Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Bij Neck is-ie nu rond de 1300 eurie. Sla je slag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel maf. Dit is de enigste tv, voor zover ik weet, die je beter in de winkel kan kopen dan online, op neck nu misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00
Goede prijsafspraken tussen Samsung en winkels, waardoor internetwinkels eens een keer naast het net vissen. Vind ik helemaal niet zo verkeerd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kan je m dan goedkoper krijgen dan bij Neck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Weet iemand trouwens al waar je de Samsung D8000 Plasma (online) kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Haha, lol ja. :p Maar zelfs dan, zou ik niet voor de D7000 gaan. De D6500/6530 vindt ik mooier en strakker dan de D7000. Deze heeft namelijk een rode gloed. En qua beeld scheelt het ook niet(s) veel.

Verschil tussen de D6500 en de D6530, op de vraag hierboven, is alleen dat de D6530 NET wat "kleiner" is, een paar millimeter in alle kanten, door de smallere rand. Ander design dus. En de voet is anders, ja.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:57:
Goede prijsafspraken tussen Samsung en winkels, waardoor internetwinkels eens een keer naast het net vissen. Vind ik helemaal niet zo verkeerd.
Nah ik vind het wel jammer. Op deze manier blijft de prijs wat hoger dan als je concurreert. En de meeste winkels hebben ook een webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 11:09
SalimRMAF schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:58:
Haha, lol ja. :p Maar zelfs dan, zou ik niet voor de D7000 gaan. De D6500/6530 vindt ik mooier en strakker dan de D7000. Deze heeft namelijk een rode gloed. En qua beeld scheelt het ook niet(s) veel.
Wel grappig, heb nog nooit tijdens het tv kijken die rode gloed opgemerkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 18:33
Heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de plastic rand?
Ik houd zelf niet zo van dit "design"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit net ff te zappen, de reunie op ned1, wat een lelijk beeld met de voorgeprogrammeerde instellingen van de d8000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik overweeg de D7000 aan te gaan schaffen. Ik twijfel alleen nog heel erg over het formaat.
Ik zit op circa 2,5 meter afstand van mijn TV. Raden jullie aan voor 40 of voor 46 inch te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Haha ja, je moet wel HEEL goed kijken om het rood op te merken bij de D7000. Maar dat kun je ook niet veranderen, tenzij je.. 8)7 <dit hamer/tang gebruikt, om definitief een "5mm" bezel te krijgen, zoals Samsung zelf beweert.

Maar als je er 2.5 meter vanafzit, zou ik voor 40 inch gaan. Ik zit er nu 1.5 meter vandaan. Heb nu een 32", ga nu voor een 40", en de volgende switch is 42 of 46. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Ik zou voor 46 inch gaan. Echt, zeker voor 3d maar ook in dit HD tijdperk, bigger is better!! Ik zit op 3,5-4 meter en ben voor de 55 inch gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Het is dus eigenlijk niet aan te raden om de d7000 aan te schaffen als je veel games speelt op de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik zit er ongeveer twee meter vanaf, ben van 40'' naar 46'' gegaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
mauricedb schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:06:
Same here. Ik was enorm aan het twijfelen tussen de 40" en de 46". Heb uiteindelijk per toeval bij een klant de 46" (als het goed is :P) gezien en dacht: ohw, dat valt wel mee! Die neem ik ook!

Ik zit er wel vrij dicht op (maximaal 2 meter denk ik), dus het zou kunnen dat ik mijn meubels iets omgooi om wat verder weg te zitten. Maar dat zien we dan wel weer :D Eerst maar eens binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Voor films neig ik inderdaad ook meer richting de 46 inch, maar hoe bevalt het normale 'tv kijken' je op dit formaat in combinatie met de relatief korte afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
michael86 schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:04:
Het is dus eigenlijk niet aan te raden om de d7000 aan te schaffen als je veel games speelt op de xbox360?
Heel veel tv's hebben last van input lag, dus je ontkomt er bijna niet aan. Bij deze is het misschien iets hoger dan gemiddeld, maar volgens mij nog makkelijk speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

//////

Heel veel tv's hebben last van input lag, dus je ontkomt er bijna niet aan. Bij deze is het misschien iets hoger dan gemiddeld, maar volgens mij nog makkelijk speelbaar :)
Daarom overweeg ik ook de Plasma D8000 (Er is geen plasma d7000 in Nederland). Kost minder geld als je kijkt naar de grootte, heeft geen last van clouding en is top met gaming en betere zwartwaardes. Helaas geen bezel van 1.5 cm, maar die van de plasma is ook heel dun. Verder uiteraard dezelfde awesome features!

Het design van de Plasma D8000 leek me eerst niks maar vind ik nu toch wel 100% meevallen ondanks de iets grotere bezel.

Echt zonde dat de LED series snelle games zoals Killzone, Battlefield, Call of Duty, Gran Turismo of Forza niet goed kan 'bijhouden'. Veel mensen zullen de lag zeker merken als ze van een snellere TV afkomen. Als je een tv hebt met meer input lag dan ga je er alleen maar op vooruit. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Uniciteit op 17-04-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Whehe, vandaag was ik er achter gekomen dat ik een kleine instelling nog niet had omgezet. Ik heb met een optische kabel mijn TV aangesloten met mijn versterker, met een surround set erbij. Bij de instellingen geluid staat hij standaard op PCM, dat had ik even op DTS gezet. Wat een verschil! Enorm!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Bestaat er een CI-Slot splitter o.i.d.?

Ik wil zowel mijn CanalDigitaal alsook mijn Ziggo CAM in de TV stoppen, anders mis ik een paar extra leuke zenders die je wel krijgt via CD krijgt, en niet bij Ziggo. Grrrrrrr

En ondersteunt de HDMI 1.4 ARC-aansluiting DTS-HD en TrueHD passthrough?
EDIT: |:(

Which audio formats are supported over the Audio Return Channel?

The Audio Return Channel supports all the same audio formats that can be sent through a traditional S/PDIF audio connection, including Dolby Digital, DTS, and PCM audio.

[ Voor 30% gewijzigd door SalimRMAF op 17-04-2011 22:44 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
SalimRMAF schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:40:
Bestaat er een CI-Slot splitter o.i.d.?

Ik wil zowel mijn CanalDigitaal alsook mijn Ziggo CAM in de TV stoppen, anders mis ik een paar extra leuke zenders die je wel krijgt via CD krijgt, en niet bij Ziggo. Grrrrrrr

En ondersteunt de HDMI 1.4 ARC-aansluiting DTS-HD en TrueHD passthrough?
EDIT: |:(

Which audio formats are supported over the Audio Return Channel?

The Audio Return Channel supports all the same audio formats that can be sent through a traditional S/PDIF audio connection, including Dolby Digital, DTS, and PCM audio.
Nee, die bestaan niet.. en al zouden ze bestaan dan weet de tv toch niet welke module actief is en dus welk tuner systeem zou moeten werken..

Het enige wat aan splitters bestaat is de Clone+ Card Splitter, maar die kan enkel een smartcard dupliceren en het signaal doorzenden naar andere tv's

Zal dus toch telkens wisselen worden van module of gewoon alleen nog maar Canaal Digitaal kijken!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:44
SalimRMAF schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:40:
Bestaan er dan zenders die je wél op Ziggo en niet op CanalDigitaal ontvangt? :o Waarom laat je dat ziggo abonnement niet gewoon zitten? :)
Schizo007nl schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:54:
Het enige wat aan splitters bestaat is de Clone+ Card Splitter, maar die kan enkel een smartcard dupliceren en het signaal doorzenden naar andere tv's
Heb je daar ervaring mee? Klinkt interessant. :D

[ Voor 27% gewijzigd door Torrentus op 17-04-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Torrentus schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:28:
[...]

Bestaan er dan zenders die je wél op Ziggo en niet op CanalDigitaal ontvangt? :o Waarom laat je dat ziggo abonnement niet gewoon zitten? :)
Euhm, Ziggo heeft weinig interresante zenders. Mijn pa betaald sowieso het Ziggo-basisabbonement. Wat anders gewoon kan, is dat ik de paar zenders die je WEL met CDS kunt ontvangen (HD-abbo alleen) gewoon links laat liggen.

Dan mis ik (Na de ZIggo-zender update)
-NatGeo
-DiscoveryShowcase
-MTVNHD
-TravelChannel

Ik zit eignelijk alleen met het feit, dat Ziggo HD een hogere bitrate heeft dan Satelliet. :9
De andere zenders kun je gewoon FTA ontvangen. Vooral TravelChannel wil ik niet missen. Weet iemand al welke HD zenders Ziggo straks in het basispakket heeft zitten?

LIJST

Ow ja, Schizo. :p Woensdag werke nie ikke deze.

[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 18-04-2011 00:08 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:29
Na het weekend dingen te hebben uitgeprobeerd:
- Ghosting lijkt minder (mede door vernieuwen splitter, en kabels - kan dat? signaal was wel 100%)
- Backlight bleeding is bij dit model stukken minder,
- Bij dit nieuwe exemplaar nog steeds de meer heldere streep onderin.

Word nog wel gebeld voor een monteur, hopelijk dat dit wat duidelijkheid verschaft over die streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:51:
Na het weekend dingen te hebben uitgeprobeerd:
- Ghosting lijkt minder (mede door vernieuwen splitter, en kabels - kan dat? signaal was wel 100%)
- Backlight bleeding is bij dit model stukken minder,
- Bij dit nieuwe exemplaar nog steeds de meer heldere streep onderin.

Word nog wel gebeld voor een monteur, hopelijk dat dit wat duidelijkheid verschaft over die streep.
Heeft niemand anders de lichtere streep onderin of bovenin? De meeste mensen lijken het niet te zien is mijn ervaring.

Samsung monteur moet nog langskomen, maar heb niet zo veel zin in reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Heb het nu bij beide modellen gehad, en alleen zichtbaar op lichtere ondergrond (zeg een witte broek / helder blauwe lucht etc).

Ben inderdaad benieuwd of meerdere dit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:11:
Heb het nu bij beide modellen gehad, en alleen zichtbaar op lichtere ondergrond (zeg een witte broek / helder blauwe lucht etc).

Ben inderdaad benieuwd of meerdere dit hebben.
inderdaad de lichtere kleuren. Bij 3d viel het mij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg morgen me nieuwe exemplaar ook de ouwe D7000 wordt vervangen door een nieuwe hoop dat deze beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Monteur is langs geweest en kan er kort over zijn. Tis zoals het is. Krijg weer alom bekende ouder verhaal: 'valt binnen de specs'. Heb m naar alles laten kijken en gevraagd, maar niets van alles. Kunnen net zo goed niemand langs sturen dan, maar ja...

Ga het even aankijken de komende dagen, want overdag en in een licht verlichte kamer is de TV een plaatje. Alleen in het compleet donker, bij donkere scenes ontstaan er problemen. Iets wat dus inherent is aan de LED-technologie. Zal nog even contact opnemen met de dealer en eens goed mijn gedachten erover laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
Wat zijn de ervaringen over de kijkhoek en het glossy scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Goed genoeg. :)

Wat is Rovi Guide ofzo? Komt van Gemstar, bekend van Guide+. Is deze beter dan Samsung's eigen EPG?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Pater schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:38:
Whehe, vandaag was ik er achter gekomen dat ik een kleine instelling nog niet had omgezet. Ik heb met een optische kabel mijn TV aangesloten met mijn versterker, met een surround set erbij. Bij de instellingen geluid staat hij standaard op PCM, dat had ik even op DTS gezet. Wat een verschil! Enorm!
Vreemd, ik heb de tv ook aangesloten met een optische kabel op de receiver, maar ik heb maar twee opties waarvan er eentje grijs is (kan ik dus niet kiezen): Heb PCM en Dolby, enig idee hoe dat kan? Ik kan dus enkel kiezen voor PCM.
SalimRMAF schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:19:
Wat is Rovi Guide ofzo? Komt van Gemstar, bekend van Guide+. Is deze beter dan Samsung's eigen EPG?
Ik zelf vind 'm lelijk en onhandig, in de paar minuten dat ik 'm geselecteerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
mauricedb schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:07:
[...]

Vreemd, ik heb de tv ook aangesloten met een optische kabel op de receiver, maar ik heb maar twee opties waarvan er eentje grijs is (kan ik dus niet kiezen): Heb PCM en Dolby, enig idee hoe dat kan? Ik kan dus enkel kiezen voor PCM.

[...]

Ik zelf vind 'm lelijk en onhandig, in de paar minuten dat ik 'm geselecteerd had.
Je Reciever moet wel DTS ondersteunen, misschien dat het daaraan ligt?. Hier heb ik wel de DTS optie :)
En ik ben het met je eens over die 'Rovi' guide. Werkt voor geen meter, die van Samsung is stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Jup, ondersteunt die gewoon. Het is de Onkyo SR507, ondersteunt zelfs DTS-HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Torrentus schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:28:
[...]

[...]

Heb je daar ervaring mee? Klinkt interessant. :D
Heb er zelf geen directe ervaring mee maar heb de kennis voor m;n werk wel nodig! ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-02-2023
Dit weekend na veel getwijfel en vooronderzoek toch voor de UE46D6500 gegaan.
Was verliefd op de D7000, maar vond 1899 wel aan de dure kant.
Te weinig geduld om op een prijsverlaging te wachten en voor de 6500 gekozen aangezien die op dat moment 600 euro goedkoper was!!! Zou volgens shop met bril zijn, eenmaal daar aangekomen bleek er geen bril in te zitten. Uiteindelijk met luxe samsung bril en onkyo 509 reveiver voor 1700 weer naar huis.
Vooral de bezel van de D7000 sprak me erg aan, maar die van de meeste 6 series komt daar heel dicht bij in de buurt. Specs wijken niet erg veel af tov de duurdere led's en tot nu toe eigenlijk gewoon tevreden.
Bij digitale uitzendingen niet eens beter dan mijn 40inch 656 samsung, maar bij hd en full hd content, toch wel erg indrukwekkend.
Op het laatste moment nog erg gaan twijfelen tussen deze en de nieuwste LG series met passieve brillen, maar de infinia met dat mooie scherm liet nog even op zich wachten.

In eerste instantie niet erg onder de indruk van de 3D, bibberend beeld en effecten vond ik tegenvallen.
Echter s avonds nogmaals geprobeerd zonder felle zon op de zijkant van de bril en nu wel aangenaam verrast.
Prachtig scherp en rustig beeld met indrukwekkende effecten, sammy's avonturen is dan zelfs voor een volwassenen een erg leuke film.
Gister gelijk maar een 3d speler gekocht (d6500 voor 200!!!!) en alles nu goed aangesloten via de onkyo en ik kan je zeggen dat ik er erg blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dr ook reviews van de D6500? Is het verschil met de D7000 alleen de hoeveelheid hertz of ook het paneel en de 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Blijf het toch een beetje vreemd vinden dat sommige mensen DTS kunnen selecteren bij het SPDIF menutje. Met Nederland 1,2 en 3 en Eurosport allen in HD krijg ik wel de optie om in Dolby het geluid te sturen, maar alsnog niet via DTS (omdat deze zenders dus enkel een Dolby geluidstroom uitzenden, als ik het goed heb), maar hoe komen mensen dan bij die DTS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

mauricedb schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:16:
Blijf het toch een beetje vreemd vinden dat sommige mensen DTS kunnen selecteren bij het SPDIF menutje. Met Nederland 1,2 en 3 en Eurosport allen in HD krijg ik wel de optie om in Dolby het geluid te sturen, maar alsnog niet via DTS (omdat deze zenders dus enkel een Dolby geluidstroom uitzenden, als ik het goed heb), maar hoe komen mensen dan bij die DTS? :P
Sorry, ik zat een BluRay Rip van The Social Network te bekijken en die had een DTS soundtrack. Dus de bron moet wel een DTS audiostream hebben.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:11:
Zijn dr ook reviews van de D6500? Is het verschil met de D7000 alleen de hoeveelheid hertz of ook het paneel en de 3D?
Paneel is hetzelfde, 3D ook. De 7000 heeft microdimming, de 6500 niet. De 6500 heeft daarentegen weer een mooie stand, waar de 7000 het met een (imo) lelijke 4poots stand moet doen. Qua aansluitingen zijn ze zo goed als identiek, de 7000 heeft alleen 1 scart aansluiting extra. En inderdaad het aantal hertz is verschillend, maar daar merk je volgens mij weinig van.

Ik vind het zeker niet de 500 euro extra waard, ben ook sterk aan het overwegen om voor de 6500 te gaan. Zijn alleen nog geen reviews van erkende sites online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:25
Ik heb ergens gelezen dat er een D6770 aankomt die wel microdimming heeft... :P

Google eens op Samsung UE37D6770 en deze verschijnt bij onze Oosterburen.
Samsung hotline heeft gezegd dat de 6770, 7000 en 8000 serie microdimming future bevattten.

ja, das interessant....en ze komen ergens in mei op de markt.

Kan iemand dit al bevestigen voor Nederland?

Edit via Google :
Samsung UE 40 D 6770 Xklusiv schwarz
•LCD-TV mit 101 cm Bildschirmdiagonale
•Full HD Auflösung 1.920 x 1.080p
•Backlight-LED Hintergrundbeleuchtung mit Micro Dimming
•400 Hz Bildwiederholungsrate (CMR)
•3D-Technologie mit 2D/3D Konvertierung
•Internet/ Multimedia: Smart Hub/Samsung Apps, Video/Social TV, Web Browser, SkypeT on Samsung TV, Smart Phone als Fernbedienung
•Recorderfunktion (PVR) für TV mit Time shift
•4 HDMIT-Anschlüsse, 3 USB-Anschlüsse, Netzwerkanschluss (LAN), WLAN

[ Voor 44% gewijzigd door Shocked op 18-04-2011 22:59 ]

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
Alhoewel de 6530 en 6510 (wit) een iets mooiere bezel hebben, is een transparante rand die bij de 6500 echter iets uitloopt, ben er sterk over aan het nadenken om die kunststofrand er helemaal af te halen.
Iemand hier al naar gekeken, wil graag alleen de zwarte rand overhouden.
Gister al geprobeerd om de achterplaat eraf te schroeven, maar zit ook deels vast aan het het centrale/stalen deel van de tv, durfde dit niet zo goed los te schroeven, heb al eens eerder een serieuze oplazer van een tv gehad.
Ik neem aan dat ik er vanuit kan gaan dat ik mijn recht op garantie verspeel als ik de transparante rand weg zaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

LENZ75 schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:01:
Alhoewel de 6530 en 6510 (wit) een iets mooiere bezel hebben, is een transparante rand die bij de 6500 echter iets uitloopt, ben er sterk over aan het nadenken om die kunststofrand er helemaal af te halen.
Iemand hier al naar gekeken, wil graag alleen de zwarte rand overhouden.
Gister al geprobeerd om de achterplaat eraf te schroeven, maar zit ook deels vast aan het het centrale/stalen deel van de tv, durfde dit niet zo goed los te schroeven, heb al eens eerder een serieuze oplazer van een tv gehad.
Ik neem aan dat ik er vanuit kan gaan dat ik mijn recht op garantie verspeel als ik de transparante rand weg zaag?
Garantie blijft, zolang de tv niet volledig open gehaald wordt. Maar ik wil dat ook doen. Houd je ons op de hoogte? Denk dat meer mensen dat wel willen. Ik heb dan zelf de D7000, maar denk dat de manier waarop het vastzit niet veel van elkaar verschilt.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Ik zou het inderdaad ook heel graag weten. Alhoewel ik nog niet weet of de rode gloed mij gaat storen of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
In Amerika heeft iemand dat geprobeerd, maar die kon het niet waarmaken. De bezel zit vast aan het mainbord, volgens de user op AVSforum.

Maar iemand zei dat je zenders kon sorteren wanneer je bij landinstellingen "Overige" aankruist, maar dat is me nog NIET gelukt. Hoe moet dit eigenlijk?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Zoek in dit topic even op mijn naam, heb ik wel ergens gezegd in dit topic hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij de mediamarkt Rdam Centraal eens wat verschillende modellen bekeken! Hoewel de 6530 niet de dunste bezel had, vond ik hem wel een flink stuk mooier dan de 7000. Enige verschil uit de Hardware.info is het ontbreken van Microdimming...

Dan maar eens kijken wat de 6750 gaat doen, aangezien die wel microdimming lijkt te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
SalimRMAF schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:19:
Ik vind hem minder overzichtelijk dan de officiele Samsung-Guide, maar uit de beschrijving bij het menu begrijp ik wel dat je ook andere Guides kan downloaden. Misschien komen er nog een paar mooie...
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:13:
Maar iemand zei dat je zenders kon sorteren wanneer je bij landinstellingen "Overige" aankruist, maar dat is me nog NIET gelukt. Hoe moet dit eigenlijk?
Je moet opnieuw zenders zoeken via het "menu", met de landinstelling op "Overig". Ik moest hierdoor zelf de Ziggo waarden (QAM, Symbol rate, etc..) invullen. Daarna moet je via de "SmartHUB "sorteren met de app "Kanalen". Ik zat ook de hele tijd in het menu te zoeken, beetje onlogische plek...

[ Voor 57% gewijzigd door BassieBulk op 19-04-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
BassieBulk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:59:
[...]

Ik vind hem minder overzichtelijk dan de officiele Samsung-Guide, maar uit de beschrijving bij het menu begrijp ik wel dat je ook andere Guides kan downloaden. Misschien komen er nog een paar mooie...

[...]
Je moet opnieuw zenders zoeken via het "menu", met de landinstelling op "Overig". Ik moest hierdoor zelf de Ziggo waarden (QAM, Symbol rate, etc..) invullen. Daarna moet je via de "SmartHUB "sorteren met de app "Kanalen". Ik zat ook de hele tijd in het menu te zoeken, beetje onlogische plek...
weet jij ook hoe je een specifiek kanaal kan terughalen wat je per ongeluk hebt gedelete? Als je opnieuw een scan doet voor alle kanalen wist die al de aanpassingen die je tot dan toe hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
Die plastic rand kan je er af zagen of slijpen met dremel oid, of met dremel slijpschijfje het deel aan de acherzijde waar de transparante rand overgaat in het zwarte kunststof frame ong 1 mm inslijpen zodat het zwarte frame blijft zitten en de transparante rand helemaal verwijdert kan worden. Moet kunnen alleen geloof ik nooit dat samsung een garantieaanvraag behandelt waarbij de bezel is weggezaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
MENU>KANAAL>LAND>LAND DIGITAAL> "Ander"? Bedoelen jullie dit, zodat je kunt sorteren?

ALvast 2 rommelige fotootjes.

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/2463/p4190019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/3739/p4190023q.jpg

Heb de instellingen nog niet echt doorgenomen, het beeld is nog te fel ingesteld, waardoor je HEEEEL soms wel wat backlight bleeding ziet in de hoeken, maar dat stoort niet, en als je de 4 hoekschroeven aan de achterkant een paar draaitjes losser schroeft, is het ermee gedaan. Gamen gaat ook supersoepel, bewegingen op de xbox/ps3 controller zie je letterlijk zonder vertraging op het scherm.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Dat zijn goede berichten !

Welke TV is dat precies, Salim ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Het is de 46D6530.
Grr het sorteren is niet te doen.. ik kan niet eens de optie "Verplaatsen" vinden,.. |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:26:
MENU>KANAAL>LAND>LAND DIGITAAL> "Ander"? Bedoelen jullie dit, zodat je kunt sorteren?
Ja, en dan via de "SmartHUB "sorteren met de app "Kanalen". Ga op een kanaal staan en druk op "Tools".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:27:
[...]weet jij ook hoe je een specifiek kanaal kan terughalen wat je per ongeluk hebt gedelete? Als je opnieuw een scan doet voor alle kanalen wist die al de aanpassingen die je tot dan toe hebt gemaakt.
Hmm, ben nu niet bij de TV in de buurt. Wat me zo te binnen schiet.... je zou naar fijnafstemming kunnen gaan. Pak een kanaal wat je niet meer nodig hebt en tune deze op het missende kanaal.
Edit:
Je kan ook je kanaal-lijst tussentijds opslaan en wegschrijven naar je USB-stick, maar daar heb je nu weinig aan :z

[ Voor 11% gewijzigd door BassieBulk op 19-04-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me nieuwe d7000 binnen vanavond even uitgebreid testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Ik zit met het volgende ‘dilemma’.
Vanmorgen is de monteur van Selectro langsgeweest.
Hij constateerde ook de witte streep aan de onderzijde, helaas bij avond / donker beter zichtbaar.

Op dit moment heb ik twee opties:
- terugbrengen naar de Mediamarkt (nog binnen de 14 dagen omruilgarantie)
- panel laten vervangen door Selectro,

Mediamarkt:
- krijg je het aanschafgeld terug? (maar welke toestel dan?)
- geen zin om weer een derde lot uit de loterij te proberen,
- nu is het backlight bleeding minumaal, dus wat krijg je dan weer.

Panel vervangen:
- net nieuw toestel laten repareren?
- wat doet het nieuwe panel?
- knapt een toestel wel op van zo een reparatie?

Al met al weet ik even niet waar ik momenteel goed aan doe.
Foto's zijn ter beoordeling aangeboden aan Selectro, die weer met Samsung gaat communiceren.

@DarkQ ben benieuwd man.

[ Voor 3% gewijzigd door Smirnoff op 19-04-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ga hem vanavond even testen met bioscoop beeld als ik clouding heb bel ik morgen en laat ik hem ophalen en wacht ik op de nieuwe sony ja had ook bij die vorige d7000 zoon rare streep

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je tijd hebben; kun je wat meer ervaringen / meer foto's plaatsen?!
Ben ook geinteresseerd in dit type, maar er zijn geen review te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fata
  • Laatst online: 17:26
Ook ik ben geinteresseerd in de 46D6530.

Foto's zijn zeer welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Smirnoff schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:04:
Ik zit met het volgende ‘dilemma’.
Vanmorgen is de monteur van Selectro langsgeweest.
Hij constateerde ook de witte streep aan de onderzijde, helaas bij avond / donker beter zichtbaar.

- panel laten vervangen door Selectro,

Mediamarkt:

Panel vervangen:

Al met al weet ik even niet waar ik momenteel goed aan doe.
Foto's zijn ter beoordeling aangeboden aan Selectro, die weer met Samsung gaat communiceren.

@DarkQ ben benieuwd man.
Als je geld terugkrijgt zou je voor de Plasma D8000 kunnen gaan. Zelfde tv functies, groter scherm voor zelfde geld en beter voor 3D. En mocht dat niks zijn dan kijken naar de Sony's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:04:

- panel laten vervangen door Selectro
Mediamarkt:
Allereerst, welke MM heb je het toestel gehaald, dat wil vaak nog wel eens verschillen. En vraag me af of andere toestellen het niet hebben, want zullen allemaal dezelfde productieserie zijn verwacht ik.

Vraag me ook af of de MM hem nog om wil ruilen, want die zullen wel meer van dezelfde problemen dan tegenkomen en wachten tot Samsung een reactie kan geven.
Panel vervangen:
Erkent Samsung dan de problemen inmiddels wel en kunnen zij bevestigen dat dit met de vervaning van een nieuw panel wel verholpen is? Anders schiet je er nog niks mee op...

ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Ik heb Samsung voor de 4e keer gebeld, inderdaad gevraagd of men mij meer kon vertellen over de problematiek. Of het bekend was, of het een productiefout is.... etc etc.

Ze kunnen (of willen) er geen antwoord op geven.
Het is nu wachten waar Selectro nav. contact Samsung mee komt. Misschien dat zij meer info loskrijgen.

Is de Plasma D8000 al verkrijgbaar?

@Dawes jou laatste alinea is inderdaad wat ik precies heb gevraagd, maar men weet het niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Smirnoff op 19-04-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:13:
Ik heb Samsung voor de 4e keer gebeld, inderdaad gevraagd of men mij meer kon vertellen over de problematiek. Of het bekend was, of het een productiefout is.... etc etc.

Ze kunnen (of willen) er geen antwoord op geven.
Het is nu wachten waar Selectro nav. contact Samsung mee komt. Misschien dat zij meer info loskrijgen.

@Dawes jou laatste alinea is inderdaad wat ik precies heb gevraagd, maar men weet het niet.
Wat gaf de MM aan dan? Welke vestiging ben jij geweest en hoe zat het met andere klachten van het model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:13:
te bewonderen bij de MM in Amsterdam :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:26:

Gamen gaat ook supersoepel, bewegingen op de xbox/ps3 controller zie je letterlijk zonder vertraging op het scherm.
Nice!

[ Voor 15% gewijzigd door Sander H op 19-04-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Ik ben 2x naar de MM geweest, in Rijswijk.
Deze kijken naar de klacht, horen het aan, en handelen het netjes af.
Verder hadden zij weinig klachten binnen gekregen over de D7000 serie.

Amsterdam... mhhhhh ;) mij net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Weet iemand waarom de 6530 niet in de Pricewatch staat? Heb hem wel bij de Mediamarkt zien staan (heel stuk beter beeld dan de C serie van vorig jaar) en vind de zilveren standaard voet toch wel wat mooier dan een zwarte zoals de 6500 hem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Eeeeeeignelijk is de D6530 een MMS model, alleen voor de Mediamarkt/Saturn. Je vindt hem echter ook gewoon op het internet. Ik heb trouwens een 40", geen 46. In het servicemenu zie je heeel veel info. :p Je kunt echt van alles instellen. Druk na elkaar in: *Wanneer tv uitstaat* INFO > MENU > MUTE > POWER

Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/2463/p4190019.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/2463/p4190019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/1294/p4190022w.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/1294/p4190022w.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ben je er een beetje tevreden mee? Met die 6530? Ik wil hem namelijk ook :) (40 inch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Lol @ SalimRMAF, in het servicemenu staat dat je de D7000 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:49:
Eeeeeeignelijk is de D6530 een MMS model, alleen voor de Mediamarkt/Saturn. Je vindt hem echter ook gewoon op het internet. Ik heb trouwens een 40", geen 46. In het servicemenu zie je heeel veel info. :p Je kunt echt van alles instellen. Druk na elkaar in: *Wanneer tv uitstaat* INFO > MENU > MUTE > POWER

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe kan je de land code veranderen voor een 32d6500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
mauricedb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:04:
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb hem uitgebreid getest en weer veel clouding bij de d7000 morgen weer bellen en me geld terug vragen want vindt het erg jammer nu kijken voor plasma en anders voor nieuwe sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkQ, dan neem je toch de D8000 plasma, of de 6900, goedkoper en mooier beeld. D8000 schijnt zelfs goede zwatwaardes in het licht te hebben, maar je moet het niet vergelijken met led denk ik...

Ik moet zeggen dat ik net na dik 35 minuten in een menu te hebben gezeten voor mn satteliet echt amper last heb van image retention, daar is absoluut een verbetering in gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ik heb vandaag nummer 3 gekregen en jawel. Beste set die ik heb gehad. Nog steeds clouding, wat nu eenmaal inherent is aan de LED technologie, maar veel minder agressief en evenredig verdeeld over het scherm (hoeken). Scherm lijkt gewoon veel uniformer. Ben er erg blij mee. Nu volop aan de gang met het afstellen en dan volgende week zelf de TV calibreren. Tijd om te gaan genieten :-).

@DarkQ, ik denk ook echt dat je aan de plasma moet gaan als je de clouding een te groot probleem vindt, want geloof me de sony gaat ook gewoon last van clouding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
cjpunt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:43:
Ik heb vandaag nummer 3 gekregen en jawel. Beste set die ik heb gehad. Nog steeds clouding, wat nu eenmaal inherent is aan de LED technologie, maar veel minder agressief en evenredig verdeeld over het scherm (hoeken). Scherm lijkt gewoon veel uniformer. Ben er erg blij mee. Nu volop aan de gang met het afstellen en dan volgende week zelf de TV calibreren. Tijd om te gaan genieten :-).
Gefeliciteerd, CJpunt, heb al je horrorverhalen hier op GoT gevolgt, ben blij voor je dat ook jij tevreden bent nu :). Ik moet bekennen dat ik het eerst moeilijk kon geloven, omdat ik hier zelf ook een toptoestel heb staan (zelfs bíjna zonder clouding), heb alleen de lichte band onderin, maar ik kan me er echt nit aan storen :).

Ik ben blij voor je ;) Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Inderdaad, goed om te horen cjpunt :D. Ik heb blijkbaar een behoorlijk goed model te pakken. In het begin leek de clouding behoorlijk aanwezig, maar met de tijd mee wordt het eigenlijk alleen maar beter! :D Misschien dat een tv ingespeeld moet worden (net zoals speakers/hoofdtelefoons) en dat het op ten duur alleen maar beter wordt (al zitten er natuurlijk modellen tussen die hardwarematig gewoon niet 100% goed zijn, deze dus uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
cjpunt, mooi man!
Heb je geen last van een witte uitstralende streep onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Wit wil ik hem niet noemen, maar wel gewoon een dunne backlight bleed rand, gewoon net iets feller dan de rest. Hoort ook bij de LED technologie vrees ik, maar heb dat geaccepteerd. Het overall plaatje is gewoon prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Dit zeg maar, meer helderheid. Als je de helderheid goed naar beneden zet is het ook minder
merkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/248/img0183r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is de streep niet zo duidelijk, heb je nog meer foto's als voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Yep, hierbij.
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/3370/img0184un.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is bij jou toch wat wit/feller dan bij mij, ik zie hem bij voornamelijk wit en blauwe beelden
ik durf er eigenlijk niets aan te laten doen, heb eerder een ander panel gehad bij een Philips lcd, en kreeg er toen een nog slechter beeld ("valt binnen de specs meneer")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Je moet wel heel goed kijken hoor.... Is toch maar een paar millimeter, of kijk ik naar het verkeerde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:10:
[...]

Hoe kan je de land code veranderen voor een 32d6500 ?
MENU > KANAAL > LAND > 4x "0" Intikken als w8woord, daarna "DIgitaal" veranderen naar "Overige". Vergeet niet dat AL JE KANAALINSTELLINGEN GAAN VERLOREN.

Ik heb het even gecontroleerd, maar ik heb GEEN last van een felle lijn aan de onderkant van mn tv, ik denk dat ze de D7000 zo erg moesten "inkrimpen", dat het resultaat ervan was dat je dus de felle onderkant-bleeding krijgt als resultaat. De D7000 heeft een zwarte bezel van 5m , tegenover de 10mm van de D6530.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:54:
Je moet wel heel goed kijken hoor.... Is toch maar een paar millimeter, of kijk ik naar het verkeerde ?
je moet inderdaad heel goed kijken, zoals eerder gezegd moet ik bij mij thuis mensen goed aanwijzen waar het om gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:57:
[...]

MENU > KANAAL > LAND > 4x "0" Intikken als w8woord, daarna "DIgitaal" veranderen naar "Overige". Vergeet niet dat AL JE KANAALINSTELLINGEN GAAN VERLOREN.

Ik heb het even gecontroleerd, maar ik heb GEEN last van een felle lijn aan de onderkant van mn tv, ik denk dat ze de D7000 zo erg moesten "inkrimpen", dat het resultaat ervan was dat je dus de felle onderkant-bleeding krijgt als resultaat. De D7000 heeft een zwarte bezel van 5m , tegenover de 10mm van de D6530.
Ik heb het bij een d7000 ook gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:04:
Inderdaad... Zou de UE40D6530 een D7000 zijn in een ander hoesje?!
Als zijnde wapen tegen de internet verkoop...?! Raar?

Ook panel type is Genoa-S, terwijl de 6500 een ander (eerder) platform heeft..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik weet niet wat Genua-S is, :p kun je me dat uitleggen?

Hier een Screenshot van de Inputlag/Responsetijden van de D6530: maar 30MS!

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/4885/p4190018e.jpg

Dat is toch erg "weinig"?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, de D7000 en de D8000 hebben het GenoaP platform ipv S!
Dat betekent dat de tv's hardware matig gelijk zijn!

De overige D series zijn wel Genoa S!
Zie ook: http://nl.hardware.info/r...rtex-a9-en-genoa-platform

Maar blijft de vraag, waarom staat er D7000 in jouw menu?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
Is die 30ms in game mode of normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
JeroenV_ schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:12:
Is die 30ms in game mode of normaal?
VIa de VGA Ingang, Game modus en de andere optimalisaties kon je niet eens selecteren, dus RAW input. Maar ook via HDMI merk ik bijna geen lagg. Met of zonder Gamemode.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:23:
DarkQ, dan neem je toch de D8000 plasma, of de 6900, goedkoper en mooier beeld. D8000 schijnt zelfs goede zwatwaardes in het licht te hebben, maar je moet het niet vergelijken met led denk ik...

Ik moet zeggen dat ik net na dik 35 minuten in een menu te hebben gezeten voor mn satteliet echt amper last heb van image retention, daar is absoluut een verbetering in gekomen!
Welke tv heb jij dan en hoebedoel je niet vergelijken met een led ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Massiefje schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:54:
Als je er van 4m op kijkt is het nog steeds hinderlijk, het gloeit uit naar boven toe.
Mijn vriendin viel het zelfs op, en die kijkt meestal niet zo nauw/oplettend naar dit soort dingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Smirnoff op 20-04-2011 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Dat is wel een indrukwekkend inputlag. Zal m later deze week ook nog is testen, wellicht dat de firmware nog iets heeft gedaan. Mijn test waren van de 1005 firmware geloof ik, maar kan natuurlijk ook gewoon de D6 serie zijn die sneller is, al lijkt me dat in de game mode toch sterk een dergelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:49:

[afbeelding]

[afbeelding]
Weet iemand toevallig wat de exacte verschillen zijn tussen de 6500 en 65x0? (x = 1,3,4 dan wel 7)
Idem voor 6750 en 6770?
En voor de volledigheid de 6200, 6300 en 6320?

en dan doel ik op specs als in: Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/articles/samsung-led-lineup-d-series.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door B3U5 op 20-04-2011 08:02 . Reden: extra modelnummers toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Volgens mij zegt het derde cijfer in het serienummer alleen iets over de kleur voet en de soort voet, en zijn de echte specs hetzelfde.

En 30ms input lag is heel erg indrukwekkend :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sander H op 20-04-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:47
Na dit hele draadje door gespit te hebben moet ik zeggen dat ik niet meer snap waarom iemand al zou overwegen om een D8000 aan te schaffen ipv een D7000...

Volgens mij is het enige verschil de rand kleur (niet de dikte) en een verlicht Samsung logootje?
Dat kan toch geen 500 euro zijn, of heb ik ergens nog een belangrijke feature gemist?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1 ... 8 ... 99 Laatste