooral rond het centrum) is het allemaal huilen met de pet op, internet werkt gewoon niet of enorm traag. En regelmatig signaalverlies. Het begint echt een 3e rangs netwerk te worden.
Tuurlijk je kan overmacht hebben maar dit zijn systemen die er toch niet zolang uit mogen liggen? Ik zit niet meer te wachten op compensatie in de vorm van gratis smsjes, spaarpunten etc. Gelukkig was ik op tijd vorige maand met het eerste abonnement op te zeggen, benieuwd of het tweede nu ook opgezegd kan gaan worden
.
Zonder hier al teveel te gaan bashen, maar qua betrouwbaarheid ben ik wel klaar met Tmobile. In de grote steden (vooral rond het centrum) is het allemaal huilen met de pet op, internet werkt gewoon niet of enorm traag. En regelmatig signaalverlies. Het begint echt een 3e rangs netwerk te worden.
Tuurlijk je kan overmacht hebben maar dit zijn systemen die er toch niet zolang uit mogen liggen? Ik zit niet meer te wachten op compensatie in de vorm van gratis smsjes, spaarpunten etc. Gelukkig was ik op tijd vorige maand met het eerste abonnement op te zeggen, benieuwd of het tweede nu ook opgezegd kan gaan worden
Ik had een half uur geleden SOS in display staan, Nu 3g vol berijk.
Ik heb 1 telefoontje kunnen plegen, die werd verbroken en toen stond er alleen GSM, en verder deed ie niets meer
Ik heb 1 telefoontje kunnen plegen, die werd verbroken en toen stond er alleen GSM, en verder deed ie niets meer
hier ook in groningen, postcode 9714
vanaf vanmiddag geen bereik meer.
vanaf vanmiddag geen bereik meer.
Verwijderd
Mijn SIMkaart wordt in september 4 jaar. En ik kan vanaf vanmiddag 2 uur ook niet meer bellen.WHiZZi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:18:
Het ligt inderdaad niet aan de lokatie. Op mijn werk was ik de enige van de 5 T-mobile klanten welke geen bereik had. Ik ben wel de persoon die het laatst een nieuwe sim kaart heeft gehad. Dus misschien alle nieuwe(re) simkaarten die de storing hebben ofzo?
EDIT: Ook met een nieuwe iOS (4.3.1) op de iPhone 4 werkt het niet![]()
Ik heb sinds vanmiddag al geen bereik meer (geen idee vanaf hoe laat precies). Dat was eerst in Utrecht centrum, maar nu thuis in Gouda is er geen verbetering.
Als ik mijn telefoon laat scannen op netwerken, wordt T-Mobile wel gevonden, maar als ik in wil loggen krijg ik een server fout...
Als ik mijn telefoon laat scannen op netwerken, wordt T-Mobile wel gevonden, maar als ik in wil loggen krijg ik een server fout...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik heb zo'n oude simkaart dat het T-Mobile logo amper meer te zien is, denk dat als we morgen wakker worden alles weer prima werkt. Zolang de wekkerfunctie van m'n telefoon maar werkt vind ik het goed, bevalt me wel die rust eigenlijk heheWHiZZi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:18:
EDIT: Ook met een nieuwe iOS (4.3.1) op de iPhone 4 werkt het niet![]()
2801(gouda) geen 2g signaal.
3g wel(100% zelfs) maar geen data.
sms'en werkt wél prima, ook naar andere providers.
3g wel(100% zelfs) maar geen data.
sms'en werkt wél prima, ook naar andere providers.
Rotterdam ook niets, zou volgens ingewijden gaan om een probleem met de HLR in Amsterdam.. Zou ook verklaren waarom t-mobile klanten in het buitenland niet kunnen roamen..
Volgens mij heeft dat te maken dat je sim niet lekker geregistreerd wordt op het netwerk en daarom dus ook geen roaming toegang heeft.linuxpro schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:32:
Rotterdam ook niets, zou volgens ingewijden gaan om een probleem met de HLR in Amsterdam.. Zou ook verklaren waarom t-mobile klanten in het buitenland niet kunnen roamen..
Ik wordt hier nonstop geswitched tussen 3G GPRS en niks. Dus soms werkt het wel en soms niet. Weet niet of dat ook voor het buitenland opgaat tho.
Verwijderd
Smste net iemand, schijnt dat die persoon de sms in 20voud kreeg. Iemand anders zelfde probleem?
Houd je volgende rekening goed in de gaten dan.....Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:34:
Smste net iemand, schijnt dat die persoon de sms in 20voud kreeg. Iemand anders zelfde probleem?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
UPDATE (22.25): We hebben zojuist contact gehad met Hennie van der Heijden van de PR afdeling vaan T-Mobile. Er zijn vanavond twee teams aan het werk gegaan. Team 1 hield zich bezig met het terug zetten van een backup van het systeem en team 2 met het achterhalen en oplossen van het probleem. Het laatste team is het meest succesvol gebleken. De systemen zijn rond 22.00 uur aangezet en klanten zullen gefasseerd aangesloten worden. Dit om overbelasting van het systeem te voorkomen, de verwachting is dat dit 2 uur kan duren. Als alles mee zit, dan zal iedereen rond middernacht weer kunnen bellen.
Dit topic is gesloten.