After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bij de conclusie zijn minpunten pluspunten geworden, waarschijnlijk is het even ontschoten dat het gebruikelijk is om een - bij minputen te zetten en een + bij pluspunten. Ook staat er een rare | achter het woord minpunten.Minpunten|
+ Tegenvallende accuduur bij browsen
+ TouchWiz - en Android Honeycomb - soms laggy
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Alternatief: "Antipiratbyrån verkondigde eerder deze maand (..)", maar "verkondigen" klinkt enigszins negatief naar mijn gevoel.Antipiratbyrån kondigde eerder deze maand aan dat het een offensief zou starten tegen vermeend illegale torrentsites.
De Zwitserse cyberlockerdienst Rapidshare heeft de downloadsnelheid voor gratis gebruikers verlaagd om piraterij te tegen te gaan.
http://bibliotik.org, niet bibliothek.org.
"Zo is de e-booksite Bibliothek niet langer te openen."
Deze site heet Bibliotik.
Edit: Meneer hierboven, doe eens niet
[ Voor 8% gewijzigd door ikbenwouter op 26-02-2012 14:11 ]
........................................................................................................................................................
MT27i is de Pepper, niet MT26i. (pagina over Sony)
[ Voor 8% gewijzigd door AmbroosV op 26-02-2012 15:42 ]
Tweede alinea:
"Ook zou er zou een stroombesparingstechniek zijn ingebouwd die het energieverbruik tot 30 procent reduceert."
Die tweede "zou" kan wel weg.
Edit:
3e alinea:
Er is ook een 1,3-megapixelfrontcamera ingebouwd, en er is ondersteuning voor Dolby Surround-geluid.
Die komma tussen 'ingebouwd' en 'en' moet weg.
Edit2:
Ik twijfel ook over deze:
"De zelfontwikkelde chip"
Ik dacht zelf namelijk dat het 'zelf ontwikkelde' moet zijn met een spatie. Voor mij lijkt het nu of de chip zichzelf ontwikkelt. (zelfontwikkelde software, of zelf ontwikkelde software bv)
[ Voor 40% gewijzigd door Hedva op 26-02-2012 16:33 ]
Sorry voor de repost, maar deze is denk ik door het fixnet geslopen!AmbroosV schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:10:
reviews: Mobile World Congress: een vooruitblik
MT27i is de Pepper, niet MT26i. (pagina over Sony)
Eerste alinea: [quote]De producent van astrologiesoftware Astrolabe[/quote]
Ik neem aan dat dit astronomiesoftware dient te zijn.
Never mind. Blijkt wel degelijk over astrologie te gaan. Verkeerd gelezen.
[ Voor 11% gewijzigd door RMYuma op 27-02-2012 00:44 ]
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Laatste alinea,
'ind e e-mails'
2 uur 's nachts en toch zo scherp, propsVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 01:54:
>Wikileaks publiceert interne e-mails inlichtingenbedrijf Stratfor
Laatste alinea,
'ind e e-mails'
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik mis een puntje daar, vlak voor Bol.com.Verwacht wordt dat de overname in het tweede kwartaal van dit jaar is afgerond Bol.com heeft aangegeven dat het bedrijf onder hetzelfde management blijft vallen en dat het in zijn eigen kantoor gehuisvest blijft.
nieuws: Ahold koopt Bol.com voor 350 miljoen euro
Sometimes you need to plan for coincidence
reviews: HTC One X en One S: terug naar de kern
6e alinea "quadcore-proecssor"
tenzij proecssor de nieuwe spelling is

[ Voor 150% gewijzigd door joentjebe op 27-02-2012 09:23 ]
6e alinea:
Het instellingemenu is stevig onder handen genomen.
en ik denk dat hier 'Beats' moet staan ipv 'Dropbox':
HTC heeft Dropbox geintegreerd met zijn Sense-skin. Waar de integratie op de Sensation XE en XL nogal rigide was gedaan (twee instellingen, Beats aan en Beats uit), is dat nu zorgvuldiger uitgewerkt. Zo kan het Beats-audioprofiel worden gebruikt met alle muziekspelers en niet alleen met de eigen muziekspeler van HTC. Zo kun je ook Spotify luisteren of YouTube-filmpjes bekijken met Beats Audio. Ook kun je meer spelen met instellingen; de equalizer is terug en je kunt diverse instellingen gebruiken voor muziek. Die opties had HTC weggehaald.
[ Voor 56% gewijzigd door SmithNL op 27-02-2012 09:36 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Op meerdere pagina's staat het woord geintegreerd. Nou wordt het woord in (Microsoft) Word ook niet als fout gezien, maar volgens mij hoort er een trema boven de i.
Ook dit stukje op pagina 7:
Daar staat 2x een dubbele punt in 1 zin. Ik zou dat veranderen en wel op de volgende manier:HTC besteedde tijdens zijn persconferentie veel tijd aan de camerasoftware: zo zou een foto maken sneller gaan: een foto maken kost je 0,7 seconden, autofocus zou slechts 0,2 seconden duren.
(een punt na de eerste zin en een puntkomma na de tweede)HTC besteedde tijdens zijn persconferentie veel tijd aan de camerasoftware. Zo zou een foto maken sneller gaan; een foto maken kost je 0,7 seconden, autofocus zou slechts 0,2 seconden duren.
Ik las voor de zekerheid ff het topicstart door en zag dat jullie het volgende niet wilden zien in dit topic: "Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven". Mocht mijn post dus offtopic zijn, laat het me weten voor de volgende keer
[ Voor 12% gewijzigd door thefal op 27-02-2012 11:17 ]
Dat van die dubbele punten is op het randjethefal schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:39:
reviews: HTC One X en One S: terug naar de kern
[...]
Ik las voor de zekerheid ff het topicstart door en zag dat jullie het volgende niet wilden zien in dit topic: "Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven". Mocht mijn post dus offtopic zijn, laat het me weten voor de volgende keer
All done.
Op pagina 8 van hetzelfde artikel staat dit woord:
microsdhc-slot
Omdat je "SDHC" uitspreekt als losse letters en niet als een nieuw woord zou de juiste spelling (volgens mij) moeten zijn: micro-SDHC-slot.
http://tweakers.net/nieuw...-bridge-uit-tot-juni.html
Het woordje "al" staat er dubbel in. "vertraagde" zou ook kunnen worden weggehaald, omdat de informatie dat de processor vertraagd is later in dezelfde zin terug keert.De introductie van de al vertraagde nieuwe generatie Ivy Bridge-processors van Intel, die aanvankelijk begin dit jaar zou worden uitgebracht, was al uitgesteld tot april
[ Voor 49% gewijzigd door thefal op 27-02-2012 11:10 ]
De verassing van dit voorjaar kan echter wel eens de One S blijken te zijn. Hij is handzamer, dunner en gemaakt van gehard metaal. Bovendien is die Qualcomm Krait-processor stiekem misschien zelfs wel even krachtig als de quadcore uit de One X.
"Daarmee kunnen de drie games gedownloaod worden."
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Omdat we 'sdhc' opvatten als een ingeburgerde afkorting, schrijven we het, net als 'tv', met kleine letters. Wat het koppelteken betreft heb je gelijk.thefal schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:03:
Dan heb ik er wel nog 1
Op pagina 8 van hetzelfde artikel staat dit woord:
microsdhc-slot
Omdat je "SDHC" uitspreekt als losse letters en niet als een nieuw woord zou de juiste spelling (volgens mij) moeten zijn: micro-SDHC-slot.
http://tweakers.net/nieuw...-bridge-uit-tot-juni.html
[...]
Rest is eveneens gefikst.
reviews: Samsung Galaxy Tab 7.7: een aparte amoled
De m zit naast de komma, lijkt me een typo.Technische Specificaties
Snelheid 1m4GHz
Als je minder megapixels gebruikt wordt het zoombereik niet groter, lijkt me.Ook zijn foto's te maken met drie of acht megapixels. In het eerste geval levert dit minder ruis op en een groter zoombereik dan de standaard fotoresolutie, terwijl dit juist omgekeerd is bij de 8MP-fotostand.
En in de volgende zin:
Moet aspectratio zijn.Nokia gebruikt een 'multi-aspecratio'-sensor.
"Andy Rubin, hoofd van de Android-divisie bij Google, heeft op het Mobile World Congress erkent ..."
voltooid tegenwoordige tijd, n zit niet in kofschip, dus eindigt op een d: erkend.
[ Voor 3% gewijzigd door Gluten Parody op 27-02-2012 19:00 ]
..en ook het uitvoeren van grafisch lastiger taken, zoals het refloaten (reflowen?) van de tekst op een drukke webpagina na inzoomen..
pagina 3:
De cameramodule aan de achterkant steekt uit
Dit staat gepland staat voor het einde van dit jaar.
Meerdere keren wordt er Power-shot genoemd, dit moet zijn Cyber-shot.
Daarmee moet de bokkade die de site voor Nederlandse internetters heeft ingesteld...
bokkade > blokkadeDaarmee moet de bokkade die de site voor Nederlandse internetters heeft ingesteld, van kracht blijven.
In het artikel op Tweakers staat 50 GB per maand, terwijl in het officiële artikel staat 50 GB per week:
http://www.utwente.nl/arc...e_netwerk_ter_wereld.doc/
nieuws: Universiteit Twente geeft netwerk upgrade naar 1Gbps
Staat de volgende zin:
Wellicht door het aanpassen van de vorige correctieDe Universiteit Twente handhaaft de bestaande datalimiet van 50GB aan uitgaand uploadverkeer per week ondanks de theoretisch vertienvoudigde internetsnelheid.

http://www.sophos.com/en-...-J/detailed-analysis.aspx
Ik zal dit voor het gemak maar een tikfoutje in de URL noemen (niet de moeite om een apart draadje voor te openen).
[ Voor 10% gewijzigd door Skizzik0 op 28-02-2012 16:21 ]
De hackers onderschepten de retour-sms'jes, die elk een code bevatten ter waarde van 4,50 euro, en inden de opbrengsten.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
't exkofschip niet helemaal goed uitgevoerd
Een zin beginnen met het woord 'maar'.. Brrr.. Heel erg fout.Naar verwachting kondigt de fabrikant dan een nieuwe iPad aan. Maar door het lekken van serienummers blijkt dat er waarschijnlijk ook een nieuwe Apple TV aankomt.
-> Naar verwachting kondigt de fabrikant dan een nieuwe iPad aan, maar door het lekken van serienummers blijkt dat er waarschijnlijk ook een nieuwe Apple TV aankomt.
nieuws: 'Opvolger iPad 2 en nieuwe Apple TV komen op 7 maart'Geruchten wezen er al op dat de iPad 3 een schermresolutie van 2048x1548 pixels krijgt.
De geruchten zijn dat het 2048x1536 wordt (het dubbele van 1024x768)
ctrl+f "ondere", is volgens mij "onder"
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Onveilige sleutelsHet probleem met de onveilig sleutels is dat ze niet willekeurig genoeg zijn.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Slaat nu niet terug op het onderwerp.In theorie is single secret-cryptografie dus veiliger, want unieker, maar voor sommige doeleinden zijn die dergelijke sleutels niet geschikt
De aangehaalde e mag van mij weg.Toen de Padfone voor het eerste aangekondigd werd hadden we onze twijfels
En in nieuws: Google looft 1 miljoen dollar uit voor Chrome-exploits gaat ook eea nog mis:
De s mist.De Mozilla Foundation gebruikt ook beloningen voor het aanmelden van bugs in zijn Firefox-browser.
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 28-02-2012 23:57 ]
ctrl+f: "In theorie is single secret-cryptografie dus veiliger, want unieker, maar voor sommige doeleinden zijn die niet geschikt: het idee achter dergelijke sleutels is dat iedereen die over een bepaalde sleutel beschikt, kan de communicatie ontcijferen." -> "de communicatie kan ontcijferen" bekt lekkerder
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Moet natuurlijk Interpol zijn in de titel
Intelpol moet Interpol zijn.
Spuit11
[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 29-02-2012 08:15 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
En toch is een telefoon met een projector een interessant idee. Samsung probeerde het in 2010 ook al eens met een toestel dat Galaxy Beam heette
reviews: Samsung Galaxy Beam: telefoon met projectorEn toch is een telefoon met een projector een interessant idee. Samsung probeerde het in 2010 ook al eens met een toestel dat Galaxy Beam hette.
edit: Laat maar (ik deed een ctrl+f op "hette" en vond niks)
[ Voor 8% gewijzigd door antonboonstra op 29-02-2012 08:44 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Latijns-AmerikaanseOnder hen zou een vooraanstaand lid van de Spaanse en Latijs-Amerikaanse tak van Anonymous zijn,
""De beursgang (...)
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Aan het einde van de eerste alinea staat:
"Het is niet ongewoon dat expertimentele producten.... "
Mooi woord, maar ik denk dat experimentele wordt bedoeld.
nieuws: Ziggo kondigt beursgang aan
Staat de volgende zin:
Daarmee zou het grootste deel van het Nederlandse kabelaanbod in handen van één bedrijf komen.
de volumeknoppen zitten aan de linkerkantde micro-usb-poort aan de onderkant, de volumeknoppen en de vergrendelknop aan de rechterzijkant.
collega...terwijl de Nederlander Bram van der K. en colega William A. genoeg zou hebben...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Laatste zin:
Vorig jaar was Trans Link Systems, het bedrijf achter de ov-chipkaart, de grote winnaar met twee awards.
want daar weet ik niks van. Apart topic ajbMeltedForest schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:08:
de volumeknoppen zitten aan de linkerkant
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Volgens de NZHerald is de rechter er niet zeker van dat Dotcom NIET zou vluchten, nu staat er dat hij er niet zeker van is dat Dotcom WEL zou vluchten.De rechter was niet honderd procent zeker dat de MegaUpload-oprichter zou proberen te vluchten. "Maar de wet eist ook niet dat ik daar zeker van ben", zou de rechter volgens NZHerald gezegd hebben.

http://deredactie.be/cm/v...a/muziek/120229_harelbekeen een boete van 5500 euro moet betalen
Volgens deredactie.be is het een boete van 550 euro. Vele sites melden dat het 5500 euro is, maar die hebben allemaal dezelfde bron (belga) gebruikt.
Intel Clover Tail, dat moet Intel Clover Trail zijn
(ongeveer in het midden)
[ Voor 9% gewijzigd door AmbroosV op 29-02-2012 17:38 ]
Verwijderd
.Nintendo het ontwikkelaars niet toe om bloed of Nazi-gerelateerde afbeeldingen in games te vewerken
vewerken --> verwerken
Volgens de Thunderbrid-ontwikkelaars
moet zijn Thunderbird
Torvalds' (...toch?toen bleek dat Torvalds dochter
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
(laatste zin van de alinea daarboven)In Torvalds' ogen
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Die zin klopt niet helemaal...Het vermogen is 200W lager en deze psu is De grootste verschillen zijn dat deze voeding 200W minder kan leveren en dat hij niet modulair is.
derde alinea:
Of een toevoegen voor high-end of een s toevoegen na werkstation.Er zijn immers nog altijd genoeg powerusers die hun eigen systeem willen samenstellen of die willen weten hoe high-end werkstation er momenteel uitzien.
Oh, en waarom is het hier een werkstation terwijl het in de rest van de tekst een workstation is?
[ Voor 10% gewijzigd door Snowmiss op 01-03-2012 09:03 ]
3e alinea: beveiliginsbeleid -> beveiligingsbeleid
De link is kapot (gebruikt product ID 0).DVD-branders Samsung SH-S222AB Zwart
Edit:
1
| http://tweakers.net/pricewatch/0#tab:info |
moet zijn
1
| http://tweakers.net/pricewatch/283376/samsung-sh-s222ab-zwart.html#tab:info |
(maar ik neem aan dat het CMS alleen het ID (283376) nodig heeft...?)
En wat fout was, blijft ook fout; ook hier is de link stuk.Als het goed is, ken je deze brander nog van de vorige pagina. Was goed, is goed, blijft goed.
[ Voor 60% gewijzigd door robvanwijk op 01-03-2012 09:43 ]
Wel het accent maar de t vergeten.agressief op weg is naar een bèatest voor
486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2012
Verwijst de directe link voor het workstation systeem naar het high-end game systeem...
Weet alleen niet of dat hier thuis hoort... (excuses mijnerzijds, als dat het geval is..)
En even verderop: Het aantal WoW-spelers vertoond echter al een jaar een lichte daling.ktf schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:53:
In nieuws: Blizzard schrapt 600 banen
[...]
Wel het accent maar de t vergeten.
Bla bla bla...
Verwijderd
De link naar de videokaart-review is fout:
Review van mcsluis @ Tweakers.net
> verwijst naar http://www.tweaktown.com/...1gb_video_card/index.html
Aan de branders wordt gewerkt
Als je het over de tabel hebt, die lijkt inmiddels gerepareerd. Zo niet, graag even verduidelijkenBassmaniac schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:20:
Verwijst de directe link voor het workstation systeem naar het high-end game systeem...
De rest is gefikst
eerste regel:
Morhaime maakt darnaast duidelijk dat het 'agressief op weg is naar een bèatest voor ( --> bèta-test )
kan opgevoerd worden.... maar dankzij ondersteuning voor Turbo Boost kan de kloksnelheid opgevoert worden ...
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
"van te voren" moet "van tevoren" zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Ossebol op 01-03-2012 13:21 ]
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Verwijderd
Pagina: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2012
alweer --> al weer.Het is echter alweer dik anderhalf jaar geleden dat we voor het laatst een workstation
Dubbele spatie.De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen in onze Pricewatch worden gevonden.
Ook dubbele spatie, Dit is echter waarschijnlijk de naam van dit artikel direct uit de database.DDR3 SDRAM Corsair Vengeance Low Profile
'er bij' kan weg.Al met al zorgt deze apu ervoor dat er bij spelletjes net wat soepeler lopen of
wordt --> wordenSteeds meer spellen wordt als download aangeboden
Beetje samengestelde zin. 'Deze monitor heeft ook een resolutie van 1920x1080'.Deze 24"-monitor heeft dezelfde resolutie is gelijk,
Niet consequent, in de rest van de BBG wordt Asrock gehanteerd.keuze is op deze ASRock gevallen
De vetgedrukte schijven moet schrijven zijn.schijven is dat het lezen en schijven aanzienlijk sneller gaat dan bij oudere modellen
is? Klinkt niet goed, volgens mij moet het 'valt' zijn.Over de aansluitingen is niks te klagen
alweer --> al weer.Omdat het laatste workstation alweer dateert uit juli 2010
wel een creatieve puntkomma. Ik maak er verder geen punt van.Core i7 2700K en de Core i7 3960X is wel heel duur., dus de keuze valt
favorieteOok de Scythe Mugen 2 Rev. B, onze favorite koeler
Wederom is schrijven zonder 'r' geschreven.schijf is dat het lezen en schijven aanzienlijk sneller gaat
vorige jaar? Doe maar vorigIn onze review van vorige jaar noemden we de m4 de koning
Twee spaties voor Cuda.Premiere kan overigens met Cuda-instructies overweg
Zo, dat was wel weer even genoeg over de BBG
Nu even wat andere foutjes:
Artikel: nieuws: LG bevestigt levering passieve 3d-lcd's aan Sony
Beom met hoofdletter.Han Sang-beom
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 15:05 . Reden: Toevoeging ]
Bovendien zouden ze vinden dat Google niet transparant genoeg geweest is, aldus Reding.Bovendien zouden ze vinden dat Google niet transparant genoeg geweest zijn, aldus Reding.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.