Ik heb overal op internet gezocht maar kan over mijn vragen gewoon geen antwoord vinden, ook heb ik dit hele topic doorgelezen, nu heb ik besloten een account aan te maken en hier mijn vragen te stellen omdat ik dit topic (en voorgaande topics over samsung tv's altijd al heb gevolgd)
Ik ben nu in het bezit van een Samsung B6000, waar ik me echt aan erger is de grote wolken clouding over mijn hele scherm, ik denk dat dit nu (na 2 jaar door ontwikkelen) in ieder geval wel wat minder zou zijn bij de D8000, dat het niet helemaal weg is heb ik al begrepen.
Daarnaast heb ik nog een Humax 5050C en een AC Ryan Playon HD Mini waar ik een Harddisk op aangesloten heb.
Nu wil ik over op de Samsung D8000 met CI+ hierover heb ik dus een aantal vragen:
- Kan ik nog steeds Pauzeren, opnemen, doorspoelen en terugspoelen met de Samsung D8000 CI+?
- Gaat het zappen een beetje behoorlijk? want met normale TV's zonder Decoder gaat dit vaak te sloom.
- Moet je met het pauzeren en doorspoelen er een externe harddisk aanhangen? Of zit er iets in de TV die het pauzeren tijdelijk ''opneemt''
- Zit er een Guide in? Zodat ik weet wat er vanavond, morgen etc op TV komt? en is deze overzichtelijk en snel?
Mediaspeler:
- Kan de TV als ik er een harddisk aanhang met verschillende formaten, Mp3's, MKV, Blu-Ray, DVD, WMV, DIVX etc het allemaal afspelen? zo ja verloopt dit allemaal soepel of geeft het vaak problemen?
Zoals jullie uit mijn vragen hierboven opmaken is dat ik het liefst alles in 1 heb, gewoon 1 TV met 1 afstandsbediening en 1 externe harddisk en voor de rest niet al die apparaten.
Alvast bedankt voor alle hulp / antwoorden
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 07-04-2011 14:36
]