Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:58:
Zou maar ff wachten met een hardeschijf de prijzen zijn bijna verdubbeld.

Of een goede 2de handsje.. |:(

5200rpm is meer dan zat scheelt ook weer geluid.
En grote dat ligt eraan hoevaak je opneemt en hoelang je wat bewaard.
Externe harddisken vallen opzich wel mee hoor, kijk maar:

http://www.mycom.nl/Productgroep/Externe-Harde-Schijf/25620

750 GB 2,5 inch Extern voor 79,95.. eerst was de prijs daarvan geloof ik rond de 65,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooG1 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:41:
[...]

8) Ik heb geen HD pakket bij Caiway, maar Ned 1 t/m National Geog. worden HD aangebonden... dus geen extra HD pakket...

Ik ga maar eens die CI module gebruiken, en een 2.5"HDD aanschaffen! Nog ideeen mbt goede HDD, neem aan 7200rpm en minimaal 320gig moet goed zijn.

ciao ciao
http://www.mycom.nl/Produ...750GB-Elements-25/1194431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:42:
[...]
Externe harddisken vallen opzich wel mee hoor, kijk maar:

http://www.mycom.nl/Productgroep/Externe-Harde-Schijf/25620

750 GB 2,5 inch Extern voor 79,95.. eerst was de prijs daarvan geloof ik rond de 65,00
Nou 4 maanden geleden koste een disk van 1,5TB 55 euro en nu 100 euro.
Kan me niet indenken dat de door jou genoemde HD niet vergelijkbaar gestegen is en blijkbaar is het einde van de stijging nog niet inzicht.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=245308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MY00 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:20:
[...]

Nou 4 maanden geleden koste een disk van 1,5TB 55 euro en nu 100 euro.
Kan me niet indenken dat de door jou genoemde HD niet vergelijkbaar gestegen is en blijkbaar is het einde van de stijging nog niet inzicht.

[afbeelding]
Klopt maar dan heb je het over 3,5 inch harddisken, 2,5 inch waren altijd al duurder.
Daarnaast kun je nog steeds een 2TB in behuizing krijgen van rond de 80 euro terwijl zonder behuizing de harddisken nu gewoon rond de 160 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tip: Morgen bij de Aldi een 2 TB externe USB 3.0 harddisk voor 74,99.
- 2 TB
- 64 MB Cache
- 3.5" groot
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_47/OFF01.SHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
Volgensmij is maximum dat je er aan kunt hangen 1 tb dus let daar even op.

Nog even over de 6500 en wel of niet full hd in 3d en de 3d kwaliteiten; ik heb in de winkel een d8000 gezien met 3d content. Erg mooi, maar de d8000 was mij wat te prijzig. Ik heb daarom de 6500 gekocht en daarop thuis 3d gekeken, en kan nou niet zeggen dat het minder mooi is. Misschien als je ze naast elkaar zet dat je wel verschil ziet, maar ik denk dat het over het algemeen echt super meevalt. De d8000 heeft een mooi design maar is qua prijs veel te duur ten aanzien van de d6500... ontwerp, local dimming en geluid is het enige verschil. Nou geluid gebruikt toch niemand bij zo'n tv dus blijven er nog maar 2 dingen over.
Ik heb overigens de 55" en dan was de d8000 bijna 2x zo duur.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:45:
Het scherm staat iets scheef en ik krijg het paneel maar niet recht op de voet gemonteerd. Het is niet veel, maar op een scherm van 130 breed is het duidelijk zichtbaar. Er zit namelijk een verschil in de afstand bovenkant tv-meubel tot onderkant scherm. Rechts is de afstand ruim een halve cm minder dan links. Mn meubel is 100% waterpas. Heb de tv ook de eettafel en mn buro gezet, hetzelfde resultaat. Diverse malen geprobeerd de voet iets scheef te monteren om het verschil te compenseren, lukt ook niet aangezien er eigenlijk nauwelijk speling mogelijk is in de montage van de voet.
Ik had dit ook totdat ik erachter kwam dat ik de TV gewoon kan draaien ten opzichte van de voet. Meende ook dat de voet en TV niet helemaal recht zaten, maar gewoon even bijstellen door de TV aan beide zijkanten vast te pakken en even recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 2.1 set van Bose ( die met alleen de boxen) op mijn 40D6570 aangesloten en iedere keer als ik van zender wissel of in smart-hub iets enter hoor ik een " tik ". Ik ben er ondertussen toch vrij zeker van dat deze tik door de TV wordt veroorzaakt en wordt versterkt door de Bose. Iemand een idee of een soortgelijke ervaring? Het geluid is overigens prima, zoals eerder al gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:28
Nu weet ik ook weer waarom ik de samsung wall mount niet kon gebruiken op mijn 55D8000. Ze hebben mij de WMN2000C ipv de WMN2000B meegegeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senser schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:02:
[...]

Ik had dit ook totdat ik erachter kwam dat ik de TV gewoon kan draaien ten opzichte van de voet. Meende ook dat de voet en TV niet helemaal recht zaten, maar gewoon even bijstellen door de TV aan beide zijkanten vast te pakken en even recht te zetten.
Thanks, maar ik weet dat ie de tv links- of rechtsom kan draaien tov zn kristallen as. Ik bedoel alleen dat de tv scheef staat in de zin dat het beeld schuin is, onder- en bovenkant van het scherm staat niet waterpas tov / paralel aan de voet. Zoals ik al zie is de afstand bovenkant tv-meubel tot onderkant scherm aan de linker- en rechterkant ongelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er mij soms iemand te vertellen op welke manier ik Samsung moet contacteren om een technieker bij mij thuis langs te sturen?!
Ik heb onlangs een 55D6500 aangeschaft en ondanks dat ik over het algemeen heel tevreden ben over deze set merk ik bij films met zwarte balken erg duidelijk dat de tv wat last heeft van flashlighting (licht dat uit de 4 hoeken van de tv lijkt te komen.)!
Voor zover ik het begrijp is wat clouding verwachtbaar maar zou flashlighting toch echt wel tot een ernstig minimum moeten beperkt zijn bij deze generatie tv's.

Ik heb trouwens zelf al oplossingen gezocht, zo heb ik bvb geprobeerd om te schroeven achteraan de tv 1/2 toer terug te draaien, daarmee werd de flashlighting kleiner doch helderder. Zou een firmware update hier ook een verschil in kunnen brengen? Ik heb momenteel geen internetaansluiting dus heb het nog niet kunnen proberen.

Een technieker lijkt mij gewoon het makkelijkst (en rechtvaardigst gezien de aankoopprijs van zo'n tv) ...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Voor de 65xx gebruikers onder ons..

Ik ben van plan om op korte termijn een 55D6500 aan te schaffen die momenteel erg schappelijk is geprijsd bij Redcoon (1599). Waar ik mij echter nog een beetje zorgen om maak, en waar diverse reviews en dit topic dit nog niet heeft kunnen wegnemen, zijn eventuele issues met ghosting.

Ik ben een redelijk serieuze gamer en kijk graag voetbal en wil voorkomen dat ik een tv aanschaf waarin het beeld vaag wordt bij snelle bewegingen.. uiteraard kan dit ook te maken hebben met de kwaliteit van de uitzending en het wel of niet goed kalibreren van de tv.

Kan iemand in dit topic me hier wat over vertellen? En maakt kalibreren echt zo'n groot verschil bij de bestrijding van ghosting? (Ghostbusting :) )

[ Voor 17% gewijzigd door DeLyon op 23-11-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeLyon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:28:
Voor de 65xx gebruikers onder ons..

Ik ben van plan om op korte termijn een 55D6500 aan te schaffen die momenteel erg schappelijk is geprijsd bij Redcoon (1599). Waar ik mij echter nog een beetje zorgen om maak, en waar diverse reviews en dit topic dit nog niet heeft kunnen wegnemen, zijn eventuele issues met ghosting.

Ik ben een redelijk serieuze gamer en kijk graag voetbal en wil voorkomen dat ik een tv aanschaf waarin het beeld vaag wordt bij snelle bewegingen.. uiteraard kan dit ook te maken hebben met de kwaliteit van de uitzending en het wel of niet goed kalibreren van de tv.

Kan iemand in dit topic me hier wat over vertellen? En maakt kalibreren echt zo'n groot verschil bij de bestrijding van ghosting? (Ghostbusting :) )
Ik heb zelf een D8000 en volgens mij zit er niet zo ontzettend veel verschil tussen met de D6500, Gamen ziet er echt fantastisch uit! bijhouden van het beeld doet de TV zeker wel gaat gewoon allemaal vloeiend.

Overigens moet je wel opletten dat je je beeldinstellingen per apparaat doet!

Als je dus naar de PS3 gaat moet je met de afstandsbediening in het menu je instellingen doen
Zelfde geld voor CI / Decoder en ook voor een DVD / Blu-Ray Speler / Mediaspeler gewoon bij iedere source je instellingen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:51:
Weet er mij soms iemand te vertellen op welke manier ik Samsung moet contacteren om een technieker bij mij thuis langs te sturen?!
Ik heb onlangs een 55D6500 aangeschaft en ondanks dat ik over het algemeen heel tevreden ben over deze set merk ik bij films met zwarte balken erg duidelijk dat de tv wat last heeft van flashlighting (licht dat uit de 4 hoeken van de tv lijkt te komen.)!
Voor zover ik het begrijp is wat clouding verwachtbaar maar zou flashlighting toch echt wel tot een ernstig minimum moeten beperkt zijn bij deze generatie tv's.

Ik heb trouwens zelf al oplossingen gezocht, zo heb ik bvb geprobeerd om te schroeven achteraan de tv 1/2 toer terug te draaien, daarmee werd de flashlighting kleiner doch helderder. Zou een firmware update hier ook een verschil in kunnen brengen? Ik heb momenteel geen internetaansluiting dus heb het nog niet kunnen proberen.

Een technieker lijkt mij gewoon het makkelijkst (en rechtvaardigst gezien de aankoopprijs van zo'n tv) ...
Je kunt het verminderen door je backlight iets terug te schroeven en er recht voor te zitten en dus niet uit een verre kijkhoek kijken

In principe is Flashlighting gewoon hetzelfde als Clouding alleen ziet het lampje er uit als een zaklamp en niet als een witte wolk in het beeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Wat is het nou met die D6xxx serie.

Die hebben dus geen full hd 3d begrijp ik. Ik heb de D6530 gekocht bij MM, maar hier baal ik dan wel een beetje van moet ik zeggen. Is het 3d dan HD ready in dit geval.

Trouwen had een blue ray 3d iso afgespeelt op mijn compter, maar dat ging haperend en stotterend. Later bedacht ik dat het nog een oude HDMI kabel is die ik gebruik. Kan het zijn dat HDMI 1.4 dit oplost of zal het een pc issue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2018
Hallo mensen!

Me vriendin en ik zoeken een nieuwe tv en we horen veel goeds over samsung de laatste tijd.
We hebben ongeveer €1000,- te besteden. is de Samsung 40D6510 dan de beste keus voor die prijs of stellen jullie iets anders voor? De 3D brillen hoef ik nog niet direct te hebben, dat komt wel als we er aan toe zijn.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23

Fjeze

AllesPerfect!

VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:03:
Hallo mensen!

Me vriendin en ik zoeken een nieuwe tv en we horen veel goeds over samsung de laatste tijd.
We hebben ongeveer €1000,- te besteden. is de Samsung 40D6510 dan de beste keus voor die prijs of stellen jullie iets anders voor? De 3D brillen hoef ik nog niet direct te hebben, dat komt wel als we er aan toe zijn.

Alvast bedankt!
Mooi alternatief de Samsung PS51D6900.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:03:
Hallo mensen!

Alvast bedankt!
Kijk hier even. Veel plezier met het maken van jullie keuze!

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 23-11-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
Fjeze schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:08:
[...]

Mooi alternatief de Samsung PS51D6900.
Fjeze bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb even snel gekeken en bij Redcoon is hij €983,-, dus dat valt binnen de €1000,-

Dit ziet er verder allemaal heel mooi uit, alleen me vriendin en ik zitten maar ongeveer 3 meter van het scherm af, en 51 inch is dan wel erg groot denk ik. Hier misschien nog suggesties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
BamSlam_ schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:11:
[...]

Kijk hier even. Veel plezier met het maken van jullie keuze!
Bedankt BamSlam_, maar hier had ik zelf ook al een keer gekeken, maar mijn probleem is vooral dat ik gewoon de beste voor de prijs wil kopen. En overal lees ik weer iets anders. De Consumentenbond zegt bijvoorbeeld dat de 40D6510 als 'beste getest' is. Maar als ik dan nu weer lees dat de 3D weergave niet helemaal fantastisch dan wel niet full hd 3d is, ga ik gelijk weer twijfelen.

Misschien wat kortzichtig gezegd, maar kan ik een miskoop doen als ik een samsung koop van ongeveer €1000,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:38

13art

Moderator Mobile
Het is net hoe je het bekijkt.
Ik heb een 46D7000 gekocht voor 1400 inclusief twee brillen.
Daarbij heb ik mijn oude tv verkocht voor 300 en dan krijg ik nog 75 euro terug van Samsung.

Kortom in totaal heeft de tv me dan 1025 gekost. Noem ik geen miskoop ;-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:13:
[...]

Fjeze bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb even snel gekeken en bij Redcoon is hij €983,-, dus dat valt binnen de €1000,-

Dit ziet er verder allemaal heel mooi uit, alleen me vriendin en ik zitten maar ongeveer 3 meter van het scherm af, en 51 inch is dan wel erg groot denk ik. Hier misschien nog suggesties voor?
Dat is heel persoonlijk, maar je went snel aan zo'n groot scherm.
Ik zit nu op ongeveer 2,5 meter van een 46 inch D8000 (had hiervoor een 40 inch model) en ik vind hem eerder te klein dan te groot.
Ik had ook interesse voor de PS51D6900, maar kon de aanbieding van Bol.com niet weerstaan. Voor het 3D-effect geldt hoe groter, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:59:
Wat is het nou met die D6xxx serie.

Die hebben dus geen full hd 3d begrijp ik. Ik heb de D6530 gekocht bij MM, maar hier baal ik dan wel een beetje van moet ik zeggen. Is het 3d dan HD ready in dit geval.

Trouwen had een blue ray 3d iso afgespeelt op mijn compter, maar dat ging haperend en stotterend. Later bedacht ik dat het nog een oude HDMI kabel is die ik gebruik. Kan het zijn dat HDMI 1.4 dit oplost of zal het een pc issue zijn.
Moet deze vraag iedere pagina opnieuw gesteld en beantwoord worden of kun je ook gewoon ff de laatste paar pagina's doorlezen?

Daarnaast is full HD 3D ook gewoon van de doos gehaald inmiddels dus snap t probleem niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
drfruit schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:02:
[...]

Dat is heel persoonlijk, maar je went snel aan zo'n groot scherm.
Ik zit nu op ongeveer 2,5 meter van een 46 inch D8000 (had hiervoor een 40 inch model) en ik vind hem eerder te klein dan te groot.
Ik had ook interesse voor de PS51D6900, maar kon de aanbieding van Bol.com niet weerstaan. Voor het 3D-effect geldt hoe groter, hoe beter.
Haha ja de D8000 is zeker leuk als er een mooie aanbieding is (je verwijst naar de 150 euro cashback + 50 euro pathé tegoed?)

Maar als ik nu alleen kijk naar de kwaliteit van de gehele tv en niet naar de grootte, is de PS51D6900 dan beduidend beter ( of misschien wel slechter) dan de UE40D6510?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:25:
[...]

Haha ja de D8000 is zeker leuk als er een mooie aanbieding is (je verwijst naar de 150 euro cashback + 50 euro pathé tegoed?)

Maar als ik nu alleen kijk naar de kwaliteit van de gehele tv en niet naar de grootte, is de PS51D6900 dan beduidend beter ( of misschien wel slechter) dan de UE40D6510?
De aanbieding was 500 euro korting op de adviesprijs van Bol plus 150 cashback van Samsung. (Zie voorgaande pagina's.)

Plasma en LCD hebben elk hun voors en tegens. Opvallend vond ik wel dat op Engelse forums de PSxxD6900 plasmaserie een enorme hit is (ook veel mensen die hun lcd hebben ingeruild voor een plasma), terwijl hier meer belangstelling voor de lcd's is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
drfruit schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:48:
[...]

De aanbieding was 500 euro korting op de adviesprijs van Bol plus 150 cashback van Samsung. (Zie voorgaande pagina's.)

Plasma en LCD hebben elk hun voors en tegens. Opvallend vond ik wel dat op Engelse forums de PSxxD6900 plasmaserie een enorme hit is (ook veel mensen die hun lcd hebben ingeruild voor een plasma), terwijl hier meer belangstelling voor de lcd's is.
Jammer dat die actie niet meer van toepassing is!
Maar de grootste verschillen tussen de PS51D6900 en de UE40D6510 zijn denk ik:
  • Plasma verbruikt meer stroom
  • De PS51D6900 heeft Full HD 3D
  • De PS51D6900 heeft een groter scherm
Als er aanvullingen zijn, of kooptips, Please tell me!

Trouwens er wordt een PS3 op aangesloten om (3d)blueray films te kijken, dus opzich is die Full HD 3D nu nog niet zo nodig, maar misschien wel over een jaartje of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:41:
[...]

Trouwens er wordt een PS3 op aangesloten om (3d)blueray films te kijken, dus opzich is die Full HD 3D nu nog niet zo nodig, maar misschien wel over een jaartje of 2?
Ook is de PS51D6900 waarschijnlijk beter voor 3D (minder crosstalk) en voetbal (vloeiender, geen strepen). Heb je trouwens al in het draadje voor de Samsung D-serie plasma's gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:17:
[...]

Moet deze vraag iedere pagina opnieuw gesteld en beantwoord worden of kun je ook gewoon ff de laatste paar pagina's doorlezen?

Daarnaast is full HD 3D ook gewoon van de doos gehaald inmiddels dus snap t probleem niet meer zo.
Nou ja, waren wat wisselende post over maar goed, hij is dus niet full hd 3d.

Schaalt hij full hd 3d's dan terug naar 720p of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentZijlstra
drfruit schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:08:
[...]

Ook is de PS51D6900 waarschijnlijk beter voor 3D (minder crosstalk) en voetbal (vloeiender, geen strepen). Heb je trouwens al in het draadje voor de Samsung D-serie plasma's gekeken?
Bedankt voor de tip!
Ik heb er net even gekeken en daar had iemand gemeldt dat er bij de MediaMarkt deze vrijdag een Samsung kortingsdag is.Op de PS51D6900 krijg je zelfs 160 euro korting plus 2 brillen! Dan kwam je uit op ongeveer €940!

Maarja stel dat ze daar dan ook de UE40D6510 verkopen, dan wordt die ook weer goedkoper... Het blijft moeilijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:36:
[...]

Nou ja, waren wat wisselende post over maar goed, hij is dus niet full hd 3d.

Schaalt hij full hd 3d's dan terug naar 720p of niet?
Sommige TV's zijn niet Full HD 3D en sommige wel. dus als je geluk hebt heb je er gewoon 1 met FULL HD 3D dit moet je zelf testen en ik geloof dat ie ze inderdaad terug zet naar 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:45:
[...]

Je kunt het verminderen door je backlight iets terug te schroeven en er recht voor te zitten en dus niet uit een verre kijkhoek kijken

In principe is Flashlighting gewoon hetzelfde als Clouding alleen ziet het lampje er uit als een zaklamp en niet als een witte wolk in het beeld.
Nee hoor, het effect is duidelijk verschillend, clouding heb ik helemaal niet meer met de backlight op 8, flashlighting heb ik evenveel met de backlight op 16 als op 0 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:52:
[...]

Nee hoor, het effect is duidelijk verschillend, clouding heb ik helemaal niet meer met de backlight op 8, flashlighting heb ik evenveel met de backlight op 16 als op 0 ...
Bij mij is het wel iets minder met backlight op stand 10 maar het valt mij vrijwel alleen op als ik aan de zijkant van het scherm sta wat bijna nooit voorkomt dus maak me er niet zo druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Is dit niet weer dat piek vs constant verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 13:23

Fjeze

AllesPerfect!

VincentZijlstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:41:
[...]

Plasma heeft veel betere zwartwaarde, beter 3D (plasma geeft meer diepte en is rustiger)
Ik heb de PS51D6900 vandaag besteld voor EUR 869,- incl. 2 3D brillen.
Top deal lijkt me.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:02
Ben op zoek naar 32inch model van samsung dat internet heeft, mogelijk als optie 3d maar is geen vereiste. Heb je dan alleen de 6000 serie als mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:58:
[...]

Bij mij is het wel iets minder met backlight op stand 10 maar het valt mij vrijwel alleen op als ik aan de zijkant van het scherm sta wat bijna nooit voorkomt dus maak me er niet zo druk om.
Dan heb jij meer geluk dan mij! Goed, dan had ik alsnog graag geweten op welke manier ik Samsung hieromtrend moet contacteren zodat ze een technieker zouden sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:27:
[...]]]
Dan heb jij meer geluk dan mij! Goed, dan had ik alsnog graag geweten op welke manier ik Samsung hieromtrend moet contacteren zodat ze een technieker zouden sturen.
http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html .. is dat nou zo moeilijk te bedenken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ìk heb een UE46D8000 en een Humax IHDR5200.
Beide zijn met elkaar verbonden middels een HDMI kabel.
In de source lijst van de Tv staat via Anynet de tuner van de Humax maar kan geen verbinding maken.
Iemand een idee hoe ik de verbinding tot stand kan brengen?

Alle sugesties zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik ben van plan om een 32D6200 aan te schaffen voor op mijn slaapkamer, normaal gesproken zoek ik altijd reviews op maar van de D6200 zijn amper tot geen professionele reviews te vinden... :/ .

Zijn er gebruikers met deze tv en kunnen deze zeggen hoe hij bevalt? Hoe is het contrast en de kleurweergave? En is de clouding echt zo erg als ik soms lees? Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor HDTV (Ziggo en HTPC) en gaming (PS3/Xbox 360).

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 08:57
Misschien dat dit niet het juiste topic is maar...
ik heb een UED376500 tv gekocht maar ik zit met een paar dingen:

Wat voor movie files spelen jullie af? Enkel alleen divx of mkv? Ik heb TS bestanden maar dat werkt niet goed, want ik mis dan de ondertiteling... Bekend probleem?
Hoe kan dit opgelost worden?

• GerCor
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:56:
Ìk heb een UE46D8000 en een Humax IHDR5200.
Beide zijn met elkaar verbonden middels een HDMI kabel.
In de source lijst van de Tv staat via Anynet de tuner van de Humax maar kan geen verbinding maken.
Iemand een idee hoe ik de verbinding tot stand kan brengen?

Alle sugesties zijn welkom.
Source?.....Tools, bedoel je zeker. Daar staat de HUMAX dan bovenin het menu? Anynet+ is eigenlijk voor Samsung producten.....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• BamSlam_
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 24 november 2011 @ 01:00:
[...]

Source?.....Tools, bedoel je zeker. Daar staat de HUMAX dan bovenin het menu? Anynet+ is eigenlijk voor Samsung producten.....
Toch wel het source-menu. Bij mij staat daar keurig m'n Playstation 3 vermeld, die ik prima met de Samsung afstandsbediening kan besturen. Anynet+ is trouwens gewoon een andere naam voor de HDMI CEC-standaard en is echt niet gebonden aan Samsung-producten.

• GerCor
Maar met de toolsknop, daar stel je Anynet+ toch in? Als ik mijn soundbar aanzet dan doe ik dat via tools. (of handmatig) Tools >> (Anynet menu) >> reveicer aan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Verwijderd

Hjalmarrrr schreef op donderdag 24 november 2011 @ 00:17:

Wat voor movie files spelen jullie af? Enkel alleen divx of mkv? Ik heb TS bestanden maar dat werkt niet goed, want ik mis dan de ondertiteling... Bekend probleem?
Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb bijna alleen maar mkv's voor mn 55d6530. De mediaplayer van Samsung ondersteunt geen ondertitels die in het bestand zijn gebakken, alleen losse *.srt-bestanden.

Verwijderd

Heeft iemand nog een oplossing voor mijn probleem met mn 55d6530? Als ik exit vanuit een bepaalde source, zoals Allshare, USB, maar ook Smart-TV, dan wordt automatisch de PC-ingang ingeschakeld ipv TV. Er zit echter niks op deze poort aangesloten. Erg vervelend om keer op keer handmatig de TV-ingang in te moeten schakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 08:35 ]

• BamSlam_
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:26:
Maar met de toolsknop, daar stel je Anynet+ toch in? Als ik mijn soundbar aanzet dan doe ik dat via tools. (of handmatig) Tools >> (Anynet menu) >> reveicer aan.
Als mijn PS3 uitstaat kan ik hem via Source->CEC PS3 gewoon aanzetten. Maar ik zal vanavond eens kijken of er onder Tools nog wat terug te vinden is over CEC op mijn D8000. Had jij trouwens niet een C-serie TV? Wellicht dat daar een verschil zit?

• RooG1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-02 08:12
Heren, nog even voor mijn duidelijkheid. (TV 6510 46")

1) opnemen op een HDD kan dus alleen als je een 2.5"HDD via USB aansluit op de TV alleen als je de CI Module gebruikt ?!? Dus je kan niet opnemen als je een externe HD Ontvanger (HUMAX) gebruikt?

2) Het Schakelen tussen kanalen als je die CI Module gebruikt kost je dik 3 seconde voordat je naar het andere kanaal zapt?! hebben jullie dit ook, ik vind dit erg storend nl.

3) Ik heb mijn HUMAX op dit moment aangesloten op de HDMI DVI aansluiting van de TV . Steeds als ik de TV uitzet en weer aanzet moet ik eerst naar Source gaan om die HDMI DVI te kiezen zodat ik TV heb, ook best rommelig. Ik neem aan dat je dit kan aanpassen zodat hij gewoon opstrat met deze HDMI aansluiting?!

Thanks alvast!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:44:
[...]

Ik heb zelf een D8000 en volgens mij zit er niet zo ontzettend veel verschil tussen met de D6500, Gamen ziet er echt fantastisch uit! bijhouden van het beeld doet de TV zeker wel gaat gewoon allemaal vloeiend.

Overigens moet je wel opletten dat je je beeldinstellingen per apparaat doet!

Als je dus naar de PS3 gaat moet je met de afstandsbediening in het menu je instellingen doen
Zelfde geld voor CI / Decoder en ook voor een DVD / Blu-Ray Speler / Mediaspeler gewoon bij iedere source je instellingen regelen.
Bedankt voor je bericht! Neemt wat van mijn onzekerheid weg over de aanschaf :)
Nog iemand die kan bevestigen dat ghosting met een 65xx meevalt met het kijken van voetbal en gamen?

• BamSlam_
  • Niet online
RooG1 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:03:
1) opnemen op een HDD kan dus alleen als je een 2.5"HDD via USB aansluit op de TV alleen als je de CI Module gebruikt ?!? Dus je kan niet opnemen als je een externe HD Ontvanger (HUMAX) gebruikt?
Mijn D8000 kan alleen van zijn ingebouwde tuners opnemen op de USB HD. Opnemen van externe (HDMI) bronnen kan dus niet. Overigens kun je ook 3.5" externe harddisks aansluiten. Een CI-module is alleen nodig als je tv-provider zenders gecrypt doorgeeft. Heb je bv. XMS als TV-aanbieder dan heb je geen CI-module nodig, deze provider geeft TV via DVB-C zonder versleuteling door.

Heeft je HUMAX zelf geen HD ingebouwd eigenlijk?
2) Het Schakelen tussen kanalen als je die CI Module gebruikt kost je dik 3 seconde voordat je naar het andere kanaal zapt?! hebben jullie dit ook, ik vind dit erg storend nl.
Het kost een paar seconden ja. Ikzelf vind het niet erg storend aangezien ik niet zoveel zap.
3) Ik heb mijn HUMAX op dit moment aangesloten op de HDMI DVI aansluiting van de TV . Steeds als ik de TV uitzet en weer aanzet moet ik eerst naar Source gaan om die HDMI DVI te kiezen zodat ik TV heb, ook best rommelig. Ik neem aan dat je dit kan aanpassen zodat hij gewoon opstrat met deze HDMI aansluiting?!
Mijn D8000 onthoudt de laatst gebruikte bron. Bij opnieuw inschakelen start hij dus met die bron weer op.

• GerCor
BamSlam_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:54:
[...]

Als mijn PS3 uitstaat kan ik hem via Source->CEC PS3 gewoon aanzetten. Maar ik zal vanavond eens kijken of er onder Tools nog wat terug te vinden is over CEC op mijn D8000. Had jij trouwens niet een C-serie TV? Wellicht dat daar een verschil zit?
Ik heb inderdaad een C-serie maar voor zover ik weet is 99% hetzelfde qua menu. Mis alleen de extra's van Smart Hub.

Verwijderd

BamSlam_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:54:
[...]

Heb nu een HT-D5500 er onder gezet en regelt echt alles super met de PS3 het overschakelen bij aanzetten en uitzetten gaat echt belachelijk goed _/-\o_

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb zojuist de UE46D6500 besteld bij Redcoon voor 1080 Euro. 3D is leuk, maar ik heb hem meer gekocht voor het formaat en de, hoop ik, weer wat betere beeldkwaliteit dan mijn huidige LE40A756. Deze 756 gaat naar de slaapkamer, daar staat nu een LE32R41B die te klein is (4/5m kijkafstand).

De 32" mag naar de studeerkamer waar al mijn oude retro-consoles staan e.d., daar staat nu een 26" CRT Samsung..die na 12 jaar in mijn bezit te zijn geweest nu naar mijn zus mag.

Verwijderd

Hoeveel GB moet je rekenen voor een minuut opname ongeveer?
Ik dacht zelf om maar een USB stick te kopen (D6530) maar is er een bepaald type/grootte nodig?

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:38:
Ik dacht zelf om maar een USB stick te kopen (D6530) maar is er een bepaald type/grootte nodig?
Uit m'n hoofd: de opname van RTL 4 HD van The Voice (20:30 - 22:30) van afgelopen vrijdag is iets van 10GB groot. Ik heb Ziggo. Bij die kabelaar kun je voor de HD-zenders dus uitgaan van iets van 5GB per uur.

Wat dat betreft ben ik toch wel blij dat ik er een 1TB-schijfje aan heb hangen :)

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 24-11-2011 15:59 ]

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 08:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:29:
[...]

Ik heb bijna alleen maar mkv's voor mn 55d6530. De mediaplayer van Samsung ondersteunt geen ondertitels die in het bestand zijn gebakken, alleen losse *.srt-bestanden.
Klopt inderdaad, erg irritant.
Heb hiervoor in de plaats Mezzmo. Dit werkt uitstekend.

Heb Allshare er direct afgegooid.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens de Samsung site zitten er 2 brillen bij de UE46D6500, maar volgens mij klopt dat echt niet? Wie heeft er nog meer zo'n eentje, en zaten daar brillen bij?

Verwijderd

Jullie moeten eens de plex applicatie checken ipv mezzmo, allshare, serviio, ...
Dit is gewoon prachtig. Alleen is er momenteel nog geen ondersteuning van subs maar hier word aan gewerkt. Alsook prachtig voor kids die zo hun favoriete cartoons gemakkelijk kunen vinden. Ik gebruik deze momenteel enkel voor kids (daar deze nog geen subs ondersteund) en voorlopig nog serviio voor de rest. Maar indien de subs ondersteund worden dan zwier ik er direct serviio af! Check http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/Home en login met plexuser@googlemail.com
Pass: Plex4Sam. Grtz

• 13art
  • Laatst online: 16:38

13art

Moderator Mobile
Ziet er mooi uit, maar wat is de toegevoegde waarde van PLEX als je al een mediaspeler hebt?
Want als ik het goed begrijp moet er ergens dus een PLEX server zijn waarop je inlogt en waar dan alle films, series, etc op staan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• MY00
Is mijn vraag ook eigenlijk, kun je met plex ook de HD benaderen welke je aan de TV gekoppeld hebt?

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
http://www.plexapp.com/getplex/

Gebruik mijn iMac (voorheen Mac Mini) als media server, maar je kan ook de ingebouwde Plex server in de app gebruiken. Probeer het gewoon. De interface is geweldig.

Plex installeren op de Samsung TV

Step 1
First we have to create the developer account.
- push the RED button on your remote
- go to Create Account
- type in as SmartHub ID develop
- choose a password (anything is ok)
- Create Account
- then Login with the account

Step 2
Now we are logged in and you should see in the left bottom corner the login name develop.
Next step is to setting up the Server IP.
- push the BLUE button on your remote for settings
- go to Development -> Setting Server IP
- type in the Server IP (my IP: 92.50.72.58)
- push ENTER on your remote to save it

Step 3
Last step is to install the Widget
- push the BLUE button on your remote for settings
- go to Development -> User Application Synchronization
- now the App will be installed
- when it's done select Complete and close the SmartHub/Internet@TV
- reboot your TV (turn it off, then on)
- start your SmartHub/Internet@TV and you should see a new icon with a red label USER in the apps list
- if you don't see it check the second page also
- now start it and have fun

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Dacht dat je bij de d8000 nog zo'n lelijke plastic afstandsbediening kreeg.
Voor iedereen die het wil weten, bij mijn tv zat deze: http://img714.imageshack.us/img714/9319/fotohq.jpg

• MY00
Nee is al een tijdje zo

• MY00
Zware Unit schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:56:

Gebruik mijn iMac (voorheen Mac Mini) als media server, maar je kan ook de ingebouwde Plex server in de app gebruiken. Probeer het gewoon. De interface is geweldig.

Step 1

Step 2
Step 3
Deze stappen lukken me wel en ik heb ook plex media server geinstalleerd op mijn laptop, alleen als ik de app opstart op de TV geeft ie aan dat er geen connectie mogelijk is. Waar moet ik wat dan instellen?

Verwijderd

je moet bij preferences -> plex media server het ip opgeven van de PMS (plex media server). Dus het ip-adres waar jou server op geinstalleerd is. In jou geval is dat de laptop.

• MY00
Het werkt, moest plex laika op starten ipv plex en toen werkte het.

Thanks _/-\o_

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:38:
Ik kan net iets meer dan 3 uur HD-beeld kwijt op mijn [s]16[/s]32GB stick.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 24-11-2011 21:48 ]

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
frickY schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:24:
[...]

Ik kan net iets meer dan 3 uur HD-beeld kwijt op mijn 16GB stick.
Mag ik vragen welke merk usb stick jij gebruikt want ik heb er nu 4 merken geprobeerd maar tot op heden nog geen 1 die werkt op de ue40d6530

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

bmwman schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:40:
[...]

Mag ik vragen welke merk usb stick jij gebruikt want ik heb er nu 4 merken geprobeerd maar tot op heden nog geen 1 die werkt op de ue40d6530
Met wel bestandssysteem?

• frickY
Als je de stick voor opname en timeshift gebruikt formateert de tv deze met een eigen bestandssysteem

@bmwman
Ik gebruik de TDK Trans-IT die in dit topic al vaker is genoemd als werkend.

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
frickY schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:43:
Als je de stick voor opname en timeshift gebruikt formateert de tv deze met een eigen bestandssysteem

@bmwman
Ik heb er schijnbaar dan overheen gelezen 8)7
maar in ieder geval bedankt voor de tip en hij is reeds besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:57:
Jullie moeten eens de plex applicatie checken ipv mezzmo, allshare, serviio, ...
Dit is gewoon prachtig. Alleen is er momenteel nog geen ondersteuning van subs maar hier word aan gewerkt. Alsook prachtig voor kids die zo hun favoriete cartoons gemakkelijk kunen vinden. Ik gebruik deze momenteel enkel voor kids (daar deze nog geen subs ondersteund) en voorlopig nog serviio voor de rest. Maar indien de subs ondersteund worden dan zwier ik er direct serviio af! Check http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/Home en login met plexuser@googlemail.com
Pass: Plex4Sam. Grtz
Kun je ook je Synology NAS gebruiken als mediaserver hiervoor? Ik wil namelijk geen kwaliteitsverlies en transcoding, want dan zou dit gewoon geweldig zijn en maakt het een losse mediaplayer overbodig. Welke formaten kun je afspelen (zonder transcoding)?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:42
Plex werkt alleen met intel synology nas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plex for samsung is geprogrammeerd om niets te transcoderen. Je moet maar ekele treads lezen in het forum daar zal je wel het een en ander vinden. Denk dat er een module bestaat voor op uw NAS te installeren. Je moet maar eens gaan kijken http://forums.plexapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Remco Tr schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:23:
Plex werkt alleen met intel synology nas..
En met je DIY NAS op basis van Linux, Windows of OSX.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:40:
Dacht dat je bij de d8000 nog zo'n lelijke plastic afstandsbediening kreeg.
Voor iedereen die het wil weten, bij mijn tv zat deze: http://img714.imageshack.us/img714/9319/fotohq.jpg
Die zat ook bij die mijn D8000. Mijn zwager heeft enkele maanden terug nog de oude, zwarte versie met neopreen toetsjes bij zijn D8000 gekregen. Er worden inmiddels ook andere 3D-brillen meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
BamSlam_ schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:09:
[...]

Die zat ook bij die mijn D8000. Mijn zwager heeft enkele maanden terug nog de oude, zwarte versie met neopreen toetsjes bij zijn D8000 gekregen. Er worden inmiddels ook andere 3D-brillen meegeleverd.
Hey, dit zijn dan goede nieuws!!! Zo'n afstandbediening is iets dat ik meest miste van mijn oude PS50C7700...
Vandaag UE55D8000 gekregen, maar nog niet in de doos gekeken... hopelijk, zo'n afstandbediening zit er ook dabij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zon lelijke afstandsbediening bij mijn 55D7000 gekregen. TV is super de luxe als ze nou ook die andere afstandbediening hadden geleverd met dat LED schermpje dan was alles perfect. De tv was geen 2 tientjes had een andere afstandsbediening verwacht

Maarja ik heb ook nog mijn telefoon die er wel super uitziet! En die gebruik ik regelmatig als afstandsbediening werkt perfect

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 12:27 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Woop woop! Zojuist de 150 Euro cashback van m'n D8000 op m'n rekening ontvangen. Dat hebben ze snel gedaan. Vorig week vrijdag formulier weten te printen en het zaakje opgestuurd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 25-11-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Voor diegenen met een D6200: door in het service menu van je tv 6200 te veranderen in 6300, wordt de PVR-functie geactiveerd, zonder verlies van andere functies. Dit is uiteraard volledig op eigen risico.

http://www.sat-ulc.eu/showthread.php?t=410785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Zware Unit schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:56:

Step 1

Step 2

Step 3
Als is ik dat Plexapp op mijn Samsung installeer, kan ik dan 'gewoon' de bestanden benaderen die op mijn NAS staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Als je Plex installeert dan krijg je momenteel twee Apps:
1) Plex Nine (oud)
2) Plex Nine Laika (new)

In de vorige versie van plex zit de media server nog in de Apps en in de nieuwe versie (Laika) is de server separaat van de App. Heb geen ervaring op mijn Samsung TV met de oude app, maar op mijn Apple computer kon ik met de oude App wel bij locale media bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu net bij de Media Markt een leuke deal gemaakt op een D8000. Waanzinnige Merken Week. 240 euro korting van MM en daarbovenop nog 150 euro cashback van Samsung. 1309 euro totaal. Is dat top of is dat top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:45:
Nu net bij de Media Markt een leuke deal gemaakt op een D8000. Waanzinnige Merken Week. 240 euro korting van MM en daarbovenop nog 150 euro cashback van Samsung. 1309 euro totaal. Is dat top of is dat top?
46 of 40 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 1300 betaald voor dezelfde tv. -150 euro cashback is 1150 :) foka.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:37:
[...]

ik heb 1300 betaald voor dezelfde tv. -150 euro cashback is 1150 :) foka.nl
Je kon erop wachten. Baas boven baas. Ik prefereer een goed aanspreekpunt. Mocht er wat aan mankeren, gelijk terugbrengen. Die webwinkels heb ik het niet zo op. Al dat gedoe met terugsturen etc., bellen met de beruchte klantenservices. Korte lijntjes daar hou ik van. En daar betaal ik 150 e meer voor. Is het trouwens een Nederlands model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:04:
[...]

Je kon erop wachten. Baas boven baas. Ik prefereer een goed aanspreekpunt. Mocht er wat aan mankeren, gelijk terugbrengen. Die webwinkels heb ik het niet zo op. Al dat gedoe met terugsturen etc., bellen met de beruchte klantenservices. Korte lijntjes daar hou ik van. En daar betaal ik 150 e meer voor. Is het trouwens een Nederlands model?
Geef je gelijk ik hou daar ook niet van en koop alleen bij winkels waar ik het zelf kan ophalen in de buurt, ook al heb ik nog nooit een defect product gehad in heel m'n leven toch altijd het zekere voor het onzekere.

Hij heeft het bij Foka gekocht is wel een Internetwinkel maar je kunt daar ook gewoon naar binnen lopen in Rotterdam dus niks mis mee en het zal best een Nederlands Model zijn want het is echt een goede winkel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo lui, ben nieuw hier. Ik heb sinds juni een Samsung EU40D7000. Daar is in september een HT-D7200 bijgekomen. Samsung claimt dat de remote van de HT-D7200 ook de TV kan bedienen. Klopt helemaal, op 1 puntje na. Krijg met de remote van de HT-D7200 de teletekst niet aan de praat. Heb uit Korea een QWERTY remote laten komen en "guess what", die heeft exact hetzelfde probleem. Mogelijk is hier al een discussie over geweest, maar kan hem ff niet vinden. Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:27:
Hallo lui, ben nieuw hier. Ik heb sinds juni een Samsung EU40D7000. Daar is in september een HT-D7200 bijgekomen. Samsung claimt dat de remote van de HT-D7200 ook de TV kan bedienen. Klopt helemaal, op 1 puntje na. Krijg met de remote van de HT-D7200 de teletekst niet aan de praat. Heb uit Korea een QWERTY remote laten komen en "guess what", die heeft exact hetzelfde probleem. Mogelijk is hier al een discussie over geweest, maar kan hem ff niet vinden. Wie helpt?
Als je rechtsbovenin bij zoeken ''Teletext'' intypt verschijnt elke reactie met dat woord er in! dus kun je de hele discussie op je gemak terug lezen. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Domme vraag misschien, maar kan je met de PVR functie (van de 37d6500) ook programma's opnemen met de DVB-S tuner terwijl de tv uitstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Tekielja schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:26:
Domme vraag misschien, maar kan je met de PVR functie (van de 37d6500) ook programma's opnemen met de DVB-S tuner terwijl de tv uitstaat?
Bij mijn D8000 blijft het panel keurig uitstaan als ik een timeropname maak via de DVB-C tuner. Heb het nog niet getest, maar het lijkt me sterk dat dat niet ook voor de DVB-S tuner geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:04:
[...]
Foka.nl is van origine een fysieke winkel. Ze hebben nog steeds 2 filialen in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.redcoon.nl/B30...D6200_LED-TVs?refId=tweak

Is deze een koopje? 3D boeit me niet, het is vooral de kwaliteit van beeld bij films & games (zowel 30fps als 60 fps.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat zegt de pricewatch? Bij mij was de UE46D6500 ook het goedkoopst daar, dus daar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:43:

@bmwman
Zijn er ook specifieke HD's die wel of juist niet werken met de Samsung's? (46D6530) Want ik kies dan misschien toch voor een HD. (betere prijs/opslag verhouding)
Ik dacht aan een WD 320 GB. Met klittenband vast aan de achterkant en maakt geen geluid. (2,5" zonder voeding)

http://www.bol.com/nl/p/c...t+Essential+-+320gb+Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, deze is de goedkoopste optie bij pricewatch. Ik twijfel enkel tussen deze en de Sony 37" EX720. Ik vroeg me gewoon af het enige voordeel de prijs is of dat deze op andere vlakken nog beter is dan de EX720 (geen idee qua beeld). Qua 2D dan hé, want zoals ik zei boeit 3d me weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
HD's zijn doorgaans geen probleem. Het zijn vooral de USB sticks waar het ding kritisch mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik heb net ff bij mijn tante een 3D film getest van Avatar in mkv formaat (3D SBS), maar hij moet om de zoveel seconden elke keer laden waardoor de film gewoon elke keer hapert. Is dit normaal of zou dit gewoon goed moeten werken? Ik zal het morgen ff in de winkel testen met een ander kabeltje, maar het is gewoon een USB 2.0 HDD geformatteerd op NTFS.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan. Zie wel een paar opmerkingen over de uit Korea geimporteerde QWERTY remote. Daar het hier gaat om een niet Europese import kan ik er nog wel begrip voor opbrengen dat die afwijkend is. De HT-D7200 is echter gewoon bij MM gekocht. De remote heeft een keuze knop voor TV en BD. Als ik TV kies werkt alles prima voor de TV, met uitzondering van Teletekst. Had gehoopt met 1 remote beide apparaten te kunnen bedienen, maar dat werkt dus niet helemaal. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb vanavond The Voice opgenomen voor mijn vriendin, maar deze blijkt nu zonder geluid te zijn. Er waren ook al enkele andere Tweakers met dit probleem, maar bij mij ging het altijd prima.

Enige verschil is dat ik nu tijdens het opnemen een bluray heb zitten kijken.
Ik kan niets vinden qua Taal-instellingen tijdens het terugkijken van de opname. Iemand daar nog een truuk voor?
Pagina: 1 ... 66 ... 99 Laatste