Echt niet, de 24" heeft 1920x1200 en de 22" 1920x1080 (full hd).
Mmm, iemand had het al verbeterd.Azrael schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:06:
[...]
Echt niet, de 24" heeft 1920x1200 en de 22" 1920x1080 (full hd).
In het artikel Overheid gaat extra ict-experts inzetten in strijd tegen cybercrime staat in de eerste regel het woord crybercrime.
Daar treden we zelf wel tegen opVirtlink schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:13:
In het artikel Overheid gaat extra ict-experts inzetten in strijd tegen cybercrime staat in de eerste regel het woord crybercrime.
nieuws: TomTom-systeem moet 'range anxiety' EV-eigenaars wegnemen
Het model van Opel heet Ampera.In tegenstelling tot bijvoorbeeld bij de Prius van Toyota of de nieuwe Ampère van Opel wordt het li-ion-accupakket van de Fluence Z.E. gehuurd...
Canon zet grootste cmos-sensor in voor volgen meteoren
Derde alinea: "aparrant magnitude" hoort "apparent magnitude" te zijn.
Verder wordt in het Nederlands normaal de term "schijnbare magnitude" gebruikt, maar da's geen tikfout.
Derde alinea: "aparrant magnitude" hoort "apparent magnitude" te zijn.
Verder wordt in het Nederlands normaal de term "schijnbare magnitude" gebruikt, maar da's geen tikfout.
done & dusted
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Nog niet helemaal. Maar een kleine typo: 1900x1200 -> 1920
In de tekst "..., de ZR2240w en ZR2440w hebben respectievelijk een full hd-resolutie en 1900 bij 1200 pixels, terwijl het 27"..."
nieuws: HP kondigt 27"-ips-monitor met 1 miljard kleuren aan
Wel helemaal!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: 'Mensen versturen gemiddeld drie sms'jes per dag'
Hoewel diensten als BlackBerry Messsenger en WhatsApp al langer bestaan
Ik heb geen BlackBerry, maar ik denk dat er een s te veel in die naam staat?
Hoewel diensten als BlackBerry Messsenger en WhatsApp al langer bestaan
Ik heb geen BlackBerry, maar ik denk dat er een s te veel in die naam staat?
Lijkt me een acceptabele gok
In IDF: Intel demonstreert snelle ssd-opvolger: die verbonden wordt met een achi-brug.
Lijkt me een AHCI-brug?
Lijkt me een AHCI-brug?
nieuws: IDF: Intel demonstreert snelle ssd-opvolger
Spatie tussen "om" en "maar"?ommaar
Virussen? Scan ze hier!
Het is non-volatile memoryNvm staat voor voor de gebruikte opslagtechniek, non-volative memory
Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl
[nieuws: IDF: Intel demonstreert snelle ssd-opvolger
Die weg wordt door de sata-express-interface, waar de sata-organisatie aan werkt en die bovendien backwards compatible met sata-interfaces is.
Deze zin klopt niet, ach het is nog vroeg
Die weg wordt door de sata-express-interface, waar de sata-organisatie aan werkt en die bovendien backwards compatible met sata-interfaces is.
Deze zin klopt niet, ach het is nog vroeg
We do what we must because we can.
Jullie hadden nog "Nvm staat voor voor de gebruikte opslagtechniek" gemist 
en achi staat 2x fout in de tekst. Nou nog een redacteur vinden die het aan kan passen.
en achi staat 2x fout in de tekst. Nou nog een redacteur vinden die het aan kan passen.
In dit artikel: IDF: Vooruitblik op Intels Sandy Bridge E-processors,
"Om dit in persectief perspectief te plaatsen: de oude Core 2 Duo[...]"
"Om dit in persectief perspectief te plaatsen: de oude Core 2 Duo[...]"
ten slotte..., die verbonden wordt met een ahci-brug van sata naar pci-express om tenslotte bij de chipset uit te komen.
Lijkt nu verbeterd te zijn, maar de fout die ik meldde ("ommaar" ipv "om maar") staat er nog steeds...ACM schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:13:
Virussen? Scan ze hier!
ommaar >> om maar
sd-kwaliteit >> hd-kwaliteit
nvme >> mist stippellijntje met betekenis erbij.
ommaar >> om maar
sd-kwaliteit >> hd-kwaliteit
nvme >> mist stippellijntje met betekenis erbij.
reviews: IDF: Vooruitblik op Intels Sandy Bridge E-processors
Wát voor applicaties?processors in singletheaded applicaties
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
De opvolger voor het X58-platform, 3e alinea:
Overklokken, 1e alinea:
Verder wellicht nog handig om te vermelden (in het stuk OC) dat het geheugen ook weer te overklokken is, zoals dat eerder ook kon, i.p.v. het vastzetten van de snelheid in het BIOS ongeacht de snelheid van de CPU. Althans ik had begrepen uit andere fora dat dit het geval zou zijn, verder vanaf mijn zijde geen bron.
Ergens in de reacties staat ook nog een opmerking van knirfie244 over de tekst, ik quote een stuk uit zijn reactie:
De opvolger voor het X58-platform, 3e alinea:
Het is maar iets kleins, maar nu wordt suggereert dat de socket "LGA1366" heet, terwijl dit socket B betreft met een LGA1366 voet. Zo geldt tevens dat het X79-platform een socket R heeft op LGA2011 voet.Medio 2009 en begin 2010 bracht Intel nog updates uit voor de socket lga1366 Core-i7's met de Bloomfield-cores.
Overklokken, 1e alinea:
Dit moet waarschijnlijk de 3930K zijn.Bij de 3939K is alleen een vrij instelbare multiplier beschikbaar, terwijl de 3820 in theorie zeer beperkt overklokbaar zou zijn.
Verder wellicht nog handig om te vermelden (in het stuk OC) dat het geheugen ook weer te overklokken is, zoals dat eerder ook kon, i.p.v. het vastzetten van de snelheid in het BIOS ongeacht de snelheid van de CPU. Althans ik had begrepen uit andere fora dat dit het geval zou zijn, verder vanaf mijn zijde geen bron.
Ergens in de reacties staat ook nog een opmerking van knirfie244 over de tekst, ik quote een stuk uit zijn reactie:
OT: Er staat een foutje in het artikel:
Ook op het gebied van pci-express-lanes is het een en ander veranderd. De E-serie beschikt niet alleen over meer lanes, veertig in totaal, maar ondersteunt daarbij, zij het niet formeel, de pci-express 3.0-standaard.
In principe heeft het X79 platform 44 PCIe lanes, waarvan er 36 stuks aan de 3.0 standaard voldoen:
2x16 (2.0 of 3.0*) vanuit de processor voor graphics
1x4 (2.0 of 3.0*) vanuit de processor naar chipset voor SATA bandbreedte (optioneel).
8 lanes (2.0) vanuit de X79 PCH.
* De socket schijnt 3.0 aan te kunnen maar de Sandy Bridge E nog niet. PCIe 3.0 wordt waarschijnlijk bij Ivy Bridge geïntroduceerd.
[ Voor 24% gewijzigd door Aardwolf op 17-09-2011 14:08 ]
Dank, weer bij 
@marcel87: dit is meer inhoudelijk, hier zal de auteur even naar moeten kijken. Betracht wat geduld aub, want volgens mij zit hij in een vliegtuig onderweg naar huis
@marcel87: dit is meer inhoudelijk, hier zal de auteur even naar moeten kijken. Betracht wat geduld aub, want volgens mij zit hij in een vliegtuig onderweg naar huis
nieuws: Software kan mensen identificeren door loopje
Tikfoutje in de alt-tekst van het plaatje:
Tikfoutje in de alt-tekst van het plaatje:
Monty is het natuurlijkVerkeersbord geïnspireerd op Ministry of Silly Walks van Mony Python
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
t'tje gesubsidieerd
1. Mss is beter :"De 4Chan gebruiker zegt het ..."De gebruiker zegt op 4Chan het toestel in handen te hebben gehad. De bewuste thread lijkt inmiddels verwijderd, maar Android And Me heeft een kopie van de tekst gemaakt. Op de Nexus Prime draait Android Ice Cream Sandwich, een versie van Android die nog niet is uitgebracht. Het is niet mogelijk om het gerucht op waarheid te checken, al geeft de poster over veel specifieke informatie over de Nexus Prime en de nieuwe versie van het Android-besturingssysteem. Er is geen informatie over de betrouwbaarheid van de poster.
2. er moet te zijn tussen "De bewuste thread lijkt iniddels te zijn verwijderd"
3. over moet weg "Al geeft de poster veel specifieke...."
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
(1) en (2) zijn niet fout en dus ongewijzigd. (3) heb ik even voor je aangepakt. En doe er ajb de volgende keer een linkje bij
Pagina 1
Sandy bridge E omvat geen octacores, slechts hexacores en quadcores (4c/8t en 6c/12t). Later in het artikel wordt dit ook correct aangegeven. Lijkt hier dus niet zozeer inhoudelijk als wel een schrijffout.
Pagina 2
Pagina 1
Formeel wil Intel, zoals gebruikelijk, weinig over nog niet uitgebrachte producten zeggen, maar dat neemt niet weg dat er al voldoende informatie over de octahexacores bekendgeworden is voor een korte preview.Formeel wil Intel, zoals gebruikelijk, weinig over nog niet uitgebrachte producten zeggen, maar dat neemt niet weg dat er al voldoende informatie over de octacores bekendgeworden is voor een korte preview.
Sandy bridge E omvat geen octacores, slechts hexacores en quadcores (4c/8t en 6c/12t). Later in het artikel wordt dit ook correct aangegeven. Lijkt hier dus niet zozeer inhoudelijk als wel een schrijffout.
Pagina 2
Dit moet voor een gelijkmatige druk van de cpu op de pinnetjes te zorgen, al maakt het dit het installeren van de cpu marginaal bewerkelijker.Dit moet voor een gelijkmatige druk van de cpu op de pinnetjes te zorgen, al maakt het het installeren van de cpu marginaal bewerkelijker.
[ Voor 10% gewijzigd door OruBLMsFrl op 18-09-2011 13:45 ]
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
nieuws: UPC's Horizon Mediabox gaat 'enkele euro's' per maand kosten
tv-kijken = tv-kijkerDaarnaast kan de tv-kijken via de settopbox diverse applicaties openen.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
In reviews: IDF: De UX31- en UX21-ultrabooks van Asus net onder de eerste foto van de twee ultrabooks op elkaar staat deze zin. Ik denk dat het een en ander er niet aan klopt 
Dee twee notebooks beide een usb 2.0- en een usb 3.0-poort
You don't say
reviews: IDF: De UX31- en UX21-ultrabooks van Asus
In de 2e zin van de pagina.
De UX31 toont echter 1600x900 pixels op zijn 13,3"-scherm en dat is een wel heel mooie resolutie die je niet veel tegenkomst bij deze form factor.
In de 2e zin van de pagina.
De UX31 toont echter 1600x900 pixels op zijn 13,3"-scherm en dat is een wel heel mooie resolutie die je niet veel tegenkomst bij deze form factor.
en done
nieuws: Honderden burgers slachtoffer van DigiD-fraude bij Belastingdienst
[..]
Hierdoor kwam mensen in de problemen terwijl zij nooit de toeslagen hadden ontvangen.
[..]
Ey!! Macarena \o/
Bang & Olufson -> Bang & Olufsen
Bang & Olufson -> Bang & Olufsen
Choose life
In het tabel van specificaties
Schermdiagonaal 12,1" dit moet 11,6" zijn
In het tabel van specificaties
Schermdiagonaal 12,1" dit moet 11,6" zijn
39
Hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren..cPT.cAPSLOCK schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:12:
meuk: MediaPortal 1.2.0 final
'De fianl' in plaats van 'De final' - helemaal aan het begin.
Werken redacteuren bij Tweakers met een 'review' door een collega redacteur?
Ik zie veel te vaak dit soort tikfouten --> Beetje slordig...
Review: Warhammer 40.000: Space Marine
Pagina 3, alinea 3:
Een inidicator boven het hoofd van de vijand maakt duidelijk dat er met de juiste knop een spectaculaire einde aan het leven van de tegenstander kan worden gemaakt.
Moet zijn:
indicator
(of er moet een indicator voor .ini's zijn, maar lijkt me sterk dat die dan in de game verweven zit xD)
Pagina 3, alinea 3:
Een inidicator boven het hoofd van de vijand maakt duidelijk dat er met de juiste knop een spectaculaire einde aan het leven van de tegenstander kan worden gemaakt.
Moet zijn:
indicator
(of er moet een indicator voor .ini's zijn, maar lijkt me sterk dat die dan in de game verweven zit xD)
[ Voor 12% gewijzigd door Serendipity op 19-09-2011 12:11 ]
fixed where applicable
In dit artikel nieuws: 'Cyberaanval treft belangrijke fabrikant van legeronderdelen Japan' wordt het bedrijf "Mitsubishi Heavy" genoemd, maar het heet "Mitsubishi Heavy Industries Ltd" en wordt meestal afgekort tot MHI.
nog 2 te fixen in het artikel zelf
nog 2 te fixen in het artikel zelf
[ Voor 5% gewijzigd door WEBsel op 19-09-2011 14:27 . Reden: na de 1e fix ]
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
fixed
artikel aangaande website prijs: Tweakers.net maakt kans op titel Website van het Jaar
uiterlijk 28 oktober 2010 => zal vast iets in 2011 moeten zijn...
uiterlijk 28 oktober 2010 => zal vast iets in 2011 moeten zijn...
plan: Tweakers.net maakt kans op titel Website van het Jaar
Meedoen is eenvoudig: via een van onderstaande links kun je - tot uiterlijk 28 oktober 2010 - op Tweakers.net stemmen.
2010 moet natuurlijk 2011 zijn he
Meedoen is eenvoudig: via een van onderstaande links kun je - tot uiterlijk 28 oktober 2010 - op Tweakers.net stemmen.
2010 moet natuurlijk 2011 zijn he
In nieuws: Arduino werkt aan ARM-versie van controller-platform
staat een aantal keren KB. dat moet natuurlijk kB zijn.
Ook staat er in de tweede zin 'due-platform', moet dit niet 'diy-platform' zijn?Terw_Dan schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:38:
In nieuws: Arduino werkt aan ARM-versie van controller-platform
Het ding *heet* Due. Rest is doneTJHeuvel schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:46:
[...]
Ook staat er in de tweede zin 'due-platform', moet dit niet 'diy-platform' zijn?
Moet uiteraard Warfare zijn.Deze uitvoeringen van het spel bevatten luxe gadgets; bij de Prestige Edition van Modern Warfe 2 werd bijvoorbeeld een nachtkijker meegeleverd, terwijl Black Ops werd voorzien van een op afstand bestuurbare auto die ook voorkwam in de multiplayermodus van het spel.
nieuws: Intel komt mogelijk met Core i7 2700K
Het woordje 'en' tussen '...fabrikanten te concurreren -' en 'AMD zal...' lijkt mij hier overbodig. Het tweede deel van de zin verklaart het eerste deel.Daarnaast is het een manier om beter met cpu's van andere fabrikanten te concurreren - en AMD zal over niet al te lange tijd zijn Bulldozer-cpu's uitbrengen, die in dezelfde prijsklasse vallen als Intels Core i7 2600K.
[ Voor 5% gewijzigd door tes_shavon op 19-09-2011 16:25 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Verwijderd
nieuws: Activision brengt geen Prestige Edition van CoD: Modern Warfare 3 uit
Eén na laatste alinea, midden in:
Daarnaast omvat de PS3-versie van de Hardened Edition een aparte PS3-skin, terwijl de Xbox 360-versie is voorzien van outfit voor een Xbox-avatar zit.
"voorzien van een outfit" en zit eraf, lijkt me beter.
Eén na laatste alinea, midden in:
Daarnaast omvat de PS3-versie van de Hardened Edition een aparte PS3-skin, terwijl de Xbox 360-versie is voorzien van outfit voor een Xbox-avatar zit.
"voorzien van een outfit" en zit eraf, lijkt me beter.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 16:32 ]
nieuws: Dell rekent op groei ten koste van HP
ranglijst VAN grote pc-verkopersDell verwacht dan ook te kunnen profiteren van de afsplitsing van HP's pc-divisie. Het bedrijf is momenteel tweede op de ranglijst vna grote pc-verkopers met een marktaandeel van 12,9 procent, terwijl marktleider HP volgens onderzoeksbureau IDC op een marktaandeel van 18,1 procent zit.
nieuws: Intel komt mogelijk met Core i7 2700K
gaanOmdat de andere cpu's in deze serie steeds 100MHz in kloksnelheid verschillen, zal de Core i7 2700K naar alle waarschijnlijkheid op 3,5GHz worden geklokt, terwijl de Turbo Boost maximaal tot 3,9GHz zal gaat.
Fixed where applicable. De 'en' in het Core i7-stuk is niet fout en dus ongemoeid gelaten
[ Voor 84% gewijzigd door Rataplan op 19-09-2011 17:13 ]
nieuws: Overheid wil ict-problemen politie aanpakken met 326 miljoen euro
In juni publiceerde de Algemene Rekenkamer een rapport dat de vloer aanveegde met de manier waarop de ict binnen het politie-apparaat was geregeld.
ctrl+f man is er weer:
ctrl+f "landeljke" > "landelijke"
ctrl+f "doopr" > "door"
zo alstu
ctrl+f "doopr" > "door"
zo alstu
[ Voor 51% gewijzigd door AxzZzeL op 19-09-2011 19:35 ]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Hoe kan zoiets gebeuren? Denk je dat we robots zijn? Waar gehakt wordt vallen spaanders, zo werkt het nu eenmaal. Wellicht interessant om even te tellen hoeveel woorden er dagelijks door redacteuren worden geschreven en dan te gaan tellen in hoeveel woorden een fout zit. Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst, maar kan je al wel verklappen dat ik er niet ontevreden mee ben. Dit komt bovenal omdat we twee bizar goede eindredacteuren hebben, die net als wij wel eens een foutje maken (en als zij een foutje maken betekent dat dus dat ze een foutje van ons over het hoofd zien en jij een streepje extra op je tellijstje kunt zettenkh65 schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:13:
[...]
Hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren..
Werken redacteuren bij Tweakers met een 'review' door een collega redacteur?
Ik zie veel te vaak dit soort tikfouten --> Beetje slordig...
AxzZzel schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:33:
Nee hoor, denk dat 'ie er dan meerdere keren in stond. De fout zit er nog in.
Het valt me wel op dat er vaak foutjes in zitten die elke spellingscontrole uit zou halen. Zit er geen spellingscontrole in jullie systeem?
nieuws: Google brengt betaaldienst Wallet uit in VS uit
In de titel.
Het woordje "uit" op het laatst lijkt mij overbodig.
In de titel.
Jabir_A schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:18:
nieuws: Google brengt betaaldienst Wallet uit in VS uit
In de titel.
Volgens mij is het ook de Verenigde Staten dus hoort het dan niet te zijn: uit in de VS ?
Titels zijn doorgaans kort en bondig. Daardoor sneuvelt er nog weleens een lidwoord. Ik laat er voor de zekerheid een eindredacteur naar kijken.Frag1le schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:31:
Volgens mij is het ook de Verenigde Staten dus hoort het dan niet te zijn: uit in de VS ?
nieuws: Opera neemt applicatiewinkel Handster over
Laatste alinea: "In maar opende Opera"
maar -> maart
Laatste alinea: "In maar opende Opera"
maar -> maart
indeed
in Bètatester Dota 2 laat client uitlekken
Laatste zin: strategiegamegame, of het is een nieuw spelsoort, of een typefout
Laatste zin: strategiegamegame, of het is een nieuw spelsoort, of een typefout
meuk: SIW 2011-16-09
SIW 2011-16-09 moet zijn SIW 2011-09-16 (SIW 2011 build 0916)
SIW 2011-16-09 moet zijn SIW 2011-09-16 (SIW 2011 build 0916)
done en done
nieuws: Bètatester Dota 2 laat client uitlekken
In het midden van de voorlaatste alinea:
In het midden van de voorlaatste alinea:
De codestrings zouden onder meer infromatie geven over de wapens die in Episode 3 van Half-Life 2 zitten.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
nieuws: Bètatester Dot 2 laat client uitlekken
[q]Een naar verluidt Vietnamese gamer die deelnam aan[/q]
damn, ik twijfel, maar dit is toch zonder 't' ?
nee dus ... http://www.onzetaal.nl/ta...aar-verluid-naar-verluidt
[q]Een naar verluidt Vietnamese gamer die deelnam aan[/q]
damn, ik twijfel, maar dit is toch zonder 't' ?
nee dus ... http://www.onzetaal.nl/ta...aar-verluid-naar-verluidt
[ Voor 74% gewijzigd door tes_shavon op 20-09-2011 11:28 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Done en 'naar verluidt' is inderdaad correct
nieuws: Google brengt betaaldienst Wallet uit in VS
'van' ?Volgens Google is het waarschijnlijk dat creditcards ook Discover en American Express in de toekomst ook gekoppeld kunnen worden omdat deze bedrijven inmiddels hun nfc-specificaties hebben vrijgegeven.
Zoiets
In nieuws: Multiplayerbèta Battlefield 3 gaat op 29 september van start staat dat een HD6950 aangeraden is, maar de aangeraden kaart is een 6850.
Bron:
http://www.pcgamer.com/20...em-requirements-revealed/
Bron:
http://www.pcgamer.com/20...em-requirements-revealed/
Dat moet dus Radeon HD6850 zijn.Een Geforce GTX 560 en een Radeon 6950 worden als voorbeeld genoemd.
[ Voor 15% gewijzigd door Wolfos op 20-09-2011 16:40 ]
nieuws: Telefonisch stemmen bij tv-programma's afgeschaft
nummers te wijzigigen is nog niet
moet zijn wijzigen
nummers te wijzigigen is nog niet
moet zijn wijzigen
nieuws: HTC kondigt vrouwentelefoon Rhyme aan
Lijkt mij de Rhyme in deze context gezien Bliss de werknaam was welke pas later vernoemd werd.HTC brengt bij de Bliss een aantal accessoires uit, zoals een dock met ingebouwde speakers
nieuws: Meerdere gaten ontdekt in website gemeente Amsterdam
hier staat in de eerste zin: "gemeenste Amsterdam" en dat moet zijn: gemeente Amsterdam
hier staat in de eerste zin: "gemeenste Amsterdam" en dat moet zijn: gemeente Amsterdam
donedone
Deze zin loopt ook niet helemaal lekker..
Volgens een zegsman van de gemeente Amsterdam is de site offline zijn gehaald nadat ambtenaren een fout hadden ontdekt.
Verbeterd en meteen nog wat andere foutjes meegenomen, inclusief het germanisme in de kop.PatrickH schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:34:
[...]
Dat moet helemaal niet - besloten is hier een prima bijvoeglijk naamwoord
*snip* was geen spelfout, doh
[ Voor 92% gewijzigd door Phoenix_the_II op 21-09-2011 12:41 ]
nieuws: Adobe introduceert Flash Player 11 en AIR 3
De laatste zin is een beetje vreemd:
"Adobe maakt dan ook met zijn Creative Suites software die door veel webontwikkelaars wordt gebruikt."
Er mist iets na "dan", of de zin moet anders.
"Adobe maakt dan ook met zijn Creative Suites software die door veel webontwikkelaars wordt gebruikt."
Niks mis mee.Morrey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:45:
nieuws: Adobe introduceert Flash Player 11 en AIR 3
Zie het volgende voorbeeld:
"Hoewel de zin prima in orde was, dacht Morrey er een fout in te ontdekken.
Morrey heeft dan ook weinig taalgevoel."
grapje hoor
Ik denk dat de zin nu i.e.g. duidelijker is
nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan'
Die komma hoort daar niet.The Wall Street Journal is een van de media, waarnaar Apple met opzet informatie over aankondigingen zou lekken.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
meuk: µTorrent 3.0 build 25683
Ik zie dat het een final release staat, maar met een link naar de BETA Final van torrent, dus dat klopt niet
Ik zie dat het een final release staat, maar met een link naar de BETA Final van torrent, dus dat klopt niet
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
nieuws: Samsung verwijdert usb-host-optie uit Galaxy S II
Samsung biedt de update naar Android 2.3.4 nog niet aan in Nederland, maar in sommige Scandinavische landen zouden gebruikers de update via Samsungs dekstopprogramma Kies kunnen installeren.
Samsung biedt de update naar Android 2.3.4 nog niet aan in Nederland, maar in sommige Scandinavische landen zouden gebruikers de update via Samsungs dekstopprogramma Kies kunnen installeren.
Wordt ook in de tekst gemeld en gebeurt kennelijk al tijden zo. Voor het hoe of wat hiervan zal je de auteur - in een apart topic - om uitleg moeten vragen.Soundstorm2010 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:22:
meuk: µTorrent 3.0 build 25683
De andere twee puntjes zijn aangepakt
Test: twee snelle ssd's van Kingston en Adata
http://tweakers.net/revie...an-kingston-en-adata.html
NB: Kan een mod mijn los "draadje" verwijderen in dit sub-forum? Ik kon het zelf niet verwijderen, nadat ik mijn vergissing ontdekt had.
http://tweakers.net/revie...an-kingston-en-adata.html
Het woord "variantie" -> "variatie"Er zit altijd een kleine variantie in ssd's, ook al hebben ze dezelfde controller aan boord.
NB: Kan een mod mijn los "draadje" verwijderen in dit sub-forum? Ik kon het zelf niet verwijderen, nadat ik mijn vergissing ontdekt had.
Variantie lijkt mij correct in deze zin.
'Variantie' is een term uit de statistiek, met een specifieke betekenis, en hier minder op zijn plaats. Heb er daarom 'kleine onderlinge verschillen in snelheid' van gemaakt.Jan Laros schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:21:
Variantie lijkt mij correct in deze zin.
CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht
"e=mc2" moet natuurlijk "e=mc2" zijn =)
"e=mc2" moet natuurlijk "e=mc2" zijn =)
[ Voor 30% gewijzigd door Dicebar op 23-09-2011 07:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.