iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
'Zich inkopen' is anders correct Nederlands.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
nieuws: Intel wil 3,3 miljard euro investeren in ASML
Laatste zin eerste niet-vette alinea:
Daarnaast koopt Intel zich in bij het Nederlandse bedrijf door voor 1,7 miljard tien procent van de aandelen op te kopen.
Dat zal "hoopt" hebben moeten zijn gok ik. Of de zin is een beetje siekjes natuurlijk
De rest is gefikst.
krachtgen > krachtenZowel je wapens als kennis over je krachtgen zul je gaandeweg verzamelen, wat leidt tot een wiel waarop dertien skills bij elkaar staan.
(althans, voor zover bekend krijg je die krachten in het spel door een magische tattoo, niet door genetische manipulatie
Midden tweede alinea:
...vooralsnog...De oorzaak van de storing en hoeveel aansluitingen zijn getroffen, is vooralsog onduidelijk.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Vierde alinea:
...strafrechtelijk...Simpel moet die gegevens bewaren, zodat de recherche die kan opvragen bij een strafrechterlijk onderzoek.
Maar de poll niet, daar staat nog steeds een D.RoD schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:38:
Alles weer gefikst.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Gebruikers moet dit zijn neem ik aanZo probeert het bedrijf uit Cupertino ervoor te zorgen dat bij de release al veel applicaties up-to-date zijn en gebrukers geen hinder ondervinden van de update.
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
moet zijn: "iets wat Palm Cards genoemd werd", of "iets wat Palm Cards heette".kunnen beheerd worden via verkleinde vensters, iets wat Palm Cards noemde.
Nee, wat er stond was correct, maar het is nu wel iets verduidelijkt; de poll heeft zichzelf opgelost en rest is gefikstTowap schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:56:
Video toont interface mobiel besturingssysteem firefox OS
[...]
moet zijn: "iets wat Palm Cards genoemd werd", of "iets wat Palm Cards heette".
voor het plaatsen van thrid party-cookies
third party-cookies
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Zou moeten zijn: Golden Master. Zie ook: Wikipedia: Golden master
"Intel investeert 3,3 miljard euro om de ontwikkeling van 450mm-wafers te versnellen."
King for a day,... fool for a lifetime.
Volgens mij moet daar nog het woordje 'waarde' tussen.Hoewel Android 2.3 op het gebied van gebruikservaring, snelheid en stabiliteit een prima besturingssysteem is, hechten veel tweakers aan de updates.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
In de inleiding staat dubbel "moet" en er mist een punt aan het eind
[ Voor 6% gewijzigd door DJT88 op 11-07-2012 08:16 ]
2JZ TT6 :D
derde alinea iPad: aansluitmogelijkehden
Bijna midden tweede alinea:
...producten......het feit dat het bedrijf zijn producen niet langer zal laten...
De dienst maakt chatten, videobellen en het delen van bestanden, zoals foto's, mogelijk maken.
Kim Dotcom, oprichter van Megaupload heeft het openbaar ministerie in Amerika een voorstel gedaan. Via Twitter liet hij weten: "We komen wel naar de Verenigde Staten toe, uitlevering is niet nodig. We willen wel op borgtocht vrij blijven en we willen dat ons kapitaal worden vrijgegeven voor avocaten en levensonderhoud", aldus Dotcom.
"New Zeeland Harlod" -> het blaadje heet volgens de site: "New Zealand Herald"
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Einde tweede alinea:
Er klopt iets niet met het einde van die zin.Het geld is verder bedoeld voor de ontwikkeling van een rpg die enkel nog bekend staat onder de werktitel 'Ultimate RPG / New Britannia,' die gaat verschijnen 'mobiele platformen.'
Laatste alinea:
fietroutes => fietsroutesGoogle heeft de dienst uitgerold voor de Benelux, maar ook in andere landen zijn fietroutes beschikbaar gemaakt. De internetgigant bood in Maps al mogelijkheden voor voetgangers om routes te plannen.
happy editting
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
reviews: Toshiba AT300: driemaal is scheepsrecht
Staat de volgende tekst:
Extra puntje aan einde eerste zin dus weghalen!Toshiba heeft bij de AT300 voor een volwaardige sd-kaartlezer gekozen en dat maakt de tablet veelzijdiger.. De sd-kaart past in zijn geheel in het slot en steekt dus niet uit.
Even verderop (pagina 3) staat:
Ik gok dat het een browser (met 'r' ) is!Bij onze browsertest wordt elke 20 seconden een website van een vooraf opgestelde lijst opgevraagd.
[ Voor 17% gewijzigd door Bassmaniac op 11-07-2012 14:06 . Reden: extra foutje opgemerkt ]
Het eerste datacenter, dat al operationeel is, wordt gebruikt door onder andere door Google.
De passage werd opgemerkt door Ronalsd Prins
- Eerste alinea, tweede zin:het Nationaal Cyber Security Centrum
- Derde alinea, eerste zin:Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst
- Derde alinea, tweede zin:sprak minister Opstelten
Begin tweede alinea:
Deze zin zegt dat de zoekfunctie tijdelijk werd verboden, wat bedoeld wordt is dat de Galaxy Nexus tijdelijk werd verboden (in ieder geval is de manier waarop het nu in de zin staat discutabel).Met de zoekfunctie, die ook in de Galaxy Nexus zit en die daarom tijdelijk werd verboden...
reviews: Hands-on: Cisco Connect CloudOok zouden de voorwaarden ingrijpend zijn herschreven; de gewraakte passage over het volgenvan gebruikers zou bijvoorbeeld van de baan zijn.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Yep, nu verduidelijkt met een link.
Rest is gefikst.
Zelfde topic. 10.500 ?Om data snel genoeg aan de interface te kunnen leveren, draaien de platters van de 2,5"-harde schijven met 10.500 toeren per minuut.
Psst. Toshiba zegt ook 10.500. Maar tegelijk ook 10.000..... Vaag!
[ Voor 16% gewijzigd door Fairy op 12-07-2012 12:11 ]
Dit was al een tijdje gerepareerd
Ja, de platters spinnen op 10.500rpm volgens Toshiba, maar ze worden gewoon 10K-schijven genoemdFairy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:06:
[...]
Zelfde topic. 10.500 ?
Psst. Toshiba zegt ook 10.500. Maar tegelijk ook 10.000..... Vaag!
De huidige link verwijst naar de changelog, maar moet zijn:
http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/downloads.html
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Eerste alinea van die pagina.Om een goede indruk te krijgen van Cisco Connect Cloud hebben we een Linksys EA4500-router aan een thuisnetwerk gekoppeld. Zolang de EA6500 nog niet op de markt is, is de EA5400 het topmodel van de fabrikant.
Bij de tweede even de 4 en de 5 omwisselen.
Moet zijn: een divisie van Alcatel One Touchnieuws: Vodafone brengt budget-Android-toestel Smart II in Nederland uit
een divisie van Alcatal One Touch
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Er wordt duidelijk aangegevenwillemdemoor schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:34:
[...]
Ja, de platters spinnen op 10.500rpm volgens Toshiba, maar ze worden gewoon 10K-schijven genoemd
, dus fout.Toshiba kondigt nieuwe hdd's met rpm-snelheid van 10.000 aan
"Nvidia benadrukt dat er geen wachtwoorden in klare tekst waren opgeslagen"
Klare tekst? Volgens wiki is dat een anglicisme van "clear text". Kan hier niet beter "platte tekst" worden gebruikt?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verder raadt het bedrijf gebruikers aan uit voorzorg vergelijkbare wachtwoorden bij andere dienste aan te passen
Oneens. Dan zou ik ook niet van een tweelitermotor mogen spreken als de cilinderinhoud slechts 1998cc bedraagt.PcDealer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:22:
[...]
Er wordt duidelijk aangegeven
[...]
, dus fout.
De rest is gefikst.
1e alinea: "Het College bescherming persoonsgegevens"
... hoofdletters
4e aline: "aldus het CPB"
moet zijn CBP
Het college zelf is het niet met je eens.carlo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:51:
Nieuws: CBP waarschuwt voor privacyrisico's bij kopiëren paspoort
1e alinea: "Het College bescherming persoonsgegevens"
... hoofdletters
Tuurlijk, aangepast.4e aline: "aldus het CPB"
moet zijn CBP
Er mist een C.Aangezien het de eerste keer was dat we in Santuary rond konden lopen - niet gebruikelijk met een character van level 25, maar dat krijg je in een preview-setting - wilden we eerst even in Sanctuary rondkijken.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Pagina 3 eenzelfde fenomeen:beany schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:24:
reviews: Hands-on: Borderlands 2
[...]
Er mist een C.
Hilarische figuren
Rond Tina ontspon zich een hele serie quests, en dat is een flink verschil met de voorgaande game. Net als in Borderlands zit deel twee weer boordevol hilarische figuren. In de eerste game hadden die eigenlijk voornamelijk een bijrol. Je kwam ze tegen, moest er even om lachen en was meteen weer op weg naar een volgend grappig personage. Dat is in BoRderlands 2 anders. Aan Tina zit je missies lang vast en als we de makers moeten geloven, geldt dat voor veel meer karakters. Het komt het spel ten goede, want zo worden Tina en consorten meer dan een verzameling toevallige passanten. Het geeft BoRderlands 2 wat meer diepgang dan de voorganger.
Die laatste eerste 5 is teveel.Wellicht is de HTC 64535LVW een smartphone
[ Voor 3% gewijzigd door tinzarian op 13-07-2012 15:08 ]
De 1e Borderlands zonder r is inderdaad verbeterd, maar de 2e nog niet
Het geeft Boderlands 2 wat meer diepgang dan de voorganger.
[ Voor 16% gewijzigd door YellowOnline op 13-07-2012 15:36 ]
het is VMware dus met een kleine w
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Einde derde alinea:
Daar moet nog iets bij, "te beschermen" vermoed ik.Als bij een datalek blijkt dat het bedrijf niet voldoende maatregelen had getroffen om de privacygevoelige gegevens, kan het College Bescherming Persoonsgegevens een boete opleggen.
Deze ook:
Vierde alinea:
...en...Deze meldplicht voor datalekken wijkt af van die in de Telecomwet: die geldt alleen voor enkele sectoren, zoals telecomproviders een aanbieders van gas...
Begin vijfde alinea:
Meldingen van datalekken, zo lijkt me, komen in de media.De afgelopen jaren is het aantal datalekken dat in de media komt fors toegenomen.
Laatste regel:
...cbp...Overigens kan het Cbp niet alle gemelde datalekken onderzoeken, zo erkende minister Teeven al eerder.
[ Voor 37% gewijzigd door enigmafan op 13-07-2012 18:30 . Reden: Nog een foutje ]
- Tweede alinea, laatste zin:College bescherming persoonsgegevens
- Laatste alinea, laatste zin:CBP
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
die is ontdekt door een
die is ontdekt door een
Of terwijl, spatie van in href naar uit de href.
"meet" moet dus "meer" zijn.Apple lijkt zich de kritiek van klanten te hebben aangetrokken, die reageerden op het nieuws dat Apple zijn producten niet meet liet keuren voor een Epeat-certificaat.
Meet moet meer zijn.nieuws: Apple laat producten weer testen voor 'groene' certificaten
...die reageerden op het nieuws dat Apple zijn producten niet meet liet keuren voor een Epeat-certificaat.
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
...zijn producten niet meet liet keuren voor een Epeat-certificaat.
Moet meer zijn.
De eerste skills kosten je een enkel AP of SP, de hoogste kosten al snel twintig 20 punten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik denk dat juist verwezen moet worden naar de app.De komende weken kunnen bètatesters de apk's tegemoet zien en de broncode is al beschikbaar gesteld, maar XMBC voor Android zal voorlopig nog niet de Google Play-winkel komen. "We hebben besloten Google Play pas via Google Play uit te brengen als we zeker zijn dat gebruikers met allerhande apparaten dezelfde XBMC-ervaring krijgen", aldus 'theuni'
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik begrijp dat een subscript 2 lastig of niet mogelijk is, maar de chemische symbolen voor koolstof en zuurstof worden in principe wel met hoofdletter geschreven. Dus liefst CO2, en anders CO2.co2-uitstoot
Nederlands is makkelijker als je denkt.
"We hebben besloten Google Play pas via Google Play uit te brengen als we zeker zijn dat gebruikers met allerhande apparaten dezelfde XBMC-ervaring krijgen"
Moet natuurlijk XBMC zijn.
Vermoedelijk natuurlijk
EDIT; dubbelpost
[ Voor 5% gewijzigd door Achilles op 14-07-2012 17:18 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
de aggregaat > het aggregaatEen van de teams moet de aggregaat beschermen terwijl het andere deze moet vernietigen.
het andere > het andere team (vermoed ik
[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 14-07-2012 18:48 ]
Ik twijfel over aggregaat.Iva_Bigone schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:48:
nieuws: Gears of War: Judgement komt maart volgend jaar uit
[...]
de aggregaat > het aggregaat
het andere > het andere team (vermoed ik)
Bij Wikipedia: Aggregaat (generator) denk ik aan 'de', bij Wikipedia: Aggregaat (mineralogie) denk ik aan 'het'.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
interim-ceobij monde van interim-ceon Christine Evin
http://woordenlijst.org/zoek/?q=aggregaat&w=wResistor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:56:
[...]
Ik twijfel over aggregaat.
Bij Wikipedia: Aggregaat (generator) denk ik aan 'de', bij Wikipedia: Aggregaat (mineralogie) denk ik aan 'het'.
Het Groene Boekje is onverbiddelijk: het is alleen onzijdig
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
reviews: The Secret World
moet natuurlijk zijn:Hoe leuk de toevoeging van puzzelmissies ook is, het maakt ook duidelijk dat The Secret World in zijn huidige vorm nog last heeft behoorlijk wat bugs.
in zijn huidige vorm nog last heeft van behoorlijk wat bugs
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
In de tweede en vierde alinea staat het wel correct.(Titel)
Gears of War: Judgement Judgment komt maart volgend jaar uit
(Eerste alinea)
Gears of War: Judgement Judgment komt 19 maart volgend jaar beschikbaar, zo heeft Epic Games tijdens de Comic-Con-beurs in San Diego bekendgemaakt.
Zoals hierboven reeds vermeld staat in de derde alinea 'de aggregaat', terwijl dat 'het aggregaat' moet zijn. Het gaat hier om een aggregaat in de zin van 'een generator' en niet om een aggregaat uit de mineralogie. Dit blijkt uit de alinea erboven. (Van Dale)
[ Voor 7% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 14-07-2012 23:07 ]
moet de zijn.waardoor een computer in hetzelfde netwerk het pin-module kan kraken
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
graveren
graveren werkw.Uitspraak: [xraˈverə(n)] Verbuigingen: graveerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gegraveerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen met een scherp gereedschap iets krassen in glas of metaal Voorbeeld: `Hij kreeg bij zi...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/graveren
Er staat minimaal tweemaal graveren met een F.
Nu neem ik aan dat de steen bedoeld wordt. Dan is dat met dubbel f: saffier.Wetenschappers hebben naar eigen zeggen een harde schijf ontwikkeld die ongeveer 10 miljoen jaar mee moet gaan. Hiervoor gebruikten zij als basis een schijf van safier, waarop informatie met platina werd gegraveerd.
The answer is 42.
Een bèta voor Battlefield 4 lijkt in de maak te zijn, doordat EA deze kortstondig aanbod aan consumenten die een pre-order voor Medal of Honor Warfighter plaatsten. De uitgever liet niet weten wanneer deze bèta-versie van start zal gaan.
aanbood??
--> ongeldig met een t graag!Volgens Foss Patents worden de technieken in de genoemde patenten erg ruim beschreven, waardoor het mogelijk is dat een rechter ze ongeldig verklaard.
Domeintjes? Waarom een verkleinwoord gebruiken? We noemen de clusters op harde schijven toch ook geen clustertjes? Of sectortjes?In de ronde nanodraden worden magnetische domeintjes gecreëerd,
Index » Meuktracker » Software updates » TweakNow PowerPack 2012 4.2.0
"Het programma wordt sionds kort niet meer gratis aangebdoden"
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.