Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
De 6750 heeft ook standaard een brilletje in de doos, de 6500 niet.

Is de beeldkwaliteit van de D6500 veel beter dan de C6700 uit de 2010 lijn? Of is het maar een kleine verbetering? 3D gebruik ik nog niet, maar door de wifi-functie en het nog mooiere uiterlijk neig ik steeds maar naar de nieuwe D6500.

De 37" is pas over een paar weken leverbaar, maar de 37" van de C6700 is al voor onder de 700 euro te verkrijgen, waar de D6500 rond de 1000 gaat kosten. Ik vraag me af of het die paar honderd euro waard is :)

[ Voor 31% gewijzigd door Sander H op 14-04-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

SalimRMAF schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:22:

@D6750 etc: Dunnere rand? O-) De rand van de D7000 is toch vrij dik; ik denk net zo dik als de D65-serie. Die van de D65*-serie vind ik mooier, angezien die een zwarte bezel hebben ipv een doorzichtige, rondige rode bezel!
Ik heb de D6500 in de MediaMarkt zien staan en daar was de zwarte rand een stuk dikker dan die van de D7000. Tevens zat er ook een plastic rand van de D7000 erom heen.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Ik heb het volgende weten te bedingen bij mijn leverancier in het deurp.

UE46D7000
HT-D5100 (blu-ray home cinema 5.1)
Bril SSG2100
CI+Cam

Totaalprijs: € 2450,00

Dit is inclusief afleveren, aansluiten en (indien nodig) het verlengen van de back-speaker kabels.

Goede deal of niet?

Daarbij: goede keuze qua producten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je weinig zult hebben aan de Bril SSG2100.
Dit is volgens mij de bril van vorig jaar (IR) dit jaar werkt de boel met BlueTooth.
Types SSG 3100/3300/3700

zie net dat ie het gewoon doet! |:( :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Oude brillen doen het wel op nieuwe tv's, nieuwe brillen volgens mij niet op oude tv's.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 11:09
Massiefje schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:06:
Ik heb het volgende weten te bedingen bij mijn leverancier in het deurp.

UE46D7000
HT-D5100 (blu-ray home cinema 5.1)
Bril SSG2100
CI+Cam

Totaalprijs: € 2450,00

Dit is inclusief afleveren, aansluiten en (indien nodig) het verlengen van de back-speaker kabels.

Goede deal of niet?

Daarbij: goede keuze qua producten ?
Normale prijzen:
TV: 1900,-
HT: 400,-
Bril: 80,-
CI+: 60,-
Totaal: 2440,-
Dus dat zou betekenen dat je 10,- voor het afleveren, aansluiten etc. moet betalen. Niet echt een goede deal lijkt mij. Daar zal toch wel meer van af kunnen lijkt mij.

[ Voor 3% gewijzigd door mauricedb op 14-04-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:05:
[...]

Ik heb de HX920 gezien. :X en Ow, wat had die een banding! :X :X Niet normaal. Koop geen FUll LED TV zou ik zeggen.
welke tv raad jij aan dan heb nu een D7000 nou dat is 3 x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Nou de nieuwe is binnen. Ga m vanavond uitgebreid testen vanavond en zal dan me hier weer melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
@mauricedb: ja, op zich wel, maar... ik ben geen koopjesjager! En zoals jij het nu voor rekent, ben ik erg tevreden!

Ja, misschien kun je wel voor 100 euro minder terecht op internet, maar dan moet ik zelf gaan sjouwen, garantie moet ik hem weer terugbrengen, etc etc etc. Niet handig voor mij.

Daarbij: hij is een klant van mij, ik een klant van hem. Kietel elkaar, dat is het lekkerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Die prijzen die ik opnoemde zijn gewoon winkelprijzen, dus daar is echt nog wel wat af te krijgen, zo heb ik de 46D7000 + CI kaartje voor 1875 mee gekregen (1900 incl als ik 'm zou laten bezorgen, installeren etc). TV komt neer op 1815 en CI kaartje dus 60. Dus bij jouw pakket moet er toch ook wel wat leuks van te maken zijn lijkt mij, vooral om je er ook nog een home cinema en een extra bril erbij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:02:
[...]

welke tv raad jij aan dan heb nu een D7000 nou dat is 3 x niks
De Sony die ik zag was nog een concept; misschien dat ze het in de Final-versie hebben opgelost, maar ik zou dus nog even wachten totdat je de HX920 in de winkel kunt bezichtigen! :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is goed bedankt voori de informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:17
cjpunt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:22:
Nou de nieuwe is binnen. Ga m vanavond uitgebreid testen vanavond en zal dan me hier weer melden!
Ik ben benieuwd! hoop dat deze versie wel goed is man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Moet nog wat verder kijken, maar clouding is bij het kijken in een donkere kamer opnieuw behoorlijk aanwezig. De vlek die ik had tijdens het TV kijken heb ik in ieder geval niet meer, maar ja blijf voorlopig mijn vraagtekens houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kerel 160 euro voor een bril dat heb ik er egt niet voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand de frequentie file ( export file ) kunnen posten van canal digitaal voor de ue D serie? Mijn franse 32 ue d6500 will geen fastscan doen. En hij vindt dus alle 2400 kanalen van de 3 satelieten. En dat kost me een paar uur om die op een rijdtje te zetten. Ik heb geprobeert om de ue C serie file te gebruiken maar dat werkt niet. En normaal zijn alle d series frequentie files compatible ( d6500, d7000, d8000) bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:37:
Moet nog wat verder kijken, maar clouding is bij het kijken in een donkere kamer opnieuw behoorlijk aanwezig. De vlek die ik had tijdens het TV kijken heb ik in ieder geval niet meer, maar ja blijf voorlopig mijn vraagtekens houden..
wat ga je doen cjpunt hou je hem en laat je het erbij of breng je hem terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:17
Inderdaad vervelend zeg, je verwachting is hoopvol... vervolgens weer een teleurstelling.

Ben er trouwens achtergekomen dat gisterenavond het ghosting bij mij alleen op RTL4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ik ben er nog niet uit, heb gisterennacht nog een mail naar de winkel met foto's gestuurd omdat je het effect alleen goed in een donker kamer ziet. Vind het design geweldig en wil eigenlijk gewoon deze TV met een normale acceptabele hoeveelheid clouding (want geen clouding is onmogelijk m.i.). Ik heb daarnaast niet veel meer vertrouwen in de Sony's, enige andere mogelijkheid zou voor mij de nieuwe Plasma VT30 van Panasonic zijn. Maar nogmaals heb het liefst gewoon deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Gisteravond samen met een maat twee 55" D8000's opgehaald bij Electroworld Tummers. Net zoals vorig jaar met de C serie hier de scherpste prijs gekregen.

Heb nog geen tijd gehad om de boel aan te sluiten maar damn wat zien die dingen er retestrak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
TAG_ScorpioN schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:39:
Gisteravond samen met een maat twee 55" D8000's opgehaald bij Electroworld Tummers. Net zoals vorig jaar met de C serie hier de scherpste prijs gekregen.

Heb nog geen tijd gehad om de boel aan te sluiten maar damn wat zien die dingen er retestrak uit.
En wat is dan het "scherpe" prijs als ik vragen mag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dan vindt ik de 3300 series mooier en goedkoper ;) BOL.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 06:48:
kerel 160 euro voor een bril dat heb ik er egt niet voor over
Samsung verlaagt adviesprijzen 3D-brilletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat extra info over de nieuwe brillen.

ModelRechargeableWireless ChargeRx lens ReadyFit-OverFace Size
SSG-3700CRAlmost
SSG-3300CR S/M
SSG-3300GR L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
@SSG3700CR-bril discussie hierboven:
Vond hem zelf wel mooi en dun. Heb hem voor €128 via webshop in Belgie (nog steeds een hoop geld).
De bril is inderdaad heel licht, alleen wat ze nooit afbeelden is de verduisterklep die je nog op de bril moet/kan klikken. Dan zit je nog steeds met een zware en grote bril op je hoofd.

Vraag:
Op de SmartHUB zit links bovenin, onder het PIP-schermpje een knop, als ik daarop klik krijg ik een leeg scherm met een logootje. Wat is dit, of kan je hiermee?
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/articles/2011-samsungforum-smart-hub.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door BassieBulk op 15-04-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
Verder zal Samsung alle 3D-televisies uit de 2011-line-up met twee brilletjes gaan leveren, voor zover dat nog niet gedaan werd. Tot op heden werden bepaalde modellen nog wel eens zonder shutterglasses geleverd om de vraagprijs te kunnen drukken, maar daar wordt nu dus van afgestapt. Vanaf 10 mei aanstaande moeten de lagere adviesprijzen en meer uitgebreide bundels van kracht worden.
Nog even wachten dus of zwaar in de onderhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:35:
Ik ben er nog niet uit, heb gisterennacht nog een mail naar de winkel met foto's gestuurd omdat je het effect alleen goed in een donker kamer ziet. Vind het design geweldig en wil eigenlijk gewoon deze TV met een normale acceptabele hoeveelheid clouding (want geen clouding is onmogelijk m.i.). Ik heb daarnaast niet veel meer vertrouwen in de Sony's, enige andere mogelijkheid zou voor mij de nieuwe Plasma VT30 van Panasonic zijn. Maar nogmaals heb het liefst gewoon deze..
Ik heb hetzelfde ik krijg hem woensdag maar zal vast niet veel veranderd worden anders moet je wachten op de nieuwe Sony hx920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SalimRMAF, zag dat jij ook op zoek was naar een UE40D6500? Heb jij hem uiteindelijk nog besteld? Heb afgelopen week de 37 inch bij de Media Markt bekeken en vond hem absoluut prima (1 maatje groter mag wel).
Media Markt vroeg 1199,- voor een 37 inch wat ik vrij prijzig vond als je naar de prijzen op het web kijkt. 40inch zal dan wel 1299,- kosten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
De Samsung 40D6530 is bij R'dam Centrum €1199, wat ik best mee vind vallen. Op internet kan je 'm niet veel goedkoper vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat is niet duur, met R'dam Centrum, bedoel je dan een MediaMarkt of een willekeurige winkel uit het centrum? Nu weet ik van de MM's dat het losse bv's zijn, maar als de ene hem voor die prijs aan kan bieden hoop ik dat Arnhem op zijn minst in de buurt kan komen.

Op de vorige pagina stond dat het verschil tussen de 6500 en de 6530 alleen de glazendheid/matheid van de voet was. Dat zal me de spreekwoordelijke worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Tsjah wachten op de Sony is denk ik wishful thinking, want ook die zal wel weer z'n dingetjes hebben. Zoals iedere tv wel iets heeft.

Ik heb contact met de winkel gehad en ook wat foto's gestuurd. Zij hebben contact met samsung gehad en hun eigen sets bekeken die ze daar hadden in een donkere omgeving. Allen geven vergelijkbare effecten in het donker bij hele donkere scenes. Kans is dat na wat gebruik het effect wat af zal nemen, maar er wordt toch ook nog een Samsung monteur langs gestuurd om het eens verder te bekijken. En dat heeft eigenlijk ook mijn voorkeur, dan kan ie deze gewoon proberen te verbeteren en dan is het gewoon prima. heb het idee dat het transport ook namelijk nog wel eens voor wat problemen kan zorgen.

Anders dan de clouding is het beeld gewoon fantastisch, vrijwel geen banding in vergelijking met de eerste set en in een wat verlichte omgeving is het beeld gewoon super. Na al het geklaag nu dus tijd voor wat mooie kiekjes:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5225/5621049193_07164eb0d7.jpg
Samsung D7000 Daytime viewing #2 by cjpunt, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5270/5621048849_452147cd05.jpg
Samsung D7000 Daytime viewing #1 by cjpunt, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:31

jasjenl

Liab A Tymo

MonoKid schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:35:
[...]

Ik hoopte van wel, ik begrijp het verschil tussen de oude buisjes die vroeger bij LCD scherm als backlight werden gebruikt, ten opzichte van de LED matrix die tegenwoordig instaan voor het backlight verhaal. Hoe je het uiteindelijk bekijkt, met de LED backlight zou je een beter contrast, mooiere kleuren, lager verbruik/minder warmte moeten krijgen, betere durability etc.
Zit ik juist? Ik leer alleszins graag bij...
Echt beter contrast krijg je niet echt met LED backlight. Het voornaamste wat vaak bij LED schermen gedaan wordt is dat de backlight dynamisch feller/minder fel wordt, afhankelijk van wat er op beeld staat. Dynamisch contrast wordt dan dus groter maar dat is eigenlijk een zinloze feature, want waar het werkelijk om gaat is native contrast en daar draagt een andere backlight weinig tot niets aan bij. Kleuren hoeven met een gewone backlight ook niet onder te doen voor LED backlight. Eigenlijk heeft LED qua pure beeldkwaliteit weinig tot geen voordelen, de edge-backlit modellen zoals Samsung die maakt hebben eigenlijk zelfs alleen maar extra minpunten, zoals het in dit topic al veel genoemde clouding effect. De voornaamste voordelen van LED zijn stroomverbruik en dat de tv dunner kan zijn. Ook duurzaamheid zal in de praktijk niet een noemeswaardig voordeel zijn.
Het enige wat ik gruwelijk vervelend en verwarrend vond, waren de vele afkortingen en inderdaad ronkende marketing termen waarmee je om de oren wordt geslagen. Het was koffiedik kijken, voor mij, om de juiste specs te achterhalen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja... De voornaamste reden waarom de term LED tv is geïntroduceerd is dat de term op OLED lijkt, wat wel een daadwerkelijk andere en (veel) betere techniek is, die helaas vooralsnog eigenlijk alleen praktisch wordt toegepast in telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 07:17:
Zou iemand de frequentie file ( export file ) kunnen posten van canal digitaal voor de ue D serie? Mijn franse 32 ue d6500 will geen fastscan doen. En hij vindt dus alle 2400 kanalen van de 3 satelieten. En dat kost me een paar uur om die op een rijdtje te zetten. Ik heb geprobeert om de ue C serie file te gebruiken maar dat werkt niet. En normaal zijn alle d series frequentie files compatible ( d6500, d7000, d8000) bij voorbaat dank.
Daar kan ik je aan helpen ;) En waarschijnlijk anderen ook. Ik loop even naar beneden voor je, en dan upload ik 't even voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Saus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:14:
Dat is niet duur, met R'dam Centrum, bedoel je dan een MediaMarkt of een willekeurige winkel uit het centrum? Nu weet ik van de MM's dat het losse bv's zijn, maar als de ene hem voor die prijs aan kan bieden hoop ik dat Arnhem op zijn minst in de buurt kan komen.

Op de vorige pagina stond dat het verschil tussen de 6500 en de 6530 alleen de glazendheid/matheid van de voet was. Dat zal me de spreekwoordelijke worst wezen.
Ik had het over Media Markt ja, aangezien jij het daar ook over had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:22:
[...]

Daar kan ik je aan helpen ;) En waarschijnlijk anderen ook. Ik loop even naar beneden voor je, en dan upload ik 't even voor je. :)
Thx a lot.. Bespaard me heel wat werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een uitgebreidde test gedaan van de bestaande iphone app voor de samsung remote op de d8000, d7000, d65** en d57**-modellen. Alles werkt perfect, ondanks dat de app eigenlijk gemaakt is voor de 2010 line-up.

Het enige wat beter kan de bediening is de bediening muisaanwijzer bij het surfen. Een soort van mousepad in de app zou wel handig zijn. De bediening van de pointer met de pijltjes loopt alles behalve vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cjpunt ik vindt het ook jammer met dat clouding je betaaldt wel 2700 euro voor een tv en dan wil je tog wel iets goeds hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:58
Digin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:06:
[...]

Nog even wachten dus of zwaar in de onderhandeling.
Wat is je bron? Ben nl. bereid hierop te wachten met de aanschaf vd D[78]000. Ik ben dan ook benieuwd of de touchremote RMC30D leverbaar wordt. Webbrowsen met de normale remote lijkt me te onhandig (en ik heb geen android of iPhone...).

Nog één: kan je ook vooraf met PVR programmeren welke programma's je wilt opnemen (met de tv uit dus)?

thx ia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Ik heb zojuist bevestiging gehad dat ik het volgende besteld heb:

UE46D7000
HT-D5100 Home Cinema Set 5.1
Extra standaard 3d bril
CI+ Cam Caiway
Extra HDMI Kabel
Optische kabel
verlengen van backspeaker kabels
Afleveren + aansluiten

Totaalprijs: € 2450,00 inclusief BTW

Ik ben tevreden!

Levertijd is waarschijnlijk iets van 2 weken, maar dat is niet zo erg. Ik wacht wel eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
TCroezing schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:06:
[...]

Wat is je bron? Ben nl. bereid hierop te wachten met de aanschaf vd D\[78]000. Ik ben dan ook benieuwd of de touchremote RMC30D leverbaar wordt. Webbrowsen met de normale remote lijkt me te onhandig (en ik heb geen android of iPhone...).

Nog één: kan je ook vooraf met PVR programmeren welke programma's je wilt opnemen (met de tv uit dus)?

thx ia
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:03:
Cjpunt ik vindt het ook jammer met dat clouding je betaaldt wel 2700 euro voor een tv en dan wil je tog wel iets goeds hebben
Ja maar het is tcch op alle andere fronten gewoon een top set!? Geloof me die sony's gaan ook weer iets hebben, er is geen perfecte televisie. Bij mij komt maandag nog een monteur langs van samsung om te kijken of ie nog wat aan de clouding kan doen. Behalve de clouding ben ik voor nu erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok het is wel een nice tv en die design is ook erg mooi laat je me nog even weten wat de monteur heeft gedaan ik krijg woensdag pas me nieuwe exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:25:
Het enige wat beter kan de bediening is de bediening muisaanwijzer bij het surfen. Een soort van mousepad in de app zou wel handig zijn. De bediening van de pointer met de pijltjes loopt alles behalve vlot.
Misschien wist je het al, maar de OK toets tussen de pijltjes is ook een soort van touchpad/mousepad. (Niet dat dat wél lekker werkt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
TCroezing schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:06:
[...]

Jup :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
Vandaag bekend gemaakt: (bron):
SAMSUNG is to launch an “Explore 3D” app for its 3D Smart TVs offering access to dozens of free 3D clips and movies – all streamed in high definition – including trailers, music videos and full-feature documentaries.

“Explore 3D” will be available first in the UK, France, Germany, Italy and Spain.

Launch highlights will include 10 IMAX Theatre movies, previously only available to home viewers via Blu-ray and Samsung will add further content until the end of the year to satisfy increasing demand for 3D content from its Smart TV customers.

It will also launch a new “3D Entertainment pack” containing two pairs of active Bluetooth 3D glasses for Euro 79 (around £70). The glasses are said to give a full HD 3D image and 3D from almost any position in the room.

“We are committed to expanding the quality and accessibility of the Samsung 3D Smart TV experience,” said European marketing director for TV/AV Michael Zöller.

“Combining the benefits of Samsung’s Smart TV VoD capabilities with the immersive experience of 3D is the next logical step and will strengthen our European leadership in the TV market,” he said.

“Providing our customers exclusive access to free 3D content will fuel adoption and support the growth of richer and even more compelling content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
:) Hopen dat het de featherweights zijn, ipv de "normale". Maar 2 voor 80 dus, plus filmpje haha.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BassieBulk schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:53:
[...]

Misschien wist je het al, maar de OK toets tussen de pijltjes is ook een soort van touchpad/mousepad. (Niet dat dat wél lekker werkt..)
Nee wist ik niet. Verklaart wel waarom de pointer soms een heel klein beetje verschoof zonder dat we de pijltjes aanraakten. Morgen nog even verder testen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Na het horen van de leveringsproblemen van de d8000 serie, heb ik maar besloten om de d7000 in 55 inch gisteren op mijn werk te halen.

Mijn mening over het beeldkwaliteit zal ik later geven. Heb vooralsnog alleen een voetbalwedstrijd kunnen bekijken. Hier mijn eerste indruk:

+ dat de rand dun is wist ik al, maar bij een 55" valt die rand voor je gevoel gewoon weg. Alsof je naar een poster kijkt.
+ backlight bleeding is zichtbaar met alle verlichting in de kamer uit. Echter wel van een heel acceptabel niveau. Is voor mij even wennen om naar jarenlang naar een grote plasma te hebben gekeken, nu een nog grotere led te hebben. Qua beeldkwaliteit ga ik voor mijn gevoel absoluut vooruit.
+ Samsung 's remote control app maakt de afstandsbediening hier overbodig.
+ geluid is zeer goed voor zo een platte tv. Goeie keus van Samsung om de tv niet nog dunner te maken maar betere speakers in te bouwen.
+ tv nu ook te gebruiken als spiegel, haha.
+ zapsnelheid beter voor mijn gevoel

- kleuren vanuit fabriek nog niet zo mooi. Zal de instellingen van cjpunt op avsforum eens uitproberen.
- wifi verbinding niet stabiel. Vrees dat het aan de ingebouwde wifi module van de tv ligt.
- doorzichtige plastic rand zit niet helemaal vast aan de tv. Iemand al geprobeerd om hem los te halen? Zo niet, dan probeer ik het wel een keer. Zonder die plastic rand is het tenminste wel echt 5mm dik, hèhè.
- 3D nog niet werken gekregen. Hoe sync je eigenlijk? Bij de c serie was het gewoon bril aanzetten en in zichtveld zitten.
- af en toe loopt de tv even een paar seconden vast. Heel irritant
- de tv schakelt niet meer automatisch timeshift aan als je tv kijkt. Bij de C serie begon het opnemen automatisch maar nu moet je zelf op de pauze knop drukken om timeshiften te starten. Hoop deze functie nog ergens te kunnen activeren.
- de oude Samsung muurbeugels kunnen worden gebruikt voor de nieuwe serie, maar zitten niet helemaal lekker vast aan de tv.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Lukt mij maar niet om de CI+ cam aan de praat te krijgen terwijl ik netjes de online samsung handleiding volg. Weet iemand hoe ik de hele tv kan resetten om opnieuw te beginnen? Moet ik daarvoor het service menu in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Quan Vu schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:52:
- 3D nog niet werken gekregen. Hoe sync je eigenlijk? Bij de c serie was het gewoon bril aanzetten en in zichtveld zitten.
Het is bluetooth dus hij moet pairen, even een paar seconden de knop ingedrukt houden op de bril. Bij mij wilde het eerst ook niet lukken. Na de Tv even aan en uit gezet te hebben en daarna de bril-knop ingedrukt te houden, kreeg ik een "bril aangemeld"-melding op de TV. Als de bril eenmaal gepaired is, hoef je de knop daarna alleen maar in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

TAG_ScorpioN schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:06:
Lukt mij maar niet om de CI+ cam aan de praat te krijgen terwijl ik netjes de online samsung handleiding volg. Weet iemand hoe ik de hele tv kan resetten om opnieuw te beginnen? Moet ik daarvoor het service menu in?
Ik had het ook. Toen had ik zenders gezocht zonder smartcard in de module en deed ie het wel. Overigens landinselling op overige gezet zodat ik zendersvolgorde kon aanpassen.

Ps: Thanx bassie. Zal het zondag even proberen.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Quan Vu schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:17:
[...]

Ik had het ook. Toen had ik zenders gezocht zonder smartcard in de module en deed ie het wel. Overigens landinselling op overige gezet zodat ik zendersvolgorde kon aanpassen.

Ps: Thanx bassie. Zal het zondag even proberen.
Heb je ook Ziggo? De zenders opzich vind die wel, dat doet die al zonder module. Maar ze blijven afgezien van Ned 1 allemaal scrambled terwijl ik wel de goede volgerde aanhoud: kabel erin voor de rest niks, zenders zoeken (is in 2 sec gebeurd). Vervolgens TV uit, module erin, TV aan, herkent module (deed die alleen de eerst keer daarna kreeg ik er niet een speciale melding van) en daarna de smartcard erin (gebeurt niks). De module leest die wel goed want ik kon de firmware ervan via de tv updaten. De smartcard deed het bij m'n vorige tv (C8700) ook prima dus geloof ook niet dat het daar aan ligt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
En als je de tv nogmaals hersteld, je dan direct de ci+ kaart erin doet (zonder smartcard), dan zenders opzoeken etc. Doet die het dan wel? Ik ben er ook wel een half uur tot een uur mee bezig geweest om dat werkend te krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
mauricedb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:36:
En als je de tv nogmaals hersteld, je dan direct de ci+ kaart erin doet (zonder smartcard), dan zenders opzoeken etc. Doet die het dan wel? Ik ben er ook wel een half uur tot een uur mee bezig geweest om dat werkend te krijgen :P.
Heb er inmiddels wel 2 uurtjes opzitten :( Net jouw manier geprobeerd, resultaat is hetzelfde, hij checkt de smartcard en zegt dat het signaal 'scrambled' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Kaartjes wel goed om zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
De chip naar de muur toe gericht en de getekende pijl in de richting van de tv. De module met de 'ziggo certified' sticker naar de muur toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Hmmm vreemd, zo heb ik het ook. De smartcard is ondersteboven he, en de CI+ kaart zit er goed in zeg maar (dus niet ondersteboven). Dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:41

- de tv schakelt niet meer automatisch timeshift aan als je tv kijkt. Bij de C serie begon het opnemen automatisch maar nu moet je zelf op de pauze knop drukken om timeshiften te starten. Hoop deze functie nog ergens te kunnen activeren.
Bij de C-modellen is dat ook een instelling die je eerst moet activeren. Klik maar eens op TOOLS, tijdens het TV kijken, als dat tenminste nog op de AB zit, en dan in het menu naar beneden scrollen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
mauricedb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:22:
Hmmm vreemd, zo heb ik het ook. De smartcard is ondersteboven he, en de CI+ kaart zit er goed in zeg maar (dus niet ondersteboven). Dan weet ik het ook niet.
Ik heb de tv tegelijkertijd gekocht met een vriend, bij hem werkt het dus ook niet.... Neotion CI+ module / ziggo smartcard / UE55D8000, iemand anders wel deze combi werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Smartcard probleem is opgelost. Had m'n oude Humax doos aangesloten en die gaf braaf de smartcard foutmeldingscode: E30. Ff gegoogled en via je ziggo account kan je dit oplossen door op 'Herstel' te drukken bij smartcard. Binnen een minuut had ik weer ontvangst, nu ff lekker genieten van Discovery HD! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

TAG_ScorpioN schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:05:
Smartcard probleem is opgelost. Had m'n oude Humax doos aangesloten en die gaf braaf de smartcard foutmeldingscode: E30. Ff gegoogled en via je ziggo account kan je dit oplossen door op 'Herstel' te drukken bij smartcard. Binnen een minuut had ik weer ontvangst, nu ff lekker genieten van Discovery HD! :9~
Laat even weten wat je van de D8000 vindt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Klopt het, dat de 2010-brillen te gebruiken zijn bij de 2011 modellen? Met andere woorden: zit er op de 2011-TV's een infrarood sensor? Ik had dit namelijk ergens gelezen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik heb ergens gelezen, maar pin me er niet op vast, dat 2010 brillen op 2011 modellen werken, maar niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:53

Wildfire

Joy to the world!

mauricedb schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:42:
Ik heb ergens gelezen, maar pin me er niet op vast, dat 2010 brillen op 2011 modellen werken, maar niet andersom.
Voor zover ik weet hebben de 2011-modellen geen IR-zender voor 3D dus dan gaat het sowieso niet werken.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik deze actieve sluiterbrillen en werken op alle 3D TV's met infrarood zender. Nice feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Voor alle mensen die een D6***, D7000 of D8000 hebben aangeschaft, deze willen gebruiken i.c.m. Canal Digitaal, en waarbij de fastscan functie niet werkt, bij deze een kanaallijst van 16-4-2011. Alle kanalen staan op 'normale' volgorde.

Het is een SD-kanalenlijst, d.w.z. dat de non-HD kanalen prioriteit hebben en dus op de cijfers 1 t/m 9 staan. De HD kanalen zitten echter ook in de lijst (ergens in de 30 geloof ik), en zijn makkelijk te verplaatsen.

Het importeren van deze kanalenlijst kan door het .scm bestand op een USB-stick te zetten, deze in de TV te pluggen en vervolgens te kiezen voor Menu > Kanaal > Lijst importeren/exporteren > Importeren.

De lijst is hier te downloaden. Veel succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:11:
Ik gebruik deze actieve sluiterbrillen en werken op alle 3D TV's met infrarood zender. Nice feature!
Jammer alleen dat die bril 110 euro kost, en een Samsung brilletje 30-40. Je hebt dus al 3 brilletjes van Samsung voor dezelfde prijs! :o

Sorry, perongeluk dubbel gepost |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Torrentus op 16-04-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:53

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:11:
Die gaan dus niet werken op de nieuwe Samsung TV's. Jouw universele 3D-bril is gebaseerd op infrarood voor 3D-sync en laten de nieuwe Samsungs dat nou niet hebben.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
- Zal de instellingen van cjpunt op avsforum eens uitproberen.
- de tv schakelt niet meer automatisch timeshift aan als je tv kijkt.
Ja laat maar weten wat je er van vindt. Weet niet of je ook op avforums post, maar join the discussion zou ik zeggen. Kleuren heb ik behalve de tint naar Warm2 te zetten nog maar weinig aan gedaan. Ben van plan de komende weken de set zelf te gaan calibreren en zal dan ook mijn bevindingen posten. Maar ja de grijs schaal en het CMS zijn vaak wel heel specifiek per individuele TV.

Dat automatisch inschakelen van timeshift ben ik ook erg benieuwd naar, zou toch wel een hele prettige (en vrij standaard) functie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand in geslaagd om op een UE55D8000 te skypen met de Freetalk webcam (voor Samsung televisies) ? De blauwe LED van de webcam licht op maar in Skype staat er dat de USB webcam disconnected is.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik denk dat je alleen Samsung's nieuwe cam kan gebruiken? Heeft iemand dit trouwens al getest?

Wtf, 160 euro voor een Skype-Cameraatje. ;w

CY-STC1100

Als die 60 euro zou kosten, zou ik het OVERWEGEN, maar 160 euro voor een simpele 720P cammetje?!

Afbeeldingslocatie: http://www.samsungusanews.com/files/2429/_CY-STC1100.Skype.Certified.HD.TV.Camera.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door SalimRMAF op 16-04-2011 17:18 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Bram schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:32:
[...]

Zal ik zeker doen. Heb weinig tijd gehad maar vanavond staat Saving private Ryan op het programma (originele BluRay), gelijk ff genieten van de DTS-HD Master Audio track op m'n nieuwe Marantz / Kef Q serie setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah ik ga straks ook voor de D7000 kiezen. Ben nu tijden bezig geweest, maar vandaag de D7000 even grondig getest bij mn pa die hem al heeft gekocht en het beeld is echt fantastisch. Ik was daarna nog even langs de MM geweest om dezelfde bluray op de LG LX9500 te kijken en het verschil in de natuur docu Mekong is enorm. De Samsung zijn kleuren zijn zo mooi en het beeld is ook zo ongelofelijk scherp. Ik moet die tv ook hebben, alleen hij is duuuur, de 55 inch. Helaas nog even sparen.

Zeg de prijs van die tv is trouwens overal 2700euro. Gaan ze die prijzen binnenkort ook nog vrij geven dat mensen tegen mekaar kunnen concurreren zodat die prijs wat lager gaat worden?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij kan zelf met de levenrancier een mooi prijsje maken of met een extra bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De D7000 is echt perfect. Alleen balen dat het voor gamen niet zo geweldig is en natuurlijk de schijnbaar erge clouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:05:
Zeg de prijs van die tv is trouwens overal 2700euro. Gaan ze die prijzen binnenkort ook nog vrij geven dat mensen tegen mekaar kunnen concurreren zodat die prijs wat lager gaat worden?
Mij is verteld door verkopers, en ik heb op forums gelezen, dat Samsung stelt dat de winkel de tv's niet goedkoper mag adverteren. Als ze dat wel doen krijgen ze gewoon geen tv's meer geleverd. Maar... Wat jij dan in de onderhandeling "eruit sleept", tsja, dat is tussen de verkopende en kopende partij (wellicht kabeltje hier, brilletje daar :P ).
Verder heeft Digin hier gevonden ( _/-\o_ ) dat er 10 mei beweging komt in de prijzen!
Voor mij reden om nog ff te w88...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Overweegt iemand hier al om in plaats van een LED dan maar voor de Plasma series te gaan? Groter voor minder geld, een dunne bezel (maar helaas niet zo dun als cid van de LED). Dan ben je ook gelijk van de clouding af en gamen op een plasma is altijd een plus.

Zo slecht is het toch niet? Toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Waarom is hij voor gamen niet geweldig ?

Ook niet voor simpele spelletjes ? Zoals wii-achtige zaken enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Voor simpele spelletjes wel, maar voor de wat 'zwaardere' games niet. Denk bijvoorbeeld aan race games, spelletjes met snelle reactietijd, schiet spelletjes, etc., dan zijn de LEDs van Samsung te sloom (zit te veel vertraging tussen). Bij plasma heb je dit probleem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Ok, da's mooi dan.

"Serieuze" spelletjes speel ik op de PC wel. Ik kan niet wennen aan first person shooters met een controller......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Squatjj schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:59:
Voor simpele spelletjes wel, maar voor de wat 'zwaardere' games niet. Denk bijvoorbeeld aan race games, spelletjes met snelle reactietijd, schiet spelletjes, etc., dan zijn de LEDs van Samsung te sloom (zit te veel vertraging tussen). Bij plasma heb je dit probleem niet echt.
Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren, betaal je je blauw aan een nieuwe tv en kun je er niet eens fatsoenlijk op gamen..

Heeft iemand toevallig al wat statistiekjes gevonden van de nieuwste modellen wat betreft input lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
input lag in game mode is rond de 50ms, zou ik niet sloom willen noemen. Misschien dat de echte die-hard gamer daar moeite mee heeft. Maar ik niet hoor en speel vrij regelmatig FPS, sport en racegames. Plasma liggen vaak rond de 25-30ms nu, maar kunnen met gamen natuurlijk weer wat last geven met Image Retention.

EDIT: input lag testje: http://m.flickr.com/#/photos/cjpunt/5578512117/

[ Voor 10% gewijzigd door heypnt op 16-04-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dat is nog best redelijk inderdaad :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sander H op 16-04-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Ach, ik heb alleen een WII en een Xbox (oude versie).

Dat moet best goedkomen, denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compared to a CRT monitor, the input lag is 66 ms, or four frames, meaning this is not a TV for avid gamers.
http://www.digitalversus....6d7000-p364_10715_36.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Bram schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:32:
[...]

Ervaringen tot nu toe:

Of het nou TV uitzendingen zijn, media bestanden of een authentieke BluRay film Saving Private Ryan (SPR), ik ben ZEER onder de indruk van de kwaliteit. Mijn vorige tv was de voorganger van de D8000, de C8700, toch ook een zeer indrukwekkend scherm maar de D8000 licht duidelijk op een hoger niveau. Zoals al meerdere mensen hebben bevestigd het beeld is ongelofelijk scherp zonder er kunstmatig uit te zien. De kleuren en het contrast zijn (naar mijn mening) bij standaardinstellingen al zeer goed waar ik bij de C8700 de huidtinten soms het net niet vond hoe veel ik ook bleef pielen met de instellingen.
Gister schrok ik even toen ik de Blu-Ray ging kijken, TV leek veel problemen te hebben met banding in de licht en tegelijkertijd donkere scenes. Later bleek dat ik de brightness op 50 had gezet (standaard is 45) en toen ik de terug had gezet naar 45 was dit niet meer zichtbaar. Ik moet nog meer de tijd nemen om te klooien met de instellingen en te kijken of er nog 'issues' zijn. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik nog nooit zo'n mooi scherp beeld heb gezien. Ik heb SPR vaak gezien maar damn ik werd gewoon stil van de kwaliteit van het beeld. Je ziet de make up gewoon op het gezicht zitten. Je kan elke porie, haar tellen en de kleuren spatten van het scherm af, ongelofelijk. Ook het af en toe stotteren van het beeld wat de C8700 had tijdens scenes waar de camera in / out zoomt of van links naar rechts draait is helemaal weg.
De apps vind ik ook erg handig, gewoon facebook, buienradar, youtube checken op je tv, wifi is gewoon ingebouwd heerlijk.

Iets ander, de D8000 is misschien een beetje overpriced tov de D7000 maar ik vind de aluminium lijst erg mooi, blijft natuurlijk een persoonlijk iets.

De D8000 55" heb ik trouwens bij Electroworld Tummers gehaald in Roermond, afhaalprijs: 2495,- !!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Goed om te horen!! Waar had je je backlight op staan gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Kan iemand bevestigen dat het verschil tussen de D6500 en D6530 alleen de voet is? Of zijn er ook nog andere verschillen?

Van de Samsung site wordt je ook niet veel wijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_ScorpioN schreef op zondag 17 april 2011 @ 08:12:
[...]

Ervaringen tot nu toe:

Of het nou TV uitzendingen zijn, media bestanden of een authentieke BluRay film Saving Private Ryan (SPR), ik ben ZEER onder de indruk van de kwaliteit. Mijn vorige tv was de voorganger van de D8000, de C8700, toch ook een zeer indrukwekkend scherm maar de D8000 licht duidelijk op een hoger niveau. Zoals al meerdere mensen hebben bevestigd het beeld is ongelofelijk scherp zonder er kunstmatig uit te zien. De kleuren en het contrast zijn (naar mijn mening) bij standaardinstellingen al zeer goed waar ik bij de C8700 de huidtinten soms het net niet vond hoe veel ik ook bleef pielen met de instellingen.
Gister schrok ik even toen ik de Blu-Ray ging kijken, TV leek veel problemen te hebben met banding in de licht en tegelijkertijd donkere scenes. Later bleek dat ik de brightness op 50 had gezet (standaard is 45) en toen ik de terug had gezet naar 45 was dit niet meer zichtbaar. Ik moet nog meer de tijd nemen om te klooien met de instellingen en te kijken of er nog 'issues' zijn. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik nog nooit zo'n mooi scherp beeld heb gezien. Ik heb SPR vaak gezien maar damn ik werd gewoon stil van de kwaliteit van het beeld. Je ziet de make up gewoon op het gezicht zitten. Je kan elke porie, haar tellen en de kleuren spatten van het scherm af, ongelofelijk. Ook het af en toe stotteren van het beeld wat de C8700 had tijdens scenes waar de camera in / out zoomt of van links naar rechts draait is helemaal weg.
De apps vind ik ook erg handig, gewoon facebook, buienradar, youtube checken op je tv, wifi is gewoon ingebouwd heerlijk.

Iets ander, de D8000 is misschien een beetje overpriced tov de D7000 maar ik vind de aluminium lijst erg mooi, blijft natuurlijk een persoonlijk iets.

De D8000 55" heb ik trouwens bij Electroworld Tummers gehaald in Roermond, afhaalprijs: 2495,- !!! >:)
Ik vind helderheid op 60 beter qua zwartwaardes, anders word het beeld zo zwart dat je de schaduws niet meer uit mekaar kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
60?? Dan kun je zwart-zwart wel vergeten. Gewoon even wat testpatronen gebruiken dan zal je zien dat de ideale waarde waarschijnlijk ergens tussen de 40 en 50 zal liggen (evt. TV specifiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:50:
Voor alle mensen die een D6***, D7000 of D8000 hebben aangeschaft, deze willen gebruiken i.c.m. Canal Digitaal, en waarbij de fastscan functie niet werkt, bij deze een kanaallijst van 16-4-2011. Alle kanalen staan op 'normale' volgorde.

Het is een SD-kanalenlijst, d.w.z. dat de non-HD kanalen prioriteit hebben en dus op de cijfers 1 t/m 9 staan. De HD kanalen zitten echter ook in de lijst (ergens in de 30 geloof ik), en zijn makkelijk te verplaatsen.

Het importeren van deze kanalenlijst kan door het .scm bestand op een USB-stick te zetten, deze in de TV te pluggen en vervolgens te kiezen voor Menu > Kanaal > Lijst importeren/exporteren > Importeren.

De lijst is hier te downloaden. Veel succes ermee :)
bedankt voor het posten van de lijst. Jammer genoeg wekt deze niet op Buitenlandse tv.. hij zegt probleem met de land code. ik probeer nog een nieuwe instalatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:28:
60?? Dan kun je zwart-zwart wel vergeten. Gewoon even wat testpatronen gebruiken dan zal je zien dat de ideale waarde waarschijnlijk ergens tussen de 40 en 50 zal liggen (evt. TV specifiek)
De backlight en contrast stonden ook op vol toen bij mij. Zwart is zo super zwart op deze tv, het word dan wat te wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voor iedereen oppassen : samsung heeft de tv software per land vergrendeldt.. Je kunt alleen het land veranderen voor de analooge zenders niet de digitaale en niet de sateliet.. Wat wel met de c series kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:33:
bedankt voor het posten van de lijst. Jammer genoeg wekt deze niet op Buitenlandse tv.. hij zegt probleem met de land code. ik probeer nog een nieuwe instalatie..
Ah, oké.. Dat is jammer! :(
Ik kan wel gewoon frankrijk als land kiezen (ook voor digitale TV), dus dat is wel raar..
Ik weet niet of je het al weet, meende ergens gelezen te hebben dat je nog aan het uitzoeken was hoe dat moest, maar fabrieksinstellingen resetten doe je door de exit knop 20 à 30 seconden ingedrukt te houden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Mensen die de D7000 willen, bij neck is btw vrij shoppen. De UE46D7000 voor 1595,16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hoe vaak is dat belastingvrij kopen bij Neck? Was laatst namelijk ook al.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig het verschil tussen de D6300 en de D6200 serie? Volgens de Samsung site is er namelijk geen enkel verschil!

Dan kan iemand mij wellicht ook helpen met de keuze tussen een LE40C630 of een UE40D6200/6300!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik zou graag hetzelfde willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 18:33
Gisteren was ik bij Foto Klein op zoek naar de 37d6500, deze had hij niet op staan, en probeerde mij een 40D7000 aan te praten, omdat die prijstechnisch beter zou zijn (NOT).

Hij kon de 7000 voor 1500E verkopen (hoewel hij dat eigenlijk niet mocht), dat is dus goedkoper dan in de pricewatch...
Pagina: 1 ... 7 ... 99 Laatste