Whoops, ja, je hebt gelijk, ik zat aan het scherm te denken. Excuus
[ Voor 11% gewijzigd door rick91 op 18-10-2011 20:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door rick91 op 18-10-2011 20:46 ]
Lijkt erop dat de punt niet op de juiste plaats staat.De terugloop in iPhone-verkopen zou vooral komen, omdat veel mensen hebben gewacht op een opvolger van de iPhone 4., vermoedt Apple Bij de verkopen zijn de verkoopcijfers van de iPhone 4S nog niet opgeteld. Die werd tijdens het afgelopen weekeinde, toen hij in de verkoop ging, meer dan vier miljoen keer verkocht.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
waarbij ==> waarvan (smartphone, waarvan de internationale versie... etc.)waarbij de internationale versie Motorola Razr gaat heten,
[ Voor 44% gewijzigd door Dropwaterr op 19-10-2011 00:31 ]
Ja. Bij Microsoft is 't elke keer 'het Redmondse bedrijf', etc. Is me 4 of 5 jaar geleden al opgevallen...Digital-DNA schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:48:
Het is me opgevallen dat in ieder, dan ook echt ieder nieuwsbericht dat over Apple gaat de omschrijving "het bedrijf uit Cupertino" te lezen valt.
Wordt dit expres gedaan? Dit kan haast geen toeval zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 19-10-2011 02:21 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat is voor de afwisseling, om niet steeds Apple, Apple, Apple, te lezen. Dit is overigens geen spel- of tikfoutjeDigital-DNA schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:48:
Het is me opgevallen dat in ieder, dan ook echt ieder nieuwsbericht dat over Apple gaat de omschrijving "het bedrijf uit Cupertino" te lezen valt.
Wordt dit expres gedaan? Dit kan haast geen toeval zijn.
Gefikst.Dropwaterr schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:13:
nieuws: Motorola introduceert dunne Android-smartphone Razr
[...]
waarbij ==> waarvan (smartphone, waarvan de internationale versie... etc.)
Fouten in hetzelfde artikel (al genoemd maar nog niet gefikst)
software dat ==> software die
edit: Een ding weggehaald. Klopte toch.
Dat moet diagonaal zijn, een diameter is voor een cirkel of bolvormHet Super Amoled-scherm in de Galaxy Nexus heeft een diameter van 4,65"...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Moet waarschijnlijk iets zijn zoals:De onbelaste componenten zeer goed koel, waarbij het amper uitmaakt of de systeemfans langzaam of snel draaien.
gaat voor ipv voor gaat...maar dat voor gaat ingelogde gebruikers op korte termijn veranderen.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Er mist een o'tje daar. Koonen.Konen gaat de subsidie gebruiken om vijf jaar lang onderzoek te doen een nieuwe manier van draadloze communicatie te ontwikkelen waarbij gebruik wordt gemaakt van bundels licht ter dikte van een potlood in plaats van radiogolven.
Die zin loopt niet helemaal, er mist een "naar": ... onderzoek te doen naar een ...Konen gaat de subsidie gebruiken om vijf jaar lang onderzoek te doen een nieuwe manier van draadloze communicatie te ontwikkelen waarbij gebruik wordt gemaakt van bundels licht ter dikte van een potlood in plaats van radiogolven.
[ Voor 14% gewijzigd door SanderG op 19-10-2011 11:08 . Reden: link van artikel vergeten ]
Dat moet natuurlijk zijn 'Android-toestellen'.Er werd niets bekendgemaakt over updates naar ICS voor andere Nexus-toestellen.
[ Voor 17% gewijzigd door FreddyFish op 19-10-2011 11:34 ]
Daar mist "één" of "de" of iets dergelijks.De TUe benadrukt bij monde van Koonen dat het uitzonderlijk is dat er twee hoogleraren van universiteit in de prijzen zijn gevallen.
en deze vond ik ook raar. Het gekantelde ontwerp maakt het noodzakelijk dat de voeding met een haakse stekker wordt verbonden aan de externe aansluiting voor de de lichtnetkabel, die onderop de behuizing zit.
is zeer koel niet koel genoeg?De onbelaste componenten blijven zeer goed koel, waarbij
[ Voor 18% gewijzigd door Spider.007 op 19-10-2011 12:50 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
...gevolg...Koploper is Frankrijk met een vermeende inkomstenderving als gevolgen van softwarepiraterij...
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
De hoofdletter bij de kamervragen lijkt me overbodig.Van Dam heeft Kamervragen gesteld over de kwestie. Van de andere partijen is nog onduidelijk of zij hun woorden omzetten in actie in de vorm van moties of Kamervragen:
Bij zeer koel denk ik eerder aan iets als 3 kelvin, terwijl het hier om relatieve prestaties gaat, die zeer goed zijn en de koelte betreffen. 't Is allemaal geen harde wetenschap maar het is iig niet fout en ik laat het dus staanSpider.007 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:46:
is zeer koel niet koel genoeg?
Mij nietHomerius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:10:
De hoofdletter bij de kamervragen lijkt me overbodig.
Mij is verzekerd dat deze uitspraak specifiek op Nexus-toestellen slaat.FreddyFish schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:32:
Dat moet natuurlijk zijn 'Android-toestellen'.
EDIT: of is het sowieso uitgesloten dat ICS naar reguliere Android-toestellen komt? En dus alleen naar de Nexus-lijn van Google?
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
er isDe hoeveelheid ram bedraagt 1GB, en is er een barometer ingebouwd.
Moet, naar mijn idee, het volgende zijn:echter lang niet altijd niet competent genoeg
echter lang niet altijd competent genoeg
Bezoek eens een willekeurige pagina
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
nieuws: Android-topman: komst Googles online muziekwinkel is dichtbijIn de nieuwe release zijn verder de applicatiewinkel, camera-app en de App Catalog onder handen genomen.
Google wil dit al jaren, maar de onderhandelingen met labels verlopen stroef.
[ Voor 35% gewijzigd door Xorsist op 19-10-2011 18:54 ]
Hyper-V staat er dubbel in, of is er ook een andere Hyper-V die niet van MS is?Ook ondersteunt de DS712+ iscsi, ldap-authenticatie en gevirtualiseerde opslag via VMware, Hyper-V, XenServer, Microsoft Hyper-V en Citrix.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Die apostrof voor gidsland wordt nergens meer afgesloten, ik denk dat het 'gidsland' moet zijnEen BSA-advocaat verwijst naar de situatie in 'gidsland België, een land met een relatief laag piraterijcijfer van 25 procent. Dit zou deels te danken zijn aan ...
Ik verwacht een komma tussen 'One' en 'ook' om de bijzin af te sluiten....er nog niet over uit of zijn voorganger, de Nexus One ook van ICS wordt voorzien.
Volgens mij wordt met de afkorting AS:AH Ace Combat: Assault Horizon bedoeld, zodat het AC:AH zou moeten zijn...Hoewel bijna alle hoofdrolspelers Amerikanen zijn, wordt Het Westen in AS:AH vertolkt door de NAVO.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Moet verlaagd zijn. Verder loopt die hele zin eigenlijk niet lekker:werd met 18 procent verlaagt vanwege
Vooral het stuk "het medewerking die". In ieder geval moet "het" "de" worden.De initiële boete van Scott werd met 18 procent verlaagd vanwege het medewerking die niet viel onder de Leniency Notice, terwijl in het boetebedrag van beide bedrijven is meegenomen dat ze niet aan elk aspect van het kartel meegedaan hebben.
[ Voor 50% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2011 13:40 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zie Rataplan in "Reviews behuizingen"Big Womly schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:37:
foutje in Silverstone Raven 3 op deprestaties-pagina: daar wordt de temperatuur van de CPU-fan gemeten
Even wat geschaafdCodeCaster schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:39:
[...]
Moet verlaagd zijn. Verder loopt die hele zin eigenlijk niet lekker:
[...]
Vooral het stuk "het medewerking die". In ieder geval moet "het" "de" worden.
Een Android CPU is nieuws voor mij.De software draaide op een Samsung Galaxy S II: een krachtige telefoon met Android-cpu.
Volgens mij moet er staan 1000:1 en ..... (let op de spatieDe 6,1"-lcd heeft een contrastratio van 1000:1en
[ Voor 0% gewijzigd door Bassmaniac op 20-10-2011 16:19 . Reden: Eigen tikfout verbeterd...8)7 ]
Cunning linguist.
moet zijnHet toestel is uiteindelijk maar iets groter de Galaxy S II.
Het toestel is uiteindelijk maar iets groter dan de Galaxy S II.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
[ Voor 4% gewijzigd door Flaggie op 21-10-2011 10:46 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Perkouw op 21-10-2011 12:15 ]
39
Cunning linguist.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
...ember 2009 in bedrijf werd genomen genomen en met een maandprodu...
Een W ertussen: kwamenFacebook Chat bleek alleen berichten te kunnen versturen en bij Twitter kamen geen tweets, mentions of berichten binnen.
HoofdletterEnermax heeft na de ETS-T40-koeler zijn tweede processorkoeler op de markt gebracht in de vorm van de ETD-T60. anders dan de staande koeltoren van de T40 is de T60 een liggende koeler met een ventilator van 120mm bovenop.
Een watte?Trailer van Heart of the Swarm, de eerste uitbfreiding van StarCraft II. De trailer richt zich vooral op het verhaal van de campagne.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Die doet veel area-of-effect damage bij vijandelijke luchtshepenen en heeft bovendien een groindaanval.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
[ Voor 4% gewijzigd door AxzZzeL op 22-10-2011 13:10 ]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik denk omdat 'aanval' Nederlands is, gok ik dat t:AxzZzel schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:08:
nieuws: StarCraft II krijgt nieuwe eenheden in Heart of the Swarm
ctrl+f:
"luchtshepenen" -> "luchtschepen"
"groindaanval" -> "groundaanval"
"Warhoud" - > "Warhound"
"Warhoudn" -> "Warhound"
"groundaanval" -> "grondaanval"job_h schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:10:
[...]
Ik denk omdat 'aanval' Nederlands is, gok ik dat t:
"groindaanval" -> "grondaanval" moet zijn, maar tis maar wat je wilt
Release date wordt dubbel vermeld, staat beter als de dikgedrukte zin verdwijnt. In de laatste zin wordt de release date toch al vermeldStarCraft II: Heart of the Swarm verschijnt in 2012. In de campagne van de uitbreiding staan de Zerg centraal, terwijl de campagne van Wings of Liberty zich richtte op de Terran. Na Heart of the Swarm verschijnt nog een tweede uitbreiding rond de Protoss. Die gaat StarCraft II: Legacy of the Void heten. Waneer beide uitbreidingen verschijnen, is niet bekend, al heeft Blizzard aangegeven dat we Heart of the Swarm in 2012 mogen verwachten.
39
Moet natuurlijk 'die' zijn.Wetenschappers hebben een microfoon ontwikkeld dat aan een touchscreen kan worden gekoppeld.
herkend moet herkent zijn.Ook herkend het toestel input van de knokkel
Omdat er twee dingen stilgelegd moeten worden (en Oracle niet het onderwerp van de zin is) zou kan volgens mij veranderd moeten worden in kunnen.Met de Oracle kan het winnen van grondstoffen en de productie van gebouwen stilgelegd worden.
vuur schade moet vuurschade zijn(...) in een Battle Hellion, die meer hitpoints heeft en meer vuur schade aanricht met de flamethrower
kan zich ingraven klopt hier niet, ik denk dat het zich kan ingraven zou moeten zijn (?).Ook nieuw is de Swarm Host, die zelf geen wapens heeft, maar kan zich ingraven en dan een constante stroom langzame wezens uitspuugt die Locust heten
[ Voor 53% gewijzigd door ChillinR op 22-10-2011 14:39 ]
[ Voor 39% gewijzigd door TheBlackbird op 22-10-2011 15:22 ]
Er staat nog steeds: "De Warhoudn lijkt daarmee op de Thor uit Wings of Liberty,"
[ Voor 11% gewijzigd door Aham brahmasmi op 22-10-2011 19:21 ]
En ook hier een "de" teveel.Hoewel de Parlementsleden via een Europese Richtlijn netneutraliteit verplicht zouden kunnen stellen voor alle Europese lidstaten, wil het Parlement dat de de Europese Commissie, het kabinet van de Europese Unie, actie onderneemt.
[ Voor 96% gewijzigd door Winnetou op 23-10-2011 12:44 ]
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
-> dieOpvallend in de voorstellen is dat de NPO voor een deel van de content dat te zien is op zijn vod-platform Uitzending Gemist op termijn geld wil gaan zien.
Verwijderd
Dikke vinger detectie. Het is uiteraard de Intel 510 250GB.(...) De 240GB-ssd van Kingston gaat op zijn beurt de strijd aan met de Vertex 3 van dezelfde grootte en de Intel 5120 250GB.
1
| http://tweakers.net/goudensteeksleutel.nl |
Er staat bij: vanaf 7 november, maar een link naar 'coming soon'-pagina was wel netter geweest.Dragor schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:07:
In plan: Nomineer je favorieten voor de Gouden Steeksleutel 2011 linkt de link naar:
code:
1 http://tweakers.net/goudensteeksleutel.nl
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Het werkwoord is uitblijven, aan elkaar dusUit de resultaten van een eerder onderzoek bleek dat de gevolgen van gsm-straling ook uit bleven;
Moet zijn:altijd te hulp te schieten mochten deze bedrijven door andere van patentschending worden beschuldigd.
[ Voor 12% gewijzigd door Crazy Harry op 24-10-2011 11:22 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat moet oktober zijn vermoed ik.De officiële Jobs-biografie stond al enige tijd op de planning, en zou in november op de markt komen. Na de dood van Jobs in november is de publicatie vervroegd naar maandag. De afgelopen dagen verschenen op internet al de nodige uitspraken uit het boek: zo meldde Tweakers.net vrijdag dat Steve Jobs Android wilde 'vernietigen', omdat het mobiele besturingssysteem van Google een 'gestolen product' zou zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 93% gewijzigd door Erik070 op 24-10-2011 15:29 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq