• aleksnl
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-03 21:36
Beste luitjes,

ik zit met een probleem dat ik niet kan oplossen. Nu heb ik ook zeer weinig verstand van hardware... het interesseert me ook niet hoe het werkt, zolang het maar (goed) werkt ;).

wat heb ik:
win7 64bit
Intel I7-950
2x ATI 5770 (in crossfire / sli mode).
3x 2gb ddr3
3x 17inch beeldschermen (2x HP1740 en 1x FlexScan L550)
ATI catalyst control center versie 2010.0825.2146.37182 (de nieuwste)

Flexscan L550 (moet me hoofdscherm worden), HDMI --> DVI
HP1740 (linker en rechter scherm) DVI --> DVI)
al mijn schermen kunnen zowel DVI als VGA aangesloten worden

Nu heb ik onlangs een HDMI naar DVI kabel gekocht omdat de slimme gast van mycom zei dat het dan wel zou lukken. bleek dus niet te lukken. (Edit 04-03-2011: ben terug gegaan naar de winkel en 't bleek dat het om een communicatie fout ging. de kosten zijn hersteld en heb er zelfs meerwaarde uit gekregen. ben weer helemaal blij XD)

het doel van deze 3 schermen is om mijn bureaublad te verbreden. bedoelt voor de vele vensters die ik vaak open heb, maar moet ook eyefinity kunnen supporten (games op 3 beeldschermen tegelijk)

3 beeldschermen werken naar believen, maar enkel 2 kunnen aan staan (in elke combinatie dat je wilt).
Nu schrijf ik niet zomaar een topic als dit zonder eerst (enkele uren mag ik wel zeggen) wat onderzoek te plegen. Zo bleek dat meerderen dit probleem hebben. Helaas zegt de ene post doe dit, en de andere post doe dat waardoor ik nu nog steeds niet (met 100% zekerheid) weet wat ik moet doen om dit te fixen. (tevens snap ik de actieve / passieve adapters e.d. niet helemaal 8)7

om maar even terug te komen naar de basis van deze topic:
- welke kabel(s) moet ik kopen om mijn 3e scherm toch werkend te krijgen?
- moet ik nog iets met mijn drivers doen? zo ja, wat?

kan ik simpelweg deze kabel kopen, inpluggen, en dan wel 3 schermen draaien? (wat een oplossing was van één van de posts op een soortgelijk topic op tweakers)
http://www.allekabels.nl/...yPort-naar-DVI-Kabel.html

Alvast voorbaat dank voor een duidelijke post die mij het 'gouden' antwoord kan geven :)

DE OPLOSSING:
het is nu EINDELIJK voor mij duidelijk.
alle mogelijke configuraties voor Eyefinity technology (ik schrijf dit op voor alle mensen die hetzelfde probleem hebben en een helder antwoord proberen te searchen)

Configuraties: (bron: http://support.amd.com/us...display-connectivity.aspx)
DVI-DVI-DP (meeste beeldschermen hebben echter nog geen DP ingang)
DVI-DVI-DVI (hierbij is een actieve DP naar DVI adapter nodig)
DVI-HDMI-DP (meeste beeldschermen hebben echter nog geen DP ingang)
DVI-VGA-DP ((meeste beeldschermen hebben echter nog geen DP ingang)
VGA-VGA-VGA (actieve DP naar VGA adapter nodig)
DVI-VGA-HDMI (actieve DP naar VGA adapter nodig)

Nu blijkt volgens posters dat DVI-DVI-VGA (passief DP naar vga nodig) ook lukt!!!!!

wat is actief?
actief betekent versterkend. Er zit een onderdeel in de kabel dat de uitgang versterkt. Let op, mocht je een single link DP--> DVI kabel kopen voor je 3e beeldscherm, check dan na of deze actief is (dit staat op de kabel zel, voorbeeld: http://www.techpowerup.com/img/10-08-30/177b.jpgf)

wat is passief?
rechtstreekse kabel van a naar b zonder poespas.

er is actief single link en dual link, wat is het verschil?
Dual link DVI houdt in dat er een 2e kabel naar USB ingang gaat om de output te versterken
Single link DVI is dat (god weet hoe, het werkt gewoon :P) de output wordt versterkt in de kabel zelf. Dit is tevens de goedkoopste oplossing, maar ook de gevaarlijkste sinds je niet goed kan zien of deze soort kabels actief zijn. het verschil in prijs is echter wel een kleine 100 euro. (en een usb uitgang)

Waar kan ik deze kabels kopen?
A: Google, vind je meer forums dan sellers :P
B: http://support.amd.com/us...es/eyefinity-dongles.aspx alle verkooppunten die volgens AMD gecertificeerd zijn.

verschil in prijs?
niet veel, goedkoopste passieve DP--> VGA kabel die ik kon vinden was 30euro.
de goedkoopste actieve DP naar DVI kabel die ik kon vinden is 40 euro. van dezelfde verkoper (http://kabeltje.com)

Ik heb zojuist de actieve single link DP naar DVI kabel besteld. wanneer die binnen is laat ik jullie weten of deze goed werkt ;). (tering héy, deze kabel is duurder dan het beeldscherm die ik op marktplaats heb gekocht :|)

ps: onderzochte topics op tweaker zelf:
ATI 5770 (3 monitoren lukt niet)
3 beeldschemen op 1 videokaart
3 schermen aansturen
Eyevision gebruiken met 2 verschillende kaarten?

http://support.amd.com/us...display-connectivity.aspx

[Voor 34% gewijzigd door aleksnl op 04-03-2011 15:25]

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:58
Werkte eyefinity al icm crossfire? En verder was dacht ik dat een actieve displayport to hmdi(dvi) nodig was.

[Voor 3% gewijzigd door karstnl op 02-03-2011 00:09]

Nu heb ik niet op de drie linkjes geklikt maar ik vrij mij af of jij dat wel hebt gedaan want volgens mij wordt er vast wel genoemd dat je een actief verloopje van DisplayPort naar DVI nodig hebt en dat je videokaart dus ook een DisplayPort uitgang moet hebben.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• HenkAjax
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-05 23:49
Aansluiten van de 5770:Gewoon 2x DVI en 1 x DisplayPort>DVI (actieve) aansluiten,opstarten en de DisplayPort-aansluiting meldt zich als laatste.De combinatie HDMI +DisplayPort + DVI zal niet gaan werken.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb een passive dp to vga adapter, en werkt prima om een 3e NEC E222W via VGA ipv DVI aan de DisplayPort aan te sluiten. Zie echt geen verschil, en die dongles kosten ook geen fluit...

sain onez in "Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - ..."

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• a.poland
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11-2022
ik weet niet waar jij je kabels op aansluit maar even ter verduidelijk. zolang jij in crossfire werkt kan je alleen maar monitoren aansluiten op de eerste videokaart. de uitgangen op jouw 2de videokaart zijn dus NIET beschikbaar voor een derde monitor. afhankelijk van welke uitgangen jij hebt zal je waarschijnlijk wel een DisplayPort-DVI adapter nodig hebben.

suc6

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nog even me antwoord in je DM, altijd handig als men dit topic tegenkomt via de search..

Ik heb 3x NEC E222W, op de displayport van de 5870 heb ik een verloopstuk dus met aan de andere kant een female vga ingang, en doe dus op 2 schermen een dvi kabel en die in beide dvi ports op de 5870, en de 3e NEC gebruikt de vga kabel (die standaard blauwe) en gaat in die dongle/adapter die aan de display port hangt...

Appeltje eitje, en je kunt alle lcds gebruiken zonder dure dp schermen te kopen of dure dp to dvi adapters omdat die wel active moeten zijn in tegenstelling tot de vga varianten...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Actieve DisplayPort naar DVI verloopjes zijn volgens mij goedkoper dan de DisplayPort naar VGA verloopjes. ;)
Daarnaast geen het natuurlijk ook nog eens beter beeld, dus gewoon DP naar DVI nemen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• HenkAjax
Correct me if I am wrong....Een passieve DP to VGA (de blauwe) is per definitie een actieve adapter die het digitale signaal converteert naar analoog VGA.Trouwens de prijzen ontlopen mekaar ook niet veel.

• HenkAjax
:) theMask. Ook nog even opletten wat voor merk je koopt, de adapters van Dell,HP en Apple veroorzaken vaak problemen.Ik gebruik alleen de adapters van Sapphire :*)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ruim een jaar geleden, toen ik er voor in de markt was, buitten ze dat wat uit, en waren die 60e+ en kwam ik voor 15e die passieve tegen hier op V&A, werkend in Eyefinity getest, dus dat was een no-brainer..

En je mag komen kijken, denk dat je zonder eerst op de aansluitingen te kijken niet kan zeggen welke van de 3 op het VGA signaal draait ;)

• HenkAjax
@the Mask,ja de meeste wel, maar er zijn ook actieve adapters naderhand gekomen.Je kan het verschil alleen opmerken als je hem gebruikt. @sain onez ,ik geloof je zo ook wel.Jij meldt eigenlijk het probleem wat die adapters hebben.Voor meer info zie AMD Gamesforum.Het is jammer genoeg voor de gemiddelde klant gewoon gokken wat voor adapter en of kabel ze moeten bestellen of kopen.Zie V&A voor de verkeerd gekochte artikelen.

• FluoDude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 20:56
Ik heb dell active DP adapter en alhoewel die er net hetzelfde uitziet als die van saffire heb ik daar toch problemen mee gehad. Heb een extra powered USB hubje moeten aanschaffen om het DP scherm in gang te krijgen en dan ook nog eens een paar versies van de AMD diver moeten terug gaan. De schermen mogen op standby gaan , maar als de PC in sleep gaat komt het DP scherm niet terug, dan moet ik herstarten. Enfin, voorlopig werkt het "kind off" maar ik hoop toch een extra GPU bij te steken en ook dit probleem voor goed op te lossen. Ik weet nog steeds niet of dit active DP probleem nu aan de GPU light of de adapter zelf. In elk geval heeft het iets te maken met de treshold op het DP signaal waardoor de adapter niet aanspringt. Moest er hier iemand kunnen bevestigen dat dit probleem zich niet meer voor doet op een 6950 dan verneem ik dat graag. Ik veronderstel dat crossfire met 5850 en 6950 geen probleem meer geeft als ik de 6950's aansluitingen gebruik.

• aleksnl
dus de conclusie valt op het volgende: (???)

2x dvi voor 2 van de 3 schermen
en -->
1x actieve DP --> DVI kabel nodig (http://www.techpowerup.co...9/dp_to_dvi_cable_box.jpg)
OF een passieve DP --> vga kabel nodig (http://azerty.nl/0-760-25...ga-kabel-20-pins-dis.html alleen dan van een ander merk :P)

beide configuraties kunnen gebruik maken van Eyefinity

[Voor 4% gewijzigd door aleksnl op 03-03-2011 14:01]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 23:46

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon die van Sapphire nemen :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• aleksnl
ik geef het op.
heb nu precies gedaan zoals het moet.
2x DVI-->DVI, 1x ACTIVE dp-->dvi. en nog enkel beeld op 2 schermen. de 3e wilt hij nog steeds niet toevoegen.
heb nog ff catalyst ge deinstaleerd, 9.12 hotfix gedownload en mee geprobeerd. lukt ook niet.

kan wel janken op het moment!!! ben ondertussen nu al 150 euro verder, geen enkele stap verder, en blijkt dat me '3e' scherm nu net zo erg piept als de monitor die hij (om die reden) hoorde te vervangen..
(ja alle kabels zitten in de 1e videokaart ivm crossfire), als ik crossfire weghaal en de 3e kabel in 2e videokaart plaats doet ie het wel, maar dat zou me dan nog es een fictieve 150 euro afschrijving kosten van de nutteloosheid van me 2e kaart die bedoeld is om me performance te verhogen.

het enige pluspunt van vandaag is dat mycom me heeft gematst (zie edit in hoofdtopic)

[Voor 20% gewijzigd door aleksnl op 04-03-2011 17:57]

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:11
Eyefinity werk alleen met 3x identiek dezelfde schermen (merk, firmware) als ik mij niet vergis. Als dat zo is, zit daar je probleem. Probeer een keer crossfire af te zetten, en eyefinity af?

[Voor 7% gewijzigd door manzonderdas op 04-03-2011 21:12]

• HenkAjax
aleksnl,dat het niet werkt is naatje en ik begrijp het toch niet helemaal.Zo te lezen doe je al het goede en heb je de goede spullen aangeschaft.Het is dat ik in Purmerend woon en me niet kan verplaatsen (rolstoel) anders had ik je misschien kunnen helpen met je set-up.Het enige waar ik nog aan kan denken is de voeding en hoe je die aangesloten hebt.Ik heb hier nog een Sapphire actieve DP>DVI kabel liggen met een Belkin DVI>HDMI die ik gebruikte met mijn vorige videokaart (Sapphire Radeon HD 5770 Vapor-X).Mocht je eventueel interesse hebben mag je deze kabel+adapter proberen en dan kijk ik wel wat we qua prijs kunnen afspreken.@manzonderdas,3 dezelfde schermen hoeft niet, mijn set-up draait 30 inch 2560x1600,27 inch 1900x1200 en 23 inch 1920x1080.De schermen zijn een Samsung,Dell en een NEC.De videokaart is een 6870.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Terwijl je overal kunt lezen dat er ook actieve dp to dvi adapters die niet werken, zou ik niet de gok hebben gewaagd..

De dp to vga adapters werken altijd, zoals ik al aangaf, en geloof me je ziet er echt geen verschil in.. :X

• aleksnl
Dear Aleks,

Response and Service Request History:

Thank you for contacting AMD Global Customer Care. For the setup you described you will need to use an Active DP to DVI adapter. In fact with any Eyefinity setup, any monitors beyond the first to must use either Native Display Port monitors or Active Adapters.

Many customers have had success using the Accell B0087B-005B DP to single link Active DVI adapter.
(ja iedereen behalve ik dus! >.<)
Additionally if an adapter does not specify that it is Active, it is best to assume that it is indeed a passive adapter.

In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.

Best regards,

Dave

AMD Global Customer Care

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HenkAjax
Aleks,het antwoord van AMD lijkt me duidelijk, je moet een monitor hebben met een Display-Port.Tot mijn schaamte ben ook ik ervan uitgegaan dat je zo'n monitor had.Voortaan toch beter lezen wat er in je begin-topic stond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mjoey
  • Laatst online: 29-05 16:06
Voor zo ver ik weet, als je 1 scherm op DP aansluit op je videokaart, kun je nog maar 1 andere port gebruiken.
Heb van de week nog opgezocht, moest voor iemand 6 schermen op een HD6950 aansluiten, ding heeft 2 DP, 1 HDMI en 2 DVI. Het zijn 6 identieke schermen, maar op geen enkele manier kreeg ik meer dan 2 tegelijk aangesloten, allemaal verloopjes van DP naar HDMI enzo, maar als je scherm 3 aan zet bijv, gaat scherm 2 uit. Blijkt dat je op de 2 DP port op elke een MST hub moet aansluiten. Elke hub heeft zelf 3 HDMI geloof ik. Die hub die is geloof ik nog niet te koop in nederland. Crossfire kan zowiezo maar 2 schermen gebruiken, bij 3 moet je crossfire uit zetten.

Dit is wel mijn T.net account vriend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 20:06

QinX

Shai-Hulud

Ik draai hier met 3 schermen op een HD5870.
3x Samsung Syncmaster 245B alleen via DVI aangesloten waarbij er 1 via een single link active DP naar DVI adapter van Sapphire is aangesloten.

Nergens problemen mee gehad.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mjoey
  • Laatst online: 29-05 16:06
QinX schreef op zondag 06 maart 2011 @ 01:06:
Ik draai hier met 3 schermen op een HD5870.
3x Samsung Syncmaster 245B alleen via DVI aangesloten waarbij er 1 via een single link active DP naar DVI adapter van Sapphire is aangesloten.

Nergens problemen mee gehad.
Daar heb je wel weer gelijk over geloof ik, heb inderdaad gelezen dat je meer kans hebt dat het werkt met een active adapter, ik heb zelf een passieve adapter gebruikt.
Maar in ieder geval als je crossfire gebruikt kun je maar 2 schermen tegelijk gebruiken op de hoofd kaart.

Dit is wel mijn T.net account vriend!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 07:51
Gamen op 3 / 6 schermen gebeurt en bij dat soort resoluties heb je minimaal Crossfire nodig. Meer dan 2 schermen icm. Crossfire kan zeker. Of Eyefinity daar een rol in speelt weet ik niet, maar volgens mij zou het moeten werken met:
- 0, 1 of 2 monitoren aangesloten op DVI / HDMI
- De overige monitor(en) op de DP

Een tijd geleden heb ik ook lopen zoeken naar een oplossing voor DP naar DVI en toen kwam ik uit op deze Sapphire voor 22 euro.

• aleksnl
2 voorbeelden van mensen die het wel is gelukt met 2x hd 5770 crossfire eyefinity (3beeldschermen) (ja het is dus mogelijk)
YouTube: 5770 Crossfire eyefinity Just Cause 2
YouTube: EYEFINITY Medal of Honor ATI RADEON HD 5770 2x Crossfire X

ik heb zelf me crossfire maar uitgeschakeld, 3e beeldscherm op 2e videokaart gezet, en geprobeerd te spelen met just cause 2 (alles as low as possible). maar dat speelt ook niet lekker. 1 plug op de 1e videokaart, 2 schermen op de 2e videokaart. nu is het grappige dat als ik just cause2 speel op de 1e videokaart me fps bijna de helft is dan als ik het op de 2e of 3e scherm speel(dus me 2e videokaart). zit hier ook een logica in? ik haal 45-50 fps over 2 schermen (2e en 3e).

3e beeldscherm houd ik nog maar even aan, het werkt wel erg lekker, en met een heerlijke amBX (ambilight) achter de schermen, s'avonds, is het toch nog mogelijk om een beetje te genieten van de huidige stand van zaken.

(ja ik weet 't, heb nog wat plankjes nodig om me middelste scherm op te hogen :P, heb morgen pas school:))

en ik wacht nog op de reacties van AMD support die mij (volgens hen) wel kunnen helpen. me mail is doorgestuurd naar de experts daar, dus misschien dat zij nog een oplossing hebben voor me.

nog een vraag voor jullie. als het probleem niet hardware gerelateerd is, moet het software gerelateerd zijn, maar welke software hebben we het dan precies over? (behalve ati catalyst control center en videokaart drivers?)
HenkAjax schreef op zondag 06 maart 2011 @ 00:23:
Aleks,het antwoord van AMD lijkt me duidelijk, je moet een monitor hebben met een Display-Port.Tot mijn schaamte ben ook ik ervan uitgegaan dat je zo'n monitor had.Voortaan toch beter lezen wat er in je begin-topic stond.
@ henk, waar lees jij dat AMD zegt dat je minimaal 1 DP monitor nodig hebt?
For the setup you described you will need to use an Active DP to DVI adapter. In fact with any Eyefinity setup, any monitors beyond the first to must use either [u]Native Display Port monitors or Active Adapters.[/u]

[Voor 4% gewijzigd door aleksnl op 07-03-2011 20:55]

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 07:51
Ik kan een paar dingen bedenken:

- Eyefinity werkt mogelijk niet met jou setup omdat je niet 3 dezelfde monitoren hebt. Ik weet niet hoe gevoelig Eyefinity daarvoor is.
- Als 3 schermen niet werkt op 1 / de 1e videokaart dan zit er waarschijnlijk iets mis met de aansluitingen. Voor zover ik weet kunnen die kaarten maximaal 2 monitoren aan op de DVI + HDMI + VGA poorten (ook al heb je bijv. 2 DVI en 1 HDMI). De overige monitoren moeten op de DP poorten.

Om te testen of de DP poort + adapter werkt kun je alleen een monitor op de DP aansluiten om te zien of dat werkt. Als dat goed gaat kun je kijken of het uitmaakt welke monitor op de DP zit.

Ik weet niet of je überhaupt iets moet instellen / software moet gebruiken om op die manier 3 monitoren te gebruiken. Check voor de zekerheid het Windows beeldscherm instellingen menu, misschien staat 1 van de 3 monitoren wel uitgeschakeld.

• HenkAjax
Aleks, ik ging ervan uit dat er 2 DVI + DP-uitgangen op je videokaart zaten.Ik vergat gemakshalve even dat je in Crossfire 2 extra DVI-uitgangen hebt.Ik heb in het verleden ook een mail gestuurd naar AMD en daar kreeg ik als antwoord op dat ik een monitor met DP moest hebben.Uiteraard hadden ze gelijk maar dat was wel een duurdere optie.

• aleksnl
heb antwoord van amd terug,
de cable was niet DE kabel van de website zelf, maar kwam uit dezelfde categorie.

oplossing: mijn 'active' kabel, is geen active kabel, ugh!!!. ff nieuwe kopen XD

• FluoDude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 20:56
FluoDude schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:47:
Ik heb dell active DP adapter en alhoewel die er net hetzelfde uitziet als die van saffire heb ik daar toch problemen mee gehad. Heb een extra powered USB hubje moeten aanschaffen om het DP scherm in gang te krijgen en dan ook nog eens een paar versies van de AMD diver moeten terug gaan. De schermen mogen op standby gaan , maar als de PC in sleep gaat komt het DP scherm niet terug, dan moet ik herstarten. Enfin, voorlopig werkt het "kind off" maar ik hoop toch een extra GPU bij te steken en ook dit probleem voor goed op te lossen. Ik weet nog steeds niet of dit active DP probleem nu aan de GPU light of de adapter zelf. In elk geval heeft het iets te maken met de treshold op het DP signaal waardoor de adapter niet aanspringt. Moest er hier iemand kunnen bevestigen dat dit probleem zich niet meer voor doet op een 6950 dan verneem ik dat graag. Ik veronderstel dat crossfire met 5850 en 6950 geen probleem meer geeft als ik de 6950's aansluitingen gebruik.
kleine update , heb net van 10.3 naar 11.2 drivers geupdate. Ik was bij de 10.3 blijven hangen aangezien dat als ik de drivers upgrade mijn active DP adapter niet werkte (sherm wordt wel gedetecteerd maar blijft zwart). Na veel prutsen bleek het aanschakelen van " GPU scaling " voor de op de DP aangesloten monitor het euvel te verhelpen. Een standby overleven lukt echter noch niet , dan moet ik afsluiten en terug opstarten om de DP adapter weer in gang te krijgen.

• aleksnl
heb (eindelijk) alles werkend.
active DP naar SL DVI adapter van sapphire. had ergens de link gevonden van een andere topic die de kabel voorstelde. kost maar 2 tientjes (ofzo) en werkt perfect :P

topic kan sluiten :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee