Moet de tweet ook echt geplaatst worden of volstaat het deze voorlopig enkel in de mail te schrijven?
Ik heb hem juist niet in het mailtje gezet maar enkel op twitter gegooidzezke schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:18:
Moet de tweet ook echt geplaatst worden of volstaat het deze voorlopig enkel in de mail te schrijven?
Armada. schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:47:
Leuke actie, ik overweeg me op te geven maar twijfel nog over iets; is het ook toegestaan om voor de tweets een aparte account te maken? Ik zou het enigszins vervelend vinden als ik mijn persoonlijke Twitter openbaar moet gooien om vervolgens gevolgd en gelezen te worden door tig mensen.
Er staat toch nergens dat je de tweet op Twitter moet plaatsen? Er wordt gevraagd om je motivatie in te korten naar max. 140 tekens.zezke schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:18:
Bummer... Soms is het dan wel weer vervelend om een rood naampje te hebben....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ik ga weer offtoppic maar het is toch wel even belangrijk aangezien jullie op dit moment contacten hebben met google. Ik zag dat na mijn reactie over de Specificatie pagina (toeval??), er wat aangepast is maar het klopt nog steeds niet.
Er staat nu;
-Curved 4" Super Clear LCD-scherm
-AMOLED
Dus wat is het nou? zitten er 2 schermen in? En er staat nog steeds 1 Maart verkrijgbaar.
http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs
Er staat nu;
-Curved 4" Super Clear LCD-scherm
-AMOLED

Dus wat is het nou? zitten er 2 schermen in? En er staat nog steeds 1 Maart verkrijgbaar.
http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs
Ben benieuwd, mail is weg
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Xudonax schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:42:
Volgers buiten de EU als in volgers in Malta en Oost-Azië, zou toch jammer zijn als die het missen
offtopic:
FYI: Malta is wel lid van de EU.
FYI: Malta is wel lid van de EU.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Wel grappig dat er nu ook een keer naar karma wordt gekeken. Ik zal wel niet voldoende hebben, maar ik ga toch maar een gokje wagen.
Mooie actie Tweakers.net & Samsung!
Mooie actie Tweakers.net & Samsung!
Ik heb ook even een deelname-mail verzonden
. Lijkt me wel lachen om dit te doen, al mag ik niet klagen met alle stukjes hardware dat ik per dag in m'n handen krijg
[ Voor 57% gewijzigd door N1ckk op 02-03-2011 15:48 ]
Ik schat mijn karma te laag in en ga het daarom niet eens proberen. Hoewel ik dagelijks erg actief ben op tweakers.
Op dit na, is het een leuke actie.
Op dit na, is het een leuke actie.
Tja, bij Tweakers en Twitter ben ik meer een lezer dan een schrijver.
Maar bij een andere site heb ik tig reviews en blogs geschreven.
Deze aktie lijkt me een schitterende springplank om hier eens te laten zien wat ik kan
En normaal moet je een review apparaat gelijk terugsturen, schitterende actie dat men hem dan nu mag houden.
En iedereen die ooit een review of een blog heeft geschreven weet wat voor werk er in zit.
Foto's maken, research, uitzoekwerk etc, etc.
Dat allemaal vaak pro-deo
(Mijn complimenten voor de dagelijkse editors!)
Dan noem ik deze actie echt een MEGA actie!!
Maar bij een andere site heb ik tig reviews en blogs geschreven.
Deze aktie lijkt me een schitterende springplank om hier eens te laten zien wat ik kan
En normaal moet je een review apparaat gelijk terugsturen, schitterende actie dat men hem dan nu mag houden.
En iedereen die ooit een review of een blog heeft geschreven weet wat voor werk er in zit.
Foto's maken, research, uitzoekwerk etc, etc.
Dat allemaal vaak pro-deo
(Mijn complimenten voor de dagelijkse editors!)
Dan noem ik deze actie echt een MEGA actie!!
Ik ben over een maand 18
anders had ik ook echt wel meegedaan
Hop; ook een mailtje eruit gestuurd. Weet niet of ik met positie 1.314 in de karmaranglijst uberhaupt wel kans maak.
Leuke actie, ik doe mee. Ik tweet weinig en heb niet zo veel karma, maargoed ik vindt het leuk dat tweakers dit doet.
Ik help wel weer met rooten!
Ah kom op, ik wil een CLB review. Jij bent zo actief op het android gedeelte dat jij hem sowieso wel krijgt.CLB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:09:
Just the same question over wat andere Tweakers ook al vroegen..
Mag er nog een Twitter-account worden aangemaakt of niet!?
Met de rest zit het allemaal wel goed, maar die account weerhoud me er nog een beetje van!
vette actie!
ik ga me opgeven en anders sowieso volgen
*edit
Met 88 karma kom ik niet ver zie ik.. aanmelden heeft dan geen zin lijkt me.
Helaas word er niet gesorteerd op tweakotine..
*edit
[ Voor 55% gewijzigd door Sandoro op 02-03-2011 18:24 ]
Wat wordt er bedoeld met "hoog" karma? Maakt een user met 14k karma kans tegen een user met 100k karma bijvoorbeeld?
ouder dan 18? vergeet je dan niet de groep jongeren van tussen de 12 en 18 die dit toestel hoogstwaarschijnlijk straks ook in z'n zak steekt?
PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition
Het heeft te maken met de Nederlandse wetgeving. Iemand van jonger dan 18 mag niet meedoen aan dit soort kansspellen en heeft tevens nog geen verantwoording.gotomtom95 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:40:
ouder dan 18? vergeet je dan niet de groep jongeren van tussen de 12 en 18 die dit toestel hoogstwaarschijnlijk straks ook in z'n zak steekt?
Volgens de Nederlandse wet mag het ook vanaf 16 met toestemming van de ouders, maar aangezien dat per internet nogal lastig gaat, hebben ze voor de grens van 18 gekozen
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Sja, Beetje zelfde idee hier. Heb in loop de jaren al wel 6.1k karma maar controleer denk ik dagelijks wel 50x tweakers.Sandoro schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:20:
vette actie!
*edit
Wel opgegeven natuurlijk want ik voldoe aan alles. En super vette actie (Y)
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Erg goed dat er nu ook naar karma wordt gekeken, dat geeft toch aan of we met een echte tweaker te maken hebben of met een passant
Je kunt wel 50x per dag tweakers checken maar mensen met karma voegen echt iets toe aan de community, dat weegt toch wel iets sterker lijkt mij?
Ik had graag een poging gewaagd als ik meer tijd had, maar die tijd heb ik momenteel helaas niet
En zo heel veel karma heb ik zelf ook niet
Ik had graag een poging gewaagd als ik meer tijd had, maar die tijd heb ik momenteel helaas niet
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Ik heb mijn motivatie gemaild, zal nog even de 140 teken variant mailen.. had ik er natuurlijk bij in kunnen zetten maar dacht dat die via twitter moest..
Ik zou me ook willen opgeven maar heb de telefoon nog niet.
Mijn abonnement is alweer een tijdje afgelopen. En zit op deze telefoon te wachten.
op http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs staat 1 maart verkrijgbaar (zonder "g")
Als het werkelijk 16 maart wordt wil ik nog even wachten. anders wordt het een Galaxy.
Mijn abonnement is alweer een tijdje afgelopen. En zit op deze telefoon te wachten.
op http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs staat 1 maart verkrijgbaar (zonder "g")
Als het werkelijk 16 maart wordt wil ik nog even wachten. anders wordt het een Galaxy.
Zo, ook maar even een mail gestuurd. Alleen jammer van de Karma, ben nog niet zo lang tweakerlid, dus ja. Maar goed, we hopen op het beste.
Haha dankjeApexAlpha schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:14:
Ah kom op, ik wil een CLB review.
Jij bent zo actief op het android gedeelte dat jij hem sowieso wel krijgt.
Dat terzijde, is mijn mail ook net de deur uit met precies 150 woorden en precies 140 tekens.
Zou toch wel erg vet zijn als verjaardagskado om zo'n device nou is stevig aan de tand te voelen!
Succes aan iedereen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gelukkig nog beetje karma uit verleden over :-) sinds kort weer wat meer actief. Hard met de studie!
Ook even mailtje gestuurd
... leuke actie!
ook echt nodig! wat goed!
Overigens is toch geen probleem om je twitter te openen? aparte aanmaken heet niet zoveel zin eigenlijk meer.
Denk dat iedereen graag hier wel die Nexus S wilt proberen ^_^.... heel cool!
Hoop overigens dat het niet erg is dat ik in het Engels tweet,... meeste "to the cloud" berichten zijn in het Engels ivm internationaal karakter.
Ook even mailtje gestuurd
ook echt nodig! wat goed!
Overigens is toch geen probleem om je twitter te openen? aparte aanmaken heet niet zoveel zin eigenlijk meer.
Denk dat iedereen graag hier wel die Nexus S wilt proberen ^_^.... heel cool!
Hoop overigens dat het niet erg is dat ik in het Engels tweet,... meeste "to the cloud" berichten zijn in het Engels ivm internationaal karakter.
[ Voor 16% gewijzigd door gitaarwerk op 03-03-2011 00:14 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Hmmm mooie actie, zou graag mee willen doen, maar het Twitter gedoe houdt me een beetje tegen. Wil na de actie wel weer gewoon mijn account voor persoonlijke tweets gebruiken, zonder dat er weet-ik-hoeveel volgers meekijken.
Jammer dat het nog steeds niet duidelijk is of je ook een apart account mag gebruiken...
Jammer dat het nog steeds niet duidelijk is of je ook een apart account mag gebruiken...
Snap het wel. Vooral social media is gewoon nu 'het ding' voor bedrijven. Daarnaast is dat ook echt wel de doelgroep.. dus vind het helemaal niet zo heel vervelend. Voort wat hoort wat. Te mooie actie vind ik :-)Tower410 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:23:
Hmmm mooie actie, zou graag mee willen doen, maar het Twitter gedoe houdt me een beetje tegen. Wil na de actie wel weer gewoon mijn account voor persoonlijke tweets gebruiken, zonder dat er weet-ik-hoeveel volgers meekijken.
ben benieuwd, heb me opgegeven maar waarschijnlijk veel te weinig karma. Ben benieuwd hoe de nexus zich houd tegenover zijn broertjes de Galaxy S. En of de firmware van google nog dusdanig anders in elkaar steekt als een firmware van samsung, htc of huawei.
Ckers even aangemeld...
Dikke actie hoor!
Altijd goed om dingen door andere te laten testen.
En zeker door n stel Tweakers
Dikke actie hoor!
Altijd goed om dingen door andere te laten testen.
En zeker door n stel Tweakers
Deze advertentieplaats is te huur!
Anoniem: 69767
Zo ook maar ff getweet, ik hoop het zo =) Ik heb na m'n N95 nooit meer een echte krachtige telefoon gehad (G1 en X10 Mini zijn niet bepaald powerhouses).
https://twitter.com/bob_warley
Ben niet de enige zo te zien #nexusdiary
https://twitter.com/bob_warley
Ben niet de enige zo te zien #nexusdiary
Ooh leuk dat ik deze nog tegen kwam! Ben actief twittereraar en alleen het testen ervan lijkt me al leuk!
HOI.
Nou, m.b.t. wat ik dus eerder gepost heb, internet is dus geen probleem. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan, dit credo geldt hier eens te meer.
Nou nog een half uurtje...
Wat mij tegen staat aan het voorrang geven op karma is dat er mensen zijn die lekker zullen / chatten en mensen die iets bij proberen te dragen aan de informatie stroom. De laatste groep heeft vaak minder karma dan de: Wanneer komt de iPad2 uit? / oh vet / kan niet wachten /apple is altijd goed / hoop wel dat ie flash heeft / nou lijkt mij wel / ik verwacht het niet / maar hij wordt vast sneller. Ja zo kan ik ook veel karma krijgen.
Ik heb altijd geleerd, als niets leuks hebt te zeggen dan houdt je maar je mond.
(jeee karma voor een forum post!)
Wat mij tegen staat aan het voorrang geven op karma is dat er mensen zijn die lekker zullen / chatten en mensen die iets bij proberen te dragen aan de informatie stroom. De laatste groep heeft vaak minder karma dan de: Wanneer komt de iPad2 uit? / oh vet / kan niet wachten /apple is altijd goed / hoop wel dat ie flash heeft / nou lijkt mij wel / ik verwacht het niet / maar hij wordt vast sneller. Ja zo kan ik ook veel karma krijgen.
Ik heb altijd geleerd, als niets leuks hebt te zeggen dan houdt je maar je mond.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
En gesloten! (of nee, het is t/m 12:00 uur
)
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ben benieuwd!! Hoop het zo: dan kan ik m'n crappy Blackberry eindelijk de deur uitdoen, de trage en veel te kleine X10 mini doorschuiven aan iemand anders, en de Nexus S als nieuwe standaard telefoon gebruiken. Ben namelijk heel benieuwd hoe mooi Super Amoled wel niet is, hoe snel surfen met die CPU gaat en hoe vet Android 2.3 is ! En anders: veel plezier voor anderen!!
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-03-2011 12:11 ]
De personen met echt veel karma voegen voor 99% echt wel wat toe hoor.MorgothG schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:38:
Nou nog een half uurtje...
Je ziet de zinvolle posts toch wel vaak van dezelfde personen afkomen.
Desondanks hoop ik dat ze deze actie hebben gemist en ik alsnog kans maak
Als dit de versie is die in Nererland beschikbaar komt, zal er in ieder geval geen super-amoled scherm in zitten. Voor de rest ben ik net zo benieuwd als jij.Anoniem: 69767 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:06:
Ben namelijk heel benieuwd hoe mooi Super Amoled wel niet is, hoe snel surfen met die CPU gaat en hoe vet Android 2.3 is ! En anders: veel plezier voor anderen!!
Hmm nou ja hoe mooi Super LCD is ! De NFC-chip ontbreekt in de NL versie toch niet he? Dat zou ook wel tof zijn om te kunnen uitproberen. In de Amerikaanse versie zit sowieso een NFC-chip.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-03-2011 12:31 ]
Ik zal straks een mail sturen, al weet ik niet of ik kans maak met m'n 13K karma 
Mooie kans voor mij om Android eens uitbundig een kans te geven, ben een redelijke iOS fanboy tot nu toe
Mooie kans voor mij om Android eens uitbundig een kans te geven, ben een redelijke iOS fanboy tot nu toe
je kon je t/m 12 uur inschrijven.Twylight schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:34:
Ik zal straks een mail sturen, al weet ik niet of ik kans maak met m'n 13K karma
Ach, ik heb maar 2K karma, maar wie niet waagt....
Heb speciaal voor deze actie maar Twitter aangeslingerd. Niet geschoten...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ben benieuwd hoeveel mailtjes er zijn binnengekomen, en hoe lang ze nodig hebben om die te verwerken.
Rustacean
ja idd. denk dat er wel veel reacties zijn binnengekomen.djc schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:59:
Ben benieuwd hoeveel mailtjes er zijn binnengekomen, en hoe lang ze nodig hebben om die te verwerken.
@wilbertdevries: Spannend! Hoeveel inzendingen zijn er?
[ Voor 36% gewijzigd door koeleco op 03-03-2011 13:09 ]
Anoniem: 296939
Mjn mail is verstuurd, ik hoop dat jullie hem nog op tijd gehad hebben. Had hem al verstuurd 2 dagen geleden, maar door de mail problemen is hij toen niet aangekomen.
net twitter contact gehad met wilbert helaas kon hij op dat moment nog niet meer vertellen.
Hmm ik heb mijn karma ook gekopieerd, waardoor er dus 66.400 staat ipv 66400. Ik neem aan dat hier wel rekening mee wordt gehouden, dat veel Tweakers lui efficiënt zijn en het daardoor gewoon overnemen van de profielpagina?Morgoth schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:19:
In hoeverre bepaalt je hoeveelheid karmapunten de kans dat je mee kan doen aan deze actie? Is het gewoon vanaf een bepaald niveau dat iedereen evenveel kans maakt, of maak je naarmate je hoger zit je steeds meer kans?
Beetje blonde vraag: Kijkt een scriptje naar het aantal karma punten in je subject of wordt dat handmatig gedaan? Ik heb namelijk gecopy & paste van m'n tweakers.net profiel, en daardoor heb ik 16.604 gemaild i.p.v. 16604... vraag me af of dat goed gaat(en geen idee of dat veel of weinig karmapunten is...)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Haha, ik heb zelf ook getwijfeld of ik wel of niet het cijfergroeperingssymbool weg zou laten. Ik vroeg me sowieso af waarom je karma in het onderwerp moest. Ik bedacht dat er wellicht een eerste schifting wordt gedaan door te sorteren op het subject (lees:karma), maar dit zal door het gebruik van een cijfergroeperingssymbool al niet kunnen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
wees blij dat je zoveel karma hebt ;-) er zijn mensen die dat probleem met punten helemaal niet hebben haha..
Ach ik heb me ook gisteren ingeschreven met 18K karma...
Ik voel mijn kans niet echt toenemen met 11K karma... Ik denk dat mijn innemende persoonlijkheid & leuk voorkomen het moet gaan redden
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
het is wachten op de uitslag
Hopen dat ie snel komt, ben benieuwd:)
[ Voor 38% gewijzigd door lubbertkramer op 03-03-2011 16:30 ]
#kannnietwachtenopdeuitslag #nexusdiary @tweakers

edit: @hieronder, waarvan akte
[ Voor 35% gewijzigd door janvanduschoten op 03-03-2011 16:47 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
.nl? Zullen we daar @tweakers van maken?janvanduschoten schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:34:
#kannnietwachtenopdeuitslag #nexusdiary @tweakers.nl
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Iets zegt me dat dit soort posts niet veel helpen. Elke keer dat er gepost is ga ik toch even kijken of de uitslag erbij staatjanvanduschoten schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:34:
#kannnietwachtenopdeuitslag #nexusdiary @tweakers
* gwystyl is ook erg benieuwd!
Ik neem aan dat de uitslag wel getweet wordt door @tweakers of @samsung_benelux. Ik volg beide, dus ik zou het snel genoeg moeten weten. Nou maar hopen dat ik er ook bij zit
Mag toch hopen dat ze het ook wel bekend maken op de website/forum.gwystyl schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:02:
Ik neem aan dat de uitslag wel getweet wordt door @tweakers of @samsung_benelux. Ik volg beide, dus ik zou het snel genoeg moeten weten. Nou maar hopen dat ik er ook bij zit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze doen het sowieso via mailSinergyX schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:05:
Mag toch hopen dat ze het ook wel bekend maken op de website/forum.
Je had je aangemeld voor deze actie via Tweakers.net en bent op basis van je karma, motivatie en Twitter-kunsten uitgeloot.

http://twitter.com/tweakers/statuses/43344262888304640 

Winnaars, gefeliciteerd!

Winnaars, gefeliciteerd!
[ Voor 88% gewijzigd door zeef op 03-03-2011 17:21 ]
Winnaars bekend op naam van hun twitter account? 
jellejan Lijkt me niet de jellejan van de winnaars.
Oh, staat op de frontpage.
jellejan Lijkt me niet de jellejan van de winnaars.
Oh, staat op de frontpage.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2011 17:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, heel tof dit maar ik ben ook zo'n knurft. Ik ben vanaf zaterdag op wintersport. Maandag het toestel ontvangen zal dus wat lastig gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 03-03-2011 17:29 ]
PSN: Shiver23
Ik neem 'm graag voor je in ontvangst hoorShiver23 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:28:
Haha, heel tof dit maar ik ben ook zo'n knurft. Ik ben vanaf zaterdag op wintersport. Maandag het toestel ontvangen zal dus wat lastig gaan.
Congrats!zeef schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:18:
[afbeelding]
Winnaars, gefeliciteerd!
Inderdaad, @ de drie winnaars: Congratuliereeeeeee

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm, is dat niet het hele principe waarmee je je onderscheid op twitter?"Gebruiker zal er voor zorgen dat zijn Tweets geen (seksueel) intimiderende, beledigende, discriminerende, hinderlijke of anderszins controversiële boodschappen bevatten."

Gratzz.
Kan niet wachten om de reviews te lezen.
Kan niet wachten om de reviews te lezen.
Dat wordt morgen een retourtje Amsterdam om hem op te halen. Kan ik het toestel goed testen op de piste 
Bedankt voor de felicitaties.
Bedankt voor de felicitaties.
[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 03-03-2011 18:10 ]
Damn ik was weer eens te laat met mijn inzending, waarom mis ik dit soort dingen nou altijd.
@Shiver23; leuk voor je datakosten als je google maps moet gaan proberen en twitteren vanuit je vakantie-adres...
@Shiver23; leuk voor je datakosten als je google maps moet gaan proberen en twitteren vanuit je vakantie-adres...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoop voor je dat je een fatsoenlijk data-abo voor 't buitenland hebt danShiver23 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:10:
Dat wordt morgen een retourtje Amsterdam om hem op te halen. Kan ik het toestel goed testen op de piste
Suc6 met de Nexus S winnaars
Hmm, zit je nou te fucken?
[ Voor 23% gewijzigd door Osiris op 03-03-2011 18:16 ]
Ik wil je m'n mailtje best doorsturen hoor, alleen zul je bedrogen uitkomen als het toestel niet maandag wordt bezorgdOsiris schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:16:
Hmm, zit je nou te fucken?Zo'n mailtje heb ik niet gehad iig.
Grats winnars :-)
Yay \o/zeef schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:18:
[afbeelding]
Winnaars, gefeliciteerd!
* Pelle aka jellejan meldt zich

In ruil voor een Nexus S heb ik dat er graag voor over. En daar is gelukkig ook wifi internet.Phusebox schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:15:
Damn ik was weer eens te laat met mijn inzending, waarom mis ik dit soort dingen nou altijd.
Vraag me meer af waar mijn mailtje bij T.net gebleven isWiethoofd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:33:
[...]
Ik wil je m'n mailtje best doorsturen hoor, alleen zul je bedrogen uitkomen als het toestel niet maandag wordt bezorgd
Mailserver van T.net heeft mijn server geraadpleegd of de sending user wel daadwerkelijk bestond, dus hij is iig bij *een* mailserver van T.net aangekomen.. Vraag me af wat er vervolgens mee is gebeurd bij gebrek aan "helaas, je bent het niet geworden"-mail.
Al zijn de huidige winnaars wel stukken betere kandidaten dan ondergetekende
[ Voor 6% gewijzigd door Osiris op 03-03-2011 20:33 ]
Osiris: uitgeloot==ingeloot
Wiethoofd, Pelle en Shiver23 ... succes 
Helaas was ik t niet
Helaas was ik t niet
Deze advertentieplaats is te huur!
Gefeliciteerd winnaars!
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ik moest het ook even opzoeken, maar uitloten heeft twee tegengestelde betekenissen en is hier dus ook op de bedoelde manier (die jij 'ingeloot' noemt) uit te leggen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ghe, het gebruik van "uitgeloot" had me inderdaad ff compleet van de wijs gebracht
Ook niet kijken naar de nickname natuurlijk 
Vond 't al zo'n gek mailtje

Vond 't al zo'n gek mailtje
Damn.. wilde wel meedoen.. de inschrijftermijn vind ik wel een beetje kort waardoor ik het gemist heb.. maar goed, shit happens
Feli voor de winnaars! Enjoy en verwacht nu wel een goede review.
Ach, je moet maar zo denken, scheelt je weer de moeite van een review schrijvenAnoniem: 172410 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:44:
I object, on the grounds that it sucks for me
grrr ik zie dit topic te laat om kans te maken.
Helemaal nu ik nood gedwongen op een HTC touch pro ding zit te "werken" als je een HTC desire gewend ben.
Me desire is dus opgestuurd voor reparatie en had dus een mooie overbrugging / verbetering kunnen zijn.
Maar ja te laat is te laat
Helemaal nu ik nood gedwongen op een HTC touch pro ding zit te "werken" als je een HTC desire gewend ben.
Me desire is dus opgestuurd voor reparatie en had dus een mooie overbrugging / verbetering kunnen zijn.
Maar ja te laat is te laat
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Hmm ik heb ook geen "helaas, je bent het niet geworden"-mail gehad. Strange.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn