Kan mij niet voorstellen dat iemand zo'n slechte voeding zou willen als die weet dat de voeding het belangrijkste onderdeel is. Een goede voeding is immers de basis van een stabiele PC en een slechte voeding kan prima een HD of een ander onderdeel slopen zonder dat die zelf kapot gaat. Maar een slechte voeding kan ook ontploffen tegelijk nog wat onderdelen meenemen, gebeurt vaak genoeg. Maar daar is niet het enige commentaar op geweest, lees het topic maar terug
Een vergelijkbaar kant en klaar systeem bij bijvoorbeeld Informatique kost 1700-1800 euro.
Een vergelijkbaar kant en klaar systeem, kan ook voor 1400 euro en tegelijk sneller zijn in games en van fatsoenlijke kwaliteit zijn.
De opmerking hierboven ergens dat de pc geen goede specs zou hebben is dan ook onzin...
Wat is er dan goed aan de voeding? Waarom geen snelle HD? Waarom niet een wat beter mobo? Wat is het nut van een Blu-Ray speler voor een gamesysteem? Wat voegt 8GB toe voor een gamesysteem? Waarom een GTX580? Waarom een 2600K en geen 2500? Zijn allemaal vreemde keuzes voor een gamesysteem. En het heeft al helemaal niks te doen met een Tweakers systeem, want de bedoeling zou zijn.
Overigens zit in dat systeem van jou nog geen BR speler en moet je het wel zelf in elkaar zetten.
Is dan ook een stukje goedkoper, voor 1400 euro kun je dus wel wat beters krijgen en kun je op je eigen eisen toesplitsen.
Klopt maar een 2600k voegt voor games niks toe
helft van de HDD ruimte
Het is een voorbeeld, niet iedereen heeft 2TB nodig ook al is het prijsverschil klein.
30% minder presenterende GPU
De videokaarten zijn sneller, daarom is het ook een beter gamesysteem.

Daarnaast mag je hem zelf in elkaar schroeven
Budget genoeg over, de meeste webshops doen het voor 40 en 60 euro.
en is de garantie afhankelijk van hoe de wind waait
2 jaar, 3 jaar en op sommige onderdelen zelfs levenslang, niks mis mee toch? Laat je de PC in elkaar zetten komt er gewoon garantie op de hele PC.
Card reader en blu-ray brander zie ik ook niet, maar die zou ik ook niet missen. Geluidsproductie kan ook maar net tegenvallen.
Cardreader kan nog maar kost niks, Blu-Ray heeft lang niet iedereen nodig, maar ook hier weer zit nog ruim onder het budget.
Ik heb georpbeerd een gelijkwaardige Dell bij elkaar te klikken, en die komt een goede 1100 euro duurder uit, en mis dan volgensmij nog de SSD en de blu-ray brander.
Dell valt altijd tegen, ik ben nog nooit iets tegengekomen dat beter was dan zelfbouw en de medion is dat zeker ook niet.
[
Voor 29% gewijzigd door
-The_Mask- op 31-05-2011 20:31
]