Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Even een vraagje, zonder het topic doorgelezen te hebben *shame on me*, aan de experts hier.. :

Wat is precies het verschil tussen de verschillende benamingen achterp de modelbenamingen, zoals bijvoorbeeld WSXXN, VSXXN, YSXXN etc. etc.

Ben op het moment bezig om wat meer nieuwe samsung moddellen in de Pricewatch te zetten, en loop een beetje tegen dit probleem op bij de productcode's.

[ Voor 5% gewijzigd door Ch3cker op 11-04-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:26
JeroenV_ schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:45:
En wat voor spellen speel je dan? Ik voornamelijk race (gt5) en voetbal (pes), dus dat zijn allemaal redelijk snel bewegende beelden.
Gt5 gisteren gespeeld. Zag er prima uit. Fifa 2011 ook, dus ik neem aan dat PES ook geen probleem gaat worden. Mócht het niet aan je wensen voldoen, dan is er zelfs nog een 'gamestand', die nog beter beeld moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:28:
Na nu het hele weekend de avonden de TV uitgebreid te hebben kunnen testen en wat kritischer te hebben gekeken, moet ik toch concluderen dat ik gewoonweg teveel problemen heb. Ik weet dat ik nogal kritisch ben ingesteld als het om TV's gaat, maar dat heeft mij ook doen besluiten om nu een dure high-end tv te kopen.
Clouding is m.i. toch gewoon teveel aanwezig, met backlight op 7 is het redelijk te overzien, maar zodra ik wat hoger ga is het gewoon niet best. En niet alleen zichtbaar aan de randen, er zijn ook enkele 'wolkeffecten' in het midden van het scherm zichtbaar. Daarnaast lijkt het er op dat het linker gedeelte meer helderheid in het beeld heeft dan de rest van de TV (geeft het idee alsof je de helderheid daar 1 of 2 punten terug moet zetten, terwijl de rest van het beeld die indruk niet geeft), ook gewoon met het backlight op 7. Tenslotte is de kijkhoek niet goed, contrast schiet omlaag als je er wat schuin voorzit. Begin me dus sterk af te vragen of er niet gewoon echt iets mis is met mijn panel, geheel aan clouding ontkomen doe je waarschijnlijk niet met deze TV, maar dit lijkt gewoon iets te extreem voor een dergelijke dure TV :/ .
Ik heb precies het zelfde ook als ik voetbal kijk dan zie ik aura heel vervelend en als ik films kijk lijkt het nogal nep heb meerdere instellingen geprobeerdt wordt een deze dagen terug gebeldt door Samsung en kijken wat we eraan kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
Torrentus schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:53:
[...]
Gt5 gisteren gespeeld. Zag er prima uit. Fifa 2011 ook, dus ik neem aan dat PES ook geen probleem gaat worden. Mócht het niet aan je wensen voldoen, dan is er zelfs nog een 'gamestand', die nog beter beeld moet geven.
Oke bedankt, zal proberen een dezer dagen eens rond te kijken bij de mediamarkt oid en dan kan ik me hopelijk binnenkort ook eigenaar noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Ch3cker schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:34:
Even een vraagje, zonder het topic doorgelezen te hebben *shame on me*, aan de experts hier.. :

Wat is precies het verschil tussen de verschillende benamingen achterp de modelbenamingen, zoals bijvoorbeeld WSXXN, VSXXN, YSXXN etc. etc.

Ben op het moment bezig om wat meer nieuwe samsung moddellen in de Pricewatch te zetten, en loop een beetje tegen dit probleem op bij de productcode's.
Het heeft iig met de satelliettuner te maken. Alleen een bepaald model heeft de DVB-S Tuner, voor satelliet. Daarnaast heeft het met CI/CI+ te maken. Een model heeft CI, een ander CI+. Ik geloof dat de W geen CI+ had, maar ik weet niet welke welke is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:55:
[...]

Ik heb precies het zelfde ook als ik voetbal kijk dan zie ik aura heel vervelend en als ik films kijk lijkt het nogal nep heb meerdere instellingen geprobeerdt wordt een deze dagen terug gebeldt door Samsung en kijken wat we eraan kunnen doen
Bedoel je met Aura wat ik met ghosting bedoel? Als iemand rent zijn schaduw erachteraan zeg maar. Ik zit te denken om anders toch de D7000 te wisselen voor de D8000. Of hebben jullie de de D8000?

Edit: ik zie dat jij ook een D7000 hebt cjpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Smirnoff op 11-04-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Vreemd, ik heb daar zelf niets van gemerkt. Sterker nog, voor mij was het een enorme (en dan bedoel ik echt een enorme, want mijn D7000 is ter vervanging van mij Sony Trinitron CRT met een beeldbuis van 66 cm) sprong voorwaarts. Ik had meer last van lichtvlekken en grijszwart bij de Trinitron dan bij deze LED. :)

Ik heb er recht en schuin voor gezeten en ik merk niets van een slechtere kijkhoek.

Voor degene die de D8000 willen kopen om mogelijke problemen met de D7000 te voorkomen: het paneel is exact hetzelfde, dus dat schiet niet op.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Lol @pater.

Tsjah, je hebt altijd TV's die gewoon niet helemaal goed uit de fabriek komen, lijkt gewoon een Panel probleem. Ben afgezien van die problemen erg te spreken over de TV en TV heeft al veel goede positieve reviews gekrgen. Ik hoop gewoon dat dit opgelost kan worden en dat ik straks gewoon een perfect functionerende D7000 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter

In NL hebben ALLE Samsung D6+ modellen CI+, en een Sat S2 tuner. Er zijn zowel VSXXN alsook WSXXN modellen. Dat zijn de NL/Belgie modellen van Samsung. Zo heeft de T-Mobile Shop (ook in de pricewatch) een Duits model. Ik dacht me te herinneren dat de Duitse modellen van vorig jaar (in het begin) geen CI+ ondersteunden o.i.d..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de D8000:
It includes a web browser installed that complements perfectly to the Smart TV system, HbbTV, AllShare (UPnP), Skype, Widget and VOD. It integrates USB ports with DLNA streaming support, formats: DivX HD, MKV, AVI, MP4, TS, WMV (units format FAT and NTFS).
Ik kwam dit bericht tegen en was erg benieuwd of iemand al MKV's rechtstreeks op de samsung heeft kunnen afspelen? via Upnp of rechtstreeks vanaf een NAS.
en zo ja wat zijn de ervaringen?

EDIT: extra info

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:53

Wildfire

Joy to the world!

Iemand die bij een winkel werkt die wat meer kan zeggen over onderstaande bewering van mijn leverancier (via welke we onze UE46C8000 kosteloos omgewisseld krijgen voor een UE46D8000 ivm de vele ellende die we hebben gehad)?:
Helaas kan Samsung de D8000 serie nog niet leveren. Er zijn enkele apparaten
geleverd aan winkels die een speciale gelegenheid hadden om iets te laten
zien maar nog geen voorraad.

Verwachting is dat deze maand de levering op gang gaat komen maar Samsung
geeft al aan dat de leveringen moeizaam zullen blijven tot begin juni.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
SalimRMAF schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:10:
[...]

In NL hebben ALLE Samsung D6+ modellen CI+, en een Sat S2 tuner. Er zijn zowel VSXXN alsook WSXXN modellen. Dat zijn de NL/Belgie modellen van Samsung. Zo heeft de T-Mobile Shop (ook in de pricewatch) een Duits model. Ik dacht me te herinneren dat de Duitse modellen van vorig jaar (in het begin) geen CI+ ondersteunden o.i.d..
De vraag is dan ook wat het verschil tussen de VSXXN en WSXXN moddellen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:29:
over de D8000:
[...]

Ik kwam dit bericht tegen en was erg benieuwd of iemand al MKV's rechtstreeks op de samsung heeft kunnen afspelen? via Upnp of rechtstreeks vanaf een NAS.

Ja, ik heb dit gisteren rechtstreeks via USB gedaan. Ging moeiteloos.
Dit was overigens via een externe schijf, hij herkent de mappen/bestanden direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:29:
over de D8000:
[...]

Ik heb inderdaad een MKV kunnen afspelen op mijn Samsung D7000. Nog niet geprobeerd via de NAS, maar via de USB, doe ik vanavond anders even voor je.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pater schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:12:
[...]
Ik heb inderdaad een MKV kunnen afspelen op mijn Samsung D7000. Nog niet geprobeerd via de NAS, maar via de USB, doe ik vanavond anders even voor je.
Cool thanks!
Ben heel erg benieuw of het via een NAS ook lukt.
Lees overal dat er ondersteuning is via USB, maar via een cat6 kabeltje is natuurlijk helemaal geweldig ^^
Gemak dient de mens... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:52
Wildfire schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:37:
Iemand die bij een winkel werkt die wat meer kan zeggen over onderstaande bewering van mijn leverancier (via welke we onze UE46C8000 kosteloos omgewisseld krijgen voor een UE46D8000 ivm de vele ellende die we hebben gehad)?:

[...]
Zóu kunnen. Onze tv zou ook in de winkel geplaatst worden als demo-toestel, maar dat is niet gebeurd nadat wij óók problemen met de C8700 hadden en mochten ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:07:
[...]

Bedoel je met Aura wat ik met ghosting bedoel? Als iemand rent zijn schaduw erachteraan zeg maar. Ik zit te denken om anders toch de D7000 te wisselen voor de D8000. Of hebben jullie de de D8000?

Edit: ik zie dat jij ook een D7000 hebt cjpunt.
ja zo iets een soort lijn om de spelers heen ik denk dat de D8000 niet veel beter is smirnoff bij mij is al een monteur langs geweest en wordt een deze dagen terug gebeldt kijken wat we erana kunnen doen ik denk dat ik hem terug breng en me de nieuwe Sony Hx920 haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:40:
[...]

Cool thanks!
Ben heel erg benieuw of het via een NAS ook lukt.
Lees overal dat er ondersteuning is via USB, maar via een cat6 kabeltje is natuurlijk helemaal geweldig ^^
Gemak dient de mens... ;)
Net even geprobeerd, MKV pakt hij niet via de NAS, maar wel via de USB. Voor mij maakt dat niet uit, omdat ik de bestanden makkelijk kan schuiven op mijn NAS naar het USB gedeelte van de schijf. En dan pakt hij ze wel. :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Zojuist hier Canal!Digitaal gefixt! :) Het werkt dus wél, en lag niet aan de TV.
Splitter gedemonteerd en nu werkt het wel.

De TV is dus wel gevoeliger dan mijn vorige ontvanger, want die deed het ook mét splitter.

Ik ben tevreden. Prachtige TV, géén clouding bij mij. Goede kijkhoek.
D7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pater schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:44:
[...]
Net even geprobeerd, MKV pakt hij niet via de NAS, maar wel via de USB. Voor mij maakt dat niet uit, omdat ik de bestanden makkelijk kan schuiven op mijn NAS naar het USB gedeelte van de schijf. En dan pakt hij ze wel. :)
oh ok, jammer... maar thanks voor het testen!!
Ik zat met het idee om alles in mijn meterkast te bouwen,kabeltje in de D8000 en klaar is kees.
Moet dus nu even een andere setup verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 11:09
Goede mediaspeler erbij en klaar is madasiro ;).

[ Voor 4% gewijzigd door mauricedb op 11-04-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Mooi om alle goede verhalen te horen, lijkt het er toch gewoon op dat ik net even een misproductie heb gehad ofzo. Zal proberen nog wat foto's te maken vanavond. Het goede nieuws is dat mijn TV donderdag wordt omgeruild voor een nieuwe D7000. Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Door samsung of door de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Loopt gewoon via de winkel, had een extra service / garantiepakket afgesloten en toen ik vandaag over de problemen belde werd me meteen de vervanging voor een nieuwe aangeboden. Nog even met de winkel daar het er over gehad. Clouding komt nog steeds voor bij Edge-lit LED TV's, maar het zou in zeer beperkte mate moeten zijn (langs vaak alleen de randen van het scherm) en zodra je de backlight terugschroeft tot onder de 50% van de maximum waarde zou het praktisch non-existent moeten zijn. Ben benieuwd, maar heb er wel vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Okee, hopelijk heb je dan nu een beter model te pakken. Had je trouwens nog de nieuwste firmware erop gezet, 1009.0? Want met deze firmware is het clouding bij mij tot een minimum gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ja heb ik er op gezet inderdaad. Hielp niks eigenlijk. Denk dat ik gewoon pech heb gehad, maar door goede service heb ik het eind van deze week hopelijk gewoon wel een goeie!

EDIT: Nog even 2 foto's gemaakt, geen beste kwaliteit maar maken de problemen duidelijk en wijzen gewoon op een specifiek probleem denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5107/5610140511_183fc7f403.jpg
Brightness / Clouding problem D7000 #1 by cjpunt, on Flickr

Zie links onder (boven het pauze symbool), de rechthoekige lichte vlek.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5266/5610138489_ae9ce02753.jpg
Brightness / Clouding problem D7000 #2 by cjpunt, on Flickr

Zie het contrast en de helderheid links op het scherm ten opzichte van rechts.

[ Voor 73% gewijzigd door heypnt op 11-04-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welke van de volgende modellen de canal digitaal Fast scan heeft, en met welke software versie : d5720 / d6500/ d7000 /d8000.

met de oude c6700, c7700 en c8700 was het heel makelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:12:
Goede mediaspeler erbij en klaar is madasiro ;).
Zeker, ik dacht alleen zonder te kunnen. ;)
hoe minder apparaten hoe rustiger ik wordt :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:42:
weet iemand welke van de volgende modellen de canal digitaal Fast scan heeft, en met welke software versie : d5720 / d6500/ d7000 /d8000.

met de oude c6700, c7700 en c8700 was het heel makelijk.
(D6500)*, D7000 & D8000 hebben die functie. Let dan wel op dat je de Nederlands/Belgische modellen hebt. Werkt bij mij ook heel makkelijk :)

*Niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:49:
[...]

(D6500)*, D7000 & D8000 hebben die functie. Let dan wel op dat je de Nederlands/Belgische modellen hebt. Werkt bij mij ook heel makkelijk :)

*Niet zeker
wordt moeilijk.. woon in frankrijk.. had met de c modellen geen enkel probleem die ik hier in frankrijk gekocht heb.. ik denk dat als je in de eerste instalatie voor land en taal nederlands kiest, dan krijg je de cd tvv optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:24:
[...]

Clouding komt nog steeds voor bij Edge-lit LED TV's, maar het zou in zeer beperkte mate moeten zijn (langs vaak alleen de randen van het scherm) en zodra je de backlight terugschroeft tot onder de 50% van de maximum waarde zou het praktisch non-existent moeten zijn. Ben benieuwd, maar heb er wel vertrouwen in!
Je kan beter brightness terug schroeven en compenseren met backlight. ik heb helderheid 31 en backlight 13 en daarbij totaal geen last van clouding of bleeding. Hoewel ik een C8700 heb maar dat mag niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:55:
[...]
wordt moeilijk.. woon in frankrijk.. had met de c modellen geen enkel probleem die ik hier in frankrijk gekocht heb.. ik denk dat als je in de eerste instalatie voor land en taal nederlands kiest, dan krijg je de cd tvv optie..
Hmm, ik zei het erbij omdat ik ergens gelezen meende te hebben dat er geen CI+ ingang op anderen zat. Maar nu ik er over nadenk, die heb je inderdaad niet nodig voor Canal Digitaal. CI is voldoende. In dat geval zou je inderdaad ook een frans model kunnen kopen, en in het menu voor NL kiezen, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 18:33
Hebben al deze nieuwe modellen zo'n glanzend scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Oeroeg schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:28:
Confirmative! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit de edge lit? aan de zijkanten? of boven en onder?

Toch gevonden, de zijkanten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oeroeg schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:28:
Ze glanzen wel, ja maar niet zo erg als met een glasplaat. :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
Mooi, want dat ziet er gewoon heel scherp uit.
Het nadeel is echter dat je jezelf ziet in donkere scènes, en dat je soms last hebt van de weerspiegeling van de zon.

Ik zie dat zo langzamerhand de modellen beschikbaar komen, wanneer moeten ze allemaal in de winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Oeroeg schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:36:
Mooi, want dat ziet er gewoon heel scherp uit.
Het nadeel is echter dat je jezelf ziet in donkere scènes, en dat je soms last hebt van de weerspiegeling van de zon.

Ik zie dat zo langzamerhand de modellen beschikbaar komen, wanneer moeten ze allemaal in de winkels liggen?
Vanaf 5 april bij BCC en Mediamarkt, sindsdien mondjesmaat bij andere winkel(ketens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
Kan iemand bevestigen dat de toestellen uit de 65** serie allemaal hetzelfde zijn, maar alleen een andere behuizing/design hebben?
Volgens de MediaMarktMedewerker was dit het enige verschil, waar zit het prijsverschil hem dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Yep,

De 6500 bijvoorbeeld, heeft een "normale" voet, vierkant design
de 6510 heeft een kruispoot, een witte omlijsting, en een design met onder het samsung logo een vrouwelijke bult. |:(
6530 mooi smal randje, vrouwenbult, zwart, grijze voet
6540 smal randje, vrowuenbult, zwarte voet?
6570 smal randje, vrouwenbult, kruispoot?

Weet alleen niet ZEKER of ze ALLEMAAL een glansplaat ervoor hebben, misschien dat iemand dit kan bevestigen bij de *40 *00 en *70

[ Voor 16% gewijzigd door SalimRMAF op 11-04-2011 23:12 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Vraagje voor de gelukkigen die een D7000 of D8000 hebben aangeschaft. ;) Hebben jullie in de / een winkel de twee kunnen vergelijken, en indien ja, bij welke dan?

Ik begrijp dat het verschil tussen deze twee (behalve sw/hw localdimming) eigenlijk de vormgeving is. De D7 heeft een andere, doorzichtige rand.

Ik twijfel tussen de 2 en voordat ik tot aanschaf overga zou ik ze beide willen zien; om te beoordelen of de D8 mij het extra geld waard is nl.

Ander vraagje, is het internetten met de ingebouwde webbrowser te vergelijken met het surfen op een pc (qua performance en compatibiliteit)?

Thx IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43

Het is, of in ieder geval een gedeelte waar het mee eindigd de zogenaamde BOM code.
Waar dat exact voor staat geen idee, waarschijnlijk het slimst om Samsung even te vragen, zij zullen het beste weten. Wel handige info voor TS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 17:08
TCroezing schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:40:
Vraagje voor de gelukkigen die een D7000 of D8000 hebben aangeschaft. ;) Hebben jullie in de / een winkel de twee kunnen vergelijken, en indien ja, bij welke dan?

Ik begrijp dat het verschil tussen deze twee (behalve sw/hw localdimming) eigenlijk de vormgeving is. De D7 heeft een andere, doorzichtige rand.

Ik twijfel tussen de 2 en voordat ik tot aanschaf overga zou ik ze beide willen zien; om te beoordelen of de D8 mij het extra geld waard is nl.
Staat al een aantal keren aangeven in dit topic, het ENIGE verschil is de rand, qua beeld qualiteteit, local dimming e.d. zijn ze identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCroezing schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:40:

Thx IA
Ik heb hem gehaald bij MM Amsterdam,
deze hebben staan de 40D8000 & 46D7000.
ook hebben ze de 51D8000 Plasma & 50C7000 Plasma van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:59:
[...]

Ik heb hem gehaald bij MM Amsterdam,
deze hebben staan de 40D8000 & 46D7000.
ook hebben ze de 51D8000 Plasma & 50C7000 Plasma van vorig jaar.
Kun je bij de MM nog iets van de prijs afpraten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet geschoten is altijd mis ;)
Maar ik ik heb begrepen dat MM en Samsung een gentlemen's agreement hebben om de komende tijd niet onder advies prijs te verkopen.
Accessoires zijn natuurlijk wel vrij spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 19 april wordt me scherm 55d7000 omgewisseld voor mijn andere wegens clouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:14:
Woensdag 19 april wordt me scherm 55d7000 omgewisseld voor mijn andere wegens clouding
Heb mijn 46 kunnen omruilen is niet veel beter, maar iets iig...

3D heeft wel iets meer ghosting of hoe dat ook mag heten, dat ik beeld van de rechter oog in het linker oog deels zie en andersom....

Ligt dat aan het brilletje of de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Zonet even de thread doorgelezen op reacties en ik vind veel terug over de D7000 en D8000, maar weinig over de D6000. Ik huis uit, dus ik probeer een beetje bang for buck te zoeken en wat op de portefeuille te letten. Iemand enige ervaring met de D6300?
Ik heb deze besteld:
http://webshop.eurosys.be...40d6320ssxxn/p350605.aspx

Ik kan overigens moeilijk besluiten of dit nu een LED TV is, of een LCD... De specs die ik terugvind zijn nogal verwarrend. Kan iemand zijn licht eens laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:04:
[...]

Heb mijn 46 kunnen omruilen is niet veel beter, maar iets iig...

3D heeft wel iets meer ghosting of hoe dat ook mag heten, dat ik beeld van de rechter oog in het linker oog deels zie en andersom....

Ligt dat aan het brilletje of de tv?
het is gewoon slecht met die clouding als die van mij is omgeruildt en hij heeft weer clouding neem ik een andere scherm dan wacht ik wel op de nieuwe sont Hx920 die heeft wel Dynamic Edge LED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

MonoKid schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:05:
Zonet even de thread doorgelezen op reacties en ik vind veel terug over de D7000 en D8000, maar weinig over de D6000. Ik huis uit, dus ik probeer een beetje bang for buck te zoeken en wat op de portefeuille te letten. Iemand enige ervaring met de D6300?
Ik heb deze besteld:
http://webshop.eurosys.be...40d6320ssxxn/p350605.aspx

Ik kan overigens moeilijk besluiten of dit nu een LED TV is, of een LCD... De specs die ik terugvind zijn nogal verwarrend. Kan iemand zijn licht eens laten schijnen?
Is een LED TV. Geen ervaring mee. Je kan de LED's herkennen met de eerste twee letters (UE).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo8578
  • Laatst online: 02-10 13:11
Yes!!!!!!

MM heeft gebeld morgen is mijn 55d8000 binnen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd of meschien gelijk gecondeleerd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
Pater schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:24:
[...]

Is een LED TV. Geen ervaring mee. Je kan de LED's herkennen met de eerste twee letters (UE).
Thanks! Ik ben een duidelijke leek in heel het TV verhaal maar probeer wat bij te benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernokingS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 16:47
Mo8578 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:00:
Yes!!!!!!

MM heeft gebeld morgen is mijn 55d8000 binnen!!!!
Veel plezier ermee, maar even een vraag, wanneer had jij hem besteld?
Zit zelf ook te wachten tot MM belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterHelm schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 07:38:
[...]

Staat al een aantal keren aangeven in dit topic, het ENIGE verschil is de rand, qua beeld qualiteteit, local dimming e.d. zijn ze identiek.
was bij de MM amsterdam zuidoost 2 weken geleden en daar gaf de verkoper aan dat er ook een verschil zit in werkgeheugen. Dus als je via het netwerk filmpjes streamt minder last van haperingen. Aldus de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Vanavond deed mijn tv-signaal het, en dat verliep allemaal vlekkeloos!
Mooie HD kwaliteit, na de firmware update lijkt zelfs het ghosting wat minder te zijn.

Helaas vielen mij wel twee andere zaken op:
- idem als bij cjpunt, grote heldere plek rechts onderin, (sowieso rechts veel)
- lichte streep onderin over de gehele lengte van het scherm.

Erg jammer allemaal, heb besloten het ding terug te gaan brengen naar de MM.
Eens horen wat zij ervan zeggen, hoop dat een ander exemplaar D7000 dit niet heeft.

Hoor graag of het bij jou uitkomst heeft geboden cjpunt, de wissel van toestel.

2 foto's (iPhone kwaliteit)
De iPhone Samsung remote app werkt overigens super, aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/248/img0183r.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/1723/img0186xh.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Smirnoff op 12-04-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirn ik heb hetzelfde probleem van mij wordt 19 april omgewisseld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Smirnoff schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:57:
Mooie HD kwaliteit, na de firmware update lijkt zelfs het ghosting wat minder te zijn.

Eens horen wat zij ervan zeggen, hoop dat een ander exemplaar D7000 dit niet heeft.

[afbeelding]
[afbeelding]
Even over die App, werkt die bij jou ook als je je TV bedraad aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
@DarkQ, tnx. Gaven ze ook een reden? fout paneel ofzo?
@Torrentus, dit is wireless. Kan het bedraad helaas niet testen, heb geen UTP bij de hand.

[ Voor 16% gewijzigd door Smirnoff op 12-04-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WouterHelm schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 07:38:
[...]

Dus er zijn werkelijk mensen die zo 700 euro extra lappen voor een andere rand? 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
@Smirnoff Ok, Volgens mij werkt het niet als je 'm bedraad aansluit :(. De app geeft ook aan dat ze op "hetzelfde accespoint" aangesloten moeten zijn. Toch jammer, want voor streamen moet ik 'm toch echt bedraad aansluiten.

Achja, ik vind die normale afstandsbediening ook wel prima. Al is het onmogelijk om daarmee te webbrowsen, maarja. Daar heb ik weer andere apparaten voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Jeroenneman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:33:
[...]

Dus er zijn werkelijk mensen die zo 700 euro extra lappen voor een andere rand? 8)7
Huh 700? Volgens mij is het max verschil 300 euro, nog steeds een hoop natuurlijk. Kan er alleen niks aan doen maar vind die rand van de 7000 er el cheapo uitzien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:17:
[...]
Ik gebruik de andriod versie en die is echt super.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 12:41
Torrentus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:17:
[...]
Ja. Iphone en Tv moeten op hetzelfde netwerk zitten. Tv Remote installeren en de Iphone ziet de Tv.

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 12-04-2011 23:16 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Torrentus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:40:
Al is het onmogelijk om daarmee te webbrowsen, maarja. Daar heb ik weer andere apparaten voor :)
Leg uit.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:31

jasjenl

Liab A Tymo

MonoKid schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:08:
[...]

Thanks! Ik ben een duidelijke leek in heel het TV verhaal maar probeer wat bij te benen.
Maar je weet hopelijk als 'leek' wel dat een 'LED tv' eigenlijk ook gewoon een LCD tv is, maar dan met led verlichting als backlight ipv ccfl? Want veel mensen lijken nog steeds te denken dat LED tv iets heel bijzonders is t.o.v 'gewone' LCD tv's, mede dankzij de fantastische marketing van met name Samsung, die als eerste begonnen zijn met het gebruik van deze nogal misleidende benaming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Je moet je URL intypen met de cijfertoetsen..
Verder is de browser héél netjes uitgevoerd, maar dat typen met de standaard remote werkt echt niet fijn :P
Voelt weer als het old-skool nokia sms'en zonder T9/woordenboek.

@De rest: Toch raar, Bij mij werkt het inderdaad goed als ik beide Wireless aansluit, maar als ik de TV (via een switch) aansluit op m'n router, waarop ook het draadloze signaal binnenkomt, werkt het niet. Het heeft verder geen prioriteit, maar voor anderen misschien iets waar ze wat mee kunnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Torrentus op 12-04-2011 23:49 . Reden: Toegevoegd: Voelt weer als het old-skool nokia sms'en zonder T9/woordenboek. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ok dan nog 2 vraagjes:

-Kun je het typen niet vergemakkelijken om een USB toetsenbord aan te sluiten?
-Je kunt toch bladwijzers aanmaken van je favoriete websites, dan ben je al snel klaar. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
SalimRMAF schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:52:
Ok dan nog 2 vraagjes:

-Je kunt toch bladwijzers aanmaken van je favoriete websites, dan ben je al snel klaar. :)
Een USB toetsenbord aansluiten, daar heb ik nog niet aan gedacht. Lijkt me ook niet erg praktisch, zou dan meteen een draadloos model moeten zijn, en of dat ook werkt?

Wat betreft de bladwijzers heb je helemaal gelijk ;) Waarschijnlijk heb ik de moed iets te snel opgegeven :). Maar nogmaals kudo's voor de browser. Ik kan me niet voorstellen dat een andere TV dat beter voor elkaar heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
SalimRMAF schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:52:
Ok dan nog 2 vraagjes:

Via de iPhone Samsung app kan je sowieso typen, wel een duur toetsenbord overigens! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:57:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben bang dat ze allemaal die strepen hebben, ik zie het ook aan de bovenzijde, niet altijd, bij wat lichtere beelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:17:
[...]
Ik ben bang dat ze allemaal die strepen hebben, ik zie het ook aan de bovenzijde, niet altijd, bij wat lichtere beelden
Nou ik mag hopen van niet, kunnen meedere mensen dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
Jammer dat de 2011 series niet bedoeld zijn om op te gamen, 66ms input lag (bij de 7000) is toch echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
jasjenl schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:29:
[...]

Maar je weet hopelijk als 'leek' wel dat een 'LED tv' eigenlijk ook gewoon een LCD tv is, maar dan met led verlichting als backlight ipv ccfl? Want veel mensen lijken nog steeds te denken dat LED tv iets heel bijzonders is t.o.v 'gewone' LCD tv's, mede dankzij de fantastische marketing van met name Samsung, die als eerste begonnen zijn met het gebruik van deze nogal misleidende benaming..
Ik hoopte van wel, ik begrijp het verschil tussen de oude buisjes die vroeger bij LCD scherm als backlight werden gebruikt, ten opzichte van de LED matrix die tegenwoordig instaan voor het backlight verhaal. Hoe je het uiteindelijk bekijkt, met de LED backlight zou je een beter contrast, mooiere kleuren, lager verbruik/minder warmte moeten krijgen, betere durability etc.
Zit ik juist? Ik leer alleszins graag bij...

Het enige wat ik gruwelijk vervelend en verwarrend vond, waren de vele afkortingen en inderdaad ronkende marketing termen waarmee je om de oren wordt geslagen. Het was koffiedik kijken, voor mij, om de juiste specs te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Ik moet zeggen dat ik die chromen poot helemaal niet vind misstaan op een glazen TV meubel:

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/3215/fotoced.jpg

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin ook als je film kijkt dan lijkt alles een beetje nep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:53:
Ik vin ook als je film kijkt dan lijkt alles een beetje nep
Snap helemaal wat je bedoelt, alsof het 'te' helder is.
Misschien is dat ook wel zo, vriend van mij heeft dit ook bij zijn Philips LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zo iets heel raar gewoon alsof het nep is als je een actie film kijkt en als je die personen ziet ziet er gewoon niet egt film achtig meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:58:
ja zo iets heel raar gewoon alsof het nep is als je een actie film kijkt en als je die personen ziet ziet er gewoon niet egt film achtig meer uit
Heb je het over dat blurry effect? Alsof je TV kijkt met een wazige roes en alles toch helder en vaag is?

Ik had dit ook, omdat ik altijd op een oude beelbuis TV keek en de kwaliteit niet gewoon was. Uiteindelijk is het toch veel prettiger kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vind ik niet ik had hier voor een plasma. en ja die kijkt eigelijk wel mooier het is gewoon te echt lijkt het wel ja hoe moet ik het uitleggen :p als je normaal een film ziet een actie zit ik er egt in maar nu niet omdat de beeld gewoon zo anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:46:
naa vin ik niet ik had hier voor een plasma en ja die kijkt eigelijk wel mooier het is gewoon te egt lijkt het wel ja hoe moet ik het uitleggen :p als je normaal een film zie een actie zit ik er egt in maar nu niet omdat de beeld gewoon zo anders is
Gast, let aub eens op je spelling :) Eerst op "bekijk post" klikken bijvoorbeeld. Even nalezen en dan posten. Je posts zijn atm moeilijk te lezen.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:46:
dat vind ik niet ik had hier voor een plasma. en ja die kijkt eigelijk wel mooier het is gewoon te echt lijkt het wel ja hoe moet ik het uitleggen :p als je normaal een film ziet een actie zit ik er egt in maar nu niet omdat de beeld gewoon zo anders is
Heb je al die elektronische beeld "verbeteraars" aan staan? Zo ja, zet die eerst maar eens allemaal uit.
En wat betreft je taal.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Inderdaad. Vooral Motion Plus is er eentje die het beeld er heel erg 'homevideo' achtig kan uit laten zien. Alle fabrikanten hebben tegenwoordig dergelijke technieken die vaak meer kwaad dan goed doen. Samsung heeft denk ikk nog een van de beste technieken. In de clear stand kan het echt wel een toevoeging geven, maar uit is misschien nog wel gewoon het beste.

Dat mijn panel echt gewoon helemaal niet in orde is wordt meer en meer duidelijk. Vlekken worden steeds erger en groter. Morgenavond krijg ik mijn vervanging en gezien alle verhalen hier en op avforums ga ik er gewoon vanuit dat ik dan ook 'one happy owner' ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik uit staan nou ik wacht wel tot 19 april dan krijg ik ook me vervangende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:11:
[...]

Nou ik mag hopen van niet, kunnen meedere mensen dit bevestigen?
Ik zie ze vooral als het donker wordt/is in de kamer. Ik dacht in eerste instantie dat het de led's waren maar die schijnen aan de zijkanten te zitten.
Meeste mensen die mijn tv zien valt het niet op, hier op het forum nog reacties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Vanavond de 46D7000 omgeruild voor een nieuw exemplaar bij de MM, goede service trouwens.

Nieuw exemplaar:
- wederom een dunne lichte rand onderin, dit hoort schijnbaar :?
- RTL4 (HD) bouwval gezocht, zodra er ook maar handbewegingen waren... stotteren tot aan 1ms stilstaan van het beeld,
- heb niet eens zin gehad om naar bleeding of wat dan ook te kijken.

Het beeld lijkt af en toe wel 1 van de eerste LCD tv's, zodra het te druk word.... lekker 'blurren', en dat op HD signaal (100% ontvangst).

Drie keer zal wel scheepsrecht zijn, alleen niet meer voor mij.
Zal aankomende week eens kijken of het de instellingen zijn, is dit het niet.... :w

Overigens vanmorgen Samsung nog gebeld, ik begrijp dat je niet alle modellen uit je hoofd weet, maar daar naartoe bellen heeft echt geen enkele zin. Die werken een lijstje af, bij moeilijke vragen cq. technische vragen moeten ze ook verder vragen bij een supervisor?

[ Voor 8% gewijzigd door Smirnoff op 13-04-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Smirnoff schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:07:
Vanavond de 46D7000 omgeruild voor een nieuw exemplaar bij de MM, goede service trouwens.

Nieuw exemplaar:
- wederom een dunne lichte rand onderin, dit hoort schijnbaar :?
- RTL4 (HD) bouwval gezocht, zodra er ook maar handbewegingen waren... stotteren tot aan 1ms stilstaan van het beeld,
- heb niet eens zin gehad om naar bleeding of wat dan ook te kijken.

Het beeld lijkt af en toe wel 1 van de eerste LCD tv's, zodra het te druk word.... lekker 'blurren', en dat op HD signaal (100% ontvangst).

Drie keer zal wel scheepsrecht zijn, alleen niet meer voor mij.
Zal aankomende week eens kijken of het de instellingen zijn, is dit het niet.... :w

Overigens vanmorgen Samsung nog gebeld, ik begrijp dat je niet alle modellen uit je hoofd weet, maar daar naartoe bellen heeft echt geen enkele zin. Die werken een lijstje af, bij moeilijke vragen cq. technische vragen moeten ze ook verder vragen bij een supervisor?
Balen man. Heb je beeldverbeteraars uitgezet? Vooral Motion Plus.
Een beetje backlight bleed zul je gewoon houden bij Edge Led, als je je daar echt aan stoort zou ik voor een plasma gaan (VT30 van Panasonic misschien).
Waar heb je je backlight op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk gewoon dat dit slechte exemplaren zijn ik hoop dat ik wel een goeie krijg anders neem ik een Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
cjpunt schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:18:
[...]

Balen man. Heb je beeldverbeteraars uitgezet? Vooral Motion Plus.
Een beetje backlight bleed zul je gewoon houden bij Edge Led, als je je daar echt aan stoort zou ik voor een plasma gaan (VT30 van Panasonic misschien).
Waar heb je je backlight op staan?
Ja ik baal er ook echt van. Heb het met Motion-plus aan- en uit geprobeerd.
Ergens heb ik plasma al wel overwogen, maar we zijn weg van het design. ;)
Backlight staat op 8, moet deze (al eerder geadviseerd volgens mij) op 0?

Die streep kan ik nog wel mee leven, maar het feit dat bij handbewegingen je beeld 'raar' gaat doen....

@ DarkQ, zijn die exemplaren al beschikbaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Smirnoff op 13-04-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Nee backlight niet op 0. Ik denk dat ergens tussen 6 en 10 het backlight ideaal staat, afhankelijk van de hoeveelheid omgevingslicht.

1e batch hebben vaak kinderziektes, veel zal ook opgelost kunnen worden met toekomstige software updates, maar ja daar zit je natuurlijk niet op te wachten met zo'n dure set. Zie toch het merendeel van de mensen positief over de tv zijn. En de perfecte TV is er niet en zal er voorlopig ook nog wel niet zijn. Dat is wel iets dat we moeten onthouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:32:
[...]

Ja ik baal er ook echt van. Heb het met Motion-plus aan- en uit geprobeerd.
Ergens heb ik plasma al wel overwogen, maar we zijn weg van het design. ;)
Backlight staat op 8, moet deze (al eerder geadviseerd volgens mij) op 0?

Die streep kan ik nog wel mee leven, maar het feit dat bij handbewegingen je beeld 'raar' gaat doen....

@ DarkQ, zijn die exemplaren al beschikbaar?
Volgens mij die hx920 komt eind april denk ik die is beter dan de Samsung met led

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:56:
[...]

Volgens mij die hx920 komt eind april denk ik die is beter dan de Samsung met led
Ik heb de HX920 gezien. :X en Ow, wat had die een banding! :X :X Niet normaal. Koop geen FUll LED TV zou ik zeggen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 12:41
Filmpje van de Iphone app voor de Samsung Tv.....

YouTube: Samsung TV mit internet & iPhone APP Fernbedienung

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Ik heb het hele topic al (met veel plezier overigens!) doorgelezen, maar kan op een vrij eenvoudige vraag (denk ik) geen antwoord vinden.

Simpele stelling: voor zo weinig mogelijk geld, zoveel mogelijk televisie, zowel qua inches als functionaliteit.

Ik zie iedereen laaiend enthousiast over de 46D7000. Deze schijnt hetzelfde te zijn als de 46D8000, maar met een iets ander uiterlijk. Maar...

Wat is het verschil tussen een 46D7000 en een 46D6xxx serie ?

Ik zou graag 46" + 3D hebben. Het liefst zonder de rode gloed in de rand, maar natuurlijk wel zo mooi mogelijk ;)

Zou iemand mij hier antwoord op willen/kunnen geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:05:
[...]

Ik heb de HX920 gezien. :X en Ow, wat had die een banding! :X :X Niet normaal. Koop geen FUll LED TV zou ik zeggen.
Wat is banding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Samsung alsnog gebeld, netjes te woord gestaan.
Moet vanavond nog het serienummer doorgeven, dan maken ze een afspraak.
Houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Thanks! Zoiets zocht ik inderdaad!

Ik kan maar weinig verschillen tussen de D7000 en de D6750 vinden, behalve 400 Hz t.o.v. 800 Hz, de iets dunnere rand en de speakers die iets minder watt hebben.

Zeg ik het zo goed, of zie ik iets over het hoofd ? En ga je het verschil in Clear Motion Rate merken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Massiefje schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:49:
[...]

Thanks! Zoiets zocht ik inderdaad!

Ik kan maar weinig verschillen tussen de D7000 en de D6750 vinden, behalve 400 Hz t.o.v. 800 Hz, de iets dunnere rand en de speakers die iets minder watt hebben.

Zeg ik het zo goed, of zie ik iets over het hoofd ? En ga je het verschil in Clear Motion Rate merken ?
Banding wilt zeggen, dat je door de verschillende sectoren van de achtergrond de helderheidsverschillen kunt zien. De LG's van vorig jaar hadden er veel last van.

Afbeeldingslocatie: http://ladydeals.com/wp-content/uploads/2007/09/banding.jpg

@D6750 etc: Dunnere rand? O-) De rand van de D7000 is toch vrij dik; ik denk net zo dik als de D65-serie. Die van de D65*-serie vind ik mooier, angezien die een zwarte bezel hebben ipv een doorzichtige, rondige rode bezel!

Ik wilde eerst ook voor de D6750 gaan, maar de meerprijs kan ik absoluut niet rechtvaardigen, ten opzichte van de D6500 of D6530. ;(

Micro dimming hoef ik nog niet. (Dat heeft de D6750 wel) De D65-serie heeft een1 core cpu, terwijl de D7 en 8 een dualcore hebben; hierdoor zijn de apps wel wat sneller trouwens.

Als je goed zoekt, heb je voor 1300 euro een D6500 of een D6530. 46 Inch.

[ Voor 3% gewijzigd door SalimRMAF op 14-04-2011 11:24 ]

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 6 ... 99 Laatste