Dat moet uiteraard zo zijn, en dat was in onze browser ook het geval. We hebben even een andere code gebruikt om te zorgen dat iedereen het ziet zoals de bedoeling isDicebar schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 07:46:
CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht
"e=mc2" moet natuurlijk "e=mc2" zijn =)
In F1 2011
"al wisten enkele irritante bugs ook daarin het plezier af en toe te versjteren."
Moet natuurlijk zijn: versjiteren...
Never mind, moet zelf beter leren schrijven.......
"al wisten enkele irritante bugs ook daarin het plezier af en toe te versjteren."
Moet natuurlijk zijn: versjiteren...
Never mind, moet zelf beter leren schrijven.......
[ Voor 17% gewijzigd door Bassmaniac op 23-09-2011 11:58 . Reden: foutje mijnerzijds... ]
nieuws: Microsoft: 'secure boot' blokkeert andere besturingssystemen niet
Garret > Garrett
T'tje Te weinig in laaTsTe alinea:.....maar bij Linux-distributies is dat waarschijnlijk geen optie, schrijft Garret van Red Hat.
Garret > Garrett
T'tje bijgeschonkenIva_Bigone schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:01:
nieuws: Microsoft: 'secure boot' blokkeert andere besturingssystemen niet
[...]
T'tje Te weinig in laaTsTe alinea:
Garret > Garrett
reviews: F1 2011
1x ziet is genoegDat geldt zeker ook voor de visuele kant van het spel. Natuurlijk: het kan altijd beter, maar F1 2011 ziet er strak uitziet.
nieuws: Facebook vernieuwt profielpagina's en introduceert 'sociale apps':
De aankondigng komt vlak na de vorige vernieuwing,
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
nieuws: Nvidia: Pc-gaming pakt in 2014 kroon terug van consolegaming
in 2005Terwijl de pc bij introductie van de Xbox 360 en 2005 al zo'n 40 procent krachtiger was...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
nieuws: Ninja Theory maakt geen opvolger Enslaved
Hier staat het volgende:
Hier staat het volgende:
Volgens mij staat daar een T teveel?'better moeten presteren'.
nieuws: Google wordt wellicht virtuele provider voor Europese medewerkers - update
Eerste zin begint met "Google zou in Spanje begonnen met " (zijn ontbreekt)
Eerste zin begint met "Google zou in Spanje begonnen met " (zijn ontbreekt)
[ Voor 3% gewijzigd door AugmentoR op 23-09-2011 16:41 ]
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
nieuws: Microsoft draagt bewijs Rustock-botnetonderzoek over aan FBI
Microsoft speelt het eigen onderzoek door naar het Amerikaanse Openbaar Ministerie, dat de verdachte strafrechtelijk moet vervolgen
niet om te mierenneuken ofzo, maar moet het niet "verdachten" zijn?
lijkt me niet dat voor een heel groot botnet maar een persoon zal worden verdacht voor zoiets..
Microsoft speelt het eigen onderzoek door naar het Amerikaanse Openbaar Ministerie, dat de verdachte strafrechtelijk moet vervolgen
lijkt me niet dat voor een heel groot botnet maar een persoon zal worden verdacht voor zoiets..
[ Voor 11% gewijzigd door [Remmes] op 23-09-2011 17:45 ]
ja, daag.
Het gaat mijns inziens om de hoofdverdachte, zoals genoemd in de lead van het stuk. Dit heb ik dus niet aangepast. De rest is gerepareerd. Bedankt allemaal en een fijn weekendRemmes_NT schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:41:
nieuws: Microsoft draagt bewijs Rustock-botnetonderzoek over aan FBI
nieuws: Oracle: schade door Java-inbreuk Android is 1,16 miljard dollar - update
Spatie na de : graag.Update, 16.15:Oracle claimde geen 6,1 miljard dollar
Jawel m'neer.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Lichtelijk verbaasd dat dit het geval is, maar ondanks de 40k+ views loopt hier nog het een en ander fout 
nieuws: CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht
nieuws: CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht
- Meervoud van neutrino is neutrino's ipv neutrinos (verschillende instanties)
- Higgs Boson-deeltje -> een boson is gewoon een soort deeltje dus zonder hoofdletter, en in het Nederlands wordt dit blijkbaar ook met een koppelteken geschreven dus Higgs-boson(-deeltje)
- Neutrino's hebben eigenschappen die lijken op dat die van elektronen.
reviews: Test: twee snelle ssd's van Kingston en Adata
moet natuurlijk Vertex 3 240GB zijn.Echt groot is het verschil met de Intel 510 250GB en de Vertex 3 240G
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
nieuws: Duizenden mensen werden dit jaar slachtoffer 'DigiD-fraude'
In het midden:
In het midden:
De fraude kwam vaak aan het licht als toen de Belastingdienst erachter kwam dat deze onterecht was uitgekeerd.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
meuk: AVM FRITZ!Box Fon WLAN 99.05.05
In de titel staat het typenummer niet genoemd, wat bij alle oudere meuk-updates wel het geval was.
Het typenummer is de 7340.
In de titel staat het typenummer niet genoemd, wat bij alle oudere meuk-updates wel het geval was.
Het typenummer is de 7340.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Neutrino's.Neutrinos hebben eigenschappen die [...] Het was al langer bekend dat neutrinos dichtbij
[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 24-09-2011 13:02 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
http://tweakers.net/nieuw...niet-worden-gecheckt.html
Moet zijn: Er zijn wereldwijd waarschijnlijk twee plaatsen waar de claim kunnen gevalideerd kan wordenEr zijn wereldwijd waarschijnlijk twee plaatsen waar de claim kunnen gevalideerd kan worden
nieuws: Claim doorbreken lichtsnelheid kan voorlopig niet worden gecheckt
- Bovendien is de meetafstand kleiner (...)
- nanaseconden -> nanoseconden
- Zinnen na de zin met bovenstaande fout zijn letterlijk gekopieerd van nieuws: CERN meet deeltje met snelheid hoger dan licht dus bevatten ook nog de foutjes daarvan
in: http://tweakers.net/nieuw...niet-worden-gecheckt.html
Een onafhankelijke meting, waarbij wordt gecheckt of neutrino's inderdaad sneller kunnen reizen dan het licht,
Zou moeten zijn:Een onafhankelijke meting, waarbij wordt gecheckt of neutrino's inderdaad sneller kunnen reizen van het licht,
Een onafhankelijke meting, waarbij wordt gecheckt of neutrino's inderdaad sneller kunnen reizen dan het licht,
-nanoDe neutrino's kwamen 60,7 nanaseconden vroeger aan dan verwacht.
verneende = vermeende
nieuws: Vpn-dienst geeft gegevens LulzSec-hacker door aan FBI
nieuws: Vpn-dienst geeft gegevens LulzSec-hacker door aan FBI
nieuws: Lian Li introduceert kleine TU200-behuizing
opxzijn = op zijn ?tijdens vervoer wordt deze door een beugel opxzijn plaats gehouden.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Lian Li introduceert kleine TU200-behuizing
geplaatsst => geplaatst
geplaatsst => geplaatst
nieuws: Ontwikkelaar zet Windows 8 op HTC Shift
De tweede kan, kan weg.Dankzij een tweede processor, de Qualcomm MSM7200, kan ook het mobiele OS Windows Mobile 6 geboot kan worden.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
nieuws: Oudste stoomauto ter wereld wordt in oktober geveild
Zullen we daar maar "enige" van maken?
enigste
Zullen we daar maar "enige" van maken?
Spatie tussen "drie" en "kwartier"?driekwartier
Virussen? Scan ze hier!
Enigewas de enigste deelnemer in een 1887 verreden 'race'.
Nasa: satelliet stortte neer in Grote Oceaan
Dit moet zijn een massa van 500kg of een gewicht van 500*9.81=4905NToch zouden enkele zware onderdelen, samen goed voor een gewicht van 500kg, de enorme warmteontwikkeling hebben kunnen doorstaan om uiteindelijk op aarde terecht te komen.
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1674671.png[/img]
Natuurkundig gezien heb je gelijk, echter:HAFTX schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:58:
Nasa: satelliet stortte neer in Grote Oceaan
[...]
Dit moet zijn een massa van 500kg of een gewicht van 500*9.81=4905N
ge·wicht het; o 1 zwaarte, massa
'Windows Phone verzamelt toch ongewild locatiedata'
Ik vind dat het woord 'ongewild' in die titel op Windows Phone slaat. Alsof Windows Phone het niet wil, maar per ongeluk doet of zo. Ongewenst lijkt me beter.
In ieder geval is het hier verstuurt:
Uit een onderzoek blijkt dat het mobiele OS Windows Phone ongewild locatiedata verstuurd.
[ Voor 37% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2011 13:37 ]
Toch triest dat Tweakers dit soort fouten nou ook al gaat makenCodeCaster schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:33:
In ieder geval is het hier verstuurt:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nieuws: 'Facebook blijft gebruikers ook na uitloggen nog volgen'
moet voor "kan" niet nog "Facebook" staan? Anders is de zin een beetje vreemd?De sociale-netwerksite kan zijn gebruikers blijven volgen ook al zouden zij van de Facebook-website zijn uitgelogd.
Virussen? Scan ze hier!
In nieuws: WhatsApp brengt Windows Phone-versie uit:
Dat moet natuurlijk zijnDat was eveneens een vereist van de bètaversie die een week geleden ter download werd aangeboden op diverse sites.
Dat was eveneens een vereiste van de bètaversie die een week geleden ter download werd aangeboden op diverse sites.
The answer is 42.
Euh, nee?wildhagen schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:59:
nieuws: 'Facebook blijft gebruikers ook na uitloggen nog volgen'
[...]
moet voor "kan" niet nog "Facebook" staan? Anders is de zin een beetje vreemd?
"Facebook kan", of "De sociale-netwerksite kan".
reviews: Mede8er MED450X2: een mediaspeler van formaat
enEminent heeft de 450X2 voorzien van een aant
Het artikel gaat over een Mede8er, ik vermoed dus dat Eminent hier Mede8er moet zijn.en de mediaspeler van Eminent is daarop geen uitzondering
[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 26-09-2011 09:13 ]
Wildhagen had wel een punt, in zoverre dat de naam 'Facebook' daarvóór alleen in de kop was vermeld.CodeCaster schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:45:
[...]
Euh, nee?
"Facebook kan", of "De sociale-netwerksite kan".
Rest is ook gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Delpozo op 26-09-2011 09:26 ]
(pagina 5)
(pagina 5)
Moet zijn allerhande, met een r dusallehande
Virussen? Scan ze hier!
Twijfelgevalltje of het nu hier moet of niet, maar goed:
nieuws: 'Projekt Red bezig met Witcher 2-uitbreiding en Witcher 3'
Projekt Red moet zijn CD Projekt Red. (of zelfs CD Projekt RED.)
nieuws: 'Projekt Red bezig met Witcher 2-uitbreiding en Witcher 3'
Projekt Red moet zijn CD Projekt Red. (of zelfs CD Projekt RED.)
Groter dan, niet groter als.Onderzoekers van de universiteit van Berkeley hebben een nieuw anodemateriaal voor li-ion-accu's ontwikkeld dat acht keer zo veel lithium kan opnemen als anodes op basis van grafiet.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Deze discussie is al vaak gevoerd in dit topic. Er staat helemaal niet 'groter als'. Er staat 'acht keer zo veel (..) als' en dat is correct.
Rest = done.
nieuws: 'AMD: FX 8150 even snel als Core i7-980X bij games' - update
en "een user OBR" moet "de user OBR" oid zijn.Donanimhaber heeft eerder wel authentieke documenten van AMD gepubliciteerd, maar het huidige document zou een user OBR ook al gepubliceerd hebben en hij zou Donanimhaber ook al eens eerder van verkeerde informatie voorzien hebben.
plan: Development-round-up - iteratie #6
Wat voor links?... werkende covers en dowloadlinks bij whitepapers.
Galerij
nieuws: Terremark opent datacenter bij Schiphol
Het acroniem van 'pue' is niet correct: dat moet power usage effectiveness zijn.
Galerij
nieuws: Terremark opent datacenter bij Schiphol
Het acroniem van 'pue' is niet correct: dat moet power usage effectiveness zijn.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
nieuws: Brein krijgt naw-gegevens via betalingsprovider
Volgens mij moet in deze een hoofdletter D gebruikt worden voor het woordje 'de' omdat De Nederlandse Bank een eigennaam is., ingeschreven bij de Nederlandsche Bank en moeten zij voldoen
[ Voor 27% gewijzigd door tes_shavon op 26-09-2011 17:13 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
nieuws: Helft van weblogs bij Web-log.nl vertoont nog steeds problemen
Verder heet web-log.nl tegenwoordig weblog.nl, dus klopt de naam die meermaals in het artikel gebruikt wordt niet meer.
Er staat een <strong> om de sluitende aanhalingstekens en de komma die er niet horen."Dit betekent dat wij via http één voor één de afbeeldingen op moeten halen en toe moeten voegen aan de juiste blogs", stelt Wesselman.
Verder heet web-log.nl tegenwoordig weblog.nl, dus klopt de naam die meermaals in het artikel gebruikt wordt niet meer.
En als we het er dan toch over hebben 
In de tweede alinea:
Puur uit nieuwsgierigheid: vroeger werd S&T altijd in stukjes gehakt na ongeveer 40 pagina's. Nu zitten we al bijna op 140 pagina's deeltje 41. Zijn jullie bang dat een deel 42 te hard volgespamd zou worden
of is er een andere reden dat de aanpak veranderd is?
In de tweede alinea:
Aangezien "blog" een afkorting is van "weblog" lijkt de dubbele b in "webblog" me overbodig.Voorheen maakte Web-log.nl gebruik van die webblogsoftware,
Puur uit nieuwsgierigheid: vroeger werd S&T altijd in stukjes gehakt na ongeveer 40 pagina's. Nu zitten we al bijna op 140 pagina's deeltje 41. Zijn jullie bang dat een deel 42 te hard volgespamd zou worden
nieuws: Website MySQL serveerde malware:
Ook is nog niet bekend wat de malware precies uitvoert op een besmet systeeem.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
De Nederlandsche Bank (hier met een hoofdletter D vanwege het zinsbegin) schrijft zijn naam zelf met een kleine d. Dat is voor ons maatgevend.tes_shavon schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:12:
nieuws: Brein krijgt naw-gegevens via betalingsprovider
[...]
Volgens mij moet in deze een hoofdletter D gebruikt worden voor het woordje 'de' omdat De Nederlandse Bank een eigennaam is.
De rest is gefikst. Thx all.
reviews: Preview: Ivy Bridge
Prevention.Ook de zogeheten Security Mode Execution Preventio-technologie, of SMEP, is nieuw voor Ivy Bridge.
shag
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik denk dat dat net als de andere naam verderop, Stanford moet zijn.Eerder richtte het bedrijf al ISTC's op aan de universiteiten van onder meer Sanford en Berkley.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
nieuws: Nederland zakt op ict-ranglijst
Eh... BSA staat toch voor Business Software Alliance?Business Software Association
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: Perk-lijst The Elder Scrolls V: Skyrim onthuld
Ik gok dat ie de lijst op het forum geplaatst heeftEen bezoeker genaamd Sammu heeft de lijst vergaard op het officiële forum van Bethesda. Sammu vergaarde de informatie uit een speelsessie
reviews: Preview: Ivy Bridge
De -> hetDe verbeteringen in de Ivy Bridge-chips zouden niet alleen in de architectuur van de cores te vinden zijn, maar vooral ook in de grafische component.
Yep. Dit en de rest gefiksttinnef schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:04:
nieuws: Perk-lijst The Elder Scrolls V: Skyrim onthuld
[...]
Ik gok dat ie de lijst op het forum geplaatst heeft
DaartoeDe minister gaat daaretoe samen met het bedrijfsleven en regionale overheden plannen opstellen. Naar verwachting worden deze in het voorjaar gepresenteerd.
nieuws: Minister stimuleert rijden op waterstof met 5 miljoen euro
Volgens de Techno DeisgnDesign-directeur
el fixo
nieuws: Belgacom gaat vectoring gebruiken om vdsl2 te versnellen
In de allerlaatste zin wordt de punt vergezeld door zijn vriend(in) de komma, niet te min is er enkel plaats voor slechts 1 leesteken
In de allerlaatste zin wordt de punt vergezeld door zijn vriend(in) de komma, niet te min is er enkel plaats voor slechts 1 leesteken
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
overdaad schaadt 
'niettemin' is 1 woord
'niettemin' is 1 woord
nieuws: Apple kondigt volgende iPhone op 4 oktober aan
Zelf zou ik het zo omschrijven:
Volgens geruchten krijgt de volgende iPhone een camera met een resolutie van acht megapixels.
Daar moet eigenlijk een spatie tussen, ook al zou je het kunnen verdedigen als dat een 8MPcamera een type camera is.Volgens geruchten krijgt de volgende iPhone een 8-megapixelcamera
Zelf zou ik het zo omschrijven:
Volgens geruchten krijgt de volgende iPhone een camera met een resolutie van acht megapixels.
Cijfers, symbolen en combinaties daarvan moeten altijd met een koppelteken aan de rest van het woord worden geschreven: 80-jarige, &-teken, pre-1900-tijdperk, MHz-rage. Het is dus ook: 2-megapixelcamera, 19-inchmonitor, maar niet 'een monitor met een scherm van 19-inch'.
Het gaat mij om de spatie tussen megapixel en camera.
megapixelcamera wijst erop dat dit een type camera is zoals spiegelreflexcamera.
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Zie bijvoorbeeld:
http://www.apple.com/nl/iphone/features/camera.html
megapixelcamera wijst erop dat dit een type camera is zoals spiegelreflexcamera.
Zie bijvoorbeeld:
Met de 5-megapixel camera in iPhone 4 maak je supergedetailleerde opnamen.
Wij zitten hier goed en Apple zit hier volstrekt fout. Vgl. langeafstandsloper en tweepersoonsauto (zie woordenboek). Stuur Apple een mailtje, ik hoor het graag als ze weigeren om dit te verbeterenSphere- schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:46:
Het gaat mij om de spatie tussen megapixel en camera.
Zie bijvoorbeeld:
Toshiba ontwikkelt chip met TransferJet-ondersteuning
3 m's in communicatie is een beetje veel van het goedeToshiba heeft een chip voor draadloze commmunicatie via de Transferjet-standaard ontwikkeld. De nieuwe chip heeft een verhoogde ontvangstgevoeligheid voor een betrouwbaardere gegevensoverdracht en wordt geproduceerd op 65nm.
precies goed genoeg gemaakt
nieuws: Freecom komt met SilverStore 2-nas
In de laatste regel staat silverstone ipv silverstore (N ipv R)
In de laatste regel staat silverstone ipv silverstore (N ipv R)
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
fixed
nieuws: Vodafone biedt vanaf volgend jaar privézendmasten in Nederland
Volgens mij ontbreekt het woordje 'aan' van het werkwoord aanbieden in de titel
Volgens mij ontbreekt het woordje 'aan' van het werkwoord aanbieden in de titel
Da's niet nodig, bieden en aanbieden mogen als synoniemen worden gezien
nieuws: Hitachi maakt ontwikkeling 4,5"-ips-schermen van 720p goedkoper
.
Moet toch echt 'Hitachi' zijnToshiba heeft verder het nuttige oppervlak van de subpixels, ook wel aperture genoemd, vergroot, zodat er minder lichtverlies is van de backlight.
http://tweakers.net/nieuw...rm-trooper-behuizing.html
Als je op de plaatjes klikt staat er linksboven "CM Strom Trooper" (ook de tooltip als je met je muis boven plaatjes hangt)
Als je op de plaatjes klikt staat er linksboven "CM Strom Trooper" (ook de tooltip als je met je muis boven plaatjes hangt)
Die van die Japanse fabrikanten is verbeterd; die van die soldaat heb ik doorgegeven aan degene die het kan veranderen.
nieuws: Chipfabrikanten investeren 4,4 miljard dollar in joint-venture
met de helft gehalveerd?en moeten tot gevolg hebben dat de productiekosten van de wafers met de helft worden gehalveerd.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Oei, die heb ik met een correctie verbeterd.tes_shavon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:48:
nieuws: Chipfabrikanten investeren 4,4 miljard dollar in joint-venture
[...]
met de helft gehalveerd?
nieuws: Zotac biedt GT 520 in pci-variant aan
Er ontbreken een paar woorden in het 2de gedeelte van deze zin:
Er ontbreken een paar woorden in het 2de gedeelte van deze zin:
'ook' en 'kunnen' misschien?De kaarten zijn niet alleen geschikt voor upgrades van minder krachtige systemen, systeembouwers hun pc's ermee van een eenvoudige grafische kaart voorzien.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
absoluut
nieuws: Recherche pakt 17-jarige jongen op vanwege KLPD-hack
Een "is" te veel en een "in" te weinig.Zijn laptop is wel is beslag genomen.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
en done
nieuws: 'Gamers' ontdekken twee aardachtige planeten
In random volgorde:
Verder een leuk artikel, als het niet zo interessant was had ik niet de moeite gedaan erover te mierenneuken
In random volgorde:
Daarvoor wordt een digitale 'photometer' met een totaal oplossend vermogen van 95 megapixel gebruikt, verdeelt over 42 ccd's met een resolutie van 2200x1024 pixels.
Misschien is 'validatietool' netter?"Planet Hunters is niet alleen een valideertool, maar blijkt ook erg waardevol in de zoektocht naar andere werelden."
"twee en een half" leest erg moeilijk. Dit zal vast onderdeel van jullie schrijfregels zijn, maar voor de leesbaarheid mogen deze getallen best als getal worden geschreven.De vermoedelijk 'aardse' planeten zijn ongeveer twee en een half tot acht keer zo groot als de aarde en de jaren duren er ongeveer tien tot vijftig dagen.
Erg omslachtige manier van schrijven, ik zou zeggen "Zij analyseren schommelingen in de helderheid van sterren" - want dat is wat ze doen dat relevant is voor deze tekst.Zij analyseren het licht van een ster en kijken of er afwijkingen zichtbaar zijn, zoals het wegvallen van het licht.
beeldsensor. En ik zou zeggen 'met een resolutie van elk (...)'.Daarvoor wordt een digitale 'photometer' met een totaal oplossend vermogen van 95 megapixel gebruikt, verdeelt over 42 ccd's met een resolutie van 2200x1024 pixels.
Verder een leuk artikel, als het niet zo interessant was had ik niet de moeite gedaan erover te mierenneuken
* Rataplan heeft even wat getweakt
nieuws: Nieuwe Blizzard-mmog is afwezig op BlizzCon
Middelste alinea.
Er staat : de eerste uitbreiding voor het in 2010 verschenen StarCraft III.
Dit moet zijn StarCraft II
Middelste alinea.
Er staat : de eerste uitbreiding voor het in 2010 verschenen StarCraft III.
Dit moet zijn StarCraft II
In de update over de iPhone 4 opvolger staat het voor mij onbekende woord "aanwijzgingen"
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 29-09-2011 11:33 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nieuws: Biostar introduceert 990FX-moederbord
.
Ik denk dat "Sloten" wat beter klinkt in de Nederlandse taalDe AM3+-socket communiceert met vier ddr3-geheugenslots, waarbij het geheugen met maximaal 2000MHz wordt aangestuurd
Het moederbord telt drie pci-express-x16-slots, die in een x16/x16/x4-configuratie gebruikt kunnen worden. Ook zijn er één pci-express-x1-slot en twee pci-slots aanwezig.
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 29-09-2011 14:43 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik denk dat sloten van die natte dingen zijn om weilanden mee te begrenzen. 'Slot' is een Engels leenwoord en ook voor het meervoud kijken we dus naar het Engels
In de tweede alinea staat dat Blizzcon op 20 en 21 oktober gehouden wordt, maar dit moet 21 en 22 oktober zijn.
In de tweede alinea staat dat Blizzcon op 20 en 21 oktober gehouden wordt, maar dit moet 21 en 22 oktober zijn.
Je hebt gelijk, al was het niet echt een spelfoutsianto schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:39:
nieuws: 'Gamers' ontdekken twee aardachtige planeten
Vanwege de enorme omvang van het project vroeg de Amerikaanse ruimtevaarorganisatie talloze amateurwetenschappers om hulp.
Ruimtevaartorganisatie natuurlijk.
Vanwege de enorme omvang van het project vroeg de Amerikaanse ruimtevaarorganisatie talloze amateurwetenschappers om hulp.
Ruimtevaartorganisatie natuurlijk.
gedaan, natuurlijk
De laatste alinea van "De concurrentie" bevat een juweeltje:
View source: "<acronym title="point-and-shoot">point-and-shoot</acronym>camera". Ik ben voorstander van afkortingen uitleggen, maar dit is wat overdreven.met de GF2 en de GF3 schurkt Panasonic steeds meer tegen de eenvoud van point-and-shootcamera's aan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.