Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:09
Ik zit nog steeds heel erg in dubio om een 46d7000 of 8000 te kopen, en dan met name om het gamen.
Is er al iemand die ervaring heeft met het spelen van games middels een ps3 op deze tv's? Ik speel voornamelijk race (gt5) en sport (pes) games, maar ben zo bang dat dit niet lekker loopt omdat in het begin led-tv's ook niet goed genoeg waren om op te gamen qua reactietijd.

Heb momenteel een plasma (samsung PS42C91H) waarop gamen gewoon goed gaat.
Ik zou met name de nieuwe tv willen kopen om
- een maatje groter te hebben
- online functies
- mooi design / plat aan de muur
- af te zijn van inbranden van beelden

Als iemand ervaring heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magdatt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-01-2023
Kan je met de D8000 ook HD films streamen vanaf een NAS (bv blue ray ISO's)? Volgende vraag, wordt de audio dan via ARC als 5.1 afegespeeld op een 5.1 receiver?

Ik vraag dit omdat dit anders een aankoop van een mediaplayer scheelt bij de D8000 die ik wil gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Oké, dus de enige verschillen volgens de Samsung website tussen de D7000 en de D8000 in Nederland zijn:

- Omlijsting, zilver VS zwart (design)
- Extended PVR (programma op laten nemen door de TV als je niet thuis bent)
- Light effect (design)

Of mis ik nog wat? Alhoewel ik er eerst nog vrij zeker van was dat ik voor een Sony zou gaan, twijfel ik nu toch nog (dus Sony HX920 VS D7000/D8000). Ik heb nooit problemen gehad met Samsung en heb nu op dit moment ook nog een Samsung TV.

Ik heb op het moment een LE32A330. Wat ik me dus afvraag is of ik er ergens nog op achter uit ga als ik naar een 46 inch D7000/D8000 ga? Over het algemeen niet, maar goed. Beter safe than sorry. Hierbij denk ik dan vooral aan de kijkhoek (want die vind ik op de LE32A330 toch echt stukken beter dan op de meeste moderne tv's) en qua gamen. Beeldkwaliteit zit wel goed toch?

Die Extended PVR is wel mooi mee genomen, maar of dat nou de extra meerprijs waard is...

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 01-04-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 11:09
Squatjj schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:14:
- Extended PVR (programma op laten nemen door de TV als je niet thuis bent)
Dat kan ik ook met mijn D7000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dan wat is timeshift? :P die van Extended PVR staat in ieder geval joet op samsungs site bij de D7000 :P

[ Voor 62% gewijzigd door Uniciteit op 01-04-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Squatjj schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:39:
Dan wat is timeshift? :P die van Extended PVR staat in ieder geval joet op samsungs site bij de D7000 :P
Iets wat ik ook kan met mijn D7000 :-).

Timeshift is pauzeren tijdens het kijken en dan weer verder kunnen kijken, of eventueel terugspoelen tijdens een programma. Als je van kanaal wisselt begint ie weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
cjpunt schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:42:
[...]

Timeshift is pauzeren tijdens het kijken en dan weer verder kunnen kijken, of eventueel terugspoelen tijdens een programma. Als je van kanaal wisselt begint ie weer opnieuw.
Inderdaad, wel lelijk dat als je op een verkeerd knopje drukt, dat je bijvoorbeeld van kanaal veranderd, dat je dan niet een melding krijgt dat timeshift loopt, want dan mis je een stuk van een programma. Daarnaast jammer/slecht dat je niet kan instellen (ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden) dat als je een programma wilt opnemen (bijv morgen om 20:00) dat het opnemen dan 5/10/15 minuten eerder begint, want niet elk programma begint en eindigt op de juiste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

cjpunt schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:42:
[...]

Oké, dus eigenlijk net zoiets als interactieve tv van bijvoorbeeld KPN. Alleen dan dat het al ingebouwd in de tv zit en je geen maandelijkse kosten hebt (behalve een harde schijf kopen :P).

En dat Extended PVR is vooraf instellen dat-ie een programma moet opnemen?

En hoe bevalt je D7000? Nog iets wat je tegenvalt? En iets waar je erg (positief) door bent verrast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squa heb je geen last van clouding en welke formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik? Ik zelf heb de tv (nog (?)) niet, ben aan het informeren. Ga zelf waarschijnlijk voor de 46 inch D7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja me 2 ik zit nog te denken over 55 inc d8000 of 55 inc d7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:18:
ja me 2 ik zit nog te denken over 55 inc d8000 of 55 inc d7000
Ja, inderdaad. Maar als het enige verschil een verlicht logo is (wat ik waarschijnlijk toch uitzet) en slechts het design, dan bespaar ik die paar honderd euro wel voor wat 3D Blu-Ray's orden extra bril.

Ben er alleen nog niet helemaal op uit welke, plasma of LCD. Over het algemeen ben ik wel te spreken over LCD, maar ik las ergens dat gamen hierop niet echt snel genoeg is. Moet nog even de verschillen controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu ook een plasma van samsung maar ga denk ik tog voor een led de plasma's die komen volgens mij later uit en die design vin ik ook niet zo mooi

en ja dat ga ik ook doen als het alleen de design is koop ik die D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 20:07
[b][message=35758660,noline]Quan Vu schreef op maandag 28 maart 2011........

Ps: iedereen die om een offerte/aanbieding vroeg, heeft inmiddels een pm.
Quan Vu, het lukt me niet je een pm te sturen. Maar ik wil ook wel graag een offerte voor de 46inch en dan de 7000. Hoe kan ik met je in contact komen?

Overigens wat een briljante tv. Ik heb hem bij de mediamarkt zie staan. Zo verschrikkelijk strak en mooi. Ik wil hem zo dich mogelijk tegen de muur gaan hangen. Wat voor beugel is dan het beste? En kun je dan nog wel goed bij de aansluitingen bij deze tv??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Squatjj schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:58:
[...]

Oké, dus eigenlijk net zoiets als interactieve tv van bijvoorbeeld KPN. Alleen dan dat het al ingebouwd in de tv zit en je geen maandelijkse kosten hebt (behalve een harde schijf kopen :P).

En dat Extended PVR is vooraf instellen dat-ie een programma moet opnemen?

En hoe bevalt je D7000? Nog iets wat je tegenvalt? En iets waar je erg (positief) door bent verrast? :)
Heb nog weinig kritiek op de TV. Input lag zou misschien wat beter kunnen. Game Mode ligt rond de 50ms en dat is prima, maar vind de beeldkwaliteit beduidend minder in de gamemode. En zonder Game Mode is de lag rond de 100ms, wat wat mij betreft ook nog net kan voor gamen, maar voor de hardcore gamer niet ideaal is.

2D beeldkwaliteit is echt geweldig. Erg van onder de indruk, maar het meest verrast ben ik door de 3D, echt indrukwekkend de stap die is gemaakt van de 2010 modellen naar de 2011 modellen, Crosstalk is naar een minimaal niveau terug gebracht (bij goede content gewoon erg weinig van war te nemen).

De settings zoals ik die nu gebruik voor mijn TV:
Picture Mode Movie
Backlight 8 (3D: 18)
Contrast 95
Brightness 45
Sharpness 10
Color 50
Tint 50/50

Black Tone Off
Dynamic Contrast Off
Shadow Detail 0
Gamma 0
Color Space Auto
Flesh Tone 0
Edge Enhancement Off
Motion Lighting Off
xvYCC Off
Led Motion Plus Off

Colour Tone Warm2
Digital Noise Filter Off
Mpeg Noise Filter Off
HDMI Black level Low
Film Mode n/a
Motion Plus 10/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cjpunt is het zo erg met game dan game best wel op de ps3 heb je. Wat meer info voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:19:
Cjpunt is het zo erg met game dan game best wel op de ps3 heb je. Wat meer info voor me
Nee zo erg is het niet, maar ben nogal kritisch en speel gewoon liever met de instellingen die ik hierboven heb gepost. En vind het dan nog steeds prima speelbaar hoor.

Hier wat de foto's van de inputlagtest die ik heb gedaan:
Samsung D7000 (2011) Input lag test - Motion Plus Smooth: 116ms
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5264/5579098516_4093b0bd82.jpg Samsung D7000 (2011) Input lag test - Motion Plus: Smooth by cjpunt, on Flickr

Samsung D7000 (2011) Input lag test - Motion Plus Off: 100ms
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5051/5579098346_f66f48368c.jpg Samsung D7000 (2011) Input lag test - Motion Plus: Off by cjpunt, on Flickr

Samsung D7000 (2011) Input lag test - Game Mode: 52ms
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5184/5578512117_d39a3a0986.jpg Samsung D7000 (2011) Input lag test - Game Mode by cjpunt, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

cjpunt schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:16:
[...]

Heb nog weinig kritiek op de TV. Input lag zou misschien wat beter kunnen. Game Mode ligt rond de 50ms en dat is prima, maar vind de beeldkwaliteit beduidend minder in de gamemode. En zonder Game Mode is de lag rond de 100ms, wat wat mij betreft ook nog net kan voor gamen, maar voor de hardcore gamer niet ideaal is.

2D beeldkwaliteit is echt geweldig. Erg van onder de indruk, maar het meest verrast ben ik door de 3D, echt indrukwekkend de stap die is gemaakt van de 2010 modellen naar de 2011 modellen, Crosstalk is naar een minimaal niveau terug gebracht (bij goede content gewoon erg weinig van war te nemen).

De settings zoals ik die nu gebruik voor mijn TV:
Picture Mode Movie
Backlight 8 (3D: 18)
Contrast 95
Brightness 45
Sharpness 10
Color 50
Tint 50/50

Black Tone Off
Dynamic Contrast Off
Shadow Detail 0
Gamma 0
Color Space Auto
Flesh Tone 0
Edge Enhancement Off
Motion Lighting Off
xvYCC Off
Led Motion Plus Off

Colour Tone Warm2
Digital Noise Filter Off
Mpeg Noise Filter Off
HDMI Black level Low
Film Mode n/a
Motion Plus 10/0
Dankjewel. Mag ik vragen hoe je de test hebt uitgevoerd, zodat ik zelf ook kan kijken hoeveel input lag ik nu heb? (om het te vergelijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigelijk die input lag test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Je sluit een laptop (of in mijn geval een macbook) aan op je TV. Zet de beeldschermen in 'clone mode' zodat ze alle twee het beeld van de computer aangeven. en dan ga je naar deze site http://tft.vanity.dk/inputlag.html en laat je teller lopen. Vervolgens met een digitale camera met een hoge sluitertijd foto's maken, het verschil is je lag.

<40ms = perfect
40-60ms = goed
60-100ms = redelijk
100-150 = matig
150 > = slecht

De laptop heeft natuurlijk ook wel wat lag in het beeldscherm, maar dat is redelijk te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Heb je nog last van clouding cjpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Als ik met de TV zap en het beeld gaat even op zwart zie ik wel wat clouding, maar bij films zie ik vrijwel niks. Geen probleem wat mij betreft. Hoe is het bij jou? Welke instellingen gebruik jij nu? En wat heb jij met de motion plus instelling gedaan?

[ Voor 5% gewijzigd door heypnt op 01-04-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Motion plus troep uitgezet. Krijg er alleen maar haperingen mee. Ik heb eigenlijk in elke hoek wel clouding, maar wel heel minimaal (valt dus alleen op als je erop let). Bovenin rechts zit wel een wat lichtere vlek, dus ik ga sowieso één deze dagen terug naar de winkel om te vragen wat hier mogelijk mee is. Zal straks eens wat instellingen posten die ik gebruik.

Edit:

Picture Mode Standaard
Backlight 7
Contrast 80
Brightness 45
Sharpness 10
Color 50
Tint 50/50

Black Tone Donker
Dynamic Contrast Uit
Shadow Detail 0
Gamma 0
Color Space Auto
Flesh Tone 0
Edge Enhancement Uit
Motion Lighting Uit
Led Motion Plus Uit

Colour Tone Standaard
Digital Noise Filter Uit
Mpeg Noise Filter Uit
Motion Plus Uit

[ Voor 33% gewijzigd door mauricedb op 01-04-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12-2023
mauricedb schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:07:
Motion plus troep uitgezet. Krijg er alleen maar haperingen mee. Ik heb eigenlijk in elke hoek wel clouding, maar wel heel minimaal (valt dus alleen op als je erop let). Bovenin rechts zit wel een wat lichtere vlek, dus ik ga sowieso één deze dagen terug naar de winkel om te vragen wat hier mogelijk mee is. Zal straks eens wat instellingen posten die ik gebruik.
als je hem net gekocht heb, terugbrengen, je gaat je steeds meer ergeren en samsung vmeent dat erbij hoort bij edge led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
gu22i schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:46:
[...]

als je hem net gekocht heb, terugbrengen, je gaat je steeds meer ergeren en samsung vmeent dat erbij hoort bij edge led.
Ik geloof niet dat er edge led tv's zijn op dit moment die helemaal geen last hebben van clouding. Als je veel last van clouding hebt ligt dat m.i. in 80% van de gevallen aan het feit dat je je TV te fel hebt afgesteld (backlight in het geval van samsung).

@mauricedb. Wat gebruik je voor backlight instelling bij 3D? Verder liggen de instelllingen best aardig bij elkaar in de buurt. Backlight voor 2D moet echt onder de 10 zitten denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door heypnt op 01-04-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Heb nog geen 3D kunnen proberen, zit nog uit te zoeken hoe ik dit kan afspelen want de ene film gebruikt die techniek en de andere weer dat... Ik zal het ieder geval moeten doen door middel van de PS3 icm PS3 Media Server op de PC. Heb jij, of iemand anders, een idee/tip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Je kunt in ieder geval in de (USA) PSN Store al wat 3d trailers downloaden van bijv Motorstorm Apocalypse en Uncharted 3. Vooral de eerste is erg indrukwekkend in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Okee, goeie tip. Ga ik gelijk eventjes doen.

Edit: Motorstorm trailer werkt niet in 3d (?), uncharted wel. Ben nu 3d demo van killzone aan 't downloaden.

[ Voor 56% gewijzigd door mauricedb op 01-04-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:07:
Motion plus troep uitgezet. Krijg er alleen maar haperingen mee.
Het bekende stotter/frame skip probleem wat ook al in de 2010 serie aanwezig was. Opmerkelijk dat ze dat nu nog steeds niet gefixt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke nieuwe tv is dan beter als deze samsungs we zitten wel te zeggen clouding dit maar welke nieuwe 2011 model overtreft deze krijg steeds minder zin om deze wegens clouding niet te gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
51 ms in game mode vind ik eigenlijk nog best wel veel. 100 ms helemaal! Daar kun je niet mee gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De clouding valt reuze mee als je hem goed insteld. En ik vind het absoluut niet opvallen als je tv/film kijkt of aan het gamen bent. Wanneer je het een beetje zie is als je bv van input veranderd dan zie je 2 seconden lichte clouding.

Zelf vind ik de nadelen van deze tv heel erg meevallen als ik zie wat er verder op de markt is.

Ik heb trouwens de UE55D7000

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:20:
De clouding valt reuze mee als je hem goed insteld. En ik vind het absoluut niet opvallen als je tv/film kijkt of aan het gamen bent. Wanneer je het een beetje zie is als je bv van input veranderd dan zie je 2 seconden lichte clouding.

Zelf vind ik de nadelen van deze tv heel erg meevallen als ik zie wat er verder op de markt is.

Helemaal mee eens! Iedere TV heeft z'n nadelen en vind de nadelen van de D7000 maar zeer beperkt. Je vindt geen 1 TV topic waar helemaal niet geklaagd wordt over iets. Game je in de game mode? En zou je misschien ook je instellingen kunnen posten, ben wel benieuwd naar instellingen van iedereen (of tenminste diegene die er een beetje moeite voor doen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoooooo

Heb net de d7000 besteld voor de 21 april

2699 plus 5 jaar verzekerd en extra bril zoon nieuwe bril
Kost normaal 119 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Haha is de kogel door de kerk :P

Inderdaad cjpunt. Het lijkt (door dit topic) of de D7000 heel slecht is, integendeel, hij geeft echt super mooi beeld. Enige puntje waar ik nog mee zit is de clouding, maar dat is dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle tv's hebben wel wat ben van een 107 naar 139 gegaan gruwelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Haha mooi werk. Gefeliciteerd met de aankoop, ga je erg veel plezier van hebben. Ik heb ook de 55 inch echt helemaal geweldig.

Las nog wat reviews van de 7 en 8000 en zag daar een aangeraden backlight instelling voor 3D van rond de 12 om zo crosstalk tot het minimum te beperken, door hoger backlight setting is er meer crosstalk zichtbaar blijkbaar. Wel goed om op te letten want als je bijv bij je PS3 naar 3D gaat dan springen je instellingen terug naar default mode waarin de backlight op maximum (20) staat, dit moet je dus ook even een keer instellen per input als je 3D aan het kijken bent en dan onthoudt ie dat in het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goed als ik hem heb moet je mij maar even helpen als je wil hoe ik de settings kan doen en me iPhone wordt me afstand bediening hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Heb vandaag/vanavond een goede camera tot mijn beschikking. Zal dan wat foto's maken van de complete set en het clouding. Hebben jullie er tenminste een beeld van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dark gefelicteerd! En dark, ligt vast aan mij, maar van een 107 naar 139? Is dat ook een tv serie bij Samsung? :P

Nou ja, ik ben nog niet helemaal om alhoewel ik heel sterk naar de Samsung D7000 neig (46 inch). Ik wacht nog even wat extra reviews af (van zowel Samsung tv's als andere merken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa nemenem net levenracier gebeld komt woensdag al hahaha kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:36:
Welke nieuwe tv is dan beter als deze samsungs we zitten wel te zeggen clouding dit maar welke nieuwe 2011 model overtreft deze krijg steeds minder zin om deze wegens clouding niet te gaan kopen
plasma nemen voor 3d is edgeled *&(*))*&^)^)*())_(*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:56:
Jaaaaa nemenem net levenracier gebeld komt woensdag al hahaha kan niet wachten
Waar heb je besteld dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Groningen kruiter nog wat heb dikke korting gekregen ook nog een extra nieuwe bril erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:20:

Clouding hoort en mag niet voorkomen. Ook niet als de backlight op MAX staat. De C650 van 2010 met CCFL-backlist heeft absoluut geen last van clouding met de backlight op MAX.

Als Samsung iets aan die clouding wil doen moeten ze meer en strengere kwaliteitscontrole toepassen bij de productie (maar dat doen ze niet, want dat levert meer verlies op voor Samsung). Al die panelen die clouding vertonen zouden niet verkocht mogen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexander elke tv heeft wel wat toen ik vanmiddag in de winkel stond vroeg ik die man om hem op zwart scherm te doen toen zag ik geen clouding maar meschien moet ik hem wel thuis in het donker zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Hmm nieuwe firmware update zie ik. v.1008 http://www.samsung.com/nl...00LS&srchword=UE55D7000LS

Alleen nog maar via de site beschikbaar. Iemand het al geprobeerd? Mijn TV heeft nu versie v.1005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de software(1008) op USB stick gezet, maar als ik in het menu zeg dat de update vanaf de USB moet plaatsvinden, dan zoekt de TV wel, maar zegt dan geen nieuwe software te hebben gevonden.
Het is trouwens een UE55D8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Hmmm, zou deze update wellicht iets met het clouding kunnen doen? Of is clouding iets wat niet zomaar opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
pff geen idee. Ik wacht even af tot ie via de TV beschikbaar komt of een changelog of op jullie ervaringen. Heb nog wat met motion plus zitten klooien. Enige modus die wel aardig werkt is clear/helder. Zodra ik custom gebruik schokt het beeld om de 10 seconden eventjes, apart. Maar clear is wel prima, geen soap opera effect en toch alles wat beter met snelle bewegingen. Voor PS3/Films zet ik het denk ik gewoon uit.

Edit: Hoe werkt dat your video van samsung? Kun je daar nou films 'on demand' bestellen? Zie nergens een mogelijkheid om m ook daadwerkelijk te bekijken.

[ Voor 16% gewijzigd door heypnt op 02-04-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Bestaat er een ChannelEditor voor op de PC? Waarna je je zenderoverzicht/lijst kunt kopieren via USB.

En kun je alle kanalen mixen, in de trant van:

Nummer 1: DVB-T: NED1
Nummer 2: DVB-C: NED2 HD
Nummer 3: DVB-S: NED3 HD
Nummer 4: ANLG: RTL4

? :-(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Wil mijn Sony Bravia vervangen door een Samsung UE37D6500 met CI+ module en Vogels THIN 305 wandsteun. Het vervangen van een 32" door een 37" met dunne randen krijg ik thuis nog door de commissie :P .

Is het dan ook mogelijk de Ziggo's HD kanalen via de CI+ module te bekijken? Mijn huidige Bravia ondersteunt alleen de SD kanalen via de ingebouwde digitale tuner. Heb momenteel nog een externe decoder, maar wil een totaal oplossing in de TV hebben.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ja

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
SalimRMAF schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:36:

En kun je alle kanalen mixen, in de trant van:

Nummer 1: DVB-T: NED1
Nummer 2: DVB-C: NED2 HD
Nummer 3: DVB-S: NED3 HD
Nummer 4: ANLG: RTL4

? :-(
Nee, heb ik al eerder gezegd in dit topic ;). Er zijn aparte lijstjes voor de digitale zenders, digitale radiozenders, analoge zenders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Grrr, en digitale zenders onderling? :o

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ook dit heb ik al eerder aangegeven in dit topic.

Digitale/analoge zenders kun je (via een omweg) naar hartenlust zelf sorteren. Dus je hebt een lijst met digitale tv-zenders, digitale radio zenders, analoge tv-zenders etc waarvan je zelf de volgorde kan bepalen.

Edit:

Een paar foto's van mijn kant. Het clouding krijg ik nog niet super goed in beeld, maar op onderstaande foto's krijgen jullie er een klein beetje een beeld van.

Vanuit bed.
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009151.jpg

Vanuit mijn relaxte Ikea stoel
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009171.jpg

Sla deze foto op op je pc en open 'm met Windows Photo Viewer, dan kun je goed 't zwart van 't scherm onderscheiden met de muur erachter. Als je de foto opent in Photoshop, krijg je een foto met extreem clouding, zo zie ik 't dus niet met blote ogen, maar zo zie je wel dat er clouding in zit (foto in Photoshop dus wel met een korreltje zou nemen!
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009191.jpg

Foto met Windows Photo Viever geopend, beste is om de foto zelf te openen met dit programma, hierboven is de originele foto ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/cloudingminder1.jpg

Hier een foto geopend met Photoshop, met dus extreme clouding (ik weet trouwens niet of dit door een instelling komt in Photoshop.. ?)
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/cloudingextreem1.jpg

Donkere scene uit Earth
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009211.jpg

Nogmaals Earth
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009221.jpg

En nog eentje :P
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/pictures/tv/02-04-11/P11009261.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door mauricedb op 03-04-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Bij die lichte scènes zie ik zoiezo niks op de foto's, en ook niet bij het voetbal. Maar dat komt simpelweg omdat je dat niet op de foto's kan zien.

Zie jijzelf wel clouding in scènes zoals die van het voetbal? Of alleen bij hele donkere scènes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Alleen donkere scenes, verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik laat jullie woensdag weten hoe mijn evaringen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, Maar waar kun je ze nou nu al halen?
Heb ergens gelezen bij de mediamarkt, maar dat lijkt me nou niet echt goedkoop.
In de pricewatch zijn nog niet eens alle TV's te vinden, laat staan leveranciers.

Ik begrijp dus wel dat ze al op de markt zijn hier in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bijna elke tv winkel moeten ze nu al wel
Hebben vooral de d7000 d8000 schijnt wat moeilijker te leveren zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 17:08
Torrentus schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:24:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, Maar waar kun je ze nou nu al halen?
Heb ergens gelezen bij de mediamarkt, maar dat lijkt me nou niet echt goedkoop.
In de pricewatch zijn nog niet eens alle TV's te vinden, laat staan leveranciers.

Ik begrijp dus wel dat ze al op de markt zijn hier in Nederland?
De mid-range modellen (D6xxx) heb ik nog niet gezien, die moeten in de loop van april beschikbaar komen. De D7000 en D8000 staat mondjes maat online en bij een aantal Mediamarkt/Saturn filialen.

Als je voor de D7000 of D8000 gaat kun je best naar de Mediamarkt gaan. De top modellen mogen op dit moment niet onder een bepaalde prijs geadverteerd worden, dus het heeft weinig zin om bij de goedkope online shops (dozen schuivers) te kijken. Enige wat je bij deze modellen eventueel kunt afdwingen is een extra 3D-bril, cam module of korting op een beugel oids.

Wat nu wel interessant is, is om een een actie van de Mediamarkt/Saturn af te wachten. Die hebben regelmatig acties zoals geen BTW of €15,- korting per €100 wat je besteedt. Dat tikt natuurlijk aan bij zo'n bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neck nl had gisteren een btwloze D7000 staan, flinke korting ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:52:
komt ie nu mee.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
WouterHelm schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:48:
[...]

De mid-range modellen (D6xxx) heb ik nog niet gezien, die moeten in de loop van april beschikbaar komen. De D7000 en D8000 staat mondjes maat online en bij een aantal Mediamarkt/Saturn filialen.

Als je voor de D7000 of D8000 gaat kun je best naar de Mediamarkt gaan. De top modellen mogen op dit moment niet onder een bepaalde prijs geadverteerd worden, dus het heeft weinig zin om bij de goedkope online shops (dozen schuivers) te kijken. Enige wat je bij deze modellen eventueel kunt afdwingen is een extra 3D-bril, cam module of korting op een beugel oids.

Wat nu wel interessant is, is om een een actie van de Mediamarkt/Saturn af te wachten. Die hebben regelmatig acties zoals geen BTW of €15,- korting per €100 wat je besteedt. Dat tikt natuurlijk aan bij zo'n bedrag.
Bij de laatste "btw terug actie" bij de mediamarkt, waren de top modellen van de grote leveranciers uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Volgende actie van MM wordt in Mei ( vakantiegeld verdubbelaar ofzo ).
Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat de 7/8 serie meedoet, maar onofficieel misschien wel. De 6 serie zou nog kunnen.
Bij de vorige actie eind 'Jan. deden de topmodellen van de vorige serie gewoon mee hoor in de filialen waar ik ben geweest. Ze mochten er niet mee adverteren geloof ik, that's all.

Voorheen was dat niet volgens mij, maar misschien dat medewerkers hier meer duidelijkheid over kunnen scheppen (indien toegestaan O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmm, over 45 dagen ongeveer. Is me net iets te laat denk ik. :X

Weet iemand wat het verschil is tussen de 40"

D6500 -Zwarte voet. GLANZEND?
D6510 -Wit, Kruispoot, Wat rondige design, te vrouwlijk.
D6530 -Grijze voet -MAT?
D6540
D6570

UE40D6500VSXXN 1.299,00
UE40D6510WSXXN 1.349,00
UE40D6530WSXXN 1.299,00
UE40D6540VSXXN 1.299,00
UE40D6570WSXXN 1.299,00

:? Zoek een zo strak mogelijk model eigenlijk.

Wat ben ik een faalhaas, heb vandaag gedroomd dat ik een D6500 had, maar dat de zenderlijst max 1000 zenders kon opslaan. :F

[ Voor 46% gewijzigd door SalimRMAF op 04-04-2011 22:06 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:52:
yup, ik heb de 55d7000 besteld voor 2300 euro inclusief bezorgen. Niet verwacht dat de nieuwe modellen ook opgenomen zouden worden in dit soort acties.

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo hans doe je netjes xander kon je niet eerder die post plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Afgelopen zaterdag de beslissing genomen om een Samsung scherm te kopen, de UE46D6500. De verkoper gaf aan dat hij aankomende zaterdag de leveringen voor de klanten zou krijgen, maar surprise, surprise, hij belde me op met de mededeling dat hij voorlopig nog niet de UE46D6500 binnen zou krijgen.

Hij wil wel voor dezelfde prijs de UE46C7700 aanbieden. Doe ik daar verstandig aan?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee simpelweg niet doen! google maar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterHelm schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:48:
[...]
Blijkbaar niet het aanbiedingen topic in de gaten gehouden? Afgelopen week had MM Utrecht de toestellen voor een scherpe prijs staan zoals jullie zien!

De D8000 serie zag ik ook in de winkel staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Pater schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:03:
Afgelopen zaterdag de beslissing genomen om een Samsung scherm te kopen, de UE46D6500. De verkoper gaf aan dat hij aankomende zaterdag de leveringen voor de klanten zou krijgen, maar surprise, surprise, hij belde me op met de mededeling dat hij voorlopig nog niet de UE46D6500 binnen zou krijgen.

Hij wil wel voor dezelfde prijs de UE46C7700 aanbieden. Doe ik daar verstandig aan?
Gewoon ja zeg. Als je m later goedkoper kan krijgen annuleer je de bestelling gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt mijn 55d7000
Vandaag gebeld en nog een hdmi kabel er bij in laten doen kost me niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Vandaag voor het eerst de D7000 in levende lijve gezien.
Erg mooi, dat zeker maar wát een reflecties in het scherm.
Dit zal ongetwijfeld door die geweldige verlichting komen bij Saturn en heb zelf altijd een mat scherm
gehad dus dat scheelt ook.
Of ik aan zo'n glanzend scherm zou kunnen wennen, ik weet 't niet :?
Even afwachten hoe die nieuwe LG's eruit gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Het is echt een prachtige tv die D7000. Heb vanmiddag ook maar even gekeken bij de MM.

Vind geen passieve 3D wel een nadeel, nu maar even kijken wat LG te bieden heeft.

Samsung stond altijd bij mij voor value voor money, Maar dat is een beetje minder nu. Zeker als ik naar de States kijk en eigenlijk tot de conclusie kom dat Europa misschien geen prioriteit is.

Misschien wordt m'n derde lcd tv in 4 jaar geen Samsung (#1 en #2 waren dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dat het actief is, is juist een voordeel. Actief 3D verslaat op bijna alle kanten passief 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Squatjj schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:46:
Dat het actief is, is juist een voordeel. Actief 3D verslaat op bijna alle kanten passief 3D.
Mwa ik vind 2 euro of 102 euro per bril wel een redelijk argument.

Zeker als een of geen brillen meegeleverd worden, er accu's in zitten en dat elk jaar de standaard van de glasses lijkt te veranderen vind ik geen pro punten in het gebruik.

Maar passief is idd ook niet perfect, resolutie voornamelijk. Maar gebruiksgemak is natuurlijk wel een stuk hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Iemand firmware 1008.1 al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb versie 1008.1 reeds gebruikt.
Met 1005.1 waren Ned. 1 en 2 digitaal bagger tot niets.
Nu is de ontvangst kraakhelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Hoe heb je m geinstalleerd? Zet je die .exe file gewoon op stick? Heb een Mac, dus kan niks met .exe. Beetje jammer. Verder nog verbeteringen te zien (motion? clouding?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enne kan je ook via de media player van samsung 3D afspele via hd of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het bestand T-GAP8DEUC_1008.1exe.298j6aj inderdaad uitpakken op de USB stick.
Na het uitpakken moet je er op letten dat het gedownloade filetje verwijderd is van de stick, zodat alleen de folder T-GAP8DEUC er nog op staat. De TV vindt de upgrade dan vanzelf.

Zoals gezegd, het zorgt blijkbaar ook voor een update versie t.b.v. de CI+ module van Ziggo.
Ned 1 en 2 zijn nu OK. Met 1005.1 waren het alleen blokjes in het gunstigste geval.

t.a.v. motion en clouding zag ik niet veel verschil, maar eerlijk gezegd vond ik het beeld in zijn algemeenheid met versie 1005.1 ook al subliem.

up-date:
De Nederlanse handleiding (de E-manual) is nu ook reeds als PDF file te downloaden. Vind ik zelf wel handig.
Nalezen van de manual gaat stukken sneller op de PC dan via de TV.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmmm, T Mobile shop heeft de D6500, maar dat is de UE40D6500VSXZG, en geen VSXXN o.i.d. MAW: een duits model? Wilt dat automatisch zeggen dat het geen ZIGGO gecertificeerd is?

Handleiding van de D8000

LOL@
We raden u aan een USB HDD met ten minste 5.400 rpm te gebruiken, maar
een USB HDD met RAID-type wordt niet ondersteund. B)

Autom. uitsch. (Uit / Aan): de tv wordt automatisch na 4 uur inactiviteit
uitgeschakeld om oververhitting te voorkomen. O-)

[ Voor 57% gewijzigd door SalimRMAF op 06-04-2011 01:20 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

SalimRMAF schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:16:
LOL@
We raden u aan een USB HDD met ten minste 5.400 rpm te gebruiken, maar
een USB HDD met RAID-type wordt niet ondersteund. B)

Autom. uitsch. (Uit / Aan): de tv wordt automatisch na 4 uur inactiviteit
uitgeschakeld om oververhitting te voorkomen. O-)
Wel geinig de handleiding schrijft op een paar pagina's eerder dit:P

Autom. beveilig.tijd (2 uur / 4 uur / 8 uur / 10 uur / uit) voor LED-tv
Wanneer het scherm niet wordt gebruikt en een niet-bewegend beeld gedurende een door de gebruiker gedefinieerde tijd wordt weergegeven, wordt de schermbeveiliging geactiveerd om de vorming van ingebrande beelden op het scherm te voorkomen.

Bij 10 uur heeft die zeker een zonnesteek. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oojeeehhh ik heb me D7000 binnen 55 inc bevalt goed

net even stukje avatar gezien heb 2 brillen egt vet maar heb ook clouding maarja dat maakt me niet zo veel meer uit heeft iemand nog vette instellingen voor het beeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Je kunt die van mij wel eens proberen. Zie je paar pagina's terug in het topic. Zal binnenkort mijn laatste versie posten.

Hoe kom je aan de tweede bril? Ik heb ze nog nergens kunnen vinden.

Als ik 3D via .mkv (macbook of op usb) bekijk heb ik vaak het probleem dat het geluid kraakt (distorted klinkt). Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

hoe kan jij 3D via mkv file bekijken ondersteunt de TV ook de egte 3D films die je kan downloaden en op hardeschijf zet

en 2de bril heb ik erbij gekregen omgevraagt en nog een hdmi kabel voor de zelfde rpijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:15:
hallo

hoe kan jij 3D via mkv file bekijken ondersteunt de TV ook de egte 3D films die je kan downloaden en op hardeschijf zet

en 2de bril heb ik erbij gekregen omgevraagt en nog een hdmi kabel voor de zelfde rpijs :P
Je kunt 3D inderdaad via side-by-side .mkv bekijken.

Ik heb er ook een 2e bril bij bedongen, maar die waren nog niet leverbaar dus wordt nog nagezonden. Maar bij jou waren ze dus blijkbaar al wel leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja man die kerel had hee lveel maar nog even wat hoe kan je je 3D instellen dan ik kan alleen dynamsiche standaard naturel en film maar zie er oner ook stana 3D maar die kan ik niet indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Je kunt alleen instellen als de TV 3D output zeg maar. Dus gewoon even je 3D knop indrukken en dan naar je instellingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je die nog zelf instellen of staat alles goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je 3D optimaal op staat +1??

en hoe werkt skype als ik iemand bel kan die mij niet horen zitten er geen praat mogelijk heid in

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Je kunt zelf ook op onderzoek gaan... en dit is niet een msn chatbox of zoiets dergelijks he. Als jij straks 20 vragen hebt gesteld in elk een aparte post, dan wordt het er niet overzichtelijker op hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

As the battle between active and passive 3D glasses display technology heats up, Samsung has responded by announcing its cheapest pair of active shutter 3D glasses will cost $50 (previously $130) beginning May 1st. Additionally, all of its 3D-capable 2011 HDTVs will come with two pairs of glasses packed in, unless the purchase is eligible for the Megamind/Shrek starter kit that already comes with them. This move comes just as FPR-based displays from LG, Vizio, Toshiba and Philips hit the marketplace. LG specifically focused on the cost of glasses as a selling point over Samsung in recent ads that ran heavily throughout the NCAA Tournament (embedded after the break.) LG is charging $10 per pair for its RealD-compatible Theater 3D glasses while Vizio has pairs on its website for $29.99 or two for $44.99.

The cheap pair of Samsung glasses is the SSG-3100GB model with replaceable battery pictured above and while it promises the new, lighter Silhouette-designed SSG-3700GR glasses will also get cheaper, no new price has yet been announced. A 62% price reduction is nothing to sneeze at, but it looks like customers will still need to buy into 3D -- and that active glasses beat passive on picture quality and viewing angle like it says in the press release (after the break) -- to spur sales of the new TVs.
Engadget: http://www.engadget.com/2...nce-is-getting-cheaper-2/

Nu hopen dat het in NL ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:23:
Je kunt zelf ook op onderzoek gaan... en dit is niet een msn chatbox of zoiets dergelijks he. Als jij straks 20 vragen hebt gesteld in elk een aparte post, dan wordt het er niet overzichtelijker op hiero.
hmm bedankt hea voor je antwoord

dit is tog een forum of niet om elkaar te helpen dus ik stel gewoon me vragen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
wel ik heb net de 46 inch D7000 en de 46 inch d8000 vergeleken in de Saturn hier in Tilburg en mijn keuze is gek genoeg op de D7000 serie gevallen. Ik had niet verwacht dat ik die mooier zou vinden dan de D8000. Nu weet ik in ieder geval waar mijn vakantiegeld dit jaar naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:06:
[...]

hmm bedankt hea voor je antwoord

dit is tog een forum of niet om elkaar te helpen dus ik stel gewoon me vragen
Jawel, maar op heel veel vragen kun je waarschijnlijk ook zelf (heel makkelijk) een antwoord vinden. Natuurlijk mag je dingen vragen (doe ik zelf ook), maar probeer het eerst zelf uit/op te zoeken. Zo ben ik al een paar vragen tegen gekomen die gewoon al eerder aan bod kwamen in dit topic, wat dan weer vervuiling is van het topic. Daarnaast zou het gebruik van interpunctie en hoofdletters je posts een stuk leesbaarder maken.

Nou, ontopic dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet lullig doen maar misschien kan je even je tekst door de spellingscheck heenhalen, smsen doe je met je telefoon niet op een forum. 'B*tch mode off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
lmao.

hoe kun je toegevoegde producten verwijderen? ik zie een c6000....

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 4 ... 99 Laatste