Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Lijkt me duidelijk: Hoofd.De Europese Unie gaat zes televisiefabrikanten aan het einde van de maand een miljoenenboete opleggen wegens het vanaf de jaren negentig maken van prijsafspraken, meldt Reuters. Onder andere Philips en LG Electronics hangt een hoge boete boven het hofd.
Moet hoogstwaarschijnlijk Matsushita zijn? (Sinds 2008 officieel Panasonic)De zes bedrijven die er aan meegedaan hebben zijn volgens de EU het Koreaanse Samsung SDI en LG, het Franse Thomson, het Japanse Marsushita en Toshiba en Philips
Dit moet 'slaagde' zijn.Ontwikkelstudio Sports Interactive sloeg er elk jaar met kleine verbeterpuntjes in om de game steeds net iets beter te maken, maar van een revolutie was geen sprake.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Sandy Bridge moet Ivy Bridge zijnDe zwarte Golden Lake-uitvoering biedt een gigabit-ethernetpoort en twee hdmi-aansluitingen, maar moet het zonder Thunderbolt doen. Het hart wordt gevormd door een Sandy Bridge dualcore-Core i3 3217U-processor in combinatie met de QS77 Express-chipset.
moet natuurlijk bedragen zijn.De maximale hoeveelheid opslag en ram bedraagt respectievelijk 1TB en 8GB.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Daarbij kreeg het bedrijf juridische hulp van Google: de zoekgigant en eindverantwoordelijke voor het Android-besturingssysteem droeg negen patenten over aan HTC die het zou kunnen inzetten in zijn strijd tegen Apple.Daarbij kreeg het juridische hulp van Google: de zoekgigant en eindverantwoordelijk voor het Android-besturingssysteem droeg negen patenten over aan HTC die het zou kunnen inzetten bij zijn strijd met Apple.
- gradenOp het heetste punt aan de achterkant, is de temperatuur 59,6 grade Celsius, [...]
6e alinea: De rest is bijna gelijkgebleven aan de EOS 650D. ==> Moet EOS 600D zijn
No Gillette, No Minette
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
...aangeven...Newell wilde geen vragen beantwoorden over Half-Life 3 en dus ook niet aangegeven of het derde deel uit de shooter-serie...
...dat......een deathmatch-mod voor het oorspronkelijke Half-Life, die door Valve zelf gemaakt werd.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik neem mij echter voor dit teveel te bestrijden
[...] hetzelfde als bij de de EOS 600D en andere dslr's in het segment.
Verwijderd
Tweemaal 'Fantasay' i.p.v. 'Fantasy'Square Enix komt met een trailer van Final Fantasy XIV: A Realm Reborn op de proppen, een vervolg op de uit 2010 stammende mmog: Final Fantasay XIV.
Bovendien krijgen reparatiecentra de handleidingen alleen onder strikte geheimhouding, staat er vetrouwelijke informatie in de handleidingen en zouden mensen hun eigen laptop niet moeten
The birds turned into The Flying Dutchmen!
...torrenttracker...De torrentracker van Demonoid is weer online.
Moet demonoid.me zijn denk ik. O te weinig.Ook stonden de demonoid-domeinen enige tijd te koop, maar de huidige tracker gebruikt nog steeds de domeinnaam demonid.me.
...verkeerslichten.Het Intelligent Transport System herkent naast overstekende voetgangers ook passerende auto's en rode stoplichten.
2e alinea:
[quote][...]dat de hack plaatstvond in het het hotel waar ze verbleven.
Moet zijn: plaatsvond
If you can see, look. If you can look, observe
Is ongetwijfeld juist, maar 'stoplichten' afkeuren komt mij iets te precies over.
De rest is gefikst.
Afbeelding > *klik*, geeft htaccess voor: https://dsp.tweakers.net/publiceren/edit/news/
1e alinea:
Dus terwijl Skype integreert in de hub kan hij gesprekken ontvangen? Taalkundig niet bepaald een lekkere zin...De applicatie kan gesprekken ontvangen terwijl het op de achtergrond draait en integreert in de Personen-hub.
3 alinea:
Moet zijn: "vanuit de"Met diensten als Facebook Chat en Live Messenger is het wel mogelijk om dat te doen vanuitde Personen-hub.
3e alinea:
Moet zijn: naarmatein de komende jaren toenemen naarmete de vraag naar rekenkracht toeneemt.
Zoals het er nu staat, is het echter dubbelop (tenzij iemand stoplichten van een andere kleur kent...).Delpozo schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:35:
Toyota laat auto's onderling communiceren via nieuw veiligheidssysteem
quote:
Het Intelligent Transport System herkent naast overstekende voetgangers ook passerende auto's en rode stoplichten.
...verkeerslichten.
Is ongetwijfeld juist, maar 'stoplichten' afkeuren komt mij iets te precies over.
Verwijderd
en is erZo kunnen vanuit ChromeOS nog geen afbeeldingen worden geïmporteerd van usb-apparaten
en er zijn geen guest-login en automatisch updateproces beschikbaar.
nieuws: Wetenschappers maken aanraakgevoelig en zelfhelende polymeer
het wegUit tests blijkt dat het de
Lijkt me dat het miljoen hier weg kan? Zouden wel heel veel cores worden.Dit rekenmonster is uitgerust met 1.572.864 miljoen cores.en was daarmee het eerste systeem in de top-500 die over meer dan een miljoen cores beschikte.
Hoe loopt dit af?De blogger heeft de handleidingen van Toshiba offline gehaald, omdat hij zegt geen geld te hebben voor een juridische procedure,
Verstuurd vanaf mijn Computer®
in de komende jaren toenemen naarmete naarmate de vraag naar rekenkracht toeneemt
Moet zijn: The End of an Era. En trailer is eigenlijk ook dubbelop.De trailer, genaamd: 'The end of an Era Trailer'...
Apple MacBook Pro 13" Retina: ultraportable met puik scherm
Er wordt gerefereerd aan "MacBook Pro's". Maar eigenlijk zijn het toch MacBook's van het type Pro, dus "MacBook's Pro"?
Ik heb wat rondgegoogled, maar ik kon niet vinden of mijn idee correct is, dus ik leg hem bij deze voor aan de redacteuren.
Ik denk dat beide mogelijkheden juist zijnenigmafan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:05:
Ik twijfel al eventjes over de volgende fout (of goed) in het artikel:
Apple MacBook Pro 13" Retina: ultraportable met puik scherm
Er wordt gerefereerd aan "MacBook Pro's". Maar eigenlijk zijn het toch MacBook's van het type Pro, dus "MacBook's Pro"?
Ik heb wat rondgegoogled, maar ik kon niet vinden of mijn idee correct is, dus ik leg hem bij deze voor aan de redacteuren.
Rest gefikst.
Toch niet?Fairy schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:39:
nieuws: Intels mini-pc verschijnt in december voor 300 dollar
[...]
Sandy Bridge moet Ivy Bridge zijn
Dat moet managementstijl zijn natuurlijk.de managmentstijl van Sinofsky
Euh... Dus feitelijk Woods en Woods?In het verhaal vertelt de inmiddels gepensioneerde en in een rolstoel zittende Frank Woods in het jaar 2025 over gebeurtenissen uit het verleden waarbij hijzelf en Woods betrokken waren.
EDIT:
Ik denk dat er hijzelf en Alex Mason bedoeld wordt:
Dat verhaal vertelt hij voornamelijk aan David Mason, de zoon van Alex Mason.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 13-11-2012 12:08 ]
3e alinea:
Er staat een punt te veel.Dit rekenmonster is uitgerust met 1.572.864 cores.en was daarmee het eerste systeem in de top-500 die over meer dan een miljoen cores beschikte.
1e alinea:
"heeft [...] te maken", moet zijn: heeft gemaakt / wist te maken.Het Japanse elektronicaconcern Olympus heeft in de eerste helft van zijn gebroken boekjaar 2012/2013 een nettowinst van 8 miljard yen te maken, omgerekend bijna 80 miljoen euro.
2e alinea:
"het" moet de zijn. Opvallend genoeg is dit in de rest van het artikel wel consequent gedaan.Verder bevat het Chromebook een 1,1GHz Intel Celeron 847-processor en een 320GB harddisk.
- Titan officieel gekroond tot snelste supercomputer
- Eerste alinea, tweede en derde zin:
(Eigenlijk zelfs „-FLOPS”.)teraflops - Derde alinea, derde zin:petaflops
- Eerste alinea, tweede en derde zin:
- Taskforce moet informatiebeveiliging bij overheid gaan verbeteren
Eerste alinea, tweede zin:
(zonder spatie).ervoor
1e alinea:
"meest recentelijk" is per definitie verkeerd. Hoe dit het beste op te lossen in deze zin is mij niet geheel helder. Recentelijk is in ieder geval beter.Sinofsky werkte sinds 1989 bij Microsoft en gaf in het verleden leiding aan onder andere de Office-afdeling, de Windows Live-groep en meest recentelijk de Windows-divisie.
3e alinea:
Moet zijn: agressieve managementstijlCnet plaatste enkele weken terug nog een artikel over Sinofsky's aggressieve managmentstijl, die wellicht effectief was, maar ook voor veel interne problemen zorgde.
[ Voor 20% gewijzigd door Roozzz op 13-11-2012 14:46 ]
Ik hoop dat je je kunt vinden in de huidige oplossingRoozzz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:44:
Windows-topman Steven Sinofsky verlaat Microsoft
1e alinea:
[...]
"meest recentelijk" is per definitie verkeerd. Hoe dit het beste op te lossen in deze zin is mij niet geheel helder. Recentelijk is in ieder geval beter.
Rest is ook gefikst.
Vierde alinea, linkje is niet netjes.Volgens Google werden via nrc.nl trojans verspreid, maar hostte de site zelf niet direct malware
"Wie achteraf wil upgraden van de normale naar de luxe-editie, betaald 15 euro"
Dat moet natuurlijk: "betaalt" zijn
Volgens Nvidia moet de double precision-performance van de K20X op 1,13tflops uitkomen, met een single precision-top van 3,95tflops. Voor de K20-variant bedraagt dat respectievelijk 1,17tflops en 3,52tflops.
De 1.13tflops moet 1.31 zijn.
We do what we must because we can.
Verwijderd
voor paralelle rekentaken
Abort Retry Fail?
In de eerste zes maanden van 2013 kreeg Google 1791 verzoeken binnen om content te verwijderen, tegenover 'slechts' 1048 in de laatste zes maanden van 2011.
één-persoonsauto
en verder op
éénpersoonsauto
Ik weet niet precies welke van de twee juist is, het is in ieder geval inconsistent.
nu staat er een extra "n"RoD schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:07:
Aangepast.
"De tablet wordt ingebouwd in een éénnppersoonsauto."
39
Zonder, want Book of Spells is leuk genoeg
Zonder --> Zonde
There's no place like 127.0.0.1
Ik denk dat de 'r' weg moet.Zonder, want Book of Spells is leuk genoeg, alhans: voor de doelgroep waar het voor is gemaakt.
En ik weet niet of het hier moet, maar de link naar de HMZ-T1 Personal 3d Viewer gaat nergens heen.
@Delpozo: Alleen was hij op DarthMedards post boven mij gericht. Mooi ook dezelfde post tijd.
[ Voor 38% gewijzigd door LOTG op 14-11-2012 09:53 ]
Zelfde fout ookLOTG schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:20:
Zelfde artikel:
Krijg de error dat het artikel niet gevonden is
[ Voor 1% gewijzigd door imp4ct op 14-11-2012 11:24 . Reden: lijkt al opgelost te zijn ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
...Engelstalige ......maar pas dinsdagmorgen Reddit en een aantal Engestalige weblogs bereikte...
...was...Om een account te kapen, waren een aantal stappen noodzakelijk...
...ondersteunt...De geheugencontroller ondersteund maximaal 8GB werkgeheugen en heeft memory scrubbing geïmplementeerd.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
k1n8fisher schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:56:
In datzelfde artikel: "error correcting code-geheugenen en simd-instructies" Die laatste en mag er wel af.
Gefikst, bedankt voor het melden!
Verwijderd
Als je toestel niet snel voor een update in aanmerking komt, hoef je daar niet rouwig om te zijn, daarvoor iis de stap die Google in de paar maanden sinds de release van 4.1 heeft gemaakt, simpelweg te klein.
Andere features zijn klein bier, zoals Miracast, dat nauwelijks wordt ondersteund.
De telefoon kwam in een iets zwaardere versie met lcd-scherm uit in Nederland uit in maar 2010.
Je kent de uitdrukking 'klein bier' toch wel?SoeperKees schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:51:
Zelfde pagina,
Andere features zijn klein bier, zoals Miracast, dat nauwelijks wordt ondersteund.
De rest is hersteld.
Verwijderd
Banen die 'op de tocht staan' dreigen slechts verloren te gaan,
terwijl het feitelijk om 36.000 daadwerkelijk verloren banen ging.
nieuws: Gerucht: slide toont nieuwe features van Windows Phone 7.8
krijgt browser IE9 beveilingsupdates
Dat moet natuurlijk vermogen zijnSigFox stelt dat een reguliere mobiele verbinding 5000 microwatt aan stroom verstookt
Nee eerlijk gezegd nietDelpozo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:23:
[...]
Je kent de uitdrukking 'klein bier' toch wel?
De rest is hersteld.
Verwijderd
of: Eerder ging al een gerucht dat Samsung...Eerder ging al een gerucht de ronde dat Samsung
of: Eerder deed al een gerucht de ronde dat Samsung...
1) gringenaamd (spatie mist) -> grin genaamdDe lenzen worden gemaakt van duizenden laagjes polymeer die enkele nanometers dik zijn. Deze opbouw geeft de lenzen een variabele refractie-index, gringenaamd. Glazen of plastic lenzen, zowel die voor implantatie als in optische systemen van camera's, maken gebruik van lenzen met een enkele refractie-index.
De grin-lenzen worden door de Amerikaanse Case Western Reserve-universiteit, het Rose-Hulman Institute of Technology, het U.S. Naval Research Laboratory, en het bedrijf PolymerPlus vervaardigd. Door steeds laaagjes polymeermateriaal met een andere refractieve index opeen te stapelen, kunnen de gewenste eigenschappen geselecteerd worden.
2) "refractie-index" en "refractieve index" -> brekingsindex. Engels wordt te vaak 1:1 omgezet naar Nederlands op tweakers.
3) "het U.S. Naval Research Laboratory, en het bedrijf ..." -> die komma moet volgens mij weg. Vziw gebruik je de komma alleen in opsommingen als het laatste element extra nadruk krijgt.
4) laaagjes
[ Voor 44% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-11-2012 18:27 ]
Verwijderd
Bovendien zouden de lenzen ook gebruikt kunnen worden in camera's ingezet kunnen worden.
Optische sytemen met de synthetische lens
commerciele toepassingen
Door steeds laaagjes
In de laatste zin van de laatste alinea staat nog "refractieve index", wat ook brekingsindex moet zijn.
WatOm een app te delen, moet de Google Play-url zelf op de sociale-netwerksite worden plaatsen.
Je bent niet de enige die de uitdrukking 'klein bier' niet kent. Encyclo weet meer.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 14-11-2012 22:05 ]
Moet dat niet verwachtten wezen? (verleden tijd)Aangezien Call of Duty: Black Ops II minder veeleisend is, verwachten we iets meer van de igp's.
There's no place like 127.0.0.1
We verwachten dat nog steedsMatHack schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:12:
reviews: CoD: Black Ops II - welke hardware heb je nodig?
[...]
Moet dat niet verwachtten wezen? (verleden tijd)
Rest = done.
Ballmer noemde Adroid een 'beetje wild'
'Beseffen' is niet wederkerig en derhalve is 'zich' hier niet op zijn plaats. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1394/Microsoft zou zich goed beseffen dat
edit: in nieuws: Ballmer: Android is te wild en iOS te duur
[ Voor 30% gewijzigd door bulle bas op 15-11-2012 10:41 ]
Verwijderd
Daaronder zouden onder meer medewerkers van Adobe, het Amerikaanse leger, Google NASA en universiteiten zijn.
Ik wil niet echt miereneuken, maar zonder komma tussen Google en NASA staat het zo vreemd.
Verwijderd
Volledig Offtopic, maar toch ook weer niet: Ik wil ook niet muggenziften, maar mierenneuken is met dubbel-nVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:06:
nieuws: Hacker maakt gegevens 150.000 Adobe-klanten buit
Daaronder zouden onder meer medewerkers van Adobe, het Amerikaanse leger, Google NASA en universiteiten zijn.
Ik wil niet echt miereneuken, maar zonder komma tussen Google en NASA staat het zo vreemd.
Verwijderd
Het moet 'in groten getale' zijn.Daardoor had Apple al weinig tijd om de iMacs in grote getale te produceren en in de winkels te krijgen
nieuws: Lens van metamateriaal kan radiogolven extreem precies focussen:
Zou hier nu ook niet het woord 'brekingsindex' moeten worden gebruikt in plaats van refractie-index?
nieuws: Gebruikers melden gestolen EA Origin-accounts:
Overbodige spatie.De uitgever ontkent dat echter. "Op dit moment hebben we
nieuws: Onderzoek: Nederlander is op werkdag bijna 5 uur online:
Is hier bewust gekozen voor de afkorting 'net voor internet? Of is hier sprake van een eenzaam ' dat op zoek is naar zijn eega?hoogopgeleiden gebruiken het 'net vooral voor informatie
nieuws: Unity brengt versie 4 van game-engine op de markt:
Volgens mij moet het 'deferred lighting' zijn. Geen bliksem, maar licht duswaardoor de engine overweg kan met technieken als deferred lightning en occlusion culling.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:26 . Reden: Toevoeging ]
Eerste zin van de 'update': Gescoven moet uiteraard geschoven zijnNXP laat weten aan Tweakers dat het zich niet aan de kant gescoven voelt door Google.
Verwijderd
1 TB opslagcapaciteit
Op gebied van interfaces
die vermeldt wordt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:54 ]
Volgens ons zijn 'brekingsindex' en 'refractie-index' synoniem.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:35:
nieuws: Lens van metamateriaal kan radiogolven extreem precies focussen:
Zou hier nu ook niet het woord 'brekingsindex' moeten worden gebruikt in plaats van refractie-index?
De rest is gerepareerd. Dank!
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 15-11-2012 15:55 ]
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.