Mooie mod, jammer dat sommige plaatjes niet laden hier
Success met je mod! Ga je trouwens ook gebruik maken van licht effecten?
dank je, het is op de foto erg netsje ik ga het nog een keer doen maar dan nat, dan wordt het net even wat netter.freak-ish schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:03:
Dat schuurwerk is netjes geworden, welke korrel? met de hand?
oow dat is wel raar want ik heb gewoon alle foto's.Bielie993 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:05:
Mooie mod, jammer dat sommige plaatjes niet laden hier![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Nickie827 op 30-03-2011 21:55 ]
je moet er rekening mee houden dat er een Full-size graka in zit inclusief de ATX board.Quas schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:48:
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie oplossing voor een htpc. Natuurlijk is het mooi gemaakt en heb respect voor je dat je dit zo mooi maakt
Ja hij is al verder, maar is nu aan het werk, heb hem op de msn nu.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:26:
hee nick, al weer iets opgeschoten ?
↓ volgende bericht hieronder ↓
Verwijderd
haha oké, ben erg benieuwd namelijkMexel schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:29:
[...]
Ja hij is al verder, maar is nu aan het werk, heb hem op de msn nu.
Hopelijk plaatst hij snel de foto`s.
Ik ben benieuwd!Nickie827 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:35:
heey jongens,
ja ben aan het uploaden maar ik zit hier met internet via een hotspot dus de uploaden gaat TRAAG......
maar over 5 min ken ik beginnen met updaten;)
[ Voor 4% gewijzigd door KirovAir op 03-04-2011 00:02 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
kijk dat vinden we altijd fijn als modder zijndeDarkmystery schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:01:
[...]
Ik ben benieuwd!
(Stille volger hier, gave mod en leuk om te volgen!)
Tof aangepakt met die SSD.Nickie827 schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:31:
[...]
kijk dat vinden we altijd fijn als modder zijnde
hoop dat de update weer even wat voldoening kan geven
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Thanks!Darkmystery schreef op zondag 03 april 2011 @ 09:39:
[...]
Tof aangepakt met die SSD.(waarom kan ik nooit op dat soort dingen komen..)
KUTGW!
Android developer & dürüm-liefhebber
ja zo zie je het beter, ziet er heel goed uit, alleen zou ik persoonlijk de andere mesh weg halen.Nickie827 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:45:
Speciaal even een nieuwe foto gemaakt en even tijd gezocht om hem te posten;)
[afbeelding]
Anders stuur ik je mijn stukje gaas op, dat is lekker stevig.Nickie827 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:33:
dat gaat dus niet, omdat de gaas soepel is, wat ik wel zou kunnen doen maar dat moet ik testen of ik een ring kan maken en daarop kan vast solderen.
thanks!Ghost Dog schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:40:
Kom deze nu pas tegen, maar het ziet er vet uit!
De gefroste look met toch doorzichtige stukken is vet, en origineel.
Dank je wel, het is de bedoeling dat hij onder me tv komt. En ik hoop het nietharmen[L]romy schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:27:
Ziet er zeker gaaf uit, alleen vraag ik me wel af waar ga je dit neer zetten, want het lijkt me wel dat dit heel erg afleid als je een filmpje aan het kijken bent
[ Voor 4% gewijzigd door HB__ op 08-04-2011 10:28 ]
hmm nog niet ben er nog druk meebezig, misschien dat ik vanavond weer wat kan laten zien.Mexel schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:16:
Ziet er leuk uit het ontwerp, heb je ook meerdere afbeeldingen, en heb je er nog iets aan toegevoegd ?
En mooi gedaan met het kabeltje, lekker kort kabeltje.
[ Voor 22% gewijzigd door Nickie827 op 17-04-2011 09:29 ]
hey jorik1,jorik1 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:16:
ziet er leuk uit
als ik het goed heb zijn de wat grijzere stukken geschuurd zodat je daar niet meer doorheen kan kijken?
thanks kerel, ik had het wel met een beetje van jou idee af;)Mexel schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:05:
Veel beter, ziet er nu een stuk mooier uit, ook is de fangrill een stuk mooier.
Dankje harmen[L]romy begon al te denken dat niemand het wat vindharmen[L]romy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:38:
Ziet er goed uit man! netjes gepoetst hahaik ben echt benieuwd naar de finishing touch
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Thanks! ik ben tot zover eigenlijk ook wel tevreden.Ianovski schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:05:
Haha, gaaf! Heel leuk gedaan met die SSD, toppie!
dat is allemaal mogelijk hoor! heel slim om eerst voor je school te gaan daar heb je meer aan dan alleen een mooie computer!tomwebfreak schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:50:
BookmarkedZiet er echt heel bruut uit. Wil ook eens een keer me eigen HTPC maken. Maar eerst me eindexamen maar eens halen. Zal zonde zijn
dat kanTim_ofzo schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:04:
Ziet er mooi uit, zou hem zelf ook wel in de kamer willen zetten![]()
KUTGM!
Cheers dude! i'll try!Joopieboy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:11:
Dat ziet er leuk uit, creatief bezig, succes verder!
haha TOP!!
Nein! Gij kunt nu 3 dagen 24/7*3 modden!Nickie827 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:18:
[...]
haha TOP!!vanavond aan de zuip ben 3 dagen vrij
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het enige wat ik nog kan doen is de hoekstripjes polijsten en de backplate afmaken
Verwijderd
mee eens!Cronax schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:42:
Netjes gedaan, misschien is het mooi om de kant waar je kabels weggewerkt worden wel helemaal te frosten, persoonlijk vind ik de achterkant van een mobo altijd wat ongelukkig ogen ^^
Thanks voor de reactie jongens!
If it ain't broke, don't fix it
Verwijderd
http://en.mdpc-x.com/ winkelmandje vullen en bestellen. Betaling kan via overboeking (SEPA) en vanaf bestelling tot ontvangst duurt het ongeveer een week.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:59:
Deze casemod is echt awesome. Je besteed veel tijd aan details en dat maakt dat deze mod er fantastisch uitziet.
Ik heb alleen een vraagje: sleeving bestellen bij MDPC? Hoe gaat dat precies in zijn werk? want de sleeve van mdpc is echt fenomenaal.
gr
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Oneens! Achterkant van een Mobo kan zeker wel mooi zijn! Wij hebben er juist voor gekozen om de achterkant wel te laten zien, omdat het best een stoer iets is! Maar goed, smaken verschillen!
[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 14-06-2011 12:05 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Thanks!!Berreber schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:20:
ziet er echt goed uit man!
Succes ermee! ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Juist inderdaad, thanks voor het uitleggenMeelobee schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:03:
[...]
http://en.mdpc-x.com/ winkelmandje vullen en bestellen. Betaling kan via overboeking (SEPA) en vanaf bestelling tot ontvangst duurt het ongeveer een week.
OT: Mooie mod, veel aandacht voor de kleine details
Inderdaad KAN het mooi zijn. Ik wilde achterkant wel frosten omdat hij toch eigenlijk niet zichtbaar is, misschien met details net als de voorkant. en nee dat is bedrog, wel zijn de hoekstrippen een fractie korter dan de case is, maar das tegen beschadigen... trouwens die van jullie ziet er ook enorm gaaf uit!Mystikal schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:03:
[...]
Oneens! Achterkant van een Mobo kan zeker wel mooi zijn! Wij hebben er juist voor gekozen om de achterkant wel te laten zien, omdat het best een stoer iets is! Maar goed, smaken verschillen!
Verder ziet het er goed uit!
Alleen op deze foto:
[afbeelding]
Lijkt het linksboven niet mooi aan te sluiten? Of is dat bedrog?
CheersToCuS schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:07:
Blijft een leuk dingetje..
Ik was niet degene die het geschreven had maar Meelobee
Verwijderd
Juist. dat vind ik ook: want: wit is ook maar zo witjesMexel schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:17:
Blauw zou ik zeggen.
vote for me das makkelijker voor me dan alle lezen cheers!Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:24:
[...]
Juist. dat vind ik ook: want: wit is ook maar zo witjes
Verwijderd
ik had uiteraard al gevoteNickie827 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:27:
[...]
vote for me das makkelijker voor me dan alle lezen cheers!
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Haha volgens mij is het wel duidelijk dat het blauw moet worden
offtopic: sowieso
ja, daag.
Off topic Hahaha duidelijk
Thanks Blue-Tiger, ben er ook wel trots opBlue-Tiger schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:56:
Blauw, dat sowieso. Deze mod gaat echt de goeie kant op
Nog een vraagje, welke Pwr en Rst switches heb jij nou precies gebruikt? Je hebt het vast al ergens genoemd maar ik zie ze niet meer en wil ze later ook gaan gebruiken. Bvd
[ Voor 0% gewijzigd door Sylistar op 15-06-2011 23:06 . Reden: typo ]
[ Voor 13% gewijzigd door naarden 4ever op 15-06-2011 23:17 ]
Dat had ik nog niet eens gezien haha, en dat soweiso!!Berreber schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:17:
*offtopic* Sorryik zal voortaan Zoiezo, als Sowieso schrijven.
![]()
*ontopic* Meteen ff foto's posten als het klaar is hea?!
Haha en dan dat groen wat Kier heeft gebruikt voor ze caseSylistar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:05:
BLAUW!
of groen, omdat het kan (maar er waarschijnlijk NIET uit ziet xD)
maar anyway; je case ziet er bruut uit, ik weet niet of ik je tekening aan de zijkant mooi vind maar het is in iedergeval appart.
GL verder, je word nog steeds gevolgd.
Tsja dat had gekund maar het is een HEEL andere kleur omdat dat gewoon staal is, en niet gepolijst.naarden 4ever schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:16:
Laat ze lekker zilver, ik vind het er zo al strak uitzien, en als je het babyblauw gaat spuiten, denk dat het heel erg af gaat doen.
edit: kleurt ook mooi met de randen.
Daar hou ik je aan!Nickie827 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:27:
Dat had ik nog niet eens gezien haha, en dat soweiso!!
Gisteravond me DVD besteld hopelijk morgen of zaterdag binnen
Thanks!Berreber schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:43:
[...]
Daar hou ik je aan!
Ik vind je Case echt supervet!
BTW *OFFTOPIC* Ik heb gister ook ff nieuwe kast gehaald met plexi, ben er hardstikke tevreden mee, maar denk nog steeds dat ik jou case mooier vind.
Ik denk volgende week, ik heb de grills al blauw, en ben iets verder gegaanVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:43:
Wanneer weer een update nickie?
Ja BEHOORLIJK!!Sylistar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:46:
frustraties? xD
Zeker slechte service, is ook gelijk de eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb!!Berreber schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:54:
nickie827, beetje balen man. (Slechte service btw!)
nou order geannuleerd heb hem gewoon NOG STEEDS niet binnenBerreber schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:01:
Kun je bestelling niet stoppen en geld terugvragen ofzo?
*GNAGNAGNA, Laten we hun met zijn allen gaan nakken*
Figuurzaag en kleine sleutelvijlenVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:24:
Hoe zaag jij die plexie zo clean uit?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Uhm, de grote stukken zoals in de eerste post te zien doe ik gewoon met een GOEDE zaag (een scherpe niet een botte) dan hou ik minimaal aan veilwerk over, en de gaten zoals waar de kabels doorheen gaan die heb ik met me dremel gedaan en het freesopzetstukje gedaan gaat SUPERVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:24:
Hoe zaag jij die plexie zo clean uit?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq