Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De text bij de plaatjes zegt GTX 560 terwijl het artikel over de 580 gaat. De kaart lijkt mij ook wat groot voor een 560.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
In de kop:
Er mist in iedergeval het woordje voor na ondersteuning.De ontwikkelaar heeft in deze versie onder andere ondersteuning de Nvidia-technieken PhysX ingebouwd.
Maar de zin loopt dan nog niet lekker. Of er mist nog een techniek, of het moet enkelvoud zijn.
uit de MarketDe malware zit in aangepaste gratis apps, die Google inmiddels uit Market heeft verwijderd.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Laatste zin eerste alinea:
Aangezien dit de nieuwe is neem ik aan dat het de G73 moet zijn.Waar de G74 nog geheel zwart was, heeft de nieuweling een rode rand langs de voorkant van het chassis.
Anoniem: 237452
Asus moet Acer zijn.De TimelineX-notebooks van Asus waren vorig jaar erg populair door hun dunne chassis en combinatie van krachtige processors, lange accuduur en redelijke prijs.
[Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 237452 op 02-03-2011 14:17. Reden: quote edit]
Dat is een rendementsverberering van twee tot drie procent procentpunt ten opzichte van een Gold-voeding.
De media verwarren procenten dikwijls met procentpunten.

kbps of kb/s als er kilobit bedoeld wordt, kB/s als er kilobyte bedoeld wordt (kilo = kleine k).Het doel van BitMate is het stabieler maken en verhogen van de downloadsnelheid van gebruikers met een connectie van bijvoorbeeld 5 tot 20 Kbps.
minimaliserenDit en enkele andere optimalisaties worden gerealiseerd door cross-isp-verkeer te minimaliserenen en overbodige downloads te voorkomen.
Ik heb geen idee of hier procenten of procentpunten worden bedoeld. Zonder de specs van het bedoelde vergelijkingsmateriaal kan ik daar niks over zeggen. Merk echter op dat 2% van 90 nog altijd 1,8 procentpunt is, en 3% van 94 is 2,82 procentpunt. Als we dat op gehele getallen afronden, verandert er dus helemaal niets aan het artikel als we procentpunt ipv procent schrijven -> ik doe hier niks meerobvanwijk schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:57:
Einde eerste alinea:

De andere foutjes zijn verholpen

[Voor 17% gewijzigd door Rataplan op 02-03-2011 15:17]
De procentpuntenkwestie mag dan de procentpuntenkwestie blijven, in dezelfde zin moet nog iets verbeterd worden:
Dat is een rendementsverbetering van twee tot drie procent ten opzichte van een Gold-voeding.
Zelfde bericht:
Net als de ErPro80+-serie zullen ook de herziene versies Modu87+- en Pro87+-voedingen aan de Europese ErP Lot 6-richtlijn voldoen; een standby-systeem mag dan niet meer dan 1W opnemen.
Als het deel na de ; een korte uitleg is van de Europese ErP Lot 6-richtlijn (en dat lijkt me wel), dan moet de ; een : zijn.
Zelfde bericht:
Wat hun uiterlijk betreft worden de voedingen voorzien van dezelfde ruwe powdercoating als de EXX900- en MaxRevo-voedingen.
Ik vermoed dat hier 'ruwepowdercoating' wordt bedoeld.
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 02-03-2011 16:21]
Esje erbij in de een na laatste zin:
maar wanneer de retailversie van deze kast verkrijgbaar zal zijn, is nog altijd niet bekend.
Derde tekstblokje:
'Noemenswaardig is verder de mogelijkheid om de Magic Art Filters toe te passsen op video.'
Hier passs ik even.
Is er een esjestekort op de redactie? Derde tekstblokje, tweede zin:
Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om gegevens over snelheid, temperaturen, locatie, rijrichting en andere eigenschappen uit te lezen.
(Ik zou trouwens 'grootheden' zeggen in plaats van 'eigenschappen', maar ja, dat mag ik in deze rubriek niet melden

de ; verbindt twee zinsdelen die ook elk een zelfstandige zin zouden kunnen zijn.Anoniem: 382049 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:19:
nieuws: Cebit: Enermax toont zware voedingen
De procentpuntenkwestie mag dan de procentpuntenkwestie blijven, in dezelfde zin moet nog iets verbeterd worden:
Dat is een rendementsverbetering van twee tot drie procent ten opzichte van een Gold-voeding.
Zelfde bericht:
Net als de ErPro80+-serie zullen ook de herziene versies Modu87+- en Pro87+-voedingen aan de Europese ErP Lot 6-richtlijn voldoen; een standby-systeem mag dan niet meer dan 1W opnemen.
Als het deel na de ; een korte uitleg is van de Europese ErP Lot 6-richtlijn (en dat lijkt me wel), dan moet de ; een : zijn.
Ik ben niet thuis in coatings, maar kan mij iets voorstellen bij een ruwe coating van poeder ('ruwe powdercoating'), evenals bij een coating van ruw poeder ('ruwpowdercoating'), maar een coating van ruwe poeder lijkt me onwaarschijnlijk.Zelfde bericht:
Wat hun uiterlijk betreft worden de voedingen voorzien van dezelfde ruwe powdercoating als de EXX900- en MaxRevo-voedingen.
Ik vermoed dat hier 'ruwepowdercoating' wordt bedoeld.
Rest is done.
Een na laatste woord: kan > kunnen
(ik denk trouwens dat deze fout is ontstaan omdat de zin zo ingewikkeld is dat de auteur 'm zelf nog maar nauwelijks snapt...)
Prof.dr. Jacob de Vlieg, voorzitter van de NLeSC-implementatiecommissie, laat aan Tweakers.net weten dat het NLeSC nodig is omdat wetenschappelijk onderzoek steeds meer data genereert en dat daarbij onderzoeksmethoden worden ontwikkeld die in andere vakgebieden hergebruikt kan worden:
Heeft of had mag wegDe Mugen 2 heeft had nog vijf heatpipes die door evenzoveel koeltorens worden gevoerd.

Intro:
Tijdens de Cebit heeft Sapphire een H67-moederbord laten zien, dat voorzien is van een chip van LucidLogix.
De bijzin lijkt me beperkend, en in dat geval hoort er geen komma voor.
Ontkennen heeft geen zin meer: de redactie heeft een zorgwekkend esjestekort. Weer een voorbeeld (intro):
Net als het gros van de ssd-producenten heeft GSkill tijdens de Cebit in Hannover een drive getoond met een SF2200-controller van Sandforce aan boord.
Laatste zin:
Volgens De Vlieg zal het NLeSC op 1 september zijn deuren openen en zal werk bieden aan zeventien personen.
Ik weet niet of het echt fout is, maar deze samentrekking voelt niet lekker. In ieder geval correct zijn bijvoorbeeld:
Volgens De Vlieg zal het NLeSC op 1 september zijn deuren openen en werk bieden aan zeventien personen
of
Volgens De Vlieg zal het NLeSC op 1 september zijn deuren openen en zal het werk bieden aan zeventien personen.
Aan het eind van de 3e alinea staat
opensourcetorrentclient
Volgens mij zijn dit meerdere woorden.
[Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 02-03-2011 20:19]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Behalve
...want dat is echt correct zoSudden schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:18:
opensourcetorrentclient

Kwebbelkuiken, zou jij als je de laatste poster bent en je nog een foutje wil toevoegen, je post ajb willen editen ipv een nieuwe post te plaatsen? We zijn hier niet zo van het dubbelposten

[Voor 39% gewijzigd door Rataplan op 02-03-2011 20:30]
"Dat is een halve millimeter dunner dan de iPhone 4"
dat zou een halve centimeter moeten zijn
Foutje ipad 2 is nu een halve centimeter dunner, maar vergelijking was met iphone 4.
[Voor 16% gewijzigd door Flaggie op 02-03-2011 21:05]
Ok Rataplan, gesnopen en ekskuusRataplan schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:26:
Kwebbelkuiken, zou jij als je de laatste poster bent en je nog een foutje wil toevoegen, je post ajb willen editen ipv een nieuwe post te plaatsen? We zijn hier niet zo van het dubbelposten

Als goedmakertje nog even een foutje:
nieuws: Apple brengt iOS 4.3 volgende week uit
Javascript wordt hier afwisselend met en zonder hoofdletter geschreven. Volgens mij is het zonder, maar iig moet het consequent zou ik zeggen.
In hetzelfde bericht: niet fout, maar wel lelijk (ruikt naar een anglicisme):
De nieuwe iOS-versie komt naar de iPad, iPod touch en de iPhone.
No worries

Dat zijn waren twee foutjes, wat mij betreftAls goedmakertje nog even een foutje:
nieuws: Apple brengt iOS 4.3 volgende week uit
Javascript wordt hier afwisselend met en zonder hoofdletter geschreven. Volgens mij is het zonder, maar iig moet het consequent zou ik zeggen.
In hetzelfde bericht: niet fout, maar wel lelijk (ruikt naar een anglicisme):
De nieuwe iOS-versie komt naar de iPad, iPod touch en de iPhone.

Laaste alinea:
Moet het niet aNdroid zijn?Al met al is de iPad 2 echter zeker veelbelovend, net zoals de eerste iPad dat ook al was. Verwacht echter geen compleet nieuw apparaat: dat lijkt het simpelweg niet te zijn. Apple heeft er echter, met Android 2.3 voor tablet aan de startlijn, wel voor gezorgd dat de nieuwe generatie iPad weer even mee kan.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Zou ik van maken:Al met al is de iPad 2 echter zeker veelbelovend, net zoals de eerste iPad dat ook al was. Verwacht echter geen compleet nieuw apparaat: dat lijkt het simpelweg niet te zijn.
Al met al is de iPad 2 zeker veelbelovend, net zoals de eerste iPad dat ook al was. Verwacht echter geen compleet nieuw apparaat: dat lijkt het simpelweg niet te zijn.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ai ai ai...Het komend jaar zal blijken of de tablet echt groots doorbreekd, of beperkt blijft tot een nichemarkt.

Absoluut relatief, relatief absoluut.
Daar wou ik juist een compliment over maken, ik vind 't juist wel netjes dat men zo snel een artikel uit de grond gestampt heeft (en ja, incl. typos, maar 't mooie is dat die gefixed kunnen wordenalaintje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:26:
sorry. Wil niet offtopic zijn. Maar iemand heeft haast gehad??

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Het komend jaar zal blijken of de tablet echt groots doorbreekd,t of beperkt blijft tot een nichemarkt.
[Voor 4% gewijzigd door sloth op 03-03-2011 00:49]
Al eens overwogen te solliciteren bij Apple?

In reviews: Hands-on: iPad 2.hoogggespannen verwachten
Dat zullen de hooggespannen (met maar 2 g's) verwachtingen zijn

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker
Laatste pagina,
Dit programma kent op het eerste oog echter echter een voor Apple-begrippen vrij steile leercurve.
Na de kop, nieuwe alinea met:
veschillen -> verschillenWat uiterlijk betreft veschillen

Laatste tekstblokje, middenin:
Esthetisch werden eveneens aanpassingen gedaan; de uiteinden van de zes heatpipes kregen nette doppen ter afwerking.
Tweede tekstblokje:
Twee flexibele slangen voeren de koelvloeistof van de radiator naar de pomp die in het koelblok is geïntegreerd.

http://tweakers.net/koopwijzer/mobiel-os/uitleg/
AMD's HD 6990 komt op 8 maart beschikbaar, maar alle specificaties zijn al uitgelekt. De videokaart zou maar liefst 375W kunnen verbruiken en gemiddeld 67 procent sneller zijn dan een GTX 580. Ook kent de videokaart een overklokfunctie.
.....................................
Zodra de bios-schakelaar wordt omgezet, nemen de kloksnelheden automatisch toe tot 880MHz, evenveel als een HD 6970. Ook de spanning neemt toe, van 1,12 tot 1,175V. Hierdoor zou het theoretische verbruik op 450W komen te liggen. Dat valt echter buiten de pci-e-specificatie en volgens de slides kan AMD de videokaart ook niet garanderen als hij in deze modus wordt gebruikt. In de overgeklokte modus zou de HD 6990 gemiddeld 67 procent sneller zijn dan Nvidia's GTX 580.
Moet worden veranderd in:
volgens de slides valt de kaart dan niet onder de garantie van AMD als hij in deze modus wordt gebruikt.
Een kaart garanderen klinkt mij wat vreemd in de oren.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ja, kon beterGizzy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:02:
nieuws: HD 6990 kan 375W verbruiken en heeft 3072 streamprocessors
AMD's HD 6990 komt op 8 maart beschikbaar, maar alle specificaties zijn al uitgelekt. De videokaart zou maar liefst 375W kunnen verbruiken en gemiddeld 67 procent sneller zijn dan een GTX 580. Ook kent de videokaart een overklokfunctie.
.....................................
Zodra de bios-schakelaar wordt omgezet, nemen de kloksnelheden automatisch toe tot 880MHz, evenveel als een HD 6970. Ook de spanning neemt toe, van 1,12 tot 1,175V. Hierdoor zou het theoretische verbruik op 450W komen te liggen. Dat valt echter buiten de pci-e-specificatie en volgens de slides kan AMD de videokaart ook niet garanderen als hij in deze modus wordt gebruikt. In de overgeklokte modus zou de HD 6990 gemiddeld 67 procent sneller zijn dan Nvidia's GTX 580.
Moet worden veranderd in:
volgens de slides valt de kaart dan niet onder de garantie van AMD als hij in deze modus wordt gebruikt.
Een kaart garanderen klinkt mij wat vreemd in de oren.

"in een rapport"..., maar onderzoeksbureau Gartner stelt in een een rapport dat zeker de helft van de datacenters dergelijke racks nodig zal hebben.

Nee, dat is geen muggenziften (sicYopY schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:05:
Ben nu misschien heeeel erg aan het muggeziften (muggenziften?), maar op pagina twee van het CoJ artikel staan er dubbele spaties tussen een aantal woorden ("Los Angeles Police Department", "Elk van de drie organisaties", etc. Dat zie je trouwens niet op het forum, lijkt alsof het gefilterd wordt oid. Heb de broncode bekeken, zitten dubbele spaties in.)

Enniehoe, ik heb er in de hele review een paar honderd (!) weggegooid, als je er meer vindt horen we het graag

...en ook deze is done

Tekstblokje onder het tweede plaatje:
We hopen dan ook dat er meer diepgang in de gameplay zit hoe het zich tijdens deze eerste demonstratie laat aanzien.
Drie keer gelezen en nog steeds valt 'ie niet. Wellicht 'hoe het' > 'dan'?
reviews: Preview: Call of Juarez - The Cartel pagina 4
Direct onder het plaatje:
Een kanttekening die we daarbij maken is wel dat de demonstratie werd gegeven op een Xbox 360, en de grafische beperkingen van de consoles is zijn natuurlijk bekend.
Wellicht moet ook de laatste s van 'consoles' af.

In laatste zin staat "AMS-XI verwerkte in het afgelopen jaar gemiddeld 635Gbps.". Moet volgens mij AMS-IX zijn

Laatste alinea.
"in het laatste kwartwaal van 2010"
Kwartaal

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 341310
[Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 341310 op 04-03-2011 10:53. Reden: te laat]

Anoniem: 341310
bevestigd is met een d en geen t.Bungie heeft op de Game Developers Conference in San Francisco bevestigt dat het aan een mmo-game werkt.

Vierde tekstblokje onder het kopje 'Compact':
Dubieuze samentrekking:
Ook is de flitsschoen meer verzonken in de body en vormt daardoor meer een geheel met de camera.
(Ik zou er zelf van maken: Doordat de flitsschoen meer in de body is verzonken, vormt deze meer een geheel met de camera.)
Tweede tekstblokje onder het kopje 'Waar is de modusknop?'
Lokatie > locatie
reviews: Panasonic Lumix GF2 pagina 6
Tweede tekstblokje onder de proeffoto's:
Iso 1600 is voor de GF2 eigenlijk al teveel.
Spatie te weinig in 'teveel'
Derde tekstblokje onder de proeffoto's:
Panasonic labelt iso 3200 en iso 6400 als 'echte' iso-waarden, maar miscchien misschien had het bedrijf er goed aan gedaan om deze standen, net als Olympus bij de E-PL2, als 'extended' aan te merken.
reviews: Panasonic Lumix GF2 pagina 8
Eerste zin:
Zowel de NEX-5 als de NEX-3 zijn kleiner en lichter dan de Lumix GF2
Veelgemaakte fout: 'zijn' moet 'is' zijn
Laatste tekstblokje:
Degenen die een hogere beeldkwaliteit ten opzichte van de GF1 verwachten
Het gaat de eerste keer goed, maar de tweede keer fout:
Het patent werd in 1996 ingediend, maar kwam onlangs in handen van GeoTag, waarna het bedrijf begon met het aanspannen van rechtszaken tegen bedrijven die inbreuk zouden maken op het patent. In december vorig jaar spande GeoTag maar liefst 382 rechtzaken rechtszaken aan wegens patentinbreuk.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
http://tweakers.net/reviews/2045/6/cebit-hands-on-met-acers-amd-en-dualscreen-tablets-tot-slot.htmlmaar de praktische meerwaarde is vooralsnog beperkt - vooral omdat Acer met zijn applicaties nog maar aan de oppervlakte van blijft, maar ook is de praktische meerwaarde beperkt.
Dat is niet per se fout: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/949/. Ik vind hier de enkelvoudsvorm lelijk dus ik heb het even anders opgelost. Rest is gefikstAnoniem: 382049 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:36:
Zowel de NEX-5 als de NEX-3 zijn kleiner en lichter dan de Lumix GF2
Veelgemaakte fout: 'zijn' moet 'is' zijn

verspreidt → verspreidVolgens Microsoft bevat Bing Deals meer dan 200.000 aanbiedingen, verspreidt over ongeveer 14.000 Amerikaanse steden en dorpen.
AMS-IX is met 396 deelnemers het op een ->één na grootste
??

...een resistief touchscreen. De hoeveelheid geheugen is 8GB en opnieuw ...
...opgezocht hoeft te worden. De hoeveelheid geheugen is 8GB. ...
Herhaling is de kunst om te onthouden, maar dit is er mss wat over?
[Voor 14% gewijzigd door Kerberos84 op 04-03-2011 16:54]
No Gillette, No Minette
-Winston ChurchillIf you have an important point to make, don't try to be subtle or clever. Use a pile driver. Hit the point once. Then come back and hit it again. Then hit it a third time - a tremendous whack.
Thx, weer wat geleerd, alleen wel jammer dat ik mensen die niet de enkelvoudsvorm gebruiken nu niet meer zo hard uit mag foeterenRataplan schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:32:
[...]
Dat is niet per se fout: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/949/. Ik vind hier de enkelvoudsvorm lelijk dus ik heb het even anders opgelost. Rest is gefikst

"De campagne van Microsoft is bedoeld om het gebruik van Internet Explorer 6 verder terug te brengen. Op de website, de 'IE6 Countdown', wordt geschat hoeveel de IE6 wereldwijd nog wordt gebruikt. In Nederland heeft de stokoude browserversie nog een marktaandeel van 2,6 procent, claimt Microsoft, maar in bijvoorbeeld China is dat al 34,5 procent."
Vind de woordkeuze voor "al" een beetje raar. het is niet iets wat bedoeld is te stijgen. "Nog" lijkt me in dit geval passender.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Niet fout ("in Nederland wordt de browser bijna niet meer gebruikt, maar bijvoorbeeld in China ligt het cijfer al veel hoger"); stijlkeuze, dus ongewijzigd.MsG schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:08:
Vind de woordkeuze voor "al" een beetje raar. het is niet iets wat bedoeld is te stijgen. "Nog" lijkt me in dit geval passender.
-sStevie-P schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:11:
De hackers wist

r vergeten in vermogenDankzij de relatief grote golflengte van zichtbaar licht komt het scheidend vemogen op de micrometerschaal uit.
Laatste tekstblokje, eerste zin, spatie vergeten:
De nieuwe muziekapplicatie lekte eind vorig jaar al uit, maar de sync-en streamfunctionaliteit kon toen nog niet geactiveerd worden.
"Al" gebruik je als je iets aan het opbouwen/implementeren/verbeteren bent. Als je aan het afbouwen/uitfaseren of verminderen bent dan gebruik je "nog". De stijlkeuze is dus wel degelijk foutief.Rataplan schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:24:
[...]
Niet fout ("in Nederland wordt de browser bijna niet meer gebruikt, maar bijvoorbeeld in China ligt het cijfer al veel hoger"); stijlkeuze, dus ongewijzigd.
[...]
-s
Je zou in dit geval het zo op kunnen lossen: In Nederland heeft de stokoude browserversie nog een marktaandeel van slechts 2,6 procent, claimt Microsoft, maar in bijvoorbeeld China is dit nog 34,5 procent.
Genoeg om jou over te halen tot aanschaf over de gaan?
moet zijn:
Genoeg om jou over te halen tot aanschaf over te gaan?
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Van die 'NDit' mag 'Dit' worden gemaakt.NDit weekeinde is de tweede release candidate van OpenTTD versie 1.1.0 vrijgegeven.
Een keer voor is genoegDat meldt de minister voor voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport in antwoord op kamervragen.

Intro, eerste zin:
Motorola heeft aangegeven dat ook Xoom-tablets waarbij de gebruiker het apparaat van root-toegang heeft voorzien, de eerder aangekondigde lte-update gaat geven.
* Anoniem: 382049 rinkelt het anakoloetenalarm
Zelfde bericht, eerste zin eerste blokje:
Gebruikers die de opkomende 4g-update willen ontvangen,
* Anoniem: 382049 feels a terrible headpain coming up
reviews: Hands-on: Crysis 2 pagina 1:
Laatste tekstblokje
Het pak kan Alcatraz onzichtbaar maken en zolang het pak energie heeft en Alcatraz niet teveel geluid maakt, blijft hij dan onopgemerkt.
* Anoniem: 382049 bemerkt een teveel aan ontbrekende spaties in 'teveel'
reviews: Hands-on: Crysis 2 pagina 2:
Eerste tekstblokje, laatste zin:
De armor-ability is enorm handig als je even geen dekking kunt zoeken terwijl je je gun herlaadt en all rennend kun je shoot-outs af en toe gewoon overslaan.
* Anoniem: 382049 stuit op een geval van ellenellende
[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 06-03-2011 19:54]
volgens mij is patiëntendossier één woord
edit: oh topic niet goed doorgelezen

[Voor 8% gewijzigd door Saven op 06-03-2011 17:16]
Inhoudsopgave:
Het water stijgtt
moet zijn: stijgt
Hierdoor klopt de link ook niet.
Eh?
keert → keerDe belangrijkste veranderingen in versie 6 zijn hieronder nog een keert voor je op een rijtje gezet:
Je zou het in dit geval zo kunnen opvatten: de schrijver zoekt een passend voorbeeld en vindt dat AL in China.sypie schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:00:
[...]
"Al" gebruik je als je iets aan het opbouwen/implementeren/verbeteren bent. Als je aan het afbouwen/uitfaseren of verminderen bent dan gebruik je "nog". De stijlkeuze is dus wel degelijk foutief.
Je zou in dit geval het zo op kunnen lossen: In Nederland heeft de stokoude browserversie nog een marktaandeel van slechts 2,6 procent, claimt Microsoft, maar in bijvoorbeeld China is dit nog 34,5 procent.
Rest is gefikst

Rataplan, heb je die hamer nog? Intro, eerste zin:
Bungie heeft via een blog op de eigen website inmiddels ontkent
nieuws: 'Displays kunnen oorzaak van slechte nachtrust zijn'
Voorlaatste tekstblokje: incongruentie in het getal van 'categorie' (ev) en 'prikkelen (mv):
In het onderzoek wordt het vermoeden uitgesproken dat deze laatste categorie de hersenen meer prikkelen, waardoor het langer duurt voordat iemand in slaap valt.
[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 382049 op 07-03-2011 10:46]
Vermoed ik althans.Tot slot is er de nieuwe Digger Launcher, die zogenaamde Crawlers loslaat
Als het team door de levemns heen is, verandert het potje voor het getroffen team vanzelf in Last Man Standing
[Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2011 11:29]
If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
d/t-foutje:
Bungie heeft ontkent ontkend dat het aan een mmog werkt.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Die heb ik even bij de auteur over de schutting gegooid. De rest is gerepareerd..oisyn schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:27:
reviews: Hands-on: Gears of War 3 multiplayer
[...]
Vermoed ik althans.
[...]
De juiste spelling is Qt, niet QT (dat is QuickTime).en worden er meer applicaties op basis van QT-bibliotheken opgenomen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
T is kopje kleiner gemaakt.ATS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:55:
In nieuws: Ubuntu 11.10 krijgt codenaam Oneiric Ocelot staat:
[...]
De juiste spelling is Qt, niet QT (dat is QuickTime).
Ik had QT nog in m'n zoekvenstertje staan, dus dat was snel gepieptATS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:38:
En nu hetzelfde euvel in nieuws: Nokia verkoopt QT-licensering aan Digia
Qt, niet QT

Lenovo heeft de specificaties van de zakelijke ThinkPad X220-notebook op zijn website gaplaatst.
Ik neem aan dat dat 40GB moet zijn.In de ThinkPad X220 kan maximaal 8GB ddr3-geheugen gemonteerd worden. De 1,3kg zware laptop bevat een harddisk van minimaal 160 en maximaal 320GB. Tegen een meerprijs monteert Lenovo een ssd van 4, 80 of 128GB.
Nee, de PDF spreekt echt van 4GB.
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 07-03-2011 17:03]
Hier zit denk ik een tikfoutje in:
Van dat unstabiele zou ik maken unstable, engels, of onstabiele in het nederlands.Versie 0.782 van het p2p-programma DC++ is uitgekomen, een unstabiele versie.(...........)
[Voor 38% gewijzigd door thvd op 07-03-2011 18:35]
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.