The devil is in the details.
Sjees, mensen, er is geen mail, alleen als je wat gewonnen hebt 
Overigens, nog proficiat mannen met jullie aanwinst.
Overigens, nog proficiat mannen met jullie aanwinst.
Even voor de duidelijkheid: de dag dat mensen serieus een mail gaan verwachten met 'helaas je hebt niet gewonnen' bij dit soort acties, dan stoppen we er mee
Dergelijke acties zijn al tijdrovend genoeg om alle inzendingen te moeten lezen en ik heb geen zin om iedere inzender vervolgens persoonlijk te moeten replyen. Als je wint, krijg je bericht. Als je niet hoort, heb je dus niet gewonnen.
MailmergeWilbert de Vries schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:41:
Even voor de duidelijkheid: de dag dat mensen serieus een mail gaan verwachten met 'helaas je hebt niet gewonnen' bij dit soort acties, dan stoppen we er meeDergelijke acties zijn al tijdrovend genoeg om alle inzendingen te moeten lezen en ik heb geen zin om iedere inzender vervolgens persoonlijk te moeten replyen.
Op zich inderdaad duidelijk genoeg.Als je wint, krijg je bericht. Als je niet hoort, heb je dus niet gewonnen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
* Pelle wacht nog tot de speciale Nexus S subsite op Tweakers.net open gaat.
Dat zou vandaag nog moeten gebeuren, heb ik me laten vertellen
Dat zou vandaag nog moeten gebeuren, heb ik me laten vertellen
De subsite staat ook (nog) niet genoemd in de TS. Intussen volg ik vast #nexusdiary in mijn twitter-client, want de winnaars zijn gelukkig al wel bezig met testen.
Eerste indruk Pelle?
Eerste indruk Pelle?
Hmmm te makkelijk
Ja, ik kan de Nexus S vergelijken met m'n HTC Desire
Damn waarom mis ik die acties altijd? Zie hem nu pas!?
In ieder geval gefeliciteerd. Is naar wat ik heb gehoord in mijn omgeving echt een top-toestel!
In ieder geval gefeliciteerd. Is naar wat ik heb gehoord in mijn omgeving echt een top-toestel!
Zucht...
Ja hoor http://tweakers.net/advertorials/nexusslaunchcentre is live

Ah mooi. Ik zie dat ze het wel mooi gespreid hebben. Iemand met een 'dumb phone', iemand met een iPhone en iemand met een iets oudere Android phone. Dat geeft mooi verschillende invalshoeken van waaruit iemand naar de Nexus S kijkt.Pelle schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:03:
Ja, ik kan de Nexus S vergelijken met m'n HTC Desire
Ben je al veel verschillen (behalve snelheid) tegen gekomen tov je Desire? En zijn die Android versie gerelateerd (2.3.3 tov 2.2 denk ik?) of Samsung/Google tov HTC (kale launcher tov Sense) of nog wat anders?
Jammer dat ik nog geen 18 ben
Ik heb nu zelf een Samsung Galaxy Spica en had graag de Nexus S getest.
Ps. Ik ga ook jullie twitter volgen!
Ik heb nu zelf een Samsung Galaxy Spica en had graag de Nexus S getest.
Ps. Ik ga ook jullie twitter volgen!
[ Voor 8% gewijzigd door giganielsie op 09-03-2011 14:56 ]
Dat kan ik niet goed beoordelen. Tenminste, pas als ik Android 2.3 op m'n Desire zou hebben zou ik wellicht wat meer kunnen zeggen over het verschil in snelheid.gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:00:
[...]
Ah mooi. Ik zie dat ze het wel mooi gespreid hebben. Iemand met een 'dumb phone', iemand met een iPhone en iemand met een iets oudere Android phone. Dat geeft mooi verschillende invalshoeken van waaruit iemand naar de Nexus S kijkt.
Ben je al veel verschillen (behalve snelheid) tegen gekomen tov je Desire? En zijn die Android versie gerelateerd (2.3.3 tov 2.2 denk ik?) of Samsung/Google tov HTC (kale launcher tov Sense) of nog wat anders?
En inderdaad, er zit natuurlijk ook verschil in de interface; zowel native Android als Sense hebben z'n voor- en nadelen cq. mooie en minder mooie kanten.
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2 Het zou kunnen, Android 2.3 op je DesirePelle schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:37:
[...]
Dat kan ik niet goed beoordelen. Tenminste, pas als ik Android 2.3 op m'n Desire zou hebben zou ik wellicht wat meer kunnen zeggen over het verschil in snelheid.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Weet ikjanvanduschoten schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:18:
[...]
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2 Het zou kunnen, Android 2.3 op je Desire
Ik zie wel een verschil in snelheid tussen de Nexus S en de Desire. De Nexus S is bijvoorbeeld wat soepeler bij het switchen tussen homescreens. Ik heb het idee dat de grafische dingetjes in de interface net even wat smoother zijn dan op de Desire. Verder merk ik het niet zo in apps, behalve dan weer bij enkele grafische zaken. Geen wereldschokkend verschil, maar wel prettiggwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:00:
[...]
Ah mooi. Ik zie dat ze het wel mooi gespreid hebben. Iemand met een 'dumb phone', iemand met een iPhone en iemand met een iets oudere Android phone. Dat geeft mooi verschillende invalshoeken van waaruit iemand naar de Nexus S kijkt.
Je kunt ook gewoon via http://tweakers.net/nexusslaunchcentre alles volgen hoor
Aww crap, waarom zie ik dit vandaag pas? Had ook graag dat apparaat even flink aan de tand gevoeld...
I see red pixels.