Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 11:09
Ik denk dat alleen mods dit kunnen doen.

Edit: Is trouwens een nieuwe firmware uit, de 1009.0. Zal 'm vanavond installeren.

[ Voor 51% gewijzigd door mauricedb op 06-04-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Vandaag dan eindelijk de nieuwe modellen van Samsung in de winkel waar ik werk binnen gekregen. Helaas niet alle modellen. Veel instapmodellen en slechts twee handjesvol D7000 in 46" en 55".
-Knip-

Vandaag op een rustige moment van de dag de tv even uitgebreid getest.

- Nu merk ik ook lichte backlight bleeding. Dit blijkt niet storend te zijn en vermindert al behoorlijk als je op de moviemode zet en de helderheid op de helft zet.
- Voor iPhone en Android smartphone bezitters is er een app waarmee je de tv met je telefoon kan bedienen. Ik probeerde dit uit met mijn Galaxy S en het werkte perfect. Is even wennen zonder fysieke knopjes maar de smart hub gebruiken met de app is wel een stuk fijner dan met de afstandsbediening.
- Telefoons met allshare (aantal Samsung smartphones) kunnen foto's, video's en muziek draadloos streamen naar de tv toe. Hele toffe gimmick. Zo maakte ik een foto van een collega en drie seconde later zag hij zichzelf op de tv : D.
-

Overigens denk ik nu zelf de D7000 te nemen aangezien die qua beeld identiek is aan de D8000 maar wel 300 euro goedkoper is. Qua design begin ik hem ook steeds meer te waarderen : D.

[ Voor 11% gewijzigd door Quan Vu op 07-04-2011 17:24 ]

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders ook nog meer last van

als ik me beeldinstellingen wijzig en ik ga bevoorbeeld even naar smart hub en doe daar wat dingen en ik ga weer terug dat de instellingen ineens donker en wazig zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Laatst online: 28-09 15:25
Zo dat gaat lekker snel met die firmware. Vandaag net 1008 geinstalleerd. Laat je ervaringen maar even weten mauricedb. 1008 deed m.i. Weinig, nog steeds de frame-skip in custom motion plus mode.

Hdtvtest.co.uk komt als het goed is de komende dagen met een uitgebreide review van de 8000 en zullen dan ook wel wat instellingen posten. Erg benieuwd naar.

En tsjah de keuze tussen de 7000 en 8000 lijkt mij toch een makkelijke, 300 euro voor een ander design alleen? De 7000 is al bloedmooi, maar goed dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 1009.0 voor D7000 beschikbaar op de samsung site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 14:15
Welke bril zitten er eigenlijk bij de (46)D8000, die nieuwe SSG-3700CR??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Ice_Lord schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:36:
Welke bril zitten er eigenlijk bij de (46)D8000, die nieuwe SSG-3700CR??
Nee de standaard bril. SSG-3100GB

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Quan Vu schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:51:
Vandaag dan eindelijk de nieuwe modellen van Samsung in de winkel waar ik werk binnen gekregen. Helaas niet alle modellen. Veel instapmodellen en slechts twee handjesvol D7000 in 46" en 55". Het goede nieuws is dat ik een betere prijs en een accessoirespakket voor mijn mede-tweakers heb weten los te weken bij mijn inkoper. Iedereen die al een offerte heeft, kan mij opnieuw een berichtje sturen voor een nieuwe offerte. Uiteraard kunnen de mensen die interesse hebben ook een DM sturen voor een offerte.

Vandaag op een rustige moment van de dag de tv even uitgebreid getest.
Voel me nu echt een faler, maar hoe DM ik ;) of moeten we dan eerst buddies zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

itsgreen schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:15:
[...]

Voel me nu echt een faler, maar hoe DM ik ;) of moeten we dan eerst buddies zijn :)
Je hebt Direct Message functie uitgeschakeld en dan kan je zelf ook geen berichten sturen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo8578
  • Laatst online: 02-10 13:11
Ik heb gisteren de 55D8000 bestelt.
Ik heb er tevens een 2e bril kunnen bij onderhandelen.

nu afwachten wanneer hij binnenkomt.

Can't wait!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15

Wildfire

Joy to the world!

cybevenom schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:43:
wel ik heb net de 46 inch D7000 en de 46 inch d8000 vergeleken in de Saturn hier in Tilburg en mijn keuze is gek genoeg op de D7000 serie gevallen. Ik had niet verwacht dat ik die mooier zou vinden dan de D8000. Nu weet ik in ieder geval waar mijn vakantiegeld dit jaar naar toe gaat.
* Wildfire gaat vandaag met z'n pa de stad in

Bedankt voor de tip dat de Saturn ze nu wel heeft. Vorige week nog bij de Saturn geweest, toen hing er alleen een UE46D7000. Maar aangezien we binnenkort de UE46D8000 krijgen als vervanging wegens alle ellende met onze UE46C8700's die we hebben gehad, zouden we al graag de D8000 eens in het echt zien :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overal op internet gezocht maar kan over mijn vragen gewoon geen antwoord vinden, ook heb ik dit hele topic doorgelezen, nu heb ik besloten een account aan te maken en hier mijn vragen te stellen omdat ik dit topic (en voorgaande topics over samsung tv's altijd al heb gevolgd)

Ik ben nu in het bezit van een Samsung B6000, waar ik me echt aan erger is de grote wolken clouding over mijn hele scherm, ik denk dat dit nu (na 2 jaar door ontwikkelen) in ieder geval wel wat minder zou zijn bij de D8000, dat het niet helemaal weg is heb ik al begrepen.

Daarnaast heb ik nog een Humax 5050C en een AC Ryan Playon HD Mini waar ik een Harddisk op aangesloten heb.

Nu wil ik over op de Samsung D8000 met CI+ hierover heb ik dus een aantal vragen:

- Kan ik nog steeds Pauzeren, opnemen, doorspoelen en terugspoelen met de Samsung D8000 CI+?
- Gaat het zappen een beetje behoorlijk? want met normale TV's zonder Decoder gaat dit vaak te sloom.
- Moet je met het pauzeren en doorspoelen er een externe harddisk aanhangen? Of zit er iets in de TV die het pauzeren tijdelijk ''opneemt''
- Zit er een Guide in? Zodat ik weet wat er vanavond, morgen etc op TV komt? en is deze overzichtelijk en snel?

Mediaspeler:

- Kan de TV als ik er een harddisk aanhang met verschillende formaten, Mp3's, MKV, Blu-Ray, DVD, WMV, DIVX etc het allemaal afspelen? zo ja verloopt dit allemaal soepel of geeft het vaak problemen?

Zoals jullie uit mijn vragen hierboven opmaken is dat ik het liefst alles in 1 heb, gewoon 1 TV met 1 afstandsbediening en 1 externe harddisk en voor de rest niet al die apparaten.

Alvast bedankt voor alle hulp / antwoorden _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
- Kan ik nog steeds Pauzeren, opnemen, doorspoelen en terugspoelen met de Samsung D8000 CI+?
Ja, als je er een harde schijf aan hangt en je activeert timeshift is dit geen enkel probleem

- Gaat het zappen een beetje behoorlijk? want met normale TV's zonder Decoder gaat dit vaak te sloom.
Het kan sneller, maar het is bij mij geen punt van irritatie. Misschien dat anderen hun mening hier nog over kunnen geven.

- Moet je met het pauzeren en doorspoelen er een externe harddisk aanhangen? Of zit er iets in de TV die het pauzeren tijdelijk ''opneemt''
Ja je moet er een externe harde schijf aan hangen. Heb zelf een Samsung G2 voor 39 euro op de kop getikt werkt perfect.

- Zit er een Guide in? Zodat ik weet wat er vanavond, morgen etc op TV komt? en is deze overzichtelijk en snel?
Ja er zit een mooie guide op en werkt prima.

- Kan de TV als ik er een harddisk aanhang met verschillende formaten, Mp3's, MKV, Blu-Ray, DVD, WMV, DIVX etc het allemaal afspelen? zo ja verloopt dit allemaal soepel of geeft het vaak problemen?
De TV kan met behoorlijk veel formaten overweg, sowieso divx en mkv waarvan ik het zelf heb geprobeerd, maar ga de e-manual er anders even op na (eerder in dit topic genoemd) dan weet je het precies.

Hoop dat je hier wat aan hebt!
Succes!

Iemand firmware 1009 al getest trouwens? Ben nu niet thuis, ga het zelf morgen even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb hem al getest ik ben egt niet tevreden met de D7000 heb veel Clouding Game gaat egt niet soepel

en me instellingen schieten steeds donker terug vet raar me digitaal knippert af en toe bij sport 1

denk dat ik hem terug ga brengen

en met de 3D niks mis dat was wel mooi

Cjpunt waar kan ik die game mode vinden kan hem egt nergens vinden

morgen komt er een monteur langs om te kijken

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cjpunt thanks voor je reactie! binnekort even in de winkel kijken en als het me allemaal bevalt alles hier verkopen en dan hopen dat alles in 1 mooi werkt, nogmaals bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
Weet iemand wat de wifi bandbreedte is? Is dat de "n" standaard? Ik kon dit niet op de Samsung website vinden. Ook de handleiding van de nieuwe toestellen kon ik daar niet vinden overigens (D6**)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Gamemode vindt je niet bij beeldinstellingen ofzo, maar bij de "Algemene" instellingen. Wel even goed zoeken. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Salim heb hem gevonden kon hem eerst nergens vinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Ik wil dus graag voor het weekend m'n TV hebben. Maar dat schijnt lastiger te zijn dan ik gedacht had.
Ik wil een 55" model, en zit nog te twijfelen tussen de D8000 of de D7000.

Kan iemand mij helder het verschil uitleggen?
Als er nog tips zijn, over waar ze leverbaar zijn, graag! :)

Torrentus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Torrentus schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:13:
Ik wil dus graag voor het weekend m'n TV hebben. Maar dat schijnt lastiger te zijn dan ik gedacht had.
Ik wil een 55" model, en zit nog te twijfelen tussen de D8000 of de D7000.

Kan iemand mij helder het verschil uitleggen?
Als er nog tips zijn, over waar ze leverbaar zijn, graag! :)

Torrentus
Verschil is dat de D8000 een zilvere lijst heeft.. en de D7000 niet.. that's it!!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 46d8000 aangeschaft, overtreft mijn verwachtingen, fantastisch beeld, wel wat clouding, niet irritant, is ook afhankelijk van de instellingen!
Mijn vorie tv was een 37 inch, deze lcd lijkt echter niet veel groter door de dunne bezel!
Moet even nog wat rommelen met de instellingen, maar ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Heb een mooi 55"D7000 besteld bij BCC. Als het goed is moet ik hem morgen in huis hebben! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Iemand dit al eens overwogen of in het verleden geprobeerd? Het schijnt in sommige gevallen te helpen om de schroeven aan de achterkant van je TV ietsjes losser te draaien. Klinkt altijd gevaarlijk om zelf te sleutelen, maar klinkt best plausibel. En je kunt erg gemakkelijk bij de schroeven achter de TV

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1211217

Nog iets anders, voor degene die veel met instellingen bezig zijn en daar over willen discussieren en ze willen delen heb ik op avforums een topic geopend, zal de komende weken wel meer en meer in gepost worden. Zal daar ook de instellingen van grote reviewsites vermelden zodra deze verschijnen.

http://www.avforums.com/f...s-calibration-thread.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Samsung UE37D5720 series?
Kan er heel moeilijk goede reviews voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis uitzending gemist bij smart tv, dit klopt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cj punt dus die kerel heeft zijn schroeven los gehaaldt en nu geen clouding meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Weten jullie waar de D6500 ergens in de showroom staat? (Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven?)

Groetjes.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee sorry!
Ik zag wel MM Amsterdam de 51" D8000 Plasma uitpakken vandaag.
Het is dat mijn 46"D8000LED morgen geleverd wordt anders was ik wel tempted voor plasma te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
De theorie is dat het panel te straks vast staat waardoor er (meer) clouding zichtbaar is. Door de schroeven een kwartslagje losser te draaien zou dit beter kunnen worden. Klinkt als iets wat zou kunnen werken. Ik zou alleen twee keer nadenken voordat je gaat schroeven. Vanavond laat weer eens kijkn hoe het in een helemaal donkere kamer met de clouding op mijn tv is gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom 2 keer nadenken dan je kan ze tog een slagje terug draaien of niet laat maar even weten als het bij jou heeft geholpen heb jou instellingen overgenomen en tot nu toe de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tog schrijf je met -ch, wat onwijs irritant!

Clouding gaat niet weg door de bouten los te schroeven, vertrouw me ik heb het bij 2 schermen geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:29:
waarom 2 keer nadenken dan je kan ze tog een slagje terug draaien of niet laat maar even weten als het bij jou heeft geholpen heb jou instellingen overgenomen en tot nu toe de beste
Las ook ergens dat als je ook maar een kwart slagje gaat schroeven dat je je garantie kwijt bent.
weet niet hoe ze dat kunnen bewijzen, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:32:
tog schrijf je met -ch, wat onwijs irritant!

Clouding gaat niet weg door de bouten los te schroeven, vertrouw me ik heb het bij 2 schermen geprobeerd.
nou dan hoef ik dat dus ook niet te proberen bedankt voor je reactie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johndoe73
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 21:35
Weet iemand of je die transparante plastic rand van de D7000 kunt verwijderen. Lijkt alsof het dunne zwarte randje echt onderdeel van de kast is en de transparante rand alleen voor de "sier". Ben er zelf niet zo weg van en hoop eigenlijk dat je met een beetje schroeven de rand gewoon kunt verwijderen. Leek in de winkel wel los te zitten, maar kon niet echt uitvinden of je hem ook kunt verwijderen.

Hopelijk heeft iemand hier er al ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cjpunt

heb net een monteur hier gehad om de clouding te bekijken hij zegt ook dat het niet normaal is dat je voor die prijs zoon tv krijgt ze bellen me morgen weer van de hoe en de wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
johndoe73 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:30:
Weet iemand of je die transparante plastic rand van de D7000 kunt verwijderen. Lijkt alsof het dunne zwarte randje echt onderdeel van de kast is en de transparante rand alleen voor de "sier". Ben er zelf niet zo weg van en hoop eigenlijk dat je met een beetje schroeven de rand gewoon kunt verwijderen. Leek in de winkel wel los te zitten, maar kon niet echt uitvinden of je hem ook kunt verwijderen.

Hopelijk heeft iemand hier er al ervaring mee.
Bij de MM zeiden ze dat je het eraf kan halen (op eigen risico), ze lieten de schroeven aan de achterkant zien. het is idd een lelijke rand (imho). Ik vraag me af of je je garantie nog behoudt dus zou goed kijken of je het er ook weer terug op kan zetten zonder 'sporen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:11:
nee sorry!
Ik zag wel MM Amsterdam de 51" D8000 Plasma uitpakken vandaag.
Het is dat mijn 46"D8000LED morgen geleverd wordt anders was ik wel tempted voor plasma te gaan. ;)
en hoe was die plasma zag die er een beetje mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:38:
Cjpunt

heb net een monteur hier gehad om de clouding te bekijken hij zegt ook dat het niet normaal is dat je voor die prijs zoon tv krijgt ze bellen me morgen weer van de hoe en de wat
Ok, nu al een monteur langs geweest? Van Samsung zelf?

Ik blijf me serieus afvragen of er d7000 of 8000's in omloop zijn die helemaal geen clouding hebben. Valt het dan bij jou ook op in gewoon donkere scenes (bijv bij the dark knight)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja egt nee niet van samsung zelf maar van de tv waar ik hem kocht zelf

clouding valt ook erg op als ik een SBS MKV kijk dan zie je dat egt in de hoeken heel irritant
ik kan er egt niet aan wennen dus als het niet opgelost wordt wil ik denk ik me geld terug of een andere tv die dat niet heeft ik vin het heel jammer want het scherm/design is egt mooi en de 3D effecten ook egt geweldig alleen de clouding vin ik egt zonder en voor 2700 wil ik wel iets goeds en niet clouding

laat je nog weten wat er nou gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er zojuist op gelet, er zit iets van clouding in de hoeken, maar dat is minimaal, pas als ik er goed naar kijk, naar aanleiding van dit forum. Ik moet wel de tv nog goed instellen, standaard is nogal plasticactig en oranje, als ik tv kijk. hd via xtreamer is bijzonder mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:05:
[...]

en hoe was die plasma zag die er een beetje mooi uit
Hij stond onder de 50"C en moet zeggen dat het beeld er nog natuurlijker uit zag (PQ bepalen in de MM is eigenlijk onmogelijk natuurlijk). Qua uiterlijk lijkt hij erg op de C8700LED van vorig jaar, metale bezel, vierpoot.

Goedkoper dan de 46"LED en 5" groter is ook heel fijn natuurlijk ;-)
Ben wel erg benieuwd naar de 3D prestaties van die plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Heb de 46D7000 vanavond opgehaald bij de MM. Ziet er goed uit. Wel wat clouding. Weet nog niet hoe erg ik het ga vinden. Maar het viel me wel meteen op bij een zwart beeld. Even zien hoe hinderlijk het is over een weekend gebruik.

Die dunne bezel is wel echt geweldig.

3D is ook gaaf. Op youtube wat 3d trailers lopen kijken. Wel erg gaaf! Merk na de filmpjes, als je de normale youtube interface hebt wel dat mn linker oog wat rechterbeeld ziet en andersom. Tijdens de filmpjes merk ik het niet erg. Dat 3D gaat nog eens erg groot worden! ;)

[ Voor 43% gewijzigd door itsgreen op 09-04-2011 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de 3D is gewoon geweldig maar de clouding van mij erger ik me gewoon aan anders moet ik maar weer een jaartje wachten maar vin die Sony hx920 ook wel een erg mooi scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Hoe zit het met clouding en de D8000, ik hoor veel mensen last hebben van clouding i.c.m een D7000. Mensen met een D8000 die hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Hmmm heb alles wat ik kon vinden qua dynamische meuk uitgezet, maar bij donker beeld zet hij nogsteeds stiekem het licht zachter.

Zit nu in een gefine tunede game mode, misschien dat dat er iets mee te maken heeft (niet speciaals, 10 backlight, geen sharpness etc etc)

Misschien zit het hem in dat micro dimming... kan het iig niet in het menu vinden (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Bram schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:55:
Hoe zit het met clouding en de D8000, ik hoor veel mensen last hebben van clouding i.c.m een D7000. Mensen met een D8000 die hier ook last van hebben?
D8000 en 7000 zijn identiek qua beeld en techniek. Ik zou er maar van uit gaan dat ze allemaal in zekere mate last hebben van clouding, ik heb er maar weinig last van moet ik eerlijk zeggen. Alleen als ik zap in een volledig donkere kamer zie ik wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

itsgreen schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:36:
Hmmm heb alles wat ik kon vinden qua dynamische meuk uitgezet, maar bij donker beeld zet hij nogsteeds stiekem het licht zachter.
Eco Mode? Die past de helderheid en verlichting aan al naar gelang het niveau van het omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cj punt

net de werdt ik terug gebeldt hij gaat naar samsung bellen en kijken als er wat ana gedaan kan worden zo niet krijg ik een nieuwe scherm en als dat niet helpt ga ik een ander scherm uit zoeken denk dan dat ik een Sony kdl-55hx920 aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Dol gelukkig met m'n D7000. Hij staat hier binnen!

Alleen nu krijg ik hem niet aan de praat :(.
Er is nog geen duidelijke handleiding voor het configureren met Canaal Digitaal, en als ik die van vorig jaar gebruik, vindt hij geen kanalen.

Ik laat hem 'scannen' in het standje CD TVV Telnet, wat speciaal voor Canal Digitaal zou moeten zijn. het 'scannen' naar kanalen duurt slechts een seconde, en dan concludeerd hij al dat er geen kanalen gevonden zijn.

Scannen in het standje 'satelliet' werkt beter: Hij vindt dan ongeveer 200 kanalen, maar niet de nederlandse, alleen duitse.

Ter info: CD entertainment pakket zonder HD, eenkoppige LNB gericht op Astra 19.2.

Heeft iemand anders het al wel voor elkaar gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Staat de tv taal op Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
Weet iemand of het ledje dat de naam Samsung verlicht onderaan de TV ook uit kan? Vreselijk irritant zo'n lichtgevende naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Squatjj schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:22:
Staat de tv taal op Nederlands?
Ja, zowel taal als locatie. Daarom krijg ik de menuoptie CD TVV Telnet ook :)
Bedankt dat je meedenkt ;) Erg vervelend weer dit, zeker in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 06:31
pacificocean schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:07:
Weet iemand of het ledje dat de naam Samsung verlicht onderaan de TV ook uit kan? Vreselijk irritant zo'n lichtgevende naam.
Ja, bij iets van 'overige opties'. Systeemopties kan ook ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RetroTycoon op 09-04-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Torrentus schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:44:
[...]

Ja, zowel taal als locatie. Daarom krijg ik de menuoptie CD TVV Telnet ook :)
Bedankt dat je meedenkt ;) Erg vervelend weer dit, zeker in het weekend.
Tja, ik zou graag verder willen helpen maar verder weet ik het ook niet echt. Het enige snelle wat me nu te binnenschiet is dat het misschien aan CanaalDigitaal zelf ligt? Dat je zeg maar het foute pakket hebt gekregen (de Duitse ipv de Nederlandse).

Misschien kan je dat controleren. Succes er nog mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oehh, echt problematisch. Ik denk dat het nog aan de TV ligt, pff. even geduld hebben, en wachten op een goede FW? Ik heb alleen het HD pakket op CanalDigitaal.

Edit: DOE EENS EEN SEARCH zonder dat de Module erin zit, en anders zonder de Smartcard!

Is er een channel editor? Zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/8999/settingss.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door SalimRMAF op 09-04-2011 22:38 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Heb nu een paar dagen de nieuwe firmware draaien, maar ik ben er nog niet achter wat er veranderd is, al heb ik wel het idee dat de clouding minder/zo goed als weg is. Heb vandaag zo'n dioder set van Ikea achter op de tv geplakt, ziet er erg nice uit! Heb even snel foto's gemaakt met de iPhone, niet echt goede kwaliteit in 't donker, maar dan hebben jullie er een idee van :).

In 't donker
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/IMG_00201.jpg

Met de dioders aan, licht lijkt erg fel, maar dit ligt dus aan de camera/foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/IMG_00191.jpg

Voordeel van deze dioders is dat het tv kijken, zover ik al heb kunnen beoordelen (heb ze pas sinds vanmiddag erachter hangen), rustiger is aan de ogen. Met de dioders aan valt (in het donker) pas op hoe dun de rand is en met de lampjes aan springt het beeld naar voren, dus zwart is veel zwarter dan wanneer het helemaal donker is in de ruimte. Vooralsnog zeker een aanrader dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ik denk dat door de dioders de clouding ook wel eens wat minder zou kunnen zijn. Ziet er mooi uit in ieder geval! Heb je nog wat verandert aan je instellingen mauricedb? Waar heb je backlight op staan nu bijvoorbeeld?

EDIT: en is het mogelijk om ondertiteling af te spelen bij MKV via de samsung?

[ Voor 15% gewijzigd door heypnt op 09-04-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Nee, heb niets veranderd in de instellingen, backlight staat geloof ik op 8. Met de dioders aan zie ik geen clouding meer en ziet een pikzwart plaatje er ook echt pikzwart uit (alsof de tv uit staat), zal straks nog eens kijken hoe het met de clouding is wanneer de dioders uit staan.

Wat betreft de ondertiteling, geen idee. Ik speel al mijn films af via mijn Popcorn Hour, die het weer van de nas haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
SalimRMAF schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:15:
Oehh, echt problematisch. Ik denk dat het nog aan de TV ligt, pff. even geduld hebben, en wachten op een goede FW? Ik heb alleen het HD pakket op CanalDigitaal.

Edit: DOE EENS EEN SEARCH zonder dat de Module erin zit, en anders zonder de Smartcard!

Is er een channel editor? Zoiets:

[afbeelding]
Snap het eerste gedeelte van je reactie niet helemaal. "Wachten op een goede FW?". Waarom zou de FW voor deze TV anders moeten zijn op dit punt dan voor de 2010 serie? Daar werkt het toch ook? Waarom zou het hier dan niet af-fabriek werken?

Ik zoek inderdaad zonder CAM module.. Maar hij 'zoekt' niet eens. Duurt een halve seconde, en dan is hij 'klaar' met 0 kanalen gevonden :/

Bedankt voor je hulp iig ;)

Verdere bevinding: Samsung en AVCHD is een no-go ;-).

[ Voor 3% gewijzigd door Torrentus op 09-04-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 18:33
Ik overweeg een ue37D6570 aan te schaffen.
Dit omdat ik de plastic rand van de d6500 gewoon afschuwelijk vind (loopt zegmaar schuin weg), en de D6530 en D6570 wel gewoon een rechte rand hebben.

Voor zover ik heb kunnen ontdekken is het verschil tussen de 6570 en 6530 alleen de voet (glas of aluminium). Ik vind het glas dan denk ik toch het mooiste, zie:
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-3.jpg
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-1.jpg
http://static.sporilek.cz/img/produkty/samsung-ue40d6530.jpg

Maar nu de vragen:
Kan samsung tegenwoordig verschillende audiotracks selecteren bij een MKV? Biedt hij dan ondersteuning voor Dolby DTS (bij een B8000 krijg ik dan codec niet ondersteund). En wordt de bijgevoegde ondertiteling weergeven (geen srt, maar in de mkv).
En zijn de apps een beetje snel? hier op de B8000 is dat echt een drama, om bijv. een youtubefilmje op te zoeken ben je 3 minuten bezig eer dat je dat ingetikt hebt, en bijvoorbeeld flickr werkt ook niet omdat je steeds opnieuw je wachtwoord in moet voeren.

Verder heb ik begrepen dat de plastic rand eraf geschroefd kan worden, maar zijn er dan geen lelijke schroeven o.i.d. zichtbaar, en werkt de afstandbediening dan nog?

Is de afstandbediening zo'n aluminium grijs model?

"Ultra Clear Panel", houdt dat in dat je zo'n glanzend scherm hebt?

Edit: nog een aantal high-res foto's:
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-1.jpg Voorkant
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-2.jpg Voorkant
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-3.jpg Voet
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-4.jpg Zijkant
http://static.sporilek.cz/img/extra/6051-5.jpg Achterkant

Edit 2:
Hier nog een foto van de "lelijke rand" van de 6500, dit is het 60" model, waardoor die rand nog wel mee lijkt te vallen, maar de 32" die ik in het echt gezien heb, was die rand gewoon veel te dik:
http://static.sporilek.cz/img/extra/6061-2.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Oeroeg op 09-04-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Nou, het lijkt erop dat de clouding weg is. Of dit dan door de firmware komt, is mij een raadsel. Ik ben er in ieder geval blij mee :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clouding kan niet zomaar weg zijn :S en al helemaal niet door een firmware update

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 18:33
Het kan toch zo zijn dat ze de achtergrondverlichting bij donkere scènes extra dimmen om de clouding te verbergen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishful thinking denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander heb jij al een tv van samsung of wacht jij nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Mauricedb, ik heb zelf ook een popcorn c-200, en nu vraag ik me af als ik daar een 3d blu-ray op zet. Kan ik de film dan in 3d kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:41
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:48:
clouding kan niet zomaar weg zijn :S en al helemaal niet door een firmware update
Ik heb zelf de c8700. Het is altijd wel aardig om te lezen dat een FW niks aan clouding kan veranderen. Want dan denk ik; heb je dat ergens gelezen of gehoord? Ik had in het begin last van clouding, dat werd met elke FW update erger. Voor mij een bewijs dat FW's wel degelijk iets met clouding heeft te maken. Nog een bewijs, na de zoveelste update heb ik helemaal geen last meer van clouding.

Dus ja, wat moet je er mee als mensen schrijven dat een FW niks aan clouding kan doen? Volgens mij moet je er niks mee, gewoon negeren.

@Oeroeg

Sommige Samsung telefoons en de Ipod, Iphone en Ipad hebben een gratis app waarmee je de Tv kunt bedienen, vooral handig met het invoeren met teksten in bijvoorbeeld YouTube en Twitter. Het nut van een dure losse Samsung afstandsbediening is dus niet erg groot.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 10-04-2011 10:30 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
GerCor schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:07:
[...]

Ik heb zelf de c8700. Het is altijd wel aardig om te lezen dat een FW niks aan clouding kan veranderen. Want dan denk ik; heb je dat ergens gelezen of gehoord? Ik had in het begin last van clouding, dat werd met elke FW update erger. Voor mij een bewijs dat FW's wel degelijk iets met clouding heeft te maken. Nog een bewijs, na de zoveelste update heb ik helemaal geen last meer van clouding.

Dus ja, wat moet je er mee als mensen schrijven dat een FW niks aan clouding kan doen? Volgens mij moet je er niks mee, gewoon negeren.

@Oeroeg

Sommige Samsung telefoons en de Ipod, Iphone en Ipad hebben een app waarmee je de Tv kunt bedienen, vooral handig met het invoeren met teksten in bijvoorbeeld YouTube en Twitter. Het nut van een dure losse Samsung afstandsbediening is dus niet erg groot.
Helemaal eens. De TV's van tegenwoordig zit zo vol geduwd met software die prima ingezet kan worden voor zaken als micro/local dimming of hoe je het ook wil noemen. Al moet ik zeggen dat de clouding bij mij nog gewoon gelijk is ten opzichte van de vorige firmwares. Heb ook op een forum gelezen dat samsung adviseerden om de eerste 2 weken te werken met een backlight instelling van 7 of minder om de clouding te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:51:
Xander heb jij al een tv van samsung of wacht jij nog even
Ik heb de PS51D6900 aangeschaft, deze wordt maandag of dinsdag geleverd. Kan niet wachten zit al vanaf eind januari zonder tv...vraag me wel af hoe de nieuwe maat mij bevalt want ik wilde eigenlijk 139 cm, ik heb echt een clouding fobie opgelopen na mijn vorige tv, maar 129 is ook nog wel groot. En mocht ik geld overhebben ooit 8)7 dan kan deze altijd nog naar het kantoortje...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
De clouding is niet compleet weg, ik zie het nog heeeeeeeeeeeeeel lichtjes, dus enkel als het scherm compleet zwart is minstens 5/10 seconden, maar dan alsnog is het heel moeilijk te zien, echt heel minimaal dus. Daarnaast helpen de dioders heel erg met het zwart maken van het scherm, zoals ik al eerder zei hierboven! :D
michael86 schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:04:
Mauricedb, ik heb zelf ook een popcorn c-200, en nu vraag ik me af als ik daar een 3d blu-ray op zet. Kan ik de film dan in 3d kijken?
Ik heb wel het één en ander geprobeerd, maar ben er nog niet echt wijzer uit geworden. Hier kan ik dus (nog) niet echt een antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 3D film gedownload voor mijn sitecom hij pakt hem wel maar hij stottert heel erg dus geen Full 3D ondersteuning wel half SBS ik denk ook dat
De popcorn hour geen Full 3D ondersteunt we moeten denk ik wachten op een 3D media player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:17:
Ik heb een 3D film gedownload voor mijn sitecom hij pakt hem wel maar hij stottert heel erg dus geen Full 3D ondersteuning wel half SBS ik denk ook dat
De popcorn hour geen Full 3D ondersteunt we moeten denk ik wachten op een 3D media player
Klinkt eerder als een netwerkprobleem dan als een probleem van je TV. Werk je draadloos of bedraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardeschijf ik doe geen streaming de sitecom ondersteunt alleen half sbs full 3D media players zijn er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:11:
De clouding is niet compleet weg, ik zie het nog heeeeeeeeeeeeeel lichtjes, dus enkel als het scherm compleet zwart is minstens 5/10 seconden, maar dan alsnog is het heel moeilijk te zien, echt heel minimaal dus. Daarnaast helpen de dioders heel erg met het zwart maken van het scherm, zoals ik al eerder zei hierboven! :D

[...]

Ik heb wel het één en ander geprobeerd, maar ben er nog niet echt wijzer uit geworden. Hier kan ik dus (nog) niet echt een antwoord op geven.
die tv is ook wel mooi plasma en geen last van clouding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkQ, even off-topic: zou je a.u.b. wat interpunctie e.d. willen gaan gebruiken in je berichtjes? Ik heb net nog een paar berichten terug gelezen maar ik zie in geen van je berichtjes ook maar een punt staan.

---

Torrentus: is het je al gelukt om Canal+ aan de gang te krijgen? Op korte termijn staat hier namelijk ook een D8000 en bij de voorganger gebruikten wij Canal+ ook, dus ik mag toch wel aannemen dat het op de D8000 ook geen probleem is.

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 10-04-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo goed in punten ect sorry daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Wildfire schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:02:
DarkQ, even off-topic: zou je a.u.b. wat interpunctie e.d. willen gaan gebruiken in je berichtjes? Ik heb net nog een paar berichten terug gelezen maar ik zie in geen van je berichtjes ook maar een punt staan.

---

Torrentus: is het je al gelukt om Canal+ aan de gang te krijgen? Op korte termijn staat hier namelijk ook een D8000 en bij de voorganger gebruikten wij Canal+ ook, dus ik mag toch wel aannemen dat het op de D8000 ook geen probleem is.
Daar ben ik ook vanuit gegaan, maar het werkt hier echt niet. Ik weet zeker dat het niet aan de kabels ligt, want ik krijg gewoon 90% signaalkwaliteit op de FTA kanalen. Ik gebruik geen officiële CanalDigitaal CAM module, maar dat zou niet uit moeten maken, want die heb je nog niet nodig bij het zoeken naar kanalen. En deze Module werkte goed in mijn vorige Decoder.

Ik bel morgen Samsung, en zal m'n bevindingen hier posten :)

Vermoed dat er iets mis gaat met DisecQ.. Hij probeert kanalen te zoeken op 4 satellieten, (De 3 astra's en een hotbird), en stelt daarvoor DisecQ in. Ik heb echter maar een eenkoppige LNB die dus geen DisecQ ondersteund. Maar zelfs als ik die funtie uit zet, blijft de 'signaalkwaliteit' 0.

[ Voor 12% gewijzigd door Torrentus op 10-04-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Vrijdag heb ik de UE46D7000 opgehaald (voor EUR 1775,-) en pas vandaag de tijd gehad om hem te installeren. Briljant ding! Hij ziet er fantastisch uit en ik ben nu al helemaal verliefd op de multimediamogelijkheden van het apparaat: UTP stekker erin en hij zit in het netwerk. Hij herkent direct mijn netwerkschijf en hij speelt alle mogelijke films af die ik heb gedownload met ondertiteling erbij. Daarnaast is de kwaliteit van de video vele malen beter dan toen ik mijn laptop op mijn TV aansloot.

Echt zeker de moeite waard!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Pater schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:13:
Vrijdag heb ik de UE46D7000 opgehaald (voor EUR 1775,-) en pas vandaag de tijd gehad om hem te installeren. Briljant ding! Hij ziet er fantastisch uit en ik ben nu al helemaal verliefd op de multimediamogelijkheden van het apparaat: UTP stekker erin en hij zit in het netwerk. Hij herkent direct mijn netwerkschijf en hij speelt alle mogelijke films af die ik heb gedownload met ondertiteling erbij. Daarnaast is de kwaliteit van de video vele malen beter dan toen ik mijn laptop op mijn TV aansloot.

Echt zeker de moeite waard!
Nice, dus ondertiteling werkt gewoon vanaf een NAS? Dacht dat ik ergens had gelezen dat dat nou juist niet kon (ik balen) maar goed om te horen dat dit dus wel zo is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Ik gok dat dit striping heet, maar ik gebruik hem ook als tv, maar bij sommige egale kleurvlakken zie ik strepen.

Anderen hier last van? Hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
mauricedb schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:03:
Heb nu een paar dagen de nieuwe firmware draaien, maar ik ben er nog niet achter wat er veranderd is, al heb ik wel het idee dat de clouding minder/zo goed als weg is. Heb vandaag zo'n dioder set van Ikea achter op de tv geplakt, ziet er erg nice uit! Heb even snel foto's gemaakt met de iPhone, niet echt goede kwaliteit in 't donker, maar dan hebben jullie er een idee van :).

In 't donker
[afbeelding]

Met de dioders aan, licht lijkt erg fel, maar dit ligt dus aan de camera/foto.
[afbeelding]

Voordeel van deze dioders is dat het tv kijken, zover ik al heb kunnen beoordelen (heb ze pas sinds vanmiddag erachter hangen), rustiger is aan de ogen. Met de dioders aan valt (in het donker) pas op hoe dun de rand is en met de lampjes aan springt het beeld naar voren, dus zwart is veel zwarter dan wanneer het helemaal donker is in de ruimte. Vooralsnog zeker een aanrader dus ;).
Wordt het niet tijd voor een Philips met Ambilight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Nee. Ik heb verder niets met Philips en ik hoef ook geen licht die mee veranderd met het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

TAG_ScorpioN schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:21:
[...]

Nice, dus ondertiteling werkt gewoon vanaf een NAS? Dacht dat ik ergens had gelezen dat dat nou juist niet kon (ik balen) maar goed om te horen dat dit dus wel zo is! :D
Sorry, het klopte niet helemaal wat ik zei. Ik heb een USB schijf en een netwerk schijf in een. Als je bestanden via de usb opent, dan streamt hij hem wel met ondertitels, maar via het netwerk niet. Apart, ik had het pas in de gaten toen jij het zei.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:15
Vandaag ook in het bezit gekomen van de 46D7000, hier vielen mij een aantal zaken op:
Wij hebben twee films gekeken via HDMI invoer:
- *.* vob bestand (DVD-rip) veel ghosting, snel bewegen, wegdraaien beeld, etc...
- *.* mkv bestand HD720P, ook ghosting, bij rennen, snel bewegen,
- backlight bleeding bij zwart scherm.
Herkennen mensen dit? kan ik hier wat aan doen?
HD tv-signaal nog niet kunnen testen, omdat we pas vrijdag worden aangesloten.

[ Voor 20% gewijzigd door Smirnoff op 10-04-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Waar vindt je de goedkoopste 40D6500 of 40D6530, en dan wel de NL, wsxxn of vsxxn. :) 966 euro is de laagste prijs die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

SalimRMAF schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:51:
Waar vindt je de goedkoopste 40D6500 of 40D6530, en dan wel de NL, wsxxn of vsxxn. :) 966 euro is de laagste prijs die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
Joh, jij werkt bij de MM waar je 20% korting krijgt man xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:35:
Vandaag ook in het bezit gekomen van de 46D7000, hier vielen mij een aantal zaken op:
- *.* vob bestand (DVD-rip) veel ghosting, snel bewegen, wegdraaien beeld, etc...
Misschien een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Hmm, inmiddels heb ik RTL 4,5,7,8 Veronica en Discovery/Eurosport aan de praat. Via de niet officiële weg (Gewoon op satelliet scannen, niet met Fastscan). Signaalkwaliteit is op die kanalen echter 8%, terwijl op de duitse 80-90% wordt aangegeven. Weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Quan Vu schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:16:
[...]

Joh, jij werkt bij de MM waar je 20% korting krijgt man xD
Hahhaa nee. :p Ik werk niet VOOR mm, zo af en toe sta ik er wel, als promotor, via Sony dan.
Geen korting dus, vandaar dat k geen sony koop. lol

Maar ik vond dit wel "Erg" goedkoop. :)

http://www.smart-computin...full-hd---400hz---3d.html

Iemand ervaringen mee? Ow, w8 ik ben heb als klantnummer "4". ;w

[ Voor 23% gewijzigd door SalimRMAF op 10-04-2011 23:59 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
SalimRMAF schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:55:
[...]

Hahhaa nee. :p Ik werk niet VOOR mm, zo af en toe sta ik er wel, als promotor, via Sony dan.
Geen korting dus, vandaar dat k geen sony koop. lol

Maar ik vond dit wel "Erg" goedkoop. :)

http://www.smart-computin...full-hd---400hz---3d.html

Iemand ervaringen mee? Ow, w8 ik ben heb als klantnummer "4". ;w
Geen ervaring, maar je klantnummer komt waarschijnlijk omdat:
"Wij werken op dit moment aan de ontwikkeling van onze vernieuwde website, wij verwachten deze vrijdag 11 maart online te openen." Klik (Ahoewel, lijkt me niet zo'n betrouwbare shop, als ze al een maand niet bezig zijn geweest..)

[ Voor 6% gewijzigd door Torrentus op 11-04-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:24:
[...]

Misschien een ander toestel?
Dat zou ik kunnen doen, ik wil alleen wel willen weten of mensen het ghosting herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:35:
Je moet zwartniveau van je hdmi op laag zetten. Dan is er geen bleeding.
Gilbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag werd mijn 46D8000 geleverd en het is echt een plaatje.
Meteen aangesloten met wat instellingen gespeeld, wifi binnen 1 minuut actief en wat blue-rays bekeken (PS3). XS4ALL komt woensdag itv installeren dus moet ik het nu nog doen met digitenne via een scart kabel :/

Eerste wat ik gedaan heb is natuurlijk gekeken of ik clouding kon ontdekken en inderdaad, ook op de 46D8000 is Clouding aanwezig, maar alleen duidelijk te zien tijdens zwarte laad schermen op de PS3. Tijdens films totaal geen last van, ook niet bij donkere films zoals "The Dark Knight".

Tot mijn vreugde werd ik gisteren avond verrast door de melding van de TV dat mijn TV geüpdate kon worden naar versie 1009. Gewoon op 'ok' drukken en alles ging vanzelf, geen gedoe met USB sticks... heerlijk!

Gelijk daarna mijn PS3 aangezet om te kijken of de Clouding minder was geworden en ik moet zeggen dat het inderdaad minder is. Het zit er nog, maar is wel een stuk afgezwakt. Genoeg dat ik mij er niet meer aan stoor.

mijn 2cts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:09
Ik zou nog steeds graag weten hoe het zit met gamen op de d7000/8000.
Er heeft 1 reactie gestaan van iemand die het niets vond (en zoieso de tv ook niet), maar ik kan me toch niet voorstellen dat je niet fatsoenlijk kan gamen op een nieuwe tv?

Of is led daar gewoon echt niet geschikt voor, en moet ik weer voor een plasma gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
JeroenV_ schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:51:
Er heeft 1 reactie gestaan van iemand die het niets vond (en zoieso de tv ook niet), maar ik kan me toch niet voorstellen dat je niet fatsoenlijk kan gamen op een nieuwe tv?

Of is led daar gewoon echt niet geschikt voor, en moet ik weer voor een plasma gaan?
Hier gaat het geweldig, en dat meen ik echt. Het ziet er zó ontzettend veel beter uit dan op mijn vorige TV (55"LG Plasma). Daarvoor hoef je hem iig niet te laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:09
En wat voor spellen speel je dan? Ik voornamelijk race (gt5) en voetbal (pes), dus dat zijn allemaal redelijk snel bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:51:

Van het weekend wel even Mario-Kart gespeeld op de Wii met z'n drieën, dat ging gewoon goed.
Je moet wel een componenten kabel aanschaffen voor de Wii want via scart ziet het er niet uit.

Ik ga deze week uitvoerig de PS3 testen, voornamelijk: Black-Ops/GT5/PES11
ook 3D gamen zal ik proberen ;)

Je hoort nog van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:19:
[...]

Je moet zwartniveau van je hdmi op laag zetten. Dan is er geen bleeding.
Gilbert
Tnx. zal het vanavond direct proberen.
Vandaag overigens contact gehad met Samsung inzake ghosting via HDMI, konden er niet echt
een duidelijk antwoord op geven. Zal vanavond eens een digitenne kastje lenen om de antenne kwaliteit/beeld te testen op ghosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Na nu het hele weekend de avonden de TV uitgebreid te hebben kunnen testen en wat kritischer te hebben gekeken, moet ik toch concluderen dat ik gewoonweg teveel problemen heb. Ik weet dat ik nogal kritisch ben ingesteld als het om TV's gaat, maar dat heeft mij ook doen besluiten om nu een dure high-end tv te kopen.
Clouding is m.i. toch gewoon teveel aanwezig, met backlight op 7 is het redelijk te overzien, maar zodra ik wat hoger ga is het gewoon niet best. En niet alleen zichtbaar aan de randen, er zijn ook enkele 'wolkeffecten' in het midden van het scherm zichtbaar. Daarnaast lijkt het er op dat het linker gedeelte meer helderheid in het beeld heeft dan de rest van de TV (geeft het idee alsof je de helderheid daar 1 of 2 punten terug moet zetten, terwijl de rest van het beeld die indruk niet geeft), ook gewoon met het backlight op 7. Tenslotte is de kijkhoek niet goed, contrast schiet omlaag als je er wat schuin voorzit. Begin me dus sterk af te vragen of er niet gewoon echt iets mis is met mijn panel, geheel aan clouding ontkomen doe je waarschijnlijk niet met deze TV, maar dit lijkt gewoon iets te extreem voor een dergelijke dure TV :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Lekker platte schermen :P
Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste