Dank
alles gefixt behalve de BBC (staat echt zo in gelinkte bron) en Desire X (toestel is onlangs aangekondigd). Het cookiebeleid zet ik door, dergelijke documentatie is boven mijn paygrade
nieuws: Razer geeft dunne Blade-gamelaptop met touchscreen een update
Twee keer 'heeft'.Tot slot heeft de accu heeft een capaciteit van 60Wh en ontbreekt de karakteristieke Switchblade user interface niet.
De Desire X heeft ook beats audio. Dus het klopt wel.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:52:
Bij het nieuws bericht over het gerucht dat HTC Beats Audio zou gaan stoppen staat een typefout, er staat dat HTC alleen in Android toestellen zoals de Sensation XE Beats Audio stopt. In dat lijstje staat ook de Desire X, ik denk dat dat de Desire C moet zijn.
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
De hands-on over de Acer ultrabooks op de IFA
Ze maakten waarschijnlijk [bold]veeld[/bold] indruk.De Acer Aspire S7 maakte vel indruk op de IFA.
reviews: Acer Aspire S7: meest veelbelovende ultrabook
Misschien 1366 en full hd?
Ik had best een scherm willen zien met 13.366 pixels, maar jammer dat het ful hd wordtOp de stand van Acer had het 11,6"-exemplaar nog een resolutie van 13366x768, maar dit wordt bij de uiteindelijke versie dus ful hd.
Acer Aspire S7 review: reviews: Acer Aspire S7: meest veelbelovende ultrabook
Links zit micro-hdmi, de audio-iut- en ingang en, op een beetje vreemde plek, de aan- en uitknop.
Links zit micro-hdmi, de audio-iut- en ingang en, op een beetje vreemde plek, de aan- en uitknop.
Index » Reviews » Core » Hardware » Notebooks » Samsungs ATIV Smart PC's » De hardware en afmetingen
De Atom Z2760 is niet bepaald de snelste chip, maar het verbruik is wel laag: de accuduur zou dan ook op 13,5 uur liggen bj de Mobilemark-benchmark.
bj moet waarschijnlijk bij zijn
De Atom Z2760 is niet bepaald de snelste chip, maar het verbruik is wel laag: de accuduur zou dan ook op 13,5 uur liggen bj de Mobilemark-benchmark.
bj moet waarschijnlijk bij zijn
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
spelmotor = engine? 0_oOok werd weinig gebruik gemaakt van de nieuwe mogelijkheden die de spelmotor bood.
http://tweakers.net/nieuw...omt-14-september-uit.html
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Samsungs ATIV Tab: een fraaie, maar dure RT-tablet
In de tweede alinea:
In de tweede alinea:
"Systems on a chip" o.i.d.?...tussen de twee system on a chips verwijzen...
nieuws: LG: 55"-oled-tv gaat rond de 10.000 euro kosten
Dat is geen goed nederlands, het hoort te zijn:Jang wilde uit strategische overwegingen niet zeggen hoe hoog deze uitval momenteel bedraagt.
Jang wilde uit strategische overwegingen niet zeggen hoe hoog deze uitval momenteel is.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
nieuws: Microsoft geeft zichzelf recht gebruikersgegevens breder te gebruiken
Meervoud voorwaarden: privacyvoorwaardeNDaarmee gaat Microsoft dezelfde kant op als Google, dat eerder dit jaar veel kritiek oogstte met zijn nieuwe privacyvoorwaarde
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Samsungs ATIV Tab: een fraaie, maar dure RT-tablet - pagina 2
" Links en rest naast het scherm zitten de stereospeakers"
Dat moet natuurlijk "rechts" zijn.
" Links en rest naast het scherm zitten de stereospeakers"
Dat moet natuurlijk "rechts" zijn.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Gearbox haalt Furious 4 uit Brothers in Arms-serie
Tweede alinea:
Tweede alinea:
...voer...Volgens Pitchford paste de koers die het ontwikkelteam vaarde steeds minder bij wat Brothers in Arms altijd is geweest.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Windows Phone 8 vereist vaste plek micro-usb voor accessoires
<miereneukmodus>
"...de vorige week uitgelekte plaatjes van de HTC Accord..." verwijst naar plaatjes van hardware.
</miereneukmodus>
<miereneukmodus>
"Alle tot nu toe bekende Windows Phone 8-hardware" verwijst naar hardware.Alle tot nu toe bekende Windows Phone 8-hardware, zoals de al aangekondigde Samsung Ativ S, de vorige week uitgelekte plaatjes van de HTC Accord en nieuwe Nokia Lumia's tonen de micro-usb-poort aan de onderzijde van het toestel. Bij voorgaande HTC's en Nokia's was dat niet het geval.
"...de vorige week uitgelekte plaatjes van de HTC Accord..." verwijst naar plaatjes van hardware.
</miereneukmodus>
nieuws: Nieuwe Metal Gear Solid verschijnt voor huidige consoles
Kom op zeg..."Ik wordt doodmoe van mensen die me vragen of dit Project Ogre is", liet Kojima...
Windows 8 Pro biedt downgrade-optie naar Windows 7 of Vista
Tweede alinea:
Tweede alinea:
...versie...De downgrade-optie is alleen geldig voor oem-versies van Windows 8 Pro, de versies van het besturingssysteem die wordt meegeleverd met nieuwe computers.
Nieuwe iPhone audio-accessoires zullen niet werken op oude iPhones
Tweede alinea:
Tweede alinea:
Tussen 'maar' en 'louter' moet nog 'met'. (De 'met' mag ook na 'louter', beide mogelijkheden zijn correct)Deze connector werkt in tegenstelling tot de huidige connector niet meer met analoge signalen voor de doorgifte van audio, maar louter digitale signalen.
nieuws: Windows 8 Pro biedt downgrade-optie naar Windows 7 of Vista
Gebruikers -> Gebruiker.Ook kan een gebruikers niet downgraden vanaf een normale Windows 8-versie.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 03-09-2012 14:52 ]
Microsoft geeft zichzelf recht gebruikersdata breder toe te passen
Laatste alinea, tweede zin:
Laatste alinea, tweede zin:
moet „class action” (met ook de eerste 'c' cursief) zijn.class action
In het Xperia T artikel, allerlaatste zin, eerste woord:
Al met het hoofd bij het volgende woord gok ikMijn zijn compacte bouw is het echter wel een leuk alternatief voor de mensen die de recente smartphones van 4,8" net even te groot vinden.
Bravia 84X9005: 84"-scherm voor films in 4k
Het frequentiebereik van de speakermodule zou 60 tot en met 20Hz bedragen bij -10dB.
Moet dit niet kHz zijn ?
Of ben ik aan het raaskallen...
Het frequentiebereik van de speakermodule zou 60 tot en met 20Hz bedragen bij -10dB.
Moet dit niet kHz zijn ?
Of ben ik aan het raaskallen...
nieuws: EU:meer bandbreedte voor mobiel internet door frequenties te delen
Het ontbreken van een spatie tussen 'EU:' en 'meer' in de titel doet pijn aan mijn ogen …
Het ontbreken van een spatie tussen 'EU:' en 'meer' in de titel doet pijn aan mijn ogen …
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Fixed, behalve die kHz-kwestie, ER?
Abort Retry Fail?
reviews: Bravia 84X9005: 84"-scherm voor films in 4k
"Het frequentiebereik van de speakermodule zou 60 tot en met 20Hz bedragen bij -10dB."
Ik veronderstel dat dit 60Hz tot 20kHz moet zijn...
"bijna dezelfde beeldkwalliteit als een native 4k-film op dat scherm."
beeldkwaliteit
"Het frequentiebereik van de speakermodule zou 60 tot en met 20Hz bedragen bij -10dB."
Ik veronderstel dat dit 60Hz tot 20kHz moet zijn...
"bijna dezelfde beeldkwalliteit als een native 4k-film op dat scherm."
beeldkwaliteit
[ Voor 30% gewijzigd door Dikke Foaf op 03-09-2012 20:39 ]
Tweakers.net breidt Pricewatch uit met witgoed
Bij de paragraaf 'Actievoorwaarden' staat bij de opsomming alleen bij de laatste entry een punt aan het einde. Alle andere entries hebben geen punt aan het einde.
...is....verbruik van een apparaat kost.
Bij de paragraaf 'Actievoorwaarden' staat bij de opsomming alleen bij de laatste entry een punt aan het einde. Alle andere entries hebben geen punt aan het einde.
60Hz tot en met 20kHz is redelijk voor een speaker. Conform aangepast.Dimitri R schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:50:
Fixed, behalve die kHz-kwestie, ER?
Microsoft komt met synchronisatie-app voor Windows Phone 8
Naar "Dat er een afbeelding van de applicatie naar buiten komt"? Dan is het vervolg (doordat zelfs fabrikanten van toestellen geen volledige toegang hebben tot het besturingssysteem) niet logisch.
Naar "Microsoft houdt zaken over Windows Phone 8 geheim"? Ook dan is het vervolg niet echt logisch te noemen.
Waar verwijst de 'komt dat' naar?Dat er een afbeelding van de applicatie naar buiten komt, is opvallend; Microsoft houdt zaken over Windows Phone 8 geheim. Volgens de Russische site Mobile-Review komt dat doordat zelfs fabrikanten van toestellen geen volledige toegang hebben tot het besturingssysteem.
Naar "Dat er een afbeelding van de applicatie naar buiten komt"? Dan is het vervolg (doordat zelfs fabrikanten van toestellen geen volledige toegang hebben tot het besturingssysteem) niet logisch.
Naar "Microsoft houdt zaken over Windows Phone 8 geheim"? Ook dan is het vervolg niet echt logisch te noemen.
Bravia 84X9005: 84"-scherm voor films in 4k
als is de zwartweergave vanwege ips wat minder indrukwekkend.
als is de zwartweergave vanwege ips wat minder indrukwekkend.
Asus Taichi-ultrabook met dubbelzijdig scherm
Op meerdere paarden wedden
Volgens mij hoort die eerste komma daar niet:
De toevoeging van een touchscreen op de cover van een laptop is zo'n eenvoudig idee, dat je je afvraagt waarom niet meer fabrikanten dit doen
Op meerdere paarden wedden
Volgens mij hoort die eerste komma daar niet:
maar zou het moeten zijn:De toevoeging van een touchscreen op de cover van een laptop, is zo'n eenvoudig idee, dat je je afvraagt waarom niet meer fabrikanten dit doen.
De toevoeging van een touchscreen op de cover van een laptop is zo'n eenvoudig idee, dat je je afvraagt waarom niet meer fabrikanten dit doen
meuk: Opera 12.50 build 1580 snapshot
De release notes voor deze versie, die verschillende verbeteringen heeft met betrekking tot gebruik in Wondows 8, kunnen hieronder worden gevonden.
De release notes voor deze versie, die verschillende verbeteringen heeft met betrekking tot gebruik in Wondows 8, kunnen hieronder worden gevonden.
nieuws: KPN-klanten betalen nog altijd voor gestopte mobiele dienst i-mode
Ik weet het zelf eerlijk gezegd niet helemaal zeker, maar als een merk/productnaam officieel begint met een kleine letter, moet het dan ook niet gewoon met een kleine letter geschreven worden als je met die naam een zin begint?I-mode was een succes in Japan, maar sloeg nooit aan in Nederland.
You can't win 'm all.EotT schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:20:
meuk: Opera 12.50 build 1580 snapshot
Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessors
In de 4e paragraaf staat het volgende:
Vervolgens staat er in de tabel dat de i5 processors over 2 cores beschikken met hyperthreading waar dit waarschijnlijk dus 4 standaard cores moeten zijn.Behalve de dualcore-Ivy Bridge i3's, introduceerde Intel vier nieuwe i5-processors met Ivy Bridge-technologie aan boord. Dit zijn quadcores, maar ze hebben in tegenstelling tot de i3's geen hyperthreading gekregen.
NeeElektroNeko schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:11:
nieuws: KPN-klanten betalen nog altijd voor gestopte mobiele dienst i-mode
[...]
Ik weet het zelf eerlijk gezegd niet helemaal zeker, maar als een merk/productnaam officieel begint met een kleine letter, moet het dan ook niet gewoon met een kleine letter geschreven worden als je met die naam een zin begint?
Onze taal zegt nee.Ik weet het zelf eerlijk gezegd niet helemaal zeker, maar als een merk/productnaam officieel begint met een kleine letter, moet het dan ook niet gewoon met een kleine letter geschreven worden als je met die naam een zin begint?
Copy/paste is soms heel handig, soms wat minderTepel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:12:
Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessors
[...]
Vervolgens staat er in de tabel dat de i5 processors over 2 cores beschikken met hyperthreading waar dit waarschijnlijk dus 4 standaard cores moeten zijn.
ftfy
nieuws: Pentax K-3-dlsr krijgt wellicht aps-c-beeldsensor met 24 megapixels
In de titel staat 'dlsr', dit moet dslr zijn.
In de titel staat 'dlsr', dit moet dslr zijn.
nieuws: Xbox Live en Xbox.com kampen met connectieproblemen
3e alinea eerste woord: Mirosoft ipv Microsoft
3e alinea eerste woord: Mirosoft ipv Microsoft
nieuws: Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessorsEen van de i5-processors, de Cire i5-3350P, heeft geen functionele gpu aan boord; de i5-3335S heeft een HD4000 en de overige twee een HD250
eind 3e alinea in de tekst.
moet Core i5-3350P ipv Cire i5-3350P zijn
Acers Windows 8-tablets: groter is beter
Tweede pagina, vierde alinea:
Tweede pagina, vierde alinea:
...had...Daarnaast was Acer niet eens de moeite genomen om de rtm-versie van Windows 8 te installeren...
nieuws: Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessors
In de kop staat 21 als woord geschreven. Onze Taal zegt dat getallen boven de twintig meestal als cijfers worden geschreven.Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessors
In de inleiding hetzelfde verhaal, echter wordt het dan een rare mix van cijfers en woorden en er wordt dan aangeraden om alleen maar cijfers te gebruiken.Het bedrijf bracht in totaal eenentwintig nieuwe chips uit, waarvan vijf mobiele en zestien voor de desktop, waaronder dualcore- Ivy Bridge-processors.
[ Voor 26% gewijzigd door Tommy Angelo op 04-09-2012 15:46 ]
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Eerste versie 'virtualisatie-OS' Qubes ziet daglicht
Vierde alinea:
En de eerste alinea begint met "11:00", ik vermoed dat dat daar niet moet staan.
Vierde alinea:
...moet...Om het gevirtualiseerde systeem verder te beveiligen, moeten elke copy-paste-actie en het kopiëren van bestanden tussen twee virtuele machines worden bevestigd.
En de eerste alinea begint met "11:00", ik vermoed dat dat daar niet moet staan.
Zoals het er nu staat, is het niet fout.Tommy Angelo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:41:
nieuws: Intel introduceert eenentwintig desktop- en laptopprocessors
[...]
In de kop staat 21 als woord geschreven. Onze Taal zegt dat getallen boven de twintig meestal als cijfers worden geschreven.
[...]
In de inleiding hetzelfde verhaal, echter wordt het dan een rare mix van cijfers en woorden en er wordt dan aangeraden om alleen maar cijfers te gebruiken.
Het is hier wel degelijk meervoud.enigmafan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:45:
Eerste versie 'virtualisatie-OS' Qubes ziet daglicht
Vierde alinea:
[...]
...moet...
Is inmiddels verwijderd.En de eerste alinea begint met "11:00", ik vermoed dat dat daar niet moet staan.
Rest is ook gefikst.
nieuws: 'Antisec haalt privégegevens 12 miljoen iOS-gebruikers van FBI-laptop'
In het artikel komen we twee spellingen van dezelfde woorden tegen:
"udid's" en "udids"
Liever gebruik maken van het één of het ander
In het artikel komen we twee spellingen van dezelfde woorden tegen:
"udid's" en "udids"
Liever gebruik maken van het één of het ander
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Britten ontwikkelen silicium quantumchips
Tweede alinea:
Tweede alinea:
...gaan de ontwikkeling melden... of iets soortgelijks.De Britten meldden de ontwikkeling van hun quantumchips tijdens het British Science Festival, dat van 4 tot 10 september plaatsheeft.
Asus stopt wellicht met netbooks in Eee PC-lijn
tweede alinea
Ook MSI zou willen stoppen met de verkoop van notebooks, evenals Acer.
MSI stopt met netbooks ipv notebooks?
edit: ik beschouw dat als een tikfout :-)
tweede alinea
Ook MSI zou willen stoppen met de verkoop van notebooks, evenals Acer.
MSI stopt met netbooks ipv notebooks?
edit: ik beschouw dat als een tikfout :-)
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen73 op 04-09-2012 16:59 ]
nieuws: Asus stopt wellicht met netbooks in Eee PC-lijn
Ze stoppen toch met de verkoop van netbooks, niet van notebooks.Ook MSI zou willen stoppen met de verkoop van notebooks, evenals Acer.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Ze hebben het al gemeld.enigmafan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:41:
Tweede alinea:
[...]
...gaan de ontwikkeling melden... of iets soortgelijks.
De rest is gefikst.
nieuws: Xbox Live en Xbox.com kampen met connectieproblemen
Moet het niet "symptomen" zijn?Volgens het bedrijf gebeurt het vaker dat er wat connectieproblemen ontstaan als er updates en fixes doorgevoerd worden in het systeem. Het zouden volgens Microsoft geen symptonen zijn van een achterliggend groter probleem.
Android developer & dürüm-liefhebber

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Apple presenteert nieuwe iPhone hoogstwaarschijnlijk volgende week
''Het evenement zal volgende week woensdag om zeven uur Nederlandse tijd plaatsvinden. ''
Nou weet ik nog steeds niet of het s'ochtends of s'avonds is..
''Het evenement zal volgende week woensdag om zeven uur Nederlandse tijd plaatsvinden. ''
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
nieuws: 'Ericsson wil onderdeel van Nokia-Siemens inlijven'
Zin loopt niet echt lekker zo~Ericsson zou voornemens zijn om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
Kun je daarvoor even een eigen topic openen?JKratos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:26:
nieuws: Apple presenteert nieuwe iPhone hoogstwaarschijnlijk volgende week
Volgens mij klopt het gewoon.Source90 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:03:
nieuws: 'Ericsson wil onderdeel van Nokia-Siemens inlijven'
[...]
Zin loopt niet echt lekker zo~
[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 04-09-2012 20:29 ]
Het lijkt me eerder:Ericsson zou voornemens zijn om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
Ericssons voornemen is om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
of:
Ericsson zou voornemens hebben om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Zerfox op 04-09-2012 21:37 ]
Het is geen voornemen. Het is 'voornemens zijn'. Zie http://www.woorden.org/woord/voornemens of http://vandale.nl/opzoeken?pattern=voornemens&lang=nnZerfox schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:36:
[...]
[...]
Het lijkt me eerder:
Ericssons voornemen is om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
of:
Ericsson zou voornemens hebben om een onderdeel van branchegenoot Nokia Siemens Networks over te nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 04-09-2012 22:13 ]
Robotsysteem maakt zonne-energie goedkoper
...elk individueel zonnepaneel...Op deze wijze heeft niet elke individuele zonnepaneel een aansturingssysteem nodig...
Ericsson wil onderdeel van Nokia-Siemens inlijven
Tweede alinea:
Tweede alinea:
De link onder 'afkomstig' moet vermoedelijk verwijzen naar: http://www.reuters.com/ar...bss-idUSBRE8820DF20120903De overnameplannen van Ericsson zijn afkomstig van Reuters
Valve zet rem op inzendingen Steam Greenlight
Begin derde alinea:
Begin derde alinea:
...die...Om de kwaliteit van de inzendingen te verhogen vraagt Valve nu om een financiële bijdrage, dat volledig naar het goede doel Child's Play gaat.
Samsung-ultrabooks: touchscreen en magnesium
Eerste pagina, eerste alinea:
Eerste pagina, eerste alinea:
Een land kan een grootmacht zijn, een bedrijf niet.De Zuid-Koreaanse grootmacht presenteerde verder geen volledig nieuwe reguliere notebooks...
En als we d'r "De grootmachtige Zuid-Koreanen" van maken is het wel goed zeker
Ik vind het spijkers op laag water zoeken maar m'n collega geeft je gelijk, dus het is aangepast.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Nokia presenteert Lumia 920 met Windows Phone 8
Einde 2e alinea
Einde 2e alinea
-> maakte Nokia niet duidelijkHoe dat precies gebeurt, maakte Nokia niet onduidelijk.
[ Voor 0% gewijzigd door Iekozz op 05-09-2012 16:42 . Reden: ninja grammar edit ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Je was snel; die fout heeft er niet lang gestaan
Eerste regel even veranderen in euro ipv dollar
nieuws: Oracle moet Google 1,1 miljoen dollar betalen
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
U vraagt, wij draaien
nieuws: Ziggo-site: tv-kijken voor Android komt 'medio september'
EDIT:
wiktionary.org kent het, maar ik vraag me af in hoeverre dat betrouwbaar en / of een leidraad is.
Ik ken heel het televisiekijken niet als werkwoord, heb ik iets gemist?De provider laat op zijn website weten dat de bestaande Android-app medio september een update krijgt waarmee live televisiekijken wordt ondersteund.
EDIT:
wiktionary.org kent het, maar ik vraag me af in hoeverre dat betrouwbaar en / of een leidraad is.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2012 17:20 ]
Niet echt een typ fout maar leesbaarheids puntje
nieuws: Bitcoin-exchange BitFloor gaat dicht na Bitcoin-roof
Door BitFloor dacht ik bij BitCoin-roof engels voor plafond, misschien diefstal hier beter op zijn plaats?
nieuws: Bitcoin-exchange BitFloor gaat dicht na Bitcoin-roof
Door BitFloor dacht ik bij BitCoin-roof engels voor plafond, misschien diefstal hier beter op zijn plaats?
nieuws: Rovio komt met Bad Piggies-opvolger van Angry Birds
"Het spel zal simpelweg 'Bad Piggies' en eind september moet de game uitkomen."
->
"Het spel zal simpelweg 'Bad Piggies' heten en eind september moet de game uitkomen."
"Het spel zal simpelweg 'Bad Piggies' en eind september moet de game uitkomen."
->
"Het spel zal simpelweg 'Bad Piggies' heten en eind september moet de game uitkomen."
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
'Televisiekijken' staat niet in de Van Dale, 'televisiekijker' wel. De vraag is dan altijd of zo'n woord een uitzondering is, of dat het meer een illustratie is - want net als in het Duits worden in Nederland ook behoorlijk vaak woorden aan elkaar geplakt. En ik hou het op het tweede. Ik zou het sowieso niet los schrijven zonder voorzetselgebruik ("naar de televisie kijken"). Overigens is 'video kijken' bij ons bij wet verboden - het is 'video bekijken' of 'naar video kijken'. Analoog daaraan laat ik de huidige formulering ook staan. Ik hou me overigens aanbevolen (per DM/mail) voor meer 'bewijs' hieromtrent, hoe meer ik ernaar kijk, hoe lastiger het wordtCptChaos schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:16:
nieuws: Ziggo-site: tv-kijken voor Android komt 'medio september'
[...]
Ik ken heel het televisiekijken niet als werkwoord, heb ik iets gemist?
EDIT:
Andere twee probleempjes zijn gefikst, want die waren wel makkelijk
Dune HD kondigt mini-mediaspelers met hdmi-interface aan
Eerste alinea":
Tweede alinea:
Eerste alinea":
...kunnen...Dune HD heeft twee zeer compacte mediaspeler-dongles aangekondigd die direct in een hdmi-ingang van een hd-televisie geprikt kan worden.
Tweede alinea:
...laatste...Dat laaste model is volgens de fabrikant in staat om...
In nieuws: Dune HD kondigt mini-mediaspelers met hdmi-interface aan
Verkeerd om?Over prijzen heeft HD Dune nog niets bekend gemaakt.
In nieuws: 'Google gaat 3g-variant van Nexus-tablet uitbrengen'
Ik twijfelde ook nog over "De tablet," maar volgens vandale.nl is "tablet" mannelijk, vrouwelijk en onzijdig. Alle keuze dus.De tablet is gebasseerd op een onaangepaste versie van Android 4.1 en heeft een 7"-scherm.
in nieuws: Motorola kondigt nieuwe Razr-smartphones aan
in de zin zit een fout die de zin niet lekker laat lopenDaarnaast kondigde de fabrikant aan dat de meeste toestellen die het in 2011 uitbracht worden voorzien van een update naar Android Jelly Bean.
De correcte term is witgoedproduct, in plaats van witgoed [spatie] product.Vanaf heden kun je in de Pricewatch ook prijzen van witgoed producten vergelijken.
Om dit te vieren hebben we een leuke winactie: koop via de Pricewatch een witgoed product en win je aankoopbedrag terug!
Volgens het rechtbankdocument bij GrowlawGroklaw eiste Oracle hiervoor aanvankelijk een schadevergoeding van meer dan zes miljard dollar, maar het Amerikaanse patentbureau trok vijf patenten in vanwege prior art en deze werden dus ook uit de aanklacht geschrapt.
link
http://www.groklaw.net/
Volgens het rechtbankdocument bij GrowlawGroklaw eiste Oracle hiervoor aanvankelijk een schadevergoeding van meer dan zes miljard dollar, maar het Amerikaanse patentbureau trok vijf patenten in vanwege prior art en deze werden dus ook uit de aanklacht geschrapt.
link
reviews: Hands-on: Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8
laatste zin:
laatste zin:
Als Nokia de Lumia 920 snel uitbrengt en de prijs binnen de perken weet te houden, dan kunnen gebruikers in elk geval een solide en vernieuwend alternatief kiezen voor de nieuwe modellen van Apple en Samsung die deze herfst uitkomen en vermoedelijk de verkooplijsten zullen domineren.
nieuws: RIPE deelt deze maand laatste ipv4-adresblokken uit
RIPE zal vanaf woensdag bovendien dagelijks de resterende ipv4-voorraad op zijn site weergeven.
Coördinator van de Waze Belux Community
Hands-on: Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8
Vierde pagina, tiende alinea:
Vierde pagina, tiende alinea:
...gebruiker...Ook is er veel functionaliteit toegevoegd: zo is er een datateller die bijhoudt hoeveel data de gebruikers verstookt.
pagina 2:
en in dit geval zou ik de eerste kiezen
pagina 2:
het "komt vooral doordat" of "is vooral omdat"Dat komt vooral omdat Windows
en in dit geval zou ik de eerste kiezen
[ Voor 6% gewijzigd door tinzarian op 06-09-2012 09:46 ]
Nog een, pagina 4 van dezelfde Hands-on:
"Dat komt omdat Microsoft"
"Dat komt omdat Microsoft"
[ Voor 10% gewijzigd door tinzarian op 06-09-2012 09:58 ]
Deze is overigens nog niet aangepast:
enigmafan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:41:
Tweede alinea:
[...]
...gaan de ontwikkeling melden... of iets soortgelijks.
Zoals eerder gemeld zie ik daarin ook geen fout. De verleden tijd is hier terecht toegepast.enigmafan schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:16:
Deze is overigens nog niet aangepast:
[...]
.
Dat is wel een record denk ikDe Lumia 920 heeft ook een PureView-camera, maar dit keer is de grote sensor weggelaten: daar zou ook geen ruimte voor zijn in de behuizing; de sensor telt 8,7 miljoen megapixels.
Oeps, daar had ik dan blijkbaar overheen gelezenDelpozo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:20:
[...]
Zoals eerder gemeld zie ik daarin ook geen fout. De verleden tijd is hier terecht toegepast.
openSUSE 12.2
Eerste alinea:
...stabiel...Deze keer zijn echter twee maanden extra uitgetrokken om hem extra sabiel te krijgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.