• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:23:
[...]

Vind het een rare stelling dat de patch het spel verpest heeft, om daarna te zeggen dat alleen de loginbonus dat dus doet en de rest beter is geworden.

Zonder loginbonus krijg je nog steeds net zoveel XP en geld als je voorheen ook kreeg. Als je dus niet elke dag het spel opstart, dan verandert er eigenlijk niets tov de situatie zoals die was voor de 2.0 patch. Ook zonder die bonussen kan je makkelijk alle auto's kopen die je nodig hebt, alleen het stijgen in level voor de B-spec races hebben goed voordeel van de bonussen.

Ik race zeker niet elke dag en die bonus kan mij ook gestolen worden. Ik heb 1040 auto's en level 40/40 gehaald zonder enige vorm van bonus in de vorm van inloggen. Je hebt nog een paar jaar de tijd om het spel tot de max uit te spelen, GT6 zal er voorlopig nog niet komen. ;)
Als je online races doet dan was de bonus al maanden lang 3x zoveel.
Nu moet je elke dag in loggen om tot 200% te komen, dat is dus al minder dan je voor de patch kreeg.

Tja het is niet echt een stelling, maar zo ervaar ik het gewoon. Sinds de patch er is merk ik gewoon dat ik minder speel.

Het gaat ook gewoon om het principe dat ze zulk soort acties doen...

Technisch gezien is er op de patch niks aan te merken. Ik ben namelijk wel blij met de save optie bijvoorbeeld ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:37
Ze hadden ook duidelijk gezegd, die hoge rewards zouden tijdelijk zijn ;)
Net als de hoge rewards van seasonals zijn ook allemaal omlaag gehaald.
Heeft niets met de patch te maken, is al van te voren aangekondigd ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Die loginbonus is dan ook dat... Een bonus. Ik vind het een beetje raar om daar je plezier in de game door te laten verzieken. Plannen om op een bepaalde dag een race te rijden puur omdat je dan de 200 procent bonus hebt? Alsof een race leuker wordt wanneer je er het dubbele aantal XP en credits voor krijgt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Djie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:52:
[...]
Zat met precies hetzelfde, daarom ben ik meestal te vinden bij GTHQ een GT community voor NL/BE.
Gracias! :D

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:37
Ik zou opzich ook wel in een league willen rijden, maar er zijn weinig weken dat ik dezelfde avond vrij heb dus dat wordt 'm niet. Verder is inderdaad 75% ook nog in een andere tijdzone wat ook niet zo praktisch is. Af en toe wel eens meegereden met GTP_IDOR trainingen en meestal zit ik tussen de clean shuffle races te klooien, daar zitten wel wat snelle gasten tussen en daar kun je gewoon joinen als je tijd hebt. Maar erg gezellig is het dr meestal niet want de headsets staan uit (want dat scheelt in ping ofzo dacht ik).

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Voxalizer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:14:
Die loginbonus is dan ook dat... Een bonus. Ik vind het een beetje raar om daar je plezier in de game door te laten verzieken. Plannen om op een bepaalde dag een race te rijden puur omdat je dan de 200 procent bonus hebt? Alsof een race leuker wordt wanneer je er het dubbele aantal XP en credits voor krijgt.
Mijn races worden er niet leuker door. Maar mijn progress in de game gaat wel sneller, waardoor ik sneller 6 coureurs kan gebruiken, sneller nieuwe auto's kan kopen om nieuwe events mee te kunnen rijden, etc..

Zolang ik nog kan "groeien" in de game ben ik dus wel blij mee de 200% bonus :)

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Als het puur om de cash gaat, maak een 2de account aan. Gebruik deze om Seasonals te rijden. Het verdiende geld koop je je auto's en onderdelen mee. Op je main account spaar je ondertussen door voor de auto's die je niet kunt versturen.

Zodra er nieuwe Seasonals zijn, deel je de auto's waarmee je ze op je main account hebt gedaan. Log in met je 2de account en verdien 4mil met 2 vingers in je neus :P

*O* Vanavond een BMW M3 GTR gescoord in de UCD *O*

[ Voor 0% gewijzigd door Mr_Mellow op 17-11-2011 22:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Mr_Mellow schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:11:
Als het puur om de cash gaat, maak een 2de account aan. Gebruik deze om Seasonals te rijden. Het verdiende geld koop je je auto's en onderdelen mee. Op je main account spaar je ondertussen door voor de auto's die je niet kunt versturen.

Zodra er nieuwe Seasonals zijn, deel je de auto's waarmee je ze op je main account hebt gedaan. Log in met je 2de account en verdien 4mil met 2 vingers in je neus :P
Geen idee om hoeveel cash het dan gaat, maar het lijkt me wat ingewikkeld...

Mijn Cash-cow:

Met de Mazda Furai de B-spec seasonal in Tokyo rijden. Als je zorgt dat in het rijdersveld geen BMW-LM en McLaren voorkomen hoef je een lvl30 coureur niet eens te coachen... Na 18 minuten racen 440.000 Cr. en 75.000 Xp verdiend (met de 200% regel)
Kookwekkertje erbij en terwijl ik op de PC Skyrim speel stroomt er per uur 1.2 miljoen binnen... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Hmm, dat zijn handige tips jongens :9 Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Gewoon altijd de time en drift trial doen.
Krijg je 4x 1 mil met die 200% regel ;)
En de tijden voor goud zijn vaak makkelijk te halen, en met driften zit ik vaak ver erboven :)
Gister allemaal gedaan, en moest constant wagens kopen want anders had ik limiet gehaald van 20 mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 13:15
strider1007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 07:47:
Mijn Cash-cow:
Met de Mazda Furai de B-spec seasonal in Tokyo rijden. ... Na 18 minuten racen 440.000 Cr. en 75.000 Xp verdiend (met de 200% regel)
De B-spec seasonal in Rome levert 340.000 Cr.(met de 200% regel) in ruim 7 minuten :9 Ok, je moet vaker starten maar het levert je 2,4 milj/uur op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 16:23
v8power67 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:48:
Gewoon altijd de time en drift trial doen.
Krijg je 4x 1 mil met die 200% regel ;)
En de tijden voor goud zijn vaak makkelijk te halen, en met driften zit ik vaak ver erboven :)
Gister allemaal gedaan, en moest constant wagens kopen want anders had ik limiet gehaald van 20 mil :)
De seasonal events bedoel je...? Of welke precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

alex3305 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:51:
[...]

De seasonal events bedoel je...? Of welke precies?
de Time & Drift Trials ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

dude88 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 07:53:
Ik kom eigenlijk steeds meer tot de conlusie dat de 2.0 patch GT5 voor mij een beetje verpest heeft :(

Eigenlijk is het hele spel er op vooruit gegaan op 1 punt na.
Dat is het inlog bonus systeem.

Ik wil gewoon spelen wanneer ik er zin in heb, maar natuurlijk wel leuke prijzen in de wacht slepen wanneer je wint. Nu moet ik dat halve week van te voren gaan plannen en dan elke dag inloggen. Uiteindelijk op de dag dat ik wil rijden komt er iets tussen.
Sorry, maar dit is natuurlijk onzin. Of je nou wel of niet deze toevoeging in het spel hebt zitten, voor jou veranderd er niks. Je krijgt dezelfde hoeveelheid credits/XP. Dus dat jij jaloers bent dat andere mensen meer verdienen omdat ze het spelletje vaker spelen, dat is jou probleem, niet een probleem van het spel.

Het is uiteindelijk jouw hebberigheid die het spel bederft, want je bent opeens niet meer tevreden met de normale credits/xp die je krijgt, nee, nu wil je persé die 200% halen. Nogmaals, het probleem creëer je zelf!

[ Voor 10% gewijzigd door Marando op 18-11-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Gisteren mijn eerste race online gewonnen met een stuurtje :). Maar wat ik me afvroeg, je kunt een stuurhulp aanzetten om drifts sneller te corrigeren/op te vangen. Nu ben ik niet zo van de hulpmiddelen, maar helpt dat echt of maakt dat het, zoals bij forza waar het altijd aan staat, alleen maar lastiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
KAdrifter schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:08:
Gisteren mijn eerste race online gewonnen met een stuurtje :). Maar wat ik me afvroeg, je kunt een stuurhulp aanzetten om drifts sneller te corrigeren/op te vangen. Nu ben ik niet zo van de hulpmiddelen, maar helpt dat echt of maakt dat het, zoals bij forza waar het altijd aan staat, alleen maar lastiger?
Voor mensen die het principe van overstuur en vooral het corrigeren ervan niet snappen maakt dit het "speelbaar", probleem bij mij is altijd dat je het voelt aankomen en zelf al corrigeert maar omdat de driving aid dat ook al doet je vaak de meest gekke dingen krijgt. Wat mij betreft kun je dat dus het beste uit laten als je zelf een flink potje kunt sturen ;)

Ben zelf overigens al lange tijd niet meer in GT5 te vinden, wil heel graag Spec 2 proberen maar HDD van mijn PS3 was enige tijd geleden gecrashed en raar genoeg was dat de enige game die niet automatisch gesynchroniseerd was met PS+, dus weg 200+ uur gameplay en kan ik weer mooi bij 0 beginnen :( Zie ik niet echt zitten :(

[ Voor 19% gewijzigd door Rctworld op 19-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Rctworld schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:12:
[...]

Voor mensen die het principe van overstuur en vooral het corrigeren ervan niet snappen maakt dit het "speelbaar", probleem bij mij is altijd dat je het voelt aankomen en zelf al corrigeert maar omdat de driving aid dat ook al doet je vaak de meest gekke dingen krijgt. Wat mij betreft kun je dat dus het beste uit laten als je zelf een flink potje kunt sturen ;)

Ben zelf overigens al lange tijd niet meer in GT5 te vinden, wil heel graag Spec 2 proberen maar HDD van mijn PS3 was enige tijd geleden gecrashed en raar genoeg was dat de enige game die niet automatisch gesynchroniseerd was met PS+, dus weg 200+ uur gameplay en kan ik weer mooi bij 0 beginnen :( Zie ik niet echt zitten :(
Gewoon wat seasonal events doen en je bent zo weer wat levels verder. Die uren krijg je inderdaad niet terug, maar online is de game nog steeds best vermakelijk en daarbij maakt het toch niet uit welk level je hebt.

Overigens laat ik 'm dan maar uit. Wel grappig om te zien dat het veel scheelt met wat en waar je rijd met een stuurtje. Soms ben ik sneller, dan weer trager.

[ Voor 7% gewijzigd door Bastard op 19-11-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Heeft iemand er een verklaring voor waarom je een eigen gemaakte track/ custom course niet in splitscreen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:34
Vandaag ben ik begonnen met de 24 uur van Le Mans.
Ik heb voor de Audi R10 gekozen is toch een best lekkere wagen.

Ik heb nu ongeveer 5 uur er op zitten. En het is nu pas donker. Hoe verder ik aan het racen hoe leuker het wordt. Helemaal vindt de lichtjes super mooi hoe het op de tv ook is.

Alleen jammer dat het al 5uur regent. Van mij mag het droger gaan worden. Ik ben niet zo van de regen in het begin maakte ik toch een paar fouten. Zoals een spin waardoor ik van plek 1 naar plek 4 ging maar na een tijdje toch weer terug geklommen naar 2de plek.

Alleen vindt ik het jammer dat er niet echt veel Le Mans auto's rond rijden. En dat er geen blauwen vlaggen zijn is ook een minpunt. Als je nu iemand op een ronde zet gaan ze niet aan de kant. Ik ben helaas op 1 iemand geknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Evertt schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:56:
Vandaag ben ik begonnen met de 24 uur van Le Mans.
Ik heb voor de Audi R10 gekozen is toch een best lekkere wagen.

Ik heb nu ongeveer 5 uur er op zitten. En het is nu pas donker. Hoe verder ik aan het racen hoe leuker het wordt. Helemaal vindt de lichtjes super mooi hoe het op de tv ook is.

Alleen jammer dat het al 5uur regent. Van mij mag het droger gaan worden. Ik ben niet zo van de regen in het begin maakte ik toch een paar fouten. Zoals een spin waardoor ik van plek 1 naar plek 4 ging maar na een tijdje toch weer terug geklommen naar 2de plek.

Alleen vindt ik het jammer dat er niet echt veel Le Mans auto's rond rijden. En dat er geen blauwen vlaggen zijn is ook een minpunt. Als je nu iemand op een ronde zet gaan ze niet aan de kant. Ik ben helaas op 1 iemand geknald
Hmm, dat is wel grappig moet ik zeggen, het is dus blijkbaar volledig random wat voor weer je hebt tijdens de race.
Ik ben zelf ook nog steeds bezig met de 24 uurs van Le Mans, heb nu even een break terwijl de tijd op 18 uur en 15 min staat :)
Bij mij werd het ook na 5 uur ongeveer donker, maar heb gelukkig heel mooi weer, (even afkloppen, 6 uur is nog best lang)

edit: Ofcourse, ik heb het ook gewoon gejinxed he :P 18 uur en 33 min in de race: regen...

[ Voor 3% gewijzigd door Phase op 20-11-2011 01:23 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha succes jullie allebei in de regen!
Ik heb gelukkig 24 uur lang geen druppel gezien... *klop klop*
@f1boy_077: Als je de AI op een ronde gaat zetten dan gaan ze normaliter wel aan de kant;
ze wijken van de ideale lijn af om jou er langs te laten, maar ik ben het met je eens dat dat niet altijd handig is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 09:20

FastBunny

Give it the Works !

Hier nog een Le Mans reporter ;)

Ik ben nu op een kwart, 6 uur ruim gedaan en vanaf de start alleen maar regen :/ Opzich niet zo heel erg de AI rijd ronden tijden van 4:07 en mijn snelste tijd zelf ligt op 3:45 (toen het nog licht was ;)) In het donker schommelt het tussen de 3:46 en 3:59 in afhankelijk van of ik niet spin/van de baan glij etc :P

Ik heb overigens gekozen voor de Minolta (stock met alleen een stage 3 turbo erop), grappige is dat dat ding in de regen wielspin heeft t/m de 4e versnelling :D

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Jaaaaa, hij is EINDELIJK klaar! En heb onverwacht toch gewoon mijn 200% bonus gekregen terwijl ik al 2 weken bezig ben met deze race en verre van iedere dag ingelogd heb :?

Nou ja, mij hoor je niet klagen, ik ben eindelijk lvl 40 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Je krijgt gewoon de bonus die je op het moment had toen je de race begon. ;)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 21:45
Ik had gister gewoon even zin om hard te gaan freestylen, en op youtube mijn inspiratie gevonden:
YouTube: GT5 Volkswagen Schwimmwagen Freestyle

Voor het eerst dat ik me een hele avond heb kunnen vermaken met de Schwimmwagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gister avond de laatste drift trial gedaan. Deze keer in stijl, met mijn "eigen" auto. Tenminste de Caterham komt het dichtst in de buurt van m'n Westfield :). Geen makkelijke auto om te driften, maar dat maakt het extra leuk als het wel lukt.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn nette drift!! _/-\o_
Ik probeer het ook wel eens maar ben er dan al snel klaar mee, ik vind het te moeilijk.
Waarom is driften niet net zo makkelijk als fietsen? ;)
Iocalhost schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:23:
Ik had gister gewoon even zin om hard te gaan freestylen, en op youtube mijn inspiratie gevonden:
YouTube: GT5 Volkswagen Schwimmwagen Freestyle
Voor het eerst dat ik me een hele avond heb kunnen vermaken met de Schwimmwagen!
Whahahaha fantastisch!!! :*) :P >:)

Ik heb even de Time Trial gereden om de nieuwe GT-R Academy Special te krijgen.
De eerste was foetsie omdat ik opnieuw begonnen was en deze dus kwijt was...
Ben blij dat ie weer aan mijn garage toegevoegd is!

[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 10:43
Iemand een idee om een wheelstand pro te kopen zonder eerst een paypal account te hoeven aanmaken? Zijn er nederlandse verkooppunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Unbreukable schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:30:
Iemand een idee om een wheelstand pro te kopen zonder eerst een paypal account te hoeven aanmaken? Zijn er nederlandse verkooppunten?
Ik gebruik de mijne niet. Heb hem 2-3x gebruikt, maar vind het toch geen ideale oplossing in een kleine kamer. Als je uit de buurt van Enschede komt of bereid bent om ff een stukkie te rijden en je doet een goed bod, dan heb je geen paypal nodig ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 10:43
thunder8 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik de mijne niet. Heb hem 2-3x gebruikt, maar vind het toch geen ideale oplossing in een kleine kamer. Als je uit de buurt van Enschede komt of bereid bent om ff een stukkie te rijden en je doet een goed bod, dan heb je geen paypal nodig ;)
Heb je even een PM gezonden.

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Onze grote vriend, Tom Coronel heeft inmiddels naast zijn bekende winkels, ook nu de gamediscounter. Hij verkoopt hier ook heel veel wheelstands, verschillende prijsklasse.
Moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd wel weer erg goed vermaak met GT5, ben nu voornamelijk met endurance races bezig (a-spec), toch wel verdraaid ideaal dat je gewoon de pits in kan rijden en opslaan en de boel uitzetten, ipv dagen lang je ps3 aan te moeten laten staan omdat je na een uurtje wel weer genoeg van hebt!
Enige grote nadeel zelf vind ik dat je maar een banklimiet van 20 milj hebt. Ben je net lekker sparen, ga je over de 20 milj heen krijg je gewoon geen geld meer! Vind ik zo jammer, hier moeten ze naar mijn mening echt iets aan gaan veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Bijna 4 uur onderweg in m'n 787B op Le Mans, prachtig mooi weer nog- geen wolkje aan de lucht. :*)
Iets meer dan 1 lap voorsprong. Topsnelheid 373 Km/u op het rechte stuk voor de 1e chicane. (5 gear ietsje ruimer gezet, terwijl gear 2, 3 en 4 iets korter staan... trekt goed, en iets meer top)

[ Voor 40% gewijzigd door Obi1r op 25-11-2011 12:31 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
BaszCore schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:23:
Onze grote vriend, Tom Coronel heeft inmiddels naast zijn bekende winkels, ook nu de gamediscounter. Hij verkoopt hier ook heel veel wheelstands, verschillende prijsklasse.
...
Het grote verschil is dat dat stoelen zijn, en de wheelstand juist voor wanneer je geen plek voor een stoel hebt. Ik heb er ook één, en hij is echt ideaal voor GT5. Lekker op de bank, voor de TV, geen extra PS3 nodig of weet ik veel wat voor een game-hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Bij fanatec kost de Renn Sport WHEELSTAND vandaag 69.95 normaal 119.95. (LET OP ALEEN VANDAAG) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Linc schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:21:
Gister avond de laatste drift trial gedaan. Deze keer in stijl, met mijn "eigen" auto. Tenminste de Caterham komt het dichtst in de buurt van m'n Westfield :). Geen makkelijke auto om te driften, maar dat maakt het extra leuk als het wel lukt.

[video]
Focking nice drifts. Ik, die helemaal niet kan driften, wil dat ook kunnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404395

[quote]Linc schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:21:

_/-\o_
Setup? Heb al verschillende auto's geprobeerd, krijg die gold medal maar niet te pakken.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 404395 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:02:

_/-\o_
Setup? Heb al verschillende auto's geprobeerd, krijg die gold medal maar niet te pakken.. :'(
Het beste, gezien het klassement, is de TVR Cerbera Speed 12 '00. Driften is ook niet mijn ding, maar ik heb het met de Cerbera Speed 6 '97 gedaan en heb daarmee gold gehaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:34
Eindelijk heb ik de 24 uur van le mans voltooid.
Het was meer regen dan droog. In het begin regen tot 10 uur te hebben gereden. Na 3 uur begon het weer te regenen tot 2 uur voor de finish. Ik heb ongeveer 352 ronden gereden jammer dat nergens staat hoeveel banden en hoeveel brandstof je heb verbruikt.

Helaas heb ik ook een paar bugs ontdekt
-Achterstand of de voorsprong op nummer 2 niet altijd duidelijk is zo heb ik de de 2de op een ronden gezet na 3 ronden kreeg ik pas -1 ronden te zien op het scherm
-Ik ben samen met nummer 2 de pit ingedoken ik zelf maakte de pitstop en nummer reed de pit door zonder te stoppen en bleef een ronden langzaam rijden over het circuit. En volgens mij maakte nummer2 zijn pit stop na de ronden.
-Als het gaat regen duurt het vrij lang voordat de circuit nat begin te raken. Andersom gaat sneller.
-De achterblijvers mogen wat beter aan de kant.

Ik heb gereden in de Audi R8. Best een goede wagen maar als het nat wordt is het minder.
Best wel jammer dat ik een Audi r8 le mans versie kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Anoniem: 404395 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:02:

_/-\o_
Voor gold maakt het niet zoveel uit, daar zit je vrij snel aan op eiger. Ik heb 'm met een stock aem s2000 gedaan en was ook na een rondje klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Als ik ga driften zet ik meestal achter iets minder goeie banden en voor de rest doe ik niet zoveel aan de auto, wel alle motor upgrades erop natuurlijk. dan krijg je hem vrij makkelijk aan het glijden.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Evertt schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:19:
Eindelijk heb ik de 24 uur van le mans voltooid.
Het was meer regen dan droog. In het begin regen tot 10 uur te hebben gereden. Na 3 uur begon het weer te regenen tot 2 uur voor de finish. Ik heb ongeveer 352 ronden gereden jammer dat nergens staat hoeveel banden en hoeveel brandstof je heb verbruikt.

Helaas heb ik ook een paar bugs ontdekt
-Achterstand of de voorsprong op nummer 2 niet altijd duidelijk is zo heb ik de de 2de op een ronden gezet na 3 ronden kreeg ik pas -1 ronden te zien op het scherm
-Ik ben samen met nummer 2 de pit ingedoken ik zelf maakte de pitstop en nummer reed de pit door zonder te stoppen en bleef een ronden langzaam rijden over het circuit. En volgens mij maakte nummer2 zijn pit stop na de ronden.
-Als het gaat regen duurt het vrij lang voordat de circuit nat begin te raken. Andersom gaat sneller.
-De achterblijvers mogen wat beter aan de kant.

Ik heb gereden in de Audi R8. Best een goede wagen maar als het nat wordt is het minder.
Best wel jammer dat ik een Audi r8 le mans versie kreeg.
Normaal krijg je de -x ronden meldingen pas als de nummer 2 over startfinish gaat. Zo kun je ook je voorsprong in de gaten houden :)
Ik zelf zit op de helft met iets meer dan 12 uur op de klok. Vanaf de start alleen maar regen en het is al enkele uren pik donker. Laatste stint dacht ik ik neem eens een gokje, wisselde mijn regenbanden in voor race soft en meteen de eerste volle ronden ging mijn eigen ronde record van 3:42 naar 3:36 terwijl ik nog door een paar grindbakjes heen geweest was en het gewoon nog steeds regent met 100% natheid .... Hierna nog een paar seconden eraf weten te krijgen. Ik rij overigens wel met tranctioncontrole, dit zal ook zeker wel helpen denk ik :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Bij 100% nat kan je gewoon met de intermediates rijden. Die zijn bijna 10 seconden sneller dan de fullwets. Vanaf 50% nat kan je weer naar slicks. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik rij nu zo'n 8 uur op de Le mans, maar ik zie geen vochtigheid in procenten. Of het moet het bandje linksboven zijn maar dat staat op 0% en veranderd niet, het heeft wel enige uren geregent gedurende de nacht...
Heb wel gemerkt dat Racing wets iets minder grip hebben en maximaal 4 laps meegaan. Beter zijn de Soft Slicks onder alle omstandigheden.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12

f.h

Zojuist na een aantal weken de 24h van Le Mans eindelijk afgerond, vond er eigenlijk geen drol aan (best wel saai), maar goed ik wilde het wel afmaken, maar die van de Nurburgring ga ik niet doen denk ik. Uiteindelijk 1-1,5 uur per dag gereden.

Ik had uiteindelijk 369 ronden (inclusief een behoorlijk aantal uren geparkeerd) en de nummer 2 (Audi R8 race car) had 366 ronden. Het heeft de eerste 10 uur geregend, en het duurde vervolgens 2 uur totdat de baan droog was (0%). Daarna dus 12 uur volledig droog gereden. De volledige race op slicks gereden (met de Red Bull), die waren ook in de regen veel sneller/stabieler.

EDIT: overigens ging ik met de 200% bonus wel van level 35 naar 38 :+

[ Voor 5% gewijzigd door f.h op 29-11-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Vandaag na 3 tries de GT-R Official Record trophy gehaald. Eerste keer een 7.32, 2e keer een 7.25, maar één foutje waardoor de tijd niet telde en de derde keer een 7.26 zonder fouten.

Ben er blij mee, maar dacht dat het lastiger zou zijn. Nu maar eens wat Endurance races gaan doen. Ben nog steeds lvl 37 met beide Specs. Moet maar eens 40 worden :P

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeli :)
Die GT-R trophy is toch wel degene die het lekkerst is om te krijgen.
Destijds heb ik 'm met slipherstel aan gereden, maar daarna nog verschillende keren op eigen kracht.
Ook leuk om te verslaan : The Stig reeed met de GT-R 1'19.7 op het Top Gear circuit.
Die ga ik snel eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Dankje :D Top Gear circuit vind ik altijd een lastig circuit, daar moet ik echt vaker op rijden. Maar 1'19.7 klinkt wel als een uitdaging, heb je hem al geprobeerd? En welke GT-R versie is het? '07 of '09?

B-Spec coureur is net klaar met zijn eerste 24 uurs race. Level 38,5 nu, nog 2x en dan de Nurburgring 24h. A-Spec nog steeds lvl 37, maar ik heb echt geen zin in Endurance races. Ben na 30 minuten er echt helemaal klaar mee, haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Jamoru schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:59:
Dankje :D Top Gear circuit vind ik altijd een lastig circuit, daar moet ik echt vaker op rijden.
+1

Wat ik overigens een misser vind is de rollende start op de TopGear-track. Ik zou gewoon vanuit stand willen rijden, net als de reguliere fast-lap. Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Mijn eerste endurance is een feit. Ik heb de 300km van Grand Valley gereden met een dik getunede BMC CSL '03 met 550PP. Natuurlijk niet echt competitief, maar wilde even kijken hoe de pitstops werkte en hoe ik het volhield. Maar dat werkt allemaal mooi en ging goed. Wat ik erg leuk vond om te zien is dat de bandenslijtage invloed had op de aanbevolen versnelling. Bochten die met nieuwe banden in de 3 genomen konden worden moesten ineens in de 2 genomen worden, omdat ik minder grip had. Ook heb ik één zet banden bijna helemaal opgereden, wat geen succes was :P

Maar wat is qua banden het beste moment om te gaan wisselen? Als ik nog een kwart over heb, of zelfs eerder? Ga nu de Roadster 4-uursrace rijden. Hopelijk is die snel voorbij, die mazda's zijn niet mijn ding. Doe mij dan die BMW maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Nou de 24 uur van Le-Mans zit er op :) Uiteindelijk met 20 ronden voorsprong op de nummer 2 (Audi R8), gereden met de Minolta :). Wat vooral heel mooi was was om te zien hoe mooi het donker en weer licht werd, waarbij toen het licht werd het voor mij ook meteen weer droog werd nadat het vanaf de start af geregend had. Het laatste uur begon het weer te druppelen maar niet genoeg om de 0% vochtigheidsindicator te veranderen. Met de 200% Bonus meteen van level 36 naar 39 gegaan :Y) Nu even mentaal voorbereiden op de 9 uur van Tsukuba :/ Kijk er al echt naar uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is er annimo om vanavond met aantal man een lobby te joinen? wel weer zin in groepje race met z'n alle

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

Ik ben erbij :) leuk

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

Nieuws over de nieuwe update van gtplanet.net:

Kazunori Yamauchi has announced Gran Turismo 5‘s next software update and new downloadable content will be coming on December 20, 2011. Via Twitter:

[Japanese tweet, translated:] GT5 next update, DLC, Christmas is one week later. On December 20. Tomorrow is going to be a press release.

[English tweet:] The release of the next GT5 update, DLC, and Christmas present is coming next week.

Polyphony Digital has already posted an online service maintenance notice for the date, between the hours of 03:00-04:00 GMT, so the new material should become available at that specific time.

UPDATE: Sony has jumped the gun a bit, posting all the information about the new content on their blog. Here’s a complete listing of all the new changes coming in GT5 2.02:

Users can now change wheels on Standard cars
The settings sheets will include a new ‘copy’ feature
In GT Auto, players will be able to see how the oil changes, aerodynamic parts, engine overhauls, and racing modifications will affect performance points and engine power, before and after their application
Free coupons have been added that allow you to wash cars, change oil, overhaul your engine, or refresh the car body in GT Auto (10 coupons will be distributed for free to each of those who have downloaded the 2.02 update)
Pressing the Square button in the car coupon selection screen of the Car Delivery will now allow you to exchange all car coupons at once, rather than doing one at a time
In screens where the [Garage] and [Driver List] buttons are displayed in the A/B Spec events, Special Events, and Seasonal Events, pressing the Square button will now show the [Garage], and pressing the Triangle button will bring up the drivers list
In My Lounge, the room settings will feature a new ‘Max. number of participants’ setting
In the event selection screen of seasonal events, there are now ☆(star) marks that show the number of Gold Trophies attained in each event
Improved racing sound effects
Elements of the steering assist controls (used when using certain controllers on Racing Karts) have been tweaked.

These new cars will also be available as DLC for $3.99:

2011 Mini Cooper S
2010 Volkswagen Golf VI R
2010 Volkswagen Scirocco R
2012 Nissan GT-R Black edition R35.

The blog post also confirms the Toyota 86 will be available for free in the 2.02 update, and the previous batch of DLC will now be available on all the user accounts of a PlayStation 3 console (they can be purchased from their respective dealers within the game).

Finally, anyone who purchased the first batch of DLC will receive a free “Gran Turismo Racing Kart 125 SP” along with five free “New Car Refresh” cards that reset any car in the game back to as-new condition, without losing any modifications that have been performed to it.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Eindelijk een copy feature voor de settings. Eigenlijk belachelijk dat je nu pas meerdere settings kan gebruiken en dan straks kan kopiëren. Dit zou voor mij er standaard in moeten zitten vanaf het begin. Ook het inwisselen van meerdere carcoupons is iets waar ik me laatst aan irriteerde, toen ik de DLC had gekocht. Om tien bonnen in te leveren is een tijdrovende en omslachtige bezigheid.

De DLC moet ik ook deze keer weer hebben. Als VAG-fan moet ik die vw's echt hebben :P

Goed bezig daar. Laat maar komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:47
Leuke update met veel dingen die er al vanaf het begin in moeten zitten.
En inderdaad, eindelijk weer wat voor de VAG fans. (zelfs m'n eigen auto :-)
Wat dat betreft komen alle Europeanen er nog maar bekaaid vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-05 14:16
Mooie update maar wie gaat er nu €4 lappen voor 4 auto's? Waarvan ook weer een Nissan GT-R waar we al 3 ziljoen van hebben? Ik heb de eerste DLC ook nog niet gekocht maar hoop stiekem op een pakketprijs op den duur om alle DLC ineens te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Zitten er eens Europese auto's in een DLC... is het nog niet goed :+

Ik hoop dat dit niet alles is.... if so... zal ik deze zeker niet kopen. Ik had eigenlijk, met het oog op de feestdagen, een grote DLC verwacht. Laat er in de volgende op z'n minst een nieuw baantje zitten svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja ik koop hem sowieso, alleen al om pd te supporten, kijk naar hoeveel content we al gratiz hebben.
zit echt energie in, wat je van een turn 10 bv niet kan zeggen, dlc na weken, maar een patch pas na maanden :|
ik verheug me op de dlc, en zeker op de patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
v8power67 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:51:
mja ik koop hem sowieso, alleen al om pd te supporten
Same here! Vind het echt prachtig hoe PD de game blijft updaten. En natuurlijk geweldig dat je nu ook op de standard auto's de velgen kan veranderen.

De twee VW's zien er super uit, heb zin in 20 dec! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
gt5 is nog steeds mn meest gespeelde game, fm4 heb ik na 2 weken weggelegd, en speel ik heel af en toe.
skyrim speel ik wel vaak maar niet zoveel als ik gt5 speelde na release.
en probeer elke dag gt5 te spelen, mede door de bonussen :) alleen ben ik mn bonus net kwijt door skyrim te vaak spelen :P

vind btw die dlc wagens er erg mooi uitzien qua details !
heb er erg zin in, ga ook gelijk al mn 850 standaard wagens velgen veranderen de 20e :)

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Alweer een Nissan Skyline? Hoeveel verschillende versies van een Nissan Skyline kun je wel niet maken?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

Entity

9000rpm

Ze hadden het spel beter GT-R5 kunnen noemen, zoveel GT-R's zitten er in. De hoeveelheid nieuwe auto's in deze DLC is wat karig, maar goed om te zien dat er wel Europese auto's bij zitten...

• thunder8

thunder8

Valt me vies tegen. Weer de zoveelste Skyline erbij.... Waar blijven die Europese snelle wagens die er niet in zitten? Gumpert Apollo, Ascari A10, Koenigsegg , Ariel Atom, Ferrari GT3 auto's (Of de mogelijkheid tot racemodification) Maserati MC12, enz enz? En wat te denken van wat meer klassiekers uit de europese stallen? Wat moet ik nou weer met een paar middelmatige auto's in een racegame? Geef ons eens de kanonnen waar je wat aan hebt! :(

Deze DLC hoef ik in ieder geval niet, hoop dat er eens wat bij komt waar je daadwerkelijk wat aan hebt, ipv de zoveelste copy van bestaande auto's........

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Velgen veranderen op standaard auto's ... hopelijk kunnen we ze dan ook voorzien van een likje verf :)

• Phase

Phase

Supremely Insane

and the previous batch of DLC will now be available on all the user accounts of a PlayStation 3 console (they can be purchased from their respective dealers within the game).
Dus als ik het nu goed begrijp zijn de auto's uit de vorige dlc straks gewoon via de dealer te kopen met credits, voor iedereen?
Ergo, als ik deze nieuwe dlc oversla omdat ik niet zo heel veel interesse heb in die bakken kan ik ze bij de volgende dlc waarschijnlijk ook kopen in de dealer met creditc? Want dan spaar ik mijn geld liever voor een dlc waar ook track(s) in zitten...

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12

f.h

Phase schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:48:
[...]

Dus als ik het nu goed begrijp zijn de auto's uit de vorige dlc straks gewoon via de dealer te kopen met credits, voor iedereen?
Ergo, als ik deze nieuwe dlc oversla omdat ik niet zo heel veel interesse heb in die bakken kan ik ze bij de volgende dlc waarschijnlijk ook kopen in de dealer met creditc? Want dan spaar ik mijn geld liever voor een dlc waar ook track(s) in zitten...
Nu ik jou bericht lees interpreteer ik die zin pas goed. Persoonlijk zou ik dat best wel schandalig vinden als betaalde DLC opeens na een X aantal weken gratis wordt. Ik kan er nog inkomen als er nou een behoorlijke periode tussen zit zoals bijvoorbeeld bij pre-order dlc wat vervolgens een jaar later beschikbaar wordt gesteld. Maar dit vind ik eigenlijk wel schandalig. Als het dus zo blijkt te zijn als je hierboven beschrijft.

EDIT: Te vroeg gegild dus waarschijnlijk, gelukkig :)

• Phase

Phase

Supremely Insane

Nee wacht, ik heb het zelf nog eens goed doorgelezen maar ik trek de conclusie dat mijn stelling niet correct is: wat wordt bedoeld is dat als je de dlc hebt gekocht de vorige keer, en je hebt meerdere gebruikersaccounts op je ps3, je de auto's ook op die andere accounts kunt gebruiken, iets wat nu nog niet kan...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mr_Mellow schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:40:
Velgen veranderen op standaard auto's ... hopelijk kunnen we ze dan ook voorzien van een likje verf :)
dat wordt uiteraard een betaalde feature :X
laatst zitten tellen, als je alle GT5 content koopt kost deze game een kleine 200 euro

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nadat de eerste downloadbare content voor Gran Turismo 5 uit was gebracht heeft Yamauchi van Polyphony Digital aangegeven dat kopers van de DLC nog een 'cadeau' rond Kerst mochten verwachten. Nu staat Kerst zo goed als voor de deur en is deze verrassing bekend gemaakt.

Als je de downloadbare content hebt gekocht of van plan bent deze te gaan kopen, dan krijg je een tweetal leuke extra's. Zo zul je een speciale 'Gran Turismo Racing Kart 125 SP' krijgen alsook vijf 'New Car Refresh' kaarten. Met deze kaarten kun je een auto terug brengen naar een zo goed als nieuw status, zonder de modificaties die je aan je auto hebt gedaan te verliezen. Deze content is uiteraard volledig gratis.

Niet een hele spectaculaire extra, maar beter iets dan niets. Hier een afbeelding van de kart die je gratis zult krijgen als je de DLC hebt gekocht of gaat kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/GranTurismo5GiftKart.jpg

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:47
Phase schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:48:
[...]

Ik denk (en mag hopen) dat ze bedoelen alle accounts die op 1 en dezelfde playstation draaien. Kan me namelijk herinneren dat er destijds zo'n gezeur was dat de dlc maar op 1 account was te gebruiken.
himlims_ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:11:
[...]

dat wordt uiteraard een betaalde feature :X
laatst zitten tellen, als je alle GT5 content koopt kost deze game een kleine 200 euro
Heb ik iets gemist? Is er nog meer dlc dan degene die rond Spa Francoshamps uitkwamen?

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 15-12-2011 12:11 ]

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Pppfff nog ff gauw door racen op m'n 24 uur van le Mans, nog bijna 3 uur te gaan!

Wel heb ik uit verveling tijdens deze mega-lange race een snelste tijd proberen zetten, met alle chicanes af te snijden... tja- het is niet echt 'racing'... maar toch leuk om te proberen.

Ik heb een tijd gezet van 2:58.198 in m'n Mazda 787b (niet stealth) met droog weer & soft slicks, en overal waar ik kon tijd gewonnen.
Heeft iemand een betere tijd?

[ Voor 13% gewijzigd door Obi1r op 17-12-2011 16:54 ]

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 11:40
Ik ben vooral benieuwd naar de 'Improved racing sound effects' Zouden we eindelijk fatsoenlijk geluid krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

JayZeeTie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:31:
Ik ben vooral benieuwd naar de 'Improved racing sound effects' Zouden we eindelijk fatsoenlijk geluid krijgen? :)
Inderdaad! ... of bedoelen ze hiermee: de piepende bandjes, rijwind of knetterende steentjes in je wielkasten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dennisdn schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:10:

Heb ik iets gemist? Is er nog meer dlc dan degene die rond Spa Francoshamps uitkwamen?
Signature edition alleen al kost 180 euro :+
(jup, ik heb hem :D)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
zo de patch 2.02 is er, dlc helaas nog niet, ben hem aan het binnenhalen.
heb wel al gelezen dat standaard wagens de zelfde velgen keuze krijgen als premiums.
enn dat sound improvments vooral wind geluiden en verbeterde tyre squil.
sommige zeggen dat autos beter klinken, maar dat schijnt wen soort placibo effect te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 11:15

scorpie

Supra Addict

Dat is sowieso mooi want tot nu toe was alle tire squil hetzelfde..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
aanrader, in seasonal event menu, eventjes de al gefinishde events openen, krijg je gratiz cartokens :)
en de vorige dlc cars staan nu in de carlot, net als de nieuwe dlc, alleen is deze nog niet te koop :P
je kan ze wel al hellemaal bekijken, en die vw's zien et zeer zeker strak uit:)
verder kun je nu je hud verder aanpassen in optie menu, dus shifter indicator uit enz.
en nog veel meer, voor lijst zie gtplanet.net in de forums kun je lezen welke onaangekonigde veranderingen er ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ultieme zou toch zijn dat ook de analoge clutch zou gaan werken, nu is het enkel aan/uit :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ja goeie update! Op http://eu.gran-turismo.com/nl/gt5news/d38960.html staat ook alles uitgebreid.

Hier ben ik vooral benieuwd naar; 'Tempo bandenslijtage aangepast.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=235951
leuk topic over verborgen changes. zoals dat de 3rd person view compleet anders is nu, ong 10x toffer ;)
en een skyline pacecar waarvan de zwaailichten nu echt werken zoals in gt4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

SinergyX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:20:
Ultieme zou toch zijn dat ook de analoge clutch zou gaan werken, nu is het enkel aan/uit :P
In de snelle auto's waarin ik in het echt gereden heb, is de koppeling ook nagenoeg aan/uit. Een koppeling met echte slag zou niet zo heel erg realistisch zijn bij voertuigen met racekoppeling.

Maar voor mij maakt het weinig uit. Stuurtje wat ik heb, gebruik ik al zelden en deze heeft ook geen koppeling. :9

[ Voor 12% gewijzigd door thunder8 op 20-12-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Maar laat er al zeker 40% van hele auto bestand zijn die wel een normale koppeling heeft :+

Zeker bij die trage auto's is het niet logisch dat je vol gas geeft, koppeling los laat en je je toeren helemaal tot 1.500 terug zie vallen alvorens pas normaal weg te rijden. Zelfs een 1.6 zou je met slippende banden weg moeten krijgen :P

Zeker nu ik een echte Subaru rij, zie je dat er toch nog flink verschil is tussen de GT5 en de echte auto.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
zo al een paar standaard wagens velgen veranderd, waaronder de supra, een oude civic en een sl600.
veyron kan helaas geen andere velgen, maar op een supra staat het zo ubergeil!
nu hopen dat supra snel premium wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Obi1r schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:21:
Ja goeie update! Op http://eu.gran-turismo.com/nl/gt5news/d38960.html staat ook alles uitgebreid.

Hier ben ik vooral benieuwd naar; 'Tempo bandenslijtage aangepast.'
Zou tijd worden dat Harde banden langer meegaan als Zachte banden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

FastBunny schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:20:
[...]

Zou tijd worden dat Harde banden langer meegaan als Zachte banden :X
Als ze dat ermee bedoelen. Kan ook zijn dat banden over het algemeen nu langer mee gaan in de endurance races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
v8power67 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:18:
zo al een paar standaard wagens velgen veranderd, waaronder de supra, een oude civic en een sl600.
Ik vind het aantal velgen wat er beschikbaar is maar matig vergeleken met vorige deel, daar mogen ze ook wel iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 11:15

scorpie

Supra Addict

v8power67 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:18:
w0rd! :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
zo net de stars and stripes seasonal gedaan, en kan concluderen, geluid van mn corvette zr1 is duidelijk anders, iets rouwer en stukken harder, hij is flink getuned maar met standaard uitlaatsysteem omdat die mooiste klonk toen ik hem maakte.
ook is er nu heel stuk beter merkbaar geluids verandeting in een tunnel, doedaar masr eens stilstaand toeteren, galmt hellemaal, ook mn sls klinkt net wat lekkerder.
al met al weer een super patch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
En hoe klinkt het 'sqqeeeeeeeeeeeeeek' geluid van de banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:18:veyron kan helaas geen andere velgen
Kijk dat is dan wel weer goed, dat kan in het echt namelijk ook niet ;)

De velgen voor de Veyron zijn speciaal voor die auto gemaakt om de snelheid van ruim 400 km/h aan te kunnen.

Deze velgen zijn zelfs niet goed genoeg voor de auto, daarom moeten deze velgen ook X aantal km's vervangen worden door nieuwe ;)
De banden mogen maar max 8000 km mee, de velgen iets meer, ik ben even kwijt hoeveel dat precies was.

Er zijn Veyron's die aangepast zijn, maar ik heb er nog geen 1 gezien waar andere velgen op gezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 16:16
v8power67 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:20:
zo net de stars and stripes seasonal gedaan, en kan concluderen, geluid van mn corvette zr1 is duidelijk anders, iets rouwer en stukken harder, hij is flink getuned maar met standaard uitlaatsysteem omdat die mooiste klonk toen ik hem maakte.
ook is er nu heel stuk beter merkbaar geluids verandeting in een tunnel, doedaar masr eens stilstaand toeteren, galmt hellemaal, ook mn sls klinkt net wat lekkerder.
Mooi, vanavond weer even GT5 tijd dus. *O*

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Klinkt erg goed die update! Ik ga ook maar weer eens dringend GT5 moeten spelen :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 20-12-2011 14:19 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

De 'nieuwe' soft slicks gaan bijna 2 ronden mee op de Nordschleife...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

En voor de update?

2 ronden Nordschleife vind ik nog steeds belachelijk weinig. Dat is nog geen 75km...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 13:29
thunder8 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:58:
En voor de update?

2 ronden Nordschleife vind ik nog steeds belachelijk weinig. Dat is nog geen 75km...... :'(
Dat is in het echt niet veel anders hoor. Dus alleen maar realistisch dit. Erg goed wat mij betreft, vind het wel ook wel leuk als je tijdens een race af en toe in de pits moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Af en toe de pits in is niets mis mee, maar elke 2 ronden (is trouwens rond de 50km) gaat nergens over.

Eerder in deze thread hebben we het over het aantal pitstops gehad in het echt bij de 24h LeMans en daar gaat de slijtage in GT5 ook nergens over. In het echt is het een pitstop of 30 over 24 uur, binnen GT5 is dat rond de 75 keer. (ongeveer elke 20 minuten naar binnen). Tuurlijk heb je met een Stage 3 Turbo meer brandstof verbruik en bandenslijtage, maar 50km met een setje banden is absurd.

Helaas kan ik nergens vinden hoe vaak tijdens de 24h van de Nurburgring in het echt wordt gepit, maar kan me niet voorstellen dat de winnaar van dit jaar met 156 ronden, 78x naar de pits is geweest voor banden en brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 13:29
thunder8 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:15:
Af en toe de pits in is niets mis mee, maar elke 2 ronden (is trouwens rond de 50km) gaat nergens over.

Eerder in deze thread hebben we het over het aantal pitstops gehad in het echt bij de 24h LeMans en daar gaat de slijtage in GT5 ook nergens over. In het echt is het een pitstop of 30 over 24 uur, binnen GT5 is dat rond de 75 keer. (ongeveer elke 20 minuten naar binnen). Tuurlijk heb je met een Stage 3 Turbo meer brandstof verbruik en bandenslijtage, maar 50km met een setje banden is absurd.

Helaas kan ik nergens vinden hoe vaak tijdens de 24h van de Nurburgring in het echt wordt gepit, maar kan me niet voorstellen dat de winnaar van dit jaar met 156 ronden, 78x naar de pits is geweest voor banden en brandstof.
Dat is zeker waar maar in het echt heb je ook slicks met verschillende compounds.. net zoals in GT5. Met een hard compound valt de slijtage behoorlijk mee vergeleken met soft. Bij de 24 uurs endurance races gaan ze echt niet alleen voor een soft compound hoor. Monteer eens een setje hard, en kijk dan hoe lang je er mee doet in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Hoeveel ronden gaan de hard slicks dan nu mee op de nurburgring? Ik kan mij namelijk vaag herinneren dat vroeger er bijna geen verschil was in slijtage tussen de verschillende slicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Nu gaan de hard slicks iets korter mee dan de soft/hard/medium slicks eerst, de medium slicks duidelijk korter en de soft slicks zijn maar goed voor een paar ronden (afhankelijk van de baan natuurlijk). Dus ze hebben de verschillen in slijtage wel gefixed, maar ze slijten nog steeds veel te hard voor slicks met die compounds.

[ Voor 9% gewijzigd door Bastard op 21-12-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
v8power67 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:20:
Ik vind het geluid van een Subaru toch behoorlijk tegenvallen t.o.v. hoe het in het echt klinkt, of misschien dat ik eens een andere uitlaat moet monteren.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste