☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
(1e pagina, 1e paragraaf)
....en ruim voldoende plaats voor alle hardware zijn slechTs enkele van de noemenswaardige features.
Eerste tekstblokje:
Het toetsenbord is in portraitmode onder het scherm ingebouwd, waarmee het toestel een van de weinigen is in zijn soort.
Die n hoort daar volgens mij niet.
reviews: SAP omarmt tablet als zakelijke tool pagina 1
Laatste tekstblokje:
Bussman is inmiddels anderhalf jaar cio en heeft in die tijd al een vijfde van de 12.500 werknemers onder zijn hoede van een iPad voorzien.Wij vroegen hem onder andere wat de reden voor de relatief vroege uitrol was, hoe dat in zijn werk ging en hoe de toekomst op het gebied van enterprise mobility er volgens hem uitziet.
1. Bussman heet elders Bussmann
2. Spatie tussen de zinnen ontbreekt.
reviews: SAP omarmt tablet als zakelijke tool laatste pagina:
De grote vraag is uiteraard hoe de de toekomst van de tablet er nu uitziet.
Laatste regel in laatste alinea:
Het ligt dan ook voor de hand ligt dat de dienst in de toekomst ook naar Nederland komt

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Copypastefoutje: de URL onder "Op GoT wordt melding" is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449717/4//Telzone maar dat moet zijn http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449717 (of moet linken naar een specifieke post).
/4 is onzinnig gezien de zeer verschillende aantallen posts per pagina.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
iOS is officieel zonder hoofdletter.
Moet dat hier ook niet, ook al is het aan het begin van de zin?
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Neen, de aan-het-begin-van-de-zin-regel wint het van het donorprincipeJohnVanZetten schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:31:
Moet dat hier ook niet, ook al is het aan het begin van de zin?

Telzone-link heb ik even aan de schrijver doorgespeeld is inmiddels ook done

[Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 08-03-2011 12:19]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Okay, wist ik niet.Rataplan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:03:
[...]
Neen, de aan-het-begin-van-de-zin-regel wint het van het donorprincipe
Thanks

[X] Geschift | [_] Ongeschift
"Adobe-tool converteert Flash-bestand in dhtml"
Van "dhtml" zijn we al enkele jaren af. Noem het alsjeblieft gewoon HTML, JavaScript en/of CSS, want dat is het.
De term lijkt me hier zinvol gebruikt om de combinatie van de door jou gemelde alternatieven te beschrijven en ik doe er dus niks aanPeter schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:21:
nieuws: Adobe-tool converteert Flash-bestand in dhtml
"Adobe-tool converteert Flash-bestand in dhtml"
Van "dhtml" zijn we al enkele jaren af. Noem het alsjeblieft gewoon HTML, JavaScript en/of CSS, want dat is het.

Tweede tekstblokje:
Er worden acht cell-servers ingezet, die samen 1000 spelers moeten accomoderen.
accomoderen > accommoderen
nieuws: Uitgelekte Xtreamer-catalogus toont nieuwe nas en pvr
Dit is er nog eentje van zaterdag, maar eentje waar discussie over mogelijk is, dus dit is waarschijnlijk mijn laatste post voor ik gebanned word

Intro:
Xtreamer komt op korte termijn met een pvr voorzien van een Sigma Designs SMP8656-chipset en die op Android 2.2 draait.
Mijn vraag aan de heren eindredacteuren: is dit een goeie samentrekking of niet?
[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 08-03-2011 16:25]

Het is Llano, niet Liano.De chipfabrikant zou de goedkopere Liano-apu's een maand later uitbrengen.
...
... Voor de Liano-apu-serie, waarin een grafische rekenkern is opgenomen, wil AMD in totaal elf processorvarianten uitbrengen. De Liano-apu's hebben een tdp van...

[Voor 27% gewijzigd door bwerg op 08-03-2011 16:49]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Alinea 1 op het einde: Dit is de enige verandering die in versie 3.6.15 is angebracht.
Moet zijn: aangebracht
Als je "die" verhuist leest het opeens een stuk beter.De gebieden die door cell-servers die worden afgehandeld overlappen elkaar gedeeltelijk

zeker in vergelijking met de vijf maanden ouden Desire HD, duivels interessante details te bieden.
Beetje oud vlaamsch zeker? Ik zou er oude van maken

No Gillette, No Minette
En dat blijkt ook uit de prijs: op moment van schrijven scheelde de twee smartphones in onze Pricewatch slechts één euro.
scheelde > scheelden
pagina 4, derde tekstblokje:
Hoe zeer HTC ook beweert dat er geen verschil te zien is tussen amoled en Super LCD: dat is er wel degelijk.
Hoe zeer > Hoezeer
pagina 4, zesde tekstblokje:
Het scherm van de Incredible S is hoe dan ook de het beste in een HTC tot nu toe.
[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 09-03-2011 10:00]

Eerste zin:
De Fidelio SoundSphere is een kruisiing
Tweede tekstblokje, eerste zin:
Hoewel een iPod/iPhone/iPad-dock wordt bijgegeleverd
Laatste tekstblok:
De digitale Class-D-versterker kan 2x80W RMS-vermogen leveren
T.net doet afkortingen van technische begrippen met kleine letters; dan zou RMS > rms moeten zijn toch?
[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 09-03-2011 10:52]
Spot the double iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis een kruisiing tussen

Damn you, you chicken ^^
[Voor 7% gewijzigd door Wish op 09-03-2011 10:51]
No drama
4e alinea, laatste zin:
AanGEpassen???Fabrikanten mogen de rest van de interface in WP7 niet aangepassen, zoals op Android.

nieuws: Limewire schikt met grote platenlabels
Laatste tekstblok:
Volgens TorrentFreak zijn er tot nu toe ongeveer 250.000 emails bekend,
emails > e-mails (email is het steenachtige laagje aan de binnenkant van sommige pannen)
De Lime Group beweert daarnaast dat het inkomen van platenlabels sinds de sluiten van de p2p-dienst sterk is gedaald.
de sluiten > de sluiting of het sluiten
Volgens mij is in het tabelletje 'Samsung' vergeten er bij te zetten.
Samsung wordt verder in de text wel genoemd.
[Voor 19% gewijzigd door Who Am I? op 09-03-2011 15:12]
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
't Is geen spel- of tikfoutje maar volgens de auteur klopt het gewoon: Samsung staat namelijk niet in de top-5. En als het goed is, is ook Kwebbelkuiken weer tevreden. Iig eventjes danWho Am I? schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:10:
Volgens mij is in het tabelletje 'Samsung' vergeten er bij te zetten.

nieuws: Philips introduceert Fidelio SoundSphere voor AirPlay
laatste tekstblokje, in de zin
De digitale Class-D-versterker kan 2x80W rms-vermogen leveren,
de term Class-D-versterker niet is vertaald naar klasse d-versterker? Het gaat niet om een soort gepatenteerde en mooi genaamde technologische truc van Philips of zo, maar om een bepaalde standaardklasse van versterkers, zoals er ook a-, b-, c- en e-klasse-versterkers zijn. Of moet ik daar een apart topic voor aanmaken?
Het bedrijf wist ten slotte te melden dat er vermoedelijk rond de honderd gedupeeerden zijn.
Dit moet zijn:
Het bedrijf wist ten slotte te melden dat er vermoedelijk rond de honderd gedupeerden zijn.
reviews: HTC Incredible S: de duivel zit in de details
Onderin de tekst, op één na laatste alinea.
Ik heb even wat bijgelezen en inmiddels snap ik het ook niet, dus heb ik het aangepast. Volgende keer graag een apart topicAnoniem: 382049 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:06:
ik vraag me af waarom (...) de term Class-D-versterker niet is vertaald

Andere foutjes zijn ook gefikst

Eén van die dagen zal niet kloppen, gezien de kop zou ik denken dat 'woensdag' niet correct is.De nieuwe browser van Microsoft is volgens de softwaremaker vanaf maandag 21 uur EST beschikbaar. Dat betekent dat de nieuwe versie van Internet Explorer 9 in Nederland vanaf woensdag 6 uur 's morgens is te downloaden
In elk geval zal het woord deze in de tweede zin vervangen moeten worden door dit (geslachtsfoutje). De bijzin (ook met een geslachtsfoutje) zou iets moeten worden van "dezelfde als bij de witbalans van de tv".Een grijs licht achter de tv zorgt namelijk voor een rustiger beeld. Door deze te kalibreren naar de D65-specificatie, hetzelfde als bij de witbalans van de tv, is Ambilight in ieder geval geen storende factor.
[Voor 5% gewijzigd door mae-t.net op 10-03-2011 10:31]
Verder zitten er nog e.e.a. aan grammaticale ongeregeldheden in, misschien is het een idee om het geheel nog eens door te lezen.De E7 heeft met een schermdiagonaal van 4" het grootste touchscreen dat we tot nu toe op een Nokia-smartphone hebben aangetroffen
Eensch - en de tijd klopte volgens mij ook niet, want EST-CET is zes uur verschil.Rupie schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:04:
Eén van die dagen zal niet kloppen, gezien de kop zou ik denken dat 'woensdag' niet correct is.
Geslachtsfoutjes verholpen, stijl laat ik even voor wat hij is.mae-t.net schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:29:
In elk geval zal het woord deze in de tweede zin vervangen moeten worden door dit (geslachtsfoutje). De bijzin (ook met een geslachtsfoutje) zou iets moeten worden van "dezelfde als bij de witbalans van de tv".
De zin die je geeft is volgens mij goed; als je concrete fouten kunt aanwijzen horen we het graag.CherandarGuard schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:34:
Verder zitten er nog e.e.a. aan grammaticale ongeregeldheden in, misschien is het een idee om het geheel nog eens door te lezen.
Ahum, ik lees weer eens over een woord heen. Ik heb niks gezegdRataplan schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:42:
De zin die je geeft is volgens mij goed; als je concrete fouten kunt aanwijzen horen we het graag.

open-gl-toepassingen[...]en opgen-gl-toepassingen[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Er zouden in de eerste zestig dagen gemiddeld 133punt333 Kinects per dag zijn verkocht, wat leidde tot een totaal van acht miljoen verkochte exemplaren
[Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2011 11:52]
If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

Zwart is veel zwarter dan op eerder Nokia's. -> Zwart is veel zwarter dan op eerdere Nokia's.
Cunning linguist.

Ik zal vast wel dubbel zien.quote: 5e alinea...en de camera werden daarbij zorgvuldig onder de loep werden genomen.
Science is the new religion
in diverse landen Codemasters-games zal vermarkten en distribueren. > distributeren
[Voor 14% gewijzigd door TJHeuvel op 10-03-2011 13:42]
Nee, gefikstAdvanced Woods schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:46:
Ik zal vast wel dubbel zien.

Distributeren bestaat nietCyCloneNL schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:41:
distribueren. > distributeren

Hier mist een 'r'.Het stroomvebruik van optische netwerkapparatuur

Middenin de 2e alinea:
"en er worden geen persoonsgegevenes mee achterhaald"
persoonsgegevenes moet zijn: persoonsgegevens

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Beuk ook Belastingsdienst (naar Belastingdienst).et bedrijf moet vrijdagochtend aan de Belastingsdienst kenbaar maken dat de beslaglegging opgeheven wordt.
reviews: Asus' K53-laptop: opgefrist met Sandy Bridge
bij de 3dmark06 prestaties:
"Waar de K53 op cpu-gebied nog de meerdere van de G73 was, zijn de rollen bij het draaien van 3DMark06 omgedraaid. De GTX460m en de HD 5780 zijn duidelijk van een ander kaliber dan de GT540M."
5780 moet natuurlijk 5870 zijn.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
techneieken>techniekenDe engine kon al overweg met techneieken als hdr texture compression, compute shader en hardware tessellation.

Tenover -> TegenoverUpdate, 10:21: Ferry Naaijer, een van de studenten die de kaart heeft gekraakt, zegt tenover Tweakers.net dat de codering van de kaart wel verschilt ten opzichte van de ov-chipkaart. "We hebben de kaart eerst geprobeerd te kraken met de software die wordt gebruikt voor de chipkaart", aldus Naaijer. "Maar we hebben uiteindelijk zelf software moeten samenstellen."
Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.
Wou hem net meldenRaZ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:47:
nieuws: Studenten kraken betaalpas NHL Hogeschool
[...]
Tenover -> Tegenover

"Een belangrijke veranderingen", die 'en' mag weg. "Bron: Fabrikant", dat 'Fabrikant' moet vervangen worden (met µTorrent of µTorrent forum o.i.d.).

nieuws: Studenten kraken betaalpas NHL Hogeschool
Laatste alinea:
Het woordafbreek-streepje bij "ov-chipkaart" hoort een regel hoger achter "ov".Update, 10:21: Ferry Naaijer, een van de studenten die de kaart heeft gekraakt, zegt tegenover Tweakers.net dat de codering van de kaart wel verschilt ten opzichte van de ov
-chipkaart.

Epic blijft verbeteringen doorvoeren aan Unreal Engine 3, dat die voor het eerst in 2006 in games verscheen.
Ik kan in de html niks vreemds vinden, daar staat letterlijk 'ov-chipkaart', zonder spaties of wat dan ook. Denk dat je browser misschien een beetje vreemd afbreekt?HyperioN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:32:
Het woordafbreek-streepje bij "ov-chipkaart" hoort een regel hoger achter "ov".
G33rt

Laatste alinea... daar staat 'gevolgd' en dat moet volgens mij 'vervolgd' zijn.Het is echter onduidelijk of Gonggrijp daadwerkelijk zal worden gevolgd vervolgd en op basis waarvan dat zou zijn.
Eerste alinea:
"Ferelden verkennen was één van de leukere dingen van Origins, maar in Kirkwall heb je voor wat de gebieden betreft al snel alles gezien."
Ferelden moet werelden zijn
39

De tekst van het voorstel is gestuurd naar alle andere onderhandelaars, maar mocht niet in de openbaarheid tot komen tot vier jaar na het afronden van de onderhandelingen.

Uit gegevens Twitter zou blijken dat 90 procent van de gebruikers inmiddels berichten stuurt met een officiële client.
Uit gegevens VAN Twitter zou blijken dat 90 procent van de gebruikers inmiddels berichten stuurt met een officiële client.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
nieuws: Flash 10.2 voor Android lijkt vroegtijdig uit
^ Post is hierboven!
Kom op... als je de titel al over het hoofd ziet?
[Voor 100% gewijzigd door Ché Mig op 12-03-2011 14:29]
Wordt ondersteund?...en ook versie 3.0 voor tablets wordt met deze release ondersteunt.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
wordt met deze release ondersteunt. <-- d
owh, peter was me al voor

[Voor 7% gewijzigd door mstam op 12-03-2011 14:37]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

* arnoudwokke neemt nog een stevige kop koffie
- terugkrijgenGebruikers die slachtoffer zijn geworden van het hacken van hun iTunes-account kunnen overigens wel hun geld terukrijgen.
-> GonggrijpTwitter moet aan het Amerikaanse ministerie van Justitie gebruikersgegevens overhandigen over onder meer Gongrijp.
owh, haha, als je dat niet weet staat de zin er wel raarIk ben dus Luke schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:48:
Neen. Ferelden is toch echt de wereld waar Dragon Age: Origins zich afspeelde.

39
Wat moet dat zijn.Empire Online is een spel wat gespeeld wordt door 200.000 iOS-gebruikers.
reviews: Hands-on: Red Faction - Armageddon
En eerder:Bij hjet singularity cannon schiet je direct, maar duurt het een aantal seconden voor het projectiel tot ontploffing komt.
Misschien beter zonder hoofdletter....een shothun en een wat zwaardere 18mm-Gun...
En dan nog op de laatste pagina:
Dat moet dan weer wel met hoofdletterDe levels voeren je langs een keur aan vreemde wezens die afkomstig lijken uit een aliens-film.

[Voor 53% gewijzigd door Revolvist op 13-03-2011 10:21]
Laatste alinea:
"Wij verwachten dat wij door exi ons in staat stelt overtuigende webdiensten te laten zien"
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
meuk: NiBiTor 6.0.1
"Dinsdag is versie 6.0.1 van Nvidia Bios Editor..."
Dit moet zijn "Vrijdag is versie 6.0.1 van Nvidia Bios Editor..."
moet zijn:omdat elf van de zeventien kerncentrales zijn stilgelegd
omdat elf van de 53 kernreactoren zijn stilgelegd
Meegeholpen moet mee geholpen zijn.Ongeacht wat je doet: je team is er meestal wel meegeholpen...
nieuws: Final Fantasy-servers gaan tijdelijk dicht om stroom te besparenAls gevolg van de aarbeving in Japan en de daaropvolgende tsunami kunnen de elektriciteitsbedrijven niet voldoende stroom leveren.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Het woordje 'bij' mist [inleiding -> laatste alinea].
De controllers bieden ondersteuning voor sata-300 en usb 2.0, maar bij de Transcend-ssd's is de usb-interface niet geïmplementeerd.
De dikgedrukte E mist in de laatste zin van het artikelDe Japanse overheid riep op het stroomverbruik te minimaliseren vanwege de ramp en de problemen met kerncentrales die momenteel spelen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
6e alinea, 2e zin:
berekeken => berekenenArda Gerkens, oud-SP-kamerlid, had destijds om een dergelijk onderzoek gevraagd om juist die harde cijfers te laten berekeken.
"De Zune-mediaspelers sloegen nooit echt aan en hebben geen concurrentie voor de iPod betekent."
Zijnde een voltooid deelwoord laat dat laatste woord in de zin zich liever spellen als "betekend".

Saved by the buoyancy of citrus
betekent>betekendDe Zune-mediaspelers sloegen nooit echt aan en hebben geen concurrentie voor de iPod betekent.

RuneScape IPV RuseScape dacht ik
De game wordt gemaakt door Jagex Limited, de makers van RuseScape RuneScape
[Voor 21% gewijzigd door Proxx op 15-03-2011 11:07]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Je hebt gelijk. Bron: runescape.com ^^nieuws: Jagex en Hasbro brengen Transformers-mmog op de markt
RuneScape IPV RuseScape dacht ik

HP-ceo Leo Apotheker meldde op de HP Summit in San Francisco
Apother kwam ook met de mededeling dat

Dit is fout. Als het de Engelse term zou zijn moet er 'foundries' staan, en vernederlandst moet het 'foundry's' zijn.foundrys
Zie http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1297/ voor verduidelijking.
[Voor 11% gewijzigd door Ghost Dog op 15-03-2011 15:27]
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.