When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
GoT a clue? Specs
Big Womly schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:02:
nieuws: Nvidia komt mogelijk met Geforce Titan op basis van GK110-gpu
[...]
Ik vermoed dat de "meer" weg moet.
reviews: Sony's nieuwe 5"-smartphone: de Xperia Z... met een resolutie van 1920x1080 pixels, of full-hd.
1080p, want interlaced zal het niet zijn, is toch Full HD?
Zo was het ook bedoeld, maar is nu verduidelijkt.GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:51:
[...]
reviews: Sony's nieuwe 5"-smartphone: de Xperia Z
1080p, want interlaced zal het niet zijn, is toch Full HD?
3e kolom, 2e zin @ onderstreept:
Mist een kommaDe computer beschikt ook over een harde schijf van 1TB en een touchscreen met een resolutie van 1920x1080 pixels. Waarschijnlijk gaat het om een ips-scherm want Samsung claimt dat de kijkhoeken 178 graden zijn.
Wust um yn 'e moele ha? :p
moet zijn: die de schade die Kerrigan aanbrengtTwee takken
Beide leveren Kerrigan Points op, die je kunt besteden aan het opwaarderen van Kerrigan zelf, die tijdens de meeste missies aanwezig is op het slagveld - net als Jim Raynor in de campagne van Wings of Liberty. Voor Kerrigan heb je een heuse talent tree die in een stuk of acht lagen doorloopt tot aan level 60. De talent tree bestaat uit twee takken. Wij stapten in op level 6, waardoor we al twee opties konden kiezen voor Kerrigan. We konden kiezen tussen eigenschappen met mooie namen als Kinect Blast, Heroic Fortitude, Crushing Grip en Chain Reaction. Wij kozen voor Heroic Fortitude, een eigenschap die Kerrigan extra gezondheid geeft en diezelfde gezondheid ook sneller laat regenereren, en voor de Chain Reaction, die de schade de Kerrigan aanbrengt ook op andere vijandelijke eenheden laat overspringen.
Moet dat niet zijn: "Dat lijkt niet onwaarschijnlijk" ?Geruchtensite BGR claimt dat een toestel met deze schermgrootte op telecombeurs Mobile World Congress eind februari zal worden gepresenteerd. Dat lijkt onwaarschijnlijk: details en afbeeldingen van Sony-smartphones lekken vaker wel dan niet maanden voor de presentatie uit, waardoor de introducties zelden een verrassing vormen.
39
Yep. Deze en de andere zijn verbeterd.Fietsbel schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:16:
nieuws: Afbeelding toont front voor 6,44"-scherm met Sony-logo
[...]
Moet dat niet zijn: "Dat lijkt niet onwaarschijnlijk" ?
Ik neem aan dat de koeler wel wordt meegeleverd, maar een ventilator niet.De Basic-45 is een iets kleinere koeler, met 45 koelribben die eveneens van staal gemaakt zijn. De heatpipes zijn eveneens van koper gemaakt en hebben een doorsnede van 6mm. De Basic-45 is weer een stuk goedkoper dan de Basic-81 en kost slechts 14 dollar. Een koeler wordt overigens niet meegeleverd, maar de Basic-81 wordt met een 120mm-ventilator geleverd.
En eveneens van staal?
De Basic-81 heeft 81 koelribben, waarvan de bovenste van roestvrij staal gemaakt is en de rest van vernikkeld aluminium zijn gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door Roozzz op 22-01-2013 16:21 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Door Dimitri Reijerman, dinsdag 22 januari 2013 19:56, views: 10.832
AMD heeft twee chipengineers ingehuurd die afkomstig zijn van Apple en Qualcomm, maar die eerder in dienst waren van AMD. Beide engineers hebben de nodige ervaring met het ontwerpen van energiezuinige apu's en soc's.
is een f/2.8 pancake lens, geen f/1.8Sony had al een 16mm f/1,8-pancake-objectief in zijn assortiment,
GoT a clue? Specs
accellereted processing units
accelerated
Sarcasm is my superpower! What's yours?
- bekend gewordenDetails over AMD's komende generatie accellereted processing units ofwel apu's zijn bekendgeworden.
Iemand had een hete aardappel in de mond
Het lijkt er achter vooral op dat de enorme groei die AMD verwacht, grotendeels afkomstig zal zijn van gameconsoles.
Kim Dot.com:
nieuws: Mega reageert op kritiek op toegepaste cryptografie
Ook komt voor Kim DotCom: hier en hier
Het wordt ook goed gespeld:)
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Bron: Sharp persberichtDankzij de resolutie van 3.840 × 2.160 kan informatie, waarvoor normaal gesproken vier schermen zijn benodigd, nu volledig op de monitor worden weergegeven, verdeeld over vier afzonderlijke delen.
[ Voor 21% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 23-01-2013 18:21 . Reden: Bron vermelding ]
Dit komt omdat de eenvoudig aan te brengen organische filmlaag als vervanging kan dienen voor de microlenslaag die nu via een dure methode op de sensor-die bevestigd wordt.
Door de samenstelling van de organische laag aan te passen, is het mogelijk om de beeldsensor geschikt te maken voor andere andere golflengten van licht
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Abort Retry Fail?
- Mijnbedrijf wil asteroïdes ontginnen
Laatste alinea, laatste zin:platina - 'Ubuntu moet rolling release-cyclus gaan hanteren'
Eerste alinea, laatste zin:Bij rolling releases - Franse hobbyist ontwikkelt robot voor 3d-printers
Laatste alinea, laatste zin:
Waarschijnlijk bedoeld: „dat wordt nog ontwikkeld” (nl. het hoofd, niet de prijs).De prijs van het hoofd is niet bekend: die wordt nog ontwikkeld.
Betrekkelijk vnw 'die' moet vervangen worden door 'dat'. Verwijst in dit geval namelijk naar 'een toestel'.Dan wordt ook de aankondiging van de Motorola X verwacht, een toestel die waarschijnlijk door Google zelf wordt verkocht met een ontgrendelde bootloader
Het is het toestel (en niet de toestel), dus dan gebruik je 'dat'
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Laatste alinea, tweede zin: ladder ipv lader
Laatste alinea:
"hem" moet "hen" zijn.Voor het personeel van de studio is dat slecht nieuws, want THQ moet hem per direct ontslaan.
[...]Daarnaast stopt Logitech met digitale videobeveleiging en randapparatuur voor gameconsoles.[...]
Het lijkt mij dat er 2011 moet staan.waar in hetzelfde kwartaal van 2012 nog 55 miljoen dollar winst werd gemaakt.
Nope, staat ook duidelijk in de bron (en daarn nogmaals in de comments)Floor schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:38:
nieuws: Logitech gaat Harmony-lijn van de hand doen
[...]
Het lijkt mij dat er 2011 moet staan.
ze werken met gebroken boekjaar...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dit is iets verduidelijkt en door de rest is de bezem gehaald.Geckoo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:02:
[...]
Nope, staat ook duidelijk in de bron (en daarn nogmaals in de comments)
ze werken met gebroken boekjaar...
Het Duitse Crytek legde een half miljoen dollar neer voor de rechten op Homefront.
Doen ze goed, zoveel winst bij zo'n beetje omzet.
nieuws: Aantal abonnees digitale tv-diensten Ziggo neemt af
doe maar 'uitgeprobeerd'Gedurende de testfase kunnen twee spelvormen uitgebrobeerd worden
In "de" spelvorm.. ?In spelvorm Crash Site
Ik heb het lidwoord hier niet nodig. De rest is gefikst.xces schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:52:
nieuws: Crysis 3 krijgt open multiplayer-bètatest van twee weken
[...]
In "de" spelvorm.. ?
Waarschijnlijk bedoelen jullie scrollen door een website/tekst? Door een video kan je zo moeilijk scrollen
/edit: of moet hier een apart topic voor worden aangemaakt? Is maar een woordje wat niet klopt...
[ Voor 18% gewijzigd door FabianNL op 24-01-2013 16:01 ]
De allerlaatste zin van het artikel bevat een dubbel woord:
... maar vooral aan het stunten met prijzen van populaire ssd's als de de Samsung 830 en de Crucial M4.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Hier wordt echt video bedoeld; daar kun je wel degelijk doorheen scrollen. En ja, dit was typisch iets voor een apart topic, maar dat is nu dus niet meer nodigFabianNL schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:00:
"De functionaliteit Eye Scroll verwijst dan wellicht naar het scrollen door een video door middel van oogbesturing."
Waarschijnlijk bedoelen jullie scrollen door een website/tekst? Door een video kan je zo moeilijk scrollen
/edit: of moet hier een apart topic voor worden aangemaakt? Is maar een woordje wat niet klopt...
Rest = done.
Eerste alinea, laatste zin:
entemperatuur
op vlak bij
Dat moet "om" zijn.Dat was vooral te danken aan de Windows-divisie: die zette in het afgelopen kwartaal 5,8 miljard dollar op,
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
muiek -> muziekDe organisatie heeft immers een 'wettelijke plicht' om bij openbaarmaking van muiek een 'billijke vergoeding voor rechthebbenden te innen'.
Hoeveel wat? Zin is niet kompleet.Hoeveel Sena voor het embedden van muziek, is onbekend.
[ Voor 13% gewijzigd door DamadmOO op 25-01-2013 08:56 ]
Duitsers van wie de internetverbinding wordt onderbroken, hebben het recht om bij hun internetprovider om compensatie te vragen. Een internetverbinding is namelijk een 'essentieel onderdeel' van iemands leven, oordeelde de rechter in Kalsruhe.
Kalsruhe mist een r > Karlsruhe
De organisatie gaat vrijdag om tafel met de beheerder van Nederland.fm. Hoeveel Sena voor het embedden van muziek, is onbekend.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Hier staat twee keer Microsoft.Onder andere Microsoft, IBM, maar ook Microsoft, Nokia en Amazon [...]
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
In deze zaak oordeelde de de spelchecker dat er een lidwoord dubbel staat.In die zaak oordeelde de de rechtbank dat die site moest betalen voor het embedden van radiostreams.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Tweede alinea:
Iedere deelnemer aan de open bètetast van Steam voor Linux
Het is nog onduidelijk wat Amazon precies met Ivona Software wil. Uit het persbericht valt op te maken dat Amazon zijn nieuwe aanwinst onafhankelijk wil laten opereren. Daarbij gaat Ivona Software zich waarschijnlijk wel meer toespitsen op het ontwikkelen van features voor de apparatan van Amazon. Het is onduidelijk of de overige klanten van Ivona Software hun ondersteuning blijven behouden.
De titel gaat over Nikkor lenzen in plaats van Nikon lenzen in de tekst.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Moet dus studio zijn..Voor de ontwikkeling van de nieuwe game heeft de sudio veel oude bekenden gerekruteerd.
Het is vandaag wel raak met de spelvauten zeg
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Nikkor is een merk van Nikon, speciaal voor hun objectievenMetalslave666 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:09:
nieuws: Specificaties uitgelekt van nieuwe Nikkor 18-35mm-lens
De titel gaat over Nikkor lenzen in plaats van Nikon lenzen in de tekst.
"Ik besef me dat dit meestal managementtaal voor 'ik vind de baas een klootzak' is""Ik besef me dat dit meestal managementtaal voor 'ik vind de baas een klootzak' is"
Beseffen is geen wederkerend werkwoord. "Zich realiseren" is wel een wederkerend werkwoord.
Het is daarom "Ik realiseer me dat ..." of "Ik besef dat ..."
[ Voor 5% gewijzigd door de Rochebrune op 25-01-2013 15:34 ]
"Voor de ontwikkeling van de nieuwe game heeft de sudio veel oude bekenden gerekruteerd."
Dit moet waarschijnlijk "studio" zijn. Het staat in het dikgedrukte stukje onder de kop.
Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)
het is een Core-i3 (volgens de intel-specs & jullie eigen review een tijdje terugmet zijn Core i5-3217U zo stil
Moet zijn: maar zo nu en dan komen ermaar zo en dan komen er
- Rechter VS: Gonggrijp heeft geen recht op vorderingsdata WikiLeaks-zaak
- Inleiding, eerste zin:Drie personen [...], onder wie
- Tweede alinea, laatste zin:de personen op wie de gegevens op betrekking hebben
- Inleiding, eerste zin:
- Wetenschappers maken werkende tractorbeam op microschaal
- Titel:tractor beam
- Inleiding, eerste zin:
enzijn erin geslaagdtractor beam - Eerste alinea, eerste zin:zijn erin geslaagd
- Eerste alinea, laatste zin:tractor beams
- Laatste alinea, eerste zin:Tractor beams
- Titel:
- Anonymous dreigt overheidsgeheimen openbaar te maken na defacen Ussc.gov
Laatste alinea, tweede zin:WikiLeaks
Moet dat niet zijn:negen bestanden, die elk genoemd zijn naar een Supreme Court.
ofnegen bestanden, die elk genoemd zijn naar een rechter van het Supreme Court.
?negen bestanden, die elk genoemd zijn naar een lid van het Supreme Court.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
"De developers van de goedkope console - een prijskaartje van rond de 100 euro wordt verwacht - werkt ook zelf aan een controllerontwerp."
De developer werkt of de developers werken.
Abort Retry Fail?
Hier spreekt met over 3840x2560
Dit moet 3840x2160 zijn.
Da's een frontcamera te veel.Boven het scherm zijn de frontcamera, speakergrill en frontcamera te vinden
nope
Helaas nog niet alle (in Wetenschappers maken werkende tractorbeam op microschaal, zie ook hier):Dimitri R schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:43:
Spellingsbugs geplet.- Titel en eerste zin van inleiding:tractor beam
- Eerste alinea, eerste zin:zijn erin geslaagd
- Eerste alinea, laatste zin:tractor beams
- Laatste alinea, eerste zin:Tractor beams
- Titel en eerste zin van inleiding:
- 'Elektrische auto dreigt te floppen in Duitsland'
Laatste alinea, tweede zin:
(of „het tweeduizendste oplaadpunt”).de tweeduizendste laadpaal - Japan wil WK-finale volgend jaar in 4k-kwaliteit uitzenden
- Inleiding, eerste zin:de WK-finale als eerste tv-programma's
- Inleiding, tweede zin:zal gebruikgemaakt worden
- Tweede alinea, laatste zin:
(lijkt mij).of de uitzending live zal zijn of dat de voetbalfinale wordt opgenomen - Laatste alinea, laatste zin:
(aaneen).gebruikgemaakt
- Inleiding, eerste zin:
nieuws: 'Elektrische auto dreigt te floppen in Duitsland'
Dat moet natuurlijk DE laadpaal zijn.In november vorig jaar werd het tweeduizendste laadpaal geopend
Die laatste heb ik verbeterd. De overige 'fouten' in dit artikel die je aanhaalt, zijn niet echt fout.W-a-n-d-t schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:48:
- 'Elektrische auto dreigt te floppen in Duitsland'
Laatste alinea, tweede zin:
[...]
(of „het tweeduizendste oplaadpunt”).- Japan wil WK-finale volgend jaar in 4k-kwaliteit uitzenden
- Inleiding, eerste zin:
[...]- Inleiding, tweede zin:
[...]- Tweede alinea, laatste zin:
[...]
(lijkt mij).- Laatste alinea, laatste zin:
[...]
(aaneen).
Laatste alinea:
Doorgewinterde fans zullen daar even aan moeten winnen.
Zou "Predator-drone" moeten zijn.(...)
Onder meer de Predactor-drone kan uitgerust worden (...)
"in het bizonder op gebieden waarop we banen kunnen scheppen en groei kunnen creëeren'."
"in het bijzonder op gebieden waarop we banen kunnen scheppen en groei kunnen creëeren'."
"Bij dat project is onder meer de Radboud Universiteit Eindhoven ...."
Lijkt me dat dat:
"Radboud Universiteit Nijmegen"
moet zijn? (of de TU/e Eindhoven)
4e alinea:
Het onderzoek moet ertoe leiden dat grafeen, dat nu nog voornamelijk nog in laboratoria bestaat, binnen
Eerste alinea: werkwoord ontbreekt
ook komt het woord actie héél vaak voor in deze alinea, maar dat is natuurlijk geen spel- of tikfoutDaarom is het prettig dat je acties kunt onderbreken, zeker omdat de grotere tegenstanders duidelijke zwakke plekken bezitten. Dan is het handig dat je een actie af kan breken, een nieuwe positie kunt zoeken en een nieuwe actie in kunt zetten.
[ Voor 17% gewijzigd door kibje op 28-01-2013 16:29 ]
Lid van Team Kodi sinds 2013
voorlopig neit van plan > voorlopig niet van plan
nieuws: Chinese firma rust wifi-sd-geheugenkaart uit met aan-uitknop
In Japan wil WK-finale volgend jaar in 4k-kwaliteit uitzenden staat nog steeds (inleiding, eerste zin):Delpozo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:56:
De overige 'fouten' in dit artikel die je aanhaalt, zijn niet echt fout.
Misschien is deze per ongeluk blijven staan, maar „de WK-finale” lijkt mij toch maar één tv-programma.de WK-finale als eerste tv-programma's
DubbelSoortgelijke apparatuur van concurrenten zou gemiddeld gemiddeld uitkomen op meer dan 315 euro per poort, zo claimt het bedrijf.
Misschien dat jullie bedoelen dat het ding erg aantrekkelijk is (adonis) maar anders is het toch echt geanodiseerd :-P
Breek je nek voorzichtig
Hij wordt ondersteunt --> ondersteund...die door vrijwel alle nieuwe telefoons ondersteunt wordt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Het gaat om programma's (lijdend voorwerp) die tijdens de WK-finale worden uitgezonden.W-a-n-d-t schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:33:
[...]
In Japan wil WK-finale volgend jaar in 4k-kwaliteit uitzenden staat nog steeds (inleiding, eerste zin):
[...]
Misschien is deze per ongeluk blijven staan, maar „de WK-finale” lijkt mij toch maar één tv-programma.
De rest is hersteld.
Dan is het geen spel/tikfout maar een onwijs kromme zinscontstructie. Zoals de zin er nu staat kan het namelijk niet. Het is de WK-finale, wat 1 programma is, of het zijn meerdere programma's gedurende de WK-finale, of het is één van de eersten Dus je kan kiezen:Delpozo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:51:
[...]
Het gaat om programma's (lijdend voorwerp) die tijdens de WK-finale worden uitgezonden.
De Japanse overheid wil in de zomer van 2014, tijdens de WK-finale, als eerste tv-programma's in 4k-kwaliteit gaan uitzenden.
of
De Japanse overheid wil in de zomer van 2014 de WK-finale als eerste tv-programma in 4k-kwaliteit gaan uitzenden.
of
De Japanse overheid wil in de zomer van 2014 de WK-finale als één van de eersten tv-programma's in 4k-kwaliteit gaan uitzenden.
Zoals het er nu staat kan het simpelweg niet.
Breek je nek voorzichtig
Je hebt gelijk. Je eerdere posting, waarin je bezwaar leek te schuilen in het meervoud 'programma's', zette me op het verkeerde been, maar ik vertrouw erop dat ik nu aan je bezwaar tegemoet ben gekomen. Dank voor je geduld!The PyroPath schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:02:
[...]
Zoals het er nu staat kan het simpelweg niet.
Het geeft verwarring wanneer, komma's niet goed geplaatst worden.China zou overwegen om het verbod op de verkoop van spelcomputers, dat sinds 2000 van kracht, is op te heffen.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Hij stond al in de comments, maar ook ff hier. Ik neem aan dat het registreren bij voldoende karmapunten lichtelijk in tegenspraak met elkaar is?Wie voldoende karmapunten heeft, zal er niets van merken, ongeacht vanuit welk land je probeert te registreren of in te loggen.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Maar de zinsbouw is er niet heel veel op verbeterd.Delpozo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:37:
Beide opgelost.
ongeacht vanuit welk land je probeert te in te loggen
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
xvoor -> voorVoor het coderen van hd-bronmateriaal moet tweemaal zo veel worden betaald als xvoor sd-video.
plan: Development-round-up - Iteratie #29
opereerden
nieuws: Intel brengt Yolo-smartphone uit in AfrikaDe recentste is de Yolo, voor de Amerikaanse markt.
Lijkt me afrikaanse
MPpsDe forwarding rate ligt volgens Cisco bij de 24- en 48-poort-uitvoeringen op respectievelijk 65,5 en 131Mbps.
Van de datasheet:
Forwarding Rate of Switch Models (with 2 x 10 Gigabit Ethernet Uplinks for 24-Port Models and 4 x 10 Gigabit Ethernet Uplinks for 48-Port
Models)
Model
Forwarding Rate
3850-24T
3850-24P
65.47 Mpps
3850-48T
3850-48P
3850-48F
130.95 Mpps
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.