Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik heb mijne al eergisteren verkocht, de reden kun je denk ik wel raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DannyBevers schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 02:25:
Ben gewoon is aan het testen bij wat websites of het mogelijk is de ipad 1 aan te schaffen voor 200 t/m 240 euro lijkt me leuk om te doen aangezien ik deze dan toch over paar weken voor meer kan verkopen aangezien iedereen wil updaten naar versie 2 maar straks ineens toch bedenkt :)

Ga zelf naar de iPad 2 maar ik wil gewoon op de gok kijken of mensen zo gek zijn hun iPad te verkopen voor een aanzienlijk bedrag van 200/240 ;p
240 euro voor een ipad van meer dan een jaar oud die nu 370 nieuw in de winkel kost is echt niet zo spotgoedkoop.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:39:
Och ik heb de 32GB versie. en zie niet in waarom ik de nieuwe moet kopen.
Ik denk verder dat je een iPad voor 150 euro niet snel zal zien.
Wat is eigenlijk de (technologische) levensduur van zo'n apparaat? Een telefoon is bij mij na 2 jaar ver versleten en na 3 jaar zijn er echt wel gebreken. Mijn computers gaan echter zo lang mee dat ik ze niet verslijt.

Het zal er wel aan liggen waar en hoe je hem meeneemt want telefoons slijten waarschijnlijk nog het meeste van het in je broekzak zitten en het af en toe klappen krijgen :p De accu slijtage zal wel tussen een laptop en telefoon inzitten? (omdat die vooral slijten door warmte)

[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 05-03-2011 08:18 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0m0r3
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 17:48
als ik er een had zou ik 'm gebruiken om mijn Harmony remote te vervangen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb al een ipad 1.. weet niet of ik ga upgraden.

Eigenlijk gebruik ik hem niet zo vaak en voor de dingen waar ik hem wel voor gebruik voldoet versie 1 prima.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Marzman schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 08:05:
[...]

240 euro voor een ipad van meer dan een jaar oud die nu 370 nieuw in de winkel kost is echt niet zo spotgoedkoop.
Volgens mij is de grote vraag gewoon of de ipad leverbaar blijft voor 370 euro of niet.
Als dat ding leverbaar blijft dan is de nieuwprijs 370 euro.
Als dat ding niet leverbaar blijft dan zie ik het enkel als een actie en daarna heeft de klant de keuze tussen of een 2e hands ipad voor 350 of een nieuwe ipad2 voor 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tuurlijk blijft die niet leverbaar want Apple blijft die niet produceren. Maar wie zegt dat de ipad2 500 blijft kosten na de introductie? Misschien gaat die na een paar maanden ook wel naar 400. Dan is hij nog duurder dan de Androidpads die met Honeycomb ook weer een stap vooruit zetten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Misschien gaat die na een paar maanden ook wel naar 400.
Tuurlijk... Waarom zou apple? Ze zitten nu eenmaal in de luxe positie dat mensen er toch wel 500 euro voor over hebben, omdat een groot deel van hun doelgroep het aan de aars zal oxideren dat er een androidpad is of gaat komen. Dat het misschien voor de gemiddelde tweakert wel belangrijk is dat dingen open zijn, fabelachtige specs hebben etc. etc. maakt het voor de gemiddelde jandoedel consument met knaken in de zak geen fluit uit, die willen gewoon het ding wat ze overal op tv zien, die Oprah weg gaf, die je overal kunt winnen etc en dat is nu eenmaal een iPad en niet één of ander ding met honeycomb erop.

En ontopic, ik hou die van mij er gewoon bij. Desnoods als snijplank voor in de keuken. Lijkt mij geweldig om het recept te kunnen lezen, terwijl ik de paprika aan het snijden ben.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:09
Marzman schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:41:
Tuurlijk blijft die niet leverbaar want Apple blijft die niet produceren. Maar wie zegt dat de ipad2 500 blijft kosten na de introductie? Misschien gaat die na een paar maanden ook wel naar 400. Dan is hij nog duurder dan de Androidpads die met Honeycomb ook weer een stap vooruit zetten.
Ja idd, daarom zijn ze zich bij Samsung ook rotgeschrokken... :P De intro prijs van de Galaxy tab 10 inch hadden ze boven de 749 van de 7 inch versie geplaatst, maar dat moeten ze nu ernstig heroverwegen.

Face it, er zijn GEEN tablets van dezelfde (bouw)kwaliteit als de ipad voor dezelfde prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Als dat ding niet leverbaar blijft dan zie ik het enkel als een actie en daarna heeft de klant de keuze tussen of een 2e hands ipad voor 350.[b]
Heb vandaag een ipad 16GB wifi voor €355 bij gistron.com gekocht. :) Dan ga je toch geen €275 tot €350 voor een 2hands kopen. 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door pinokkia op 05-03-2011 22:52 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
pinokkia schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:49:
[...]

Heb vandaag een ipad 16GB wifi voor €355 bij gistron.com gekocht. :) Dan ga je toch geen €275 tot €350 voor een 2hands kopen. 8)7
Waarom niet? , die iPads zijn niet gemaakt van een of ander willekeurige plastic achtig gebeuren, maar het is echt kwalitatief goed spul. heb die van mij 6 maanden lang vaak meegenomen en heb geen enkel krasje of wat dan ook. als jij op die manier nog eens 75EU kan verdienen, kan je weer accessoires voor verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

thijszor schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:53:
[...]

Waarom niet? , die iPads zijn niet gemaakt van een of ander willekeurige plastic achtig gebeuren, maar het is echt kwalitatief goed spul. heb die van mij 6 maanden lang vaak meegenomen en heb geen enkel krasje of wat dan ook. als jij op die manier nog eens 75EU kan verdienen, kan je weer accessoires voor verkopen?
Als ik kijk wat een laptopaccu bij mij in een jaar deed aan slijtage lijkt me dat al een goede reden. Een andere is garantie, een andere is dat sommige mensen liever iets nieuws hebben (je kent de historie)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar 2x tweedehands iPad's. Eentje voor op de wc: iPoop en eentje voor op de badkamer: iBad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:04:
@Rukapul Praat ff nederlands joh. Dat "sjaaltjes taal" hoor ik al te vaak op het werk ;)
Sorry, ik lees toch liever zijn stukje met dat taalgebruik dan jouw afkortingen, verkeerde aanwijzende voornaamwoorden en gebrekkige interpunctie :Y
Marzman schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:09:
Als ik kijk wat een laptopaccu bij mij in een jaar deed aan slijtage lijkt me dat al een goede reden. Een andere is garantie, een andere is dat sommige mensen liever iets nieuws hebben (je kent de historie)
Je weet net zo min of een vrachtharrie dat ding niet uit z'n poten heeft laten flikkeren als 'ie er gewoon netjes bijligt. Heb je wel eens gezien hoe gemiddeld vervoer gaat? :X

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
2e hands zou ik er niet meer dan 250 voor geven (voor een 16GB wifi). Er zullen toch krassen op zitten en de batterij zal al zwakker zijn, plus je hebt minder garantie. Mocht de achterkant zelfs redelijk bekrast zijn zou ik er al niet meer dan 200 voor geven. Als ie echt in juli 2010 is gekocht dan max. 200 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Xeanor op 06-03-2011 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Helemaal als je de BTW meerekent. Een nieuwe 1 kost dus 319 ex BTW inclusief garantie. Dan ga je toch geen tweedehands kopen van €300+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op zondag 06 maart 2011 @ 02:45:
Helemaal als je de BTW meerekent. Een nieuwe 1 kost dus 319 ex BTW inclusief garantie. Dan ga je toch geen tweedehands kopen van €300+?
Ik zou dan weer gewoon BTW moeten betalen, dan maakt dat allemaal niet heul veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Maar een particulier mag geen BTW vragen bij een tweedehands verkoop, daarom vind ik het raar dat sommige mensen een tweedehandsprijs hanteren die hoger is dan de nieuwwaarde (exclusief BTW - dat is immers toegevoegd en éénmalig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:17:
Maar een particulier mag geen BTW vragen bij een tweedehands verkoop, daarom vind ik het raar dat sommige mensen een tweedehandsprijs hanteren die hoger is dan de nieuwwaarde (exclusief BTW - dat is immers toegevoegd en éénmalig).
Zo kan je natuurlijk wel meer mooi rekenen, maar het gaat mensen om wat er uiteindelijk uit de portemonnee verdwijnt, niet om de opbouw van dat bedrag.

Zo gek is dat toch niet? Ik vind het veel gekker om te gaan kijken naar prijzen en opbouw waarmee een consument nooit te maken heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Dat is echt lariekoek, hoe kom je aan die wijsheid.
Geen enkel weldenkend mens verkoopt zijn ipad 16GB voor 200euro of minder.
Er zijn simpelweg geen android tegenhangers die ook maar in de buurt komen en die zijn veelal allemaal duurder.
En dan heb ik het alleen nog maar over de kwaliteit van het scherm (voor mij het belangrijkste punt op een tablet)
Het verschil tussen de ipad1 en 2 is gewoon te klein om daar 300euro voor bij te lappen.
Ik wacht wel tot de voorraad op is, dan zal de 2e hands prijs vast weer omhoog gaan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben prima tevreden met de iPad 1. Ben van plan een keer een Honeycomb tablet te kopen, vele malen interessanter IMO.

E: Oke, ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden met de iPad 1. Al 2 keer heeft hij het gepresteerd te crashen en gisteren wilde hij geen wifi vinden. Dat zullen ze bij Apple wel niet geloven, dus om nou aanspraak te maken op de garantie lijkt me te moeilijk. Afgezien hiervan ben ik wel tevreden, maar er komt door dit akkefietje geen Apple product meer in huis, althans, ik ga er geen kopen. Zelfs als hij geen mankementen had zou ik geen iPad 2 kopen, ben de inmiddels 4 jaar oude UI en beperkte features zat en voor mij heeft de iPad 2 geen meerwaarde over de iPad 1.

Honeycomb vind ik er prachtig uitzien, maar eerst zien, dan geloven natuurlijk. iPad 2 m'n reet, ik straal niet minder uit met een iPad 1 dan een iPad 2, en daar gaat het de meesten natuurlijk deels om.

[ Voor 77% gewijzigd door Thomas op 06-03-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een particulier vraagt ook geen BTW die kijkt gewoon wat hij zelf voor het ding betaald is (of wat het nu nog waard is) en dat is een prijs incl. BTW en berekend daaruit de tweedehandsprijs die hij wil hebben. Het is onzin om de BTW helemaal weg te laten uit de tweedehandsprijs, het is gewoon onderdeel van de totaalprijs die wordt afgeschreven. Hierdoor zie je nu bij auto's wel een "probleem" met sommige tweedehandsjes bij auto's die je aan de straatstenen niet kwijt raakt omdat ze moeten concureren met nieuwe BPM-vrije modellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 11:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Thomasthomas schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:48:

Al 2 keer heeft hij het gepresteerd te crashen en gisteren wilde hij geen wifi vinden.
Succes met Android dan... Je zal nooit meer crashes ervaren!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wilf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:26:
True, true. En op de tweedehands markt van niet-Applespullen word er ook veel gebluft daardoor, mensen die je sturen "Ik wil je $produkt kopen maar bij $winkel is hij voor $lagereprijs nieuw te koop, dus ik bied $schaamprijs."
Het grappige is ook dat ze nog vaak gelijk hebben ook. Echt absurd hoog die vragprijzen op bv marktplaats vaak. Vooral bij electronica en comuter spullen kom je regelmatig vraagprijzen boven de nieuwprijs tegen. Waarom mensen dan vervolgens toch nog gaan mailen is dan wel weer :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om half mei me iPad 64GB Wi-Fi te gaan verkopen. Tegen een meerprijs met een Piel Frama case ( Cinema croco leer model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bigg Balls schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Succes met Android dan... Je zal nooit meer crashes ervaren!!! 8)7
Nouja, de iPad reageert gewoon nergens meer op voor onbepaalde tijd. Hij doet gewoon niks, en dat een paar uur lang, terwijl de batterij gewoon vol is. Dat doet Android niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heeft iemand nog een doos nodig van de iPad om de verkoop te stimuleren? (mijn advertentie is net verwijderd)

[ Voor 49% gewijzigd door sebastius op 06-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Sinned123 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:19:
[...]
Er zijn simpelweg geen android tegenhangers die ook maar in de buurt komen en die zijn veelal allemaal duurder.
Ja, je kan ook perfect de filmpjes op sites als dumpert en autoweek bekijken met een iPad, want zo'n ding is daar immers voor gemaakt... eis nummero uno.

O nee, wacht, hij ondersteund geen flash, en Android wel. Lekker beperkend, ik zou me dood ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sinned:
Ik denk dat de Motorola Xoom minstens gelijkwaardig gaat zijn aan de iPad 2. Tel daarbij het scherm op wat meer pixels heeft, de mogelijkheid om met SD cards te werken en de mini-USB aansluiting en je hebt een stevige concurrent nu in USA er al zaken zijn die deze tablet voor een gelijkwaardige prijs als de iPad 2 aanbieden.

OT. Is het al zeker dat de iPad 1 maar tijdelijk verkocht gaat worden als de 2 uit is? De 3GS zijn ze toch ook gewoon blijven maken? Ik denk juist dat het een hele goede zet zou zijn om de 1 nog een jaar te blijven verkopen voor de nieuwe lagere prijs. Genoeg mensen die aan de eerste iPad genoeg hebben voor mail, foto's, simpele games en internet.
Zelf ruil ik mijn iPad ook niet in, ik kijk volgend jaar wel. Games die meer vragen dan wat de iPad aan kan zijn meestal toch games die ik liever op de PC speel in verband met de bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

iPad 1 gaat er echt uit, 2 zal naast betere specs ook wel een kostenbesparing opleveren voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 18:50

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:08:
Ik denk juist dat het een hele goede zet zou zijn om de 1 nog een jaar te blijven verkopen voor de nieuwe lagere prijs.
Ik denk dat dit puur aan de voorraad ligt. Die moet op, daarna zal het denk ik over zijn.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het ontbreken van flash mateloos irritant. Ik ga geen flash based games spelen of sites bezoeken die 1 grote hoop flash zijn, maar als ik een leuk Youtube filmpje heb gevonden, in dit geval op NRC.nl (gaat trouwens ook over de iPad(2), http://www.nrc.nl/nieuws/...bepaald-niet-enthousiast/), dan kan ik op mijn telefoon (SGS) óf het filmpje gewoon op de site bekijken, of direct naar youtube gaan. Op de iPad verschijnt het hele ding niet eens, dan moet ik hem op youtube op gaan zoeken. Niet echt gemakkelijk als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Wat raar want ik kan YouTube filmpjes altijd direct op de pagina bekijken op mijn iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08-2024
Thomasthomas schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:42:
Ik vind het ontbreken van flash mateloos irritant. Ik ga geen flash based games spelen of sites bezoeken die 1 grote hoop flash zijn, maar als ik een leuk Youtube filmpje heb gevonden, in dit geval op NRC.nl (gaat trouwens ook over de iPad(2), http://www.nrc.nl/nieuws/...bepaald-niet-enthousiast/), dan kan ik op mijn telefoon (SGS) óf het filmpje gewoon op de site bekijken, of direct naar youtube gaan. Op de iPad verschijnt het hele ding niet eens, dan moet ik hem op youtube op gaan zoeken. Niet echt gemakkelijk als je het mij vraagt.
Flash zal nooit op een iPad komen, dan blijft er van de 10 uur lange batterij nog maar 1,5 uur over.
Tevens is flash ook al achterhaald, de meeste websites stappen al over naar html5, alleen voor de filmpjes kan het inderdaad wel even irritant zijn.

OT: Voor mij is dit juist een reden om een iPad te kopen, 380 euro vind ik wel een mooie prijs, en voor het iets dunnere en de camera's hoef ik het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Wat raar dat mensen die sowieso al geen iPad wilde kopen, maar blijven schermen met het feit dat ze er geen flash filmpjes op kunnen kijken. Maar gemakshalve vergeten te melden dat de meeste sites langzaam maar zeker overstappen op de html5 <video> tag. Maar goed, als je een goed excuus vooral voor jezelf zocht waarom je geen geld aan een iPad moet uitgeven, prijs jezelf dan gelukkig met het feit dat, flash afspelen prima gaat op een galaxy tab die maar 2 keer zo duur is als een iPad. Oh wacht... ook daar hebben die mensen vast een excuus voor waarom ze die ook niet willen kopen. Ik gok iets als met een prijs, en dat android op een tablet niet zo lekker werkt als ios.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:07
Ik vind het heel vreemd dat mensen nu verwachten voor <200 euro een iPad te kunnen kopen. Die 379 voor de iPad 1 is maar tijdelijk, tot de voorraden zijn uitverkocht. Daarna heb je de keus tussen een nieuwe iPad 2 van 499 (en die wordt heus niet goedkoper: er is geen enkele concurrentie en de iPad 1 werd ook nauwelijks goedkoper) of een tweedehands iPad 1. En die gaan dan heus wel weer voor rond de 400 euro, schat ik zo. Mits in goede staat natuurlijk.

Wat veel niet-Apple bezitters vaak vergeten is dat er meer is dan specs. De iPad 2 heeft wel betere specs, maar het zal nog wel even duren voordat iPad 1 bezitters last krijgen van beperkingen. Ter vergelijking: de iPhone 3G kan nog steeds worden geupdate naar IOS4.2 en heeft dan ook nagenoeg alle nieuwe functies die daar bijhoren. Dat model is van 2 generaties geleden. Als Apple het bij de iPads net zo doet, dan zal de ondersteuning voor de iPad 1 dus pas vervallen als de iPad 3 al een flinke tijd uit is. Daarna moete je nog wachten tot de eerste apps uitkomen die perse de nieuwste versie van IOS nodig hebben. Dus die iPad 1 kan echt nog wel een flinke tijd mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17

danplo

The Force is strong with me

Ik heb net mijn Ipad Wifi 64GB verkocht voor 400 Euro.
Mooie prijs en kan ik mooi voor de Ipad 2 gaan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Bartjuh schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:15:
[...]

Niet aan beginnen, voordat je het weet....
[afbeelding]
Zo, die is wel heeeel grappig en origineel :O

Welkom in de wereld van de marketing waarin als basisbeginsel wordt aangenomen dat de behoeften van mens oneindig zijn. Een beetje commercieel bedrijf speelt hierop in.
danplo schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:33:
Ik heb net mijn Ipad Wifi 64GB verkocht voor 400 Euro.
Mooie prijs en kan ik mooi voor de Ipad 2 gaan.
Ouch! Dat vind ik best weinig. Heb je zelf 699 voor betaald toch? Ga je dan bij de iPad2 weer voor 64GB?

Ik heb mijn iPad Wifi 32Gb verkocht voor 350 euro. Teleurstellende prijs, maar wilde niet het risico nemen dat de prijs verder zou zakken door het toenemende aanbod van iPads op marktplaats.

Ik ga ook voor de 16GB bij de iPad2: met Homesharing hoef ik geen films/series/podcasts op mijn iPad te zetten om deze thuis te kunnen kijken. Muziek staat wel op mijn iPhone en met het installeren van apps moet ik wat zorgvuldiger zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door AlbertTCB op 06-03-2011 22:57 ]

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even nog over het Flash verhaal.

Ik heb een iPhone4 en een Google Nexus S als telefoon. Om echt een goeie mening te mogen hebben heb ik op me Nexus S Flash eens geinstalleerd.

Nou ik kan de flash aanhangers vertellen dat Surfen zonder flash op me iPhone4 een 10x fijnere ervaring geeft als surfen MET flash op de NexusS. Werkt echt onwijs vertragend en ik zie al die vervelende banners ineens weer.

Over android 2.3.3 op de Nexus S ben ik stiekem wel positief maar Flash kan me echt gestolen worden. Dan maar geen slechte filmpjes kijken op de Dumpert.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17

danplo

The Force is strong with me

mr. TCB schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:56:
[...]

Ouch! Dat vind ik best weinig. Heb je zelf 699 voor betaald toch? Ga je dan bij de iPad2 weer voor 64GB?
Ja misschien wat laag, maar zoals je zelf ook al zegt, als ik langer wacht dan ligt het misschien nog wel lager.
Dus ik ben er best wel tevreden over om eerlijk te zijn, en ik ga dit keer voor de Ipad 2 32 GB versie.
De 64GB versie is gewoon teveel van het goede, krijg ik persoonlijk nooit helemaal vol.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een ipad 1 maar ik ben een gadget freak dus de ipad 2 komt ook in huis.
Ik woon in azie en er is momenteel een overvloed aan ipads op de markt. ipad 1 kost hier nog maar 280 euro nieuw nu. als ik de mijne wil verkopen krijg ik er waarschijnlijk minder dan 170 euro voor (16 gb wifi versie)

erg zonde dus.

Voorlopig houden we hem dan nog wel een tijdje voor vrouwtje lief. samen lekker in bed internetten en spelletjes spelen.

Scheeld weer een hete laptop op je schoot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
Ik zag vandaag in de Spits een aanbieding staan voor een iPad 16GB met WiFi + 3G voor 369

Via www.telzone.nl alleen die site lijkt het nu niet te doen :/ :?

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 07-03-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
ThinkPadd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:47:
Ik zag vandaag in de Spits een aanbieding staan voor een iPad 16GB met WiFi + 3G voor 369

Via www.telzone.nl alleen die site lijkt het nu niet te doen :/ :?
Lijkt me dat het een foutje is, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen: http://www.telzone.nl/tablets/apple-ipad-16gb-wi-fi-3g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
De nieuwe iPad ga ik sowieso kopen voornamelijk omdat ik de iPad 1 totaal niet lekker in de hand vind liggen, plus ik ben gewoon een early adapter.

Ook zijn de features (Facetime, Garageband etc.) nieuw voor mij aangezien ik qua smartphone een Android gebruiker ben.

De 'oude' ga ik niet verkopen, die heb ik al beloofd aan mijn vader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
De vraag is of deze toko telzone.nl wel betrouwbaar is aangezien er bijna geen info over telzone.nl te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 11:55

BaT

Ik heb net een iPad 1 gekocht (nieuw in de lokale Apple Store), omdat het al voldoet aan al mijn eisen en ik zo ook nog eens 120 euro bespaar. Ze hebben bij deze Apple Store nog een lading 16gb wifi modellen ingekocht toen dat nog mogelijk was, aangezien ze weten dat die dingen nieuw voor 380 euro als warme broodjes over de toonbank vliegen. Voor die prijs kunnen ze nl prima naast de iPad 2 bestaan. Alle iPads 1 worden dus momenteel uit eigen voorraad verkocht, zodra die voorraad er doorheen is kan je bij die winkel enkel nog iPads 2 halen. Dit werkt volgens mij zo bij alle winkels waar ze iPads verkopen.

Dus op het moment dat de huidige iPad voorraad er door heen is, zal de tweede hands verkoop van de iPad 1 echt wel weer 'stabiliseren', immers is de goedkoopste nieuwe iPad (2 weliswaar) weer 500 euro ipv 380.
Sommige mensen hebben dan misschien geen 350 euro over voor een tweedehands iPad 1, omdat ze hem ooit voor 380 nieuw konden kopen, maar dan hadden ze hem toen maar moeten kopen, toen de voorraad er nog was...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 16:14
MrLeeeet schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:03:
ik ben gewoon een early adapter.
Hoeveel ampère krijg jij dagelijks door je sodemieter? Vooral in de ochtend neem ik aan?

Mijn iPad blijft lekker waar hij is: in zijn hoes op de bank. De extra functies van de iPad 2 trekken mij dusdanig om er geld voor neer te leggen. Zoals ook met mijn iPhone verloop, sla ik steeds een model over.
iPhone 2G, 3GS, (5?)
iPad 1, (3?)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

sebastius schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:48:
Wat raar want ik kan YouTube filmpjes altijd direct op de pagina bekijken op mijn iPad :)
Ja soms wel, maar in dit geval niet. Nu kunnen we NRC wel de schuld geven, maar mijn SGS kan het wel. Flash is soms gewoon echt vervelend om te missen. Op een Android device kan je dan wel geen hele complexe flash sites laden of zoiets dergelijks, maar soms is het toch handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Sluuz schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:05:
[...]

Hoeveel ampère krijg jij dagelijks door je sodemieter? Vooral in de ochtend neem ik aan?
Nice, scherp.

Multitasken gaat mij niet goed af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 19:25
Ik zag die aanbieding ook staan in de Metro, het is wel een heel erg scherpe en daardoor dus ook erg aantrekkelijke prijs.....

Alleen zoals Deltananie al zegt bijna geen info te vinden over die lui.... Iemand die ervaring heeft met de site telzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09:55

TdV

Kijk even in het ipad ervaringen topic voor meer info over Telzone.nl en de aanbieding, daar zit een luchtje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

iPad2 commercial parodie; http://www.dumpert.nl/med...2_commercial_parodie.html :D
(niet te bekijken op de iPad btw -> flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
kuch, Skyfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Mijn iPad 32 GB staat sinds begin van de week te koop! :)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets. iPad 2 vind ik sowieso niet de moeite waard qua wat je ervoor terugkrijgt. Ben nog hartstikke blij met nummertje 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 21:17
kwaakvaak_v2 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:43:
Wat raar dat mensen die sowieso al geen iPad wilde kopen, maar blijven schermen met het feit dat ze er geen flash filmpjes op kunnen kijken. Maar gemakshalve vergeten te melden dat de meeste sites langzaam maar zeker overstappen op de html5 <video> tag. Maar goed, als je een goed excuus vooral voor jezelf zocht waarom je geen geld aan een iPad moet uitgeven, prijs jezelf dan gelukkig met het feit dat, flash afspelen prima gaat op een galaxy tab die maar 2 keer zo duur is als een iPad. Oh wacht... ook daar hebben die mensen vast een excuus voor waarom ze die ook niet willen kopen. Ik gok iets als met een prijs, en dat android op een tablet niet zo lekker werkt als ios.
Ik vind het ook een groot gemis dat je geen Flash kunt bekijken op de iPad, en dat de meeste sites langzaam overgaan op html5, maakt geen donder uit, zoals je zelf al zegt gaan de meeste sites langaam over van Flash naar html5, dus niet allemaal, en als het 1-2 jaar duurt voor dat de meeste sites overgaan, dan wordt dus +/- 1 jaar je gebruikersgemak verziekt, omdat de fabrikant van mening is dat iets niet van belang is. Het is toch op z'n minst gezegd irritant als je een website bezoekt voor informatie en iets niet kunt lezen/zien vanwege de idiote policy van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Ik geef mijn iPad aan mijn moeder. Ze heeft alles voor me over gehad als kind, staat altijd klaar voor me... Ze vind een iPad zelf te duur. En ik wil eigenlijk een android 3.0 tablet hebben. En mama vind het wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Ik vind het ook een groot gemis dat je geen Flash kunt bekijken op de iPad, en dat de meeste sites langzaam overgaan op html5, maakt geen donder uit, zoals je zelf al zegt gaan de meeste sites langaam over van Flash naar html5, dus niet allemaal, en als het 1-2 jaar duurt voor dat de meeste sites overgaan, dan wordt dus +/- 1 jaar je gebruikersgemak verziekt, omdat de fabrikant van mening is dat iets niet van belang is. Het is toch op z'n minst gezegd irritant als je een website bezoekt voor informatie en iets niet kunt lezen/zien vanwege de idiote policy van de fabrikant.
Inderdaad, blegh. Maar is volgens mij ivm Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Laatst online: 10-08-2024
chrisO schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Ach flash is achterhaald, en de reden is niet alleen omdat de websites overgaan, maar omdat het hele systeem instabiel is en niet aan de veiligheids normen van apple voldoet.
Tevens het het niet waard om daar voor 8 uur batterij in te leveren.

En als je toch perse flash wilt hebben moet je niet naar een ipad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik heb destijds twee iPads gekregen; beide WiFi en eentje met 16Gb en eentje met 32Gb geheugen. Mijn vrouw gebruikt de 16Gb en ik de 32Gb versie.

We gebruiken de iPad dagelijks voor mail, internet, spelletjes, nieuws, Youtube, films kijken die op m'n server staan, boeken lezen en ga zo maar door. Geen vervanging van onze PC's maar puur ontspanning.

Omdat ik er zelf eentje met 3G wil hebben (ook 32GB) ga ik voor de iPad2 en schuiven we thuis de iPad1 door en gaat de 16Gb naar een goeie vriendin.

Ik heb er zelf dus destijds niets voor hoeven te betalen dus ik ga er ook nu niks voor vragen (en gewoon iemand heel blij maken, zoals wij toen waren). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 10:51
hm, ik vindt de 2e hands prijzen in het algemeen niet dendered voor de goedkoopste versie, zo'n €250-300 is mij teveel.
Veel aardiger zijnde de prijzen voor de modellen met meer geheugen en 3G: €399 voor 64GB en 3G wordt wel interessant.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
batteries4ever schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:43:
hm, ik vindt de 2e hands prijzen in het algemeen niet dendered voor de goedkoopste versie, zo'n €250-300 is mij teveel.
Wat dacht jij dan? Dat een apparaat waar iemand een half jaar geleden 500 of 600 euro voor heeft neergeteld nu al weggaat voor 150 euro? :P

Heb zelf een iPad wifi 32GB en die bevalt nog prima. Gebruik hem vooral op de bank of in bed om te internetten. De extra functies van de iPad2 (alleen camera volgens mij) heb ik toch niet nodig, dus blijf gewoon bij mn huidige iPad. Misschien als over een jaar ofzo een nieuwe iPad uitkomt met een scherper beeldscherm (net als iPhone4 :9), nog platter en nog sneller dat ik hem dan koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 19:20

KoudeAardbei

Moderator

de iPad 1 64GB+3G gaat in de auto denk ik (volvo v50, genoeg plek!) , en de iPad 2 voor school / werk / thuis.

Word een 32GB + 3G denk ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Zojuist verkocht :-)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
KoudeAardbei schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:05:
de iPad 1 64GB+3G gaat in de auto denk ik (volvo v50, genoeg plek!) , en de iPad 2 voor school / werk / thuis.

Word een 32GB + 3G denk ik O+
Ga je die dan inbouwen ofzo? Of bedoel je met 'genoeg plek' dat ie net als elke andere auto een dashboardkastje heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
ik zou m idd gebruiken als navigatie of lekker youtube filmpjes checken tijdens t rijden. zijn er eigenlijk "inbouw" pakketten te koop hiervoor?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:38:
lekker youtube filmpjes checken tijdens t rijden.
Wel ook (iemand) de plaatjes (laten) posten van de ravage na het ongeluk hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik blijf mijn iPad1 gewoon houden en gebruiken tot hij niets meer doet.

Als het verloop van de iOS updates/traagheid van de apps op het zelfde tempo gaat als bij de iPhone3g dan doe je er ca 2 tot 3 jaar mee voordat de apps zo traag reageren (mede dankzij iOS die zwaarder wordt) dat het ergerlijk wordt en dat een iOS update niet meer gaat werken op je oude machine.

De andere features zijn niet zo heel boeiend vind ik zelf. FaceTime werkt leuk maar zonder brede dekking (non-apple mobiele apparaten) en met verplichte wifi netwerkverbinding zal het nooit meer worden dan "grappig dat het kan".

Dat magnetische covertje slaat de spijker ook volledig mis. De bescherming die het biedt is alleen voor krassen aan de voorkant, het biedt totaal geen bescherming tegen stuiteren of krassen aan de achterkant. Andere covers met stand-mogelijkheid hebben dit wel, zijn even duur en ook beschikbaar voor de iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd, ik heb ook juist alleen een cover voor de achterkant, omdat je hem daar altijd op legt en ik schuif hem ook wel es over tafel. De cover zit dus ook vol met krassen. Het scherm daarentegen, volgens mij kunnen daar niet eens krassen op komen.

Heb overigens voor als ik hem in een tas meeneem wel een extra mapje, maar ook daar is dat magnetische covertje geen vervanging voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu even een triest momentje, ik ben m'n iPad aan het restoren etc naar aankoopstoestand....
Morgen komt de nieuwe eigenaar hem ophalen ;w
Achja, volgende week weer een nieuwe :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Laatst online: 30-03 23:10
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:46:
Ik heb nu even een triest momentje, ik ben m'n iPad aan het restoren etc naar aankoopstoestand....
Afscheid nemen van "iemand" waarvan je houdt is nooit fijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:46:
Ik ken het gevoel, 2 weken terug mijn trouwe ipad 16 gb wifi verkocht voor 340 euries met accessiores :'( . en gelijk toen de 16 gb wifi bij dixons gepre-ordered. :*) kreeg een telefoontje gister van dixons of ik het gehele bedrag even kwam betalen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48
shakedown schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:20:
Ik geef mijn iPad aan mijn moeder. Ze heeft alles voor me over gehad als kind, staat altijd klaar voor me... Ze vind een iPad zelf te duur. En ik wil eigenlijk een android 3.0 tablet hebben. En mama vind het wel erg leuk.
Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPad 1 is nog dagelijks in gebruik voor mail en wat browsen (ja, ook de wederhelft is bekeerd). Voor deze doeleinden staat de prijs van de iPad 2 niet in verhouding tot de winst. Kortom; de eerst wordt dus nog steeds elke dag gebruikt, en zal nog elke dag gebruikt worden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik houd mijn iPad 1 voorlopig; de iPad 2 biedt voor mij te weinig meerwaarde om te upgraden:
  • Camera's/Facetime - geef ik niks om, voor de camera heb ik mijn iPhone 4.
  • Hogere snelheid - ik speel vooral casual games/rpg's daar speelt dat minder een rol.
  • 512MB geheugen - het enige waarvoor ik wel een iPad 2 zou willen hebben, zodat Safari niet zo vaak een tab opnieuw inlaadt.
Misschien dat mijn pa de oude iPad wil overnemen maar dat hoeft niet meteen. Anders wacht ik een jaartje, ben benieuwd wat de iPad 3 gaat bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:32
TlighT schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:54:
Ik houd mijn iPad 1 voorlopig; de iPad 2 biedt voor mij te weinig meerwaarde om te upgraden:
  • Camera's/Facetime - geef ik niks om, voor de camera heb ik mijn iPhone 4.
  • Hogere snelheid - ik speel vooral casual games/rpg's daar speelt dat minder een rol.
  • 512MB geheugen - het enige waarvoor ik wel een iPad 2 zou willen hebben, zodat Safari niet zo vaak een tab opnieuw inlaadt.
Misschien dat mijn pa de oude iPad wil overnemen maar dat hoeft niet meteen. Anders wacht ik een jaartje, ben benieuwd wat de iPad 3 gaat bieden. :)
Helemaal mee eens, en naast dat ik toch al geen facetime zou gebruiken zijn de camera's ook nog eens dusdanig slecht van kwaliteit dat je er verder ook weinig mee mee kunt. Ik hou voorlopig ook nog wel even vast aan m'n iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een iPad 1.0 houder die de nieuwe iPad te marginaal vind voor een upgrade te meer ik ook begrepen heb dat men allang bezig is met iPad 3! :)

De vraag was waarvoor ik mijn iPad gebruik. Nou...ik heb de iPad nu bijna een jaar en gebruik hem voor al die dingen die ik normaliter op mijn laptop doe. Denk aan tekstverwerking,mailsversturing,notities maken/uitwerken etc en verder koersen en nieuws erop naslaan. :Y

Als ik onderweg ben heb ik altijd mijn iPad bij mij en gebruik mijn laptop alleen maar om grote zaken te bewerken of voor te bereiden en om dan vervolgens alles naar mijn iPad te transporteren waarna de laptop weer in de kast gaat en thuisblijft. Verder gebruik ik voor die hele belangrijke zaken die ik als backup wil hebben mijn eigen FTP server mocht ik iets vergeten zijn dat niet op mijn iPad staat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dankzij de ipad 2 heb ik net een ipad 1 gekocht, voor 329. Die wordt gehouden totdat de ipad 3 komt. Hoe leuk de ipad 2 ook is, ik vind 170 euro extra voor 2 slechte cameraatjes niet voldoende. De extra snelheid die vooral bij games tot zijn recht komt, is aan mij niet besteed omdat ik slechts weinig game.

Natuurlijk koop ik wel de ipad 3, die rond de kerst uitkomt. Met beter scherm, usb, sdcard slot, en een fatsoenlijke toegang tot het filesysteem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:28:
...

Als ik onderweg ben heb ik altijd mijn iPad bij mij en gebruik mijn laptop alleen maar om grote zaken te bewerken of voor te bereiden en om dan vervolgens alles naar mijn iPad te transporteren waarna de laptop weer in de kast gaat en thuisblijft. Verder gebruik ik voor die hele belangrijke zaken die ik als backup wil hebben mijn eigen FTP server mocht ik iets vergeten zijn dat niet op mijn iPad staat. :O
Klein vraagje. Hoe zet jij alles naar je iPad? Met dropbox oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 16:14
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:37:

Natuurlijk koop ik wel de ipad 3, die rond de kerst uitkomt. Met beter scherm, usb, sdcard slot, en een fatsoenlijke toegang tot het filesysteem ;)
En gewoon lekker blijven dromen :P

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
Gewoon lekker een Android tablet kopen als je dat allemaal wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:54:
Gewoon lekker een Android tablet kopen als je dat allemaal wil...
Ja inderdaad ik heb een Galaxy tab, staat nu te koop. Hoewel android leuk is, is er een enorm gebrek aan tablet apps, die er bij apple in overvloed zijn. De tab gaat dus weg en ik werk wel met de beperkingen van IOS, zolang er apps zijn zoals iSequence, Zite, Osmos, N-tv, mical enz. Daarbij niet de prijs vergeten, hier in duitsland zijn ze nu 329 voor een "refurbished", die ik niet van nieuw onderscheiden kan.

[ Voor 12% gewijzigd door HaseMike op 18-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:53
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:37:
Dankzij de ipad 2 heb ik net een ipad 1 gekocht, voor 329. Die wordt gehouden totdat de ipad 3 komt. Hoe leuk de ipad 2 ook is, ik vind 170 euro extra voor 2 slechte cameraatjes niet voldoende. De extra snelheid die vooral bij games tot zijn recht komt, is aan mij niet besteed omdat ik slechts weinig game.

* USB
* SDcard
* Toegang tot file systeem

Ja klopt, ik hoorde ook dat iOS net zo'n bagger OS ging worden als Android. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

migros

Nooit meer een Samsung

Die hele Ipad2 is 1 grote nep, evolutie my ass. Ik hou de mijne lekker en koop voor de verandering wel een Android tablet.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
HaseMike schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:07:
[...]
Ja inderdaad ik heb een Galaxy tab, staat nu te koop. Hoewel android leuk is, is er een enorm gebrek aan tablet apps, die er bij apple in overvloed zijn. De tab gaat dus weg en ik werk wel met de beperkingen van IOS, zolang er apps zijn zoals iSequence, Zite, Osmos, N-tv, mical enz. Daarbij niet de prijs vergeten, hier in duitsland zijn ze nu 329 voor een "refurbished", die ik niet van nieuw onderscheiden kan.
Dan jailbreak je je iPad toch als het te beperkt is? Volgens mij kun je dan al veel wat je met Android ook kan (directe toegang tot filesystem e.d.).

Doe zelf bewust geen jailbreak, omdat ik geen extra functionaliteit nodig heb en hem niet instabiel wil maken. Heb zelf geen Android, maar wel een paar keer aan gezeten. Beide keren crashte het ding :') Een keer had ik de apps kennelijk met een bepaalde knop moeten afsluiten, anders blijven ze op de achtergrond draaien en loopt het geheugen vol :') En een andere keer open ik dat notificatiedingetje aan de bovenkant (die je naar beneden kunt slepen) en toen reageerde heel het telefoontje niet meer en moest ie gereboot worden. Nou, aan zulk soort dingen heb ik bij mn iPad en iPhone geen zin. Dan maar iets beperktere functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skateboard van maken! haha YouTube: Will It Shred? iPad Skateboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazerballz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 10:56
Ik houd mijn Ipad totdat er een goede opvolger is waar ik echt wat aan heb. Zodra die er is geef ik me Ipad 1 aan me moeder (die is niet zo technisch. ze wilt maar niet snappen hoe Windows werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik neem aan dat een waardige opvolger voor jou hetzelfde is als voor mij nl. iPad 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Bezit geen Ipad en kon het dus ook niet verkopen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:35:
En ik neem aan dat een waardige opvolger voor jou hetzelfde is als voor mij nl. iPad 3?
Je weet toch niet waar hij hem voor gebruikt? Om te internetten zal de iPad vrij lang blijven voldoen, om te Skypen moet je eigenlijk een cam aan de voorkant hebben, om te gamen een flinke CPU en GPU als carputer een GPS en voor lange treinreizen een zuinige CPU en flinke accu. Ik denk niet dat voor iedereen een waardige opvolger hetzelfde hoeft te zijn aangezien er toen de iPad (1) kwam nog niks te kiezen was.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Zou hem eventueel gebruiken voor school. Aantekeningen, het echte werk dan weer niet. Maar ik heb bijvoorbeeld dagen dat ik niet echt mij notebook nodig heb, en dan is het fijner als je een iets ligter product bij hebt dan een grote tas waar een laptop in zit van 3 kilo :']. En die dan heledag mee moet slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem als snijplank gebruiken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

is al 3 weken terug verkocht op marktplaats ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Laatst online: 26-05 19:56
I-1 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:14:
is al 3 weken terug verkocht op marktplaats ....
Wat heb je ervoor gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

64 gig wifi heb ik 400 euro voor gevangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43
Ik houd em ook. Beter scherm zou me over de streep getrokken hebben, maar helaas. Opzich ook leuk om 'de eerste echte tablet' in bezit te houden (als de iPad 3 er is, is het de moeite niet meer om hem te verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 15:31
Je mag best je mening verkondigen, maar onderbouw deze dan. Dit is gewoon trollen.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:29 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:12
Don't feed the troll...

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:30 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48
TR is voldoende, je hoeft niet te reageren.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 19-09 11:28
Misschien al eerder gevraagd maar kon het niet zo snel vinden voor mijn situatie. Ik heb op dit moment een 32GB 3G ipad 1. Hij zit al sinds het begin in een mcally case en met een screenprotector erop. Hij ziet er nog 99% nieuw uit :) Nu zit ik te denken te upgraden naar een ipad 2 binnen korte tijd. De vraag is nu wat zou ik reëel nog kunnen krijgen voor deze ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik heb mijn iPad 1 van mn werk gekregen en staat(dus) mijn naam en bedrijfsnaam in gegraveerd. Beetje lastig verkopen want zou m graag willen inruilen voor een macbook air.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1 2 3 Laatste