Wat doe je met je iPad 1?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Niets. iPad 2 vind ik sowieso niet de moeite waard qua wat je ervoor terugkrijgt. Ben nog hartstikke blij met nummertje 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-07 10:04
kwaakvaak_v2 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:43:
Wat raar dat mensen die sowieso al geen iPad wilde kopen, maar blijven schermen met het feit dat ze er geen flash filmpjes op kunnen kijken. Maar gemakshalve vergeten te melden dat de meeste sites langzaam maar zeker overstappen op de html5 <video> tag. Maar goed, als je een goed excuus vooral voor jezelf zocht waarom je geen geld aan een iPad moet uitgeven, prijs jezelf dan gelukkig met het feit dat, flash afspelen prima gaat op een galaxy tab die maar 2 keer zo duur is als een iPad. Oh wacht... ook daar hebben die mensen vast een excuus voor waarom ze die ook niet willen kopen. Ik gok iets als met een prijs, en dat android op een tablet niet zo lekker werkt als ios.
Ik vind het ook een groot gemis dat je geen Flash kunt bekijken op de iPad, en dat de meeste sites langzaam overgaan op html5, maakt geen donder uit, zoals je zelf al zegt gaan de meeste sites langaam over van Flash naar html5, dus niet allemaal, en als het 1-2 jaar duurt voor dat de meeste sites overgaan, dan wordt dus +/- 1 jaar je gebruikersgemak verziekt, omdat de fabrikant van mening is dat iets niet van belang is. Het is toch op z'n minst gezegd irritant als je een website bezoekt voor informatie en iets niet kunt lezen/zien vanwege de idiote policy van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 13:57
Ik geef mijn iPad aan mijn moeder. Ze heeft alles voor me over gehad als kind, staat altijd klaar voor me... Ze vind een iPad zelf te duur. En ik wil eigenlijk een android 3.0 tablet hebben. En mama vind het wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

chrisO schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Ik vind het ook een groot gemis dat je geen Flash kunt bekijken op de iPad, en dat de meeste sites langzaam overgaan op html5, maakt geen donder uit, zoals je zelf al zegt gaan de meeste sites langaam over van Flash naar html5, dus niet allemaal, en als het 1-2 jaar duurt voor dat de meeste sites overgaan, dan wordt dus +/- 1 jaar je gebruikersgemak verziekt, omdat de fabrikant van mening is dat iets niet van belang is. Het is toch op z'n minst gezegd irritant als je een website bezoekt voor informatie en iets niet kunt lezen/zien vanwege de idiote policy van de fabrikant.
Inderdaad, blegh. Maar is volgens mij ivm Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08-2024
chrisO schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Ach flash is achterhaald, en de reden is niet alleen omdat de websites overgaan, maar omdat het hele systeem instabiel is en niet aan de veiligheids normen van apple voldoet.
Tevens het het niet waard om daar voor 8 uur batterij in te leveren.

En als je toch perse flash wilt hebben moet je niet naar een ipad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 08:30
Ik heb destijds twee iPads gekregen; beide WiFi en eentje met 16Gb en eentje met 32Gb geheugen. Mijn vrouw gebruikt de 16Gb en ik de 32Gb versie.

We gebruiken de iPad dagelijks voor mail, internet, spelletjes, nieuws, Youtube, films kijken die op m'n server staan, boeken lezen en ga zo maar door. Geen vervanging van onze PC's maar puur ontspanning.

Omdat ik er zelf eentje met 3G wil hebben (ook 32GB) ga ik voor de iPad2 en schuiven we thuis de iPad1 door en gaat de 16Gb naar een goeie vriendin.

Ik heb er zelf dus destijds niets voor hoeven te betalen dus ik ga er ook nu niks voor vragen (en gewoon iemand heel blij maken, zoals wij toen waren). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-07 10:24
hm, ik vindt de 2e hands prijzen in het algemeen niet dendered voor de goedkoopste versie, zo'n €250-300 is mij teveel.
Veel aardiger zijnde de prijzen voor de modellen met meer geheugen en 3G: €399 voor 64GB en 3G wordt wel interessant.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
batteries4ever schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:43:
hm, ik vindt de 2e hands prijzen in het algemeen niet dendered voor de goedkoopste versie, zo'n €250-300 is mij teveel.
Wat dacht jij dan? Dat een apparaat waar iemand een half jaar geleden 500 of 600 euro voor heeft neergeteld nu al weggaat voor 150 euro? :P

Heb zelf een iPad wifi 32GB en die bevalt nog prima. Gebruik hem vooral op de bank of in bed om te internetten. De extra functies van de iPad2 (alleen camera volgens mij) heb ik toch niet nodig, dus blijf gewoon bij mn huidige iPad. Misschien als over een jaar ofzo een nieuwe iPad uitkomt met een scherper beeldscherm (net als iPhone4 :9), nog platter en nog sneller dat ik hem dan koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 16:44

KoudeAardbei

Moderator

de iPad 1 64GB+3G gaat in de auto denk ik (volvo v50, genoeg plek!) , en de iPad 2 voor school / werk / thuis.

Word een 32GB + 3G denk ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Zojuist verkocht :-)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
KoudeAardbei schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:05:
de iPad 1 64GB+3G gaat in de auto denk ik (volvo v50, genoeg plek!) , en de iPad 2 voor school / werk / thuis.

Word een 32GB + 3G denk ik O+
Ga je die dan inbouwen ofzo? Of bedoel je met 'genoeg plek' dat ie net als elke andere auto een dashboardkastje heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:42
ik zou m idd gebruiken als navigatie of lekker youtube filmpjes checken tijdens t rijden. zijn er eigenlijk "inbouw" pakketten te koop hiervoor?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Alekz87 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:38:
lekker youtube filmpjes checken tijdens t rijden.
Wel ook (iemand) de plaatjes (laten) posten van de ravage na het ongeluk hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik blijf mijn iPad1 gewoon houden en gebruiken tot hij niets meer doet.

Als het verloop van de iOS updates/traagheid van de apps op het zelfde tempo gaat als bij de iPhone3g dan doe je er ca 2 tot 3 jaar mee voordat de apps zo traag reageren (mede dankzij iOS die zwaarder wordt) dat het ergerlijk wordt en dat een iOS update niet meer gaat werken op je oude machine.

De andere features zijn niet zo heel boeiend vind ik zelf. FaceTime werkt leuk maar zonder brede dekking (non-apple mobiele apparaten) en met verplichte wifi netwerkverbinding zal het nooit meer worden dan "grappig dat het kan".

Dat magnetische covertje slaat de spijker ook volledig mis. De bescherming die het biedt is alleen voor krassen aan de voorkant, het biedt totaal geen bescherming tegen stuiteren of krassen aan de achterkant. Andere covers met stand-mogelijkheid hebben dit wel, zijn even duur en ook beschikbaar voor de iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd, ik heb ook juist alleen een cover voor de achterkant, omdat je hem daar altijd op legt en ik schuif hem ook wel es over tafel. De cover zit dus ook vol met krassen. Het scherm daarentegen, volgens mij kunnen daar niet eens krassen op komen.

Heb overigens voor als ik hem in een tas meeneem wel een extra mapje, maar ook daar is dat magnetische covertje geen vervanging voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399568

Ik heb nu even een triest momentje, ik ben m'n iPad aan het restoren etc naar aankoopstoestand....
Morgen komt de nieuwe eigenaar hem ophalen ;w
Achja, volgende week weer een nieuwe :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Anoniem: 399568 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:46:
Ik heb nu even een triest momentje, ik ben m'n iPad aan het restoren etc naar aankoopstoestand....
Afscheid nemen van "iemand" waarvan je houdt is nooit fijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363084

Anoniem: 399568 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:46:
Ik ken het gevoel, 2 weken terug mijn trouwe ipad 16 gb wifi verkocht voor 340 euries met accessiores :'( . en gelijk toen de 16 gb wifi bij dixons gepre-ordered. :*) kreeg een telefoontje gister van dixons of ik het gehele bedrag even kwam betalen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 20:56
shakedown schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:20:
Ik geef mijn iPad aan mijn moeder. Ze heeft alles voor me over gehad als kind, staat altijd klaar voor me... Ze vind een iPad zelf te duur. En ik wil eigenlijk een android 3.0 tablet hebben. En mama vind het wel erg leuk.
Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Mijn iPad 1 is nog dagelijks in gebruik voor mail en wat browsen (ja, ook de wederhelft is bekeerd). Voor deze doeleinden staat de prijs van de iPad 2 niet in verhouding tot de winst. Kortom; de eerst wordt dus nog steeds elke dag gebruikt, en zal nog elke dag gebruikt worden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik houd mijn iPad 1 voorlopig; de iPad 2 biedt voor mij te weinig meerwaarde om te upgraden:
  • Camera's/Facetime - geef ik niks om, voor de camera heb ik mijn iPhone 4.
  • Hogere snelheid - ik speel vooral casual games/rpg's daar speelt dat minder een rol.
  • 512MB geheugen - het enige waarvoor ik wel een iPad 2 zou willen hebben, zodat Safari niet zo vaak een tab opnieuw inlaadt.
Misschien dat mijn pa de oude iPad wil overnemen maar dat hoeft niet meteen. Anders wacht ik een jaartje, ben benieuwd wat de iPad 3 gaat bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-07 17:09
TlighT schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:54:
Ik houd mijn iPad 1 voorlopig; de iPad 2 biedt voor mij te weinig meerwaarde om te upgraden:
  • Camera's/Facetime - geef ik niks om, voor de camera heb ik mijn iPhone 4.
  • Hogere snelheid - ik speel vooral casual games/rpg's daar speelt dat minder een rol.
  • 512MB geheugen - het enige waarvoor ik wel een iPad 2 zou willen hebben, zodat Safari niet zo vaak een tab opnieuw inlaadt.
Misschien dat mijn pa de oude iPad wil overnemen maar dat hoeft niet meteen. Anders wacht ik een jaartje, ben benieuwd wat de iPad 3 gaat bieden. :)
Helemaal mee eens, en naast dat ik toch al geen facetime zou gebruiken zijn de camera's ook nog eens dusdanig slecht van kwaliteit dat je er verder ook weinig mee mee kunt. Ik hou voorlopig ook nog wel even vast aan m'n iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Hier nog een iPad 1.0 houder die de nieuwe iPad te marginaal vind voor een upgrade te meer ik ook begrepen heb dat men allang bezig is met iPad 3! :)

De vraag was waarvoor ik mijn iPad gebruik. Nou...ik heb de iPad nu bijna een jaar en gebruik hem voor al die dingen die ik normaliter op mijn laptop doe. Denk aan tekstverwerking,mailsversturing,notities maken/uitwerken etc en verder koersen en nieuws erop naslaan. :Y

Als ik onderweg ben heb ik altijd mijn iPad bij mij en gebruik mijn laptop alleen maar om grote zaken te bewerken of voor te bereiden en om dan vervolgens alles naar mijn iPad te transporteren waarna de laptop weer in de kast gaat en thuisblijft. Verder gebruik ik voor die hele belangrijke zaken die ik als backup wil hebben mijn eigen FTP server mocht ik iets vergeten zijn dat niet op mijn iPad staat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dankzij de ipad 2 heb ik net een ipad 1 gekocht, voor 329. Die wordt gehouden totdat de ipad 3 komt. Hoe leuk de ipad 2 ook is, ik vind 170 euro extra voor 2 slechte cameraatjes niet voldoende. De extra snelheid die vooral bij games tot zijn recht komt, is aan mij niet besteed omdat ik slechts weinig game.

Natuurlijk koop ik wel de ipad 3, die rond de kerst uitkomt. Met beter scherm, usb, sdcard slot, en een fatsoenlijke toegang tot het filesysteem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-07 19:03
Anoniem: 323791 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:
...

Als ik onderweg ben heb ik altijd mijn iPad bij mij en gebruik mijn laptop alleen maar om grote zaken te bewerken of voor te bereiden en om dan vervolgens alles naar mijn iPad te transporteren waarna de laptop weer in de kast gaat en thuisblijft. Verder gebruik ik voor die hele belangrijke zaken die ik als backup wil hebben mijn eigen FTP server mocht ik iets vergeten zijn dat niet op mijn iPad staat. :O
Klein vraagje. Hoe zet jij alles naar je iPad? Met dropbox oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-07 16:18
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:37:

Natuurlijk koop ik wel de ipad 3, die rond de kerst uitkomt. Met beter scherm, usb, sdcard slot, en een fatsoenlijke toegang tot het filesysteem ;)
En gewoon lekker blijven dromen :P

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
Gewoon lekker een Android tablet kopen als je dat allemaal wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:54:
Gewoon lekker een Android tablet kopen als je dat allemaal wil...
Ja inderdaad ik heb een Galaxy tab, staat nu te koop. Hoewel android leuk is, is er een enorm gebrek aan tablet apps, die er bij apple in overvloed zijn. De tab gaat dus weg en ik werk wel met de beperkingen van IOS, zolang er apps zijn zoals iSequence, Zite, Osmos, N-tv, mical enz. Daarbij niet de prijs vergeten, hier in duitsland zijn ze nu 329 voor een "refurbished", die ik niet van nieuw onderscheiden kan.

[ Voor 12% gewijzigd door HaseMike op 18-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:37:
Dankzij de ipad 2 heb ik net een ipad 1 gekocht, voor 329. Die wordt gehouden totdat de ipad 3 komt. Hoe leuk de ipad 2 ook is, ik vind 170 euro extra voor 2 slechte cameraatjes niet voldoende. De extra snelheid die vooral bij games tot zijn recht komt, is aan mij niet besteed omdat ik slechts weinig game.

* USB
* SDcard
* Toegang tot file systeem

Ja klopt, ik hoorde ook dat iOS net zo'n bagger OS ging worden als Android. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-07 16:40

migros

Nooit meer een Samsung

Die hele Ipad2 is 1 grote nep, evolutie my ass. Ik hou de mijne lekker en koop voor de verandering wel een Android tablet.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:07:
[...]
Ja inderdaad ik heb een Galaxy tab, staat nu te koop. Hoewel android leuk is, is er een enorm gebrek aan tablet apps, die er bij apple in overvloed zijn. De tab gaat dus weg en ik werk wel met de beperkingen van IOS, zolang er apps zijn zoals iSequence, Zite, Osmos, N-tv, mical enz. Daarbij niet de prijs vergeten, hier in duitsland zijn ze nu 329 voor een "refurbished", die ik niet van nieuw onderscheiden kan.
Dan jailbreak je je iPad toch als het te beperkt is? Volgens mij kun je dan al veel wat je met Android ook kan (directe toegang tot filesystem e.d.).

Doe zelf bewust geen jailbreak, omdat ik geen extra functionaliteit nodig heb en hem niet instabiel wil maken. Heb zelf geen Android, maar wel een paar keer aan gezeten. Beide keren crashte het ding :') Een keer had ik de apps kennelijk met een bepaalde knop moeten afsluiten, anders blijven ze op de achtergrond draaien en loopt het geheugen vol :') En een andere keer open ik dat notificatiedingetje aan de bovenkant (die je naar beneden kunt slepen) en toen reageerde heel het telefoontje niet meer en moest ie gereboot worden. Nou, aan zulk soort dingen heb ik bij mn iPad en iPhone geen zin. Dan maar iets beperktere functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400599

skateboard van maken! haha YouTube: Will It Shred? iPad Skateboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazerballz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 10:56
Ik houd mijn Ipad totdat er een goede opvolger is waar ik echt wat aan heb. Zodra die er is geef ik me Ipad 1 aan me moeder (die is niet zo technisch. ze wilt maar niet snappen hoe Windows werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik neem aan dat een waardige opvolger voor jou hetzelfde is als voor mij nl. iPad 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:41
Bezit geen Ipad en kon het dus ook niet verkopen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:35:
En ik neem aan dat een waardige opvolger voor jou hetzelfde is als voor mij nl. iPad 3?
Je weet toch niet waar hij hem voor gebruikt? Om te internetten zal de iPad vrij lang blijven voldoen, om te Skypen moet je eigenlijk een cam aan de voorkant hebben, om te gamen een flinke CPU en GPU als carputer een GPS en voor lange treinreizen een zuinige CPU en flinke accu. Ik denk niet dat voor iedereen een waardige opvolger hetzelfde hoeft te zijn aangezien er toen de iPad (1) kwam nog niks te kiezen was.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Zou hem eventueel gebruiken voor school. Aantekeningen, het echte werk dan weer niet. Maar ik heb bijvoorbeeld dagen dat ik niet echt mij notebook nodig heb, en dan is het fijner als je een iets ligter product bij hebt dan een grote tas waar een laptop in zit van 3 kilo :']. En die dan heledag mee moet slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110045

Ik ga hem als snijplank gebruiken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

is al 3 weken terug verkocht op marktplaats ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
I-1 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:14:
is al 3 weken terug verkocht op marktplaats ....
Wat heb je ervoor gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

64 gig wifi heb ik 400 euro voor gevangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-07 17:33
Ik houd em ook. Beter scherm zou me over de streep getrokken hebben, maar helaas. Opzich ook leuk om 'de eerste echte tablet' in bezit te houden (als de iPad 3 er is, is het de moeite niet meer om hem te verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-07 08:49
Je mag best je mening verkondigen, maar onderbouw deze dan. Dit is gewoon trollen.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:29 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:53
Don't feed the troll...

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:30 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 20:56
TR is voldoende, je hoeft niet te reageren.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 18-07 09:00
Misschien al eerder gevraagd maar kon het niet zo snel vinden voor mijn situatie. Ik heb op dit moment een 32GB 3G ipad 1. Hij zit al sinds het begin in een mcally case en met een screenprotector erop. Hij ziet er nog 99% nieuw uit :) Nu zit ik te denken te upgraden naar een ipad 2 binnen korte tijd. De vraag is nu wat zou ik reëel nog kunnen krijgen voor deze ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb mijn iPad 1 van mn werk gekregen en staat(dus) mijn naam en bedrijfsnaam in gegraveerd. Beetje lastig verkopen want zou m graag willen inruilen voor een macbook air.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-07 14:42
SVGPC schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:42:
Slopen, of die troep negeren. ik koop liever een android tablet, als ik überhaubt ooit een tablet zal kopen. Ik hoor niets anders als klachten van vrienden over de ipad. ik heb hem bij de mediamarkt geprobeert, ik had echt ZO ERG de neiging om dat ding te slopen omdat ie totaal niet deed wat ik wou... marja ieder zijn mening hierover natuurlijk
zegt misschien meer over jou dan over de iPad. Hoezo kan hij doen wat jij niet wilde? jij drukt toch op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
ROFL... Een iPad niet snappen is echt niet best. Mijn oma is 68 en heeft nog NOOIT een computer aangeraakt en snapt een iPad zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102173

clonedonkey schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:27:
Misschien al eerder gevraagd maar kon het niet zo snel vinden voor mijn situatie. Ik heb op dit moment een 32GB 3G ipad 1. Hij zit al sinds het begin in een mcally case en met een screenprotector erop. Hij ziet er nog 99% nieuw uit :) Nu zit ik te denken te upgraden naar een ipad 2 binnen korte tijd. De vraag is nu wat zou ik reëel nog kunnen krijgen voor deze ipad ?
Wat de gek ervoor geeft :) Ik denk dat je er zo 250,- voor kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 17-07 15:36
Anoniem: 102173 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:54:
[...]

Wat de gek ervoor geeft :) Ik denk dat je er zo 250,- voor kunt krijgen?
Lol... 250 voor een 32GB ipad1. Ik stap meteen in de auto! ;)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365001

basset schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:38:
[...]

hehe ik denk inderdaad dat je er nog wel wat meer voor kan vangen, eurotje of 300 minimaal denk ik. word wel lastiger om deze nu fatsoenlijk te verkopen omdat de 2 uit is natuurlijk, ik denk persoonlijk dat men liever 200 euro extra betaald voor een nieuwe ipad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Anoniem: 238498 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:42:

Wat doe jij met je oude Ipad verkopen of houden?
Zijn er nog mensen die via deze dump ook een Ipad aanschaffen?
Ik hou mijn iPad 1, ik ben er zó blij mee :).
Geen reden om te switchen, ik pak de iPad 3 wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Guys,

Ik heb een 32 GB 3G die ongeveer 6 maanden oud is.
Hij ziet er prima uit (zonder krassen), zit een extra hoesje bij.

Iemand een idee wat ik daar nog voor kan vragen?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Mijn iPad 1 voldoet voorlopig nog wel. Snel genoeg.
En de nieuwe featureset van de 2e is nou ook niet echt een reden om over te stappen wat mij betreft.

Er zullen wel steeds meer apps komen die de snelheid en camera etc van de 2e generatie volop gaan benutten en dan krijg ik waarschijnlijk spijt van mijn besluit... Maar dat zien we tegen die tijd wel weer!

@-nickx- kijk eens 2 posts boven die van jouw ;)

[ Voor 6% gewijzigd door HeyDude op 25-03-2011 15:46 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HeyDude schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:45:

Er zullen wel steeds meer apps komen die de snelheid en camera etc van de 2e generatie volop gaan benutten en dan krijg ik waarschijnlijk spijt van mijn besluit... Maar dat zien we tegen die tijd wel weer!
Dat is wel zo'n beetje wat gaat gebeuren ja, maar tot die tijd fungeert mijn iPad ook gewoon
als ding waarvoor ik 'm gekocht heb, beetje easy schoolwerk doen (.PDF lezen), muziek,
mailen, gamen en hij doet zijn werk echt _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:19
basset schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:38:
[...]

En dat deed ik gisteren dus ook voor een iPad1 16GB, 4 dagen gebruikt en opgehaald voor 200 euro! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:50
Ik heb toch eigenwijs op 5 maart een iPad 1 16GB wifi only (UK model) gekocht voor €355 nieuw in de winkel. Ik wilde deze gewoon houden. Totdat familie van me vroeg of ik de iPad 2 wilde reserveren en ophalen in de winkel op 25 maart. Toch maar op 21 maart 4 iPads 2 (2 x 64GB wifi zwart en 2 x 16GB wifi wit) gereserveerd in de winkel. Toen het eindelijk 25 maart was. Heb ik de 4 iPads 2 opgehaald om 17.00 uur en 17.30 uur was ik al thuis. Rond 18.30 uur stonden de 2 familieleden bij mij op de stoep om hun iPads 2 op te halen. De laatste familielid kon de iPad 2 niet kopen, vanwege flinke uitgave aan de auto. Toen de andere familieleden dus er waren. Heb ik mijn eigen iPad 1 vergeleken met de iPad 2 van de familie. Nou ik was gelijk verkocht aan de iPad 2. Eindelijk heb ik vrijdagavond mijn eigen iPad 1 16GB wifi only gelijk op de marktplaats gezet en op zondag verkocht voor €340 >:) zonder iets extra`s erbij. Pas op zondag heb ik mijn iPad 2 16GB wifi only White uit de seal en doos gehaald. Ben er wel heel erg blij mee dat ik toch voor de iPad 2 ben gegaan.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Als ik vooruitgang wil dan koop ik de samsung 10.1 met de 8mp camera etc wel. De Ipad2 is niets anders dan een farce.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 09:05
migros schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:56:
Als ik vooruitgang wil dan koop ik de samsung 10.1 met de 8mp camera etc wel. De Ipad2 is niets anders dan een farce.
en wat biedt de samsung galaxy tab 10.1 dan extra? lekker onderbouwd ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 16:28

Vos

AFCA

pinokkia schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:19:
Ik heb toch eigenwijs op 5 maart een iPad 1 16GB wifi only (UK model) gekocht voor €355 nieuw in de winkel. Ik wilde deze gewoon houden. Totdat familie van me vroeg of ik de iPad 2 wilde reserveren en ophalen in de winkel op 25 maart. Toch maar op 21 maart 4 iPads 2 (2 x 64GB wifi zwart en 2 x 16GB wifi wit) gereserveerd in de winkel. Toen het eindelijk 25 maart was. Heb ik de 4 iPads 2 opgehaald om 17.00 uur en 17.30 uur was ik al thuis. Rond 18.30 uur stonden de 2 familieleden bij mij op de stoep om hun iPads 2 op te halen. De laatste familielid kon de iPad 2 niet kopen, vanwege flinke uitgave aan de auto. Toen de andere familieleden dus er waren. Heb ik mijn eigen iPad 1 vergeleken met de iPad 2 van de familie. Nou ik was gelijk verkocht aan de iPad 2. Eindelijk heb ik vrijdagavond mijn eigen iPad 1 16GB wifi only gelijk op de marktplaats gezet en op zondag verkocht voor €340 >:) zonder iets extra`s erbij. Pas op zondag heb ik mijn iPad 2 16GB wifi only White uit de seal en doos gehaald. Ben er wel heel erg blij mee dat ik toch voor de iPad 2 ben gegaan.
Ok, maar waarom dan? Dat vermeld je niet ;).

Ik houd de 1 lekker, voor mij te weinig veranderingen om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Donnie Darko schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:14:
[...]

en wat biedt de samsung galaxy tab 10.1 dan extra? lekker onderbouwd ook..
Navigatie, open besturingssysteem, echte HD-opname in plaats van dat ene lullige megapixeltje van Apple, 16:9 scherm (bioscoop formaat), beter scherm blijkbaar, belfunctie.....ik kan nog wel even doorgaan hoor.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
migros schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:15:
[...]
ik kan nog wel even doorgaan hoor.
En wanneer komt de nieuwe Galaxy Tab in Nederland uit? In juli/augustus? Dan zijn we al 3-4 maanden verder. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Geen idee, maar dat is geen reden om "dan maar" een Ipad 2 te kopen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 14:26
Ik heb vanmiddag even met een ipad 2 gespeeld in de winkel, en ik moet zeggen dat hij er in elk geval qua uiterlijk wel op vooruit is gegaan. De ipad 1 lijkt dik in vergelijking met de 2 (wat vooral komt door de dikke randjes van de 1, maar goed) en de 2 ligt aanmerkelijk prettiger in de hand. Qua prestaties was ik niet meteen onder de indruk. Misschien heb ik de verkeerde applicaties geprobeerd, maar ik had niet het idee dat de 2 sneller aanvoelde dan de 1. De camera is wel geinig, maar ook niet meer dan dat. Kortom: als ik er nog geen had zou ik wel voor de 2 gaan, maar vooral vanwege het uiterlijk. Mijn 1 voldoet nog prima, en die houdt het nog wel uit tot de ipad 3 volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Vos schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Ok, maar waarom dan? Dat vermeld je niet ;).
De reden waarom ik de iPad 2 heb gehouden is, vanwege is dat het toch lichter qua gewicht is en makkelijker vast te houden, want na een uurtje had ik toch een lamme arm/hand van de iPad 1 in bed. En dat heb ik niet zo erg met de iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-07 16:32
[...]

Navigatie, open besturingssysteem, echte HD-opname in plaats van dat ene lullige megapixeltje van Apple, 16:9 scherm (bioscoop formaat), beter scherm blijkbaar, belfunctie.....ik kan nog wel even doorgaan hoor.
Navigatie op een iPad, beetje groot voor in de auto. Om nou foto's te maken met zo'n apparaat is ook niet echt handig wat betreft formaat, camera is meer voor Facetime en AR. Als jij die functies allemaal gebruikt op een tablet zou ik zeker voor de Samsung gaan, maar voor mij zijn dat meer functies die op een telefoon thuishoren ipv een tablet.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@cer schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Navigatie op een iPad, beetje groot voor in de auto. Om nou foto's te maken met zo'n apparaat is ook niet echt handig wat betreft formaat, camera is meer voor Facetime en AR. Als jij die functies allemaal gebruikt op een tablet zou ik zeker voor de Samsung gaan, maar voor mij zijn dat meer functies die op een telefoon thuishoren ipv een tablet.
Zeker, dat was ook DE reden voor mij om te moeten kiezen tussen de SGT en de iPad, echter
bij het nadenken "...waarom ik die dingen zou WILLEN hebben.." toch gewoon voor de iPad
gegaan en eerlijk gezegd geen spijt van. Dus heb er een SGS naast gehaald en inderdaad wat
je zegt, daarop is het WEL handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar de vraag was uiteindelijk wat je met je iPad doet. :)

nou,simpel (bijna) alles wat ik ook op mijn Mac's doe en verder is het handig als extra dienblad voor bij de drankjes als ik moet lopen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Is het reeel om er een te zoeken voor 200-250? 16GB wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik heb er vorige week een 16 gb wifi gekocht voor €300 incl. 2 sleeve en een orig. Apple wireless keyboard :)
Absoluut krasvrij.

Vond het een reële prijs voor dat setje. iPad is drie maanden oud met alle bonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:17:
Ik heb er vorige week een 16 gb wifi gekocht voor €300 incl. 2 sleeve en een orig. Apple wireless keyboard :)
Absoluut krasvrij.

Vond het een reële prijs voor dat setje. iPad is drie maanden oud met alle bonnen
Hè Maite. Je had iets meer kunnen vragen, want de mijn iPad 16gb wifi (3 weken oud) heb ik vorige week zondag verkocht voor €350 :) De iPad heb ik zelf nieuw inde winkel voor €355 gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[...]

Open besturingssysteem?! Pffff ik lach me suf _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 14:45

SeatRider

Hips don't lie

pinokkia schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:21:
[...]

Hè Maite. Je had iets meer kunnen vragen, want de mijn iPad 16gb wifi (3 weken oud) heb ik vorige week zondag verkocht voor €350 :) De iPad heb ik zelf nieuw inde winkel voor €355 gekocht. :)
Lezen, hij heeft m GEKOCHT voor dat geld. Mooie deal lijkt me, iig!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
SeatRider schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:34:
[...]

Lezen, hij heeft m GEKOCHT voor dat geld. Mooie deal lijkt me, iig!
Heel af en toe is bij mij lezen ook een kunst. Dat is inderdaad een superdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik heb 'm verkocht voor 310 Euro (de 16 Gb wifi versie) inclusief apple sleeve...

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 09:16
Trek deze even omhoog. Wat is volgens de heren een 16 gb wifi ipad1 nog waard...verkoopprijs?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 14:45

SeatRider

Hips don't lie

Kirretje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:28:
Trek deze even omhoog. Wat is volgens de heren een 16 gb wifi ipad1 nog waard...verkoopprijs?
0.2K

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Voor dat geld heb ik wel interesse in 1 ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tabbo12 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:48:
[...]

Klein vraagje. Hoe zet jij alles naar je iPad? Met dropbox oid?
Ja..hoi sorry voor de late reactie maar ik zag je reactie nu pas.

Ik zet alles op mijn iPad (nou ja,alles...het beste dan) via de welbekende weg: iTunes---> sync---> iPad
Wat ik verder niet zo direct nodig heb zet ik op mijn eigen server en deels Dropbox op de welbekende manieren. Mocht er onverhoopt iets zijn dat ik nodig heb en dat niet direct op mijn iPad staat dan maak ik contact met mijn eigen server of Dropbox. :)

Ik zet iig nooit persoonlijke informatie op Dropbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 323791 op 26-08-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kirretje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:28:
Waarom deze vraag in dit topic, er staat toch in de titel: WAT DOE JIJ MET JE iPAD 1? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb hem gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 09:16
Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:45:
[...]

Waarom deze vraag in dit topic, er staat toch in de titel: WAT DOE JIJ MET JE iPAD 1? ;w
Misschien ben ik wel van plan hem te verkopen.....dus vandaar ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/care :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:10
Dit topic gaat over wat je met je iPad doet en het is niet de HK, dus een beetje ontopic blijven ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Dshop
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik gebruik mijn iPad om mijn TV en overige apparatuur mee te bedienen.
Ik gebruik hiervoor de SQ Blaster.
Werkt met de iPod touch, iPad en iPhone
Afbeeldingslocatie: http://www.squareconnect.com/sqremote/sqthemes/previews/LCARS_Theme_Thumb.png

[ Voor 25% gewijzigd door Dshop op 01-09-2011 16:39 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-07 12:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ruubster schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:22:
[...]
Open besturingssysteem?! Pffff ik lach me suf _O-
Leg uit hoe iOS opener is dan? Persoonlijk vind ik android ook gewoon fijner werken. Kom op, je hebt niet eens een backtoets, het is helemaal terug naar nul of niets.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

Dshop schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:35:
Ik gebruik mijn iPad om mijn TV en overige apparatuur mee te bedienen.
Ik gebruik hiervoor de SQ Blaster.
Werkt met de iPod touch, iPad en iPhone
[afbeelding]
waw dit ziet er wel heel erg vet uit!!

Ik gebruik de ipad om vooral veel strips te lezen ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mavamaarten schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]

Leg uit hoe iOS opener is dan? Persoonlijk vind ik android ook gewoon fijner werken. Kom op, je hebt niet eens een backtoets, het is helemaal terug naar nul of niets.
Ach voor ieder wat wils. Mijn iPad/iPod gaan de deur niet uit en mijn
Android telefoon ook niet. Beiden hebben haar charmes. De één is
meer misschien meer open, maar de ander zou dan per definitie niet
minder slecht moeten kunnen werken, ik vind het wel goed zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319362

Anoniem: 286128 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:57:
[...]

Ach voor ieder wat wils. Mijn iPad/iPod gaan de deur niet uit en mijn
Android telefoon ook niet. Beiden hebben haar charmes. De één is
meer misschien meer open, maar de ander zou dan per definitie niet
minder slecht moeten kunnen werken, ik vind het wel goed zo :).
2nd

Heb HTC Touch HD met windows mobile, laptop en tower met windows xp, ipod en ipad 1/2.
Ieder heeft zijn voor- of nadeel.

Altijd dat pro- of contra-gediscutieer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-07 14:49
Is het niet verstandiger om net zoals bij de Iphone om het model te switchen? Dus Ipad 1 -> Ipad 3 -> etc.
Heb met beide gewerkt en hoewel de Ipad2 een verbetering is, is de Ipad1 nog lang niet verouderd. Bespaart ook flink wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Mavamaarten schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]

Ik zeg helemaal niet dat iOS opener is. Alleen Android is even open. Zodra er een nieuwe iOS versie komt, kan een developer de beta downloaden bij Apple om zijn apps aan te passen, voor zover ik weet heeft Google dit niet. Daarnaast staat er evenveel broncode online van iOS als van Android. Je kan misschien eigen software draaien als je een toets omzet, maar dan nog heeft Google een blacklist met apps die ze niet willen dat je draait. En neem bijvoorbeeld HTC, je mag eigen custom roms draaien, maar alleen als je afstand doet van je garantie en een paar "langdurende" handelingen doet. Meh, vind het nu niet zo open als iedereen zegt.

En ik snap niet wat een backtoets met opensource te maken heeft, maar goed.. Je hebt gelijk... Die mist Apple... Maar daarnaast heb je gewoon in het menu 'terug'-toetsen zitten, ik mis het niet.

Kijk, ik plaatste het bericht destijds omdat iemand zegt dat Android open source is, dat is in mijn ogen een zinloze reden, beiden zijn even open source. Het is en blijft gewoon een smaakkwestie of je Apple of Android of (weet ik veel) Symbian kiest. Of prijskwestie, want dat vind ik wel een nadeel van Apple.

Ik ben ook geen fanboy wat dat betreft, ik zou never nooit een Apple computer of laptop willen. Ben Apple gewend, ik vind de toestellen mooi, mijn vader heeft een Blackberry, vind ik ook leuk, mijn broertje een HTC Desire Z, ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

Ruubster schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:20:
[...]

Ik zeg helemaal niet dat iOS opener is. Alleen Android is even open. Zodra er een nieuwe iOS versie komt, kan een developer de beta downloaden bij Apple om zijn apps aan te passen, voor zover ik weet heeft Google dit niet. Daarnaast staat er evenveel broncode online van iOS als van Android. Je kan misschien eigen software draaien als je een toets omzet, maar dan nog heeft Google een blacklist met apps die ze niet willen dat je draait. En neem bijvoorbeeld HTC, je mag eigen custom roms draaien, maar alleen als je afstand doet van je garantie en een paar "langdurende" handelingen doet. Meh, vind het nu niet zo open als iedereen zegt.

En ik snap niet wat een backtoets met opensource te maken heeft, maar goed.. Je hebt gelijk... Die mist Apple... Maar daarnaast heb je gewoon in het menu 'terug'-toetsen zitten, ik mis het niet.

Kijk, ik plaatste het bericht destijds omdat iemand zegt dat Android open source is, dat is in mijn ogen een zinloze reden, beiden zijn even open source. Het is en blijft gewoon een smaakkwestie of je Apple of Android of (weet ik veel) Symbian kiest. Of prijskwestie, want dat vind ik wel een nadeel van Apple.

Ik ben ook geen fanboy wat dat betreft, ik zou never nooit een Apple computer of laptop willen. Ben Apple gewend, ik vind de toestellen mooi, mijn vader heeft een Blackberry, vind ik ook leuk, mijn broertje een HTC Desire Z, ook erg mooi.
Broncode van ios online?!
Dat zie ik appledus nooit doen en heb ook geen broncode gevonden!
En ik kan van android gewoon de broncode dllen van 1.0 tot 2.3!
En android heeft geen beta`s maar volgens mij wel nightly`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 325463 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:29:
[...]

http://www.opensource.apple.com/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Anoniem: 325463 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:29:
[...]

Maar de broncode van android is veelal weer iets anders als de meeste mensen willen.

Je kan broncode van stock android dl'en, veelal niet de broncode van de interface die op jouw tel zit.

En tja, beta's (testversies) zijn simpelweg iets totaal anders als nightly's (it compiles let's ship it).

Simpel gezegd, qua broncode maakt het geen klap uit (99,99999% van de mensen bouwt toch niet hun eigen custom rom, die werkt enkel maar met de api's)

• Ruubster
  • Niet online
Maar je wil beweren dat Android meer open source is?

Ja. Beweer maar eens dat DAT niet zo is, met goede argumenten, dan kan ik
er misschien in gaan geloven dat dat niet zo is. Ik als fervent Cyanogenmod'er.

• Ruubster
  • Niet online

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 08:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

VulcanRaven schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:50:
Is het niet verstandiger om net zoals bij de Iphone om het model te switchen? Dus Ipad 1 -> Ipad 3 -> etc.
Heb met beide gewerkt en hoewel de Ipad2 een verbetering is, is de Ipad1 nog lang niet verouderd. Bespaart ook flink wat geld.
Nouja, dat is toevallig wel mijn bedoeling. Ben eigenlijk nog heel tevreden met m'n iPad 1 3G met 16GB. Beetje krant lezen, een simpel spelletje af en toe, internetten op de bank en in de trein. Gaat allemaal nog prima. Als de iPad 3 een hi-res scherm krijgt, dan zie ik het nut van een upgrade wel in, net als met m'n iPhone 4 destijds. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1 2 3 Laatste