apple OS op intel pc

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

• isman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-01 12:04
Hallo allen,

Ik weet dat jullie me voor gek verklaren, maar wie zou voor een vergoeding apple OS willen installeren op mijn intel pc?

Apple OS zou moeten draaien op een:

Asus P5Q deluxe moederbord
Intel Core 2 Duo E8400 cpu
6 GB intern geheugen
Corsair Nova V64 64GB SSD

Liefst iemand in een straal van 15/20 km (woon in Den Haag) kan bij mij thuis of ik kom langs met mijn pc.

p.s.hoop dat ik mijn vraag hier goed hebt geplaatst.

Correct me if iam wrong, don't just me with the name NoOb

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:58
Waarom probeer je het mbv onderstaand topic niet eerst zelf?

[OSx86] Installatie ervaringen & discussie

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Wellicht past dit beter in Vraag & Aanbod?

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• isman
Nielson schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:01:
Waarom probeer je het mbv onderstaand topic niet eerst zelf?

[OSx86] Installatie ervaringen & discussie
Hoi Nielson,

Bedankt voor je reactie, ik heb het meerdere male geprobeerd. heb alles stappen gevolgd maar nooit verder gekomen dan apple logo op mijn begin scherm. :?

• isman
tobiasvs schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:01:
Wellicht past dit beter in Vraag & Aanbod?
Hallo tobiasvs,

Klopt ik heb daar namelijk aan gedacht. Maar ik vind Pro - Diensten, met alle respect, niet echt iets wat opvalt, ik bedoel er zit volgens mij niet een persoon te kijken in Pro - Diensten of hij/zij misschien iets voor iemand/mij kan beteken om apple os te installeren op een intel pc. _/-\o_

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:21

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ja ik snap wel wat je bedoeld maar dat is wel de bedoeling achter Vraag & Aanbod. Mij hoor je verder niet klagen hoor, maar misschien staan er goede tutorials op Youtube waar je iets aan hebt?

• isman
Nickalicious schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:13:
Ja ik snap wel wat je bedoeld maar dat is wel de bedoeling achter Vraag & Aanbod. Mij hoor je verder niet klagen hoor, maar misschien staan er goede tutorials op Youtube waar je iets aan hebt?
Goede avond nickalicious,

Jemig wat een lange naam zeg. Ja bedankt voor het meeleven. Ik heb alle tutorials gezien op YouTube zelfs de slechste kwaliteit maar ik heb zo'n idee dat ik iets niet goed doe in mijn bios en of versie os is dan weer anders dan YouTube.

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

hier iemand met exact hetzelfde moederbord als jij die dit typt vanaf 10.6.5 ;)

ik heb alles behalve geluid werkend gekregen, sleep etc ook. enige wat ik gedaan had is deze tutorial gevolgd:

[OSx86] Handleiding myHack - Snow Leopard op PC

Omdat het kan.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:27
Plaats het anders hier eens; http://www.hackintosh.nl/premium-support/
Dat is een categorie van de grootste Nederlandse Hackintosh Community, waar jouw vraag perfect inpast :).

Hang je telkens op Still Waiting For Root Device error? Je hebt zeker ook geen SATA modus in je BIOS, die je op AHCI kunt zetten? Volgensmij was een BIOS flash nodig op de Asus P5Q serie, als ik het me niet vergis. Maar dat kan volgensmij worden opgelost, met de IOATAFamily.kext, die in myHack zit. De methode die de persoon (post boven deze) heeft gebruikt :).

Heb je verder myHack of de EmpireEFI al geprobeerd? Ik heb hierover twee duidelijke handleidingen geschreven die elders in deze forumcategorie rondzwerven, of op Hackintosh.nl te vinden zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door iMick op 08-03-2011 23:50 ]

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 18:12
Ik weet niet of hij ook voor de p5q moederborden is maar kijk anders hier even. http://tonymacx86.blogspo...-install-mac-os-x-on.html

• isman
Hallo beide heren dragon4ce en iMick,

Bedankt voor het meedenken ik ga het toch maar weer eens zelf proberen. kijken hoe ik mijn bios moet flashen dat heb ik namelijk nog niet gedaan en het klopt hij bleef hangen maar kweet niet welke fout ik kreeg moest -v intikken maar daarna deed hij niets. Ik heb hem ook op AHCI gezet.

@ dragon4ce ai ai ai geluid is voor mij heel belangrijk wil graag mijn mpc en mpd eraan koppelen wil graag aan de gang met logic van apple.

Toppie mensen!!!!

• isman
tweakG5 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:39:
Ik weet niet of hij ook voor de p5q moederborden is maar kijk anders hier even. http://tonymacx86.blogspo...-install-mac-os-x-on.html
Top advies, vanaaf maar weer eens achter mijn pc zitten wat ik al eerder heb gedaan. en hopen dat het nu gaat lukken.

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 18:12
isman schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:42:
[...]

Top advies, vanaaf maar weer eens achter mijn pc zitten wat ik al eerder heb gedaan. en hopen dat het nu gaat lukken.
Maak je geen zorgen zelfs met die site heeft het mij zo'n 3 dagen gekost om het werkend te krijgen. Maar veel succes in ieder geval.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Vragen of iemand iets (tegen een vergoeding) voor je wilt doen hoort niet thuis op het forum, maar in vraag en aanbod :) Dit topic gaat daarom op slot.

Mocht het niet lukken, met behulp van o.a. de in dit topic aangereikte handleidingen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeldt dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je geprobeerd hebt, waar je naar gezocht hebt en wat je hebt gevonden. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.