Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
in de?..., maar hebben zij nu ook vrije keuze in javascript library.
Sony Experia S €10/md €19/md
Experia S =Xperia S
[ Voor 16% gewijzigd door Kooienb op 01-03-2012 21:47 ]
Dat geld - in totaal 3,5 miljoen dollar - werd via pokersites witgewast en vervolgens gebruikt om uitrusting voor terroristen aan te schaffen.
witgewast moet waarschijnlijk witgewassen zijn, alinea 4 of 5. 5 als je de inleiding meerekent.
[ Voor 4% gewijzigd door KillerZero86 op 02-03-2012 00:30 ]
Er mist eenspatie.De Core i7-3517U tenslotte, heeft een baseclock van1,9GHz.
nieuws: Foursquare ruilt Google Maps in voor OpenStreetMap
Omdat de OpenStreetsMaps-api
[ Voor 29% gewijzigd door Mentalist op 02-03-2012 01:53 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Witgewat?Dat geld - in totaal 3,5 miljoen dollar - werd via pokersites witgewast
Oeps, deze stond er al. Excusez-moi
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 08:20 ]
Het scherm kan in deze toch gezien worden als het scherm van de LG Optimus 4X HD? Dan klopt het concurrerende bedrijf niet helemaalHet scherm is van het True HD IPS-type en is net als dat van concurrent LG een plaatje om te zien. (...)
Als Het scherm slaat op de HTC One X en/of de Samsungs Galaxy Nexus, dan is de zinsbouw een beetje raar imo want het verhaal wordt geschreven met als invalshoek de LG Optimus 4X HD.
[ Voor 18% gewijzigd door Daffie op 02-03-2012 09:19 ]
Laatste alinea
Het is onduidelijk of HTC een telefoom
[ Voor 3% gewijzigd door -Cn- op 02-03-2012 09:40 ]
Onder de kop Beeld:
3D dualcore, dat kende ik nog nietEr is heel wat software aanwezig om apps, games en zelfs kaartenprogramma's van 2d in 3d dualcore - en dat werkt allemaal nog goed ook.
"Het is onduidelijk of HTC een telefoo>m< met doorzichtige achterkant gaat uitbrengen."
TelefooM moet Telefoon worden
Edit: -Cn- was me voor
[ Voor 4% gewijzigd door Vinny1994 op 02-03-2012 09:42 ]
5e alinea: De Optimus Black viel gewoon niet op tussen de concurrenten en de de Optimus 3D Speed mislukte omdat 3d op een telefoon maar weinig mensen bleek aan te spreken.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Moet ASRock zijnVan een groot aantal borden is alleen de naam bekend: Asrock brengt de H77M, H77 Pro4/MVP, Z77 Pro4, Z77 Pro4-M, Z77 Extreme4 en Z77 Extreme6 uit.
in: nieuws: ASRocks Z77-moederborden verschijnen
Het is onduidelijk of HTC een telefoom met doorzichtige achterkant gaat uitbrengen. had telefoon moeten zijn
nieuws: Prototype HTC-smartphone met doorzichtige achterkant duikt op
In de vergelijking wordt gesproken over "Is-bereik", bedoeld wordt waarschijnlijk "ISO-bereik". Wellicht is het ook interessant om het uitbreidbare bereik in de vergelijking op te nemen? D.w.z.; de 5D MK III kan nog een boost krijgen naar ISO 102.400, de D800 naar 25.600, etc
Het filmpje werkt overigens ook niet met de foutmelding "Video not found or access denied: http://tweakimg.net/videos/1330679019.mp4".
[ Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 02-03-2012 11:25 ]
nieuwstitel kan wel in aanmerking komen voor een fix lijkt me
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Uiteindelijk kwam de omzet met 6,4 miljoen in 2011 3 procent lager uit dan in 2010 en ook de nettowinst daalde: van 1,27 miljoen euro in 2010 naar 756.000 euro.
Moet worden
Uiteindelijk kwam de omzet met 6,4 miljard in 2011 3 procent lager uit dan in 2010 en ook de nettowinst daalde: van 1,27 miljard euro in 2010 naar 756 miljoen euro.
zwakt -> zwakEen zwakt punt bij de voorganger...
Daar gaan we hier niet overZoefff schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:24:
Wellicht is het ook interessant om het uitbreidbare bereik in de vergelijking op te nemen? D.w.z.; de 5D MK III kan nog een boost krijgen naar ISO 102.400, de D800 naar 25.600, etc
Kan ik ook niet met mijn woordenboek oplossen, maar ik heb 't doorgegeven.Jdumeez schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:24:
miljoen (...)miljard
De rest is volgens mij opgelost
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
reviews: Mobile World Congress: een terugblik
Staat de volgende zin:
*=doorhalen wat niet van toepassing is..Er waren wel experimentele apparaten; naast Nokia's 41-megapixelmonster zagen we de Samsung Galaxy Beam met picoprojector, de LG Optimus Vu met zijn 5" grote 4:3-scherm en de Asus Padfone, een telefoon/toestel/apparaat* die in een tablet kan worden gedockted.
En even verderop (pagina 3) staat de volgende tekst:
punt vervangen voor een komma achter gebruiken!Elk van de vier hoesjes heeft een aparte functie: de eerste biedt een extra accu, de tweede heeft sensoren om de telefoon als weerstation te gebruiken, de derde heeft biometrische sensoren om je vetpercentage en spiermasaa te meten en de laatste kan controleren of je alcohol op spatie hebt - en of je uit je mond stinkt.
[ Voor 31% gewijzigd door Bassmaniac op 02-03-2012 13:47 . Reden: Extra foutjes ontdekt... ]
ExcuusRataplan schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Daar gaan we hier niet over
[...]
Kan ik ook niet met mijn woordenboek oplossen, maar ik heb 't doorgegeven.
De rest is volgens mij opgelost
nieuws: Bitcoins gestolen na hack op cloudhoster Linode
Staat de volgende zin:
[q]Ook is de aanvaller op dat moment de toegang tot de systemen ontzegd. Linode benadrukt dat er via de portal waar de hacker toegang tot heeft gehad, geen toegang kaon worden verkregen tot creditcardgegevens of wachtwoorden.
[ Voor 21% gewijzigd door Bassmaniac op 02-03-2012 14:18 . Reden: Link naar artikel vergeten... ]
Neen, Nederlandse vervoeging is hier correct
Dit soort gebeurtDit soort diefstallen gebeuren...
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Het toestel werkte echter allesbehalve snel maar dat mag je eigenlijk ook niet verwachten.
(En de titel van het artikel is wel erg slecht, Panasonic had verschillende high-end mobieltjes eind '90 op de Europese markt, Samsung, HTC etc. zijn ook allemaal Aziatische producenten,...)
ligt de uiteindelijke beslissing daarover bij de rechtbank, aangezien Kodak momenteel in een positie verkeerd waarbij surséance van betaling is verleend.
Verkeerd is toch écht wel verkeerd! Snap niet dat in een werkwoord zo'n fout wordt gemaakt eigenlijk
Weet niet zeker wat je daarmee wilt, maar het zal wel goedkeuring moeten zijnhet ultrabook-keurmerk dat Intels goedkgekeuring mag dragen

Link is stuque.De theorie achter de demo...
Tevens vind ik op "radio vorticity" al artikelen uit juli vorig jaar, dus zo nieuw is het nieuws niet meer, maar dat terzijde.
[ Voor 38% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2012 17:11 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hoewel CeBIT hier goed geschreven staat strookt het niet met het 'hoofdletters zijn evil'-beleid dat zegt dat CeBIT als Cebit geschreven moet worden.Het is nog niet bekend welke features de nieuwe versie zou kunnen bevatten, maar mogelijk gaat Microsoft verdere toelichting geven op de jaarlijkse CeBIT-conferentie wanneer het bedrijf de Enterprise-editie voorstelt, meldt The Verge.
ctrl+f "Daarom roept hij bedrijven om op samen te werken, waarbij vertrouwelijkheid van informatie moet worden gewaarborgd." -> "op om" bekt wat lekkerder
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
nieuws: Nokia: Accuproblemen Lumia 800 opgelost met volgende update
Het meervoud van helix is "helices" en niet "helici".
Dat staat zowel in het midden van de tweede alinea als in de eerste regel van de derde alinea (het vette stuk niet meegerekend).
Nu zie ik dat er nòg een S teveel in dat woord zat.

Eén straat één kaart.Omdat de OpenStreetMaps-api
nieuws: Telenet schrapt tv-kanalen uit het analoge aanbod - update
Vergeet "de tijd" niet.Belgacom wil een analoog televisiepakket op die kabel uitbrengen, maar Neyt vreest dat met het oponthoud van Telenet en de schrapping van de kanalen, die analoge televisiemarkt hard gaat zijn geslonken tegen dat zij hun pakket kunnen aanbieden.
[ Voor 41% gewijzigd door Mentalist op 03-03-2012 02:08 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Deze in in het stuk verwerkt.
benaderenreviews: Windows 8 Consumer Preview: niet alleen voor touch:
Microsoft is de poweruser niet vergeten en enkele wat geavanceerdere opties die voorheen via de startknop te benadere waren
ideeënreviews: Windows 8 Consumer Preview: niet alleen voor touch:
Gates mag tegenwoordig dan wel niet meer de leiding over Microsoft hebben, zijn ideëen
[ Voor 29% gewijzigd door Barleone op 03-03-2012 12:06 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
De tekst komt niet overeen met wat in de tabel staat. Tekst zegt dat 7c Qualcomm MSM8255 heeft de tabel dat het Rockchip RK2918 heeft.
In de tabel onderaan:Het meest high-end is de Arnova 7c G3, die draait op een Qualcomm MSM8255-processor processor met kloksnelheid van 1,4GHz.
7c G3 7" 800x480 pixels Rockchip RK2918 @1GHz |
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Windows StoreMet de Consumer Preview laat Microsoft ook voor het eerst mensen toe in zijn virtuele winkel voor Windows; de Window Store. De winkel is te vergelijken met die van Apple, Chrome en Android: het is een plek waar mensen apps kunnen aanschaffen voor hun Windows 8-computers.
EDIT:
maar Microsoft heeft nog flink wat bugs te plettenOp papier heeft de Photos-app dus veel potentie en dat online en offline photos samengevoegd worden is erg handig, maar Microsoft nog flink wat bugs te pletten.
[ Voor 30% gewijzigd door Pi0tr op 03-03-2012 15:14 ]
De abbr van het plaatje begint met "GAthering", twee hoofdletters naast elkaar?
En "The" ontbreekt daar, in de tekst is het namelijk "The Gathering", niet alleen "Gathering".
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ondanksMicrosoft is de poweruser niet vergeten en enkele wat geavanceerdere opties die voorheen via de startknop te benaderen waren, zijn dat op vergelijkbare manier, ondank het verdwijnen van die knop.
Moet dat niet recordnetwerksnelheid zijn? We zeggen toch ook recordsnelheid en niet record-snelheid?
Lijkt me duidelijkmaar het is niet onduidelijk of er dan ook meteen ondersteuning is voor Nederlands
Eerste zin
In de titel staat 10.0.4.0...GPSoftware heeft versie 10.0.3.0 van zijn bestandsmanager Directory Opus uitgebracht.
In de rede vallen.Desondanks denken de onderzoekers dat het systeem bijvoorbeeld gebruikt kan worden in bibliotheken of om mensen het zwijgen op te leggen als zij in een groepsdiscussie iemand steeds in de reden vallen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 04-03-2012 15:31 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Abort Retry Fail?
Beïnvloed, geen t.Door het audiosignaal met een kleine vertraging retour te sturen, wordt het cognitieve deel in de hersenen beïnvloedt dat de spraak verzorgt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het past volgens ons goed bij het bonte pallet palet aan kleuren dat je tegemoet komt.
edit: nog twee kleintjes hier:
Managment --> Management
commited --> committed
[ Voor 37% gewijzigd door deepvreezo op 04-03-2012 17:54 ]
Volgens de openbaar aanklagers maakte DerEngel het mogelijk dat derden zich op illegale wijze voor te doen als een betalend abonnee.
[ Voor 11% gewijzigd door Dropwaterr op 04-03-2012 20:01 ]
Daar mist een 't' achter 'begeleid'.+ Geluid begeleid de actie prima
This too shall pass
HD7870 en HD7870?
Ik gok er op dat dit HD7850 en HD7870 moet zijn
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nationale Theaterkasse -> kassa
Nationale Energie Maatschappij -> Nederlandse
"Sony controleerde Sony al hun systemen op mogelijke lekken."
Moet waarschijnlijk eerder zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door MochiGohan op 05-03-2012 11:09 ]
"Geruchten dat de opvolger van de S II in april uit zou komen, zijn door de fabrikant tegengesproken."
moet denk III zijn
Fixed, merciMochiGohan schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:08:
nieuws: Hackers stalen mogelijk onuitgebrachte muziek Michael Jackson
"Sony controleerde Sony al hun systemen op mogelijke lekken."
Moet waarschijnlijk eerder zijn...
Het lijkt echter niet zinvol om van een HD 6970 of HD 6950 over te stappen naar de HD 7870 of de HD 7850. lijkt me correcter nederlands.Het lijkt echter niet zinvol om van een HD 6970 of HD 6950 moet overstappen naar de HD 7870 of de HD 7850.
(Is wel onder noemer andere stijl te scharen, maar lijkt me toch echt een tikfoutje, dus toch maar hier neergepleurd.)
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
De zin is uuhhm, stukHet lijkt echter niet zinvol om van een HD 6970 of HD 6950 moet overstappen naar de HD 7870 of de HD 7850.
Edit: Nare zion, is me 0 minuten voorHet lijkt echter niet zinvol om van een HD 6970 of HD 6950 over te stappen naar de HD 7870 of de HD 7850.
[ Voor 4% gewijzigd door Marijn_ op 05-03-2012 11:48 ]
zelf'kwestbaar' --> zelf 'kwetsbaar'
niet bekend waarop de hacker voor --> niet bekend waarom de hacker voor
De opvolger van de S II is de S III, dus het klopt gewoonTazzios schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:12:
nieuws: 'Samsung brengt Android 4.0 voor Galaxy S II volgende week uit'
"Geruchten dat de opvolger van de S II in april uit zou komen, zijn door de fabrikant tegengesproken."
moet denk III zijn
4e alinea:
waarom(...) Het is niet bekend waarop de hacker voor deze aanpak heeft gekozen. (...)
Naast de opmerkingen van Daffie en MoiZie ook nog:
1x rechten te veel.zo zichzelf volledige lees- en schrijfrechten rechten geven.
zouden [..] misbruik, zal -> graag aanpassen naar zou.Hoewel ontwikkelaars zich zouden kunnen wapenen tegen dit misbruik, zal dit in de praktijk niet vaak gebeuren.
ontvrede -> onvredeheeft hij mogelijk uit ontvrede over de aanpak van de Rails-ontwikkelaars
De tweede keer kwam mag weg. Herschrijven van de zin is nog beter!Dat kwam de ontwikkelaars achter Rails op de nodige kritiek kwam te staan door hun manier van reageren.
[ Voor 25% gewijzigd door Swaptor op 05-03-2012 11:59 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Nee, waarom?Tazzios schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:12:
nieuws: 'Samsung brengt Android 4.0 voor Galaxy S II volgende week uit'
moet denk III zijn
CheckSwaptor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:57:
https://tweakers.net/nieu...van-anderen-mogelijk.html
Naast de opmerkingen van Daffie en MoiZie ook nog:
[...]
1x rechten te veel.
Waarom?[...]
zouden [..] misbruik, zal -> graag aanpassen naar zou.
[...][...]
ontvrede -> onvrede
Check
CheckDe tweede keer kwam mag weg. Herschrijven van de zin is nog beter!
Ik denk dat er nog geen 975Ghz videokaarten zijn en dat dit 975Mhz moet zijn.De 7850 is procentueel nog iets verder opgevoerd tot 975GHz voor de gpu en 5GHz voor het geheugen.
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Moet Michael zijn, of gaat het effectief over iemand anders dan de afgebeelde foto?...catalogus van Micheal Jackson. Die...
In: nieuws: Lek in Github maakte aanpassen software van anderen mogelijk staat er nog steeds :-)
B-BOB schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:04:
nieuws: Hackers stalen mogelijk onuitgebrachte muziek Michael Jackson
[...]
Moet Michael zijn, of gaat het effectief over iemand anders dan de afgebeelde foto?
Fixed, tyvm.Tk55 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:34:
Micheal Jackson -> Michael Jackson
Mijn inziens meten met twee maten.
http://tweakers.net/nieuws/80456/vs-vraagt-uitlevering-nederlandse-megaupload-verdachte.html
M@Dd09
Apart topic svp.Maddog McHare schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:45:
Waarom Bram van der Kolk schrijven in dit stuk als Bram van der K. en kim Dotcom wel voluit?
Mijn inziens meten met twee maten.
http://tweakers.net/nieuws/80456/vs-vraagt-uitlevering-nederlandse-megaupload-verdachte.html
Rest is gedaan.
De titel bij dit bericht is veranderd en nu dus verkeerd.
No animals were harmed in the making of this comment.
Hier staan een paar dubble JJJ inIn Europa heeft Samsung onder de naam Galaxy S WiFi 5.0 al eerder een mediaspeler met vergelijjkbare specificaties als de Galaxy Player 70 uitgebracht, terwijl de pmp met singlecore-soc in de Verenigde Staten Galaxy Player 5.0 heet. Het is niet bekend of Samsung een dualcore-variant van deze modellen gaat uitbrengen.
nieuws: Samsung rust 5"-Galaxy Player 70 Plus uit met dualcore-chip
Johann Sebastian Bach
"geven toegang tot" (lijkt mij het mooiste)Gebruikers geven bij installatie een app toestemming tot bepaalde data.
óf
"geven toestemming tot benaderen van bepaalde data" (meh, maar kan ook)
De actie tegen de bekende downloadsite vond in januari plaats in diverse landen op verzoek van de Amerikaanse geheime dienst FBI.
Amerikaanse federale politie... Niks geheims aan de FBI...
Met vriendelijke groet.
Lijkt me toch dat het om een "Chinese blog" gaat, net zoals je "Nederlandse blog" zegt en niet "Nederland blog".
Hoewel ontwikkelaars zich zouden kunnen wapenen tegen dit misbruik, zal dit in de praktijk niet vaak gebeuren.
'Zal' impliceert dat dit een waarheid is, dat de schrijver dit als stelling poneert. Het gebruik van 'zou' geeft aan dat dit door de schrijver als mening wordt gezien maar niet zozeer als eigen mening wordt gebracht.Delpozo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:43:
zouden [..] misbruik, zal -> graag aanpassen naar zou.
Waarom?
Nu is het stukje tekst geschreven alsof de schrijver vindt dat ontwikkelaars zich niet gaan wapenen tegen gebruik. Als dit de bedoeling is, laten staan. Ik denk dat het beter is als het feit dat ontwikkelaars zich niet gaan wapenen wat neutraler wordt gebracht; en minder stellig wordt weergegeven.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Het is "het blog" en niet "de blog". Chinees blog is dus prima. Net als Chinees restaurant. (Maar Chinese woning.)nieuws: Chinees blog bouwt 'iPad 3' na met uitgelekte onderdelen
Lijkt me toch dat het om een "Chinese blog" gaat, net zoals je "Nederlandse blog" zegt en niet "Nederland blog".
http://www.onzetaal.nl/ta...uigings-e-algemene-regels
Sterker nog "Chinese blog" is hier gewoon fout.
Het is 'de blog'Keypunchie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:14:
[...]
Het is "het blog" en niet "de blog". Chinees blog is dus prima. Net als Chinees restaurant. (Maar Chinese woning.)
http://www.onzetaal.nl/ta...uigings-e-algemene-regels
Sterker nog "Chinese blog" is hier gewoon fout.
De schrijver vindt het iddSwaptor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:08:
[...]
[...]
'Zal' impliceert dat dit een waarheid is, dat de schrijver dit als stelling poneert. Het gebruik van 'zou' geeft aan dat dit door de schrijver als mening wordt gezien maar niet zozeer als eigen mening wordt gebracht.
Nu is het stukje tekst geschreven alsof de schrijver vindt dat ontwikkelaars zich niet gaan wapenen tegen gebruik. Als dit de bedoeling is, laten staan. Ik denk dat het beter is als het feit dat ontwikkelaars zich niet gaan wapenen wat neutraler wordt gebracht; en minder stellig wordt weergegeven.
Je zou dan op zijn minst een tijd erbij verwachten; het begint (dacht ik) om 19u 00, maar nu staat het wat vreemd / scheef.Apple kondigt de opvolger van de iPad 2 naar alle waarschijnlijkheid woensdagavond Nederlandse tijd aan.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2012 16:46 ]
Grappig, mijn taalgevoel stuurde me sterk de andere kant op. Volgens Onze Taal kan het weer allebei! Weer wat geleerd!Het is 'de blog'
http://www.onzetaal.nl/ta...lse-woorden-de-het-weblog
Uitdrukkingen als 'woensdagavond/donderdagochtend/vrijdagmiddag Nederlandse tijd' zijn heel gewoon.CptChaos schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:46:
nieuws: Chinese blog bouwt 'iPad 3' na met uitgelekte onderdelen
[...]
Je zou dan op zijn minst een tijd erbij verwachten; het begint (dacht ik) om 19u 00, maar nu staat het wat vreemd / scheef.
De inleiding:
Moet daar niet een tussen? En dan de 'een' verderop in de zin weg? Of klopt deze zinsbouw wel?Nikon zou bezig zijn met de ontwikkeling van een 16-85mm VR-lens met een constant diafragma van f/4,5, zo blijkt uit in Japan een toegekend patent. De huidige 16-85mm VR-lens van Nikon beschikt over een diafragma van f/3,5-5,6.
[ Voor 6% gewijzigd door Daffie op 05-03-2012 18:50 ]
De overdacht gaat fout door tussenkomst van een derde partij,
zou worden gehandhaaftd
Ook een tweede microfoon is ook noodzakelijk, aldus KPN eerder.
Ook een ook teveel.
[ Voor 7% gewijzigd door N0 0B op 05-03-2012 20:29 ]
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Einde van de derde alinea: " Ook een tweede microfoon is ook noodzakelijk, aldus KPN eerder."
Er mag een ook weg
Edit: net te laat.
[ Voor 7% gewijzigd door Kobus Post op 05-03-2012 20:29 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Het lijkt echter niet zinvol om van een HD 6970 of HD 6950 moet overstappen naar de HD 7870 of de HD 7850.
Suggestie: over te stappen
Verwijderd
Spatie te veel.en passen slechts 2x anti-aliasing toe. Op deze resolutie is de benchmark al zwaar genoeg
Iets verderop:
Ik mis een lidwoordWe zien dat de meeste videokaarten onderling maar weinig verschillen
Pagina nieuws: Ubisoft kondigt Assassin's Creed III officieel aan:
Ik dacht dat het Nintendo's moet zijn.verschijnt het spel ook voor Nintendos nieuwe console WiiU
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 01:31 . Reden: Toevoeging ]
Je hebt gelijk. All done.Daffie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:49:
Nikon-patent toont 16-85mm-lens met constant diafragma
De inleiding:
[...]
Moet daar niet een tussen? En dan de 'een' verderop in de zin weg? Of klopt deze zinsbouw wel?
"Tweakers.net kon enige tijd doorbrengen met de nieuwe Sony-camera en vergelijkt de beeldkwaliteit ervan met onder meer die van de Nikon S6200, met een beeldsensor van vergelijkbaar formaat, en van de Nikon 1 V1, die meer sensoroppervlak heeft."
Over de hele stuk wordt er gesproken over de Nikon S6200 en in de beeldmateriaal over de S9300. Zoals bij de vergelijking in "uitzicht vanaf Tweakers.net"
Met vriendelijke groet
Vandaar 'onder meer'yassiro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:29:
reviews: Sony HX20V: verreikende sprinter
"Tweakers.net kon enige tijd doorbrengen met de nieuwe Sony-camera en vergelijkt de beeldkwaliteit ervan met onder meer die van de Nikon S6200, met een beeldsensor van vergelijkbaar formaat, en van de Nikon 1 V1, die meer sensoroppervlak heeft."
Over de hele stuk wordt er gesproken over de Nikon S6200 en in de beeldmateriaal over de S9300. Zoals bij de vergelijking in "uitzicht vanaf Tweakers.net"
Met vriendelijke groet
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.