Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok, dan vat ik het misschien verkeerd op. Ik heb die tablet ook gereserveerd bij de Intertoys, ik wil toch gebruik maken van Android 2.2. Bart Smit stond hij trouwens al op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is het de 200 euro nou waard de 10" van intertoys? Voor bank internet/surf/email gebruik en de spelletjes natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:32
roel17 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:28:
Geen dank!

Ik heb ook nog een verschillen lijstje met de tablet van BartSmit!
Ik kan je een ding zeggen dat die van ons vele malen beter is! dan die van de BartSmit!

Ik zal proberen het lijstje vandaag (vanavond) online te zetten

- Roel C
Het was hier 23-3 toch al bekend dat het Intertoys tablet voor 99,9% zeker overeenkomt met de specs van de ViaPAD van MP4nation.net ? Of te wel VIA WM6850 CPU , 256 MB , 2 GB , Multi-touch screen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:55:
[...]

Hoor ik daar iemand zijn eigen (web)winkel afkraken?
Denk ik toch niet. Ivm garantie en gemak is in de plaatselijke winkel halen toch meestal wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor levertijden en slowchat. Daarnaast verwachten we hier eigen initiatief voor je een vraag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal replies zijn verwijderd. Ontopic aub, die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Een aantal mensen mogen Lees dit voor je post! nog eens goed doornemen.

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 28-03-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
1NS1D3R schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:53:
[...]

Bedoel je bestandsformaat of -grootte? De firmware die op (www.)ssb-repair(.com)/repair op het forum van First View te verkrijgen is, is een verzameling van verschillende bestanden samen in een RAR bestand. Dit zal tussen de 50~200mb zijn, denk ik.

Voor updaten is een microSD kaart nodig met deze bestanden erop zodra je de tablet aanzet. Er wordt nog aan gesleuteld volgens mij om kleine bugs eruit te halen (welk apparaat heeft die niet, eh?).
Heeft uberhaupt iemand deze files

Ik heb alleen de lege mappen // 7" en 10" //

Deze is er iig wel (op voorhand) positief over

http://www.mp4nation.net/....php?f=73&t=21626&start=0

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 28-03-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Roel C. (of iemand anders met kennis van zaken)

Wat ik wel erg belangrijk vind is dat inderdaad de androidmarket beschikbaar is en niet een of ander kloon marketje zoals bij een eerder aangeschafte Point of View tablet. Mijn ervaring is dat de verkopers (zelfs bij computerzaken) niet altijd weten wat het ding kan.

Kan je me verzekeren dat de 7 inch tablet op android 2.2 draait en toegang geeft tot de officiële androidmarket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:25

Nakebod

Nope.

1NS1D3R, je hebt het over ssb-repair.com, deze hebben eindgebruikers fora van Ricatech en FView.
Kan je vertellen of FView de "fabrikant" is?
Gezien die 2 subfora hebben: 7" tablet en 10" tablet, wat behoorlijk overeen komt met hetgeen wat Intertoys aanbiedt.. :P
Als dat zo is, @ jadex55: Ja, Market staat er op, zowel op de 7" als 10": http://83.101.70.10/showthread.php?tid=22

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-04-2020
Nakebod schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:41:
1NS1D3R, je hebt het over ssb-repair.com, deze hebben eindgebruikers fora van Ricatech en FView.
Kan je vertellen of FView de "fabrikant" is?
Gezien die 2 subfora hebben: 7" tablet en 10" tablet, wat behoorlijk overeen komt met hetgeen wat Intertoys aanbiedt.. :P
Als dat zo is, @ jadex55: Ja, Market staat er op, zowel op de 7" als 10": http://83.101.70.10/showthread.php?tid=22
First View is het merk van de Tablet PC's. Het "FVIEW" logo en de service informatie staan op de verpakking.

Klopt, hier komen de laatste firmware files beschikbaar. Ze passen dit aan zodra er een verandering wordt doorgevoerd waardoor er tijdelijk even niets te vinden kan zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door 1NS1D3R op 28-03-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:46:
Download ergens de apk genaamd gps test.apk van Chartcross hiermee kun je makkelijk en gratis

testen of je GPS hebt en of hij werkt ;)
Deze versies hebben geen GPS zender, voorzover ik het nu concluderen uit mijn informatie. Eerlijk gezegd heb ik nog geen vergelijkbare tablet gezien die wel GPS had die dan ook betrouwbaar was, dus of dit echt een gemis is...

(het is een ander verhaal voor de premium tablets, natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Gekregen van een vriendelijke attente medewerkster van de webwinkel van intertoys

Aanvullende info Tablet PC’s.

· de tablet die als dagaanbieding op 31 maart is van welk merk is deze?

Het merk van de 7” en 10” tablet PC’s is First View.

· Kan hier ook outlook, word, exel en powerpoint op geinstaleerd worden?

Outlook, Excel, Powerpoint e.d. zijn van Microsoft, deze heeft helaas de software nog niet beschikbaar gesteld voor Android OS. Wel kunt u op de website van de Android Market: http://market.android.com kijken naar mogelijke alternatieve applicaties die deze bestandstypen ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan “Documents To Go”. Via de Android Market applicatie op de tablet kunt u deze direct downloaden en installeren.

· Kan deze ook als e reader gebruikt worden?

Voor het lezen van tekstbestanden, ebooks of pdf-bestanden zijn applicaties te vinden op de ANDROID Market. U kunt zelf alvast kijken welke applicaties beschikbaar zijn voor Android tablets via de website van de Android Market: http://market.android.com (zoek bijvoorbeeld naar “ebooks”). Via de Android Market applicatie op de tablet kunt u deze direct downloaden en installeren.

Hieronder vindt u meer informatie over de systeem specificaties van het tablet.

___

Systeem specificaties tablet pc 7”
7” Tablet PC specificaties

7” Tablet PC
Mobiele multimedia tablet PC met 7 inch touch screen en Android 2.2 besturingsysteem

Productspecificaties
Processor: ARM9 - 800MHz
Intern werkgeheugen: 256Mb
Gewicht: 367,5 gram
Afmetingen: 19,8 x 12,7 x 1,67 cm (lxbxh)
Bewegingssensor: kantelsensor (gyrosensor), trilfunctie

Opslagmedia
Harde schijf: 2Gb flashgeheugen
Uitbreidbaar geheugen: advies max. 16GB MicroSD of USB flashgeheugen

Beeld
Diagonaal: 7 inch (17,7cm)
Resolutie: 800 x 480 pixels
Beeldscherm: drukgevoelig TFT/LCD met LED backlight, multi-touch
Grafische processor: DSP 300MHz
Camera (voorzijde): 0,3 MP

Geluid
Luidsprekers: ja, ingebouwd, stereo
Microfoon: ja, ingebouwd

Netwerk
Draadloos netwerk: WiFi 802.11b/g/n (draadloze internet router of hotspot vereist)
Bedraad netwerk: RJ-45 Ethernet 10/100M
SIM kaart slot: niet beschikbaar
Bluetooth: niet beschikbaar

Aansluitmogelijkheden
Data: externe adapter (inbegrepen) voor 2x USB2.0 en 1x RJ-45 Ethernet
Audio: 3,5mm stereo hoofdtelefoonuitgang
Voeding: netstroomadapter (INPUT:100-240V~50/60Hz OUTPUT:DC9V/1,5A)
Accu: 2400mAh (accuduur gemiddeld 2~3uur na volledig opgeladen, afhankelijk van software gebruik)

Software
Besturingssysteem: Google OS Android™ 2.2, o.a. Nederlandstalig beschikbaar

Media: Mediaondersteuning gespecificeerd:
Foto: jpg, jpeg, bmp, png
Audio: mp2, mp3, wav, aac, wma
Video: mpeg1/2/4, mjpg, h263 (allen max. resolutie 1280*720) en h264 (max. resolutie 720*480)
Voor het lezen van tekstbestanden, ebooks of pdf-bestanden zijn applicaties te vinden op de ANDROID Market

Internet: browser, online weerstation, YouTube, Flash 10.1
E-mail: voorgeïnstalleerde applicatie geschikt voor Gmail, Yahoomail, e.a.
Applicaties: Android Market, klok, rekenmachine, kalender (niet alle applicaties zijn Nederlandstalig beschikbaar)

Inhoud
MID 7” Tablet PC617 (met ingebouwde accu), AC adapter, stereo oortelefoon, handleiding (Nederlands en Engels), Styluspen, adapter voor 2x USB en 1xRJ-45 Ethernet 10/100M aansluiting.

Er is ondersteuning voor de tablets via www.ssb-repair.com. Op de “First View” forum van deze site zullen de firmware updates beschikbaar worden die bedoeld zijn om de prestaties van de tablet PC’s verder te verbeteren. Voor het updaten is wel een MicroSD kaart vereist van minstens 512mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Die van de intertoys heeft een 1500 mah batterij en die zou 2 uur mee moeten gaan. die van de bartsmit heeft een 3300 mah batterij en zou 6 uur mee moeten gaan.
en hoeveel uur zou die 10" van Intertoys meegaan gokken de Tweakers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
apNia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:34:
[...]

en hoeveel uur zou die 10" van Intertoys meegaan gokken de Tweakers hier?
7" heeft 2400mAh accu
10" heeft 3500mAh accu

Accuduur is erg afhankelijk van hoe je de tablet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
1NS1D3R schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:24:
[...]

Deze versies hebben geen GPS zender, voorzover ik het nu concluderen uit mijn informatie. Eerlijk gezegd heb ik nog geen vergelijkbare tablet gezien die wel GPS had die dan ook betrouwbaar was, dus of dit echt een gemis is...

(het is een ander verhaal voor de premium tablets, natuurlijk)
Mijn inmiddels verkochte Flytouch2 had een vrij nauwkeurige GPS en ik had hier dan ook Sygic Mobile Maps 10 ( Europa ) op staan. Best lachen een 10,2" soort van TomTom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik zit te twijfelen tussen deze van intertoys, de 10 dan wel of de superpad fly touch 3.
prijs is hetzelfde, iemand ervaring met de flytouch 3 ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dan nog te twijfelen tussen dr Archos 7 en die van Intertoys!
Ben benieuwd welke jullie kiezen, niet dezelfde prijs maar liggen verder toch heel dicht bij elkaar.
Hoor ik jullie mening nog voor donderdag-morgen want dan zal het wel meppen worden bij de ingang van intertoys.

Het beste maar weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Die van de Intertoys kost bij MP4nation.net € 77,05 incl. porto en is ook een tablet met een erg hoog Toys-r-Us gehalte. Die van de Bart Smit praat ik niet eens over das echt kinderspeelgoed.

Vind de Archos7 op zich een net ding alleen out-of-the-box geen werkende Google Android Market !!

Snap werkelijk waar niet dat er niet meer Tweakers gaan voor de DroPAD van dealextreme :?
Is wel wat duurder ( € 144,-- incl. porto ) maar vwb specs. 3 klasses hoger !!!

Ik heb een DroPAD besteld en betaald op de 22ste. Hoor alleen net via de LiveChat dat het nog wel even kan duren...Gelukkig zit ik niet bepaald verlegen om tablets hier :*)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/DroPADA8Dealextreme.png

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 29-03-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Vanwege het feit het een simpel gadget geval is met garantie, en ja van Dealextreem heeft ook garantie maar dat is niet zo makkelijk als naar intertoys lopen als er iets miss is.

En voor mij gaat het me 1e tablet worden, als ik het een leuk speeltje ga vinden koop ik ook gelijk een iPad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Mektheb schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:53:
Als ik het een leuk speeltje ga vinden koop ik ook gelijk een iPad ;)
Wijze woorden hele wijze woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Vooral in een topic met Android tablets :+
Gister had de lokale Intertoys hem niet, waarschijnlijk vandaag, anders donderdag. Ik wil de 7" en 10" wel eens zien, denk eigenlijk niet dat ik hem neem, niet echt nodig.. maar toch, leuk speelgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:42:
Snap werkelijk waar niet dat er niet meer Tweakers gaan voor de DroPAD van dealextreme :?
Is wel wat duurder ( € 144,-- incl. porto ) maar vwb specs. 3 klasses hoger !!!
Zit dat apparaat te bekijken en de specs zijn inderdaad erg okay. Nu zie ik alleen geen Menu en Back toetsen er op zitten. Wordt dat opgevangen door die kleine ronde knoppen aan de zijkant of zitten deze er helemaal niet op? In de video review op Youtube wordt er ook geen enkele keer gebruik van gemaakt.
Als deze er niet op zitten is het apparaat bij voorbaat geheel nutteloos IMHO.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:55:
[...]

Zit dat apparaat te bekijken en de specs zijn inderdaad erg okay. Nu zie ik alleen geen Menu en Back toetsen er op zitten. Wordt dat opgevangen door die kleine ronde knoppen aan de zijkant of zitten deze er helemaal niet op? In de video review op Youtube wordt er ook geen enkele keer gebruik van gemaakt.
Als deze er niet op zitten is het apparaat bij voorbaat geheel nutteloos IMHO.
Inderdaad interessant, maar waarom een stylus meegeleverd wanneer het een capacitief scherm is? En hoe vlot kan ik hier een film op afspelen en via HDMI op de tv kijken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ja die knoppen hebben die functie -->

YouTube: Herotab C8/Dropad A8 - Samsung S5PV210 - Overview Review - www.merimobiles.com

Hij kan 1080p uitsturen over mini-HDMI out.

Zoek eens op slatedroid.com op Dropad of Herotab C8 of Apad m7009 ;)

[ Voor 38% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 29-03-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zou iemand mij in jip en janneke taal willen uitleggen wat je precies kan doen met de tablet 7" die a.s. donderdag bij intertoys in de verkoop gaat. Mijn oudste zoon (13jr) heeft laatst van zijn verjaardagsgeld een Ipod touch 8GB gekocht, nu wordt de jongste binnenkort 10jr en die wil met alle geweld ook een Ipod. Nu zag ik het foldertje van de intertoys en dacht dat klinkt prijstechnisch wat beter, maar kan hij hierop ook spelletjes spelen zoals op een Ipod en muziek luisteren etc. etc.

Ik heb zelf weinig verstand van computers etc., dus hellup !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:43:
Hallo,

Zou iemand mij in jip en janneke taal willen uitleggen wat je precies kan doen met de tablet 7" die a.s. donderdag bij intertoys in de verkoop gaat. Mijn oudste zoon (13jr) heeft laatst van zijn verjaardagsgeld een Ipod touch 8GB gekocht, nu wordt de jongste binnenkort 10jr en die wil met alle geweld ook een Ipod. Nu zag ik het foldertje van de intertoys en dacht dat klinkt prijstechnisch wat beter, maar kan hij hierop ook spelletjes spelen zoals op een Ipod en muziek luisteren etc. etc.

Ik heb zelf weinig verstand van computers etc., dus hellup !!
Ipod Touch is sneller maar kleiner, en volgens mij kwa OS en besturing beter en makkelijker.
En ja de tablet kan het ook maar sja is toch geen iPod he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:43
Mja, download winamp-app op de tablet en muziek afspelen gaat prima :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Ipod Touch is sneller maar kleiner, en volgens mij kwa OS en besturing beter en makkelijker.
En ja de tablet kan het ook maar sja is toch geen iPod he
Ik denk dat het technische gedeelte hier niet van toepassing is. Waarmee maakt een knul van 10 (of 13) meer "de blits" mee: iets van appel of iets van intertoys? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk dat je sowiezo niet naar deze tablet wilt kijken als je op zoek bent naar een muziekspeler.
Ja, er komt muziek uit, maar kijkend naar het formaat en de accutijd, dan weet ik het wel. Losse MP3 speler. Een tablet is daar niet handig voor mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Ik denk dat het technische gedeelte hier niet van toepassing is. Waarmee maakt een knul van 10 (of 13) meer "de blits" mee: iets van appel of iets van intertoys? :)
Beide, een kind vindt het maar wat irritant als iets te langzaam is.

Maar ja lastige kwestie, als ze samen goed kunnen spelen en delen kunnen ze af en toe wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Precies wat ik wilde zeggen ;]. Ik zou als ik het geld heb gewoon een ipod kopen. Echter is dit niet het geval en de zoon wilt echt persee een iets wat erop lijkt is idd een budget tablet wel een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Nakebod schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:57:
Ik denk dat je sowiezo niet naar deze tablet wilt kijken als je op zoek bent naar een muziekspeler.
Ja, er komt muziek uit, maar kijkend naar het formaat en de accutijd, dan weet ik het wel. Losse MP3 speler. Een tablet is daar niet handig voor mijn inziens.
maar het gaat hier niet zozeer om een "pure" MP3 speler.
De tablet speelt inderdaad ook MP3's af.
Oortelefoontje en klaar. Inderdaad houdt ie het niet zo lang vol als een ipod of losse mp3 speler, maar daar is een tablet dan ook niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En dan blijf je nog zitten met het niet zo makkelijk draagbare formaat natuurlijk.
7": Afmetingen: 19,8 x 12,7 x 1,67 cm (lxbxh)
10": Afmetingen: 27 x 17 x 1,5cm (lxbxh)
Dat neem je niet even mee in je broekzak, zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik kan hier de intertoys folder niet openen, maar ik begrijp uit het topic dat de 7" 100 euro kost, en de 10" 200 euro? En de 10" kan wel flash aan, en de 7" weer niet?

Ik lees ook verschillende verhalen over de geheugencapaciteit van de 7", een zegt 256, de ander 512.

Misschien inderdaad leuk als TV gids, of even snel browsen, misschien een nintendo emulatortje of zo.
Maar ik weet niet of dat de 7" dit wel ondersteund.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware76
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 21:34
FragNeck schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:05:
Ik kan hier de intertoys folder niet openen, maar ik begrijp uit het topic dat de 7" 100 euro kost, en de 10" 200 euro? En de 10" kan wel flash aan, en de 7" weer niet?

Ik lees ook verschillende verhalen over de geheugencapaciteit van de 7", een zegt 256, de ander 512.

Misschien inderdaad leuk als TV gids, of even snel browsen, misschien een nintendo emulatortje of zo.
Maar ik weet niet of dat de 7" dit wel ondersteund.
Wie zegt dat de 7" versie geen Flash ondersteund?

Uit de opmerking van hakuin (hierboven):
...
Internet: browser, online weerstation, YouTube, Flash 10.1
...

[ Voor 1% gewijzigd door Bware76 op 29-03-2011 16:05 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

FragNeck volgens mij haal je de 7" van Intertoys en de 7" van Bart Smit door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik kom zojuist van de Intertoys vandaan, ze konden/wilden hem nog niet verkopen helaas :+
Maar ik heb wel even kort de 7" bekeken, vond hem te klein. Dus ik heb de 10" bekeken, waar ik sowiezo al meer interesse voor had.

Ben ik verdomd vergeten te kijken hoe het nu zat met eventuele GPS :+ Ze hadden helaas geen internet, en hij vond mijn HTC Hotspot niet, dus kon even niets qua internet testen.

Anyway, mijn korte speelsessie over de 10" leert mij:
Officiele Market app aanwezig _O_
Youtube app geloof ik ook
De launcher ziet er prima uit, en het unlock scherm ook wel (Kwart circel in de hoek die je moet sliden)
Weer widget op het homescreen, al kan je die natuurlijk vervangen.
De LAN aansluiting, jaja, zelfs die is aanwezig :+ Vond ik niet heel erg mooi eigenlijk.
Frontcamera doet wat hij moet doen, en dat was het ook wel :+
De handleiding, kort doorgekeken, deze spreekt over een SD slot, op de tablet zelf zag ik alleen een slot die als micro CF ofzoiets werd aangeduid :? Maar zelfs op het FView forum wordt gesproken over microSD, dus vreemd is het wel, of het is stiekem toch een ander slot, maar dan heb ik het SD slot helemaal over het hoofd gezien.

Een van de belangrijkste dingen: Het scherm.
Voor de prijsklasse niet verkeerd. En daarmee bedoel ik niet gelijk dat hij goed-goed is. Het voldoet :P
In de winkel zat nog wel het beschermfolie over het scherm, en ik heb verder geen instellingen bekeken, maar de inkijkhoek is "minimaal". Toen de verkoper hem even liet zien had ik last van licht van buitenaf, en zag ik (vrijwel) niets. Toen ik hem zelf vast had, en dus wel goed op het scherm keek was het an sich prima te doen.
Qua kleuren, de tijd was iets te kort om daar nu al een goed oordeel over te geven. Leek wel wat aan de fletse kant, maar wederom: De folie zat er nog over, dat breekt het licht ook!
Dat het geen IPS scherm is dat zag je dan weer wel :D

Multitouch heb ik ook niet kunnen proberen, ik had geen internet dus kon ook niet inzoomen in de browser. De gevoeligheid van het scherm, en de snelheid van de apps vielen me nog reuze mee. De eerste keer dat ik de browser wilde starten moest ik wel even goed op het icoontje klikken, kan meerde oorzaken hebben: 1: matig/slecht scherm, 2: Ik klikte verkeerd, 3: Folie die er nog overheen zat. Vooralsnog ga ik voor 3, en misschien een beetje 1. Toen ik de tweede keer wel goed klikte starte de browser snel op.

En stiekem is dit een te lange post geworden :P
Ik denk toch dat ik hem donderdag ga halen. Importeren uit China kan, doe ik vaak zat met kleinere meuk, maar zo een duur product, daar zit ook een risico aan. Lees te vaak over gebroken schermen, en ondanks dat ik geen haast heb, de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen de 7'' tablet van de Intertoys en de Dropad A8 van Dealextreme.com ( http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770 ) Wat is nou een verstandige aankoop? Bij de Dropad A8 van Dealextreme kunnen toch nog douane kosten komen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:51:
Vooral het gebrek aan veel geheugen lijkt me dramatisch werken, 256MB geheugen is toch wel enorm weinig. Maar ach, voor 99 euro kan je de gok toch wel wagen? Hij zal ongetwijfeld goed presteren voor 99 euro.
De iPad lijkt ook geen problemen te hebben met slechts 256MB :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:21:
Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen de 7'' tablet van de Intertoys en de Dropad A8 van Dealextreme.com ( http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770 ) Wat is nou een verstandige aankoop? Bij de Dropad A8 van Dealextreme kunnen toch nog douane kosten komen, of niet?
sgroothuis in het "grote Android topic deel 4" heeft een DroPAD in huis !!
Gamebuster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:31:
[...]

De iPad lijkt ook geen problemen te hebben met slechts 256MB :P
Je gaat toch niet nu iOS 4.3.1 met Android2.2 vergelijken he :+

[ Voor 56% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 29-03-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde iemand zeggen dat er een update te verkrijgen is van de 7''??

voor het geld is het een leuk ding, youtube werkt half bij mij.. bij officiele muziek video's geeft hij een foutmelding dat hij het bestand niet kan afspelen...

verder vind ik het raar dat er bovenin het beeld 2 geluidsicoontjes staan met belvolume???

android market zit erop.. 2 trouwens... een officiele en een waar alleen maar rotzooi opstaat...

heb alleen angry birds gedownload en deze gelijk weer verwijdert want dat werkt gewoon niet op de 7''
maar zag al ergens hier dat daar een update voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:25:

voor het geld is het een leuk ding, youtube werkt half bij mij.. bij officiele muziek video's geeft hij een foutmelding dat hij het bestand niet kan afspelen...

verder vind ik het raar dat er bovenin het beeld 2 geluidsicoontjes staan met belvolume???

android market zit erop.. 2 trouwens... een officiele en een waar alleen maar rotzooi opstaat...

heb alleen angry birds gedownload en deze gelijk weer verwijdert want dat werkt gewoon niet op de 7''
Om welke 7" gaat het ? die van intertoys ?.
en is er nu al een concreet antwoord welke 7" tablet ze verkopen ?, als je googled krijg je echt een waslijst aan 7"android's met 800mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Beste lezers,

Ze zijn vandaag binnen gekomen er bewijs hier wat Foto´s van de 10INCH!
Het is een mooi apparaat werkt opzich vrij vlot! (Heb zelf een ipad 1 en van deze tablet goed werken!)

Er zit de orginele App market op en de camera heeft een GOEDE kwaliteit!

Foto's:
Komen zo snel mogelijk wanneer ik mijn kabel van iPhone kan vinden!!!

- Roel C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 7'' van intertoys...

op de doos staat fview met logo en rohs made in china;)

angry birds is er op dit moment nog niet op te spelen... op de site geven ze echter wel aan dat er een update komt waarbij dit hopelijk verholpen is....

beeldkwaliteit en filmpjes op youtube die het doen bevallen mij goed.. geluid is echter wel van mindere kwaliteit...
voor de rest loopt het niet allemaal super maar goed genoeg voor 100 euro...

nu hopen op een update zodat er tenminste angry birds op gespeeld kan worden wat niet hapert en stoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

roel17 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:56:

Foto's:
Komen zo snel mogelijk wanneer ik mijn kabel van iPhone kan vinden!!!

- Roel C
zoek eens door B) ;)

mmm deze of de SuperPad FlyTouch 3 of de pov mobii tegra, wordt steeds makkelijker kiezen :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:57:
ik heb de 7'' van intertoys...

op de doos staat fview met logo en rohs made in china;)

angry birds is er op dit moment nog niet op te spelen... op de site geven ze echter wel aan dat er een update komt waarbij dit hopelijk verholpen is....

beeldkwaliteit en filmpjes op youtube die het doen bevallen mij goed.. geluid is echter wel van mindere kwaliteit...
voor de rest loopt het niet allemaal super maar goed genoeg voor 100 euro...

nu hopen op een update zodat er tenminste angry birds op gespeeld kan worden wat niet hapert en stoot...
Kan je Foto's plaatsen ? :D

alst goed is is dit de 7"
http://home.pomoho.com/ljm2010/11419205

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 29-03-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan degene die de tablet al hebben niet misschien een paar foto's of video's schieten? Kan rolfjansen flink helpen met zijn keuze maken denk ik.

Maar goed denk niet dat dit iets voor mij is aangezien wij thuis al een iPad hebben. No hate, ben zelf trouw Android gebruiker met een Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mijn ouders zitten er ook over de 10 inch te denken, maar dan voornamelijk om ze als E-Reader te gebruiken.
Is hij daar goed voor te gebruiken, of zeggen jullie zoek maar door?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nakebod hierboven was niet zo te spreken over het scherm (met een slag om de arm). Weet niet of het slim is 'm dan als eReader te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Ik heb tijdens de hunt de Archos 7 Home Tablet (V1) gescoord, en volgens mij is het qua specs bijna dezelfde als die van de Intertoys..

pricewatch: Archos 7 home tablet 8GB

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor hoeveel had je em tijdens de hunt gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stond er voor 99,95.
Vond het wel leuk prijsje, althans je had geen tijd om na te denken iig :P.
Ik zag staan: Tablet, 99,95 >>> Ik neem hem :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Als dat hem daadwerkelijk is scheelt mij dat morgen weer een tripje naar de Intertoys. Mfg wat een brak ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:17:
Stond er voor 99,95.
Vond het wel leuk prijsje, althans je had geen tijd om na te denken iig :P.
Ik zag staan: Tablet, 99,95 >>> Ik neem hem :).
Was het versie 2 of versie 1, dacht dat om oude versie betreft met 1.6 ipv 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:22:
[...]

Was het versie 2 of versie 1, dacht dat om oude versie betreft met 1.6 ipv 2.1.
Het is versie 1 als ik het goed begrepen heb.
Maar als ik hem heb gaat ie denk ik toch asap custom rom naar 2.1 of 2.2 :).
Las ook ergens dat ze al wel bezig zijn met maken van custom rom naar 2.3, ik wacht af.. :D
Maar hij ziet er wel leuk en stylevol uit: http://www.archos.com/pro...tml?country=nl&lang=en&p= (niet zo'n iPad look-a-like ofzo..).

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 30-03-2011 00:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die link met de video klopt ongeveer... het beginscherm ziet er inderdaad zo uit.. het menu etc ook...
schermafmetingen kloppen volgens mij niet helemaal.. volgens mij is die wat langwerpiger...
toetsenbord ziet er bij mij ook iets anders uit..
je kunt dus wel zeggen dat de chinese versie iets aangepast is...

t is gewoon een leuke gadget om mee te surfen.. wat filmpjes te bekijken etc.. heb jewels ook even gedownload maar dat spel kreeg ik niet eens fatsoenlijk opgestart...

dus met een update in de toekomst moeten de games wat soepeler verlopen...wel gebruik ik alleen de styles of mn nagel want dat werkt t beste..

wel zitten er leuke dingetjes in als vergrendelscherm waarbij je ook kunt kiezen voor een dia show van foto's..
een klok widget waarbij je opeens een geheel ander beginscherm krijgt te zien etc..

voor een gadget is het leuk.. ik heb niet eerder een tablet gehad maar vind het geen weggegooid geld...

wel kopen: surfen, youtube, filmpjes, pdf etc....
niet kopen: voor de games (zonder update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Na het zien hoe het surfen verliep op dat filmpje ben ik al gestopt eerlijk gezegd. Vind dat echt enorm unresponsive en unsmooth. Okay, het is "maar" 100 Euro maar besteed dan liever wat/veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Brad Pitt schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:47:
[...]

Na het zien hoe het surfen verliep op dat filmpje ben ik al gestopt eerlijk gezegd. Vind dat echt enorm unresponsive en unsmooth. Okay, het is "maar" 100 Euro maar besteed dan liever wat/veel meer.
Dat is de zelfde UI interface als de ViaPAD ( = Intertoys tablet ).
Je doet er beter aan om voor de DroPAD van dealextreme te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
FOTO'S:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c8b06fcf7/4d92c8b02b375-Tablet_002.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c8e511f02/4d92c8e4c9092-Tablet_001.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c8eec2549/4d92c8ee806a8-Tablet_003.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c8f7e4266/4d92c8f79f4f2-Tablet_004.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c903802ac/4d92c9033d082-Tablet_005.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c99a4ec44/4d92c99a0e129-Tablet_006.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c9b55c990/4d92c9b51ddc5-Tablet_007.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c9bf81d73/4d92c9bf41dca-Tablet_008.thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d92c9c896b9a/4d92c9c85702b-Tablet_009.thumb.jpg

Nou hoop genoeg foto's, ik vind het echt een top apparaat voor 200 euro!

- Roel C

[ Voor 86% gewijzigd door roel17 op 30-03-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-09-2020
Ziet er niet verkeerd uit, echt een chinees apparaat als je de aansluitingen ziet ;)
Volgens mij dus goed voor deze prijs.

Vraag me wel af of je deze via usb kunt opladen (vrees van niet), wat voor soort accu er in zit, of hier nog updates van komen en of Intertoys hier 2 jaar garantie geeft.

Ik ga denk ik morgen wel kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

gezien de laatste foto lijkt me dat een "superpad2 / flytouch 3"

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
NoFearCreations schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
Mijn ouders zitten er ook over de 10 inch te denken, maar dan voornamelijk om ze als E-Reader te gebruiken.
Is hij daar goed voor te gebruiken, of zeggen jullie zoek maar door?
Als ze hem voornamelijk als e-reader gebruiken zou ik een echte e-reader kopen.
pricewatch: MyBeBook BeBook Club (Wit 6")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56
j1nx schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:46:
gezien de laatste foto lijkt me dat een "superpad2 / flytouch 3"
DIe lijkt inderdaad precies op een flytouch / superpad, over deze tablet hier meer te vinden:
WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)
Op zich leuk apparaatje om mee te beginnen en te testen, maar na een tijdje wordt je wel behoorlijk zat van alle tekortkomingen (scherm / batterij / snelheid) van de tablet (en ik spreek uit eigen ervaring).

Voor mij persoonlijk absoluut geen 200 euro waard, aangezien je ze ook al via de chinese sites voor +- 130 euro kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
in het filmpje loopt het inderdaad niet zo smooth, ik las ook er nog een batterij aan updates voor het ding komen
dat ze der mee bezig zijn.

Ik gok het gewoon zo niet hang ik hem op de plee of bouw ik hem in de auto :D.
Maar die 10" ziet er wel goed uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

pyro83 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:09:
[...]

DIe lijkt inderdaad precies op een flytouch / superpad, over deze tablet hier meer te vinden:
WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)
Op zich leuk apparaatje om mee te beginnen en te testen, maar na een tijdje wordt je wel behoorlijk zat van alle tekortkomingen (scherm / batterij / snelheid) van de tablet (en ik spreek uit eigen ervaring).

Voor mij persoonlijk absoluut geen 200 euro waard, aangezien je ze ook al via de chinese sites voor +- 130 euro kan kopen.
Hoho, als er ergens een lekkere batterij in zit dan is het die wel.

Scherm; Ok resistief dus ............. Maar wel een 1024x resolutie
Snelheid: Geen Cortex 8 of 9, maar toch zeker net onder de 8 en op 1 Ghz. 1080p moet geen probleem om dat ding zijn.

Ik twijfel zelf nog enorm tussen de Flytouch 3 en de Dropad A8, dropad heeft betere specs, maar de FT3 heeft een betere resolutie en normale USB (denk aan die zeer kleine bluetooth dingentje enzo)

Overigens is 200 euro misschien net iets te veel. De FT3 is ook verkrijgbaar voor 200 dollar incl. (snelle) shipping. Of de winkel garantie die ~30% verschil waard is, is natuurlijk aan ieder voor zich.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heeft idd veel weg van een Flytouch2 ( ook wel wowpad / SuperPAD genoemd )
Zo 1 heb ik ontvangen op 24 Dec. jongstleden wat mee gestoeid en uiteindelijk verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Maar die heeft "maar" 256 MB, de Intertoys heeft 512 MB.
Zal waarschijnlijk een behoorlijk verschil zijn.
Ik denk dat ik de gok neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1NS1D3R
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:25:

Zijn ze nog mee bezig. Ik heb Angry Birds al speelbaar gezien op de 7", maar die firmware wordt nog aan gesleuteld en is dus nu niet meer op de helpdesk website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Nakebod schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:07:
Maar die heeft "maar" 256 MB, de Intertoys heeft 512 MB.
Zal waarschijnlijk een behoorlijk verschil zijn.
Ik denk dat ik de gok neem.
Dat zal idd een boel schelen in positieve zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoefde helemaal heen tablet (mijn Desire voldoet prima) maar voor 99 euro word ik toch verleid.
En heb nu al weer besloten voor de 10" te gaan vanwege de hdmi out...youtube kijken op mijn lcd tv lijkt me wel prettig.

Marketeers hebben een goede aan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
7" besteld en betaald bij intertoys kreeg me reserverings link zojuist )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
j1nx schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:03:
[...]

Hoho, als er ergens een lekkere batterij in zit dan is het die wel.

Scherm; Ok resistief dus ............. Maar wel een 1024x resolutie
Snelheid: Geen Cortex 8 of 9, maar toch zeker net onder de 8 en op 1 Ghz. 1080p moet geen probleem om dat ding zijn.

Ik twijfel zelf nog enorm tussen de Flytouch 3 en de Dropad A8, dropad heeft betere specs, maar de FT3 heeft een betere resolutie en normale USB (denk aan die zeer kleine bluetooth dingentje enzo)

Overigens is 200 euro misschien net iets te veel. De FT3 is ook verkrijgbaar voor 200 dollar incl. (snelle) shipping. Of de winkel garantie die ~30% verschil waard is, is natuurlijk aan ieder voor zich.
Ik doelde qua scherm er meer op dat de kijkhoeken behoorlijk slecht zijn en de brightness veel te laag is.

Qua batterij is het maar net je gewend bent. Op mijn oude flytouch 2 haalde ik 2 tot (maximaal) 3 uur. Van een tablet verwacht ik toch minimaal 6 uur gebruik.

Qua snelheid: het is mij nooit gelukt om content op 1080p te spelen, 720p ging meestal wel goed. Maar dit was ook afhankelijk van het codec-gebruik. Daarnaast draaide bijvoorbeeld Angry Birds niet in alle levels vloeiend.

Maar goed: ik ben wel met je eens dat het gewoon een prima/leuk tablet is, maar gewoon niet de 200 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

pyro83 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:46:
[...]

Ik doelde qua scherm er meer op dat de kijkhoeken behoorlijk slecht zijn en de brightness veel te laag is.

Qua batterij is het maar net je gewend bent. Op mijn oude flytouch 2 haalde ik 2 tot (maximaal) 3 uur. Van een tablet verwacht ik toch minimaal 6 uur gebruik.

Qua snelheid: het is mij nooit gelukt om content op 1080p te spelen, 720p ging meestal wel goed. Maar dit was ook afhankelijk van het codec-gebruik. Daarnaast draaide bijvoorbeeld Angry Birds niet in alle levels vloeiend.

Maar goed: ik ben wel met je eens dat het gewoon een prima/leuk tablet is, maar gewoon niet de 200 euro waard.
Ik zie zelf ook meer in een Flytouch 3, goedkoper en (denk ik) interessanter qua specs. Wel lastiger met garantie, dan wel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 22:45
Maar goed, kort samengevat, de 10"versie, is het wat of niet? Is voor €200 beter te krijgen, of is het voor dat bedrag een aardig ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:38:
7" besteld en betaald bij intertoys kreeg me reserverings link zojuist )
Hoe heb je gereserveerd....kan niet via de site...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ShitHappens schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:12:
Maar goed, kort samengevat, de 10"versie, is het wat of niet? Is voor €200 beter te krijgen, of is het voor dat bedrag een aardig ding?
Het is m.i. wel wat, maar ik zou persoonlijk voor de Flytouch 3 voor € 139,- bij EFOX gaan. Is een stuk goedkoper (scheelt toch € 60,- = 30%), heeft goede specs voor een budget tablet maar die kun je bij garantie dingen niet ff bij de Intertoys of Bart Smit langs brengen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Er zijn nu een aantal verwarringen geloof ik

De intertoys tables heeft MAAR 1 TF slot, dat betekend dus dat hij een Flytouch 3 is en geen Flutouch 2.

Flytouch 3;
http://www.merimobiles.co...S_512MB_4G_p/meri0546.htm

Behoorlijk wat verschil, zo ook dubbele batterij, dubbele geheugen en androis 2.2 met flash 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zoveel OEM tablets haha, :)
Op en dag weten we het welke het is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:26:
Er zijn nu een aantal verwarringen geloof ik

De intertoys tables heeft MAAR 1 TF slot, dat betekend dus dat hij een Flytouch 3 is en geen Flutouch 2.

Flytouch 3;
http://www.merimobiles.co...S_512MB_4G_p/meri0546.htm

Behoorlijk wat verschil, zo ook dubbele batterij, dubbele geheugen en androis 2.2 met flash 10.1
Wat j1nx vermeld, daar sluik me bij aan het is de, Flytouch3 Superpad 2...
Kun je heel duidelijk zien op de foto's op pagina 11.
En je kan overal lezen dat de Flytouch 3, 1 TF slot heeft en geeeeeen 2 als Flytouch 2....
Als je op youtube naar Superpad 2 Flytouch 3 zoekt zul je heel wat filmpjes vinden omtrent de gebruiksvriendelijkheid... Veel succes met de zoektocht...

BT73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het heeft wel veel weg van de Flytouch 3, maar er zijn wat tegenstrijdigheden, en dan kloppen de specs van de Intertoys niet 100%.
Want in de winkel zag ik zeker te weten 1 TF slot, en de specs zeggen 2.
Volgens de specs is de accu 3500mAh, en de Flytouch3 6400mAh. En 8 GB flash vs 4GB flash, en waarschijnlijk geen GPS vs interne GPS met (optionele?) externe antenne.

Qua looks dus identiek, maar toch verschillen, en dat maakt het nog steeds lastig qua keuze, ik heb geen enkele tablet gezien die exact de specs heeft van Intertoys tablet, even dat extra TF slot niet meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nakebod schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:06:
Het heeft wel veel weg van de Flytouch 3, maar er zijn wat tegenstrijdigheden, en dan kloppen de specs van de Intertoys niet 100%.
Volgens de specs is de accu 3500mAh, en de Flytouch3 6400mAh. En 8 GB flash vs 4GB flash, en waarschijnlijk geen GPS vs interne GPS met (optionele?) externe antenne.

Qua looks dus identiek, maar toch verschillen, en dat maakt het nog steeds lastig qua keuze, ik heb geen enkele tablet gezien die exact de specs heeft van Intertoys tablet, even dat extra TF slot niet meegenomen.
Ja volgens het internet is het merk van interyos Fview.
Maar goed het is gewoon de zoveelste OEM met een kleine rebrand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
Nakebod schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:06:

Goede punten, ik denk dat het 10" tablet meer weg heeft van de flytouch 3 dan van de flytouch 2. Maar het lijkt, op basis van de verschillen, dat het intern toch geen flytouch 3 is (als de specs van de intertoys kloppen).

Op zich ook wel grappig is dat een aantal keren in dit topic al Adobe Flash is genoemd als afspeelmogelijkheden, als er android 2.2 op het geinstalleerd is. Jammer alleen dat flash (in principe) wordt ondersteund bij Cortex arm a8 of beter...
Flash kun je (zonder allerlei trucen) op het 10" tablet geheel probleemloos dus wel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyro83 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:41:
[...]

Goede punten, ik denk dat het 10" tablet meer weg heeft van de flytouch 3 dan van de flytouch 2. Maar het lijkt, op basis van de verschillen, dat het intern toch geen flytouch 3 is (als de specs van de intertoys kloppen).

Op zich ook wel grappig is dat een aantal keren in dit topic al Adobe Flash is genoemd als afspeelmogelijkheden, als er android 2.2 op het geinstalleerd is. Jammer alleen dat flash wordt ondersteund bij Cortex arm a8 of beter...
Flash kun je op het 10" tablet dus wel vergeten...

Op flytouch 2 werkt al flash met een slechtere processor, de 10" waar je ook kijkt welke review ook werkt flash...... Dus waar je het haalt dat flash niet gaat werken ...???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb vandaag de 7" van Intertoys vast gehad.
Het opstarten (met Fview logo) duurt wel erg lang vind ik.
Het scherm werkt alleen echt fijn met de bijgeleverde stylus, met je vingers is het bijna niet te doen.
Om bovenstaande reden laat ik hm voor wat het is en wacht ik op een volgende generatie.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:45:
[...]

Op flytouch 2 werkt al flash met een slechtere processor, de 10" waar je ook kijkt welke review ook werkt flash...... Dus waar je het haalt dat flash niet gaat werken ...???????
Dat schijnt een truukje te zijn. Zoiets als "Flash LITE" Dus geen full blown flash of iets dergelijks. De verdere info weet ik er niet van, heb het ergens gelezen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:45:
[...]

Ik heb, terwijl je deze reactie typte, mijn post een beetje aangepast / genuanceerd.

Laat ik het anders zeggen: op mijn oude flytouch 2 heb ik nooit probleemloos flash aan de praat gekregen. Was alleen mogelijk via de skyfire browser en dan werkte ongeveer 10% van alle flashcontent. En, als het wel werkte, op sites met flashcontent crashte de browser regelmatig.

Daarnaast heb ik dezelfde ervaringen met een soortgelijk (android) tablet en een androidtelefoon.

Maar jij hebt blijkbaar wel zelf goede ervaringen? Heb je misschien wat linkjes naar de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyro83 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb, terwijl je deze reactie typte, mijn post een beetje aangepast / genuanceerd.

Laat ik het anders zeggen: op mijn oude flytouch 2 heb ik nooit probleemloos flash aan de praat gekregen. Was alleen mogelijk via de skyfire browser en dan werkte ongeveer 10% van alle flashcontent. En, als het wel werkte, op sites met flashcontent crashte de browser regelmatig.

Daarnaast heb ik dezelfde ervaringen met een soortgelijk (android) tablet en een androidtelefoon.

Maar jij hebt blijkbaar wel zelf goede ervaringen? Heb je misschien wat linkjes naar de ervaringen?
Bekijken van flash video:
Vanaf 06:18
http://www.youtube.com/watch?v=kiV1P6jzg8w
Als je zegt volledig flash content gebruiken, flash sites bekijken, kan geeeeeen eeeen tablet of smartphone... zelfs iphone 4 of Ipad2 ( met geeeen eeeen bedoel ik ook producten wat nu op de markt aanwezig is.)

Afwachten op een betere product zal altijd zijn, op het gebied van technologie loop je altijd achter ook al heb je de beste van het beste... morgen is het al oud.....

Om het te proberen vind ik dit een leuk product, als het me niet bevalt verkoop ik hem via marktplaats met minimaal verlies.....altijd genoeg gegadigden...

En als je deze omweg niet wil toepassen is een alternatief hier beschreven:
http://www.apad.tv/apadfo...d-for-Superpad2-Flytouch3

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de 7 en 10 van intertoys zijn inmiddels updates te verkrijgen waardoor waarschijnlijk het laggy spelen van angrybirds etc is opgelost in de 7....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Bekijken van flash video:
Vanaf 06:18
http://www.youtube.com/watch?v=kiV1P6jzg8w
Als je zegt volledig flash content gebruiken, flash sites bekijken, kan geeeeeen eeeen tablet of smartphone... zelfs iphone 4 of Ipad2 ( met geeeen eeeen bedoel ik ook producten wat nu op de markt aanwezig is.)

Afwachten op een betere product zal altijd zijn, op het gebied van technologie loop je altijd achter ook al heb je de beste van het beste... morgen is het al oud.....

Om het te proberen vind ik dit een leuk product, als het me niet bevalt verkoop ik hem via marktplaats met minimaal verlies.....altijd genoeg gegadigden...

En als je deze omweg niet wil toepassen is een alternatief hier beschreven:
http://www.apad.tv/apadfo...d-for-Superpad2-Flytouch3
We wijken nu wel redelijk af van het topic-onderwerp, maar wat ik op het filmpje zie is dat op gegeven moment youtube.com wordt geladen via een browser. Vervolgens vraagt android om 'over te stappen' naar de applicatie 'youtube'. Op het moment dat je gebruik maakt van de youtube-app maak je geen gebruik meer van flash. De youtube-app is niets meer dan een portaal voor een streaming mp4-formaat, heeft dus niets met flash te maken.

Wat je verder schrijft over ipad 2 en iphone 4 met betrekking tot flash ondersteuning klopt, maar dat komt gewoon doordat apple vanuit de softwarekant flash niet ondersteund.

Wat je verder schrijft, over dat er geen een tablet of smartphone is die full flash content ondersteund, ben ik niet met je eens.
Ik heb zelf een point of view mobii tegra-tablet en deze kent wel officiele flash-ondersteuning en deze laadt ook perfect websites met flash-content. Ook youtube laden (zonder de youtube-app) en afspelen werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:38:
voor de 7 en 10 van intertoys zijn inmiddels updates te verkrijgen waardoor waarschijnlijk het laggy spelen van angrybirds etc is opgelost in de 7....
Dan hoop ik iemand te zien wie het kan posten ;)
En zo niet ik krijg hem morgen binnen de 7" ( krijg net de verzend bevesteging van intertoys )
Dan ga ik het wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zal wel een 1 of 2 GB kaartje zijn, maar toch, leuk meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Flytouch Android Tablet Support Flash Player 10.1
Dit is hem , werkt aardig naar mijn mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1NS1D3R schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Ga ik binnenkort even testen, bedankt voor de tip!
Beetje laat, maar Danke.

Ik zie wel dat ze gewoon Flashplayer in die laatste Firmware Update mee leveren (laatste Flashplayer zuigt BTW dus niet updaten van deze versie zo wie zo)

Update, tjonge wat een rare structuur zeg, overal zitten applicaties verstopt, zo dus ook de normale Android market :)

Kan ook niet zeggen of deze firmware beveiligd is met handtekeningen en dat soort onzin, aleen mijn gutt zegt vooralsnog van niet.
Nogmaals dank je wel voor de Firmware Pointer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zocht ik kon niet meer vinden wou het link doorgeven aan pyro......
Bedankt Marnixw93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij is de firmware vrij open als ik het zo zie. Heb de firmware voor de 10" gedownload.
firmware-discovery kan je gewoon met winrar uitpakken, dus het zal wel een zip of tar.gz bestand zijn.

Vrij recente build, als ik het zo zie (Geen idee wat die dropbox folder uit data.tar onder \system\ doet trouwens, of is dropbox ook al voorgeinstalleerd :P) :
code:
1
2
3
4
5
Build: generic/wwe10/wwe10/:2.2/FRF85B/eng.flyrea.20110316.112313:user/test-keys
Hardware: unknown
Bootloader: unknown
Radio: unknown
Kernel: Linux version 2.6.32.9 (cao@cao-desktop) (gcc version 4.4.0 (GCC) ) #19 Wed Mar 16 18:51:26 CST 2011

Als ik wat verder pluis in de system.tar;
WIFI Chip is waarschijnlijk de RT2870STA ("rt2870sta is a module for the Ralink RT2800U[D] and RT3000U[D] USB 802.11 draft-n wireless LAN chipsets." aldus de Debian WIKI. Heey, n, interesting!
Mogelijk toch GPS, of restanten? Onder \etc\firmware\gps\

Lijst van meegeleverde apps, al dan niet standaard van Android:
16-03-2011  11:29           141.169 AccountAndSyncSettings.apk
16-03-2011  11:29            17.989 ApplicationsProvider.apk
16-03-2011  11:33           551.687 Browser.apk
16-03-2011  11:33           346.105 Calendar.apk
16-03-2011  11:34           113.868 CalendarProvider.apk
16-03-2011  11:29            33.824 CalendarWidget.apk
16-03-2011  11:31           324.342 Camera.apk
16-03-2011  11:29            63.806 CertInstaller.apk
16-03-2011  11:32           906.334 Contacts.apk
16-03-2011  11:33           129.247 ContactsProvider.apk
16-03-2011  11:29            11.391 DefaultContainerService.apk
16-03-2011  11:31           264.451 DeskClock.apk
16-03-2011  11:29            71.069 DownloadProvider.apk
16-03-2011  11:29            18.663 DrmProvider.apk
16-03-2011  11:30           871.142 Email.apk
16-03-2011  11:29            13.286 EthernetSetting.apk
16-03-2011  11:32           455.779 Gallery3D.apk
21-12-2010  03:59         1.621.393 Gmail.apk
21-12-2010  03:59           728.822 GoogleServicesFramework.apk
16-03-2011  11:29            15.272 HDMIService.apk
16-03-2011  11:30           588.339 HelenBrowser.apk
16-03-2011  11:30            11.995 HTMLViewer.apk
02-03-2011  05:38         4.136.477 install_flash_player_20110301.apk
16-03-2011  11:33           485.112 LatinIME.apk
16-03-2011  11:30         1.653.583 Launcher.apk
16-03-2011  11:30            45.217 MediaProvider.apk
16-03-2011  11:30           449.200 MusicPlayer.apk
16-03-2011  11:30            72.099 PackageInstaller.apk
16-03-2011  11:30         1.307.594 Phone.apk
16-03-2011  11:30            15.933 PicoTts.apk
16-03-2011  11:32            71.840 Protips.apk
16-03-2011  11:30             3.608 Provision.apk
16-03-2011  11:34           212.135 QuickSearchBox.apk
16-03-2011  11:30            16.362 Screenshot.apk
16-03-2011  11:30         2.520.056 Settings.apk
16-03-2011  11:30            36.786 SettingsProvider.apk
16-03-2011  11:30            64.429 SoundRecorder.apk
16-03-2011  11:30            17.200 SystemUpdate.apk
16-03-2011  11:33            44.588 TelephonyProvider.apk
16-03-2011  11:30            38.473 Term.apk
16-03-2011  11:30            13.241 TheatreModeService.apk
16-03-2011  11:30            23.117 TtsService.apk
21-12-2010  03:59           127.786 uk.co.nickfines.RealCalc.apk
16-03-2011  11:30             9.880 UserDictionaryProvider.apk
21-12-2010  06:32           782.458 Vending.apk
16-03-2011  11:30         2.978.795 VideoPlayer.apk
16-03-2011  11:30            24.426 VpnServices.apk
16-03-2011  11:30         2.239.880 WeatherForecast.apk
16-03-2011  11:30             9.154 WiFiSetting.apk

Google Market = Vending.apk.
De echte Youtube app zie ik hier niet tussenstaan, VideoPlayer.apk zal dus niet de officiele youtube app zijn, maar vast wel in staat zijn om youtube video's af te spelen.
En verder heb ik er niet zoveel verstand van wat ik allemaal wel en niet zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:42:
[...]

Deze zocht ik kon niet meer vinden wou het link doorgeven aan pyro......
Bedankt Marnixw93
Ja klopt, de via wm8650 heeft wel de (hardwarematige) mogelijkheden om flash af te spelen (valt onder de adobe flash supported hardware platform). Maar het filmpje in de post van marnixw93 betreft de 7 inch variant.
De 10" inch variant, de flytouch 3 / superpad, heeft deze processor / chipset niet....

[ Voor 7% gewijzigd door pyro83 op 30-03-2011 20:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hem morgen ga halen, maar dan de 7 " variant. Net als mijn vodafone 845, waar ik overigens ook tevreden mee ben voor een prijsje van 100 euro.. Of dit een goed idee is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Special voor Pyro

http://www.slatedroid.com...o-gain-flash-101-support/

Lees even door, en zie even de laatste reply....flash werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel momenteel tussen de iets duurdere Archos 7 v2, en dit apparaatje, welke zal me beter afzijn?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste