Kan je bij een DM ook een mail krijgen met de inhoud van de DM, of het bericht dat er een DM is? Zo ja dan kan ik die optie niet vinden. Onder notificatie wel als er op een product- of shopreview van me is gereageerd maar dit dus niet?
Die optie is er niet.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Nee is niet mogelijk en zal ook nooit mogelijk gemaakt worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En wat zijn daar dan de redenen van? Het lijkt mij een handige toevoeging namelijk.Gunner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:54:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
zoek even in Lieve Adjes op 'email notificatie' . Daar staan genoeg topics met argumenten inbeany schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:58:
[...]
En wat zijn daar dan de redenen van? Het lijkt mij een handige toevoeging namelijk.
In een notedop; men wil dat je actief op het forum terugkomt om zodoende op de hoogte te zijn van nieuwe topics en replies op DM's en het kost gewoon teveel traffic. Maar ik laat me graag verbeteren
bv: Email bij nieuwe post in topic
[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 08-03-2011 22:06 ]
@Gunner, de TS heeft het over DM niet over nieuwe reacties in het forum. Het is een wezenlijk onderscheid, en ik kan me prima voorstellen dat een e-mail optie bij DM wel wenselijk is.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat weet ik maar ik denk niet dat de argumenten van de crew anders zullen worden daardoor.c70070540 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:10:
@Gunner, de TS heeft het over DM niet over nieuwe reacties in het forum. Het is een wezenlijk onderscheid, en ik kan me prima voorstellen dat een e-mail optie bij DM wel wenselijk is.
Mocht je al RSS gebruiken of gaan gebruiken, dit is ook mogelijk op DM's.
☻/
/▌
/ \
Alles wat je wil kunnen volgen zonder je browser te openen gooi je gewoon in je rss-reader. Werkt net zo makkelijk en je houdt eenvoudig overzicht. 
edit:
En toen was ik net iets te traag...
En toen was ik net iets te traag...
[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 08-03-2011 22:14 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Staat ook al in lieve devvers: [feat] Ongelezen DM -> na tijdsperiode notificatie mail
[ Voor 5% gewijzigd door Wiethoofd op 08-03-2011 22:14 ]
Ik heb in elk geval geen optie over het hoofd gezien. Aanleiding voor mij is enkele advertenties die ik heb staan, ik krijg meer reacties per DM dan bij de artikelen zelf en merk dus dat ik continu de site moet openen om te zien of er reacties zijn - dat maakt snel schakelen wat meer uitdagend.
Wij staan daar toch niet onwelwillend tegenover hoor...Gunner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:54:
Intentionally left blank
Positief geluidcrisp schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:22:
[...]
Wij staan daar toch niet onwelwillend tegenover hoor...
Wat zouden voor jouw de redenen zijn om het wel of niet mogelijk te maken, buiten dat het geprogrammeerd moet worden en dus tijd en geld kost?
Voor mij persoonlijk zou het betekenen dat ik sneller terugkeer naar de site omdat ik een mail heb gekregen waarin staat dat er een DM op me staat te wachten.
Dat het niet voor topics komt, daar kan ik inkomen.
[ Voor 24% gewijzigd door Gé Brander op 08-03-2011 22:31 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het ligt nu een kleine 2 jaar al op de 'grote hoop', dus give it timecrisp schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:58:
Notificatie bij ongelezen DM's na een in te stellen tijdspanne dus; lijkt me technisch niet lastig te implementeren dus mag van mij op de grote hoop
Notificaties bij openstaande DM's zullen er denk ik ook juist voor zorgen dat iemand eerder terugkomt op de site.c70070540 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:30:
[...]
Positief geluid
Wat zouden voor jouw de redenen zijn om het wel of niet mogelijk te maken, buiten dat het geprogrammeerd moet worden en dus tijd en geld kost?
Voor mij persoonlijk zou het betekenen dat ik sneller terugkeer naar de site omdat ik een mail heb gekregen waarin staat dat er een DM op me staat te wachten.
Maar verder is dit puur een prioriteitenkwestie, dus een afweging van kosten tegenover baten (en dat tegenover vele andere dingen die we graag willen doen).
Intentionally left blank
Duidelijk. Dus het is niet zozeer de vraag of het er komt, maar meer wanneer. Dat zou positief zijn.crisp schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:59:
[...]
Notificaties bij openstaande DM's zullen er denk ik ook juist voor zorgen dat iemand eerder terugkomt op de site.
Maar verder is dit puur een prioriteitenkwestie, dus een afweging van kosten tegenover baten (en dat tegenover vele andere dingen die we graag willen doen).
Zelfs de TR notificatie is er uiteindelijk gekomen.c70070540 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:03:
[...]
Duidelijk. Dus het is niet zozeer de vraag of het er komt, maar meer wanneer. Dat zou positief zijn.
Verwijderd
Zei iemand daar merge?zeef schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:13:
[...]
Zelfs de TR notificatie is er uiteindelijk gekomen.
Featurerequests horen eigenlijk in LD. Verhuistijd!
Featurerequest stond al in LD ([feat] Ongelezen DM -> na tijdsperiode notificatie mail) dubbel dus: slotjestijd
je weet wat een TR is?Wiethoofd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:01:
[...]
Featurerequest stond al in LD ([feat] Ongelezen DM -> na tijdsperiode notificatie mail) dubbel dus: slotjestijd
Anyways, dubbel, al ergens op de radar, slotje
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()