Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Ozhan99 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:17:
Als de tweakers-app de enige was <_<

Ik kom erachter als ik naar "de-telefoon" ga, dan ik de laatste gebelde telefoonnummers niet zie.. ik zie gewoon een witte scherm.

[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik dan een een getal intyp en dan op de wis knop druk, dan zie ik wel weer de lijst... andere mensen hier nog last van?
Dit zelfde probleem had ik ook i.c.m. LauncherPro, heb het hier vrij eenvoudig kunnen oplossen door de snelkoppeling van het bel icoontje aan te passen naar:
Activities -> Kiezer -> com.android.htcdialer.Dialer

Als ik hem nu aantik krijg ik gelijk een lijst met contacten. :)

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 21:03
ppx17 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:18:
[...]

Dit zelfde probleem had ik ook i.c.m. LauncherPro, heb het hier vrij eenvoudig kunnen oplossen door de snelkoppeling van het bel icoontje aan te passen naar:

Mooi gevonden, werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

[...]

Top! Dit werkt voor mij ook :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

[...]

Thanks hier ook _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:42

Metian

Snert is vies

#markmoons - Meldingen wegvallen Wifi na DHD upgrade gezien... we gaan even kijken hoe dat zit..
Denk dat langzaam kwestie van tijd word voor een kleine update komt om het te fixen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Ook ik mis Gingerbreak in de Market..... HTC stock rom...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1044765

APKtje downloaden en via de Android SDK tool genaamd adb het apktje installeren;)

Als het niet zou lukken kun je het via dit artiekeltje proberen (hiermee is het mij gelukt).

http://forum.xda-develope...hp?p=13084221&postcount=2

Ik post dit omdat ik vind (en er ook van uit ga) dat het rooten van telefoons niet illigaal is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Waar kan ik de RUU vinden?
Ik had wat kleine probleempjes waaronder een gecrashte SD kaart. Nu had ik daar al een tijdje een nieuwe voor liggen, maar nog niets mee gedaan. Nu was die update er dus ik dacht..... Even helemaal leeg, schoon beginnen alle troep er af, nieuwe kaart erin en de update installeren.....
Gisteren was de update beschikbaar, vandaag dus na de update ineens niet meer!!!
WAAT nu heb ik er een avondje voor vrij genomen, flikken ze me dit....

Als ik de RUU zelf kan installeren is het ook geen probleem, maar waar vind ik hem?

Groeten Merte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:40
mkampstra schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:01:
Waar kan ik de RUU vinden?
Ik had wat kleine probleempjes waaronder een gecrashte SD kaart. Nu had ik daar al een tijdje een nieuwe voor liggen, maar nog niets mee gedaan. Nu was die update er dus ik dacht..... Even helemaal leeg, schoon beginnen alle troep er af, nieuwe kaart erin en de update installeren.....
Gisteren was de update beschikbaar, vandaag dus na de update ineens niet meer!!!
WAAT nu heb ik er een avondje voor vrij genomen, flikken ze me dit....

Als ik de RUU zelf kan installeren is het ook geen probleem, maar waar vind ik hem?

Groeten Merte
Ben 'm voor je aan 't uppen naar m'n dropbox.
Linkje volgt zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
Ben 'm voor je aan 't uppen naar m'n dropbox.
Linkje volgt zo....
Is dit ook NL versie? Eigenlijk zoals je hem download met OTA?

En hoe installeer je hem? Gewoon via PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
mkampstra schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Is dit ook NL versie? Eigenlijk zoals je hem download met OTA?

En hoe installeer je hem? Gewoon via PC?
Het is de WWE versie en de nederlandse taal is beschikbaar.
Installeren is a piece of cake
- Desire HD connecten aan je PC
- exe starten
- wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
Blijft in de toekomst de OTA mogelijkheid gewoon beschikbaar? Ik vind dat normaal toch wel super.... Maar ja moet ie wel komen als ik daar tijd voor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
mkampstra schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:21:
Blijft in de toekomst de OTA mogelijkheid gewoon beschikbaar? Ik vind dat normaal toch wel super.... Maar ja moet ie wel komen als ik daar tijd voor heb...
Ik verwacht van wel aangezien het om een HTC-eigen update gaat.
Uploaden duurt nog een minuut of 20....

Update
Upload is klaar
Haal de RUU hier

[ Voor 10% gewijzigd door babbelbox op 06-05-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een oplossing voor het Wifi probleem na de update?

Ik kwam deze APP tegen in de Market;

Wifi Fixer ( http://www.appbrain.com/app/wifi-fixer/org.wahtod.wififixer ) en GRATIS

In de door mijn slechte hoeken in huis, qua bereik, merk ik dat ik nu beter ontvangst heb dan na de update.
Morgen overdag de test nogmaals herhalen

Mijn DHD is niet ge-root dus vandaar dat ik deze oplossing maar eens ga proberen.
Bullet NL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:03:
Vreemd genoeg merk ik sinds vandaag ook snelle disconnecties van het WiFi signaal. Het lijkt er idd op dat de Android 2.3.3 update in vergelijking met 2.2 sneller verlies van het signaal veroorzaakt.

Ik hoop dat hier vanuit HTC snel een oplossing in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Moet zeggen dat mijn batterij ineens lang mee gaat! Ben er tot nu toe erg content mee!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Het lijkt erop dat de yahoo mail app niet meer synched. Staat ook niet meer in de lijst met synched bestanden... Zucht

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
4of9 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:28:
Moet zeggen dat mijn batterij ineens lang mee gaat! Ben er tot nu toe erg content mee!
Mijn batterij gaat nu ook iets langer mee, Nu bijna 15 uur ipv 9 :9
Ik snap nog steeds niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om er 2 volle dagen mee vooruit te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 14:54
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:51:
en toen ineens alsof wonderen toch bestaan.....na dat hij een half uur aan de usb aansluiting zit...verbinding!
althans, geeft hij aan op de DHD, maar connect niet met laptop...alleen opladen...
Het proberen waard: kijk even bij Instellingen | Verbinden met PC. Is "Vragen" aangevinkt?
Zoniet, aanvinken. Misschien (theorie) is de onthouden keuze "Alleen laden", en wordt er bij het maken van verbinding niets meer gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:43
Ik merk nu ook dat mijn WiFi verbinding voortdurend wegvalt in een kamer waar ik vorige week nog perfect kon surfen. Nu connect/disconnect ie voortdurend.

Waarom iets veranderen dat goed werkt HTC? Ik was nu net zo tevreden van de OTA. Als het evenlang gaat duren om dit te fixen als het notificatie probleem, dan wordt het rooten ...

[ Voor 4% gewijzigd door Largamelion op 07-05-2011 11:21 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Largamelion schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:20:
Ik merk nu ook dat mijn WiFi verbinding voortdurend wegvalt in een kamer waar ik vorige week nog perfect kon surfen. Nu connect/disconnect ie voortdurend.

Waarom iets veranderen dat goed werkt HTC? Ik was nu net zo tevreden van de OTA. Als het evenlang gaat duren om dit te fixen als het notificatie probleem, dan wordt het rooten ...
Zal wel mee vallen, HTC heeft met de proximity bug laten zien dat ze heus wel snel kunnen zijn met een patch. Mark Moons geeft al aan dat ze het in onderzoek hebben. Er zal vast wel vanuit HTC een patch komen, je kan voor nu je heil zoeken in de patch die op XDA is uitgebracht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel1988
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
Sinds de update naar 2.3 heb ik iets nieuws ontdekt. Ik gebruik als netwerkprovider Telfort, mijn DHD gaf altijd een roaming-icoontje omdat ik op KPN netwerk"roamde", sinds Telfort virtueel netwerk van KPN is. Hierdoor moest ik altijd gegevensverbinding tijdens roaming toestaan op de DHD, om te zorgen dat ik mobiel internet kon gebruiken. Dit is door de update volgens mij verholpen, het roamingteken is verdwenen, hebben meer mensen deze ervaring? Ik vraag me namelijk af of het aan de update ligt of aan een aanpassing in het netwerk van Telfort. Ik heb de update namelijk uitgevoerd toen ik in Frankrijk was, dus maakte toen sowieso gebruik van roaming. In ieder geval een handige verbetering!

Daarnaast: is er al een officiële changelog bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 21:11
Ik kan sinds gisteren niet meer goed internetten over WIFI verbindingen. De verbinding is actief, maar er wordt niks verstuurd of ontvangen. Heb de netwerken al eens verwijderend, maar dat helpt niet.

Vul ik handmatig het IP-adres etc in, dan gaat het wel weer goed, maar dit is nogal omslachtig aangezien ik nogal eens van netwerk wissel. Het lijkt er dus op dat de instellingen niet goed via DHCP binnen komen.

Meer mensen met dit probleem? Ik heb de laatste update erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
MaartenPol schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:20:
Ik kan sinds gisteren niet meer goed internetten over WIFI verbindingen. De verbinding is actief, maar er wordt niks verstuurd of ontvangen. Heb de netwerken al eens verwijderend, maar dat helpt niet.

Vul ik handmatig het IP-adres etc in, dan gaat het wel weer goed, maar dit is nogal omslachtig aangezien ik nogal eens van netwerk wissel. Het lijkt er dus op dat de instellingen niet goed via DHCP binnen komen.

Meer mensen met dit probleem? Ik heb de laatste update erop staan.
Ik heb precies hetzelfde probleem (mijn broer hier thuis ook). Bij mij is het zo dat de Default Gateway op 0.0.0.0 staat wanneer de instellingen via DHCP binnen komen, en dan werkt het dus niet. Geen idee waarom dit opeens zo is na de update of hoe het opgelost kan worden, dus vandaar dat ik thuis in ieder geval maar even Static IP gebruik om toch te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Ik kan sinds enkele weken mijn gmail account niet volledig synChroniseren. Bij het syncen van de contacten geeft hij een uitroepteken en zegt dat er probleem is. Probeer later opnieuw zegt ie dan. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 25-09 21:11
Wekko306 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem (mijn broer hier thuis ook). Bij mij is het zo dat de Default Gateway op 0.0.0.0 staat wanneer de instellingen via DHCP binnen komen, en dan werkt het dus niet. Geen idee waarom dit opeens zo is na de update of hoe het opgelost kan worden, dus vandaar dat ik thuis in ieder geval maar even Static IP gebruik om toch te kunnen internetten.
Ook hier inderdaad de default gateway leeg. Vreemde is dat het pas sinds gisteren niet werkt. Heb eerder deze week geen problemen gehad. Update heb ik inmiddels een week draaien.

EDIT: Inmiddels zijn er meer mensen met het probleem gesignaleerd. Er is een speciaal topic over op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1063103

[ Voor 10% gewijzigd door MaartenPol op 07-05-2011 20:41 . Reden: XDA topic gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
magnum73 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:27:
Ik kan sinds enkele weken mijn gmail account niet volledig synChroniseren. Bij het syncen van de contacten geeft hij een uitroepteken en zegt dat er probleem is. Probeer later opnieuw zegt ie dan. Iemand een oplossing?
Ik heb dat probleem ook ineens, had al terug gevonden dat meer mensen dit onder vinden.
Was aldus hun, oplossing Hard reset en alles verwijderen kwa contacten van je tel en mail en weer opnieuw beginne.
En dan opnieuw je G mail syncen.

Ik vond dit nog al wat, dus doe maar ouderwets via Backup pro. mail er toch nooit mee.
was voor mij eigenlijk meer voor backup van contacten.

Maar iemand al weer Sygic draaiende ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Vandaag gehaald deze telefoon. Uurtje mee gespeeld.
Kom van nokia e71 af. O mijn god, wat een heerlijk toestel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Roberto538 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:52:
[...]

[...]

Maar iemand al weer Sygic draaiende ? ?
Ja, een paar pagina's terug: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35986747

Wat mij gisteren opviel was dat ik alle syncs uit had staan, maar mijn mail (gmail) nog gewoon nieuwe mails binnenhaalde. Iemand de zelfde ervaring (heb de update van de week wel gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik ga binnenkort naar het buitenland en wil natuurlijk totaal geen dataverkeer toestaan.
Is het uitzetten van "gegevensverbinding" in de instellingen "draadloos en netwerken" voldoende om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:19
lifeguard schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:34:
Vandaag gehaald deze telefoon. Uurtje mee gespeeld.
Kom van nokia e71 af. O mijn god, wat een heerlijk toestel zeg!
Kijk direct even welke software versie je hebt en of je niet kan updaten ;) zo voorkom je wat "bekende" problemen met je anderwijs heerlijk toestel!

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil mijn sms, apps, agenda backupen.
Dit omdat ik mijn telefoon wil resetten naar fabrieksstaat en dan hem opsturen ter reparatie.
Ik wil als ik de telefoon terug krijg waar voorzien van mijn sms, apps en agenda.

Is er een gratis prog (liefst nederlands) die dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:51

kraats

Ik rol

Sinds 2.3.3 loopt mijn klok niet goed meer. Wel 30 seconden per dag afwijking. Hebben meer mensen dit gemerkt? Ik gebruik MicroSecond om m'n NTP-tijd te controleren, maar heb 'm (nog) niet geroot dus kan de klok niet met een NTP-server laten synchroniseren.
Sync met (KPN-)netwerk gebeurt volgens mij maar af en toe en lost het probleem dus niet op.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Frenkel1988 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:20:
Sinds de update naar 2.3 heb ik iets nieuws ontdekt. Ik gebruik als netwerkprovider Telfort, mijn DHD gaf altijd een roaming-icoontje omdat ik op KPN netwerk"roamde", sinds Telfort virtueel netwerk van KPN is. Hierdoor moest ik altijd gegevensverbinding tijdens roaming toestaan op de DHD, om te zorgen dat ik mobiel internet kon gebruiken. Dit is door de update volgens mij verholpen, het roamingteken is verdwenen, hebben meer mensen deze ervaring? Ik vraag me namelijk af of het aan de update ligt of aan een aanpassing in het netwerk van Telfort. Ik heb de update namelijk uitgevoerd toen ik in Frankrijk was, dus maakte toen sowieso gebruik van roaming. In ieder geval een handige verbetering!
Dit komt inderdaad door de update, niet door een update van het netwerk. Vraag me af of dit een wijziging van Android is of van HTC, maar ik ben in ieder geval er ook erg blij mee. Je ziet nu dat de telefoon als netwerk NL Telfort aangeeft (zonder dat daarbij NL KPN staat waar die op roamt), erg fijn en handig voor als je over de grens gaat (roaming optie voor data kan weer uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
Ik heb problemen met de GPS na de update.
Gisteren van venlo naar heerlen gereden, tot afslag heerlen was er geen probleem.
Daarna kreeg de navigatie kuren. (navigon)
GPS verbinding viel regelmatig weg .
Als ik wel verbinding had, zat hij er 100 mtr. naast.
Er viel niet meer mee te navigeren.
Ik heb vandaag nog wat test km gereden met het zelfde resultaat.
Ik weet niet of het aan de update ligt of dat mijn GPS module stuk is, maar voor de update had ik deze problemen niet. Het rare is dat hij tot aan afslag heerlen wel probleemloos werkte.
Is hier iemand met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
chaoscontrol schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:26:
[...]

Kijk direct even welke software versie je hebt en of je niet kan updaten ;) zo voorkom je wat "bekende" problemen met je anderwijs heerlijk toestel!
2.2, en wanneer ik controleer zegt hij dat ik up to date ben. Lijkt me niet toch? Lees veel over 2.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die nog steeds niet kunnen updaten naar Gingerbread vanuit het Settings menu?

Als ik "Check manually" doe, dan zegt ie dat er geen update beschikbaar is.

Ik draai 2.2 WWE. Er heeft voorheen wel een branded T-Online ROM op gestaan, die ik dus heb gedowngrade. Daarna dus de 2.2 WWE er op gezet.

Zou dit de reden kunnen zijn dat ik de update niet krijg?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
l0c4lh0st schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:26:
Zijn er hier meer mensen die nog steeds niet kunnen updaten naar Gingerbread vanuit het Settings menu?

Als ik "Check manually" doe, dan zegt ie dat er geen update beschikbaar is.

Ik draai 2.2 WWE. Er heeft voorheen wel een branded T-Online ROM op gestaan, die ik dus heb gedowngrade. Daarna dus de 2.2 WWE er op gezet.

Zou dit de reden kunnen zijn dat ik de update niet krijg?
Hier ook niet, maar ik heb een unbranded versie... Ik krijg de offline installer ook niet aan de praat, krijg elke keer "USB verbindings fout".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Hier ook niet, maar ik heb een unbranded versie... Ik krijg de offline installer ook niet aan de praat, krijg elke keer "USB verbindings fout".
Ik had inderdaad inmiddels hier een .exe gevonden via Dropbox, die krijg ik ook niet aan de praat... Ik kwam er net ook achter dat mijn Desire HD de microSD niet via USB open zet (zodat ik er dingen op kan zetten en zo). To be continued. lol

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
l0c4lh0st schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Ik had inderdaad inmiddels hier een .exe gevonden via Dropbox, die krijg ik ook niet aan de praat... Ik kwam er net ook achter dat mijn Desire HD de microSD niet via USB open zet (zodat ik er dingen op kan zetten en zo). To be continued. lol
Ah de truuk was om HTC sync eerst te installeren :P Ik kan nu wel updaten vanaf het exe bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:13
l0c4lh0st schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Als je de RUU .exe file gebruikt dan moet je die runnen vanaf je PC he.. niet op je SD zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:51

kraats

Ik rol

munck100 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:31:
Gisteren van venlo naar heerlen gereden, tot afslag heerlen was er geen probleem.
Ik weet niet of het aan de update ligt of dat mijn GPS module stuk is, maar voor de update had ik deze problemen niet. Het rare is dat hij tot aan afslag heerlen wel probleemloos werkte.
Ik gok dat dit te maken heeft met het warme weer en niet met de update. Had je je toestel in een houder met lader? Bij mij krijg ik dezelfde klachten als het toestel met navigeren én laden te warm wordt. De koude lucht van een ventilatieopening er op richten doet dan wonderen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:58:
[...]

Ah de truuk was om HTC sync eerst te installeren :P Ik kan nu wel updaten vanaf het exe bestand.
Ook dat hielp bij mij niet, ben nog steeds verder aan het kijken, zal ongetwijfeld iets simpels fout doen. :)

Maar je kan dus wel echt updaten? Of vervangt die exe alles?
new_guy schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Als je de RUU .exe file gebruikt dan moet je die runnen vanaf je PC he.. niet op je SD zetten.
Weet ik. :) Maar ik kreeg ook geen USB storage, dus ik dacht dat mijn driver niet helemaal lekker meer is of zo. Maar na een reboot van de telefoon werkte alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
l0c4lh0st schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Ook dat hielp bij mij niet, ben nog steeds verder aan het kijken, zal ongetwijfeld iets simpels fout doen. :)

Maar je kan dus wel echt updaten? Of vervangt die exe alles?

[...]
Updaten met de RUU exe wiped je complete telefoon! Als je echt wilt updaten zul je op de OTA moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
babbelbox schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Updaten met de RUU exe wiped je complete telefoon! Als je echt wilt updaten zul je op de OTA moeten wachten
Hm, viel nog mee. Ik had mijn SMS / contacten etc. gebackupped met "Handy Backup". Ik dacht dat ik mijn apps kwijt was, maar die werden gerestored dmv mijn Google account. :D

Nu draai ik dus Gingerbread! Maar voor zover ik het nu heb ervaren is het trager. Morgen meer info. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Home button ingedrukt houden voor meest recente apps! Goede functie en ik ontdekte hem bij toeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nu heb ik een orritant probleempje. Ik heb al mijn contacts in Gmail geïmporteerd vanuit Outlook (syncen met outlook werkt gewoon niet), nu sync gmail volgens mij mijn contacten naar de telefoon, want als ik op de Phone knop klik dan zie ik die contacten. Maar als ik op Menu -> People druk dan is die lijst leeg! Ik kan dan ook geen whatsapp contacts linken. Hoe krijg ik mijn contacten uit Gmail in de people list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
MorgothG schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:46:
Home button ingedrukt houden voor meest recente apps! Goede functie en ik ontdekte hem bij toeval
Dit is in 2.2 toch ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:34

iichel

Gazoooo

lifeguard schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:08:
[...]
Dit is in 2.2 toch ook het geval?
2.1 zelfs :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Lmao, en dat vertellen jullie nu pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
De laatste paar dagen merkte ik dat de USB plug van m'n Desire HD niet helemaal lekker werkte. De kabel schoot er snel uit en verbinding maken met de PC lukte ook niet meer. Even was ik behoorlijk bezorgd aangezien bij mijn vorige telefoon de USB plug kapot gegaan is en ik daarom een Desire HD heb gekocht, maar na even goed gekeken te hebben bleek er aardig wat stof in de aansluiting te zitten, dat natuurlijk lekker vastgestampt in de telefoon zat door het dagelijks aansluiten van de kabel. Even een paperclip gepakt en daarmee wat stof er uit kunnen priegelen.
Hoe voorkomen jullie dit probleem eigenlijk? Ik zorg er altijd al voor dat ik m'n telefoon op z'n kop in m'n broekzak doe zodat de kans dat er stof in komt wat kleiner is. Maar wekelijks in de USB aansluiting priegelen lijkt me niet zo positief voor de levensduur van de aansluiting dus voorkomen is beter dan genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
kraats schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:07:
[...]
Ik gok dat dit te maken heeft met het warme weer en niet met de update. Had je je toestel in een houder met lader? Bij mij krijg ik dezelfde klachten als het toestel met navigeren én laden te warm wordt. De koude lucht van een ventilatieopening er op richten doet dan wonderen.
Ik had hem in de houder met lader en bt verbinding aan.
Als het waar is wat je zegt, vind ik dit onacceptabel.
Een toestel van €500.00 waar je alleen op de noordpool mee kunt navigeren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 19:43
munck100 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:31:
Gisterochtend stuk gefietst met GPS tracking aan.
Na de rit zag ik inderdaad dat hij maar 1/3 getracked had :(
Voorheen pakte hij alles prima.

Ik hou het even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Laatst online: 14-06 19:56
Jullie maken me behoorlijk nieuwsgierig naar Gingerbread. Helaas ben ik nog niet aan de beurt, kennelijk.
Accuduur en GPS, dat zijn de punten waar ik graag verbetering in zie komen.
Hopelijk kan ik snel meer laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:17
MorgothG schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:07:
Het lijkt erop dat de yahoo mail app niet meer synched. Staat ook niet meer in de lijst met synched bestanden... Zucht
Dit is volgens mij een yahoo probleempje. Heb hier ook iemand die yahoo mail (nog niet de geupdate htc) gebruikt en om de zoveel tijd stopt yahoo gewoon met weergeven van nieuwe mail of automatisch checken naar nieuwe mail.
Na een paar dagen is dat probleem dan weer vanzelf opgelost. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
Yohost! schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Gisterochtend stuk gefietst met GPS tracking aan.
Na de rit zag ik inderdaad dat hij maar 1/3 getracked had :(
Voorheen pakte hij alles prima.

Ik hou het even in de gaten.
Ik heb de afgelopen dagen meerdere malen gps (navigon) gebruikt. Bij mij werkte het allemaal prima. Een snellere fix dan voor de update en bij mij is het gps signaal niet weggevallen (ook niet bij 2+ uur navigeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

erikd_o schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:17:
Jullie maken me behoorlijk nieuwsgierig naar Gingerbread. Helaas ben ik nog niet aan de beurt, kennelijk.
Accuduur en GPS, dat zijn de punten waar ik graag verbetering in zie komen.
Hopelijk kan ik snel meer laten weten.
Nou, een paar applicaties als friendstream werken iets beter nu, maar ik merk dat mijn accuduur ernstig achteruit is gegaan! Het was al niet super, maar nu is het erger geworden.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Megamind schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:07:
Nu heb ik een orritant probleempje. Ik heb al mijn contacts in Gmail geïmporteerd vanuit Outlook (syncen met outlook werkt gewoon niet), nu sync gmail volgens mij mijn contacten naar de telefoon, want als ik op de Phone knop klik dan zie ik die contacten. Maar als ik op Menu -> People druk dan is die lijst leeg! Ik kan dan ook geen whatsapp contacts linken. Hoe krijg ik mijn contacten uit Gmail in de people list?
Misschien gewoon de optie om GMail contacten te laten zien uitgezet bij je People?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wekko306 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:57:
De laatste paar dagen merkte ik dat de USB plug van m'n Desire HD niet helemaal lekker werkte. De kabel schoot er snel uit en verbinding maken met de PC lukte ook niet meer. Even was ik behoorlijk bezorgd aangezien bij mijn vorige telefoon de USB plug kapot gegaan is en ik daarom een Desire HD heb gekocht, maar na even goed gekeken te hebben bleek er aardig wat stof in de aansluiting te zitten, dat natuurlijk lekker vastgestampt in de telefoon zat door het dagelijks aansluiten van de kabel. Even een paperclip gepakt en daarmee wat stof er uit kunnen priegelen.
Hoe voorkomen jullie dit probleem eigenlijk? Ik zorg er altijd al voor dat ik m'n telefoon op z'n kop in m'n broekzak doe zodat de kans dat er stof in komt wat kleiner is. Maar wekelijks in de USB aansluiting priegelen lijkt me niet zo positief voor de levensduur van de aansluiting dus voorkomen is beter dan genezen.
Afbeeldingslocatie: https://www.telecomtelecom.nl/imgs/prd/std/17837.jpg
Minder dan 5 euro via Amazon. En dan gaat je scherm ook nog eens langer mee d:)b

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik heb de habit ontwikkeld zo nu en dan even mijn telefoon uit-te-zuigen (mic,speaker en usb), je proeft dan wat stofjes :P maar hij blijft feilloos werken :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
babbelbox schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:13:
[...]

Misschien gewoon de optie om GMail contacten te laten zien uitgezet bij je People?
Nee op één of andere manier kon ik contacten aanvinken welke dan echte contacten werden :? Zodoende kan ik ze nu ook in whatsapp zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
Net kunnen updaten, enige verandering die ik merk, is het scrollen en enkele andere iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een rare vraag, maar weet iemand welke frequenties de microfoon aankan?
Ik ben vooral benieuwd of de microfoon frequenties kan registreren die het menselijk gehoor niet kan horen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Even iets heel anders waar ik bij toeval achter kwam.

Als ik alleen een mobiele data verbinding aan heb staan en google maps open geeft ie met een marge van ongeveer 1,5 km aan waar ik ben. Dat klinkt logisch aangezien mijn locatie via de GSM netwerk masten wordt bepaald.
Als ik vervolgens m'n WiFi aanzet en weer naar google maps ga, weet ie op eens op 1,5 meter nauwkeurig (en kloppend) waar ik mij bevind!!! Hoe kan dit, ik was altijd in de veronderstelling dat via m'n internet aansluiting niet zomaar 123 te achterhalen zou zijn waar dat dan precies is, maar niets lijkt minder waar.

[ Voor 0% gewijzigd door babbelbox op 08-05-2011 16:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Volgens mij gebruikt ie ook de golven van de WiFi's in de buurt en zo kan ie bijna precies bepalen waar de toestel zich beviend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
GentiLi schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:41:
Volgens mij gebruikt ie ook de golven van de WiFi's in de buurt en zo kan ie bijna precies bepalen waar de toestel zich beviend...
En hoe weet Google Maps dan op welke plaats op de kaart welke WiFi punten zich bevinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 19:56

Reneger

Wie? IK?

babbelbox schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:52:
[...]

En hoe weet Google Maps dan op welke plaats op de kaart welke WiFi punten zich bevinden?
1. Je telefoon kan de locaties doorgeven, als je op WiFi zit, en GPS ontvangst hebt (Zit ergens de optie voor onder Locaties)

2. Google Streetview auto's hebben WiFi punten geïndexeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Reneger schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:07:
[...]

1. Je telefoon kan de locaties doorgeven, als je op WiFi zit, en GPS ontvangst hebt (Zit ergens de optie voor onder Locaties)

2. Google Streetview auto's hebben WiFi punten geïndexeerd.
Ik heb dus GPS niet aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een paar keer de native SIP geprobeerd, maar deze geeft beduidend slechtere kwaliteit dan bijv. CSipSimple... Zijn er meer die daar last van hebben en misschien zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Probleempje; kan sinds vorige week met mobistar in belgie bijna niet meer surfen op't internet (dataverbinding). Mails binnenhalen lukt nog wel. Maar als hij webpagina's laadt, dan krijg ik ze soms half door waarna ik het bericht krijg :"de server kan niet communiceren.Probeer later opnieuw.". Mijn data verbinding blijft wel aanstaan en valt niet uit... Ik weet dat mobistar problemen had vorige week...maar die zouden nu toch al moeten opgelost zijn,dacht ik? Iemand gelijkaardig probleem al tegengekomen? Heb APN settings ook al hersteld naar default. De apn settings staan normaal juist,althans daar iets niets aan veranderd en heb ze nog vergeleken met internet.

P.S.: heb gezien dat facebook ook niet lukt geeft ziets van ssl error handshake fout,...

[ Voor 6% gewijzigd door magnum73 op 08-05-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:35
morgen telefoon terug, ben benieuwd, hopelijk dit x wel goed gefixt!

dinsdag opgehaald, ging niet aan, dus moest weer opsturen :S

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ik heb zojuist de 2.3 update gekregen, iemand anders ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
De update is/was nu wel op te roepen via het instellingen menu. (afgelopen week had ik hem afgeslagen en geprobeerd via instellingen te update maar toen gaf hij geen nieuwe software/updates. Sinds gisteren wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 16:33

Dawn

..Sworn to the Dark..

Chubz schreef op maandag 09 mei 2011 @ 00:17:
ik heb zojuist de 2.3 update gekregen, iemand anders ook?
Jup, gisterenavond up-ge-date =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat ik nogsteeds niet snel kan typen tijdens het smssen. Wanneer ik dit doe, pakt die veel letters niet. Bovendien kom ik ook vaak plots in een menu waarin ik berichten kan verwijderen, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
babbelbox schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:08:
[...]

Ik heb dus GPS niet aan staan.
Hoeft niet, kunnen ook anderen zijn die wifi en GPS aan hebben en de SSID van jou accespoint registreren zodat ze WiFi + cell kunnen gebruiken om je positie te bepalen.
Bovendien heeft Google met het maken van de streetview foto's ook WiFi punten geindexeert hiervoor.
Bij m'n vriendin hetzelfde, zodra WiFi aan staat weet hij precies in welk huis ik ben, als ik zelf thuis ben niet aangezien Google hier niet langs is geweest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Nog een vernieuwing gevonden in de 2.3 ROM.

Als je in je agenda de tijd van een afspraak wilt veranderen en je geeft een zwaai aan de minuten stopt ie automatisch bij elk kwartier. Op zich wel handig en jammer dat ie het bij de wekker niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik vind het jammer dat het menu nu per pagina gaat ipv los zoals hij vroeger was, en nu die taakbalk beneden :( die vind ik ook maar in de weg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Ik heb al een tijd problemen met mijn GPS ontvanger, ik kan geen fatsoenlijke fix krijgen en ook niet navigeren, dan blijft hij op 'Searching for GPS' staan. Ik heb van alles geprobeerd (GPS status, GPS fix, etc) maar dat heeft jammer genoeg niet geholpen ook met de nieuwe update (Android2.3.3) werkt mijn GPS nog steeds niet.

Net heb ik contact gehad met de LiveChat van HTC en die zeggen dat ik mijn toestel moet opsturen. Ik heb hem bij de Vodafone winkel gehaald, en waar is het nou het beste/snelste om hem aan te bieden voor een reparatie? Bij HTC zelf of bij de Vodafone Winkel? Wat zijn jullie ervaringen over hoelang zoiets duurt? Want wil hem eigenlijk niet te lang kwijt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:50:
Heeft er iemand ook het probleem dat navigon select direct stopt na het opstarten ?
Zijn er nog meer met problemen mbt bovenstaande? Met froyo totaal geen probleem maar nu met gingerbread wel.

Na opstarten Navigon pop-up met:

Helaas!
De applicatie Navigon (proces.com.navigon.navigator) is onverwachts gestopt.
Probeer het opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:28
Vreemd, als ik nu internet op wil op mijn mobiel dan lukt dat niet. Ik zit op mijn werkplek waar normaal gesproken niet heel veel bereik is, maar toch voldoende om te surfen. Er is geen wifi voorhanden. Reboot helpt niet. Ik zit bij hi, sms lukt wel. Ik heb wel eens vaker gehad als ik uit vliegtuigmodus kom dat ik moet herstarten om weer online te geraken. Iemand anders die zich hier in herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
guid0o schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:26:
Ik heb al een tijd problemen met mijn GPS ontvanger, ik kan geen fatsoenlijke fix krijgen en ook niet navigeren, dan blijft hij op 'Searching for GPS' staan. Ik heb van alles geprobeerd (GPS status, GPS fix, etc) maar dat heeft jammer genoeg niet geholpen ook met de nieuwe update (Android2.3.3) werkt mijn GPS nog steeds niet.

Net heb ik contact gehad met de LiveChat van HTC en die zeggen dat ik mijn toestel moet opsturen. Ik heb hem bij de Vodafone winkel gehaald, en waar is het nou het beste/snelste om hem aan te bieden voor een reparatie? Bij HTC zelf of bij de Vodafone Winkel? Wat zijn jullie ervaringen over hoelang zoiets duurt? Want wil hem eigenlijk niet te lang kwijt natuurlijk :P
Mijn ervaring met elk apparaat is dat je beter zelf dingen kunt opsturen. Via de Vodafone zit er minimaal 1 (en vaak 2) extra schakels tussen jou en de leverancier. Dat kost tijd en er kunnen dingen fout gaan.

Wat ik las is dat HTC een termijn neemt van 3 weken, maar dat veel toestellen vaak eerder terug zijn. Maar ervaring heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30

FeaR

In GoT we trust

Ik heb alle geluiden uit staan van animaties als het scherm unlocken en dat soort dingen. Maar toch hoor ik met 2.3 soms nog een geluidje. Zojuist weer: ik pak mijn telefoon en unlock het scherm. Tot daar geen geluid. Maar ik open "berichten" en ik hoor een duidelijk geluid. Als ik daarna berichten afsluit en weer open is het geluid er niet meer. Erg apart...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
FeaR1986 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:17:
Ik heb alle geluiden uit staan van animaties als het scherm unlocken en dat soort dingen. Maar toch hoor ik met 2.3 soms nog een geluidje. Zojuist weer: ik pak mijn telefoon en unlock het scherm. Tot daar geen geluid. Maar ik open "berichten" en ik hoor een duidelijk geluid. Als ik daarna berichten afsluit en weer open is het geluid er niet meer. Erg apart...
Kan dit wellicht de geluidseffecten voor de tijd/weer widget zijn (vanuit weer app: menu -> Instellingen -> geluidseffecten)? Dan krijg je ook geluidseffecten bij het unlocken, maar dan net 1-2 seconden vertraagd en wellicht dat dit net toevallig samenvalt met het openen van je berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 19:30

FeaR

In GoT we trust

AmonTobin schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:34:
[...]Kan dit wellicht de geluidseffecten voor de tijd/weer widget zijn (vanuit weer app: menu -> Instellingen -> geluidseffecten)? Dan krijg je ook geluidseffecten bij het unlocken, maar dan net 1-2 seconden vertraagd en wellicht dat dit net toevallig samenvalt met het openen van je berichten
Net even de weer-widget geopend en er zitten inderdaad wat tonen/klanken in die me te bekend voorkwamen toen ik de berichten opende. Geluid van die widget nu maar eens uitgezet en het lijkt over te zijn. In 2.2 had ik dat probleem alleen nooit. Zat er toch ook al geluid bij die weer-widget?

Maar bedankt, want dit lijkt het wel eens te kunnen zijn :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
FeaR1986 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:41:
[...]In 2.2 had ik dat probleem alleen nooit. Zat er toch ook al geluid bij die weer-widget?
Dacht ik niet. Ik vind het persoonlijk echt een dom geluid en totaal zinloos, voegt helemaal niets toe. Maar goed dat je het kan afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik heb iets raars, ik heb een contact persoon op mijn toestel (DHD) alleen ik kan hem niet verwijderen 8)7 . Hij is ook niet te zien in mijn Google contact personen.

Weet iemand hier hoe ik het toch kan verwijderen. Thanks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nee inderdaad dat geluid in de weather widget is nieuw in 2.3.3. Duurde bij mij ook even tot ik er achter was dat het daar van kwam en dat ik het daar dus ook kon uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Mijn HTC Desire HD is na een android update een beetje gek gaan doen. Als ik mijn toestel opstart en ga gebruiken vind hij de simkaart niet meer. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hebben meer mensen dit probleem?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:36:
[...]

Zijn er nog meer met problemen mbt bovenstaande? Met froyo totaal geen probleem maar nu met gingerbread wel.

Helaas!
Probeer het opnieuw.
Hi, bij mij is het opgelost! je moet in de android market even de navigon select update downloaden (versie 3.4 geloof ik) daarna deed hij het weer goed bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 11:14
ik222 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:23:
Nee inderdaad dat geluid in de weather widget is nieuw in 2.3.3. Duurde bij mij ook even tot ik er achter was dat het daar van kwam en dat ik het daar dus ook kon uitzetten...
Ik heb het nog nooit gehoord. Wanneer hoor je dit geluid exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:42

Metian

Snert is vies

Hmm. Ik begin nu pas iets te merken van de wifi. Merk dat ik op me kamer niet overal en altijd wifi heb, wat ik voor de update nog wel gewoon had. Ben benieuwd naar de resultaten van HTC.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
agoNITE schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Ik heb het nog nooit gehoord. Wanneer hoor je dit geluid exact?
Na het unlocken, tijdens de animatie van de weatherwidget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Maat van me heeft een t-mobile versie, is er ergens al een .exe te vinden die hem kan updaten naar 2.3.3 zonder hem te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:36:
[...]

Helaas!
Probeer het opnieuw.
ja, ik :(
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:19:
[...]
Hi, bij mij is het opgelost! je moet in de android market even de navigon select update downloaden (versie 3.4 geloof ik) daarna deed hij het weer goed bij mij!
aha ok even 2 postjes verder lezen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ceejay op 09-05-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Kent iemand dit probleem; Heb net Android Revolution HD 5.1.4 erop gezet en wat app gerestored maar na een reboot vraagt hij ineens om een wachtwoord (alleen cijfers) en het is niet voor het unlocken van de sim.
Ik gebruikte twee 4-cijferige codes en beide werken niet... :(

Argh, zelfs na een volledige wipe en reinstall van die rom blijft hij het melden...

[ Voor 13% gewijzigd door WooK op 09-05-2011 22:45 ]

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Sinds ik Gingerbread heb gebruikt mijn scherm nog maar 40% van de batterij! :D Voorheen was dat 80+% O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 2.3 staat nu ook officieel op mijn DHD. Fijn dat menu dat in blokken beweegt, echt een verademing tov. dat oude schuiven. Verder lijkt m'n telefoon nu al minder te hangen dan voorheen (Wat zo ongeveer elke keer was dat ik 'm gebruikte...). Ook dat snel instellen, fijn hoor! Ook voor de gebruikers van Linked-in eindelijk een plug-in. Ja, mooie update hoor :) Zelfs twidroyd lijkt zichzelf weer te kunnen refreshen :o

Nu heb ik wel een probleem, ik heb Swype op m'n DHD, maar dit lijkt niet meer te werken. Zodra ik bijvoorbeeld bij berichten (of welk typveld dan ook) op dit veld tik, opent het toetsenbord zich, om zich meteen weer te sluiten. Meer mensen met ditzelfde probleem? (Swype afkomstig van de open Beta op de Swypesite).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met een foutmelding die maar in mijn statusbalk blijft staan. Bij HTC geven ze mij het advies om weer terug naar fabrieksinstellingen te gaan, maar is er ook een app dat je je instellingen inclusief je werkbladen indeling en widgets weer opdezelfde manier terug kan halen.......

Groeten
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik!!
Werken ideaal je moet ze alleen niet kwijt raken als je je telefoon in de lader stopt O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.netimes.com/shop/bmz_cache/8/860ab0eab06a466d28bb6141b6712a5c.image.600x401.jpg

gewoon te bestellen bij netimes.com (€1,41) misschien ook wel via NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Metian schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:10:
Hmm. Ik begin nu pas iets te merken van de wifi. Merk dat ik op me kamer niet overal en altijd wifi heb, wat ik voor de update nog wel gewoon had. Ben benieuwd naar de resultaten van HTC.
Ik merk nu ook dat ik op m'n kamer schuin boven m'n router nog amper wifi ontvangst heb. Met Wifi Analyzer even de test gedaan en je ziet idd dat ie gewoon de verbinding sluit eens je lager gaat dan -88dBm. Vroeger kon ik vanuit m'n bed nog perfect surfen via wifi, nu zit ie constant op EDGE ...

Stel voor dat iedereen die er last van heeft even de tijd neemt om dit te melden bij HTC. Hoe meer meldingen, hoe sneller een fix hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnum73 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:29:
Probleempje; kan sinds vorige week met mobistar in belgie bijna niet meer surfen op't internet (dataverbinding). Mails binnenhalen lukt nog wel. Maar als hij webpagina's laadt, dan krijg ik ze soms half door waarna ik het bericht krijg :"de server kan niet communiceren.Probeer later opnieuw.". Mijn data verbinding blijft wel aanstaan en valt niet uit... Ik weet dat mobistar problemen had vorige week...maar die zouden nu toch al moeten opgelost zijn,dacht ik? Iemand gelijkaardig probleem al tegengekomen? Heb APN settings ook al hersteld naar default. De apn settings staan normaal juist,althans daar iets niets aan veranderd en heb ze nog vergeleken met internet.

P.S.: heb gezien dat facebook ook niet lukt geeft ziets van ssl error handshake fout,...
Ik heb hier net hetzelfde probleem voor. Ligt aan de provider, heb een mail gestuurd naar de business helpdesk, onderstaande heb ik terug ontvangen :
Beste,

Het netwerk is sinds 6 mei 2011 onstabiel wat betreft mobiele data (internetverkeer en mailverkeer). Wij hebben een glasvezelbreuk gehad op 5 mei 2011 in de avond.

De technische dienst stelt alvast voor om de batterij gedurende 30 seconden uit het toestel te halen en opnieuw te proberen.

Zij doen het nodige om de problemen zo snel als mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!