📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
In de 4e alinea staat een tikfout:
Die belofte klinkt ons echer akelig bekend in de oren; het bedrijf zei dat namelijk ook van de Xperia T en die update laat nog steeds op zich wachten.
Dit moet natuurlijk echter zijn.
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
2e alinea:
hele moet in dit geval heel zijn.We zijn in gesprek met een hele, hele grote partij.
This too shall pass
Dankij de investering van Valve kan Xi3 de Piston op de markt brengen, een 'gamesysteem dat geoptimaliseerd is voor
Dankzij moet het denk ik zijn ipv Dankij
Kan zijn dat bij "Pistons eigen" eigenlijk "Xi3's eigen" was bedoeld?
"Xi3's eigen 7 Series zal de basis vormen voor project Piston."
nieuws: Xi3 werkt aan mogelijke Steam Box na investering door Valve
Tweede zin:
Een "echter" te veel.Dat kan echter voorlopig echter alleen met non-player-personages
- Derde alinea, laatste zin:het juiste karma
- Laatste alinea, tweede zin:opgegeven
Er ontbreekt een t.Het ziet ernaar uit dat deze lijn in 2013 doorgetrokken wordt en alle grote smarphonefabrikanten een 5"-scherm zullen gebruiken.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Één prototype lijkt me genoegEen werkende prototype prototype wordt momenteel op de Panasonic-stand getoond.
E: En is het niet "Een werkend prototype"?
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 08-01-2013 21:32 ]
3e alinea: de het. Kies er alsjeblieft 1.
Deze lamp maakt gebruik van het de ZigBee Light Link-specificatie voor de aansturing.
Laatste regel van de 1e alinea mist een woordje:
software die ervoor zorgt dat gebruikers realtime kunnen samenwerken.
Laatste regel:
tussen de 500 en 700 zal gaan kosten.
500 snoepjes of 500 Henk casebadges?
nieuws: Drywired wil waterbestendig technologie in Europa toepassen via distributeurs
De downloadlink in de laatste zin in het artikel bevat op het einde een extra "$" waardoor de link niet werkt.
Verder is er 8GB flashopslag, ondersteunt de XO Touch wifi en is er hdmi.
Denk dat je 'XO Touch' beter tussen aanhalingstekens kunt zetten. Dit leest heel raar "Touch wifi
nieuws: Microsoft sluit deuren Messenger op 15 maart
Eerste alinea:
Dat Microsoft de ondersteuning van Messenger zo beëindigen was al bekend, maar wanneer dat precies moest gaan gebeuren was onduidelijk.
zo moet volgens mij zou worden.
Laatste stuk derde alinea:
houtskool of houtkleur. Ik gok die laatste.lijkt voorzien te zijn van een achterkant met een donkere houtskleur
Eerste pagina: niet 'handson' maar 'hands-on.'
Tweede pagina, tweede zin; staat een 'het' die er naar alle waarschijnlijkheid niet hoort.
Eventueel kan de enter na deze zin ook weggelaten worden, maar dat mogen jullie uitvechten
Die vier ventilators kunnen met een extra 200mm-inlaat voorin, twee 140mm-ventilators in de bodem en een hdd-koeler van 140mm worden uitgebreid.
er kan geen extra 200 mm front intake in
http://www.nzxt.com/new/products/crafted_series/phantom_630
maar bovenin, dan is het dus ook meteen een uitlaat.
dus,
extra 200mm uitlaat aan de bovenkant o.i.d.
weet dat het niet echt een typ fout is, maar vond het niet een apart topic waard
nieuws: Overheid haalt DigiD offline vanwege ernstig beveiligingsprobleem - update
is een kleinigheidje onderaan blijven staan.
Staat wel geinig zo samen, maar ach..Een woordvoerder van Logius was niet voor commentaar beschikbaar.
Update, 15:27: Reactie Logius toegevoegd.
Je hebt gelijk, fixedpaalbasher schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:12:
nieuws: NZXT introduceert Phantom 630-behuizing
Die vier ventilators kunnen met een extra 200mm-inlaat voorin, twee 140mm-ventilators in de bodem en een hdd-koeler van 140mm worden uitgebreid.
er kan geen extra 200 mm front intake in
http://www.nzxt.com/new/products/crafted_series/phantom_630
maar bovenin, dan is het dus ook meteen een uitlaat.
dus,
extra 200mm uitlaat aan de bovenkant o.i.d.
weet dat het niet echt een typ fout is, maar vond het niet een apart topic waard
reviews: Sony 65"- en 55"-X900: ultra-hd wordt kleiner
(laatste pagina)
Gaan we nu ook al mee met de trent om anglicismen te gebruiken in 'journalistieke' artikelen Tweakers?
"De twee kleinere modellen in 65" en 55" is precies wat de dokter voorgeschreven heeft..."
Sorry hoor maar dat is een letterlijk overname uit de Engelse taal en uitdrukkingen.
Het is echter absoluut géén Nederlandse uitdrukking.
Gewoon Nederlands te schrijven, beste journalisten van Tweakers!
Ga alsjeblieft niet mee met de trent om Anglicismen te gebruike zolang het nóg níet officieel deel uitmaakt van de Nederlandse taal.
Nog even en jullie gaan alle samengevoegde woorden ook los van elkaar schrijven net als in het Engels. (Dan zou je dus bv. schrijven: samen gevoegde en niet samengevoegde).
[ Voor 12% gewijzigd door evonck op 09-01-2013 17:34 ]
Tijdens zijn keynote heeft het Stephen Woo, president van Samsung, nu een Octa-versie van de Exynos 5 aangekondigd.
- Drywired wil waterbestendig technologie in Europa toepassen via distributeurs
- Titel:waterbestendige
- Tweede alinea, derde(!) zin:ervoor
- Vierde alinea, derde zin:mogelijkheden
- Vijfde alinea, tweede zin:HzO
- Titel:
- Overheid haalt DigiD offline vanwege ernstig beveiligingsprobleem - update
Derde alinea, laatste zin:
(dubbele spatie).authenticatie te
Het linkje naar Nu.nl in de eerste alinea staat alleen op de tekst "ntdekte" zonder de "o" erbij.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
nieuws: Overheid zet DigiD weer online na patchen 'ernstig' beveilingslek
nieuws: Overheid zet DigiD weer online na patchen 'ernstig' beveiligingslekDigiD is in de nacht van dinsdag of op woensdag kwetsbaar geweest; de lekken waren toen al bekend, maar DigiD was toen online. Woensdagochtend ging de identificatiedienst offline.
[ Voor 10% gewijzigd door TheRookie op 10-01-2013 11:18 . Reden: verkeerde nieuwsartikel :( ]
Je hebt gelijk dat het een slechte gewoonte is om uitdrukkingen uit een vreemde taal letterlijk te vertalen. Het gaat me echter te ver om dit fout te noemen, daarom laat ik het in dit geval staan. Wees gerust: samenstellingen blijven we aaneenschrijvenevonck schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:33:
Betreft:
reviews: Sony 65"- en 55"-X900: ultra-hd wordt kleiner
(laatste pagina)
Gaan we nu ook al mee met de trent om anglicismen te gebruiken in 'journalistieke' artikelen Tweakers?
"De twee kleinere modellen in 65" en 55" is precies wat de dokter voorgeschreven heeft..."
Sorry hoor maar dat is een letterlijk overname uit de Engelse taal en uitdrukkingen.
Het is echter absoluut géén Nederlandse uitdrukking.
Gewoon Nederlands te schrijven, beste journalisten van Tweakers!
Ga alsjeblieft niet mee met de trent om Anglicismen te gebruike zolang het nóg níet officieel deel uitmaakt van de Nederlandse taal.
Nog even en jullie gaan alle samengevoegde woorden ook los van elkaar schrijven net als in het Engels. (Dan zou je dus bv. schrijven: samen gevoegde en niet samengevoegde).
De rest is gefikst
...Audi borduurt daarbij voor...
Moet 'voort' zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake.
[quote]Burgers konden in die tijd nergens inloggen met DigiD, dat onder meer wordt gebruikt voor identificatie bij onder meer gemeenten en andere overheden.
Dubbelop.
Dinsdag OP woensdag.DigiD is in de nacht van dinsdag of woensdag kwetsbaar geweest; de lekken waren toen al bekend, maar DigiD was toen online.
If you can see, look. If you can look, observe
Volgens mij (en volgens de foto ook) moet dit rechts zijn.Links zitten alleen nog de kaartlezer, zonder klepje dit keer, en twee usb 2.0-poorten.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
De kostenbesparingen zijn opgeleged vanuit Vodafone Group, het moederbedrijf van de Nederlandse tak van de provider.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Een vloeibare koeler? & hadden.Zalman gooit het met zijn derde generatie van de Reserator over een totaal andere boeg dan bij de vorige vloeibare koelers in die serie, die grote verticaal geplaatste passieve waterreservoirs en radiators waren.
koelsysteemHet andere deel van het koelssysteem is de radiator met 120mm-ventilator
If you can see, look. If you can look, observe
Hardwarefabrikant Foxconn is momenteel verwikkeld in een onderzoek naar omkoopraktijken, heeft het bedrijf bevestigd. Hoge functionarissen zouden smeergeld hebben aanvaard. Eén manager zou vanwege het onderzoek zijn gearresteerd.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Moet zijn: 'Samenwerken'Foxconn heeft tegenover TechCrunch aangegeven dat het bedrijf zal samenweken met de autoriteiten en ook een intern onderzoek is begonnen. Het bedrijf wil niet gedetailleerd op de zaak ingaan, maar zegt 'de integriteit van zijn werknemers zeer serieus' te nemen.
nieuws: China onderzoekt mogelijke omkoping door Foxconn
Wust um yn 'e moele ha? :p
"De 960TB-drive heeft een sata-600-interface en zou onder meer ingezet moeten kunnen worden in desktops waar grote datasets snel beschikbaar moeten zijn."
->
"De 960GB-drive heeft een sata-600-interface en zou onder meer ingezet moeten kunnen worden in desktops waar grote datasets snel beschikbaar moeten zijn."
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Inleiding; 2e zin:
verwachtteNDat de chip onthuld zou worden was zo goed als zeker en verder verwachtte we niets van de fabrikant, want de nieuwe generatie GeForce-kaarten laat nog even op zich wachten.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
- Eerste alinea, eerste zin:te laten rijden
- Tweede alinea, tweede zin:chauffeur
nieuws: Chrome-plug-in omzeilt cookiemeldingen - update
Een een script op de server van Sulkers controleert of een website een cookiemelding bevat.
[ Voor 7% gewijzigd door Ma_rK op 10-01-2013 21:55 ]
Lijkt me dat dat 512GB moet zijn? of wordt er tegenwoordig 50% overprovisioning toegepast?
Oja en 962 MB/s moet 926 MB/s zijn
[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 11-01-2013 10:13 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
@ hieronder:
Misschien vlak voordat ik repostte dan, iig niet gelijk met de 512GB edit
[ Voor 36% gewijzigd door SmiGueL op 11-01-2013 10:57 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Was wel doorgekomen hoorSmiGueL schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:36:
Omdat bovenstaande edit niet doorgekomen is: 962 MB/s moet 926 MB/s zijn(2x in artikel)
"Dit werkt overigens alleen in combinatie met Outlook 2010."
In changelog staat echter:
"This feature works with Outlook 2010 or higher and enables you to connect over Skype when email details match."
Dat zou een 12x zoomlens moeten zijn, niet 10x.en de Ixus 500 HS, een zeer compact cameraatje met een 10x-zoomlens
[ Voor 19% gewijzigd door Jiriki op 11-01-2013 11:25 . Reden: Linkje ]
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
dubbel 'al'.Het ddr4-geheugen is, volgens de Jedec-standaard, toch al al zuiniger dan de ddr3-chips.
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Ruvetuve schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:58:
meuk: Skype for Windows 6.1 build 129
"Dit werkt overigens alleen in combinatie met Outlook 2010."
In changelog staat echter:
"This feature works with Outlook 2010 or higher and enables you to connect over Skype when email details match."
Top, nu een herstel voor jouw herstelling:
"Outlook 2010 e hoger."
wordt
"Outlook 2010 en hoger."
Nou, je bent wel veeleisend zegRuvetuve schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:03:
[...]
Top, nu een herstel voor jouw herstelling:
"Outlook 2010 e hoger."
wordt
"Outlook 2010 en hoger."
Laatste alinea, twee keer in en punt voor Bovendien mist.
Can`t live without the mods
Zal wel een typo zijn, een 120GB SSD kost ongeveer 100 euro, een 240GB SSD zo'n 150-200 afhankelijk van het type. De schrijver wilde waarschijnlijk vergelijken met de prijs van één 240GB SSD of twee losse 120GB SSD's. (ik denk zelf het laatste)Ze zullen vermoedelijk de Revodrive pci-e-ssd's met Sandforce-controllers opvolgen en de 240GB-RevoDrive 3 kost minimaal 350 euro, ongeveer het dubbele van twee losse 240GB-ssd's met Sandforce-controller.
Zou natuurlijk sowieso vreemd zijn om 480GB met 240GB te vergelijken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nieuws: Tweakers spot onaangekondigde budget-tablets van Asus
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
"De fabrikant stelt dat het hoofddoel is de veiligheid van inzittenden en andere verkeersdeelnemers te verminderen om zo het aantal verkeersdoden te helpen verminderen."
eerste "te verminderen" zou ik toch verbeteren
Die viel mij net ook al op ja, kon een lach niet onderdrukkenPeetke schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 08:33:
reviews: Cartech op de CES: de ontwikkelingen op een rij
"De fabrikant stelt dat het hoofddoel is de veiligheid van inzittenden en andere verkeersdeelnemers te verminderen om zo het aantal verkeersdoden te helpen verminderen."
eerste "te verminderen" zou ik toch verbeteren
Daarnaast staat op pagina 4: "Besturingssystemen in de automotive- ndustrie zijn grotendeels".
De industrie is hier een beetje mank door een missende i.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
automotive- ndustrie -> automotive-industrieHet gevecht om autobesturingssystemen: Ford AppLink
Besturingssystemen in de automotive- ndustrie
edit: Die staat hierboven al

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 12-01-2013 11:36 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik neem aan dat daar de eerste autonome auto's moet staan, elektische auto's zijn er ondertussen wel al een tijdje.Toch moeten we nog minimaal enkele jaren wachten tot de eerste elektrische auto's de weg op komen; in Las Vegas, waar dergelijke voertuigen al legaal de weg op mogen, hebben we tijdens de CES helaas geen autonoom rijdende auto van bijvoorbeeld Google mogen spotten.
Gamertag: FinrazielNL
Macrumours → MacRumorsDat ontdekte Macrumours, die een verwijzing naar de blokkade van de Java-plugin vond in het Xprotect.plist-bestand.
een van de mede-oprichtersLater was hij een van de mede-oprichter van Reddit.
Typo in de tweede alinea.
Moet dit niet "een van de mede-oprichters" zijn?Later was hij een van de mede-oprichter van Reddit.
Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)
Het werd al een paar keer opgemerkt in de reacties: typo is een typo en moet tipo zijn.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
De toko heet US-CERT. (http://www.us-cert.gov/)Apple nam al maatregelen door de Java-plugin voor de browser op OS X te blokkeren. De Amerikaanse overheidsinstantie Cert raadt gebruikers aan om Java niet langer te gebruiken.
Verder: de nederlandse overheid raadt dat ook aan, wellicht iets relevanter
Meuktracker heeft het over build 34665 terwijl de changelog over 35174 gaat. Om het nog rommeliger te maken linkt het artikel al naar build 35188 en niet 35174 maw het hele artikel klopt voor geen ene meter.
[ Voor 28% gewijzigd door Hakker op 13-01-2013 20:15 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Bij een onderzoek naar die grote storing in juni, dat vertrouwelijk is maar waar Sargasso de hand op heeft weten te leggen, vellen de onderzoekers harde oordelen: ze zetten vraagtekens bij de kennis en ervaring bij de dienst.Bij een onderzoek naar die grote storing in juni, dat vertrouwelijk is maar waar Sargasso de hand op weten te leggen, vellen de onderzoekers harde oordelen: ze zetten vraagtekens bij de kennis en ervaring bij de dienst.
Dat moet natuurlijk patcht zijn, nu lijkt het alsof Oracle z'n eigen lek misbruikt
Sometimes you need to plan for coincidence
En misbruikte denk ikpiderman schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:56:
Oracle patch misbruikt Java-lek voortijdig
Dat moet natuurlijk patcht zijn, nu lijkt het alsof Oracle z'n eigen lek misbruikt
Want klopt gewoonW-a-n-d-t schreef op maandag 14 januari 2013 @ 01:19:
'Problemen bij 112 waren al langer bekend'
Laatste alinea, eerste zin:
[...]
Ik ben helemaal geen stagiair
Nee, er staat geen 'het' voor dus misbruikt is goed, net als 'een misbruikt lek'.
Dat is niet waar:
is natuurlijk nog steeds geen goede zin...dat het de bereikbaarheid *snip* heeft gelegen,
[ Voor 24% gewijzigd door bramseltje op 14-01-2013 09:05 . Reden: verkeerde quote |:( ]
Ik zie hetpiderman schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:03:
[...]
Nee, er staat geen 'het' voor dus misbruikt is goed, net als 'een misbruikt lek'.
Lijkt mij dat het audio moet zijn? (en geen oude?De hoeveelheid poorten is tot een minimum beperkt, maar de essentiële interfaces zijn aanwezig. In een paneel aan de rechterzijkant zitten van boven naar beneden de aude uit- en ingang, een sd-kaartlezer, twee usb 3.0-poorten, hdmi en de voedingsaansluiting.
Deze zin loopt niet lekker, bedoelen jullie wat dat betreft?De accessoires als pionnen en dobbelstenen die Lenovo op de CES toonde zijn wat betreft misschien nog maar de eerste van vele.
Moet ze zijnHij had zij vrij beschikbaar willen maken, omdat Swartz vond dat wetenschappelijke informatie voor iedereen te lezen zou moeten zijn
Ik ga er vanuit dat dat mid-range moet zijn?Features die verschijnen voor high-endsmartphones worden ook in mid-endsmartphones gestopt zodat [...]
van -> danDie dualcore heeft echter een hogere tdp van de 15W waarvan Xi3 spreekt.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
inblazen.De Russische ruimtevaartorganisatie Roscosmos wil zijn ruimtevaartprogramma nieuw leven in te blazen.
Die 1e t kan weg....opterationeel
Zelfde artikel:
technieken?tecnieken
en rond?in rond 2020
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 14-01-2013 13:50 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eerste zin:
KPN-klanten die zowel een Alles-in-één Pakket afnemen als minimaal één mobiel KPN-abonnement hebben afgesloten
Volgens mij moet het zijn ....... Alles-in-één Pakket afnemen en minimaal één .....
De uitdrukking is: 'zowel … als …', wat ongeveer hetzelfde is als: '… en …'.MxD schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:21:
Artikel: KPN komt met Compleet-pakket voor abo's tv, telefonie, internet en mobiel
Eerste zin:
KPN-klanten die zowel een Alles-in-één Pakket afnemen als minimaal één mobiel KPN-abonnement hebben afgesloten
Volgens mij moet het zijn ....... Alles-in-één Pakket afnemen en minimaal één .....
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.