quote:
bloemenwinkel schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 03:06:
Beste leden,
Ik ben van plan om mijn iphone 3gs 4.2.1 te jailbraiken maar weet het niet zeker. Versie 4.2.1, model MC637DN en modemfirmware 05.15.04. Ik weet niet welke het beste is redsnow of greenpoison anders wilde ik via deze link werken..
http://www.iphoneclub.nl/...lock-iphone-10-iphone-3g/
Het volgende waar ik tegen aan liep was moet je perse cydia erop hebben staan om apps te kunnen downloaden of zit ik nou verkeerd. Ik wil gewoon correct werken ben anders bang dat ik fouten ga maken en me iphone naar de klere help dus help me please..
Waarom wil je je iDevice jailbreaken? En ga nou niet zeggen om gratis apps te draaien, want dan kan je beter naar het politiebureau om de hoek gaan en jezelf aangeven voor piraterij.
De link die je post is overigens erg outdated. Het is voor versie 2.0 en die is allang niet meer beschikbaar. Daarbij bespreken ze unlocken en dat is nu ook al anders, zeker met 4.2.1 (kan namelijk niet).
quote:
Er is een reden waarom ih8sn0w een slechte naam heeft hier, en dat is omdat die 'herstelpunt' functie gewoon een restore is in iTunes waarmee je naar de originele firmware verwijst. Deze gast heeft praktisch niets zelf bedacht en is niet het noemen waard IMO.
quote:
darkfujita schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:49:
Oké hij failt met jailbreaken, 2x achter elkaar.
Ik zet de ipod in de DFU mode, en ongeveer 5 seconden nadat ik de power button inhoud flashed de ipod even aan en uit. Daarna blijft het beeld zwart in DFU mode, en wanneer ik hem jailbreak wordt het scherm wit.
Hier bljift het dan ook bij, en zegt pois0n dat hij heeft gefaild... wat moet ik doen?
edit:
na zeker 6x proberen, met home button in gehouden ja of nee, lukt het nog steeds niet.
Ik doe precies zoals vele filmpjes het op internet voordoen, maar het werkt niet.
Kan iemand mij hulp bieden?
gr
Andere PC geprobeerd nadat je iDevice in DFU staat? Het is niet zo moeilijk om 'm in DFU te krijgen, sommige mensen krijgen het zelfs voor elkaar om er per ongeluk in te komen

. Ik heb mijn iPhone 3Gs (oude bootrom) met RedSn0w gejailbreaked en de aanwijzingen die er staan om naar DFU te gaan zijn geweldig. Je moet even weten wanneer ze komen zodat je klaar zit met je iDevice uit, dan is het een peulenschil. Met de youtube video in de TS gaat het net zo makkelijk.
Dan resteert alleen nog het daadwerkelijke jailbreaken. Als je geen andere computer ter beschikking hebt, let dan goed op of je geen anti-virus hebt draaien die mogelijk in de weg zit en dat je ook iTunes hebt geďnstalleerd, maar niet actief is (of hij moet juist wel actief zijn op de achtergrond, weet even niet meer wat het precies was, probeer met beide) en dan moet het goed gaan. Als je een foutmelding krijgt, post die hier even, misschien dat iemand anders dezelfde error heeft gehad en een oplossing weet.