Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
surséance
Surseance van betaling (vóór 1996 geschreven als surséance van betaling)
sur·se·an·ce
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik heb zo het gevoel dat het plaatje na de </p> moet komen
Daarnaast: veder -> verder
- processors[...], en Sandy Bridge E-processros i7-3930K en i7-3960X vallen onder de regeling.
"Infinite verschijnt voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360, en wordt in 2012 verwacht."
't Is al 2012.
Het algoritme anayliseert de frequenties hiertoe niet alleen in signaalsterkte, maar ook in tijd, om fluctuaties te ondervangen.
ana-wat?
Spellingskwestie noch fout, maar toch maar iets aangepast.
ananananananananananananananananananananananana batman!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Deze Bram van der K., of Bramos, zou verantwoordelijk zijn voor het programmeerwerk en de netwerkstructuur
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
"Het is ons echter niet duidelijk geworden of de impulsstijd van de pixels echt sterk verkort is."
geconfisqueerd (info)Er zijn twintig zoekbevelen in de VS en negen andere landen uitgevaardigd en er zou voor ongeveer 50 miljoen aan bezittingen geconfisceerd zijn.
Donderdag werd MegaUpload offine gehaald.
Dit moet zijn ddr5enbus in verbinding met 3GB ddr3-geheugen
quote: bron gegeven in artikelMemory: 3072 MB Size
384 -bit GDDR5
5000 MHz Effective
The Dude abides!
Helemaal waar ;-)Rednas schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:31:
@haneev: om het dan helemaal goed te doen is het GDDR5, DDR5 bestaat namelijk (officieel) nog niet
Moet natuurlijk 7970 zijn.De Asus HD 7990 DirectCu II krijgt een custom pcb ...
Pagina 6, onderaan:
Dit lijkt me een beetje dubbelopWanneer deep packet inspection wordt toegepast is een blokkade moeilijker te omzeilen, maar het invoeren van https op downloadsites zou dat kunnen omzeilen. Overigens kunnen sites https invoeren om dpi onschadelijk te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door riezebosch op 20-01-2012 23:25 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Dat heeft een foutje denk ik.Dat had zelfs al mogelijk geweest als één gebruiker illegale content plaatst.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
In GR FAQ en Beleid: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443594we schrijven we wel vaker dingen op die jij nog niet weet
Het onderwerp staat 2 keer in deze zin (staat bij het 1e puntje onder 'Ik heb een probleem!').
Ik weet dat het GoT is, maar ik denk dat deze tekst desondanks door de redactie geschreven is, daarom toch maar hier gepost. Excuses als dit eigenlijk ergens anders gemeld had moeten worden.
In de titel moet het natuurlijk 'uit de schappen' zijn in plaats van 'van de schappen'.
-> maaktArctic vindt dat het gebruik van de naam Fusion voor de aanduiding van apu's, moederborden, dekstops en laptops inbreuk op de geregistreerde merknaam maken.
Einde derde alinea:
Die kan ook een waarschuwing geven als de limiet in bereik zicht komt.
Halverwege vierde alinea:
waar hier eerder ongeveer 11 seconden voor nodig was
(Je zegt ook niet "11 kilometers".)
barret → baret.
human resource → human resources.
Zo zullen sneedjes en andere verwondingen direct impact hebben op het uithoudingsvermogen van een vechter.
sneedjes --> sneetjes
Een van de opties die je kunt kiezen:
Nee, ik download niet. (Echt niet. Echt niet!!!1)
Hier moet denk ik ook gewoon een uitroepteken staan?
Ik denk te kort de Shift ingehouden.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Is de bedoeling denk ik: http://knowyourmeme.com/memes/the-1-phenomenonmrtnptrs schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:46:
Hier moet denk ik ook gewoon een uitroepteken staan?![]()
Ik denk te kort de Shift ingehouden.
Verder: nieuws: Dating-app voor homoseksuelen laat privégegevens uitlekken
Sidney -> Sydney gezien het hier denk ik wel degelijk om de Australische stad gaat
Tweede zin van de tweede alinea: wordne
Is al gefixed.
[ Voor 6% gewijzigd door Deforcer op 23-01-2012 08:16 ]
Derde alinea, eerste zin: "met Heins an het stuur"
Vierde alinea,
zo lang ze content die inbreuk maken op auteursrechten
Maar wel '11 minuten'.robvanwijk schreef op zondag 22 januari 2012 @ 03:33:
In Microsoft geeft details over 3g-functionaliteit Windows 8
Einde derde alinea:
Die kan ook een waarschuwing geven als de limiet in bereik zicht komt.
Halverwege vierde alinea:
waar hier eerder ongeveer 11 seconden voor nodig was
(Je zegt ook niet "11 kilometers".)
Rest is gefikst.
Spatie tussen in en versie mist.Inversie 2.3 zijn de volgende veranderingen en verbeteringen aangebracht:
[ Voor 12% gewijzigd door serhat op 23-01-2012 10:03 ]
Hangt er vanaf of je het opvat als Engels of als Nederlands. De aanhalingstekens zijn hier veelzeggend.
Afgelopen week werd MegaUpload op last van de FBI offline gehaald en werden werknemers van de site gearresteerd op verdenking van auteursrechtschending; een van hen in Nederland.
misschien niet helemaal een tik of spel foutje, maar zover ik weet is er niemand in Nederland gearresteerd.
Wel is er een Nederlander aangehouden, dit was echter in Nieuw Zeeland. Ik denk dat er beter kan staan:
een van hen is Nederlander. oid.
[ Voor 3% gewijzigd door bl0m5t3r op 23-01-2012 11:52 ]
-> eenDesura is als digitaal distributieplatform zoals Steam, maar het aanbod is meer op mods en indie-games gericht.
reviews: Alan Wake
De pagina van de review die je wilde inzien bestaat helegaar nie!
En waar staat die link?n0valyfe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:09:
De link naar de review van Alan Wake op de Xbox 360 geeft een foutmelding:
reviews: Alan Wake
De pagina van de review die je wilde inzien bestaat helegaar nie!
2e alinea op de 2e pagina:
Mist er geen komma na 'sportfans', of mist er soms nog een klein stukje tekst? Het is nu net of je tientallen Aironet-toegangspunten moet installeren voordat je op het internet kanVolgens Cisco kunnen sportfans na installatie van enkele tientallen Aironet-toegangspunten door het hele stadion op een hoge snelheid toegang krijgen tot het internet.
Het is de vraag of je dat met alleen een komma zou ondervangen. Daarom is ook de formulering aangepast.Magic6399 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:47:
Technologie verzacht de '3g overload'
2e alinea op de 2e pagina:
[...]
Mist er geen komma na 'sportfans', of mist er soms nog een klein stukje tekst? Het is nu net of je tientallen Aironet-toegangspunten moet installeren voordat je op het internet kan
Verwijderd
laatste alinea
Ik ben dus niet de enige die toiletbezoek verdubbeld las als titel in de eerste instantie...Vergelijkbare cijfers over Nederland zijn niet bekend, maar in de statistieken van Tweakers.net is na de kerst wel een grote stijging te zien in tabletbezoek.
nieuws: XBMC geport naar goedkope Raspberry Pi-pc
Staat:
De productie van de Raspberry Pi is onlangs opgestart en de eerste exemplaren moeten eind januari klaar zijn.
In de tweede alinea wordt beweerd dat terascale "een orde van grootte kleiner" is dan exascale, dat moet drie ordes van grootte kleiner zijn; valt dat nog onder "spelfoutjes" of moet ik daar een apart topic van maken?De aquisitie van de bedrijfstak van QLogic die verantwoordelijk is voor InfiniBand past in Intels zogeheten exeascale-strategie.
<edit>Ehm ja, wat Narotic zegt :X</edit>
Laatste alinea, laatste zin:
werknemers van QLogic zouden zullen waarschijnlijk bij Intel worden ingelijfd.
[ Voor 3% gewijzigd door robvanwijk op 24-01-2012 00:14 ]
Terascale is 6 ordes van grootte kleiner dan exascale. In het artikel wordt overigens duidelijk Petascale bedoeld, wat inderdaad 3 ordes van grootte kleiner is dan exascale.robvanwijk schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:01:
n de tweede alinea wordt beweerd dat terascale "een orde van grootte kleiner" is dan exascale, dat moet drie ordes van grootte kleiner zijn; valt dat nog onder "spelfoutjes" of moet ik daar een apart topic van maken?
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Hangt ervan af hoe exact je de uitdrukking 'een orde van grootte kleiner' opvat. Het kan namelijk ook betekenen: 'veel kleiner'.narotic schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:09:
[...]
Terascale is 6 ordes van grootte kleiner dan exascale. In het artikel wordt overigens duidelijk Petascale bedoeld, wat inderdaad 3 ordes van grootte kleiner is dan exascale.
Rest is gefikst.
verwikkeldOntwikkelaars van jailbreak-software zijn in een constant kat-en-muis-spel met Apple verwikkelt, waardoor er in de geschiedenis veel nieuwe jailbreak-software is uitgebracht.
Het is misschien discutabel, maar het moet andere zijn, zonder n. Anderen wordt enkel gebruikt bij een verwijzing naar personen. Intel en Plextor zijn bedrijven en geen personen, dus ga ik er van uit dat je bedoelt dat ook andere bedrijven de controller gebruiken en niet andere personen.zoals ook Intel, Plextor en vele anderen die gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door Waking_The_Dead op 24-01-2012 09:23 ]
Hoogte (van de OCZ): "93mm". Wat een dikke SSD (aangezien de andere SSD's 9,5mm zijn neem ik aan dat er gewoon een komma mist, al weet ik zelf de correcte hoogte natuurlijk niet).
[ Voor 24% gewijzigd door bwerg op 24-01-2012 09:23 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
"En federale rechter oordeelde eerder (...)"
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
In de conclusie, tweede alinea
Me --> MetMe de overname door OCZ zou daar zonder meer verandering in komen.
[ Voor 3% gewijzigd door thof op 24-01-2012 09:36 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Hier kan ik ff niet bij, maar er wordt aan gewerkt. De rest is gefikst.Glodenox schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:15:
http://tweakers.net/benchdb/testcombo/2591
De Samsung 830 staat er vermeld als Samsun 830.
En nee, het is niet discutabel. Je hebt gewoon gelijkWaking_The_Dead schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:21:
reviews: Drie nieuwe ssd's onder de loep
[...]
Het is misschien discutabel, maar het moet andere zijn, zonder n. Anderen wordt enkel gebruikt bij een verwijzing naar personen. Intel en Plextor zijn bedrijven en geen personen, dus ga ik er van uit dat je bedoelt dat ook andere bedrijven de controller gebruiken en niet andere personen.
vorige?Wegener kondigde week al ontslagen aan.
In de op een na laatste alinea:
Die 1e h hoort er niet in -> weathersealing.De ontbrekende flitser kan, vanwege betere mogelijkheden voor wheathersealing,
transparantie, met nBovenstaand bericht is dinsdag, tegelijk met de start van de actie, ook als persbericht verzonden en wordt hier uit oogpunt van volledigheid en transparatie gepubliceerd.
"Het internetbankieren van ING Bank ligt er voor de derde dag op een rij uit. "
Er ontbreekt een woord
edit: Is het trouwens niet "de" ING Bank? In dat geval ontbreekt er namelijk nog een woord in die zin.
[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 24-01-2012 15:40 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Dat is raak", zo zei hij op een vraag over of Spotify onderdeel zou zijn van nieuwe telefoonabonnementen.
Volgens mij klopt dat niet helemaal, ik geloof dat er bedoeld wordt dat de Android-SDK die op Ubuntu is geïnstalleerd kan worden gebruikt om Gaia te flashen op een Galaxy S II, maar de zinsbouw is een beetje raar.Gaia is standaard ingebouwd in B2G en kan onder meer via de Android-sdk op Ubuntu om een Galaxy S II te flashen, blijkt uit de handleiding die bij de code hoort.
De stichting claimt dat Sumotorrent had beloofd om de juridische kosten van Xsnetworks te betalen, maar gaat het nu snel op zoek naar een andere provider.
Actions speak louder than words
Ik had een opmerking hierover in een apart topic gezet aangezien dit volgens mij geen eenvoudige spel/tikfout isbolluserectus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:13:
http://tweakers.net/nieuw...site-voor-de-rechter.html
De stichting claimt dat Sumotorrent had beloofd om de juridische kosten van Xsnetworks te betalen, maar gaat het nu snel op zoek naar een andere provider.
Spider.007 in "Rare zin in 'Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'"
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
beetje laat maar leuk voor de laatlezer of het archief :
ctrl+f "jaarlijke" -> "jaarlijkse"
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Apple behaalde afgelopen jaren telkens verkooprecords in het kwartaal dat nieuwe iPhones uitkwamen. In afgelopen kwartaal, dat begon op 1 oktober - twee weken voor de release van de iPhone 4S - verkocht Apple 37,02 miljoen iPhones. Dat blijkt uitr de kwartaalcijfers, die Apple heeft gepubliceerd. In hetzelfde kwartaal vorig jaar waren dat nog 16 miljoen toestellen, een stijging van 133 procent.
Die zin is niet lekker opgebouwd.Als meer dan de helft van de verkochte iPods exemplaren zijn van de iPod touch zijn, komt Apple ook uit rond 60 miljoen verkochte iOS-apparaten.
Ook die zin is niet lekker opgebouwd, zou zoiets als: "De komende weken zullen cijfers van analisten vermoedelijk duidelijk maken" moeten zijn.Cijfers van analisten de komende weken zullen vermoedelijk duidelijk moeten maken of Android nog altijd marktleider is op het gebied van mobiele besturingssystemen.
[ Voor 41% gewijzigd door yamahabest op 25-01-2012 00:57 ]
Komma's kunnen weg of moeten iets anders geplaatst worden maar dat ligt eraan wat de redacteur precies wil zeggen.Wanneer internetbankieren weer volledig, zonder limiet werkt, is onduidelijk.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
De eerste komma kan niet gemist worden, omdat hij staat tussen twee 'nevengeschikte' bijvoeglijke bepalingen. De tweede zou je kunnen weglaten, maar hij stoort mij niet genoeg om hem te verwijderen.The_Worst schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:35:
nieuws: ING zet limiet op internetbankieren na storingen
[...]
Komma's kunnen weg of moeten iets anders geplaatst worden maar dat ligt eraan wat de redacteur precies wil zeggen.
Opvallend aan de voorwaarden is dat er geen mogelijkheid tot opt-out meer is.
'Het' gaat om miljoenen euro's. Waar slaat 'het' dan op, op miljoenen euro's last of miljoenen euro's webwinkels?Naast consumenten hebben ook webwinkels last van de storing, zegt Thuiswinkel.org tegen de NOS. Volgens Thuiswinkel.org-directeur Wijnand Jongen gaat het om miljoenen euro's.
Mocht hier omzet, winst of artikelen-die-drie-dagen-later-besteld-worden worden bedoelt is het misschien nuttig dat erbij te zetten
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Is iets voor een apart topic.Spider.007 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:54:
[...]
'Het' gaat om miljoenen euro's. Waar slaat 'het' dan op, op miljoenen euro's last of miljoenen euro's webwinkels?
Mocht hier omzet, winst of artikelen-die-drie-dagen-later-besteld-worden worden bedoelt is het misschien nuttig dat erbij te zetten
Rest is gefikst.
Snap wat je hier wilt zeggen, maar komt zo niet lekker over. Gebruik dan is dan wel geen of gewoon is geen.Noorwegen is wel geen volledig lid van de Europese Unie, maar volgt als deelnemer aan de Europese Economische Ruimte wel bepaalde Europese regelingen, waaronder Safe Harbor.
Daardoor zouden plattenlandsgebieden
bijvoorbeeld via de 4g-techniek lte.
Moet het niet "het limiet" zijn?Als gevolg van de limiet
nieuws: ING zet limiet op internetbankieren na storingen
Bij de grafiek over de geluidsdruk staat daar de geluidsdruk in Celsius. Neem aan dat dit Decibel moet zijn?
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
de PerfectLight-technologie link in het nieuwsartikel
nieuws: Qualcomm neemt fabrikant van mems-displays over
werkt niet (page cannot be found).
Groeten,
Chovav
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.