Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 21:02
Matched: 4
intoxicated schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:10:
Zo, vanwege een steeds verder tegenvallende accuduur, heb ik de originele 3 jaar oude accu maar eens vervangen door een cheapo-Ebay-1300mAh exemplaar van 4 euro. Na 3 acculadingen zit ik op bijna 24 uur incl 1-2 uur per dag actief gebruik + bluetooth, 3G en Wifi continu aan.

Niks meer aan doen :)
Nu je het zegt, die mag ik ook wel eens vervangen! Heb je daar nog een linkje van?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Matched: Desire, HTC, HD
Mijn keuze viel op "BATTERY - HTC DESIRE HD 1300mAh Li-Ion BLUE STAR" van verkoper wholeshare.eu, maar [spam disclaimer here] er zijn natuurlijk ook tientallen andere verkopers met vrijwel identiek spul voor dezelfde prijs :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 21:02
Matched: Desire, HTC, HD
intoxicated schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:15:
Mijn keuze viel op "BATTERY - HTC DESIRE HD 1300mAh Li-Ion BLUE STAR" van verkoper wholeshare.eu, maar [spam disclaimer here] er zijn natuurlijk ook tientallen andere verkopers met vrijwel identiek spul voor dezelfde prijs :P
Top, besteld via ebay (gewoon in Nederland.)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Matched: HTC, HD
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de 2000mA USB-chargers die je tegenwoordig overal kunt halen? Met de originele 1000mA lader van HTC laadt mijn DHD in circa 2.5 uur volledig op. De vraag is natuurlijk of dit een beperking is van de telefoon + accu of dat de laadtijd wordt bepaald door de laadstroom van 1000mA. Weet iemand of er nog wat rek in de laadtijd zit? :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 20:53

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Matched: Desire, HD
donowitz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:53:
Weet iemand waar ik een volume knop voor de desire hd kan bestellen? Al bij twee nederlandse webshops geprobeerd via google, besteld maar nooit wat geleverd gekregen.
Heb je al bedacht hoe je die nieuwe knop erin gaat zetten?

Mijn volumeknop steekt helaas ook uit aan de onderkant (zou hem er uit kunnen pakken..) en daar wil ik eigenlijk iets aan doen. Ik heb alleen nog geen goed voorbeeld op internet kunnen vinden, afgezien van mensen die het maar hebben opgegeven :X

Heeft iemand hier ervaring mee (i.e. het vervangen van de DHD-volume knop)?

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-04 15:37
Matched: Desire, HD, 4
Emilio_TT schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Heb je al bedacht hoe je die nieuwe knop erin gaat zetten?

Mijn volumeknop steekt helaas ook uit aan de onderkant (zou hem er uit kunnen pakken..) en daar wil ik eigenlijk iets aan doen. Ik heb alleen nog geen goed voorbeeld op internet kunnen vinden, afgezien van mensen die het maar hebben opgegeven :X

Heeft iemand hier ervaring mee (i.e. het vervangen van de DHD-volume knop)?
Toevallig heb ik hetzelfde probleem gehad, volume knop besteld, Desire HD opengeschroevd en volume button geplaatst.

Dit is relatief eenvoudig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:22
Matched: HTC, HD, 4
intoxicated schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:31:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de 2000mA USB-chargers die je tegenwoordig overal kunt halen? Met de originele 1000mA lader van HTC laadt mijn DHD in circa 2.5 uur volledig op. De vraag is natuurlijk of dit een beperking is van de telefoon + accu of dat de laadtijd wordt bepaald door de laadstroom van 1000mA. Weet iemand of er nog wat rek in de laadtijd zit? :)
Ik denk dat de DHD niet veel meer dan 800mA trekt, dus volgens mij maakt het niet veel uit. Heb m'n DHD al aan redelijk wat laders gekoppeld en als ik Battery Monitor Widget mag geloven, dan zit ie op een goeie 800mA zowat op z'n maximum.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:08
Matched: deel
Ik wil dan toch een poging wagen de volumeknop te vervangen. Het gaat dus over het interne deel, niet de fysieke knop.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Waar kan ik dit het best kopen? Is eentje als deze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Matched: deel, HTC, HD, 4
Anton.net schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:46:
Ik wil dan toch een poging wagen de volumeknop te vervangen. Het gaat dus over het interne deel, niet de fysieke knop.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Waar kan ik dit het best kopen? Is eentje als deze goed?
Ik dacht hierover iets gelezen te hebben in het accessoire topic. Zoek daar eens op 'volume' en ik vermoed dat je wel iets gaat vinden. Het ziet er in ieder geval wel het juiste onderdeel uit. Op Youtube staat ergens een officieel filmpje van HTC hoe je de DHD moet demonteren, dat kan ook zeker helpen.

Ik ben zelf in afwachting van de fysieke knop omdat deze er bijna uitvalt. Kan elke dag arriveren, heb deze besteld. M'n housing en camera ring zelf zijn ook al wat verf verloren in die 3 jaar dus met dit onderdeel zou hij er weer als nieuw moeten uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 21:17
Matched: Desire, HD
Ik heb mijn Desire HD ook maar eens voorzien van een nieuw scherm en een nieuwe behuizing:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/1421610_655582527796614_2144577446_n.jpg?oh=a26e8aaeedc4d98abdb67a1133fb88ac&oe=529661F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Matched: Desire, deel, HD, 4
Baumans schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:24:
Ik heb mijn Desire HD ook maar eens voorzien van een nieuw scherm en een nieuwe behuizing:
[afbeelding]
Ben niet zot van de kleur, maar is wel mooi gedaan :).

Heb m'n housing vorige week ook ontvangen, +-3 weken heeft het geduurd. Alles ziet er uit zoals beloofd, onderdeel lijkt volledig origineel. Nu nog de tijd vinden om het te vervangen en dan hopen dat m'n volumeknoppen weer wat beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 21:17
Matched: deel
Largamelion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:06:
[...]
Ben niet zot van de kleur, maar is wel mooi gedaan :).

Heb m'n housing vorige week ook ontvangen, +-3 weken heeft het geduurd. Alles ziet er uit zoals beloofd, onderdeel lijkt volledig origineel. Nu nog de tijd vinden om het te vervangen en dan hopen dat m'n volumeknoppen weer wat beter werken.
Mijn volume knoppen werken met deze behuizing een stuk beter dan met de oude. Maar is nog meer te verbeteren door een klein stukje dubbelgevouwen papier achter het printplaatje te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geen matches
Ik heb onderhand een fix gevonden voor het vervelende probleem dat google voice search werd gebruikt in mijn broekzak. Batterij gaat nog wel heel snel leeg maar goed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Matched: HD, 4
Voor wie de DHD nog gebruikt: Ik heb er net Taktik 4.4.2 (randomblame op XDA) op gezet... pff... het ding werkt nog als nieuw :P

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Net onderstaande behuizing geïnstalleerd en m'n DHD ziet er gewoon weer als nieuw uit, na 3 jaar ... en dit voor slecht 12,50€ _/-\o_ . Lang leve Ebay!

Volume knoppen blinken weer en doen het perfect. Was wel even stressen om die LED cover eraf te krijgen, maar is uiteindelijk probleemloos gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z32/Largamelion/IMG_20131223_083910_zps4e4651d4.jpg

Binnenkort 4.4.2 erop en we kunnen weer een jaartje verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 10:31

.Frank

Frank.

intoxicated schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:18:
Voor wie de DHD nog gebruikt: Ik heb er net Taktik 4.4.2 (randomblame op XDA) op gezet... pff... het ding werkt nog als nieuw :P
Damn you guys! _/-\o_ Ik gebruik ook nog mijn DHD en ben prima tevreden, behalve dan met de versleten volumeknoppen (maar dat gaat eigenlijk nog best) en het verouderde OS. Als ik dit zo hoor weet ik gewoon dat ik me écht eens moet gaan inlezen in het rooten van mijn DHD. Jammer dat dat zo'n kluif is, en dat de helft van de guides die je leest verouderd zijn en niet meer werken.

Weten jullie ergens een (overzicht van) actuele, noob-friendly guide(s) voor DHDs die op 2.3.5 draaien?

Edit: oh crap, verkeerde topic. Ik ga me wel even inlezen in het goede topic!

[ Voor 5% gewijzigd door .Frank op 24-12-2013 09:33 ]

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!