↓ volgende bericht hieronder ↓
thanks kerel, ik had het wel met een beetje van jou idee af;)Mexel schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:05:
Veel beter, ziet er nu een stuk mooier uit, ook is de fangrill een stuk mooier.
toch wel he die grill
Dankje harmen[L]romy begon al te denken dat niemand het wat vindharmen[L]romy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:38:
Ziet er goed uit man! netjes gepoetst hahaik ben echt benieuwd naar de finishing touch
een kleine verklapping is dat er nog gesleeved gaat worden als het mee zit kan ik daar volgende week mee beginnen. en dan nog steeds die CPU koeler als het meezit binnenkort weer meer te besteden.
groeten Nick
Heel even een korte *tekst* update.
we hebben gisteren de koeler binnen gekregen Deze en het is echt een bakbeest:P wel een overkill maar ik vind het ook weer wat hebben.
Verder ben ik bezig met de voeding, wat precies ga ik nog niet verklappen maar hij is nou wit mat, want vond het zwarte erin niet zo mooi...
en vanavond ga ik de sleeve spullen bestellen:) dus hopen dat we het snel binnen krijgen dan kan ik hem eindelijk afmaken. ben vanmiddag in de zon lekker bezig geweest met de nieuwe mobotray want daar was een stukkie vanaf gebroken

en ondertussen een beetje bezig geweest met ontwerpen van me nieuwe case, helaas nog niet een sponsor gevonden voor de Waterkoeling:( anders had ik hem af kunnen maken.
verder heb ik NOG een ontwerp voor een maat van me, die wil dat ik een nice en clean "server" case bouw voor hem.
Ik ga proberen deze week nog foto's te plaatsen maar ik moet veel werken dus zal er denk niet inzitten.
Tot horens allen!
Na een lange poos geen update was het wel weer is tijd om een update te geven, helaas heb ik niet alle foto's want mijn memorycard is gecrasht,,, krijg hem HELEMAAL niet meer aan de praat. misschien iemand een idee?
Maar goed kort samengevat wat is er veranderd:
- CPU koeler gekocht en vervangen voor de oude.
- Koeler uitgemeten recht boven de CPU koeler en geplaatst.
- Voeding mat wit gespoten.
- Kabels gesleeved. helaas heb ik te weinig besteld dus heb de mainboard cable niet af kunnen maken

Genoeg gewouwel, foto's
Met oude koeler in het donker, het ziet er wel mooi uit maar het leid mij teveel af.

different view.

Oude koeler, subtiel.

Toch wel aan de kleine kant;)

Kwa hoogte is hij is ietje hoger dan de oude.

Wat een bakbeest he, sommige zullen het te groot vinden maar hij koelt wel als een malle, tijdens "idle" is die gemiddeld 13 graden en tijdens gamen of films kijken is hij maar 19 graden MAX!!

Grote verschil of niet?

De fan moet ik vervangen omdat die een "tikkend" geluid maakt. dus die is zwart gebleven.

Voeding wit gespoten. hier heb ik dus onder andere geen progressie foto's van.

De fan strak boven de CPU, in 1 lijn met de koeler die aan de CPU vast zit.

Wederom netjes verzonken.

Netjes afgewerkte sticker

Zo komt het dan te staan, alleen dan de PS3 boven de PC, en in een ander meubel....

Pakketje van MDPC-X binnen, Whoohoo

The picture for on the rightside. Thanks for Drawing it for me Nils!!

Totaal overzicht bestelling, En die crimping tool I LOVE it!!!

Zittie dan te knutselen

Sata powercable almost done

Met de nieuwe nieuwe Crimps

Nog strippen en "crimpen"

Deze kan is dan weer wel top! Alles netjes gelijk.

2 gedaan, alle niet tevreden dit ivm met de lengte van de sleeve die ongelijk lopen, maar straks als ik weer nieuwe heb doe ik ze over. was de eerste keer sleeven...

Met de grootste klus begonnen, alleen helaas komen we niet verder dan 7 kabeltjes, heb te weinig...

Eerste kabel aangesloten

Welke van de 2 opties? ** helaas ik heb al besloten voor de haakse naar beneden

Netjes toch?!

Hopen dat ik snel de rest van de sleeve spullen kan bestellen en binnen krijg dan kan ik dat afmaken en dan hoef ik nog maar een paar dingentjes te doen, hier een lijstje:
- Aan,- en uitknoppen bestellen, en plaatsen.
- Ledjes plaatsen. (zijn al in bezit)
- DVD drive plaatsen (die krijg ik van me vrouwtje voor mij verjaardag)
- De rest van de Sleeve afmaken.
Hope you'll enjoy watching.
Greets Nick
ik wilde is wat anders dan zwart of wit wat je bij iedereen ziet en wit met blauw is mooi vind ik.
KUTGM!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Thanks! ik ben tot zover eigenlijk ook wel tevreden.Ianovski schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:05:
Haha, gaaf! Heel leuk gedaan met die SSD, toppie!
heb ook weer een gaaf idee voor me volgende case.
dat is allemaal mogelijk hoor! heel slim om eerst voor je school te gaan daar heb je meer aan dan alleen een mooie computer!tomwebfreak schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:50:
BookmarkedZiet er echt heel bruut uit. Wil ook eens een keer me eigen HTPC maken. Maar eerst me eindexamen maar eens halen. Zal zonde zijn
dat kanTim_ofzo schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:04:
Ziet er mooi uit, zou hem zelf ook wel in de kamer willen zetten![]()
KUTGM!
Cheers dude! i'll try!Joopieboy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:11:
Dat ziet er leuk uit, creatief bezig, succes verder!
haha TOP!!

Nein! Gij kunt nu 3 dagen 24/7*3 modden!Nickie827 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:18:
[...]
haha TOP!!vanavond aan de zuip ben 3 dagen vrij

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het enige wat ik nog kan doen is de hoekstripjes polijsten en de backplate afmaken
bij deze weer eens een update na een lange tijd, ik vind het zo ook weer wat om elke keer een mini update te doen dus doe we nou even een wat grotere, zijn weer 27 foto's en niet met alles een progress maar vaker een eind resultaat. maar goed ben niet zo prater dus maar even afronden met wat ik allemaal heb gedaan.
- de achterkant zo goed als af gemaakt, moet alleen nog een opening maken voor de geluidskaart.
- de fan kabels opmaat gemaakt en gesleeved.
- Aan en reset knop gesoldeerd gesleeved en in de case geplaatst.
- en het plaatje wat Nils voor mij getekend heeft op de zijkant gegraveerd.
Enough talk here some pictures.
De voeding netjes wit en gemonteerd op de achterkant. meer foto's heb ik nog niet van de achterkant die volgen nog.

Was het niet eens met de hoekstripjes aan de achterkant dus die hebben we aangepast en opnieuw gemaakt en gepolijst.

En we hebben de kabeltjes van de fans aangepast en gesleeved ook die van de Grafische kaart:)

En een krimpkousje over de connector heen we netjes al zeg ik het zelf

De case-koelers aansluitingen aangepast wederom de Voltagekabels (1000RPM max.) ertussen gesoldeerd en gesleeved.

Sorry het is een beetje donkere foto maar als je je best doet zie je het.

Staat een stuk netter dan zonder sleeve

Het plaatje gemaatk voor mij door Nils *** Thanks alot dude! *** op de zijkant gegraveerd.

De powerswitch (camera instellingen aangepast maakt nu veel betere foto's)

Nieuwe switchcabels, netjes gesleeved maar niet naar mijn smaak.

De ledaansluitingen al erop gesoldeerd en een kousje eromheen

Poweraansluiting er ook op.

De ledaansluiting met een loosstekkertje ertussen anders krijg je hem er zo rot op....

Mijn soldeer kunsten met een minder prettige soldeer apparaat. eerste wat ik nieuw ga kopen!!

De Locatie van het plaatje:) zit nog te denken om er iets speciaals mee te doen

Totaal overzicht van de zijkant. tevens de onderste fan van de koeler weggehaald scheeld maar 4 graden.

De aan en reset knoppen. alleen helaas rode geen blauwe,

De sleeve ervan. van 1 naar 2

De achterkant van de knoppen even netjes een krimpkous omheen gedaan ook.

de kabeltjes gesleeved aan de onderkant van het MOBO. moet alleen met de volgende bestelling even cable managements bijbestellen.

Zijaanzicht van de voorkant. vind het zelf wel een mooie shot!

als het goed is word volgende week de DVD drive eindelijk besteld....
en dan zijn we erbijna en kunnen we beginnen aan de volgende project!!
tot horens weer!
Verwijderd
mee eens!Cronax schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:42:
Netjes gedaan, misschien is het mooi om de kant waar je kabels weggewerkt worden wel helemaal te frosten, persoonlijk vind ik de achterkant van een mobo altijd wat ongelukkig ogen ^^
Thanks voor de reactie jongens!
De onderkant wordt inderdaad nog gefrost, sluit beter aan op de rest dan he
en dan vallen de krasjes niet zo erg meer op

Succes ermee! ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
If it ain't broke, don't fix it
Verwijderd
Ik heb alleen een vraagje: sleeving bestellen bij MDPC? Hoe gaat dat precies in zijn werk? want de sleeve van mdpc is echt fenomenaal.
gr
http://en.mdpc-x.com/ winkelmandje vullen en bestellen. Betaling kan via overboeking (SEPA) en vanaf bestelling tot ontvangst duurt het ongeveer een week.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:59:
Deze casemod is echt awesome. Je besteed veel tijd aan details en dat maakt dat deze mod er fantastisch uitziet.
Ik heb alleen een vraagje: sleeving bestellen bij MDPC? Hoe gaat dat precies in zijn werk? want de sleeve van mdpc is echt fenomenaal.
gr
OT: Mooie mod, veel aandacht voor de kleine details
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Oneens! Achterkant van een Mobo kan zeker wel mooi zijn! Wij hebben er juist voor gekozen om de achterkant wel te laten zien, omdat het best een stoer iets is! Maar goed, smaken verschillen!
Verder ziet het er goed uit!
Alleen op deze foto:

Lijkt het linksboven niet mooi aan te sluiten? Of is dat bedrog?
[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 14-06-2011 12:05 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Thanks!!Berreber schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:20:
ziet er echt goed uit man!
Succes ermee! ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Juist inderdaad, thanks voor het uitleggenMeelobee schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:03:
[...]
http://en.mdpc-x.com/ winkelmandje vullen en bestellen. Betaling kan via overboeking (SEPA) en vanaf bestelling tot ontvangst duurt het ongeveer een week.
OT: Mooie mod, veel aandacht voor de kleine details
Inderdaad KAN het mooi zijn. Ik wilde achterkant wel frosten omdat hij toch eigenlijk niet zichtbaar is, misschien met details net als de voorkant. en nee dat is bedrog, wel zijn de hoekstrippen een fractie korter dan de case is, maar das tegen beschadigen... trouwens die van jullie ziet er ook enorm gaaf uit!Mystikal schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:03:
[...]
Oneens! Achterkant van een Mobo kan zeker wel mooi zijn! Wij hebben er juist voor gekozen om de achterkant wel te laten zien, omdat het best een stoer iets is! Maar goed, smaken verschillen!
Verder ziet het er goed uit!
Alleen op deze foto:
[afbeelding]
Lijkt het linksboven niet mooi aan te sluiten? Of is dat bedrog?
CheersToCuS schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:07:
Blijft een leuk dingetje..
Ik was niet degene die het geschreven had maar Meelobee
maar als je besteld houdt er wel rekening mee dat er ongeveer 20 euro bij komt (btw en verzendkosten)
kijk eens op de website!
succes ermee
Poll: Fan Grills spuiten welke kleur?
• Wit
• Blauw (van de sleeve)
• Of een andere ligt toe.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
↓ volgende bericht hieronder ↓
Verwijderd
Juist. dat vind ik ook: want: wit is ook maar zo witjesMexel schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:17:
Blauw zou ik zeggen.
vote for me das makkelijker voor me dan alle lezen cheers!Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:24:
[...]
Juist. dat vind ik ook: want: wit is ook maar zo witjes
Verwijderd
ik had uiteraard al gevoteNickie827 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:27:
[...]
vote for me das makkelijker voor me dan alle lezen cheers!
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Ik zal ook nog ff voten
Haha volgens mij is het wel duidelijk dat het blauw moet worden
vanmiddag naar; De Bouwhof, even wat spulletjes kijken en halen.
offtopic: sowieso
yup, blauw
ja, daag.
Nog een vraagje, welke Pwr en Rst switches heb jij nou precies gebruikt? Je hebt het vast al ergens genoemd maar ik zie ze niet meer en wil ze later ook gaan gebruiken. Bvd
Off topic Hahaha duidelijk
Ik had vandaag een busje gehaald maar was niet de goede kleur, morgen even terug...
Thanks Blue-Tiger, ben er ook wel trots opBlue-Tiger schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:56:
Blauw, dat sowieso. Deze mod gaat echt de goeie kant op
Nog een vraagje, welke Pwr en Rst switches heb jij nou precies gebruikt? Je hebt het vast al ergens genoemd maar ik zie ze niet meer en wil ze later ook gaan gebruiken. Bvd

van High-flow heb ik ze dit zijn de "Quad-switches" en je heb ook nog de "Three-Switches" kijk er eens rond ze hebben nog VEEEL meer
*ontopic* Meteen ff foto's posten als het klaar is hea?!
of groen, omdat het kan (maar er waarschijnlijk NIET uit ziet xD)
maar anyway; je case ziet er bruut uit, ik weet niet of ik je tekening aan de zijkant mooi vind maar het is in iedergeval appart.
GL verder, je word nog steeds gevolgd.
[ Voor 0% gewijzigd door Sylistar op 15-06-2011 23:06 . Reden: typo ]
edit: kleurt ook mooi met de randen.
[ Voor 13% gewijzigd door naarden 4ever op 15-06-2011 23:17 ]
Dat had ik nog niet eens gezien haha, en dat soweiso!!Berreber schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:17:
*offtopic* Sorryik zal voortaan Zoiezo, als Sowieso schrijven.
![]()
*ontopic* Meteen ff foto's posten als het klaar is hea?!
Gisteravond me DVD besteld hopelijk morgen of zaterdag binnen
Haha en dan dat groen wat Kier heeft gebruikt voor ze caseSylistar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:05:
BLAUW!
of groen, omdat het kan (maar er waarschijnlijk NIET uit ziet xD)
maar anyway; je case ziet er bruut uit, ik weet niet of ik je tekening aan de zijkant mooi vind maar het is in iedergeval appart.
GL verder, je word nog steeds gevolgd.
thanks voor je comp! Doet een builder goed!!
Tsja dat had gekund maar het is een HEEL andere kleur omdat dat gewoon staal is, en niet gepolijst.naarden 4ever schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:16:
Laat ze lekker zilver, ik vind het er zo al strak uitzien, en als je het babyblauw gaat spuiten, denk dat het heel erg af gaat doen.
edit: kleurt ook mooi met de randen.
Daar hou ik je aan!Nickie827 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:27:
Dat had ik nog niet eens gezien haha, en dat soweiso!!
Gisteravond me DVD besteld hopelijk morgen of zaterdag binnen
Ik vind je Case echt supervet!
BTW *OFFTOPIC* Ik heb gister ook ff nieuwe kast gehaald met plexi, ben er hardstikke tevreden mee, maar denk nog steeds dat ik jou case mooier vind.
Thanks!Berreber schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:43:
[...]
Daar hou ik je aan!
Ik vind je Case echt supervet!
BTW *OFFTOPIC* Ik heb gister ook ff nieuwe kast gehaald met plexi, ben er hardstikke tevreden mee, maar denk nog steeds dat ik jou case mooier vind.
het is maar wat je er zelf van maakt!
Ik denk volgende week, ik heb de grills al blauw, en ben iets verder gegaanVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:43:
Wanneer weer een update nickie?

Ik krijg van de week als het goed is EINDELIJK me dvd binnen dus als die erin zit enzo dan ga ik weer een update posten, even geduld nog dus
Wederom WEER langer wachten, op me DVD speler. wat een rampen bedrijf zeg 4Allshop.nl.
2 weken geleden onderhand besteld, waarop ik eerst een week moest wachten om via de mail te horen te krijgen dat het product ineens niet meer leverbaar was, terwijl dat ik hem bestelde en toen was hij voldoende op voorraad.
dus ik bellen en vragen hoe het ervoor staat en wanneer ik hem nou eindelijk een keer binnen krijg.
werd me verteld dat hij eind van deze week geleverd zou worden, (vandaag dus) krijg ik net weer een mail.
dat hij NOG steeds niet leverbaar is.
OMFG hoelang moet het duren!?!?!?!
nou ja nog maar even wachten dan, update blijft tot heden nog steeds uit.
sorry peeps...
Ja BEHOORLIJK!!Sylistar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:46:
frustraties? xD
Zeker slechte service, is ook gelijk de eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb!!Berreber schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:54:
nickie827, beetje balen man. (Slechte service btw!)
*GNAGNAGNA, Laten we hun met zijn allen gaan nakken*
nou order geannuleerd heb hem gewoon NOG STEEDS niet binnenBerreber schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:01:
Kun je bestelling niet stoppen en geld terugvragen ofzo?
*GNAGNAGNA, Laten we hun met zijn allen gaan nakken*

wachten op het geld en bij een ander bestellen!!!
En ik mag trots bekend maken dat ik een sponsor heb voor mijn build

Onwijs bedankt Marco!!
En jawel dat is:

Maar heb nu weer een kleine update, een nieuwe voeding.
En wel de Coolermaster Silent Pro M850, en nou foto's gevolgd!
En dan staat er een bezorger voor je neus met dit, wat zou er toch in zitten;)

wat komt daar te voorschijn???

Een kadotje van Marco van Cooler master.

Hmm doos om doos om doos, waar blijft het presentje nou

Aparte manier van doos openen, erg fancy, and I like it!

Netjes verpakt allemaal! (sorry voor de wat wazige foto had de betere per ongeluk verwijderd)

En daar ligt de beauty dan

Staattie dan, (zwarte kassie gaat nog weg en kabels in een gootje) en ben nog steeds opzoek naar mooi speakersteunen.....

Een close-up, met een tijdelijke schrijf, moet een nieuwe SSD kopen, de oude zit in me nieuwe laptop

Heb originele rooster vervangen voor de rooster van me oude voeding, en heb 2 kabels gesleeved,

Moet dus nog nieuwe sleeve bestellen.

De voeding is echt een topper!!
Merkte bij de oude dat die wat instabiel was/werd, maar das weer allemaal helemaal weg met deze

En wat ook heel mooi is zijn de modulaire "flat" kabels... gewoon zonde om dat te gaan sleeven dus doen we maar niet;)
Al goed dit was het alweer, thanks for watching!
Verlopig geen update, ben druk met rijbewijs bezig. ben afgelopen maandag geslaagd voor de Theorie van auto

Greetz Nick
Figuurzaag en kleine sleutelvijlenVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:24:
Hoe zaag jij die plexie zo clean uit?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Uhm, de grote stukken zoals in de eerste post te zien doe ik gewoon met een GOEDE zaag (een scherpe niet een botte) dan hou ik minimaal aan veilwerk over, en de gaten zoals waar de kabels doorheen gaan die heb ik met me dremel gedaan en het freesopzetstukje gedaan gaat SUPERVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:24:
Hoe zaag jij die plexie zo clean uit?
@ the rest, thanks alot voor de complimenten