Single Sleeved (psu Extenders)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AoHxBram
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08 00:08
beste mede tweakers,

ik was eigenlijk op zoek naar kant en klare single sleeved PSU connectors, eigenlijk verlengstukjes.
ik had ze bij NZXT gezien de 24-pin en 8-pin cpu\moederbord extensies, end e 6\8ppin pci dingen, maar was eigenlijk op zoek naar iets met rood\zwart in combinatie.
weet een van jullie mischien een goede webshop waar ze veel van dit soort dingen verkopen, aangezien ik ze in de pricewatch niet gevonden krijg.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Highflow.

Overigens zul je ze niet kant-en-klaar in kleur kunnen vinden, dan moet je toch echt even zelf aan de slag. Sleeving haal je dan bij MDPC-X

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 20-03-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Je kunt ze wel in het zwart krijgen maar niet in een bepaalde kleuren combo. Gewoon zelf doen, is ook veel leuker.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AoHxBram
Ah, hartstikke bedankt voor de snelle reacties, ik zal eens rondneuzen op highflow, dan toch maar mischien goedkope verlengers kopen en die sleeven, heb geen zin om mijn hele voeding uit elkaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu we het hier toch over sleeven hebben, ik heb nog een vraagje.
Ik ben van plan om mijn voeding single branded te gaan sleeven, moet ik dan gewoon de sleeve gebruiken met de kleinste diameter? (das geloof ik 3mm?)

En kan ik de heatshrinks gewoon verwarmen door middel van een föhn? Want ik heb niet zo'n brander en een aansteker schijnt moeilijk te werken..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Dit is daar prima voor geschikt, ook gelijk het beste wat er te krijgen is.

Een normale aansteker werkt gewoon, alleen oppassen dat je het niet verbrand of aanslag krijgt.
Tip, neem een hervulbare aansteker met verstelbare vlam ;) Een micro torch werkt trouwens ook fijn, hoeft ook niet duur te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 20-03-2011 19:05 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:04
Als je de kabels van je voeding gaat sleeven, vervalt dan eigenlijk ook de garantie, of maakt dat helemaal niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UgotHeinzzd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:58:
Dit is daar prima voor geschikt, ook gelijk het beste wat er te krijgen is.

Een normale aansteker werkt gewoon, alleen oppassen dat je het niet verbrand of aanslag krijgt.
Tip, neem een hervulbare aansteker met verstelbare vlam ;) Een micro torch werkt trouwens ook fijn, hoeft ook niet duur te zijn.
maar werkt het nou ook gewoon met een föhn? Want die heb ik wel in huis, een aansteker is me dan toch wat riskant..
marcel87 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:15:
Als je de kabels van je voeding gaat sleeven, vervalt dan eigenlijk ook de garantie, of maakt dat helemaal niets uit?
Meestal wel aangezien je voeding open moet om de kabels naar binnen te sleeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:04
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:59:
maar werkt het nou ook gewoon met een föhn? Want die heb ik wel in huis, een aansteker is me dan toch wat riskant..
Ik had laatst ergens gelezen dat dat wel kon, maar dat het heel lang duurt. Misschien dat zo'n apparaat (ook soort van föhn, maar ik ben de naam ff kwijt) om verf laten afbladderen ook kan, maar die moet je dan net hebben. Daarmee kan je volgens mee ook prima plexiglas verwarmen om te buigen bijvoorbeeld, zonder dat het direct zwart wordt.

Edit: ff gekeken, blijkbaar heet het een föhn of afbrander, zie hier: http://www.gamma.com/doe-het-zelf/oude-verf-verwijderen/ Maar ik heb geen idee of die lucht misschien toch te heet is. Heeft toevallig daar iemand ervaringen mee?
Meestal wel aangezien je voeding open moet om de kabels naar binnen te sleeven
Hmm, dat is wel jammer dan. Ik had me enigszins voorgesteld dat vele A-merk voedingen juist worden gebruikt door tweakers en modders, dus dan gebeuren er wel vaker van zulke dingen dacht ik. Dan is het nog de vraag of ik dat wel ga doen als ik een nieuwe PSU aanschaf.

[ Voor 11% gewijzigd door Aardwolf op 20-03-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Een verfbrander werkt prima voor het krimpen van krimpkous :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Een föhn heeft denk ik een A ) te lage temperatuur en B ) en te groot mondstuk. Een heat gun / verf afbrander zou ook kunnen, maar dan moet je rekening houden met het vermogen en is niet bepaald praktisch in gebruik. Er zijn speciale shrink heat guns verkrijgbaar met speciale mondstukken en standaards zodat je twee handen vrij hebt, maar daar betaal je ook voor. Ik zie het probleem met het gebruik van een aansteker niet, waarom zou dat volgens jou riskant zijn?

Voeding open = weg garantie. Tenzij je de verzegeling sticker er heel af en op krijgt.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01

D4NG3R

kiwi

:)

AoHxBram schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:20:
Ah, hartstikke bedankt voor de snelle reacties, ik zal eens rondneuzen op highflow, dan toch maar mischien goedkope verlengers kopen en die sleeven, heb geen zin om mijn hele voeding uit elkaar te halen.
Koop kale - Goedkope verlengkabels van de kabels welke je gesleeved wilt hebben.
Koop sleeving in de kleur(en) die je wilt hebben.

En sleeve deze verlengstukjes :)?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AoHxBram
D4NG3R schreef op zondag 20 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Koop kale - Goedkope verlengkabels van de kabels welke je gesleeved wilt hebben.
Koop sleeving in de kleur(en) die je wilt hebben.

En sleeve deze verlengstukjes :)?
jep, dat had ik inderdaad in gedachten, moet aleen even wachten tot de pc komt, maandje ofzo komt er wel een nieuw bakkie wat ik toch flink wil gaan uitwerken, dus inderdaad goedkope verlengkabels met een gekleurde sleev-kit ofzo. gaat me weer alles bij elkaar een fortuin kosten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

brinkdinges schreef op zondag 20 maart 2011 @ 20:48:
Een verfbrander werkt prima voor het krimpen van krimpkous :)
Ik gebruik gewoon een waxinelichtje :9 Lekker die-hard en oncontroleerbaar, een paar kleine foutjes zijn zo gemaakt :P
Pagina: 1