Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:37
MsG schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:13:
Hmm ik heb ook geen "helaas, je bent het niet geworden"-mail gehad. Strange.
Ben je nu serieus of..?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:19
IK heb ook die mail niet gekregen. Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sjees, mensen, er is geen mail, alleen als je wat gewonnen hebt :)

Overigens, nog proficiat mannen met jullie aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Even voor de duidelijkheid: de dag dat mensen serieus een mail gaan verwachten met 'helaas je hebt niet gewonnen' bij dit soort acties, dan stoppen we er mee :) Dergelijke acties zijn al tijdrovend genoeg om alle inzendingen te moeten lezen en ik heb geen zin om iedere inzender vervolgens persoonlijk te moeten replyen. Als je wint, krijg je bericht. Als je niet hoort, heb je dus niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vandaag gaat het feest los toch?
Kan iedereen #nexusdiary gaan checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nee, morgen gaat het los, vandaag worden de toestellen geleverd, al heeft Shiver23 de zijne al sinds vrijdag en is ook al aan het testen geslagen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:25

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wilbert de Vries schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:41:
Even voor de duidelijkheid: de dag dat mensen serieus een mail gaan verwachten met 'helaas je hebt niet gewonnen' bij dit soort acties, dan stoppen we er mee :) Dergelijke acties zijn al tijdrovend genoeg om alle inzendingen te moeten lezen en ik heb geen zin om iedere inzender vervolgens persoonlijk te moeten replyen.
Mailmerge :? Ben je nou een tweaker of hoe zit het :? ;) :+
Als je wint, krijg je bericht. Als je niet hoort, heb je dus niet gewonnen.
Op zich inderdaad duidelijk genoeg.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 13:29
* Pelle wacht nog tot de speciale Nexus S subsite op Tweakers.net open gaat.
Dat zou vandaag nog moeten gebeuren, heb ik me laten vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De subsite staat ook (nog) niet genoemd in de TS. Intussen volg ik vast #nexusdiary in mijn twitter-client, want de winnaars zijn gelukkig al wel bezig met testen.

Eerste indruk Pelle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
Die komen in m'n tweets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Idd, we kunnen wel vanalles tweeten, maar zolang de subsite niet live is waarmee we ons moeten voorstellen als Nexus S testers zijn we eigenlijk nog niet van start :>

* Wiethoofd gaat z'n tweets maar inplannen voor morgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm te makkelijk :). Ik volg jullie tweets in ieder geval wel. Tot nu toe valt me op dat het voornamelijk vragen/opmerkingen zijn over Android in het algemeen, minder over de Nexus S specifiek. Heeft één van jullie al meer Android-ervaring en kan je dan de Nexus S vergelijken met een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
Ja, ik kan de Nexus S vergelijken met m'n HTC Desire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-06 10:44
Damn waarom mis ik die acties altijd? Zie hem nu pas!?

In ieder geval gefeliciteerd. Is naar wat ik heb gehoord in mijn omgeving echt een top-toestel!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pelle schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:03:
Ja, ik kan de Nexus S vergelijken met m'n HTC Desire :)
Ah mooi. Ik zie dat ze het wel mooi gespreid hebben. Iemand met een 'dumb phone', iemand met een iPhone en iemand met een iets oudere Android phone. Dat geeft mooi verschillende invalshoeken van waaruit iemand naar de Nexus S kijkt.
Ben je al veel verschillen (behalve snelheid) tegen gekomen tov je Desire? En zijn die Android versie gerelateerd (2.3.3 tov 2.2 denk ik?) of Samsung/Google tov HTC (kale launcher tov Sense) of nog wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 22:28
Jammer dat ik nog geen 18 ben :'(

Ik heb nu zelf een Samsung Galaxy Spica en had graag de Nexus S getest. :'(

Ps. Ik ga ook jullie twitter volgen!

[ Voor 8% gewijzigd door giganielsie op 09-03-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Ah mooi. Ik zie dat ze het wel mooi gespreid hebben. Iemand met een 'dumb phone', iemand met een iPhone en iemand met een iets oudere Android phone. Dat geeft mooi verschillende invalshoeken van waaruit iemand naar de Nexus S kijkt.
Ben je al veel verschillen (behalve snelheid) tegen gekomen tov je Desire? En zijn die Android versie gerelateerd (2.3.3 tov 2.2 denk ik?) of Samsung/Google tov HTC (kale launcher tov Sense) of nog wat anders?
Dat kan ik niet goed beoordelen. Tenminste, pas als ik Android 2.3 op m'n Desire zou hebben zou ik wellicht wat meer kunnen zeggen over het verschil in snelheid.

En inderdaad, er zit natuurlijk ook verschil in de interface; zowel native Android als Sense hebben z'n voor- en nadelen cq. mooie en minder mooie kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Pelle schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Dat kan ik niet goed beoordelen. Tenminste, pas als ik Android 2.3 op m'n Desire zou hebben zou ik wellicht wat meer kunnen zeggen over het verschil in snelheid.
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2 Het zou kunnen, Android 2.3 op je Desire ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
Weet ik :P Maar ik wacht wel even op de officiele update, heb geen zin in dat gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Ik zie wel een verschil in snelheid tussen de Nexus S en de Desire. De Nexus S is bijvoorbeeld wat soepeler bij het switchen tussen homescreens. Ik heb het idee dat de grafische dingetjes in de interface net even wat smoother zijn dan op de Desire. Verder merk ik het niet zo in apps, behalve dan weer bij enkele grafische zaken. Geen wereldschokkend verschil, maar wel prettig :) Verder denk ik niet dat het echt Android-gerelateerd is: het verschil tussen Android 2.2 en 2.3 (of eigenlijk 2.3.2) was qua snelheidsverschil nauwelijks merkbaar. Ik zie iets minder hickups, en het geheel is wat smoother, maar dat haalt het niet bij de smoothness die de Nexus S biedt in de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Jammer dat het via Twitter gaat, daar ben ik helaas geen ster in. :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt ook gewoon via http://tweakers.net/nexusslaunchcentre alles volgen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34
Aww crap, waarom zie ik dit vandaag pas? Had ook graag dat apparaat even flink aan de tand gevoeld...

I see red pixels.

Pagina: 1 2 3 Laatste