Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 241 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:33:
Beetje kansloos, in rated BG's gaat het vaak toch om 2 teams van 5. 1 flag carrier met 4 healers, en 1 healer met 4 dps die op de vijandige flag afgaan. Kansloze rated BG's waar je een half uur loopt te kutten en dan in 0-0 eindigt ofzo :P
klopt, maak je idd veel mee dat zowel onze FC als die van de Vijand zo goed onder de heals zit dat het kill team hem gewoon niet neer krijgt...kost een hoop tijd en leverd weinig op..

ook leuk zijn de zogenaamde caster teams...als je dan teveel melee bij je hebt ga je nat :S staan dr ineens 5 van die mages je op te wachten met brandende vingertopjes! :P

maar hoorde dat de nieuwe mage flavor of the month fire is in pvp? kan je lekker lopend 1 spell(ff naam kwijt) spammen en als ie procced heb je een instant pyroblast..schijnt de nieuwe mode te zijn op het moment haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:02:
Ik merk dat ik heel vaak Deadmines krijg. Is dat omdat tanks/dps specifiek queueen (rotwoord) voor die dungeon of heb ik gewoon vaak pech?
er valt in de dm een ring die redelijk BiS is pre-raid :) heb voor die ook 3x dm specifiek gekozen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

ff dubbelchecken, want volgens mij wordt ik gek:

Argaloth (10) dropped toch 2 items?
En je kan zien dat de ML die aan iemand geeft?

Gisteren na de kill werd er maar voor 1 item gerolled. Ik heb zelf geen kijkje in de broekzak van Argaloth genomen, aangezien ik in de laatste 20-30sec van de fight dood ging (en nou niet roepen dat ik noob ben; ik was tank en 1 van de healerTs was -nogal- traag met dispels waardoor ik op het noodzakelijke moment geen CD's meer over had).

Anyway; voor dat ik releasde werd er voor een of ander mail pvp item gerolled. Release -> corpse run, geen andere roll aangekondigd, mensen verlaten de groep etc. etc. --> nooit iets over een 2e item gehoord.

Weird much?

(aangezien er 3 druids in de raid zaten waarvan 1 guildie van de ML ben ik een beetje achterdochtig).

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 02-03-2011 12:01 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Was het een pug?

Zoja,dan komen zulke dingen wel eens voor dat ze gaan ninja'en of spul voor zichzelf houden.

Sowieso zou ik zulke dingen met guildies doen of met betrouwbare spelers die je kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Grudgie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:03:
Was het een pug?

Zoja,dan komen zulke dingen wel eens voor dat ze gaan ninja'en of spul voor zichzelf houden.

Sowieso zou ik zulke dingen met guildies doen of met betrouwbare spelers die je kent.
Ah, vergeten te melden; het was idd een pug.

Zou ik normaliter idd niet in mee gaan, maar goed; ik was nog niet saved en vandaag is de reset alweer. Zo zijn de VP ook weer snel verdiend.

[edit]
Maar ik heb dus niemand anders zien schelden en/of de melding "Jantje receives [ubergear of pwn]" gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 02-03-2011 12:09 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Gewoon even naar de guild pagina op battle.net gaan van de ML en daar kijken welke epics mensen recent ontvangen hebben. Als de druid of ML iets geninjaad heeft zou het daar terug te vinden moeten zijn.

Als iemand anders iets ontvangen heeft staat het natuurlijk niet op hun guild pagina. Sowieso had het in je logs moeten verschijnen.

Maar normaliter dropt de boss op 10 man 2 items. Kan trouwens ook gewoon zijn dat er een priest item dropte en er maar 1 priest in de raid zat, dan hoeft er natuurlijk niet gerolled te worden.

Soweiso nooit releasen bij een loot roll maar gewoon op een rez wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 02-03-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Seraphin schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Ah, vergeten te melden; het was idd een pug.

Zou ik normaliter idd niet in mee gaan, maar goed; ik was nog niet saved en vandaag is de reset alweer. Zo zijn de VP ook weer snel verdiend.

[edit]
Maar ik heb dus niemand anders zien schelden en/of de melding "Jantje receives [ubergear of pwn]" gezien.
Het kan natuurlijk zijn dat het item uitgedeeld werd terwijl jij aan het corpserunnen was en je out of range was voor de message. Dan nog zou je verwachten dat het item in /ra werd aangeboden. Als het in /s werd gedaan kan het ook weer precies tijdens jouw corpserun geweest zijn.

Morrar's suggestie hierboven lijkt me ook erg waarschijnlijk; class restricted item met maar 1 van die class aanwezig. En idd nooit releasen voordat alles uitgedeeld is. Desnoods blijf je liggen tot iedereen weg is en niemand je gerest heeft :P

[ Voor 14% gewijzigd door Blistimo op 02-03-2011 12:30 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Gisteren met de guild een hc gedaan. We zijn begonnen met mijn char als tank. We kwamen uit op City of tol vir. Nou ken ik deze instance en de tacts zowat uit mijn hoofd dus daar was ik wel blij mee. Na 4 wipes op General Husam ben ik er uit gestapt. Andere tank uit de guild is in mijn plaats gegaan. Aan mijn tanken heeft het niet gelegen alleen na wat overleg bleek de andere tank het toch te redden op self healing mogelijkheden. Zijn er mogelijkheden waarop ik mijn abbilities beter kan inzetten zodat tijdens benauwde momenten ik mijzelf kan redden?

Wat ik o.a. gebruik is Last stand en daarna Enraged regeneration . Alleen die Last Stand is na 10 seconden weg en ben ik alsnog de piepzak.

Met Bloodthirst kan ik mij prima redden tijdens trash. Eigenlijk wipe ik bijna niet op trash.

Wat ik met name merk is dat een priest icm een warrior snel oom is. Paladin of shammy kost veel minder moeite. Herkenbaar?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was retri goed zat op mijn paladin, die daarom flink rested bonus stond te verzamelen. Dit weekend even prot gespecced en met instant queues was ik in een avond van 82.9 naar 83.8, nog een korte avond later zit ik op 84.2. Ik heb het al gezien, ik speel alle gebieden net zover als nodig om een tabard te kunnen kopen en dan duik ik de instances weer in.

Ik zit nu al op een gemiddeld ilevel van 310, zonder truukjes. Komend weekend zal dat snel 333 zijn verwacht ik. En tanken op een paladin is nog steeds easy mode!
HawVer schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:42:
Wat ik o.a. gebruik is Last stand en daarna Enraged regeneration . Alleen die Last Stand is na 10 seconden weg en ben ik alsnog de piepzak.

Met Bloodthirst kan ik mij prima redden tijdens trash. Eigenlijk wipe ik bijna niet op trash.
Self healing is niet de manier voor een warrior tank, dat is meer iets voor DK tanks en afhankelijk van de prot spec sommige pally tanks.

Je hebt nog wel meer cooldowns die je damage verminderen lijkt me. Toegegeven, ik heb in TBC voor het laatst met een warrior getanked. Maar je zal toch nog wel shield wall hebben en heb je on use trinkets en gebruik je die? Interrupt je spellcasters? Spell reflect je?

Verder is het belangrijkste ook de timing van je abilities. Bijna geen enkele heroic boss heeft een continu een zo hoge damage dat je niet te healen bent. En tenslotte ... is je gear goed genoeg? Ik kan hier niet op de armory komen, maar als zowel healer als tank nipt aan heroics in kunnen kan het lastig worden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat ik met name merk is dat een priest icm een warrior snel oom is. Paladin of shammy kost veel minder moeite. Herkenbaar?
Kan meerdere oorzaken hebben:

Tank:
Als tank lopp je elke keer out of range en/of Line of Sight (healers kunnen nu eenmaal niet om een hoekje healen. Tank is undergeared

healer:
Healer gebruikt de verkeerde spells.
Healer is undergeared

Voor de eerste o-shit gebruik ik vaak shielwall
De tweede is last-stand
Als derde enraged regeneration
Als je combinaties van deze 3 nodig hebt is er wel wat meer aan de hand.

Maar onderschat niet het verschil tussen ilvl329 en 346. Waar ik als priest eerst op mijn tandvlees liep bij weze van spreken loop ik met heroic gear fluitend door een instance heen (als we tenminste maar 1 tank hebben ipv 1 tank en 3 wannabe tanks.

[ Voor 14% gewijzigd door sabriel op 02-03-2011 13:11 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met de guild een hc gedaan. We zijn begonnen met mijn char als tank....

...
Euhh. Bloodthirst als protection ? :o

Is het niet beter om je cooldowns te poppen tijdens die benarde fases ? Shield wall & Shield block gebruiken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Blistimo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Het kan natuurlijk zijn dat het item uitgedeeld werd terwijl jij aan het corpserunnen was en je out of range was voor de message. Dan nog zou je verwachten dat het item in /ra werd aangeboden. Als het in /s werd gedaan kan het ook weer precies tijdens jouw corpserun geweest zijn.

Morrar's suggestie hierboven lijkt me ook erg waarschijnlijk; class restricted item met maar 1 van die class aanwezig. En idd nooit releasen voordat alles uitgedeeld is. Desnoods blijf je liggen tot iedereen weg is en niemand je gerest heeft :P
Idd, normaliter blijf ik idd gewoon liggen, maar goed het duurde ff voordat er uberhaupt iemand aanstalten maakte voor n ress, en voor die paar stappen naar BH wilde ik ook weer niet de luie donder uithangen :P

Dat van die class had ik nog niet aan gedacht; is nog het meest waarschijnlijke denk ik (omdat er ook een paar mensen van vooraanstande guilds in de groep zaten; ik ga er maar ff vanuit dat die op zijn minst een opmerking zouden maken als er gekke dingen gebeurden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Metalbuster schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:49:
Zijn er nog goede DPS Dk's hier aanwezig die eventueel hun armory zouden kunnen linken? Ik vroeg me af wat nu de beste dps spec is voor een DK.
Op dit moment is het 2H frost>DW frost>2H UH>DW UH, met de laatste patch is UH best wel raped qua dps en is het ingehaald door frost.

Je zou eens bij onze dps DK kunnen kijken, die doet over het algemeen wel ok damage al kan die nog wel wat upgrades gebruiken :).

http://eu.battle.net/wow/...bane/fizzlestick/advanced
2x frost build, de een is een spec incl chillbrains voor het slowen van adds (Nef/Chogall/hc magmaw) de ander een standaar frost dps spec.

Owjah, 2h frost doet zijn ding in UH pres, DW gewoon in frost, ze hebben beide ook andere prio's qua stats.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja als prot warrior zijn er een aantal tips n tricks voor lastige situaties:

- Shieldwall : belangrijkste defensive CD
- Last Stand + Enraged Regen: de combinatie healt best aardig
- Shield Block: goed tegen melee rijke packs
- Spell reflection: goed getimed effectief tegen casts
- Thunder clap: sowieso AoE threat, maar ook enorm goede damage debuff

Daarnaast zijn er nog wat dingen die vaak vergeten worden:

- Shield Bash: Interrupt spells zoveel als je kunt (bv Pact of Darkness in HoO)
- Shockwave: Een gestunde mob doet geen damage, daarnaast goed om spells mee te interrupten
- Demo Shout: voor threat geen prio, maar voor inkomend schade wel
- Heroic Leap: als je laag zit spring dan gewoon terug en kite de mobs dat geeft je healer meer tijd
- Disarm: werkt op verrassend veel bosses en mobs
- Concussive Blow: een gestunde mob doet geen schade
- Intimidating Shout: gefearde mobs doen geen schade

Overigens gaan veel tanks de fout in op Hussam door in de gele circel om hem heen te blijven rondhangen. Dat doet iets van 8 / 11K dmg per seconde en maakt het allemaal een stuk lastiger.

[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 02-03-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
Ik heb eigenlijk niet zoveel issues om een warrior te healen (eigenlijk alleen als ze undergeared zijn en/of op sta gemmen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin of shammy kost veel minder moeite. Herkenbaar?
hallo. denk dat het voornamelijk een combinatie van wat game mechanisme zijn waardoor je uberhaupt wiped in deze hele dungeon. lost city is de nt1 dungeon die ik gedaan heb (echt heel vaak) voor rep zowel op normal als HC. normal run onder de 20 min en hc run net onder de 30 min.

Bij de eerste boss, hem eigenlijk nooit still laten staan en wegkiten van al die mijnen.. dit sloopt je team vaak (dps lopen er toch altijd in) verder die spikes vermijden door gewoon even weg te lopen naar een veilige plek.

2de boss (croc) je ranged team en healer op het linker croc standbeeld zetten. verder gewoon tank/spank. in P2 iedereen weer op de grond en oppssen voor die stofwolk.

3de boss laat de healer die vogel en dat ei doen in p1. mocht je een dk in je groep hebben --> army of the dead en je bent bijna in p2 als hij de laatste undead afmaakt. P2 vogel als tank oppakken en kiten.

4de boss (final) DPS heel duidelijk maken dat in p1 alleen de adds aangevallen worden. tank in p2 op de boss en dps alleen op de boss als adds dood zijn. of 1 of 2 dps-er alleen op de adds zetten in p2. verder de groene shit op de grond vermijden.

Mobs pullen in deze dungeon doe ik door een skull en X op de 2 mellee classes te zetten. 2 ranged cc-en op deze manier sloop je die packs heel snel en efficient.

het vraagt wat oevening, maar aan je gear ligt het echt niet.. is ruim voldoende om dit te halen.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
De standbeeld truc is volgens mij gefixed, dus nu moet je het doen zoals de bedoeling is. Niet dat het lastig is:

- Spank de croc, ga niet bij z'n staart staan
- Loop uit mistwolken
- Vermijd Augh en z'n whirlwind
- Loop naar de boss als je crocs op je hebt en AoE ze (als je aggro kan droppen, doe dat daar)
- Soothe / Tranq / Shiv de enrage op ongeveer 30%

Op de laatste boss:
- Nuke boss voordat ie z'n schild cast
- Nuke daarna *alleen* de melee adds
- Interrupt de melee adds en loop er van weg als ze doodgaan
- Boss komt vrij als 3e melee add doodgaat, nuke boss
- Gedurende het hele gevecht uitspreiden voor CLightning en wolken / AoE op de grond vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Morrar schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:49:
De standbeeld truc is volgens mij gefixed, dus nu moet je het doen zoals de bedoeling is.
Klopt dat werkt niet meer, van de week nog geprobeerd, voor mij als healer de makkelijkste instance, wij (guild) doen hem zonder CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41
Gisteren met de guild een hc gedaan. We zijn begonnen met mijn char als tank. We kwamen uit op City of tol vir. Nou ken ik deze instance en de tacts zowat uit mijn hoofd dus daar was ik wel blij mee. Na 4 wipes op General Husam ben ik er uit gestapt. Andere tank uit de guild is in mijn plaats gegaan. Aan mijn tanken heeft het niet gelegen alleen na wat overleg bleek de andere tank het toch te redden op self healing mogelijkheden. Zijn er mogelijkheden waarop ik mijn abbilities beter kan inzetten zodat tijdens benauwde momenten ik mijzelf kan redden?

Wie van onze guild was de healer dan? Scheelt ook een hoop hoor.
Wij moeten ook nogsteeds eens samen Cata random doen :); ik dan op Fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je gear mag echt absoluut het probleem niet zijn. Ik ben toch bang dat ófwel je DPS als een stel idioten midden in sunbeams is blijven staan waardoor je healer jou gewoon te weinig aandacht gaf, ófwel dat je healer zelf niet optimaal gebruik maakte van zijn toolset.

Ik vind persoonlijk warriors en paladins veel fijner om te healen dan DKs of Druids. De eerste groep pakt gewoon een stuk gelijkmatiger zn damage. Druids en DKs pakken veel meer spikey hun damage, waardoor je soms met een beetje pech gewoon te laat bent om de situatie te redden.

Als jij daadwerkelijk alle CDs hebt gebruikt kan je er gevoegelijk van uitgaan dat het niet aan jou lag. Gebruik je Block ability bij grote swings die je van mijlenver kunt zien aankomen (of via een DBM timer natuurlijk :+), je Shield Wall, en de combinatie Last Stand + Enraged Regen. En vergeet Spell Reflect niet, hoewel die op General Husam niet echt nuttig is :>

--edit: Oh wacht, da's die Phoenix gast, daar valt nog wel eens wat te spell reflecten. In shadow phase moet je echt weg uit melee range, die cirkel is dodelijk)

Tenzij je Bloodthirst tot je beschikking had en dus als Fury aan het tanken was... Dan lag 't wel aan jou :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 02-03-2011 14:15 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:12:
[...]
Euhh. Bloodthirst als protection ? :o

Is het niet beter om je cooldowns te poppen tijdens die benarde fases ? Shield wall & Shield block gebruiken !
Euuh, geen idee hoe ik op Bloodthirst kom maar ik bedoel natuurlijk Victory Rush :P
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:06:
Maar je zal toch nog wel shield wall hebben en heb je on use trinkets en gebruik je die? Interrupt je spellcasters? Spell reflect je?
Goede tip, ik zal me nog eens verdiepen in de on use van mijn trinkets.
Morrar schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:31:
- Heroic Leap: als je laag zit spring dan gewoon terug en kite de mobs dat geeft je healer meer tijd
Dat zijn leuke tips! :)
Overigens gaan veel tanks de fout in op Hussam door in de gele circel om hem heen te blijven rondhangen. Dat doet iets van 8 / 11K dmg per seconde en maakt het allemaal een stuk lastiger.
Daar noemt wowpedia e.d. niets over. Just a tank and spank en rekening houden met shockwave en de traps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

HawVer schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:29:
[..]
Daar noemt wowpedia e.d. niets over. Just a tank and spank en rekening houden met shockwave en de traps?
Ja, het is dus toch de eerste baas, ik dacht al :P

Ik kan me niet echt enorme tank damage herinneren van deze boss. Je kan als healer wel makkelijk afgeleid worden als de mines een beetje vervelend droppen, en LoS is dan zeker ook een issue. Mogelijk dat je healer zich gewoon steeds in liet sluiten door de mines, en mogelijk werd hij ook iedere keer opgepikt om tegen de pillars aan gegooid te worden. Een beetje combinatie van bad luck en je staat als healer zomaar 5-10 seconden buitenspel door movement of stun.

En als je DPS ook als een stel kippen zonder kop in de mines blijven staan kan daar ook een boel healer attention heen gegaan zijn. Ik blijf er bij dat jij daar weinig fout hebt gedaan, en je gear moet daar echt absoluut voldoende voor zijn...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Oeps ik had even mijn Cup-a-soup momentje en was in de war met de derde baas Barim. Eerste is inderdaad gewoon blijven kiten voor de mijnen (en de gele circles er omheen als de boss ze opblaast) en shockwave vermijden. Als ie iemand oppakt en tegen de pilaar gooit, ff bij healen. En denk met die pilaren ook aan LOS :)

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 02-03-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]
Toen ik hem voor het eerst tankte (op hc was tevens voor het eerst) kreeg ik de tip om hem rond de pilaren te kiten. Dat waarschijnlijk om de traps te verspreiden. We hadden wel een x-aantal wipes, met name omdat ik de instance niet heel goed kende.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Voor lost city vindt ik kiten juist een ramp (zeker als healer)
Zeker als je weet hoe die tegels werken.

Tegels (mines) gooien je alleen in de lucht als je er op staat,
die gele circels die je ook af en toe ziet doe geen damage, zodra ze af gaan (sec of 5) is net alsof je op de mine normaal stapt.

Enige 2 reden vorrmij om nog te lopen bij die baas is in shockwave pad staan, of in 1 van de gele circels.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

_Peter2_ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:09:
[...]

Toen ik hem voor het eerst tankte (op hc was tevens voor het eerst) kreeg ik de tip om hem rond de pilaren te kiten. Dat waarschijnlijk om de traps te verspreiden. We hadden wel een x-aantal wipes, met name omdat ik de instance niet heel goed kende.
yegh, dat lijkt me echt vrágen om healer LoS issues.

Ik probeer hem in eerste instantie vaak een beetje in een ovaal te kiten tussen de pillaren (dus: zeg maar van het kamertje naar de muur en weer terug, met de pilaren als doelpalen). Uiteindelijk komt het er maar net op neer hoe de bommen zich verspreiden en hoe melee-heavy de groep is. 't wordt al snel een rommeltje, maar echt problematisch is het gevecht ook niet.

Bij de 3e baas (barim toch?) hebben we er een keer voor gekozen om de shadow adds die op de dark phoenix aflopen te slowen & killen (= hunter met traps & concussive shot, en 1 kitty die er infected wounds op gooit & 5cp rip, andere dps continue op phoenix). Dat werkte toch wel relaxed; je offert een beetje dps op voor een heleboel extra controle.

Overigens; mochten er mensen doodgaan op de laatste baas (Siamat) --> als de donder releasen en corpse runnen, je kan namelijk gewoon weer de instance in, en de dichtsbijzijnde jump (op de plaats van de eerste baas) naar het plateau nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

't is al een tijd geleden dat ik Lost City heb gedaan, maar de laatste keer dat ik er was (voor Going South) al zeker een maand geleden werd er een DPS afgegooid tijdens de phase transition en die kon toen wel terug komen via de vortex, maar iemand die doodging en terug kwam rennen kon niet terug het platform op.

Mogelijk dat dat tegenwoordig veranderd is. Zo kwam ik er gisteren ook achter dat er nog een zooi trash uit Shadowfang Keep de weg naar hun plek kwijt was en maar gewoon thuis waren gebleven.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik vind het fijn als een tank toch wel loopt als de melee in de mines staat hoor. :P
Shockwave is geen probleem, hij gaat vier kanten op en je kan mooi tussen in staan.
Ik doe die boss nu dagelijks voor de mooie cloak voor mijn enhancement shaman (QQ hij dropt maar niet), en soms heb je als melee wel erg veel pech met die mines. Zit je net klem en moet je wel er op of er over. Wordt je gelanceerd in de volgende groep mines en dan is het bye bye shaman.

Ik heb trouwens erg veel plezier met mijn enhancement shaman ! It nu aardig in de maximale gear die je uit heroics/reputation kan. En erg leuke cijfers als dps. Zit zo rond de 15k-16k zonder wolfjes, Fire Elemental en Hero/Bloodlust. Met alle cooldowns haal ik de 20k wel. Zit stiekem te hopen op wat alt run raids, alleen komen die helaas healers tekort. Maar onze pro Resto druid gaat waarschijnlijk rerollen naar .... drumroll ..... Enhancement Shaman! Kan die mooi de alt runs waar ie eerst dpste op zijn shaman, nu op zijn druid healen.

Zijn er hier trouwens nog (competatief) raidende Enhancement Shamans ? Hoop stiekum nog wat meer bij te leren/trucjes te horen om nog beter te worden. :)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reins of the ravenlord is mine !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Morrar schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:15:
Overigens als je TukUI gebruikt (versie 13) dan kan je met /moveui echt heel makkelijk alles verslepen en verplaatsen. Dus wellicht de moeite waard om die te halen.

Zoals het nu klinkt is het een main tank frame? Tenminste, dat target frame verschijnt alleen als je mensen als tank markeert. In de TukUI config staat een optie om main tank frame uit te gooien (staat zelfs default uit geloof ik).

Daarnaast maakt TukUI inderdaad ook frames aan for bosses zoals hierboven al gezegd is.
Werkt die TukUI ook fijn voor een Resto Druid?

Want ik gebruik nog steeds eigenlijks SpartanUI en die ziet er wel erg vet uit, alleen de TukUI spreekt me ook erg aan. Alleen wat ik me wel afvraag is, waar zit het kleine menu waar je je character, spells, talents, dungeon enzo kan selecteren, die zie ik niet in die TukUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Laatst hadden we het over het tanken van de adds op Nefarian (weet niet precies meer wie het was die erom vroeg). Hier is een video waarop ik laat zien wat ik doe tijdens het gevecht:

En ja, we 24 mannen deze baas, want we zaten weer eens met attendance problemen :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Hoe heet dat programma dat je gebruikt.Wanneer je volledige aggro hebt dat het balkje van groen naar rood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:58:
reins of the ravenlord is mine !
Gratz Mekkie!! hoelang heb je hem gefarmed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:14:
[...]

Want ik gebruik nog steeds eigenlijks SpartanUI en die ziet er wel erg vet uit, alleen de TukUI spreekt me ook erg aan. Alleen wat ik me wel afvraag is, waar zit het kleine menu waar je je character, spells, talents, dungeon enzo kan selecteren, die zie ik niet in die TukUI.
Ik zou zelf voor ElvUI gaan. Dit is een aangepaste TukUI, Het werkt beter en zit logischer in elkaar.
En de char,spell,talent enzo zitten voornamelijk in de middle button op je minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:31:

Als je fear gaat gebruiken in pve, kan het wel handig zijn de glyph te gebruiken die ze ter plaatse laat staan ipv dat ze random gaan rondrennen en andere mobs gaan pullen ;)

Gefearde mobs doen geen schade, gefearde mobs die andere packs pullen wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Maar onderschat niet het verschil tussen ilvl329 en 346. Waar ik als priest eerst op mijn tandvlees liep bij weze van spreken loop ik met heroic gear fluitend door een instance heen (als we tenminste maar 1 tank hebben ipv 1 tank en 3 wannabe tanks.
Inderdaad. Met name DPS pallies hebben de neiging het tanken opzich te willen nemen. Als healer ben ik daar vrij kort mee: een rejuv kunnen ze krijgen en that's it. Dan gaan ze maar dood. L2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/brag

Chim HC.
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/i/wowscrnshot030211215206.jpg

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:24:
[...]

Sinds dat ik wist hij kon droppen in tbc met een druid, en sinds dat het zonder druid niet meer nodig is bijna elke dag.
Niet altijd maar toch.

Nu nog in het lijstje van Mounts die ik wil ( cata mounts not included )
Karamount 1e boss, al 3x gedropt maar heb hem 3x andere gegunt.
UP Blue protodrake in Wotlk , nog niet gedropt

En als ik die heb gaan we pas Cataclysm mounts hunten.
Maar Ravenlord was lucky number 115 ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Mektheb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:05:
[...]

is die al solo-able als clothie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:14:
[...]

is die al solo-able als clothie ?
Makkelijk, die in kara helemaal dat is echt nuke nuke als frost mage en een keer je proc gebruiken van je spell's en hij is dood.

UP is lastiger, moet je veel door packs heen blinken of je stealth gebruiken.
Maar zodra je bij de baas bent is het de mobs killen met je pet erbij en harpoons looten afschieten en dan als de baas komt.
Timewarpe + Iceyveins en oleeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Laatst online: 05-01-2024
Mektheb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:16:
[...]

Makkelijk, die in kara helemaal dat is echt nuke nuke als frost mage en een keer je proc gebruiken van je spell's en hij is dood.

UP is lastiger, moet je veel door packs heen blinken of je stealth gebruiken.
Maar zodra je bij de baas bent is het de mobs killen met je pet erbij en harpoons looten afschieten en dan als de baas komt.
Timewarpe + Iceyveins en oleeee
<- Luie sproest :P

hoewel ik redelijk(er) in mijn spullen begin te komen http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/dice/simple

[ Voor 10% gewijzigd door Dice op 03-03-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Toen ik gister vlak voor de raid inlogde hadden we nog 30 minuten TB, dus BH was een goede optie. Toevallig was er een groep op zoek naar een tankadin, dus ik logde mijn paladin, kreeg een summon en we gingen met veel dps door de trash. Toen we voor de baas stonden bleek de raidleader en tevens masterlooter nog steeds /afk bij de ingang te staan… na 5 minuten was hij nog steeds niet terug… We besloten een nieuwe raid te maken en nog net voor de battle Argaloth op zijn flikker te geven. Helaas faalden de healers en gingen we op 10% neer. De rest van de avond was TB van horde, dus konden we überhaupt niet verder. Er zat een rogue in de groep met een WHOOPING 2.8k dps (kun je überhaupt wel zo weinig dps doen als je alleen autoattacks doet?).

Vervolgens gingen we raiden met een undergeared en onervaren tank en een offspec tank (fury dps warrior). Magmaw ging redelijk goed neer ookal was de enige slow die we hadden de fang of knives van onze rogue. Omnitron ging goed tot de nieuwe tank tot twee keer toe een schild brak. Tweede try ging hij wel neer. Op Maloriak pakte de nieuwe tank zo veel damage dat het amper te healen was, dus zijn we na 1 try maar naar Halfus gegaan.

Halfus was even aanpoten, het swappen de tanks was problematisch, maar ging uiteindelijk toch nog goed. Toen dat voor elkaar was hadden we een relatief makkelijke kill. Ook Valiona ging makkelijk neer. Omdat we nog een beetje tijd over hadden tot de volgende TB battle was afgelopen zijn we nog even naar conclave of wind gedaan. Dit was ook nieuw voor beide tanks, maar toch gingen ze de tweede try een aantal seconden na elkaar neer!

Ik heb weer wat nieuwe goodies te pakken: ring van Omnitron en neck van Halfus. Alle beetjes helpen!

TB werd op het laatste moment door horde gewonnen dus Argaloth zat er niet meer in. Vanavond verder, ik hoop dat we wat tijd kunnen pakken op Cho’Gall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:09:
[...]

<- Luie sproest :P

hoewel ik redelijk(er) in mijn spullen begin te komen http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/dice/simple
Doe je beter als ik :D, heb je me gear al gezien haha.

Ach deze week me gloves en volgende week me Tier11 chest en dan ga ik vanavonf volgende reset alles leeg vissen in raids als ik mee mag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mektheb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:05:
[...]
Sinds dat ik wist hij kon droppen in tbc met een druid, en sinds dat het zonder druid niet meer nodig is bijna elke dag.
Niet altijd maar toch.

Nu nog in het lijstje van Mounts die ik wil ( cata mounts not included )
UP Blue protodrake in Wotlk , nog niet gedropt

En als ik die heb gaan we pas Cataclysm mounts hunten.
Maar Ravenlord was lucky number 115 ! :D
Mijn wishlist is nog altijd hetzelfde. Alleen die mounts zijn erg lastig te verkrijgen:

- Invincible
- Ashes of Al'ar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Grudgie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:14:
[...]

Ik heal er regelmatig mee op m'n resto, voornamelijk 5 man en PVP raids maar soms ook PVE raids. Ik denk dat je niet de volledige opties hebt van Grid, maar de ingebouwde grid werkt goed genoeg voor mij. Het game menu krijg je inderdaad door met de middelste muisknop op de minimap te kiezen. Zelf gebruik ik echter altijd shortcuts:

C = character
P = Spellbook
N = Talents
I = Queue for dungeons
H = Queue for BGs / Arena
J = Guild tab (of onderaan op guild members klikken)
B = Bags (of onderaan op gold klikken)

Elv's UI is inderdaad en aangepaste Tuk. Kwestie van smaak denk ik. Heb Elv nooit geprobeerd, maar ziet er ook goed uit. Voordeel is dat beide UIs erg licht zijn qua resources omdat het rewrites zijn van de WOW interface en ze dus niet een stapel addons gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 03-03-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:31:
[...]

Mijn wishlist is nog altijd hetzelfde. Alleen die mounts zijn erg lastig te verkrijgen:

- Invincible
- Ashes of Al'ar
Ashes of alar heb ik al door een guildie zien geloot worden deze afgelopen week, dus die schrijf ik weer op me buik voor een jaar of 40.

Invincible heb ik nooit gedaan en nooit echt moeite voor gedaan ( alles heroic tot en met lichking ) maar kon me weinig boeien, en nu het een % kans is ga ik er al helemaal niet meer heen.
Maar het lijstje gaat wel groeien in Cataclysm met ZG en ZA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

wezzal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 06:47:
Hoe heet dat programma dat je gebruikt.Wanneer je volledige aggro hebt dat het balkje van groen naar rood gaat?
Tidy Plates:
http://www.wowinterface.c...info13674-TidyPlates.html

Gecombineerd met de Threat Plates skin:
http://www.wowinterface.c...dyPlatesThreatPlates.html

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Zelf gister geraid en netjes gedaan wat we wilden doen, namelijk het zoveel mogelijk omleggen van bosses om zondag een avond te kunnen gebruiken voor Cho'Gall. BoT lag in no time neer tot aan Cho'Gall, tussendoor nog even snel Argaloth gekilled, om vervolgens Maggie, Omnitron, Chimaeron en Maloriak om te leggen. Mocht Cho'Gall zondag neergaan (en daar gaan we wel vanuit) en we houden tijd over dan hebben we Atramedes nog en kunnen we ook een kijkje gaan nemen bij Conclave (nog nooit geweest).

Zelf redelijk succesvol geweest qua gear. Head item geloot van Halfus, ring van Omnitron. Nu nog de bracers van Chimaeron en ik heb alle slots weer purple ^^ Ik merk wel dat mijn gear steeds beter begint te worden qua stats (spirit, crit naast intellect) en dat zie ik duidelijk terug in healing. Sowieso heeft shaman healing een buff gehad (en komt er nog meer aan), maar zeker in combinatie met gear merk je dat heel erg terug. Waar ik in eerste instantie ver achter bleef op de druid en pala healer uit mijn raidgroep houd ik ze nu met gemak bij. Al met al is het wel lekker dat shaman healing de warme aandacht heeft van Blizz ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Mik! schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:03:
Zelf gister geraid en netjes gedaan wat we wilden doen, namelijk het zoveel mogelijk omleggen van bosses om zondag een avond te kunnen gebruiken voor Cho'Gall. BoT lag in no time neer tot aan Cho'Gall, tussendoor nog even snel Argaloth gekilled, om vervolgens Maggie, Omnitron, Chimaeron en Maloriak om te leggen. Mocht Cho'Gall zondag neergaan (en daar gaan we wel vanuit) en we houden tijd over dan hebben we Atramedes nog en kunnen we ook een kijkje gaan nemen bij Conclave (nog nooit geweest).

Zelf redelijk succesvol geweest qua gear. Head item geloot van Halfus, ring van Omnitron. Nu nog de bracers van Chimaeron en ik heb alle slots weer purple ^^ Ik merk wel dat mijn gear steeds beter begint te worden qua stats (spirit, crit naast intellect) en dat zie ik duidelijk terug in healing. Sowieso heeft shaman healing een buff gehad (en komt er nog meer aan), maar zeker in combinatie met gear merk je dat heel erg terug. Waar ik in eerste instantie ver achter bleef op de druid en pala healer uit mijn raidgroep houd ik ze nu met gemak bij. Al met al is het wel lekker dat shaman healing de warme aandacht heeft van Blizz ;)
Is Shaman healing echt zo veel beter geworden? In het begin van Cata begon ik ook als healer omdat we nog niet genoeg healers hadden, ben hier direct van afgestapt toen we genoeg healers hadden. Ben inmiddels al een aantal maanden enhancement (2 specs, 1 pve en 1 pvp). Wat is er allemaal beter geworden in de afgelopen patches? En wat wordt er nog beter met 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Morrar schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:33:
[...]
C = character
P = Spellbook
N = Talents
I = Queue for dungeons
H = Queue for BGs / Arena
J = Guild tab (of onderaan op guild members klikken)
B = Bags (of onderaan op gold klikken)
Ik kan ook niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik daar een menu voor gebruikte :P Ook toen ik ElvsUI nog niet had ging het via de shortcuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:24:
[...]
Hey Viva,

Aangezien wij tot de conclusie zijn gekomen dat het te moeilijk is om een goed draaiende raiding guild up te houden op Anachronos vanwege een gebrek aan kwalititatief goede spelers, hebben wij deze week besloten om te migraten naar Auchindoun :)

Hoop je snel weer eens tegen te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:25:
[...]

Hey Viva,

Aangezien wij tot de conclusie zijn gekomen dat het te moeilijk is om een goed draaiende raiding guild up te houden op Anachronos vanwege een gebrek aan kwalititatief goede spelers, hebben wij deze week besloten om te migraten naar Auchindoun :)

huh?? wie komen dr allemaal dan? heel <Dutch Twilight> ? wow das een verassing man! komen jullie op Auchindoun de <DT> shop weer openen? leuk :D

speel trouwens het meest op mn alt Ogilvie op het moment ..maar je kent me haha slome level-aar! dus ben nog wel ff bezig met hem naar 85 te krijgen haha

Maareh zal de grenzen openzetten van Auchindoun...tot gauw!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Roflzor schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Is Shaman healing echt zo veel beter geworden? In het begin van Cata begon ik ook als healer omdat we nog niet genoeg healers hadden, ben hier direct van afgestapt toen we genoeg healers hadden. Ben inmiddels al een aantal maanden enhancement (2 specs, 1 pve en 1 pvp). Wat is er allemaal beter geworden in de afgelopen patches? En wat wordt er nog beter met 4.1?
De healer in mijn raid team doet het altijd wel aardig hoor, ze is vrijwel altijd 2e qua hps.

Ik helaas (als holy priest) vaak als laatste, waar ik me mateloos aan irriteer.

1e is vaak onze pala maar goed die heeft ook wel extreme overhealing en heeft vaak een innervate nodig.

[ Voor 46% gewijzigd door MaceNL op 03-03-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:49:
[...]

huh?? wie komen dr allemaal dan? heel <Dutch Twilight> ? wow das een verassing man! komen jullie op Auchindoun de <DT> shop weer openen? leuk :D

speel trouwens het meest op mn alt Ogilvie op het moment ..maar je kent me haha slome level-aar! dus ben nog wel ff bezig met hem naar 85 te krijgen haha
Haha, nee, geen Dutch Twilight, maar onder de jongens is wel Makron die eerder SWC is gejoined. We zijn daar een raiding guild gejoined, maar sommigen van ons (waaronder ik) zijn ook veel actief op het gebied van PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Roflzor schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:18:
[...]
Chain heal is gebuffed, Greater Healing Wave is gebuffed. Patch 4.1 brengt een 15% buff met zich mee op een passive ability (purification is nu volgens mij 10% en wordt 25%) en naar wat ik begreep wordt er gekeken naar een mogelijkheid om shamans de beschikking te geven over een defensive cooldown.

Het healen is er wat mij betreft op vooruit gegaan, zeker gezien de diverse spells die je hebt en ook goed kan inzetten als je een balans kan vinden in stats.

Linkje naar World of Logs van gister.
MaceNL schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:52:
[...]
De healer in mijn raid team doet het altijd wel aardig hoor, ze is vrijwel altijd 2e qua hps.

Ik helaas (als holy priest) vaak als laatste, waar ik me mateloos aan irriteer.

1e is vaak onze pala maar goed die heeft ook wel extreme overhealing en heeft vaak een innervate nodig.
Overhealing valt mij tot op heden erg mee als shaman. Sowieso pakken pala's veel overhealing door beacon en die selfheal wanneer je anderen healt. Shamans hebben dat ook wel, maar al met al blijft overhealing behoorlijk uit. Meeste overhealing komt bij mij veelal uit healing stream totem en riptide.

[ Voor 24% gewijzigd door Mik! op 03-03-2011 14:05 . Reden: 2e reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Haha, nee, geen Dutch Twilight, maar onder de jongens is wel Makron die eerder SWC is gejoined. We zijn daar een raiding guild gejoined, maar sommigen van ons (waaronder ik) zijn ook veel actief op het gebied van PVP.
Ooow ok leuk! we kunnen altijd wel een paar krijgers gebruiken om ons een handje te helpen in de eeuwige strijd tegen de horde! werven gaat op het moment ook lekker , Yourboss heeft er aardig wat binnen gehaald de afgelopen weken..

van het weekend 3x RBG group up gehad naast elkaar dus begint erop te lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Ooow ok leuk! we kunnen altijd wel een paar krijgers gebruiken om ons een handje te helpen in de eeuwige strijd tegen de horde! werven gaat op het moment ook lekker , Yourboss heeft er aardig wat binnen gehaald de afgelopen weken..

Ik kom binnenkort ook maar weer eens op mijn Rogue, even gezellig Horde in elkaar meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
RichardvdD schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:23:
[...]
Ik kan ook niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik daar een menu voor gebruikte :P Ook toen ik ElvsUI nog niet had ging het via de shortcuts.
Zijn er eigenlijk concrete voordelen van Elv's boven Tuk? De layout is wat anders zag ik, maar de layout van TukUI bevalt goed dus dat is voor mij niet zo'n punt. Met Tuk zou ik alleen Grid willen veranderen (5 + 10 man midden onder, 25 + 40 man waar het nu zit), maar ik betwijfel of dat met Elv wel mogelijk is?

Zag verder dat Elv een in-game config standaard meegeleverd heeft? En is Elv langzamer met updates of staat het redelijk los van Tuk releases (d.w.z. is het langzamer omdat het een aangepaste Tuk is of onafhankelijke ontwikkeling)? En werken de addons voor Tuk ook in Elv (bv Filger, InterruptIcons)?

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 03-03-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Ja, ik kan niet wachten. Mijn Shammy is puur voor PVE, maar heb voor PVP een Holy Paladin en Rogue met prima gear.

Laatst hebben we op Anachronos met een groepje van 5 de base van Horde in Tol Barad gecamped en Horde uit zitten dagen. Waren op dat moment de TB quests een beetje zat. Echt gelachen daar. Ook een aantal keer verleid om te dichtbij te komen, ge-deathgripped te worden en instant gekilled te worden door de guards daar :)

Toen zeiden we al van, jammer dat dit geen PVP server is anders waren we naar lvling gebieden gegaan >:). Kan niet wachten om zo met wat vriendjes wat Horde te ganken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen..
Een drastisch besluit, maar ik heb gisteren al mijn gold op de GB gestort en daarna alle items/mats naar de guildleader of zijn alts gestuurd en de game van de pc gedonderd. Kwam tot dit besluit nadat de vraagstelling: Beleef ik nu fun en uitdaging aan het spelen van wow? toch wel een nee was.

mijn toons heb ik niet verwijderd, maar er mee spelen gaat denk ik nooit meer gebeuren.
http://eu.battle.net/wow/...ilvermoon/thorqq/advanced
http://eu.battle.net/wow/...oon/woefwoefwoef/advanced

Suc6 allemaal met WoW.. ik ga de komende tijd niets meer actief spelen en wacht op de Game die de hele MMO wereld echt gaat opschudden ---> Guild Wars 2

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, als je niet in een raiding guild zit ben je al gauw flauw van de game. Als ik ook alleen maar normals kon doen was ik ook snel klaar. De heroics maken het iets beter maar ik hoop dat de volgende raid instance echt groot is met een goed verhaal!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar vraagjes over mods:

Threatplates:

Ik gebruik deze add-on, maar ik vind hem vaak minder overzichtelijk doordat ik niet duidelijk het verschil zie tussen vriend en vijand. Valt hier nog wat aan in te stellen of moet ik een aparte mod voor downloaden?

Mod gezocht:

We zijn redelijk actief in arenas en in gebruik hiervoor de standaard Blizz unitframes. Nu ziet iedere debuff op die unitframes er uit als een blauw icoontje. Nadeel is dus, dat ik niet binnen 1 oogopslag kan zien of dit een debuff is die ik met prioriteit wil dispellen. Zijn er mods die dit veranderen, of moet ik dan meteen naar Xperl of zo toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:33:
Tja, als je niet in een raiding guild zit ben je al gauw flauw van de game. Als ik ook alleen maar normals kon doen was ik ook snel klaar. De heroics maken het iets beter maar ik hoop dat de volgende raid instance echt groot is met een goed verhaal!
Enig boeiende ingame is high end arena of high end raiding met heroic mode's.

Game Baseren op een 5man normal / heroic is :|
en voor die 4000 puntjes aan ervaring hoef je het ook niet te doen, en ja het doet niet iedereen iets i know ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 03-03-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen waar de "find a upgrade" functie is gebleven in de vernieuwde Armory?
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:42:
Kan iemand me vertellen waar de "find a upgrade" functie is gebleven in de vernieuwde Armory?
Dank :)
Waarschijnlijk weg, gebruik liever iets als Rawr ;) vindt ik teminste altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Menace_1981 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:25:
[...]

Hey Viva,

Hé pas op met wat je zegt. :P Miss. zoek je op de verkeerde plekken. Trouwens dutchclanraid kan erg goed meekomen op raid gebied? Of ben je soms horde?
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:49:
[...]

Maareh zal de grenzen openzetten van Auchindoun...tot gauw!
Daar is mij niets over bekend en ik denk het niet. Anachronos bevalt goed en de guild zit op level 17 inmiddels. Dus cancellen? No way. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:39:
paar vraagjes over mods:

Threatplates:

Ik gebruik deze add-on, maar ik vind hem vaak minder overzichtelijk doordat ik niet duidelijk het verschil zie tussen vriend en vijand. Valt hier nog wat aan in te stellen of moet ik een aparte mod voor downloaden?
Druk op V totdat je alleen vijanden/neutral mobs nameplates ziet :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mektheb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:43:
[...]

Waarschijnlijk weg, gebruik liever iets als Rawr ;) vindt ik teminste altijd beter.
sinds rawr flash is en op EJ staat werkt het echt zwaar kut voor mij, gewoon niet leuk. Quadcore processor en ik moet 5 minuten wachten als ik wil scrollen in de gearlijsten :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
HawVer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:44:
[...]

Hé pas op met wat je zegt. :P Miss. zoek je op de verkeerde plekken. Trouwens dutchclanraid kan erg goed meekomen op raid gebied? Of ben je soms horde?

[...]

Daar is mij niets over bekend en ik denk het niet. Anachronos bevalt goed en de guild zit op level 17 inmiddels. Dus cancellen? No way. :P
Dutchclanraid doet het prima, maar ik ben anti NL only guilds, maar belangrijker, Anachronos huisvest helaas niet genoeg goede spelers die je kunt recruiten. Anachronos staat ook rond de 200e plek op de rankings van wowprogress.

Onze guild was lvl 15 en gaan we toch per maandag as disbanden :P, had gemiddeld 15 spelers online, maar helaas geen raiders. Alleen maar mensen die casual de game spelen. Soms moesten we een raid callen met > 20 lvl 85 spelers online, omdat deze niet aan de gear requirements voldeden (als in alles enchanted + gemmed).

[ Voor 16% gewijzigd door Menace_1981 op 03-03-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo WoW-spelende medetweakers :) Al enige tijd speel ik dus ook WoW en ik zit als Asema (85 destro lock) aan de hordekant op Turalyon. Ik ben zelf pas in Cata begonnen met raiden wegens zeer traag levelen :P Ik hou er van om alles tegelijkertijd mee te nemen, dus ook professions. Maar ik heb nu een eigen guild opgestart (http://www.piratesplayingpoker.eu) met wat mensen uit de vorige guild, dus allemaal ervaring, en vooral ook raid-ervaring. We zijn nu vooral nog aan het opstarten (lees; recruiten), maar hebben dus wel de site voor elkaar, teamspeak, guildbank.. We gaan voor seirous 10m raiding en PvP. Ik ben zelf niet heel erg van de PvP, maar de rest wel :p

Anyway, ik ga dit topic blij bijhouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bezulba schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:57:
[...]

sinds rawr flash is en op EJ staat werkt het echt zwaar kut voor mij, gewoon niet leuk. Quadcore processor en ik moet 5 minuten wachten als ik wil scrollen in de gearlijsten :/
Er is ook een downloadeble versie toch ?, ( en ik dacht het silverlight was )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een frustrerende avond gehad op Chimaeron 10 man, wat is dat toch een klote baas. We zijn gewoon anderhalf uur bezig geweest om hem dood te krijgen. Op een bepaald moment hadden we een try met 3 feuds achter elkaar. Moesten we dus alle cooldowns gebruiken om in leven te blijven. Komen we in principe goed in fase 2 maar dan gebeurd het. Tank1 meteen dood (double attack + dot tick). Tank 2 meteen dood. We hadden geen cooldowns meer over en hadden geen enkele dodge of parry. Daarna onze rogue die het normaal gesproken zeker 30 seconden kan volhouden met 86% dodge. Mooi niet eerste hit was meteen raak dot tick er overheen en meteen dood. Dan doe je gewoon alles goed maar het is onmogelijk om de baas dood te krijgen. Aan het eind van de avond was hij wel dood, maar daar wordt je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:43:
[...]

Zijn er eigenlijk concrete voordelen van Elv's boven Tuk? De layout is wat anders zag ik, maar de layout van TukUI bevalt goed dus dat is voor mij niet zo'n punt. Met Tuk zou ik alleen Grid willen veranderen (5 + 10 man midden onder, 25 + 40 man waar het nu zit), maar ik betwijfel of dat met Elv wel mogelijk is?

Zag verder dat Elv een in-game config standaard meegeleverd heeft? En is Elv langzamer met updates of staat het redelijk los van Tuk releases (d.w.z. is het langzamer omdat het een aangepaste Tuk is of onafhankelijke ontwikkeling)? En werken de addons voor Tuk ook in Elv (bv Filger, InterruptIcons)?
Het is natuurlijk een persoonlijke keuze,
Maar ik vindt alles gewoon beter in elkaar zitten.

En de nieuwe update bracht de schitterende optie om (bijna) all vensters te verslepen waar jij ze wilt hebben erg simpel gedaan met het L knopje in de linker chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Goede morgen!

De raid ging gister helaas niet door. Eén van de tanks kon toch niet en ik was zelf ook een uurtje later in verband met werk. Geen ramp, we zijn ten slotte een guild die alleen op zondag een vaste raidavond heeft. De laatste twee weken hadden we op woensdag en donderdag ook raids, leuk voor de loot, progress en gezelligheid. Gister dus even niet.

Anyway, ik kwam online toen wat guildies in Grim Batol zaten met een dps die de groep leavde bij de eerste baas. Mooie gelegenheid om mijn priest aan de wand van de tweede baas te helpen (heb verdomme nog steeds een greenie). Dat domme ding dropte natuurlijk niet, maar mijn guildies waren zo aardig dat ik mijn priest (offspec shadow) kon swappen voor mijn paladin (offspec dps). De derde baas daar dropt namelijk shoulders die ik graag wil hebben. Deze krengen dropte ook niet, dus ik kan nog wel een paar keer die kant op voor de nodige items…

Vervolgens even twee keer Argaloth gedaan, de eerste keer op mijn tankadin – ik won pvp healing legs. De tweede keer op mijn priest – er dropte niks nuttigs. Wel weer de puntjes binnen, dus dat is mooi! Ben voor de verandering vroeg mijn nest in gedoken :) Ook wel eens lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
(kort) dagboekje.

Gisteravond in guild gevraagd of er mensen waren met interesse in een random normal of hc. Voor HC waren wel 3 DPS die interesse hadden, maar hc's tank ik liever niet met een pug erbij (probeer het tanken eerst beter onder de knie te krijgen met guildies als proefkonijn), een van de DPS gaf aan wel een healer te hebben die alleen nog niet hc ready is. Voor mij geen probleem, ik moet toch nog rep en JP En tevens is het op normals ook prima oefenen met tanken. Een ander guildie gaf aan dan wel mee te kunnen als DPS, dus hadden we een volledige guiild groepje.

We kwamen uit in Grim Batol. De run is vrij soepel verlopen (met een paar wipes aan het begin : eerste baas gebruikte de moonkin starfall en trok daarmee een groepje adds erbij en een foute timing bij de 2e boss waardoor we ook adds hadden. Daarna de run afgeamaakt en het was daadwerkelijk lootday voor mijn DK. 3e baas dropte shoulders, trash dropte een tank cloak en de laatste baaas de 2h mace.

Shoulders heb ik maar even gebruikt, en vervangen door de JP versie.

Mijn DK is qua gear nu wel hc ready, maar ik hou het liever toch nog bij guildies voor ik ga puggen.
(DK: Laylyah@aszune).

Ik ben nog bezig met Therazane rep voor de exhalted shoulder enchant, guardians of Hiyal voor de cloak en Wildhammer voor de boots. De bracers van Ramhekhan (of hoe die faction in Uldum ook heet) heb ik naar de lange termijn geschoven, die rep is vreselijk iritant om te halen.

Mijn char heeft nu iets van 12,7% dodge en parry en 136k health zonder blood presence.
Naar welke waardes voor health, dodge en parry moet ik streven voordat ik dodge en parry kan gaan reforgen naar mastery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

heeft iemand nog wat tips over het spelen van elemental shaman in pvp. Zitten hele leuke dingen bij maar moet zeggen dat ik erg veel moeite heb met melee met slow warrior / rogue. Je komt gewoon niet weg van ze en doorcasten heeft amper nut met de snelle interupts en stuns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:30:
(kort) dagboekje.
..
Mijn char heeft nu iets van 12,7% dodge en parry en 136k health zonder blood presence.
Naar welke waardes voor health, dodge en parry moet ik streven voordat ik dodge en parry kan gaan reforgen naar mastery?
Welke rune gebruik je op dit moment? Je zou je parry met 4% kunnen ophogen door rune of swordshattering te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik mis echt iets in de (nieuwe) zones waar je heen kan. Gewoon random events zoals met die elementals. En ja klinkt zoals Rifts, maar het zou helemaal niet zo slecht zijn.

Nu kom ik amper uit SW nadat ik een char naar 85 heb gebracht.

Ook die quests in TB waar je samen een mob/elite moet killen is erg handig daarvoor. Je hoeft dus geen raid te maken. Of maak de wereld iets dynamischer en dat de horde troepen bijv de alliance aanvallen en visa versa.

Er valt nog zoveel te verbeteren of toe te voegen aan WoW dat het interessant blijft om te spelen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:38:
Ik mis echt iets in de (nieuwe) zones waar je heen kan. Gewoon random events zoals met die elementals. En ja klinkt zoals Rifts, maar het zou helemaal niet zo slecht zijn.

Nu kom ik amper uit SW nadat ik een char naar 85 heb gebracht.

Ook die quests in TB waar je samen een mob/elite moet killen is erg handig daarvoor. Je hoeft dus geen raid te maken. Of maak de wereld iets dynamischer en dat de horde troepen bijv de alliance aanvallen en visa versa.

Er valt nog zoveel te verbeteren of toe te voegen aan WoW dat het interessant blijft om te spelen.
Vanilla zodra ik 60 was kwam ik ironforge niet uit behalve met raiden en world events etc en world pvp
TBC kwam ik shattrah niet uit behalve voor raiden en world events en world pvp
Wotlk kwam ik dalaran niet uit behalve voor raiden en world events en world pvp
Cata kom ik Sw niet uit behalve voor Raiden world events en world pvp

En dat is al whut 6 jaar zo ?, kleine kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
MantaMania schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:09:
heeft iemand nog wat tips over het spelen van elemental shaman in pvp. Zitten hele leuke dingen bij maar moet zeggen dat ik erg veel moeite heb met melee met slow warrior / rogue. Je komt gewoon niet weg van ze en doorcasten heeft amper nut met de snelle interupts en stuns.
Vanuit de warrior kan ik je zeggen dat snares het gruwelijk moeilijk maken omdat je in melee range moet proberen te blijven. Elke vorm van CC is een drama voor melee. Ik zou me daar met name op richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HawVer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Vanuit de warrior kan ik je zeggen dat snares het gruwelijk moeilijk maken omdat je in melee range moet proberen te blijven. Elke vorm van CC is een drama voor melee. Ik zou me daar met name op richten.
Als ik me vol richt op slowen gaat het redelijk, earthbind totem, frost shock, thunderstorm en hex maar dan ben ik alleen maar bezig met afstand krijgen en doe ik eigenlijk amper dmg. Zeker met de hp en selfhealing van tegenwoordig is het amper de moeite. maar goed hij raakt mij ook niet dus dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Welke rune gebruik je op dit moment? Je zou je parry met 4% kunnen ophogen door rune of swordshattering te gebruiken.
Stoneskin gargoyle (+2% STA en +4% armor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:41:
[...]

Vanilla zodra ik 60 was kwam ik ironforge niet uit behalve met raiden en world events etc en world pvp
TBC kwam ik shattrah niet uit behalve voor raiden en world events en world pvp
Wotlk kwam ik dalaran niet uit behalve voor raiden en world events en world pvp
Cata kom ik Sw niet uit behalve voor Raiden world events en world pvp

En dat is al whut 6 jaar zo ?, kleine kans :P
Ja ok. Maar ik mis toch wel het cataclysm gevoel zodra ik lvl 85 ben. En ja er zijn hier en daar wat schermutselingen tussen de 2 factie's en dat is erg mooi opgezet.

Ook world PvP is nog maar weinig van over en dat mis ik ook wel uit vanilla.

Toch hebben ze bij Blizz ook niet stil gezeten. Manieren om zo iets te maken zijn er wel denk ik. Andere vraag is wil de community dat wel of zijn ze veels te verwend en lui geworden met al die LFG tools en instant queues.

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 04-03-2011 12:51 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

_Peter2_ schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:30:
(probeer het tanken eerst beter onder de knie te krijgen met guildies als proefkonijn),
Zou zeggen, spring gewoon in het diepe.. en ga random hc's doen met pugs.. tis namelijk echt wel een andere wereld.. en een beetje paniek tanken doet wonderen voor je skills tbh!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:50:
[...]

Ja ok. Maar ik mis toch wel het cataclysm gevoel zodra ik lvl 85 ben. En ja er zijn hier en daar wat schermutselingen tussen de 2 factie's en dat is erg mooi opgezet.

Ook world PvP is nog maar weinig van over en dat mis ik ook wel uit vanilla.

Toch hebben ze bij Blizz ook niet stil gezeten. Manieren om zo iets te maken zijn er wel denk ik. Andere vraag is wil de community dat wel of zijn ze veels te verwend en lui geworden met al die LFG tools en instant queues.
Verwend en lui.
Ze hadden nooit LFG moeten neerkwakken, of als ze het wel deden alleen REALM wize.
Waren de pug's ook nog is wat beter ;).

Maar goed ja de community is lui geworden zo had ik gistere nog mensen die helemaal tegen me zaten te huilen waar ik me mounts vandaan had etc en toen ik over outland begon wisten ze niet eens wat het was.
En nee dat is geen joke het was een 82 hunter en een 83 priest.
Helaas is alles niet meer rozengeur en etc, maar ik denk het wel verandert weer :).
Bedoel de wereld is zoals je het zelf maakt en ik maak lol met bekenden die ik al 6jaar ken en ik doe alleen dingen met guild of met de guilds die ik al jaren ken.

Maar elk willekeurige X speler hoeft mij al niet eens te wishperen voor een portal, en ja ik lijk dan misschien een naast de schoenen loper, maar de helft heeft het gewoon verknald ingame.
En verder hadden van mij wel weer World Bosses gemogen, of gewoon events waar er iets gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:39:
Mod gezocht:

We zijn redelijk actief in arenas en in gebruik hiervoor de standaard Blizz unitframes. Nu ziet iedere debuff op die unitframes er uit als een blauw icoontje. Nadeel is dus, dat ik niet binnen 1 oogopslag kan zien of dit een debuff is die ik met prioriteit wil dispellen. Zijn er mods die dit veranderen, of moet ik dan meteen naar Xperl of zo toe?
Gladius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Kan iemand de 4.1.0 patch notes hier dumpen voor degene die achter een proxy zitten? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Is er nog iemand hier opzoek naar een rogue die actief arena's rbg en dergelijke wil doen... mijn guild toont nauwelijks intresse voor pvp en ben t een beetje beu.. :) hou me alts wel daar voor pve .. maar mijn rogue's verveelt zich een beetje :)

http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/homie/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Roflzor schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:01:
Kan iemand de 4.1.0 patch notes hier dumpen voor degene die achter een proxy zitten? Bij voorbaat dank!
Staan sowieso in het vorige topic ;) Zoekfunctie doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Druk op V totdat je alleen vijanden/neutral mobs nameplates ziet :).
Ah je kunt dus togglen? Nooit geweten! :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:29:
[...]

ally nameplates is dacht ik shift V ( [ v ] zet toch alleen maar enemy nameplates aan of uit)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Makkelijkste weg om Tanaris te bereiken als horde? Heb enkel een landmountje. Oude gidsen hebben het over Thousand Needles en Shimmering Flats, maar was daar geen zwembadje geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:29:
[...]

Jup, maar waarom zou je? Gebruik zelf TidyPlates, die hebben 6 layouts geloof ik, 3 met ieder een tank/nontank mode. Heb gewoon ingesteld dat ie alleen elites laat zien en vind dat toch wel erg handig. Kan ik makkelijk zien of ik aggro verlies, en aan wie.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:40:
Makkelijkste weg om Tanaris te bereiken als horde? Heb enkel een landmountje. Oude gidsen hebben het over Thousand Needles en Shimmering Flats, maar was daar geen zwembadje geïnstalleerd?
Flightpath? Anders wordt het toch zwemmen voor je.. Ligt er trouwens ook aan van welke kant je moet komen, maar vanuit het noorden inderdaad Thousand Needles en Shimmering Flats. Over Desolace door Feralas is ook een mogelijkheid.. Anders kun je misschien een mage om een portal vragen of een summon krijgen van een lock bijvoorbeeld. Wel zo makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zit nu Freewind Post bovenaan, waar vroeger de lift was, maar waar in hemelsnaam kom ik aan land als ik nu het water spring?
update: gewoon lekker zwemmen

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 04-03-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Zijn hier ook 'echte' RPers? Die dus op een RP server zitten?
Ikzelf zit nu nog op twee servers (Anachronos & die van Viva). Maar ik wil ook eens gaan RPen, alleen weet niet hoe ik het beste kan beginnen.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggie0344
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-02-2022
Accounts verkopen gaat tegen de regels in dus dat wordt hier niet gedaan.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah. Dat doen we hier niet hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Vanavond begonnen met Blackwing Decent, Magmaw en Defense System gehaald. Dinsdag verder, had het niet verwacht dat we direct 2 bossen zouden downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Cho'gall is down <3 Eerste tries de faceless tactic geprobeerd, maar dat liep toch niet helemaal zoals we gehoopt hadden. Daarna terug naar de oude tactic met drie healers en daar miste we net het beetje dps. Voorgesteld om maar 2 man te healen zoals veel guides/guilds het beschrijven/doen en dat was op de 2e try een kill. Happy guild! Daarna nog door naar Conclave en die lag op de 3e try. Dat zet de teller op 10/12.

Al met al erg tevreden over de progress tot op heden. Af en toe problemen met sign ups (gister moest onze druid healer werken en onze back up had wel gesigned, maar kwam niet opdagen), maar we hebben tot nu toe nog geen raid hoeven te skippen vanwege sign ups.

Woensdag zo snel mogelijk BoT clearen tot Cho'gall om weer te focussen op de kill. Zoals het er nu naar uitziet wordt Al'Akir onze volgende focus.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.