You are NIJL-ed!
Allerlaatste zin, Los Ageles -> Los Angeles
" Om 19:00 uur Nederlandse tijd begint Microsoft zijn persconferentie"
De MS pers coferentie begint om 18:30, staat later ook correct even verderop.
Eerste alinea: "...opnames te maken, die draadloos naar internet uploaden."
Zou moeten zijn:...opnames te maken en die draadloos naar internet uploaden."
"Die blokkade is te omzeilen door het imei-nummer te omzeilen..."
Twee keer omzeilen? Bedoelt men ook niet "door het imei-nummer te veranderen"?
Tweede alinea, laatste regel.
terugwil?omdat de bank van iCentre de lening van het bedrijf niet wil verlengen en zijn geld terugwil.
Ik begrijp wat je bedoeld maar terugwil is toch geen Nederlands woord?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Volgens bronnen van onder meer One More Thing dat echter niet waar.
Hoort te zijn: Volgens bronnen van onder meer One More Thing is dat echter niet waar.
[ Voor 35% gewijzigd door Engeneer op 10-06-2013 16:37 ]
Verwijderd
Bas Group moet BAS Group zijn.
nieuws: Microsoft komt met nieuw Xbox 360-model
Tweede alinea: "is dat gebruiker items" -> is dat DE gebruiker items...
Derde alinea: "Onder andere kan de gebruiker" -> het is ongebruikelijk om een zin met "onder andere" te beginnen.
Einde vierde alinea loopt van geen meter:
"Compressed Memory inactief geheugen compressie om geheugen vrij te maken. 1,5 keer sneller uit standby"
Vijfde alinea, laatste zin is niet congruent (met toegang tot bookmarks ... met Twitter- en LinkedIn-integratie"
Zesde alinea: "bij zijn iCloud-dienst" -> Apple is abstract dus vrouwelijk dus haar iCloud-dienst
Qua stijl ril ik sowieso een beetje bij dit artikel. Het lijkt bijna een directe vertaling van een opsomming features te zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door jessesteinen op 10-06-2013 20:19 ]
The geek shall inherit the earth.
Wilde hem net aangeven. Daarnaast staat in de 1e alinea: "Daarnaast is het verbruik flink teruggebracht"steinenj schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
nieuws: Apple kondigt OS X Mavericks aan
"Compressed Memory inactief geheugen compressie om geheugen vrij te maken. 1,5 keer sneller uit standby"
Wellicht is het handig om hier "energieverbruik" van te maken.
Één na laatste alinea:
De App Store updatet apps automatisch en heeft nieuwe filters gekregen voor onder meer lokaal populaire apps en apps voor bepaalde leeftijdsgroepen.
Laatste alinea:
De Xbox 360-versie van World of Tanks zal voor hun gratis speelbaar zijn en ze krijgen twee gratis games per maand. hun --> hen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Tweede alinea: "...niet beschikbaar, maar, geheel tegen de traditie van de fabrikant in, toont Apple alvast een glimp van het komende werkstation, die vorig jaar slechts een bescheiden update kreeg."
Ik stel voor: "...niet beschikbaar, maar geheel tegen de traditie van de fabrikant in toont Apple alvast een glimp van het komende werkstation, dat vorig jaar slechts een bescheiden update kreeg."
Dus komma's weg en die wordt dat.
woor --> voor
Zin klopt niet.
kuntmatige -> kunstmatige
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ze gebruiken daar ponden om dingen mee te betalenterwijl er in Groot-Brittannië 349 neergeteld
Die laatste kan ik ook niet volgen: zin geschrapt.steinenj schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
nieuws: Apple kondigt OS X Mavericks aan
Tweede alinea: "is dat gebruiker items" -> is dat DE gebruiker items...
Derde alinea: "Onder andere kan de gebruiker" -> het is ongebruikelijk om een zin met "onder andere" te beginnen.
Apple is niet vrouwelijk. De rest is verbeterd. Dank!Vijfde alinea, laatste zin is niet congruent (met toegang tot bookmarks ... met Twitter- en LinkedIn-integratie"
Zesde alinea: "bij zijn iCloud-dienst" -> Apple is abstract dus vrouwelijk dus haar iCloud-dienst
Qua stijl ril ik sowieso een beetje bij dit artikel. Het lijkt bijna een directe vertaling van een opsomming features te zijn.
'updatet' is correct.MuddyMagical schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:54:
nieuws: Apple presenteert iOS 7 met nieuwe interface en features
Één na laatste alinea:
[...]
Daarnaast is het en energieverbruik flink teruggebracht en komt er een nieuwe versie van Safari met het OS.
Citaat: maar het is ook mogelijk een een Titan te stelen van een tegenstander.
Verbetering: 1 een is denk ik wel genoeg.
Niek Vaanholt
[ Voor 66% gewijzigd door Delpozo op 11-06-2013 11:16 ]
Kan de titel van meuk: Filezilla 3.7.1 RC 1 uitgebreid worden? Er is namelijk een FileZilla client als server beschikbaar.
laatste alinea:
Snowden en Snowdon, midden van de middelste regelVeel ogen zijn gericht op de Manning-zaak, mede door de recente onthulling van het geheime Prism-programma door klokkenluider Edward Snowden. Snowdon verblijft sinds vorige maand in Hongkong, in de hoop dat dit land hem niet aan de VS uitlevert.
Tnx
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Parallelogram moet parallellogram zijn.Tijdens de persconferentie van Sony Computer Entertainment onthulde PlayStation-president Andrew House de PlayStation 4. Het apparaat heeft een vierkante vorm die in de verte doet denken aan het design van de oude PlayStation 2, al is de PlayStation 4 eigenlijk een parallelogram. Een deel van de zwarte console is mat en een deel is glanzend. Sony gaf tijdens de presentatie geen verdere informatie over de overige specificaties van de console.
Tijdens zijn aankondiging van de prijs en releaseperiode voor de PS4 maaket Sony verder bekend dat d
Moet 'maakt' zijn
nieuws: PlayStation 4 wordt regiovrij en krijgt vervangbare hdd
Moet dit niet gewoon F/2.0 zijn?De camera heeft twee F value/F2.0-lenzen
Ik wou het ook net melden. In de meeste tweakersnieuwsberichten wordt het diafragma met een kleine 'f' aangegeven. Met koppelteken wordt dat dan "f/2.0-lenzen". Belangrijker dan de maximale diafragmawaarde is dat ze de lenzen fixed-focus zijn en dat het er daarom 2 zijn. Eén scherpgesteld op een afstand niet zo veraf en één scherpgesteld op de hyperfocale afstand.johann3s schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:49:
In dit bericht staat:
nieuws: PlayStation 4 wordt regiovrij en krijgt vervangbare hdd
[...]
Moet dit niet gewoon F/2.0 zijn?
[ Voor 16% gewijzigd door Teun_2 op 11-06-2013 18:24 ]
nieuws: Google wil meer transparantie over dataverzoekenwaar gegevens op verzoek in worden konden worden geplaatst
De eerste video bij reviews: Hands-on met iOS 7: totaal anders, maar toch hetzelfde krijgt een foutmelding:
SecurityError: Error #2048
Edit:
Hmm..wellicht dat het te maken heeft met flashblock aangezien 2x klikken hem wel activeert.
[ Voor 15% gewijzigd door Joarie op 11-06-2013 20:45 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
- Telegraaf: AIVD krijgt info via spionageprogramma Prism
Eerste alinea, laatste zin:programma’s - Europarlementariërs dreigen met opzeggen data-uitwisselingsverdragen VS
- Eerste alinea, vierde zin:een verdrag dat
- Tweede alinea, eerste zin:
enEuroparlementariërprogramma's [...] zouden - Tweede alinea, derde zin:Eurocommissaris
- Tweede alinea, vierde zin:hoog op de agenda
- Derde alinea, derde zin:
eninlichtingendienstenbuitenlandse
- Eerste alinea, vierde zin:
Die zin zou ik ook nog een keer naar kijken...Sinds iOS 5 heeft de Apple TV ondersteuning voor AirPlay-mirroring, zo wijst The Verge erop, waardoor die mediaspeler met ondersteuning voor gamecontrollers te gebruiken zal zijn als een homeconsole.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
4e alinea:
Amerikaanse inlchtingendienst NSA
"Er is" moet zijn "er zijn"
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Het is nogal lastig om 'n grote detector in de vacuumbuis te bouwen vrees ikin bij de Large Hadron Collider.
het Higgs boson Higgsboson is
-eHiermee proberen wetenschappers in het kader van het Blue Brain-project een volledige muizenbrein te simuleren.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Tweede alinea bij Gebruikerservaring
zijnmaar zjn er bij simpele zaken
[ Voor 7% gewijzigd door SeenD op 12-06-2013 23:13 ]
Something something
- Ook Facebook en Microsoft willen einde aan geheimhouding dataverzoeken
Derde alinea, tweede zin:De bedrijven [...] toegang tot hun servers - UPC kampt met problemen vaste telefonie
Tweede alinea, tweede zin:verzorgingsgebied - Klokkenluider Snowden wil in Hongkong blijven
- Inleiding, eerste zin:
(is beter).totdat hem gevraagd wordt te vertrekken - Eerste alinea, derde zin:justitie
- Inleiding, eerste zin:
- IBM voorziet supercomputer van 128TB flashgeheugen voor breinsimulatie
- Tweede alinea, eerste zin:Zürich
- Derde alinea, tweede zin:Leipzig
- Tweede alinea, eerste zin:
Die titel begon eveneens als mmorgp...
'Een aantal Europese locaties' is enkelvoud.bokkow schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:47:
Microsoft breidt Bing maps uit etc etc
"Er is" moet zijn "er zijn"
Dat staat er ook niet. Het gaat om de plek waar de experimenten plaatsvinden en dat is vooral een kwestie van definitie. Ik denk dat 'met de LHC' in elk geval correct is.G33rt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:30:
nieuws: Wetenschappers willen grotere opvolger voor Large Hadron Collider
[...]
Het is nogal lastig om 'n grote detector in de vacuumbuis te bouwen vrees ik
'Higgsboson' is doorgevoerd, maar dan met deen kleine h
De rest is eveneens gefikst. Dank!
ServersDaarnaast concludeerde de toezichthouder dat het niet zeker is wanneer Google bij het beëindigen van het contract de data van zijn severs verwijdert
[ Voor 27% gewijzigd door _Vincent_ op 13-06-2013 09:49 ]
de data van zijn severs verwijdert
moet servers zijn
Gamesredacteur Paul Hulsebosch probeerde ze allemaal uit en verteld wat zijn favorieten zijn in het aanbod van Nintndo.
echer moet echter zijn....Het Japanse concern is echer wel prominent aanwezig...
moet 'te veel' zijn.teveel
This too shall pass
KPN zou vinden dat Hi teveel op KPN Mobiel kannibaliseert
Op... kannibaliseert is geen goede grammatica:
Of a) KPN zou vinden dat Hi KPN Mobiel kannibaliseert
Of b) KPN zou vinden dat Hi teveel op KPN Mobiel leunt (beter)
Ryse: Son of Rome is gepromoveerd van een Kinect-game naar een launch game vor de Xbox One, de nieuwe console van Microsoft
vor = voor
[ Voor 4% gewijzigd door Mediah op 13-06-2013 16:04 ]
- Red Hat kiest voor klassieke modus Gnome 3 in RHEL 7
- Eerste alinea, tweede zin: de koppeling verwijst naar een verkeerd artikel; de juiste bron is code:
1
www.h-online.com/open/news/item/Red-Hat-confirms-GNOME-Classic-Mode-for-RHEL-7-1887469.html
- Tweede alinea, tweede zin:
(het (echte) bronartikel noemt het loginscherm niet) enGebruikers kunnen desgewenst het loginscherm in RHEL 7 wel overschakelen naar de 'moderne' Gnome 3-omgeving
(twee keer „desgewenst” is ongewenst (m.i.)).of desgewenst een andere desktopomgeving - Derde alinea, derde zin:webapplicaties
- Eerste alinea, tweede zin: de koppeling verwijst naar een verkeerd artikel; de juiste bron is
- Wetenschappers lezen geheugen uit met licht
- Eerste alinea, laatste zin:
- Berkeley
- De koppeling verwijst naar de referenties bij het bronartikel; het laatste stukje, „#/b1”, moet eraf.
- Tweede alinea, laatste zin:De twee onderzoekers maakten [...] en beschreven
- Eerste alinea, laatste zin:
Met hoofdletter dus.Op volle snelheid moet het systeem 1Pflops halen.
P=Peta: x1015
p=pico: x10-12
Edit: Wat Upquark zegt100Tflops
270Tflops worden uitgebreid tot 1Pflops
[ Voor 19% gewijzigd door Bluefall op 13-06-2013 19:58 ]
Ik suggereer of "heeft", of "hebben", alle twee lijkt een beetje veel van het goede.Het bedrijf heeft naar verluidt schermfabrikanten in Azië al benaderd hebben
- Eerste alinea, tweede zin: de zweeftekst van de koppeling is nog niet aangepast.
- Tweede alinea, tweede zin:
(nog steeds).desktopomgeving
Na dubbele punt volgt altijd een hoofdletter. Het zou dus moeten zijn:... maar een mogelijk releasedatum bleef vooralsnog onduidelijk: dat zou met name komen omdat ...
... maar een mogelijk releasedatum bleef vooralsnog onduidelijk: Dat zou met name komen omdat...
Reached higher... and higher... and...
"Op volle snelheid moet het systeem 1pflops halen."
Zover ik weet is kleine p pico(één miljoen miljoenmiljoenste) en grote P peta. Hetzelfde geldt voor Tera, Giga, Mega en Kilo. FLOPS is een afkorting en zou ik dan ook in hoofdletters schrijven.
http://www.simetric.co.uk/siprefix.htm
Doet energienerd dingen zoals energiehandelsplatformen bouwen en zijn vrouw gek maken met domotica
Welnee.Xellence schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:02:
nieuws: Gerucht: Android 5.0 komt in oktober en biedt 'optimalisaties'
[...]
Na dubbele punt volgt altijd een hoofdletter.
Rest is hersteld.
de zin: Over Android 5.0 gaan al lange tijd geruchten, maar een mogelijek releasedatum bleef vooralsnog onduidelijk
>> mogelijke ipv mogelijek
Onder de releasedatum staat eind 2014, maar aangezien het een PS4 launchtitel is zal dit uiteraard eind 2013 moeten zijn
BMI vindt echter dat Pandora vooral een online diensten is die niet onder het lagere tarief mag vallen.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
"Pandora vind dat het in zijn recht staat" zou imo moeten zijn "Pandora vindt"
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Neerlands trots....
Ik denk dat dat Nederlands trots moet zijn
Handelswijze moet handelwijze zijn, dus zonder de S.
Een beetje ouderwets taalgebruik mag wel een keer.sven wiltink schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:
reviews: E3: Killzone: Shadow Fall - eerste hands-on met de PS4
Neerlands trots....
Ik denk dat dat Nederlands trots moet zijn
3e alinea: "Op het hoogtepunt van werkten er 32 mensen bij Salland."
"van" moet weg denk ik.
4e alinea: "maar weigerden kredietvertrekkers om kapitaal te verstrekken"
ik neem aan dat er kredietverstrekkers bedoeld wordt
'Onbekend is wat er met lopende bestellingen van klanten gebeurT.'
Ah ok, ik ben niet van die generatie. Ik kende het woord niet, weer wat geleerdDelpozo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:14:
[...]
Een beetje ouderwets taalgebruik mag wel een keer.
Originele tekst:
Er verschijnt ook een versie voor Xbox 360 wodt gemaakt dor een andere studio.
Moet zijn:
Er verschijnt ook een versie voor Xbox 360, die wordt gemaakt door een andere studio.
[ Voor 4% gewijzigd door HS2005 op 14-06-2013 16:23 ]
Er verschijnt ook een versie voor Xbox 360 wodt gemaakt dor een andere studio.
"wordt" en "door"?
Dit moet zijn: "een druk op de knop".Je team heeft niet altijd een Titan tot zijn beschikking. Je ziet keurig een klokje in beeld dat aangeeft hoe lang het nog duurt voordat je een Titan krijgt. Als het zover is, krijg je een teken dat aangeeft dat je met een druk de knop een Titan naar beneden kunt laten gooien.
Gebeurd is wel degelijk met een D in dit gevalDat is tot nu toe twee keer gebeurt in twee weken.
Android developer & dürüm-liefhebber
Eerste alinea laatste zin:
"Dat is tot nu toe twee keer gebeurt in twee weken.".
'gebeurt' moet 'gebeurd' zijn
Edit: Al opgemerkt dus
[ Voor 4% gewijzigd door Yezzmaniak op 14-06-2013 16:45 . Reden: Al opgemerkt ]
Of het is al gefaald of het kwam gevallen. Of een combinatie van de twee en dan is het gevalen.
- Europa wil meer informatie over werking Prism
Eerste alinea, laatste zin: spatie te veel tussen „Binnenlandse” en „Zaken”. - 'Facebook werkt samen met overheid aan transparantie dataverzoeken'
- Inleiding, laatste zin:hoe veel
- Eerste alinea, eerste zin:eraan
- Inleiding, laatste zin:
De directeur heet volgens mij Wilfred Rottier, in plaats van Wilfried Rottier.
Zie https://www.google.nl/search?q=Wilfried+Rottier
De "daardoor" en "door" zijn dubbelop.Daardoor zouden gebruikers tijdens de zomer van 2014 al door kunnen internetten
het soort informatie die wordt verzameld
--> het soort dat OF de soort die.
De fonteinHet fontein valt stil
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.